Restaurant Robuust

Hoogstraat 12 6701 BT Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robuust

Samen lekker en gezond genieten

De missie van Robuust is om in Wageningen een heerlijke plek te bieden waar je lekker en gezond iets kunt eten en drinken en elkaar kunt ontmoeten. Robuust heeft ervoor gekozen om zoveel mogelijk met eerlijke en duurzame ingrediënten te werken, waardoor je altijd met een goed gevoel het restaurant verlaat. Zeker een bezoekje waard dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robuust

Donderdag t/m zondag
- High Tea 12:30 - 17:00

bijl0392 B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een gezellige tent in het centrum van Wageningen die zeker ook met mooi weer het bezoeken waard is.
B W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Zaterdag 18-02-2017 rond 13.30 uur was ik door een vriendin en haar dochter uitgenodigd om hier een high tea te nuttigen. Ze had de meest luxe variant gereserveerd. We werden aan een tafeltje gezet achter een wandje waardoor je geen zicht had op het personeel achter de bar/keuken. Houten stoelen waren niet erg comfortabel. Na wat wachten werd de etagère die al op tafel stond gevuld met hartige en zoete hapjes en brachten ze fruitsalade en een schaaltje room en jam. Vervolgens moesten we nog wachten tot het theewater kwam. De theepot was erg klein waardoor er net 3 koppen thee uit gehaald konden worden. De hapjes smaakten wel goed. Vrij snel kwamen ze vragen of alles naar wens was, wat op dat moment ook zo was. Helaas kwam er daarna geen bediening meer langs. Door het muurtje konden ze ons niet zien en om hen te kunnen zien moesten wij opstaan. Uiteindelijk kwam er weer iemand en moesten we zelf om nog een pot theewater vragen. Er werd niet gevraagd of er verder nog iets nodig was, zoals bijv. theezakjes! De bonbons, fudge en nougat die bij de luxe variant horen moeten we nu nog krijgen! De tafel naast ons had duidelijk wél de luxe variant gekregen want die hadden meer dan alleen de gevulde etagère. We waren er klaar mee en toen we ging mijn vriendin afrekenen. De serveerster vroeg nog of alles naar wens was en toen heb ik gezegd dat de bediening (aanvullen thee en water) slecht was en we niet het idee hadden dat we de luxe variant gekregen hadden, maar daar wel voor hebben betaald. De serveerster keek zeer verbaasd en het enige dat ze kon zeggen was: "we zullen het meenemen". Ik kreeg het gevoel dat de bediening geen moeite wil doen voor high tea klanten, omdat daar toch weinig extra aan te verdienen valt. Zeer slechte service en bediening. Erg jammer! Zo maak je géén reclame voor je zaak en zal ik zeker NIET terugkomen voor het diner!
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hadden nog n dinnercard en zochten een restaurant waar je gezond kan eten. Vooraf hadden we de plank Robuust (veg). En kruidige indiase curry en runderstoof als hoofdgerechten. Het was wel wat druk qua geluid. Maar het zat ook zo goed als vol. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. De bediening was vriendelijk en gewoon goed.
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezellig, de Robuust plank vooraf, gevarieerd met heerlijke rauwe ham, salami, kazen en een spinazie/brie kroket . En als hoofdgerecht voor mij een topper de camembert kaasfondue. We gaan nog een keer!
Fieke E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met z'n vieren. Twee volwassenen en twee tieners. Alles was tot in de puntjes verzorgd en heel lekker. De kinderen hebben ook zitten smullen. De één had een burger en had nog nooit zo'n lekkere burger gehad. De ander had wild zwijn medaillon en nog nooit zo lekker ergens gegeten. Alles zag er goed uit en smaakte heerlijk!
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Zondag 5 februari hier gegeten met ah actie.Vroeg op de avond gereserveerd(6 uur).Werden netjes ontvangen en kregen een tafel toegewezen.Netjes de drankjes verzorgd en ook het voorgerecht was prima.Vervolgens werd het iets drukker in de zaak en hebben wij na het voorgerecht een uur zitten wachten op het hoofdgerecht.Na een uur het wachten moe vroegen wij waarom het zo lang duurde voordat het hoofdgerecht kwam.Antwoord was omdat er gasten binnegekomen waren die zonder voorgerecht wilden eten.De zaak zat half vol. Na dat uur wachten kregen we eindelijk ons hoofdgerecht en hadden ons bestek nog niet neergelegd of het nagerecht was er al.Het eten was erg goed, maar de bediening heeft wat ons betreft wel streekjes laten vallen, het minste wat je verwacht is toch een excuus voor het lange wachten , of eventueel een kleine compensatie(gratis drankje of zo) maar niets van dat al..
Kortom het was leuk maar voor een keer..
SjaanB .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gelunchen. Origineel broodplankje en heerlijk soepje van ah actie. Vriendelijk personeel. Plek om nog een keer terug te komen.
Wielag .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een opgepimpte zaak. De bediening was zeer behulpzaam en vriendelijk. De zaak zag er fris uit met die lichte kleuren. De verschillende vaasjes met ook verschillende verse bloemen gaven een gezellige sfeer. Jammer dat de acoustiek behoorlijk te wensen overlaat. Naar we begrepen hebben wordt daar een oplossing voor gezocht. We komen terug om dat te ondergaan.
J.P. P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gevarieerde lunch met gezonde, eerlijke producten, die ook nog uitstekend smaakten. Geen "prefab"-producten dus. Leuk geserveerd op een houten plankje.
barkingmice .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Uitstekende keuze, ook met de AH restaurantactie! Bij sommige restaurants wordt je afgescheept met een matige kaart maar niet bij Robuust. Prachtige en heerlijke gerechten in een leuke, ongedwongen sfeer. Beslist voor herhaling vatbaar.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten, lekkere smaken, streekproducten en niet te grote porties. Ook vegetarisch is zeer smakelijk.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg leuk gegeten bij robuust. Zo af en toe laten de gerechten even op zich wachten, maar gelukkig zijn ze dan zeer het wachten waard. Vooral de cheesecake van koffie met karamel is een aanrader! Kortom, een leuk, goed restaurant.
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het restaurant is erg gezellig, ook gezellig druk. Goede prijs kwaliteit verhouding! Het eten is van goede kwaliteit, bediening correct.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was erg lekker. De ingrediënten waren origineel (Pedro Ximenez saus en zoete aardappel bijvoorbeeld ), de combinaties en afstemming van smaken konden beter. De bediening was erg vriendelijk. Daarnaast zaten er wel erg lange tijden tussen de gerechten. Een restaurant dus voor de geduldige eter. We hebben goed gegeten en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Kortom: nog steeds voor herhaling vatbaar.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hadden verzuimd aan te geven dat het een High tea reservering was. Voor een High tea is voorbereiding nodig. Robuust heeft het voor elkaar gekregen! Well done!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Nog wel paar verbeterpuntjes
weinig vegetarische gerechten, op kaart v van vegetarisch bij gevogelte. Bij biefstuk wordt niet gevraagd hoe de klant hem wil. Van maandmenu gerecht (vis) niet meer voorradig, geen alternatief, klant moet alles los van de kaart bestellen (duurder) keuze welke rode wijn wordt alleen bij eerste gast aan de tafel gevraagd welke, rest krijgt hetzelfde soort. slecht, aangebakken, wel nieuwe gebracht. ... waren met 7 mensen, bediening traag, wel vriendelijk.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Restaurant in centrum van Wageningen. Rustige eenvoudige sfeer. Iets saai. Geen achtergrondmuziek. Bijna alles wit. Vriendelijke ontvangst. menu genomen om meerdere dingen te proberen met vijf mensen. Conclusie:
Soep : waterig zonder smaak 4
Carpacho van rosbief prima 7
Hoofd:
Pasta met zeevrachten redelijk 6-7
Biefstuk: vlees lekker ca100 gram met beetje saus , geen groenten erbij geserveerd, friet erbij dik en smaakvol. Jammer van de groenten 6-7
Idem voor wildrijk biefstuk vlees prima simpele opmaak zonder groenten 6-7
Pasta met gegrilde groenten: gegrilde groenten lekker goed gegrild smaakvol echter pasta met onduidelijke smaak / smaakloos geen kleur geen smaak jammer. 5

