Over restaurant Restaurant Rosé

Creativiteit ten top

Begin met een aperitiefje aan de gezellige bar en geef je daarna over aan de culinaire kookkunsten van de chef. De gerechten zijn een spannende mix van de Europese en Aziatische keuken. Verrassend, creatief en gewoon ontzettend lekker!

Meer informatie over restaurant Restaurant Rosé

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nika N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
we waren verrast over de inrichting, erg leuk gedaan! Het eten was smaakvol en de porties waren voldoende groot. Er was ruim voldoende aandacht voor ons, ons eten en ons drinken.
Damio B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Onverwachts een hapje gegeten bij Rosé, door de bezetting en reserveringen was er beperkt ruimte in de tuin. Gelukkig was er onder het afdak nog plek, waar we met drie man zelf mochten kiezen voor een tafeltje. Na het vriendelijke ontvangst en hulp bij de bestelling hebben we ons kunnen laten verrassen door de keuken. Startende met een frisse salade van tonijn opgevolgd door stukje kalfslende met kreeften mayonaise. De gerechten verschenen ruim optijd en tussendoor werd gevraagd of alles naar wens was en dranken werden in de gaten gehouden. De speciaalbieren hebben voor ons dan ook als afsluiter gediend in plaats van een dessert, zeker een aanrader voor een toegankelijke avond voor verschillende gezelschappen.
Ankie E.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Nieuwe eigenaar heeft de oude vertrouwde kwaliteit helaas niet overgenomen. We hadden gereserveerd met een 10%korting-actie, maar moesten vragen om de welkomstdrankjes die er ook bij hoorden. We waren de eerste van die avond, maar de broccolisoep was al op (hoe dan?). Even later kregen we broccoli als groenten, dus er was wel in huis.
Ze reageerde niet blij met onze vraag of we kraanwater mochten. Er zaten opgedroogde koffiespetters op de koffiekopjes en het mapje waarin de rekening zat was niet schoon. Het eten was verder in orde, maar niet erg speciaal en niet in verhouding tot de prijzen die achter de gerechten stonden.
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Mooi weer, dus genieten in de tuin van restaurant Rosé. Nieuwe eigenaar en dus nieuw menu. Voortreffelijke rosé met een bubbeltje vooraf, daarna salade met Bettine kaas, mooi opgediend en lekker, met verse vijg en heel veel smaakvolle toevoegingen. De tournedos was botermals en ook hierbij gold: geen overdaad, maar precies goed. Bijpassende wijnen waren goed gekozen. Kaasplankje was niet zo verrassend, maar leuk opgediend. Enthousiaste bediening en zeer correct. De gastvrouw neemt de tijd voor je. Hier komen we vaker.
Apvl .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren bij restaurant Rose gegeten bij de nieuwe eigenaar. Bijzonder gastvrij ontvangen; een deel van ons gezelschap kwam later, maar daar maakte men geen enkel probleem van. Rustig wachten en alvast iets drinken. Leuk interieur, mooi gedekte tafel, tuin nog steeds heel leuk.
Wat het eten betreft: de tournedos waren erg lekker, het vispotje was jammer genoeg vlak van smaak. Hetzelfde gold voor de broccoli-soep. Het dessert was feestelijk en lekker!