Restaurant Rood

Voorstraat 42 3401 DC IJsselstein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Rood

Restaurant Rood in IJsselstein staat voor lekker vers en betaalbaar genieten. Bij Rood kun je op een sfeervolle manier borrelen of dineren zonder diep in de buidel te tasten.

In het nieuwste restaurant van IJsselstein met een gezellig warm en trendy interieur kun je genieten van heerlijke klassiekers als spareribs, botermalse beenham, onze befaamde biefstuk, welbekende schnitzels en verschillende soorten vis.
Bij de gerechten worden goede wijnen geschonken en lekkere bieren.

Grote groepen zijn hier net zo welkom als tweetallen, en de vriendelijke bediening zal er altijd alles aan doen om hun gasten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Betaalbaar, vers en sfeervol, dat is Rood!

Meer informatie over restaurant Restaurant Rood

Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gera M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Leuke inrichting. Eten weinig smaak aan ossenstaart puntjes en de cheesecake was mierzoet, niet lekker. Ik snap niet dat als je met 4 mensen bent 1 bakje patat en klein bakje sla krijgt, hetzelfde krijg je ook met 2 mensen. Wij vonden het karig en jiet heel bijzonder. Voor mij mijn 3e en laatste keer, dat ik hier geweest ben. Bediening was prima.
M. A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prettige omgeving om in te genieten van goedverzorgde en smakelijke gerechten.
Catrien J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten na een vriendelijke ontvangst. Prima service en vriendelijke bediening.
Een aanrader!!!
Manon Y.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het eten zag er mooi uit, naar mijn mening had er meer smaak toegevoegd aan mogen worden. De ossenhaaspuntjes in ketjapsaus waren niet zout. De indeling van het restaurant was geinig, je eet op stand. De ober stond alleen, en had alles goed in de gaten. Alles kwam tijdig en werd goed geregeld.
Priscilla H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Fijne sfeer, vriendelijk personeel. Lekker gegeten
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Ondanks dat op Iens staat dat je met de AH-kaart a la carte kunt eten, bleek er een keuzemenu te zijn. Hoewel de bediening hard liep, moesten we toch wat langer wachten op de drankjes. Wellicht 1 iemand extra inzetten? Achteraf bleek ook de rekening nog eens niet te kloppen.
Wei W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Eten met de AH aktie was goed warm opgediend en erg lekker. De bediening was precies goed qua aandacht en qua snelheid. Het was wel rustig, dus dat maakte alles uiteraard wellicht wat makkelijker. We hebben iig erg genoten met z'n tweeën.
Ina I.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Gastvrij, vriendelijk personeel.
We aten hier via de ah actie.
Eten was erg lekker.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Een gezellig restaurant, mooi ingericht, vriendelijke bediening van de eigenaar, heerlijk gegeten, mooi opgemaakt en de wijnen per glas waren prima. Een aanrader.

C. Roodnat
Suzan P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Goede service, ondanks dat er een gerecht niet op het keuze menu stond, konden we het toch het gerecht bestellen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Het was erg druk, waardoor de wachttijden wat lang waren. Hrt AH menu was duurder dan het gemiddelde a la carte menu.
Koos.luitjens L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
AH drie gangen menu vooraf vastgesteld, niets op aan te merken.
Kwaliteit van het eten zeer goed.
Bediening erg vriendelijk en het tempo was goed voor het tijdstip 18.00 uur en voor een tafel van twee personen.
Margareth_vogel .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mooie inrichting, vriendelijk personeel maar....... we bestelden gewoon drankjes 3x wijn en 1x thee.
En bestelde zonder korting voor-hoofd en nagerecht.
We vroegen er gewoon water bij, vervolgens kregen we 2x een flesje met halve liter kraanwater. Mooi etiket erop dat dit kraanwater was ivm dat gewoon water goede kwaliteit heeft en je geen plastic flessen in het milieu krijgt. Prima dat is juist wat wij ook vinden. Helaas voelden we ons wel uitgebuit toen bleek dat wij voor 2x 500cc water 4,90 betaalden. Zou hiervan nog een gedeelte naar goed doel gaan.... nee dus voelt niet goed.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Een heerlijke hap eten voor een betaalbare prijs met plezierige bediening in een prettige ambiance!
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Na het voorgerecht lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Kwaliteit van het eten was ronduit slecht: voorgerecht vreemde combi, schnitzel droog, frietjes melig, sla rommelig, nagerecht rare smaak.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gezellig restaurant. Hier geweest op een dinsdagavond. Was redelijk druk maar de bediening was hier ook over verbaasd.
Goed eten en een gezellig interieur.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima bediening vriendelijk personeel
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goes en lekker eten attente bediening en verse ingredienten . Heerlijk gegeten met AH actie. Aanrader ook om zonder actiw terug te gaan
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijke 3 gangendiner gegeten. Prima op temperatuur en goede kwaliteit.leuke avond gehad