Restaurant Rood

Voorstraat 8 3401 DC IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Rood

Proef het seizoen

Onder de rook van Utrecht vind je dit fijne restaurant. In de gemoedelijke ambiance kom je helemaal tot rust en geniet je van de lekkerste seizoensgebonden gerechten. De vriendelijke bediening schenkt ondertussen nog een heerlijk glas wijn voor je in.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rood

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sumeet B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zin in een schnitzel en hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten, goede service en een mooie zaak. Kom hier zeker vaker terug!
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heel mooi ingericht restaurant. Duurde een half uur voor we ons voorgerecht kregen. Het stokbrood dat vooraf geserveerd zou worden, hebben we ondanks twee keer vragen niet gekregen. Vier stukken spare ribs gekregen. Drie waren er heerlijk en warm. De vierde had een andere kleur en was koud. Tegen de serveerster gezegd en die bood haar excususes aan. Ook weer lang moeten wachten om af te mogen rekenen. Niet relaxed gegeten dus.
Mv D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het oogt als een gezellig restaurant. Mooie inrichting. Je word hartelijk ontvangen. Jammer dat de gerechten 'kaal' zijn. We misten groenten op t bord. Daarvoor in de plaats krijg je een bakje sla... Gemiste kans wat ons betreft, zeker voor de prijs die je betaald. Niet een restaurant om snel terug te komen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Nog snel een AH dinner mee gepikt, het eten was prima maar schrikbarend klein en daardoor gewoon duur.
Als voorgerecht één erg klein stokje saté (met wat salade) voor €8. Daarna 2 reepjes tong en wat frietjes voor € 14,75 Nagerecht was heerlijk en redelijk geprijsd. Glas wijn voor 3,75/4.75 geen probleem maar een flesje kraanwater voor zo'n €4 lijkt dan toch wel weer wat overdreven. Prima vriendelijke bediening maar door de grote drukte konden ze het eigenlijk niet aan. Al met al dus toch teleurstellend, wij komen in ieder geval niet terug.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Samen heerlijk gegeten, in het nieuwe pand van restaurant Rood! Een lekker soepje van de dag voor de één, en een prima portie gerookte paling voor de ander. Vervolgens uitstekende saté (beschouw me een beetje als "kenner"-:) en ossehaaspuntjes. Deze liggen in ketjapsaus en dat is jammer omdat de frites en de salade hier ook in komen. Aandachtspuntje, misschien een extra bordje erbij? Ter afsluiting warme apfelstrudel, en walnootijs, lekker!
Ondanks volle bak redelijk vlotte bediening door de baas en zijn vriendelijke medewerkers, en tenslotte € 21,50 korting i.v.m. de AH-actie. Leuke avond gehad!
agnesvanderdrift V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Regelmatig kwam er iemand langs om te kijken of er wat aangevuld moest worden en of alles naar wens was. Top!
debbie243 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Restaurant rood heeft een nieuw pand. Het ziet er mooi uit. De hoge tafels met barkrukken ben ik geen fan van, maar ziet er leuk uit. Het eten was heerlijk. Goed advies om de cheesecake te nemen. Helaas waren ze wel het broodmandje vergeten. Maar ik zal hier zeker naar terug gaan.
Aline H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een gemiste kans! Eerst wil het restaurant slechts 6 dagen voorafgaand aan de reservering annuleren. Als we dan toch kunnen komen en uiterlijk 18.45 uur weg moeten zijn verwacht je toch een vlotte bediening. We stonden om 20 uur buiten en hadden nog net genoeg tijd om het dessert op te krijgen... de vis was rauw, het water gruwelijk duur (een liter kraanwater voor ruimt 6 euro!!!) en een kinderdessert en fruitsalade zonder kleur (nieuwe kok zonder inspiratie vermoed ik) de borden waren niet schoon en voor mensen met allergieen: je moet erg alert zijn. Helaas voor ons géén herkansing.
Markrene A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We dachten heerlijk uit eten te gaan vanavond met de spaaractie van de Appie, want ze hadden tenslotte een goede menukaart. Als voorgerecht had mijn partner kipsaté bestelt, wat in verhouding heel matig was, en vooral voor hun vraagprijs. De spareribs waren wat flauw, maar verder oké. Echter kwamen we er niet over uit wat betreft de prijs, krijgt hier géén 3-gangen menu gratis, wat ze je eigenlijk wel verplicht zijn! Ik kom hier helaas niet terug, was mij het geld niet waard.
arnoudvanraak .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prettige ontvangst. Driegangen menu was prima en heerlijke fles 100% Voignier wijn. Prijs was met de AH aktie voordelig. Locatie in de stad dus wat lastig parkeren. Komen zeker nog eens terug.
Dank voor uw recensie.

