Restaurant Robuust

Hoogstraat 12 6701 BT Wageningen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Robuust

Samen lekker en gezond genieten

De missie van Robuust is om in Wageningen een heerlijke plek te bieden waar je lekker en gezond iets kunt eten en drinken en elkaar kunt ontmoeten. Robuust heeft ervoor gekozen om zoveel mogelijk met eerlijke en duurzame ingrediënten te werken, waardoor je altijd met een goed gevoel het restaurant verlaat. Zeker een bezoekje waard dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robuust

Trijntje H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Elise W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten samen met mijn vriend. De bediening was erg aardig en behulpzaam. De gangen kwamen eigenlijk perfect qua tijd achter elkaar. Wij hebben dit resaurant echt als gezellig en prettig ervaren. Het was wel wat rumoerig zodat ik mn partner soms niet zo goed kon verstaan.
Aan de opdienkng van de borden was ook veel aamdacht besteed en heel fijn.. ze hielden rekening met de allergie van mijn partner. In sommige restaurants weten ze niet eens wat lactose intollerant is.
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een magere voldoende voor dit restaurant.
Eten was fantasieloos op het bord gelegd. Bordje rijst met wat stukjes zalm en een bakje sla wat echt niet lekker was.
Zalm was oké maar zonder inspiratie vanuit de keuken meegegeven. Je kunt met weinig middelen een bord wat uitnodiger opmaken.
Pompoensoep was lekker en cappuccino heerlijk evenals de wijnen.
Bediening kan wat beter.
En een tip....alles wat in de menukaart staat bij een gerecht moet op het bord terug te vinden zijn.. beetje teleurgesteld toen daar geen antwoord vanuit de keuken op kwam.
Lily H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Originele lunch gehad op een plank. Lekker. En verrassend.
Ontvangst was hartelijk. Leuke combinatie van soepje verschillende broodjes en dessert. Alles Homemade met eerlijke streekproducten
Jwblueraa .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Je kan bij restaurant Robuust zeer smaakvol eten. Ze gebruiken duidelijk producten van het seizoen en dat zorgt ervoor dat alles zeer vers en goed smaakt. Je krijgt genoeg eten om een avond goed rond te kunnen komen.
De bediening is zeer attentvol en geeft goed uitleg over alles.
Over het gebruik van sommige specerijen in de gerechten kan je twisten. Echter, omdat het eten gewoon heel smaakvol is, heb je zeker waar voor je geld.
Een restaurant om zeker naar terug te gaan.
Drothuizen6 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdagavond met familie bij robuust gegeten De ontvanst, de bediening over de hele avond was goed. Het eten was wel goed, alleen bij de varkenshaasje met zuurkoolstamppotje had voor ons iets meer zuurkool gemogen. Maar we hebben lekker genoten, en zeker een reden om terug te komen
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker eten, goede bediening, grote porties. Zeer tevreden, het menu bood ook genoeg variatie. Dat wij ah restaurantactie klant waren speelde niet mee, wat prettig was.
G.smakman .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben een AH keuzemenu gegeten wat uitstekend van smaak was met flinke portie`s.
Het menu door gekeken maar ook zonder voordeelkaart is het zeker een aanrader.
Jesje01 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Restaurant Robuust, daarbij verwacht je "Robuuste"gerechten en ambiance. Beide hebben wij niet terug kunnen vinden. Een "Robuuste plank"vooraf met een pompoensoepje, die nagenoeg doorzichtig was, oftewel bouillon? met Humus, die flauw was,een kroketje met mozzarella en basilicum, die was lekker, maar ook weinig "Robuust" met een bol brood."Robuuste" Burger, waarbij er twee plakjes spek opzaten, vastgeplakt aan t plakje kaas, op een burger zo rood dat het niet eens helemaal doorverhit was, op een broodje zo groot, dat de verhouding zoek was. Het andere gerecht; varkenshaasmedaillions, 2 stukjes en een opscheplepel met zuurkoolstamppot, niet heel spannend. De saus erbij was lekker.
Wat ook erg jammer is, is dat er voor de AH actie een speciaal menu wordt samengesteld, dus de keuze beperkt is. Er zijn meerdere restaurants die wel de gewone menukaart aanbieden (al dan niet supplementen berekenen voor sommige gerechten).
Qua bediening valt er ook nog eea te leren, de dessertkaart al geven, terwijl nog niet alle borden zijn weggehaald bv., tafels niet opuimen nadat de mensen het restaurant verlaten hebben.
Tip: zorg dat je je naam waar maakt, de naam "Robuust" en de gerechten en inrichting kloppen niet met elkaar. En zorg voor een prettige temperatuur, het was gewoon koud in de zaak, niet prettig.
Voor ons viel dit bezoek tegen, en wij waren niet de enige, wat wij zo om ons heen hoorden.Wij zijn van mening dat een AH actie juist een mooie gelegenheid is om een visitekaartje af te geven, zodat mensen terugkomen. Voor ons geen "Robuust"meer.
Bert Carolien Mart Jort R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goed ontvangen, snel een drankje maar daarna begon het wachten. We waren bewust vroeg vanwege de kinderen maar na het hoofdgerecht heeft na het doorgeven van het dessert meer dan een uur geduurd voor het er was. Gerechten waren goed van smaak
Janwien .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
correcte ontvangst, vriendelijke bediening, die alles goed in de gaten hield.als je zonder wijn in je glas zat, direct maar niet onmiddelijk na je laatste slokje, vriendelijk kwam vragen of ze nog een keer mochten bijschenken. het 3 gangen menu was prima, zowel de kwaliteit als de keuze in de gerechten.
uitstekende sauvignon blanc huiswijn per glas voor een prima prijs. kortom, lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima restaurant, vriendelijke bediening en we konden zeer snel aan tafel. Goed gegeten voor een redelijke prijs.
EllenToet .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker gegeten. Lekkere gerechten gemaakt met goede basisingredienten en
dat proef je! Goede service, aardige bediening. Hier komen we vaker!
Anjo B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heerlijke en uitgebreide lunchplank gehad met AH actie. De Kwaliteit van het eten top. Voor ons een adresjeom terug te komen. En dit alles voor €9,75 euro voor 2 personen.
D B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Hartelijke ontvangst, zeer vriendelijk personeel, eten prima, ruime inrichting m.b.t. privacy met zachte muziek op achtergrond.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Supergoed restaurant, vriendelijke bediening, heerlijke keuken.