Restaurant Rotisserie Tout à Fait

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Voordelig
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten tijdens ons weekendje in Chateau st Gerlach. Goed bereikbaar met een Q Park op 100 meter lopen. Verrassende combinaties zoals kalfstartaar met kingcrabpoot en een gepocheerd en gefrituurd eitje.... Alle gerechten straalde zorg en creativiteit uit. De bediening is gezellig (Limburgs) los maar zeer alert, de wijnen bij ons 6 gangen menu allemaal top. We hadden een tafel met zicht op de keuken waar de witte brigade allemaal hoge koksmutsen droegen....lekker Frans en traditioneel.
Ben je in Maastricht...? Sla Tout a Fait dan zeker niet over! Het was voor ons de kers op toch al een top weekend!!
Bemaha .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het onthaal was perfect. Een glaasje met een paar snacks (venkelhapje en zalmhapje) op een stokje. De obers (jongelui) zijn zeer hulpzaam en wisten alles tot in detail te omschrijven.
Wij kozen voor een 5-gangen menu met aangepaste wijnen. De verschillende gangen waren goed op elkaar afgestemd en de wijnen pasten wel. Elke gang mocht er zijn. Alles oogde zeer mooi en de presentatie was vrijwel perfect. Misschien mocht de witte wijn (licht zoet) bij de 3de gang, foie gras (ganzenlever) met uienconfituur, wel nog zoeter (type Sauternes) zijn. De 4de gang, ossehaas met zoete aardappel, was een afgang. Enkele stukken van de ossehaas waren zeer pezig en niet door te slikken! Ik mocht het dan ook terug in mijn bord uitspuwen. Geen sterrenrestaurant waardig. We hebben dat dan ook gemeld maar de enige reactie was dat ze dit aan de chef zouden vertellen... We hadden wel andere excuses verwacht. Dit viel tegen.
Aalstein .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Voor een Rotterdammer blijft een weekend Maastricht toch een weekend in het buitenland! Mooi centrum, heerlijke sfeer , zelfs enige "grandeur". En dan wil je ook eten op Michelin-niveau. En dat is er : Tout a fait! In de St.Bernardusstraat in het prachtige centrum. Mooi en modern ingericht .Personeel dat weet waar zij het over hebben. Soms daarbij wel een cursusje limburgs nodig :) . Wij namen een 4-gangen-diner van de baas ; van A tot Z alleen al een feestje om te bekijken. En culinair gezien absoluut van de eerste orde. Je bent een avond uit ( 3,5 uur) zonder je een moment te vervelen. De ster ruimschoots waard!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Een heerlijk viergangen menu, met daarbij verukkelijke amuses. Zonder de andere gerechten tekort te doen was de gebraden hertenrug het hoogtepunt. Het wijn menu pastte uitstekend bij de gerechten. Heel enthousiast en duidelijk werden de wijnsoorten toegelicht.
Minder qua bediening was het feit dat er misverstand bestond over het aantal gangen.
Ons tafeltje stond dichtbij de open keuken en achteraf was dat geen succes, gezien het rumoer en vele drukke geloop van de bediening. We komen hier beslist een keer terug maar dan aan een andere tafel
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het eten is prima, heerlijke smaken, mooi gepresenteerd. Van de gerechten die we kregen was alleen het toetje wat minder.
De bediening en service zijn echter onder de maat. Een ober die op je schouder tikt om te vragen of je water wil. Iedere keer duurde het bovendien veel te lang eer een ober naar de tafel kwam om bestellingen op te nemen, af te ruimen e.d.
Het meest vervelend was echter dat nadat we al bijna 2 (!) uur aan tafel zaten, het voorgerecht pas werd doorgebracht. De wijn die we bij het voorgerecht wilden drinken was toen al lang op. Een opmerking over het lange wachten werd afgedaan met de mededeling dat dit kwam doordat we warme voorgerechten hadden gevraagd.
Kortom, de dienstverlening is niet in overeenstemming met het voortreffelijke eten.
