Restaurant Rosaura & Clementine's Lounge - Bar

Churchilllaan 700 4532 JB Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Rosaura & Clementine's Lounge - Bar

Persoonlijke gerechten bij een prachtig uitzicht

Verrukkelijke gerechten uit de mediterrane keuken waar een persoonlijke draai aan wordt gegeven door de chef. Dit in combinatie met een prachtig uitzicht over de Westerschelde is wat ze je bij restaurant Rosaura te bieden hebben. Als je geen genoeg kunt krijgen van de ambiance, blijf dan na het dineren lekker hangen voor een drankje in de bar of zelfs voor een overnachting in het Hampshire hotel. Puur genieten bij dit pareltje van Terneuzen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Rosaura & Clementine's Lounge - Bar

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Bar 07:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gezelligers .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekkere fantasierijke gerechten.
Vriendelijke en goede bediening.
Een minpuntje over het restaurant zelf. De verwarming stond een beetje hoog.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nadat er een foutief gerecht was geleverd duurde het lang voor we weer wat hadden. En de kwaliteit van de varkenshaas was erg slecht. Verder wel gezellig en goede service.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We werden heel vriendelijk onthaal en naar een tafeltje begeleidt. Het was een driegangen menu met genoeg variatie. Het eten was lekker en mooi gepresenteerd. Het ging er gezellig en professioneel aan toe. Proficiat. We hebben een gezellige avond gehad. Dank je wel
Ekeni68 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte, warme borden. Rosaura-menu voor elk wat wils; vlees, vis én vegetarisch. Lekker gegeten!
fmjdesmet .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vriendelijk ontvangen, vlotte bediening. Lekker driegangenmenu waarvan het dessert de grootste verrassing was. Voor herhaling vatbaar.
danielbeatrix .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker Carpaccio, sliptong (kon een beetje meer gekruid zijn) en Creme Brulée als dessert.
Restaurant was goed bezet voor een Woensdag avond.
Voor de rest, niets speciaal te melden.
a.crets .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Was deze maand de tweede keer dat we hier aten. Allebei de keren waren we zeer tevreden. Dit zie je ook aan de goede score.
GLT .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vegetarisch eten is hier geen probleem, men was op de hoogte en vond het heel normaal. (dat is zeker niet in ieder restaurant het geval). Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Je voelt je echt gast, men vraagt specifiek wat de wensen zijn. Paddestoelensoep vooraf, lasagne als hoofdgerecht en een Zeeuws dessert na. Op het 'normale' menu zagen we nog meer keuze's. We hebben hier gezellig en lekker gegeten, de lichtjes van de schepen zagen we voorbijkomen, heel sfeervol. We wonen in de buurt, we moeten hier toch eens vaker langsgaan voor een hapje, drankje of diner...
Lydie B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super , lekker,vriendelijk,personeel en mooie zaak en ligging , top ???????????????????????????????????????? driemaal gegeten metcdexalbert hein actie
Hoop dat er nog veel acties mogen volgen ????????????
udoria .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De bediening was heel vriendelijk. Het eten was redelijk, maar had iets gekruider mogen zijn, was een beetje flauw. De sfeer was goed. Totaal een 7.
Lydie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Top ???????? Het rosaura menu was allemaal heel lekker !!! Heel vriendelijk personeel en mooi locatie ,,
Zijn er 3 maal gewwest en telkens toppie
c.ollebek .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We waren hier in het kader van de AH-restaurant actie. De samenstelling van de menu's is goed gebalanceerd. We hebben hier prima gegeten, goede professionele bediening, uitstekende sfeer. Een echte aanrader ook buitenom de AH-actie.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We werden vriendelijk onthaald en kregen meteen een gezellig tafeltje toegewezen. Men kwam het AH menu voorstellen en daar was een keuze voor zowel vlees en viseters als vegetariërs. De wachttijden waren echt goed, niet te lang, niet te kort en de kwaliteit van het eten was prima en superlekker. Porties mochten iets groter geweest zijn maar verder geen enkele opmerking. Zeker voor herhaling vatbaar. Nog een pluimpje voor de hele vriendelijke en vlotte bediening.
j.vanbastelaere .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad, lekker gegeten en gedronken. Ik zou niets negatief kunnen zeggen over het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
a3paula .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten. Keurige bediening. Goede kwaliteit/prijsverhouding.
Keuze in witte wijn lijkt beperkt. We hebben geen wijnkaart aangeboden gekregen.
cvdbergen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs en erg vriendelijk ontvangen, wat wil een mens nog meer....Mooi uitzicht ook over de Westerschelde, hoewel we door het donker alleen de lichtjes zagen van de schepen, maar dat is dan ook weer leuk!
Riko V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten , netjes opgediend vlotte bediening. Zonder AH actie vinden wij het wat aan de dure kant voor wat er werd opgediend.
Francisca B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
prima modern restaurant aan de Westerschelde, kaart niet geheel gezien alleen de menu opties, gerechten mooi opgediend, bediening vriendelijk
waaboekhoorn .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
eten in verhouding duur ,consumptie duur , glaasje chardonnay 5,50 euro ,klein glaasje kraanwater 0,75 euro , wachttijd tussen de gangen erg lang terwijl het niet druk was . geen aanrader
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
we hadden een lunch met een kaart van AH...de lunch was uitstekend...een prosecco vooraf, tomaten-paprikasoep , keuze uit vis of vlees (we kozen slibtongetjes, en koffie (uitgebreid met zoetigheidjes), lunch was 24.75 euro , we hebben ook nog 2 droge witte wijn gedronken, met kaart van Ah, was ik totaal 33 euro kwijt. De lunch vonden we beiden erg lekker. Je zag door de mist heen het water opkomen van de Westerschelde. Uitzicht is geweldig, zeker op een zonnige dag, maar zelfs bij wat mist was het mooi.