Restaurant Robuust

Hoogstraat 12 6701 BT Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robuust

Samen lekker en gezond genieten

De missie van Robuust is om in Wageningen een heerlijke plek te bieden waar je lekker en gezond iets kunt eten en drinken en elkaar kunt ontmoeten. Robuust heeft ervoor gekozen om zoveel mogelijk met eerlijke en duurzame ingrediënten te werken, waardoor je altijd met een goed gevoel het restaurant verlaat. Zeker een bezoekje waard dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robuust

Donderdag t/m zondag
- High Tea 12:30 - 17:00

J.P. P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gevarieerde lunch met gezonde, eerlijke producten, die ook nog uitstekend smaakten. Geen "prefab"-producten dus. Leuk geserveerd op een houten plankje.
barkingmice .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Uitstekende keuze, ook met de AH restaurantactie! Bij sommige restaurants wordt je afgescheept met een matige kaart maar niet bij Robuust. Prachtige en heerlijke gerechten in een leuke, ongedwongen sfeer. Beslist voor herhaling vatbaar.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten, lekkere smaken, streekproducten en niet te grote porties. Ook vegetarisch is zeer smakelijk.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg leuk gegeten bij robuust. Zo af en toe laten de gerechten even op zich wachten, maar gelukkig zijn ze dan zeer het wachten waard. Vooral de cheesecake van koffie met karamel is een aanrader! Kortom, een leuk, goed restaurant.
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het restaurant is erg gezellig, ook gezellig druk. Goede prijs kwaliteit verhouding! Het eten is van goede kwaliteit, bediening correct.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was erg lekker. De ingrediënten waren origineel (Pedro Ximenez saus en zoete aardappel bijvoorbeeld ), de combinaties en afstemming van smaken konden beter. De bediening was erg vriendelijk. Daarnaast zaten er wel erg lange tijden tussen de gerechten. Een restaurant dus voor de geduldige eter. We hebben goed gegeten en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Kortom: nog steeds voor herhaling vatbaar.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hadden verzuimd aan te geven dat het een High tea reservering was. Voor een High tea is voorbereiding nodig. Robuust heeft het voor elkaar gekregen! Well done!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Nog wel paar verbeterpuntjes
weinig vegetarische gerechten, op kaart v van vegetarisch bij gevogelte. Bij biefstuk wordt niet gevraagd hoe de klant hem wil. Van maandmenu gerecht (vis) niet meer voorradig, geen alternatief, klant moet alles los van de kaart bestellen (duurder) keuze welke rode wijn wordt alleen bij eerste gast aan de tafel gevraagd welke, rest krijgt hetzelfde soort. slecht, aangebakken, wel nieuwe gebracht. ... waren met 7 mensen, bediening traag, wel vriendelijk.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Restaurant in centrum van Wageningen. Rustige eenvoudige sfeer. Iets saai. Geen achtergrondmuziek. Bijna alles wit. Vriendelijke ontvangst. menu genomen om meerdere dingen te proberen met vijf mensen. Conclusie:
Soep : waterig zonder smaak 4
Carpacho van rosbief prima 7
Hoofd:
Pasta met zeevrachten redelijk 6-7
Biefstuk: vlees lekker ca100 gram met beetje saus , geen groenten erbij geserveerd, friet erbij dik en smaakvol. Jammer van de groenten 6-7
Idem voor wildrijk biefstuk vlees prima simpele opmaak zonder groenten 6-7
Pasta met gegrilde groenten: gegrilde groenten lekker goed gegrild smaakvol echter pasta met onduidelijke smaak / smaakloos geen kleur geen smaak jammer. 5

Advies besteed aandacht aan smaak soep / en serveer warme groenten bij hoofdmaaltijden m'n als je adverteert gezond en robuust te zijn!!
Pasta smakeloos jammer daar is zoveel van te maken zorg voor een duidelijker accent

Totaal waardering 6
l.rempe .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij hebben bij Robuust gegeten met 5 personen op de AHactie. Vooraf gereserveerd en aangegeven dat we met 2 senior+ gasten kwamen met het verzoek daarom een ruime tafel /geen opstapjes-trappetjes/en niet onder de geluidsbox. We kregen een prima tafel ! We hebben heerlijk gegeten, een mooi menu met goede keus. Wel wat lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Vriendelijke en bescheiden bediening, erg prettig. Wat nietszeggende muziek (de radio ? ) op de achtergrond maar goed we gingen dan ook niet naar een concert ! Fijne avond gehad.
lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Deze keer hebben wij wegens persoonlijke omstandigheden de reservering overgedragen aan vrienden en zij hebben bijzonder genoten. Hun opmerkingen heb ik in de bovenstaande vragen verwerkt. Zij hadden maar een minpunt en dat had te maken met het rumoer in het restaurant, waardoor ze elkaar moeilijk konden verstaan.
Carola H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met 4 vriendinnen hier geluncht met de AH actie,
Eten was erg lekker (huisgemaakt) en bediening erg vriendelijk.
We komen zeker terug!
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben lekker gegeten.Kwaliteit van de gerechten en de hoeveelheid waren heel goed . Keuze uit meerdere gerechten, wat prettig was. De bediening was zeer vriendelijk . Kortom een geslaagde avond!
Joany B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Voor het eerst een hapje gegeten bij Robuust. Wat een heerlijke gerechten!
Dit is zeker een aanrader om er te gaan eten. Zeer vriendelijk personeel.
Gerda-51 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten in rustige omgeving. Vriendelijke bediening. Gaan we vaker naar toe. Was geen verschilin service met en zonder AH kaart
Trijntje H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mooie kaart. Erg lekker eten. Porties ruim voldoende. Fijne bediening. Flexibel in verband met dieetwensen. Helemaal goed!
Elise W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten samen met mijn vriend. De bediening was erg aardig en behulpzaam. De gangen kwamen eigenlijk perfect qua tijd achter elkaar. Wij hebben dit resaurant echt als gezellig en prettig ervaren. Het was wel wat rumoerig zodat ik mn partner soms niet zo goed kon verstaan.
Aan de opdienkng van de borden was ook veel aamdacht besteed en heel fijn.. ze hielden rekening met de allergie van mijn partner. In sommige restaurants weten ze niet eens wat lactose intollerant is.
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een magere voldoende voor dit restaurant.
Eten was fantasieloos op het bord gelegd. Bordje rijst met wat stukjes zalm en een bakje sla wat echt niet lekker was.
Zalm was oké maar zonder inspiratie vanuit de keuken meegegeven. Je kunt met weinig middelen een bord wat uitnodiger opmaken.
Pompoensoep was lekker en cappuccino heerlijk evenals de wijnen.
Bediening kan wat beter.
En een tip....alles wat in de menukaart staat bij een gerecht moet op het bord terug te vinden zijn.. beetje teleurgesteld toen daar geen antwoord vanuit de keuken op kwam.
Lily H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Originele lunch gehad op een plank. Lekker. En verrassend.
Ontvangst was hartelijk. Leuke combinatie van soepje verschillende broodjes en dessert. Alles Homemade met eerlijke streekproducten
jwblueraa .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Je kan bij restaurant Robuust zeer smaakvol eten. Ze gebruiken duidelijk producten van het seizoen en dat zorgt ervoor dat alles zeer vers en goed smaakt. Je krijgt genoeg eten om een avond goed rond te kunnen komen.
De bediening is zeer attentvol en geeft goed uitleg over alles.
Over het gebruik van sommige specerijen in de gerechten kan je twisten. Echter, omdat het eten gewoon heel smaakvol is, heb je zeker waar voor je geld.
Een restaurant om zeker naar terug te gaan.