Parkeren bij ons in de buurt, kan op de parkeerplaats achter (Vingerhoekhof) of in de parkeergarage net buiten het centrum (Eiteren) of bij het Fulco Theater/ Stadhuis (beiden een minuut of 5 lopen bij ons vandaan).
Hopelijk vindt u een volgende keer sneller/beter een parkeerplek.

Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eten en de bedoening was goed maar moesten erg lang wachten op het eten. Maar doordat de rest goed was verdienen ze zeker een 9. Absoluut voor herhaling vatbaar ! Ik kan het ook iedereen aanraden.
Dank voor uw recensie.

Weekenden zijn wij altijd behoorlijk volbezet.
Maar met gezellig gezelschap, onze prettige service en lekkere eten, wordt het eventueel lange wachten veelal beperkt.

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Echt heel lekker gegeten voor een realistische prijs. De carpaccio was eenvoudig maar prima, de schnitzel onverwacht lekker. Wij komen terug.
Dank voor uw leuke recensie.

F R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het nieuewe restaurant ziet er mooi en sfeervol uit. We werden hartelijk ontvangen door de dames vd bediening. De eigenaar oogde wat zenuwachtig de hele avond..
We zaten bij het raam en het hierdoor koud.Er is veel keuze op de kaart! We hadden de AH spaarkaart en kozen voor 21,50 euro korting op de eind rekening.
Voorgerecht saté en proeverij waren redelijk. De ossenhaaspuntjes en schnitzel waren als hoofdgerecht heerlijk. Maar het is jammer dat de salade niet even mooi wordt opgemaakt die je er apart bij het hoofdgerecht krijgt.
Nagerecht brownie en cheesecake waren lekker..
We schrokken van de eindafrekening.: 7,50 euro voor een halve liter weizen bier!
Jammer, er zijn in IJsselstein restaurants waar je beter voor dat geld kan eten.
Dank voor de genomen moeite een recensie te schrijven.
Omdat wij nog niet zo heel lang op onze nieuwe lokatie gevestigd zijn, is extra alertheid op een (drukke) avond ons inziens van belang, wat voor u klaarblijkelijk als zenuwachtig is overgekomen...spijtig.
De prijs van onze halve liter Weissbier is een fout geweest in ons systeem en hebben wij enige tijd geleden reeds aan laten passen door onze systeembeheerder. Wanneer u ons uw rekeningnummer mailt, zullen wij het verschil aan u terugstorten.
Prettig te lezen dat u al met al lekker gegeten heeft, waar het uiteindelijk om gaat bij een restaurant ;-)

