Restaurant Rodeo American Grill

Meer informatie over restaurant Restaurant Rodeo American Grill

• Airconditioning , Terras
N R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Rodeo! De ossenhaas was erg smaakvol en de wijnen waren ook in orde. Op een gegeven moment leek het even of het personeel de drukte niet meer kon bijbenen, maar uiteindelijk hebben we geen een keer te lang hoeven wachten.
Time .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima vlees, goed bereid. Ik was me bewust van het feit dat de naam al aangeeft 'grill' restaurant. Van alles dat niet van die bakplaat afkomt, moet je dus niet te veel verwachten.
Prijs - kwaliteit is desondanks naar behoren.
Interieur is sfeervol, hooguit wat vol wbt meubels.
Prima bediening voor dit genre.
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima restaurant, heerlijk gegeten, goede sfeer. Hier met een stel vrienden alweer voor de derde keer een aanzienlijk bedrag uitgegeven, plus toch een heel nette fooi dachten we. Dit was echter de laatste keer dat we hier naartoe gaan - communicatie & reservering VOORAF was prima en snel, alleen als je ACHTERAF nog wat vraagt (iets over die heerlijke wijn) blijft het stil op alle verzoeken. Jammer. Beetje dom van ze. Zeuren wij over een gemist mailtjes ? Dat kan gebeuren. Meermaals wordt slordig. Achteraf een beetje een afknapper. Die EU500 landen de volgende keer in de pocket van een ander restaurant.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wellicht niet het goedkoopste en ruimst zittende restaurant, wel smaakvolle en super malse steaks.
De speciale biertjes werden vlot geserveerd, voorgerecht duurde wat langer maar de ribbetjes en vleugeltjes beloofden meer. Calamares was in verhouding nogal 'gewoontjes'.
De hoofdgerechten (allen steaks) waren echt heel mooi mals, goede structuur en smaak. Waarom ze sausjes erbij verkopen, geen idee (en zonde van het vlees). Bijgerechten zoals uitenringen hebben eigenlijk teveel (zoute/kruiden) smaak ten opzichte van het vlees, vandaar als beoordeling niet 'het maximaal haalbare 'zeer goed'.

Het was behoorlijk druk en daarmee -afhankelijk van waar je in de zaak zit- behoorlijk gehorig. Afgezien van voorgerecht ging bediening vlot, joviaal en correct (juiste drankje/hoofd/bijgerecht etc. uitgeserveerd per persoon). Prima gelegenheid om met bv. aantal vrienden te eten en ontspannen te blijven hangen voor een biertje.
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gezellig buiten op het terras genoten van een lekker etentje met een lekker glas viogner wijn op de goede temperatuur en een lekker plankje met vers brood en smeersels.
Vooraf een Jailhouse chili con carne soepje. Goed gevuld en lekker pittige smaak.
Als hoofdgerecht Rodeo creation. Heerlijk malse ossehaaspuntjes met champignons en ui.
Mijn partner nam Potato tortilla, Calamaris tapa en Ossehaaspuntjes tapa.
Eveneens om van te smullen.
Komen hier zeker nog eens terug.
Rubke .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Als je van echt heel goed vlees houdt dan is dit het beste restaurant van Eindhoven. Ik kom er ongeveer elke 6 weken en dat is niet voor niets. De bediening is trouwens ook super: je ziet dat ze er echt plezier in hebben als team en ze letten goed op hun gasten. Ik vermaak me altijd erg goed bij Rodeo.
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ruim van tevoren gereserveerd via e-mail met bevestiging, helaas was dit niet in de kassa gezet. Gelukkig konden we alsnog terecht. Netjes en snel opgelost incl consumptie als goedmaker, heb ik nog niet eerder meegemaakt. Grote menukaart, lijkt wel een schatkaart. Binnen vrij donker en warm, mooie aankleding. Let wel op dat sommige stoelen op een verhoging staan waardoor deze eraf kunnen vallen. Damestoiletten bleken "plakkerig". Uiteindelijk buiten gaan zitten. Meer dan een uur op het eten moeten wachten, vond ik vrij lang, had wellicht met de drukte te maken. Korte blik in de keuken geworpen en stonden erg veel mensen dus was veel te doen.

Zelf had ik een te kleine flank steak besteld, deze later aangevuld met spare ribs.
De steak was erg lekker, aardappel en friet wat gewoontjes. Geen verdere garnering gezien., jammer anders een 8.5 a 9 voor het eten. Kleine spare ribs vielen tegen, te weinig smaak vergeleken met de goede steak.

