Restaurant Rood

Voorstraat 42 3401 DC IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Rood

Proef het seizoen

Onder de rook van Utrecht vind je dit fijne restaurant. In de gemoedelijke ambiance kom je helemaal tot rust en geniet je van de lekkerste seizoensgebonden gerechten. De vriendelijke bediening schenkt ondertussen nog een heerlijk glas wijn voor je in.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rood

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Rood

mark G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
het eten smaakt lekker, min puntje vond ik wel dat de schnitzel uit de frituur komt en niet in de boter wordt gebakken.
bij de dame blanc zou ik persoonlijk de saus apart serveren dit om te zorgen dat de saus warm is.

maar zoals eerder gezegd het was heerlijk komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel.vlotte bediening
Kleine maar goede menukaart ,die regelmatig wisselt
Gezellig sfeertje.
Zeker een aanrader
Dank voor uw leuke recensie.

Joop P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er was 1 persoon glutenvrij wat was doorgegeven. Echter heeft er toch gluten in een gerecht gezeten waardoor deze persoon later op de avond heel ziek werd met als overgeven tot gevolg. Jammer dat dit moest gebeuren, anders was het een top avond geweest.
Dank voor de genomen moeite een recensie te schrijven.

Wat spijtig te vernemen dat het voor degene die glutenvrij eet, niet goed is gegaan.
Met verbazing lezen wij dit, juist omdat wij hier altijd correct rekening mee houden en goed weten om te gaan met de procedures voor het serveren van glutenvrij dineren.

Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een leuk en sfeervol restaurant waarvan de mannelijke bediende erg gastvrouw was.. Wij vinden het een aanrader!
Wij waren er met de AH actie.. wel jammer dat ze niet aan hadden gegeven hoe of betreffende de korting.. Maar verder Top!
Dank voor uw recensie!

Wij hopen dat u bedoelt dat Kamiel gastvrij is en anders zullen wij hem hier op aanspreken! ;-)

De spelregels van de actie van AH staan vermeld op onze website, alsook op een aparte kaart op tafel.
Onze medewerkers leggen de actievoorwaarden ook graag altijd even uit wanneer hier naar gevraagd wordt.

H.J.F. A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig en vrijwel volledig bezet restaurant. Is zeker voor herhaling vatbaar. N.B. Een grotere schnitzel krijg je nergens.
Dank voor uw leuke recensie!

Is u ook bekend dat onze befaamde schnitzel thuis te bezorgen is?
Lekker thuis, uiteten.
Wij bezorgen - met de Schnitzel Koning- in IJsselstein, Nieuwegein en Benschop.

Graag tot ziens, aan tafel bij Rood! Of bij u aan de deur?! ;-)
Carmelita D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ontzettend leuk restaurant, kleinschalig, bediening top, eten top, fijne muziek. Met de Appie bon eet je een heerlijk drie gangen menu, je mag alles van de kaart kiezen wat erg fijn is.
Ik had de biefstuk en die was boterzacht en perfect gebakken. De ravioli vooraf ook erg lekker.
Dank voor uw leuke recensie!

Na de AH actie, hebben wij nu ook een leuke (actie)menuprijs:
Maandag t/m donderdag: 3- gangen dineren voor 15,00 euro
Vrijdag t/m zondag: 3- gangen dineren voor 20,00 euro.
(niet in combinatie met andere acties en/of cadeaukaarten, betaling contant of per pin).

Walter B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Had via de AH actie gereserveerd. Was helaas bon vergeten en daar werd mijns inziens te strikt op gereageerd. Vond ik een mimpuntje. Daarnaast zag ik bij thuiskomst dat er twee biertjes op de rekening stonden die ik niet had besteld en gekregen.
Dank voor uw recensie.

Voor wat, hoort wat! (u wenst korting, wij de AH spaarkaart! ;-))

Spijtig te vernemen dat 2 biertjes per abuis op uw tafel zijn ingevoerd, i.p.v. op de juiste tafel.
Wanneer u ons een mail stuurt met uw rekeningnummer, zullen wij dit aan u terugstorten.
Alvast dank en graag tot ziens, aan tafel bij Rood!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk driegangen diner gegeten. Prijs kwaliteit in goede verhouding. Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.
Leuke ambiance, vriendelijke bediening.
Dank voor uw leuke recensie!