Edpi .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
5 gangen menu was een feest: zowel vis als vlees (wil d (patrijs en hert) waren uitstekend
vooraf oesters waren wat laat maar dit werd ook weer goedgemaakt
uitermate vriendelijke/ correcte bediening en wijnen waren netjes geprijsd
een waar feest
Philippa W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Vrijdag aten we bij Tout à fait. We werden warm welkom geheten en efficiënt naar een mooie tafel begeleid voor een mooi glas Moët en heerlijke amuses. De amuses en de verdere porties die avond waren klein, hetgeen af en toe wat op mijn lachspieren werkte. Maar de smaken waren subliem. Na de efficiënte start, ging het tempo opeens achteruit. Water, brood en eerste gang lieten erg lang op zich wachten, waardoor we wat flauw werden. Ik weet niet of dit beleid is, of een vergissing. Opeens kwam water en brood en heerlijke olie op tafel. Het zout stond al uren op die olie te wachten. En vlot daarna kwam een zalig 3 gangen diner. Wij kozen kalfswang als extra gerecht. Deze werd geserveerd met eendenlever, die al het wachten goed maakte. De sommelier stond iedereen vlot en charmant te woord in vloeiend Frans en Nederlands en de glazen werden allemaal gul gevuld.
Concluderend. Alleen het tempo waarin het eten op gang kwam, was niet zo goed, maar smaken, sfeer, algehele entourage en bediening waren geweldig.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Op 11 september hier genoten van een zesgangenmenu. Alles was erg lekker! Uitstekende bediening, lekkere wijnen, ijswater, kortom: een aanrader.
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Je moet het in feite zelf ervaren maar het is gewoon top, fantastische bediening, uitlezen gerechten en passende wijnen, avondvullend programma op topniveau. We blijven terugkomen.
Brittculinair .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Prettig ontvangst en uitermate goede service.
Tout a Fait is echt een ster waard. Alles is gewoon goed en heerlijk!
Een geweldig avondje uit!
Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Leuke gerechtjes, mooi geserveerd! Helaas was het dessert erg vlak en te zoet, de aardbeien zouden de hoofdrol moeten spelen maar, waren compleet weg kwa smaak door de merengue. Heel jammer! Als kok met een ster moet je beter weten!
Egbert .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Met een grote groep (14 pers.) gegeten in dit gerenommeerde restaurant. Prachtig en gevarieerd 6-gangen menu, met een uitstekende variëteit van vlees en vis. Een goed passend wijnarrangement. Kortom, het diner was uitstekend van kwaliteit. Lange tafel in de entresol met zicht op de open keuken. De service is correct, maar te gehaast, hetgeen wat mij betreft afbreuk doet aan de ambience. De moderne en strakke styling doet wat kil aan, daar kan het gedimde licht niet veel aan verbeteren. Geslaagde avond.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Heerlijke avond gehad met bijzondere gerechten. Apertief in de ontvangstlounge genoten met een paar heerlijke kleine hapjes. Daarna een 5 gangen menu met vele heerlijke gerechten. Alle gerechten simpel en zeer verfijnd maar met een wat eenvoudige opmaak. Een paar heerlijke visgerechten en daarna 2 wildgerechten. Helaas werd bij de hertenkotelet geen scherp mes meegeleverd wat het lasting maakte op het op te eten. Het bleek achteraf de bedoeling te zijn dat er ook een kommetje met water op de tafel had moeten staan om de handen schoon te maken. Kortom het had uit de hand gegeten moeten worden.

Dat brengt me op de rest van de bediening. We hebben zeker vier verschillende mensen aan tafel gehad wat onrustig overkomt. Ook werden hier en daar kleine zaken vergeten en werd zelf een verkeerd gerecht uitgeserveerd. Ook opvallend dat er geen apart sommelier was die het wijnarrangement begeleidde. Ook werd er in het begin van de avond nog water bijgeschonken en het servet opgevouwen als je van tafel wegwas maar die service verdween in de loop van de avond. Niet dat we dit heel belangrijk vinden maar het is een voorbeeld van een reeks van kleine inconsequenties in de bediening.