Advies besteed aandacht aan smaak soep / en serveer warme groenten bij hoofdmaaltijden m'n als je adverteert gezond en robuust te zijn!!
Pasta smakeloos jammer daar is zoveel van te maken zorg voor een duidelijker accent

Totaal waardering 6
l.rempe .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij hebben bij Robuust gegeten met 5 personen op de AHactie. Vooraf gereserveerd en aangegeven dat we met 2 senior+ gasten kwamen met het verzoek daarom een ruime tafel /geen opstapjes-trappetjes/en niet onder de geluidsbox. We kregen een prima tafel ! We hebben heerlijk gegeten, een mooi menu met goede keus. Wel wat lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Vriendelijke en bescheiden bediening, erg prettig. Wat nietszeggende muziek (de radio ? ) op de achtergrond maar goed we gingen dan ook niet naar een concert ! Fijne avond gehad.
lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Deze keer hebben wij wegens persoonlijke omstandigheden de reservering overgedragen aan vrienden en zij hebben bijzonder genoten. Hun opmerkingen heb ik in de bovenstaande vragen verwerkt. Zij hadden maar een minpunt en dat had te maken met het rumoer in het restaurant, waardoor ze elkaar moeilijk konden verstaan.
Carola H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met 4 vriendinnen hier geluncht met de AH actie,
Eten was erg lekker (huisgemaakt) en bediening erg vriendelijk.
We komen zeker terug!