Restaurant Rood

Voorstraat 8 3401 DC IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Rood

Proef het seizoen

Onder de rook van Utrecht vind je dit fijne restaurant. In de gemoedelijke ambiance kom je helemaal tot rust en geniet je van de lekkerste seizoensgebonden gerechten. De vriendelijke bediening schenkt ondertussen nog een heerlijk glas wijn voor je in.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rood

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 00:00

• Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij hebben met de AH-actie op vrijdagavond heerlijk gegeten. Een aanrader om de a la carte kaart te nemen dan heb je voldoende keuzes uit vlees en vis gerechten.

Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Super lekker gegeten, prima bediening, smakelijk en goede hoeveelheid !! Hier waren we al eerder geweest en komen ook hierna zeker weer terug! Aanrader !!
Dank voor uw recensie.

Wij zien u graag ook weer terug, aan tafel bij Rood, tot dan!
AnneMarie W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima gegeten hier! We hadden een kortingsbon via AH...leuke actie! We hadden geitenkaas kroketjes als voorgerecht, was lekker en spareribs als hoofdgerecht, deze waren ook heerlijk, het vlees viel inderdaad zo van het bot! Er zat een huisgemaakt knoflooksausje bij...en dat proef je...mjummy...Zeer vriendelijke bediening! En we hoefden ook niet heel lang op het eten te wachten...precies goed getimed...
Een heerlijke, gezellige avond, waar Rood voor staat.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima restaurant, vriendelijke bediening, sfeer is ok.
Wij hadden geitenkaas kroketjes vooraf, die waren lekker...de salade/aankleding erbij erg simpel, maar wel lekker.
Hoofdgerecht spareribs, die waren mals en vielen van het bot...smakelijk, het knoflooksausje was ook smakelijk.
Verder patat en een soort van koolsalade erbij, dit was wederom simpel, maar wel allemaal lekker.
2 recensies van dezelfde avond en iets verschillend, maar dank voor de genomen moeite een recensie te schrijven.

Anita D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goede bediening. Eigenaar komt áltijd praatje maken.
Lekker gegeten voor mooie prijs.
Dank voor uw recensie.

Graag weer tot ziens, aan tafel bij Rood!
Marlous R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Met de familie bij Rood gegeten. Met de actie van de AH. Dan mag je kiezen uit een verkorte kaart en dan krijg je de 2e persoon gratis of je kiest uit de hele kaart en dan krijg je €22 korting. Helemaal top! We kozen voor de hele kaart. Altijd lekker bij Rood! Hele vriendelijke service en de eigenaar komt ook altijd even kletsen. Het geeft een warm gevoel.
Dank voor de leuke recensie.

Graag weer tot ziens, aan tafel bij Rood!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Leuk restaurant met lekkere gerechten, vriendelijke bediening, redelijke prijzen
Dank voor de leuke recensie.

Sumeet B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zin in een schnitzel en hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten, goede service en een mooie zaak. Kom hier zeker vaker terug!
Dank voor uw leuke recensie.

Wanneer u in de omgeving woont (IJsselstein, Nieuwegein, Benschop) bezorgen wij onze schnitzels.
Dus een keer geen zin om te koken of de deur uit te gaan, via De Schnitzel Koning kunt u thuis uiteten. ;-)