Afgesloten met een zeer rijk gevuld kaasbord en koffie met heerlijke friandises. Al met al een heerlijke avond gehad met uitstekend eten. Wel vragen we ons af waar de ster precies in zit. Het is allemaal goed maar het word nergens geweldig. Bij eerdere ervaringen bij sterrestaurants waren er altijd zaken die echt bijzonder waren en we ons nog steeds herinneren. Ik vraag me echter af wat ons over een half jaar van deze maaltijd zal bijblijven.
Johnlodge .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Ontvangst:
allerhartelijkst, gezien het zelf hebben van een restaurant de sous ( Timo) aangesproken of wij even in de keuken mochten kijken. Deze , van oorsprong Duitse kok, sleepte ons met een enthousiasme door de keuken, patisserie, opslag, etc..
De passie stroomt van deze man af, wij hoopten dat het eten een equivalent hiervan zou zijn.
Eten:
Wij gingen voor een vijf gangen lunch met aangepaste wijnen
Het was een feest van smaken van het begin tot het eind, mooie gerechtjes, niet te klein voor een 5 gangen, mooie bijpassende wijnen die geserveerd werden door een zeer kundige sommelier en een jongedame die ons serveerde was al even kundig en begaan met de zaak.
De chef zelf was er niet maar hij kan aan dit team zijn zaak met een gerust hart over laten.
De sous heeft een tatoo op zijn arm die symboliseert "kok tot de dood", we hopen ook dat dit bewaarheid wordt want deze (kook) passie mag niet verloren gaan. petje, sorry toque, af
Inrichting:
Wat aan de koude cleane kant voor MIJN gevoel , niet storend maar dat is de uitstraling waarvoor gekozen is.
Hier komen wij terug, zeer zeker om de bistro een keer uit te poroberen
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Eigenlijk is Tout a Fait een klassieker in het Maastrichtse horeca landschap. Chef Bart Aussems kookt consequent en zet de rotisserie in met gevogelte. Heel apart en zeker het aanraden waard. De bediening was af en toe een beetje onhandig en onervaren, maar dit werd door meer ervaren collega's prima opgevangen. Heerlijk kaas tableau als dessert. Tout a Fait is een uitstekend restaurant en is en blijft de moeite waard.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Geweldig eten. Het menu is de ster meer dan waard. Leuke tent. Prima plek direct voor de keuken (beetje warm). Mooie variatie open wijnen. Gaan zeker terug.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Eten werd lauw opgediend, gastvrouw was nors en de zogenaamde makreel gegaard in zoetzure saus was gewoon een haring. Ver onder het niveau van wat je mag verwachten!!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Vanwege het 21 jarige bestaan van de Haagse vestiging naar Maastricht. Zeer gastvrije, persoonlijke maar niet kleffe ontvangst. Een goede overzichtelijke kaart met keuzevrijheid. Kleine gerechten met variatie en veel flexibiliteit van de Chef die ook ad hoc veranderingen waar mogelijk kan honoreren. De lokale ingrediënten maken dit restaurant onderscheidend. De bijpassende wijnen zijn dat ook echt en bieden een prachtige reis langs de horizon van dranken. Voldaan maar niet overvoerd reizen de deelnemers naar de Maastrichtse locatie. Een echte aanrader!!
Tom75 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
De bediening is kundig, niet stijf en vrij casual gekleed. We hebben genoten van een 3-gangen menu voorafgegaan door heerlijke amuses. Voorgerecht met tonijn en gestoofde makreel was prima, maar het hoofdgerecht, steak van wagyu rund, was super! De voorgestelde wijnen combineerden perfect.

Anthonia V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Kom met mijn vrouw net terug van een Sunday lunch onder een Heerlijk arrangement.
In een sterrenzaak verwacht je dan een smaakexplosie,die maar niet kwam.
De presentatie was goed,maar als wij een wijn van de kaart willen bestellen,is die er niet meer : de rode Sancerre.
Het vlees was goed gebraden maar niet mals. Alles wordt met verve gebracht om ervan onder de indruk te raken,maar de AH erlebnis blijft uit. Vandaar onze lage beoordeling.