Restaurant Robuust

Hoogstraat 12 6701 BT Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robuust

Samen lekker en gezond genieten

De missie van Robuust is om in Wageningen een heerlijke plek te bieden waar je lekker en gezond iets kunt eten en drinken en elkaar kunt ontmoeten. Robuust heeft ervoor gekozen om zoveel mogelijk met eerlijke en duurzame ingrediënten te werken, waardoor je altijd met een goed gevoel het restaurant verlaat. Zeker een bezoekje waard dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robuust

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijke high tea !
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De waardering over de inrichting gaat over het lawaai. Zelfs de kinderen vonden het te lawaaiig. Je kunt elkaar nauwelijks verstaan. Is heel vermoeiend en jammer, want het is heel gezellig.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Smaakvolle gerechten, voor herhaling vatbaar. Het restaurant zat vol en wij vonden dat de akoestiek verbeterd kan worden, veel rumoer van alle stemmen aan andere tafeltjes. Wel goed dat de muziek uit ging toen het drukker werd.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben weer heerlijk genoten! Ontvangst was goed, eten was lekker en personeel vriendelijk en spontaan. Komen zeker nog een keer terug! Bedankt!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een vriendelijke ontvangst in een mooie ambiance met lekker eten, wat wil je nog meer?
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
lvaneden .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig en goede producten met vriendelijke serveersters. Mooi gelegen met de mogelijkheid om buiten op het terras te zitten.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah actie ruime keuze zelf gemaakte producten er worden aparte en heerlijke gerechten geserveerd wij gaan er binnenkort weer eten een aanrader
M H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gezellig plek om uit eten te gaan zeker ook qua ligging. Bij de kerk, zeker buiten op het terras. Lekkere gerechten, met zorg gemaakt. Goede bediening, vriendelijk en altijd bereid om even mee te denken. Aanrader!
Nicoline M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We waren vroeg en het personeel zat dus nog aan een drankje, daardoor twijfelden we of men wel open was. Daarna prima, goed eten, ruime porties.
dhrsimon .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het is altijd leuk om verrast te worden met heerlijk eten. En dat was hier zeker het geval. Wij waren hier voor een lunch. En met recht kan ik zeggen dat het erg lekker was. Ik had zelf de Clubsandwich gezond (Drie sneeën brood met guacamole, gekookt ei, humus, komkommer, tomaat en rucola ) genomen. En deze is zeker aan te raden. Echt heel erg lekker. Bovendien, ook niet geheel onbelangrijk, een goede service en vriendelijke personeel.
p.slootweg .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Voor de 2e keer gegeten bij Robuust. Prettige mensen. Gezellig druk. Gerechten niet pretentieus, maar gewoon erg lekker. Ik kom zeker nog weer terug!
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Leuk restaurant en een fijne sfeer. Vriendelijke personeel en heerlijk eten!
mcvandenborn .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij werden erg vriendelijk ontvangen. De serveerster deed erg haar best om ons het rustige plekje te geven, waar we om gevraagd hadden. Gezellige en goede bediening. Het eten werd verzorgd opgediend en smaakte voortreffelijk. Maar dit alles hebben we vaker ervaren.
Jetske H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ook als vegetarier waren er lekkere opties om te nemen. Service was goed en je zit lekker dicht bij de markt. Gaan we zeker nog een keer heen!
cabijkerk .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
we werden erg vriendelijk ontvangen en dat bleef de hele avond, kregen in eerste instantie een verkeerd flesje bier maar werd zonder problemen vervangen.
Het eten was heerlijk.
T J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Vriendelijke bediening , eten mooi geserveerd op originele manier, alle gerechten smakelijk , lamscurry eenvoudiger opgediend . Gezellige rustige sfeer .
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gezellig en lekker eten.
Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gezellige locatie, gezellige sfeer en inrichting. Personeel heel vriendelijk en de kaart ziet er erg verzorgd uit met veel keuze. Wij gingen van de AH actie eten, maar ook dat menu was gevarieerd en keuze zat naar onze smaak en de gerechten waren erg lekker. Zeker een aanrader om eens terug te gaan. Mooi/gezellig terras ook.
Arie Hendrik G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het tafeltje was vlak bij de ingang en iedere keer als de deur open ging had ik last van de wind die er door heen kwam. Ook over de muziek was ik niet te spreken.