Femke D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Beetje vreemde constructie, want er wordt korting gegeven op de totale prijs. De locatie is er een stuk beter op geworden sinds ze zijn verhuisd. Het eten is niet slecht, maar ik kan dit zelf voor veel minder geld, thuis lekkerder maken. Daarvoor ga je niet uit eten. Met de actie waren we met 2 personen nog 70 euro kwijt. Het voorgerecht van Salade geitenkaas bestond uit 2 toastjes geitenkaas, 1 plakje tomaat en 2 blaadjes sla. Dat noem ik geen salade. De salade bij het hoofdgerecht was een klein bakje ijsbergsla, 2 plakjes tomaat, 2 plakjes komkommer en een half ei. Dat moet je dan samen delen. De Ossenhaaspuntjes in ketjap waren oke, maar niet bijzonder lekker. Bij de thee krijg je een lange vinger, een goedkoper "koekje" bestaat volgens mij niet. Bediening was wel vriendelijk, maar ik zal hier niet meer terug gaan.
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Hier gegeten met de albert heijn actie, en daar ging dit restaurants vreemd mee om. Ze hadden een erg beperkte selectie gemaakt die je kon kiezen, en als je dat koos kreeg je 25€ korting op de eindrekening. Als je echter drie gerechten koos uit het keuzemenu en de normale prijzen bij elkaar optelde, kwam je al op minstens 27€ uit. Dus je kreeg niet eens een heel drie gangen menu gratis. Verder leuke sfeer en mooi aangekleed, de bediening vonden wij matig. We kregen het gevoel snel weer weg te willen. Het eten was prima, maar niet speciaal.
Nielsgierig .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een vernieuwd restaurant met een moderne inrichting. We werden vriendelijk ontvangen en zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht stonden vrij vlot op tafel. De keuze is niet reuze als je voor het AH-menu gaat. De kaart zelf is gevarieerder. Het eten is heerlijk, maar vrij standaard uitgevoerd: een flinke bak standaard friet en een simpele salade naast het hoofdgerecht. Het toetje was wat mager. Overigens leek men de drukte deze avond niet aan te kunnen, we hebben aardig lang gewacht tussen hoofd- en nagerecht en wat mij persoonlijk kan irriteren is wanneer je de medewerkers vol stress door het restaurant ziet vliegen. Dat deed geen goed aan de rust die er begin van de avond heerste. Zeker een aanrader, maar beter als de rust is wedergekeerd zonder AH-klanten.
Vinada V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
leuke inrichting, sfeervol. vriendelijke bediening. Het was prima maar niet meer dan dat. De patat en salade maken geen indruk. Weinig keuze als je geen vlees of vis wilt eten.
Het was kennelijk geen goede avond want niet alles verliep vlekkeloos. Het werd wel naar tevredenheid opgelost. Door de beperkte keuze qua vegetarisch eten is dit voor mij geen restaurant om naar terug te gaan.
rood2016 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Bij binnenkomst werden wij netjes begroet. Het hoofdgerecht was lekker (tong), de service was uitstekend, en het decor was prima uitgevoerd. Mijn kaartvriendin had tegen de eigenaar gezegd dat ze haar verjaardag hier wilde vieren> Het was perfect.
Dank voor uw leuke recensie.

Verjaardagen zijn natuurlijk altijd leuke gelegenheden om te vieren, bij Rood.
Graag tot ziens, bij ons aan tafel!
ietje66 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
In het nieuwe restaurant Rood gegeten met 6 zusters met AH actie! Werd goed uitgelegd hoe het werkte en we hadden echt alle keuze! 1 vegetariër in ons midden ook prima gegeten.
leuke bediening, alles ging vlot, super lekker gegeten! 3 gangen en koffie en thee toe!
Prima stoelen,ruime tafel, inrichting mooi en ook toiletruimte! Alles nieuw!
Verlichting bij afrekening iets te donker maar ach ook wel romantisch!
Hier durf ik de meest critische vrienden mee naar toe te nemen
Dank voor uw leuke recensie en tip!
Het "romantisch" afrekenen hadden wij toevallig ook al als actiepunt, komt goed!

Graag tot ziens, aan tafel bij Rood, bij de volgende zussen middag/avond! ;-)
mariantimmer T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant rood , top , bediening was vriendelijk, prachtige sfeervolle , nette zaak , super mooie toilettengroep gewoon top,we gaan zeker nog een keer terug om nog meer te proeven van de heerlijke menukaart !
Een echte aanrader !!!
Succes CAMIEL EN MEIKE in jullie nieuwe mooie sfeervolle zaak !!!!!!!!
Dank voor jullie geweldige recensie.
Fijn dat jullie een gezellig (lekker) avondje uit bij ons hebben gehad, Ruud en Marian, graag tot ziens aan tafel bij Rood!