Drinken hebben we zelf om gevraagd. Als ze wat vaker komen was het zeker een 8 geweest voor service.

Prijzen zijn niet super goedkoop maar ook niet erg duur. Voor de kwaliteit vlees zeker aan te bevelen, erg mals. Dessert elders genomen om nog even wat te lopen. Gespreid betalen vond men niet echt handig, dus 1 van onze groep voor laten schieten. Personeel is vriendelijk.

Aanrader, als je wat langer wachten met de drukte niet erg vind. Overigens worden ze een stuk groter in de toekomst, pand ernaast wordt verbouwd. Het zat helemaal vol toen wij kwamen dus populair genoeg.
Miro2 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Al verschillende keren hier gegeten, zo erg dat ik inmiddels al herkend wordt. Het eten is dan ook wel erg lekker. Goed vlees en perfect gebakken geserveerd. Ook speciale wensen (zwangerschap, notenallergie) kunnen goed aan voldaan worden. De broodjes vooraf zijn ook lekker vers en knapperig.

Het gros van het personeel is erg vriendelijk, hoewel ik het soms wel wat onpersoonlijk vindt. Het decor is zoals een echt steakhouse betaamd, maar creëert wel gezelligheid. In het gangpad zit je vrij krap.

Ik vind het wel erg duur, prijzen waarvoor je echt een avondvullend programma zou moeten hebben, maar dit is helaas niet het geval. De rekening valt me elke keer wat tegen. Het eten gelukkig niet!
ton204 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Heerijk gegeten in een leuke gezellige omgeving! Fantastisch eten en goed bereid! Geweldige wijn en heel aangenaam personeel! Een absolute aanrader in Eindhoven!
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Dit weekend waren we weer in Eindhoven, en ja, wederom hier uit eten! Heerlijk!!!
Heerlijk vlees, echt meesterlijk, vriendelijke mensen.
Tijdens het voorgerecht ook een tapas portie spareribs besteld, en ook die zijn werkelijk fantastisch...
Flank Steak is echt een aanrader, wat een heerlijk stuk vlees!
En ook tijdens het bestellen, goed advies n.a.v. onze vragen!
Tot de volgende keer Rodeo! (Hopelijk snel... ;-) )
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Tijdens Glow hier gegeten, vooraf de chickenwings en spare-ribs en brood en als hoofdgerecht de 200 g biefstuk als hoofdgerecht. Het brood werd echter vergeten en hierom hebben we tweemaal moeten vragen. De biefstuk was verder heerlijk, goed gebakken en een lekkere pepersaus erbij en dat voor een redelijke prijs. Rodeo is erg gezellig ingericht. De wc's waren alleen niet schoon en er was ook geen toilet papier aanwezig (best vervelend als vrouw). Reserveren is wel nodig aangezien het er altijd erg druk is, maar dat is een goed teken :)
Kelly O.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten bij Rodeo, in de gezellige binnenstad van Eindhoven.
We hadden gereserveerd voor 9 uur, en om 9 uur was het gezellig druk in het restaurant.
Ik kan een hele uitgebreide review gaan schrijven, maar dit was gewoon top.

Goeie steaks (iets waar mijn partner en ik kieskeurig mee zijn), gezellige sfeer, goede wijn, lekkere bijgerechten, leuk muziek.. Kortom, wil je gezellig uiteten en goeie steaks proeven? Dan is dit een aanrader.

Voor ons een nieuwe favoriet! Bedankt voor de lekker en leuke avond!
stefanievs .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een gezellige tent in ranch stijl met prima bediening en fenomenale vleesgerechten. De ossenhaaspuntjes zijn een Rodeo specialiteit en dat is ook wel te proeven. Boter zacht en heerlijke smaken bij elkaar. Leuke bijgerechten zoals maïskolven en een uitgebreide salade bar.
GPS-wandelaar .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Heerlijk mals rundvlees gegeten! Ik had een portie spareribs als voorgerecht en "Combination One" als hoofdgerecht, dat is biefstuk van 3 verschillende delen van het rund. Bestel er wel een portie gemengde groenten bij, anders heb je alleen vlees en friet. De prijzen liggen wat hoger dan bij sommige andere steakrestaurants, maar de kwaliteit van het vlees is wel erg goed. Dit is een restaurant dat ik aan mijn vrienden zal aanraden.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
De slogan van Rodeo "als steak een godsdienst was, was Rodeo haar kathedraal" schept verwachtingen. Met zes personen gegeten waarbij deze slogan duidelijk niet werd waargemaakt.
Rodeo heeft wel een gezellige eetcafé sfeer maar je zit nogal dicht op elkaar. Buik in als er iemand achter je moet passeren en wij pastten niet goed aan tafel. Twee personen moesten hun been buiten de tafelpoot zetten. Niet echt de afmeting die je bij een kathedraal verwacht.

