Restaurant Robuust

Hoogstraat 12 6701 BT Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robuust

Samen lekker en gezond genieten

De missie van Robuust is om in Wageningen een heerlijke plek te bieden waar je lekker en gezond iets kunt eten en drinken en elkaar kunt ontmoeten. Robuust heeft ervoor gekozen om zoveel mogelijk met eerlijke en duurzame ingrediënten te werken, waardoor je altijd met een goed gevoel het restaurant verlaat. Zeker een bezoekje waard dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robuust

Donderdag t/m zondag
- High Tea 12:30 - 17:00

Alide S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben genoten. Een ruime keuze in de gerechten. Heerlijk klaargemaakt, vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. We komen snel weer.
Otjes .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie. Voldoende keuze uit lekkere gerechten. Vriendelijke bediening die met plezier hun werk deden. Prettige ontspannende sfeer. We komen zeker terug!!!!
Nathan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Eten was lekker. Wat mij betreft naar verhouding wel veel sla bij de voor- en hoofdgerechten. Smaken waren verder goed. Goede bijpassende wijnen. Dessert was het lekkerste van alle gangen.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goede tent, gewoon prima wat je krijgt voor de prijs. In het begin bediening beetje traag maar va het voorgerecht mooi het tempo erin. Leuke zaak waar je makkelijk en ongedwongen een hapje kan doen. Kom graag n keer terug!!
B S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke kaart, lekker gegeten in een gezellige sfeer. Minpuntje was dat wij vlak bij de spoelkeuken zaten die open deuren heeft waardoor wij regelmatig een vleug spoelkeuken-geur hadden.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
prima gegeten met goede en vriendelijke bediening, iets te lange wachttijd tussen voor en hoofdgerecht, een aanrader! zeker voor herhaling vaatbaar
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker eten en vriendelijk personeel. Informele sfeer.
inevanbale .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Alles is prima, alleen de wachttijden voor je de kaart krijgt , en je het menu kunt bestellen is te lang, tussen de gerechten in is het prima .
yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heer;ijk gegeten! Zeer vriendelijke en fijne bediening in een prima omgeving. Lekker muziek op de achtergrond.
Eigenlijk alles top en ik blijf maar doorschrijven om de 120 tekens vol te krijgen, beetje raar als je het ook met een paar woorden kan zeggen. Gewoon goed!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Tussen de gerechten zat erg veel tijd, het duurde lang voordat de tafel werd afgeruimd. Het ah-menu was wat weinig, wel van goede kwaliteit. In de avond werd het erg koud doordat de voorpui helemaal open bleef staan.
A.M. O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke bediening en lekker gegeten......................................................................................
Gerda-51 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima restaurant. Gezellig rond de kerk op het plein in Wagejingen. Zeer goed eten. Zowel met als zonder AH actie altijd goed. Aanrader
djbr .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten in een leuk restaurant waar je buiten, binnen en daartussenin (deden wij) kon zitten aan een iets te kleine tafel. Snelle, prettige bediening. Moesten alleen wat lang wachten op het hoofdgerecht (intussen dronken we wel door...). Aanrader in Wageningen!
Just B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goede uitgebreide kaart. Het eten was mooi opgediend. Duidelijk te merken dat er een enthousiast team in de keuken aan het werk is. Vlotte en attente bediening.
P V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker gegeten,prima sfeer!
vanwouw22 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gezellige ongedwongen sfeer , met prettig personeel. We hadden het maand menu. Hamburger was wat droog , maar de kroket , soep en cheesecake maakte alles goed.
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Gezellig en goed restaurant. Waren hier met AH actie. Was genoeg keuze. En vriendelijk personeel. Gaan zeker nog eens terug. Ook goed voor een lunch.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeer prettig toeven in restaurant Robuust!! Heerlijk 3 gangen whiskydiner genoten met de daar bijbehorende whiskys. Zeer vriendelijke bediening!! Kortom een aanrader!!!
bijl0392 B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een gezellige tent in het centrum van Wageningen die zeker ook met mooi weer het bezoeken waard is.
B W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Zaterdag 18-02-2017 rond 13.30 uur was ik door een vriendin en haar dochter uitgenodigd om hier een high tea te nuttigen. Ze had de meest luxe variant gereserveerd. We werden aan een tafeltje gezet achter een wandje waardoor je geen zicht had op het personeel achter de bar/keuken. Houten stoelen waren niet erg comfortabel. Na wat wachten werd de etagère die al op tafel stond gevuld met hartige en zoete hapjes en brachten ze fruitsalade en een schaaltje room en jam. Vervolgens moesten we nog wachten tot het theewater kwam. De theepot was erg klein waardoor er net 3 koppen thee uit gehaald konden worden. De hapjes smaakten wel goed. Vrij snel kwamen ze vragen of alles naar wens was, wat op dat moment ook zo was. Helaas kwam er daarna geen bediening meer langs. Door het muurtje konden ze ons niet zien en om hen te kunnen zien moesten wij opstaan. Uiteindelijk kwam er weer iemand en moesten we zelf om nog een pot theewater vragen. Er werd niet gevraagd of er verder nog iets nodig was, zoals bijv. theezakjes! De bonbons, fudge en nougat die bij de luxe variant horen moeten we nu nog krijgen! De tafel naast ons had duidelijk wél de luxe variant gekregen want die hadden meer dan alleen de gevulde etagère. We waren er klaar mee en toen we ging mijn vriendin afrekenen. De serveerster vroeg nog of alles naar wens was en toen heb ik gezegd dat de bediening (aanvullen thee en water) slecht was en we niet het idee hadden dat we de luxe variant gekregen hadden, maar daar wel voor hebben betaald. De serveerster keek zeer verbaasd en het enige dat ze kon zeggen was: "we zullen het meenemen". Ik kreeg het gevoel dat de bediening geen moeite wil doen voor high tea klanten, omdat daar toch weinig extra aan te verdienen valt. Zeer slechte service en bediening. Erg jammer! Zo maak je géén reclame voor je zaak en zal ik zeker NIET terugkomen voor het diner!