Restaurant Robuust

Hoogstraat 12 6701 BT Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robuust

Samen lekker en gezond genieten

De missie van Robuust is om in Wageningen een heerlijke plek te bieden waar je lekker en gezond iets kunt eten en drinken en elkaar kunt ontmoeten. Robuust heeft ervoor gekozen om zoveel mogelijk met eerlijke en duurzame ingrediënten te werken, waardoor je altijd met een goed gevoel het restaurant verlaat. Zeker een bezoekje waard dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robuust

• Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
vriendelijk personeel. Heerlijk gelunched
jenny S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
heerlijk, voldoende en ondanks grote groep in het voorste gedeelte van restaurant werd er voldoende aandacht aan de andere tafels gezonken.
AANRADER
marian B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
prima gegeten. vooral het voorgerecht was super! vriendelijke ontvangst, aardige bediening. er werd goed opgelet of de glazen leeg waren. wij zullen zeker nog eens gaan eten en dit restaurant aanbevelen aan anderen.
Chen-Anita .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Met de Albert Heijn actie hier lekker gegeten. Er was genoeg keus en de bediening en sfeer was prima! Het duurde wel een tijdje voordat ons voorgerecht werd opgehaald. Maar dat kwam waarschijnlijk doordat het druk was. Wij hadden geen haast dus wij vonden het niet zo erg. Al met al waren wij erg tevreden.
klaaspeter.koot .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gisteren bij Robuust gegeten met de AH actie. We worden hartelijk ontvangen, aanbod om onze jassen aan te nemen. We kunnen zelf een tafeltje kiezen.
Voor de AH actie kun je gebruik maken van het 3 gangen keuze maandmenu. Dit is hetzelfde maandmenu dat ze op de kaart hebben staan voor € 29,50. Dus geen aparte kaart voor de AH actie. Prima!
Voldoende keuze, 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Het eten is heerlijk, goed op smaak en vers. Geen (te) grote porties, maar wel voldoende. Wij eten alles op en hebben na afloop een voldaan gevoel (wij zijn redelijk grote eters). Brand bier op de tap. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug!
Ria C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijke high tea !
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De waardering over de inrichting gaat over het lawaai. Zelfs de kinderen vonden het te lawaaiig. Je kunt elkaar nauwelijks verstaan. Is heel vermoeiend en jammer, want het is heel gezellig.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Smaakvolle gerechten, voor herhaling vatbaar. Het restaurant zat vol en wij vonden dat de akoestiek verbeterd kan worden, veel rumoer van alle stemmen aan andere tafeltjes. Wel goed dat de muziek uit ging toen het drukker werd.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was gezellig en het personeel was vlot en vriendelijk. Alleen jammer dat het menu voor de AH 2e gratis niet was vernieuwd op de site en we dus hele andere keuze kregen dan we dachten.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een vriendelijke ontvangst in een mooie ambiance met lekker eten, wat wil je nog meer?
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben weer heerlijk genoten! Ontvangst was goed, eten was lekker en personeel vriendelijk en spontaan. Komen zeker nog een keer terug! Bedankt!
lvaneden .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig en goede producten met vriendelijke serveersters. Mooi gelegen met de mogelijkheid om buiten op het terras te zitten.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah actie ruime keuze zelf gemaakte producten er worden aparte en heerlijke gerechten geserveerd wij gaan er binnenkort weer eten een aanrader
M H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gezellig plek om uit eten te gaan zeker ook qua ligging. Bij de kerk, zeker buiten op het terras. Lekkere gerechten, met zorg gemaakt. Goede bediening, vriendelijk en altijd bereid om even mee te denken. Aanrader!
Nicoline M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We waren vroeg en het personeel zat dus nog aan een drankje, daardoor twijfelden we of men wel open was. Daarna prima, goed eten, ruime porties.
dhrsimon .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het is altijd leuk om verrast te worden met heerlijk eten. En dat was hier zeker het geval. Wij waren hier voor een lunch. En met recht kan ik zeggen dat het erg lekker was. Ik had zelf de Clubsandwich gezond (Drie sneeën brood met guacamole, gekookt ei, humus, komkommer, tomaat en rucola ) genomen. En deze is zeker aan te raden. Echt heel erg lekker. Bovendien, ook niet geheel onbelangrijk, een goede service en vriendelijke personeel.
p.slootweg .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Voor de 2e keer gegeten bij Robuust. Prettige mensen. Gezellig druk. Gerechten niet pretentieus, maar gewoon erg lekker. Ik kom zeker nog weer terug!
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Leuk restaurant en een fijne sfeer. Vriendelijke personeel en heerlijk eten!
mcvandenborn .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij werden erg vriendelijk ontvangen. De serveerster deed erg haar best om ons het rustige plekje te geven, waar we om gevraagd hadden. Gezellige en goede bediening. Het eten werd verzorgd opgediend en smaakte voortreffelijk. Maar dit alles hebben we vaker ervaren.
Jetske H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ook als vegetarier waren er lekkere opties om te nemen. Service was goed en je zit lekker dicht bij de markt. Gaan we zeker nog een keer heen!