De mix van voorgerechten was voor 6 man smaakvol, jammer dat er te weinig oplag zodat niet iedereen alles kon proeven (bv spare rib en chicken wing waren er minder dan personen aan tafel).
De hoofdgerechten zagen er bij opdienen wat kaal maar ok uit: vlees was wel mooi gebakken, de smaak was erg vlak. Bij mooi vlees wil ik persoonlijk geen saus die de smaak bederfd, hier was de optie om voor Eur 1,95 pepersaus bij te bestellen wel verstandig geweest. Niet de godsdienst die Rodeo wil nastreven!
Groenten dien je separaat bij te bestellen, waarop de bediening ons niet geattendeerd had.
De bediening was onregelmatig qua snelheid en kwaliteit, wel vriendelijk.

Al met al aardig gegeten, waarbij de smaak vlak was en de prijs echt te hoog.
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Op zaterdag bij dit restaurant gegeten met 3 personen. Het was heel erg druk dus het was goed dat we hadden gereserveerd. We werden snel geholpen en drankjes stonden snel op tafel. We namen alle 3 alleen een hoofdgerecht, ik de flank steak en de andere alle twee een andere mixed grill. Het vlees wordt alleen met friet en saus geserveerd, groente moet je apart bestellen. Het vlees was heel erg goed, bij ons alle drie, ook de friet was lekker. De sfeer in het restaurant is erg gezellig en je merkt het niet als het heel erg druk is, je kan nog steeds rustig eten. Heerlijk gegeten hier.
aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Ik ben niet echt een vlees eter, maar in dit restaurant kan ik wel een kilo vlees op! Het eten is top, het personeel is vriendelijk en de sfeer is gezellig. Ik ben er helemaal weg van, zeker een aanrader!
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Maandag hier gegeten en bij binnenkomst al hartelijk ontvangen. We werden meteen geholpen en alles verliep goed. Het enige waar ik en mijn vriend niet tevreden over waren waren de fagjitha's die wij zelf moesten maken. In principe een goed concept maar ik had die met kipfilet en bief besteld en mijn vriend die met kip, helaas betaalde ik €20,95 voor een schaal met de helft paprika en ui driekwart van de helft kip en een kwart van de helft bief wat ik erg jammer vond. Mijn vriend vond de kipfilet erg droog. Verder waren de bijgerechten prima van smaak en goede prijs. Dit heeft er niet voor gezorgd dat we niet meer terug komen want er stond genoeg op de kaart wat wij nog willen proberen! De biefstuk was trouwens wel heerlijk mals en goed van kleur en structuur! Buiten de kip, groenten en bief verdeling en de smaak van de kip is dit een prima restaurant!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Met een vriend (werkzaam als Kok ) bij Rodeo gegeten
de tweede keer ,eten perfect ,bediening correct ,sfeer aangenaam.
garnalen cocktail met Hollandse garnalen ,een delicatesse, aanrader.
het hoofdgerecht precies zo gebakken als het moet .( Tournedo )
We waren alle twee super tevreden,en hebben er dan ook een lange
zit van gemaakt,met als afsluiting een frenchkoffie . Hans
Marianneke85 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Ondanks dat we niet gereserveerd hadden konden we gelukkig wel na een paar minuten wachten plaatsnemen. Leuke uitstraling, bediening is vriendelijk en snel. Ik had gekozen voor vis, voor zowel voor als hoofdgerecht en dat was geweldig lekker. Wel vond ik het een klein beetje raar dat mijn voorgerecht zoveel groter was dan mijn hoofdgerecht. Maar zeer lekker alles, we waren met 2 personen ( voor- en hoofdgerecht, ong 3 drankjes) 100 euro kwijt. Niet de goedkoopste, maar je krijgt er veel voor terug. Het is het waard. Wij zullen hier zeker vaker komen. Tip! Reserveer van tevoren.