En anders graag tot ziens, aan tafel bij Rood!
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heel mooi ingericht restaurant. Duurde een half uur voor we ons voorgerecht kregen. Het stokbrood dat vooraf geserveerd zou worden, hebben we ondanks twee keer vragen niet gekregen. Vier stukken spare ribs gekregen. Drie waren er heerlijk en warm. De vierde had een andere kleur en was koud. Tegen de serveerster gezegd en die bood haar excususes aan. Ook weer lang moeten wachten om af te mogen rekenen. Niet relaxed gegeten dus.
Mv D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het oogt als een gezellig restaurant. Mooie inrichting. Je word hartelijk ontvangen. Jammer dat de gerechten 'kaal' zijn. We misten groenten op t bord. Daarvoor in de plaats krijg je een bakje sla... Gemiste kans wat ons betreft, zeker voor de prijs die je betaald. Niet een restaurant om snel terug te komen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Nog snel een AH dinner mee gepikt, het eten was prima maar schrikbarend klein en daardoor gewoon duur.
Als voorgerecht één erg klein stokje saté (met wat salade) voor €8. Daarna 2 reepjes tong en wat frietjes voor € 14,75 Nagerecht was heerlijk en redelijk geprijsd. Glas wijn voor 3,75/4.75 geen probleem maar een flesje kraanwater voor zo'n €4 lijkt dan toch wel weer wat overdreven. Prima vriendelijke bediening maar door de grote drukte konden ze het eigenlijk niet aan. Al met al dus toch teleurstellend, wij komen in ieder geval niet terug.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Samen heerlijk gegeten, in het nieuwe pand van restaurant Rood! Een lekker soepje van de dag voor de één, en een prima portie gerookte paling voor de ander. Vervolgens uitstekende saté (beschouw me een beetje als "kenner"-:) en ossehaaspuntjes. Deze liggen in ketjapsaus en dat is jammer omdat de frites en de salade hier ook in komen. Aandachtspuntje, misschien een extra bordje erbij? Ter afsluiting warme apfelstrudel, en walnootijs, lekker!
Ondanks volle bak redelijk vlotte bediening door de baas en zijn vriendelijke medewerkers, en tenslotte € 21,50 korting i.v.m. de AH-actie. Leuke avond gehad!
agnesvanderdrift V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Regelmatig kwam er iemand langs om te kijken of er wat aangevuld moest worden en of alles naar wens was. Top!
debbie243 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Restaurant rood heeft een nieuw pand. Het ziet er mooi uit. De hoge tafels met barkrukken ben ik geen fan van, maar ziet er leuk uit. Het eten was heerlijk. Goed advies om de cheesecake te nemen. Helaas waren ze wel het broodmandje vergeten. Maar ik zal hier zeker naar terug gaan.
Aline H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een gemiste kans! Eerst wil het restaurant slechts 6 dagen voorafgaand aan de reservering annuleren. Als we dan toch kunnen komen en uiterlijk 18.45 uur weg moeten zijn verwacht je toch een vlotte bediening. We stonden om 20 uur buiten en hadden nog net genoeg tijd om het dessert op te krijgen... de vis was rauw, het water gruwelijk duur (een liter kraanwater voor ruimt 6 euro!!!) en een kinderdessert en fruitsalade zonder kleur (nieuwe kok zonder inspiratie vermoed ik) de borden waren niet schoon en voor mensen met allergieen: je moet erg alert zijn. Helaas voor ons géén herkansing.
Markrene A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We dachten heerlijk uit eten te gaan vanavond met de spaaractie van de Appie, want ze hadden tenslotte een goede menukaart. Als voorgerecht had mijn partner kipsaté bestelt, wat in verhouding heel matig was, en vooral voor hun vraagprijs. De spareribs waren wat flauw, maar verder oké. Echter kwamen we er niet over uit wat betreft de prijs, krijgt hier géén 3-gangen menu gratis, wat ze je eigenlijk wel verplicht zijn! Ik kom hier helaas niet terug, was mij het geld niet waard.
arnoudvanraak .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prettige ontvangst. Driegangen menu was prima en heerlijke fles 100% Voignier wijn. Prijs was met de AH aktie voordelig. Locatie in de stad dus wat lastig parkeren. Komen zeker nog eens terug.
Dank voor uw recensie.

Parkeren bij ons in de buurt, kan op de parkeerplaats achter (Vingerhoekhof) of in de parkeergarage net buiten het centrum (Eiteren) of bij het Fulco Theater/ Stadhuis (beiden een minuut of 5 lopen bij ons vandaan).
Hopelijk vindt u een volgende keer sneller/beter een parkeerplek.

Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eten en de bedoening was goed maar moesten erg lang wachten op het eten. Maar doordat de rest goed was verdienen ze zeker een 9. Absoluut voor herhaling vatbaar ! Ik kan het ook iedereen aanraden.
Dank voor uw recensie.

Weekenden zijn wij altijd behoorlijk volbezet.
Maar met gezellig gezelschap, onze prettige service en lekkere eten, wordt het eventueel lange wachten veelal beperkt.

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Echt heel lekker gegeten voor een realistische prijs. De carpaccio was eenvoudig maar prima, de schnitzel onverwacht lekker. Wij komen terug.
Dank voor uw leuke recensie.

F R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het nieuewe restaurant ziet er mooi en sfeervol uit. We werden hartelijk ontvangen door de dames vd bediening. De eigenaar oogde wat zenuwachtig de hele avond..
We zaten bij het raam en het hierdoor koud.Er is veel keuze op de kaart! We hadden de AH spaarkaart en kozen voor 21,50 euro korting op de eind rekening.
Voorgerecht saté en proeverij waren redelijk. De ossenhaaspuntjes en schnitzel waren als hoofdgerecht heerlijk. Maar het is jammer dat de salade niet even mooi wordt opgemaakt die je er apart bij het hoofdgerecht krijgt.
Nagerecht brownie en cheesecake waren lekker..
We schrokken van de eindafrekening.: 7,50 euro voor een halve liter weizen bier!
Jammer, er zijn in IJsselstein restaurants waar je beter voor dat geld kan eten.
Dank voor de genomen moeite een recensie te schrijven.
Omdat wij nog niet zo heel lang op onze nieuwe lokatie gevestigd zijn, is extra alertheid op een (drukke) avond ons inziens van belang, wat voor u klaarblijkelijk als zenuwachtig is overgekomen...spijtig.
De prijs van onze halve liter Weissbier is een fout geweest in ons systeem en hebben wij enige tijd geleden reeds aan laten passen door onze systeembeheerder. Wanneer u ons uw rekeningnummer mailt, zullen wij het verschil aan u terugstorten.
Prettig te lezen dat u al met al lekker gegeten heeft, waar het uiteindelijk om gaat bij een restaurant ;-)