Restaurant Rosaura & Clementine's Lounge - Bar

Churchilllaan 700 4532 JB Terneuzen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Rosaura & Clementine's Lounge - Bar

Persoonlijke gerechten bij een prachtig uitzicht

Verrukkelijke gerechten uit de mediterrane keuken waar een persoonlijke draai aan wordt gegeven door de chef. Dit in combinatie met een prachtig uitzicht over de Westerschelde is wat ze je bij restaurant Rosaura te bieden hebben. Als je geen genoeg kunt krijgen van de ambiance, blijf dan na het dineren lekker hangen voor een drankje in de bar of zelfs voor een overnachting in het Hampshire hotel. Puur genieten bij dit pareltje van Terneuzen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Rosaura & Clementine's Lounge - Bar

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Bar 07:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Juffermans1 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Fem W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zeer hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten, extra's geen probleem.

Gezellig zitten met Prachtig uitzicht over het water.
Kortom; een aanrader!
Armand B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was voortreffelijk.
Een prima restaurant met mooi uitzicht op de Schelde.
We hebben ervan genoten en voor herhaling vatbaar.
Lydie B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch lekker gegeten en supervriendelijke bediening
Voor mij een 10 waard ????????
Volgende reservering staat al geboekt ????
Groetjes Lydie
Zahra2 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
het menu waar we uit konden kiezen was 1x vis en 1x vlees, en die hebben we beiden genomen, een erg lekkere combinatie, van voor, hoofd en nagerecht. het hete mediter menu, het zag er zeer verzorgd uit, en smaakte heerlijk! we hebben genoten. de bediening was vlot en gezellig en zeer professioneel . ook toen het heel druk werd was er volop aandacht voor iedereen, ze hadden ruim voldoende personeel, dus geen enkel probleem.
dat ik diabeet was werd ook goed opgelost, echt een restaurant om nog eens te gaan eten. en wat een uitzicht over het water in de donker al die lichtjes mooi hoor.het was een succes vol avondje.
Rafael H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Als hoofdgerecht konden we voor de lunch kiezen tussen vis en vlees maar na onze vraag antwoordde de ober dat hij niet mocht zeggen van de chef waaruit dit bestond.Mijn vrouw kreeg stukjes lauwe gestoomde vis zonder kruiding,ik kreeg enkele stukjes vlees :een lamskoteletje en 2 kleine stukjes vlees:biefstukje met wat vet aan en stukje spek of iets van stoofvlees,onduidelijk en zonder smaak.De kok kwam eens informeren en toen we zeiden dat de vis niet lekker was zei hij je moest gebakken slibtong genomen hebben.Ik heb maar niets gezeg over mijn vlees,we komen toch niet meer naar hier...
M. G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
goed bereide maaltijd vriendelijke en profesionele bediening. Waar voor je geld.
Mooie locatie en comfortabel meubilair.
Een echte aanrader!
Robkay .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bij aanvang aangegeven dat er best wat tijd tussen de maaltijden mocht zitten. De wachttijd was daarom ook OK.
Verders was de kwaliteit prima.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben lekker gegeten. Personeel is vriendelijk.
De verschillende gangen werden wel erg snel opgediend.
Een adres om nog eens naar toe te gaan.
Joseph H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Zeer goede service, vlotte bediening door verzorgd en vriendelijke personeel. Heel lekker eten, kortom Prima restaurant.
André W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Geen goed opgeleid personeel, eerst een verkeerd menu aangeboden, bijgevraagde frieten zijn ze vergeten brengen en de koffie moesten we zelf nog vragen.....
Benny V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zaterdagavond gaan eten we waren eerst en kregen de mooiste tafel bij het raam super .
De inrichting was modern ,de bediening was vlot en vriendelijk ,het eten was zeer lekker wij komen zeker nog eens terug.
Cvdbergen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten, met een schitterend uitzicht op de Westerschelde. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam! Aanrader.
JosJe D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuk jong personeel goed opgeleid, vriendelijk, leuk zicht op de schelde,
Hun eten vond ik een beetje te zout. (Saus) leek wel uit een pakje, (ik kook zelf voor Sodexo) voor de rest alles lekker .
Een mooi dessert bord.
Voor de koffie vragen ze wilt u met een bon bonnetje, ja leuk, maar ze mogen er wel bij zeggen dat dit duurder is. Je krijgt er wel 2 voor een koekje en 15 chocoladebonen.
Tneervoort .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een deceptie. We hadden de locatie gekozen op basis van recencies. Bij binnenkomst, zo'n 20 minuten voor de gereserveerde tijd, werden we begroet met "de keuken dacht dat u niet meer zou komen".
Als alternatief voor één van de gasten voor de tomatensoep als voorgerecht (er kon vooraf geen andere keuze worden ingevoerd) werd eerst bospaddenstoelensoep geopperd, maar dat werd later herzien in bouillabaisse. Nou, die bouillabaisse had nog nooit één vis gezien!
Serveerster was ongeïnteresseerd.
Hoofdgerecht was een keuze tussen vis of vlees. Beiden gekozen voor de vis, want in Zeeland. Vis was droog en smakeloos.
Jammer, jammer, jammer. Wij kunnen deze locatie helaas niet aanraden, maar misschien zijn wij te kritisch.
Jannie M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
goede ontvangst . we waren met 8pers .alles liep gezellig en mooie tussentijd van de gerechten het eten was prima , het uitzicht op de westerschelde is prachtig . twas een gezellige avond
Monica J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met 3 vriendinnen een lunch geboekt via de AH RESTAURANT ACTIE. Fijne tafel met uitzicht op het water. Helaas slecht weer, maar het blijft een mooie plek. Het menu bestond uit een prosecco om te starten, tomatensoep, keuze uit een vlees of visschotel, koffie/thee met bonbon. De soep was scherp maar lekker en vers. We hadden als hoofdgerecht twee keer vlees gekozen en één keer vis. In plaats van de variaties die we zouden krijgen (vlees: lamsrack, varkenshaas, rib-eye, vis: kabeljauw, zalm, gamba) kregen we als vlees alleen varkenshaas en bij de vis ontbrak de zalm. Toen we daar een opmerking over maakten, was de reactie dat de keuken besloten had dat dit vandaag het menu zou zijn. Zonder overleg, het meisje dat bediende wist ook van niets. Bovendien was de varkenshaas veel te gaar en dus droog. Een teleurstellende ervaring, vooral door de manier waarop gereageerd werd. Hadden ze met ons overlegd, dan was het een ander verhaal geweest. Ikzelf zou, als ik geweten had dat er geen vleesvariatie geboden kon worden, het visschoteltje gekozen hebben. We hebben duidelijk laten merken dat dit ons erg tegenviel. Een alternatief is ons echter niet geboden. Een kleine goedmaker was dat er op de rekening wel een korting was toegepast. Al met al een minder fijne ervaring. Hoewel de frietjes erg lekker waren!
WENDY D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heel lekker gegeten, fijne en heel vriendelijke bediening. Aangrname, gezeliige sfeer. Mooi interieur met uitzicht op de Wrsterschelde. Zeker een aanrader. We komen zeker terug.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Genoten van het lekkere aperitief op het terras met prachtig zicht op het water. Gezellig decor binnen waar we lekker gegeten hebben.
Flowerpower01 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten, maar het meeste indruk maakte het bedienend personeel.
Zij geven je alle aandacht en doen er alles aan om je een heerlijk gevoel over te laten houden aan een avondje uit eten.
Daarnaast natuurlijk een schitterend uitzicht over de Westerschelde.
Zeer aan te raden dus!