Wist u dat wij beide Kerstdagen geopend zijn?
Geen speciaal Kerstmenu, maar lekker a la carte.

mm D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
het was er goed toeven eten was heerlijk bediening vriendelijk niet opdringerig
alleen jammer er was geen ice thee green voor de rest alles perfect
Dank voor uw recensie.

Fijn dat u een leuke avond in ons restaurant heeft gehad, van het eten heeft genoten en onze service heeft kunnen waarderen....ondanks het ontbreken van ice tea green. ;-)

B Ronteltap A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijke restaurant waar je goed en persoonlijk geholpen wordt. Eten was erg lekker en normaal hoeveelheid/ kwaliteit tov deze prijscategorie.

cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuk en sfeervol ingeruimd, zeer vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Restaurant is niet groot maar dat maakt het gemoedelijk en gezellig.
voor herhaling vatbaar.
Dank voor uw recensie!

Inge T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuke gelegenheid, vriendelijk en aandacht voor de gasten!
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij hebben met de AH-actie op vrijdagavond heerlijk gegeten. Een aanrader om de a la carte kaart te nemen dan heb je voldoende keuzes uit vlees en vis gerechten.

Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Super lekker gegeten, prima bediening, smakelijk en goede hoeveelheid !! Hier waren we al eerder geweest en komen ook hierna zeker weer terug! Aanrader !!
Dank voor uw recensie.

Wij zien u graag ook weer terug, aan tafel bij Rood, tot dan!
AnneMarie W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima gegeten hier! We hadden een kortingsbon via AH...leuke actie! We hadden geitenkaas kroketjes als voorgerecht, was lekker en spareribs als hoofdgerecht, deze waren ook heerlijk, het vlees viel inderdaad zo van het bot! Er zat een huisgemaakt knoflooksausje bij...en dat proef je...mjummy...Zeer vriendelijke bediening! En we hoefden ook niet heel lang op het eten te wachten...precies goed getimed...
Een heerlijke, gezellige avond, waar Rood voor staat.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima restaurant, vriendelijke bediening, sfeer is ok.
Wij hadden geitenkaas kroketjes vooraf, die waren lekker...de salade/aankleding erbij erg simpel, maar wel lekker.
Hoofdgerecht spareribs, die waren mals en vielen van het bot...smakelijk, het knoflooksausje was ook smakelijk.
Verder patat en een soort van koolsalade erbij, dit was wederom simpel, maar wel allemaal lekker.
2 recensies van dezelfde avond en iets verschillend, maar dank voor de genomen moeite een recensie te schrijven.

Anita D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goede bediening. Eigenaar komt áltijd praatje maken.
Lekker gegeten voor mooie prijs.
Dank voor uw recensie.

Graag weer tot ziens, aan tafel bij Rood!
Marlous R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Met de familie bij Rood gegeten. Met de actie van de AH. Dan mag je kiezen uit een verkorte kaart en dan krijg je de 2e persoon gratis of je kiest uit de hele kaart en dan krijg je €22 korting. Helemaal top! We kozen voor de hele kaart. Altijd lekker bij Rood! Hele vriendelijke service en de eigenaar komt ook altijd even kletsen. Het geeft een warm gevoel.
Dank voor de leuke recensie.

Graag weer tot ziens, aan tafel bij Rood!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Leuk restaurant met lekkere gerechten, vriendelijke bediening, redelijke prijzen
Dank voor de leuke recensie.

Sumeet B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zin in een schnitzel en hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten, goede service en een mooie zaak. Kom hier zeker vaker terug!
Dank voor uw leuke recensie.

Wanneer u in de omgeving woont (IJsselstein, Nieuwegein, Benschop) bezorgen wij onze schnitzels.
Dus een keer geen zin om te koken of de deur uit te gaan, via De Schnitzel Koning kunt u thuis uiteten. ;-)

En anders graag tot ziens, aan tafel bij Rood!