Restaurant Rosaura & Clementine's Lounge - Bar

Churchilllaan 700 4532 JB Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Rosaura & Clementine's Lounge - Bar

Persoonlijke gerechten bij een prachtig uitzicht

Verrukkelijke gerechten uit de mediterrane keuken waar een persoonlijke draai aan wordt gegeven door de chef. Dit in combinatie met een prachtig uitzicht over de Westerschelde is wat ze je bij restaurant Rosaura te bieden hebben. Als je geen genoeg kunt krijgen van de ambiance, blijf dan na het dineren lekker hangen voor een drankje in de bar of zelfs voor een overnachting in het Hampshire hotel. Puur genieten bij dit pareltje van Terneuzen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Rosaura & Clementine's Lounge - Bar

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Bar 07:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
GLT .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super , lekker,vriendelijk,personeel en mooie zaak en ligging , top ???????????????????????????????????????? driemaal gegeten metcdexalbert hein actie
Hoop dat er nog veel acties mogen volgen ????????????
udoria .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De bediening was heel vriendelijk. Het eten was redelijk, maar had iets gekruider mogen zijn, was een beetje flauw. De sfeer was goed. Totaal een 7.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Top ???????? Het rosaura menu was allemaal heel lekker !!! Heel vriendelijk personeel en mooi locatie ,,
Zijn er 3 maal gewwest en telkens toppie
c.ollebek .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We waren hier in het kader van de AH-restaurant actie. De samenstelling van de menu's is goed gebalanceerd. We hebben hier prima gegeten, goede professionele bediening, uitstekende sfeer. Een echte aanrader ook buitenom de AH-actie.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We werden vriendelijk onthaald en kregen meteen een gezellig tafeltje toegewezen. Men kwam het AH menu voorstellen en daar was een keuze voor zowel vlees en viseters als vegetariërs. De wachttijden waren echt goed, niet te lang, niet te kort en de kwaliteit van het eten was prima en superlekker. Porties mochten iets groter geweest zijn maar verder geen enkele opmerking. Zeker voor herhaling vatbaar. Nog een pluimpje voor de hele vriendelijke en vlotte bediening.
j.vanbastelaere .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad, lekker gegeten en gedronken. Ik zou niets negatief kunnen zeggen over het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
a3paula .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten. Keurige bediening. Goede kwaliteit/prijsverhouding.
Keuze in witte wijn lijkt beperkt. We hebben geen wijnkaart aangeboden gekregen.
cvdbergen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs en erg vriendelijk ontvangen, wat wil een mens nog meer....Mooi uitzicht ook over de Westerschelde, hoewel we door het donker alleen de lichtjes zagen van de schepen, maar dat is dan ook weer leuk!
Riko V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten , netjes opgediend vlotte bediening. Zonder AH actie vinden wij het wat aan de dure kant voor wat er werd opgediend.
Francisca B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
prima modern restaurant aan de Westerschelde, kaart niet geheel gezien alleen de menu opties, gerechten mooi opgediend, bediening vriendelijk
waaboekhoorn .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
eten in verhouding duur ,consumptie duur , glaasje chardonnay 5,50 euro ,klein glaasje kraanwater 0,75 euro , wachttijd tussen de gangen erg lang terwijl het niet druk was . geen aanrader
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
we hadden een lunch met een kaart van AH...de lunch was uitstekend...een prosecco vooraf, tomaten-paprikasoep , keuze uit vis of vlees (we kozen slibtongetjes, en koffie (uitgebreid met zoetigheidjes), lunch was 24.75 euro , we hebben ook nog 2 droge witte wijn gedronken, met kaart van Ah, was ik totaal 33 euro kwijt. De lunch vonden we beiden erg lekker. Je zag door de mist heen het water opkomen van de Westerschelde. Uitzicht is geweldig, zeker op een zonnige dag, maar zelfs bij wat mist was het mooi.
juffermans1 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Een zeer goed en smakelijk menu!!! Met heerlijk frites
Prima bediening. Het was geen probleem om te veranderen van 2 personen naar4.
Fem W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zeer hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten, extra's geen probleem.

Gezellig zitten met Prachtig uitzicht over het water.
Kortom; een aanrader!
Armand B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was voortreffelijk.
Een prima restaurant met mooi uitzicht op de Schelde.
We hebben ervan genoten en voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch lekker gegeten en supervriendelijke bediening
Voor mij een 10 waard ????????
Volgende reservering staat al geboekt ????
Groetjes Lydie
zahra2 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
het menu waar we uit konden kiezen was 1x vis en 1x vlees, en die hebben we beiden genomen, een erg lekkere combinatie, van voor, hoofd en nagerecht. het hete mediter menu, het zag er zeer verzorgd uit, en smaakte heerlijk! we hebben genoten. de bediening was vlot en gezellig en zeer professioneel . ook toen het heel druk werd was er volop aandacht voor iedereen, ze hadden ruim voldoende personeel, dus geen enkel probleem.
dat ik diabeet was werd ook goed opgelost, echt een restaurant om nog eens te gaan eten. en wat een uitzicht over het water in de donker al die lichtjes mooi hoor.het was een succes vol avondje.
Rafael H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Als hoofdgerecht konden we voor de lunch kiezen tussen vis en vlees maar na onze vraag antwoordde de ober dat hij niet mocht zeggen van de chef waaruit dit bestond.Mijn vrouw kreeg stukjes lauwe gestoomde vis zonder kruiding,ik kreeg enkele stukjes vlees :een lamskoteletje en 2 kleine stukjes vlees:biefstukje met wat vet aan en stukje spek of iets van stoofvlees,onduidelijk en zonder smaak.De kok kwam eens informeren en toen we zeiden dat de vis niet lekker was zei hij je moest gebakken slibtong genomen hebben.Ik heb maar niets gezeg over mijn vlees,we komen toch niet meer naar hier...
M. G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
goed bereide maaltijd vriendelijke en profesionele bediening. Waar voor je geld.
Mooie locatie en comfortabel meubilair.
Een echte aanrader!