Over het restaurant Restaurant Robuust

Samen lekker en gezond genieten

De missie van Robuust is om in Wageningen een heerlijke plek te bieden waar je lekker en gezond iets kunt eten en drinken en elkaar kunt ontmoeten. Robuust heeft ervoor gekozen om zoveel mogelijk met eerlijke en duurzame ingrediënten te werken, waardoor je altijd met een goed gevoel het restaurant verlaat. Zeker een bezoekje waard dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robuust

- High Tea 12:30 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Robuust

Henk R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Top avond top eten. Vlotte eerlijke bediening.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Dit was een eens maar nooit weer ervaring. Om 7 uur plaats genomen en pas om half 9 kregen we het eten geserveerd. Anderhalf uur moeten wachten op een salade, en in de tussentijd niks aangeboden gekregen ter compensatie. De salade was binnen 10 minuten naar binnen gewerkt en we waren blij dat we konden opstaan en wegwezen.
Félice V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Goede kwaliteit,vriendelijk personeel.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Remke F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg lekker gegeten, leuk geserveerd op een houten plank.
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
No-nosense, met een goede prijs-kwaliteitsverhouding
Daan F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Goed en betaalbaar restaurant. Goede service en mooie gerechten.
Aukje J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Vond het lekker, alleen de sandwiches waren wat droog en niet goed belegd! De rest was heerlijk!!
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
prima eten, hoeveelheden aan de ruime kant, uitstekende huiswijnen
Clint K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
geweldige einde-jaarsactie, een 3-gangen verrasingsmenu. de koks konden lekker hun fantasie los laten over het eten. leuke afsluiter.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gerechten gemaakt van verse producten met een pure smaak. Verrassende en lekkere smaakcombinaties. De bediening was enthousiast en attent.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Bij de reservering had ik voedselintoleranties doorgegeven, bij aankomst lag er al een lijstje klaar met gerechten die geschikt waren of geschikt gemaakt konden maken voor deze intoleranties!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Met 6 personen gisteren hier gegeten. Het eten van 3 personen was matig. De schol was niet lekker/goed. Van 1 was het eten lauw. Geen salade of groente bij het eten. (Pas toen we het aangaven kwam er salade) Patat zat er wel bij maar aan elkaar geplakt. De bediening was prima. Dit restaurant zal ik niet bij vrienden aanbevelen. Bij ons vertrek zat de eigenaar met vrienden aan de bar te drinken en dat hoort niet volgens mij. Netter zou zijn om je klanten uitgeleide te toen. Jacques Kruller
Isabel K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Leuke vegetarische opties!
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Sfeer is top, klinkt wel wat hol. Prijs/kwaliteit van het eten was uitstekend. Jammer genoeg geen gratis glas kraanwater bij de rode wijn.
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
vriendelijk personeel. Heerlijk gelunched
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
heerlijk, voldoende en ondanks grote groep in het voorste gedeelte van restaurant werd er voldoende aandacht aan de andere tafels gezonken.
AANRADER
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
prima gegeten. vooral het voorgerecht was super! vriendelijke ontvangst, aardige bediening. er werd goed opgelet of de glazen leeg waren. wij zullen zeker nog eens gaan eten en dit restaurant aanbevelen aan anderen.
Chen-Anita .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Met de Albert Heijn actie hier lekker gegeten. Er was genoeg keus en de bediening en sfeer was prima! Het duurde wel een tijdje voordat ons voorgerecht werd opgehaald. Maar dat kwam waarschijnlijk doordat het druk was. Wij hadden geen haast dus wij vonden het niet zo erg. Al met al waren wij erg tevreden.
K K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gisteren bij Robuust gegeten met de AH actie. We worden hartelijk ontvangen, aanbod om onze jassen aan te nemen. We kunnen zelf een tafeltje kiezen.
Voor de AH actie kun je gebruik maken van het 3 gangen keuze maandmenu. Dit is hetzelfde maandmenu dat ze op de kaart hebben staan voor € 29,50. Dus geen aparte kaart voor de AH actie. Prima!
Voldoende keuze, 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Het eten is heerlijk, goed op smaak en vers. Geen (te) grote porties, maar wel voldoende. Wij eten alles op en hebben na afloop een voldaan gevoel (wij zijn redelijk grote eters). Brand bier op de tap. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug!