Restaurant Robert

Spanderslaan 1 1217 DB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robert

Culinaire oase in een bosrijke omgeving

In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robert

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Robert

coravandesande .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
prachtig gelegen, sfeervol restaurant met geweldig personeel en uitstekende ontvangst en service. het eten was prima. kortom: een plek om aan te bevelen en om nog eens naar terug te keren.
eriksoer .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten, aparte kaart voor de ah actie met meerprijzen als je wat van de gewone kaart wil. Ontvangst infomeel en gezellig, amuse is lekker maar niet onderscheidend. Wij namen vooraf de zalmtartare en de carpacio. Zalmtartare had iets meer op smaak gebracht kunnen worden, carpacio gesneden ipv ge hamerd met de gebruikelijke rucola en kaashoop er op. Wel goed van smaak. Hoofdgerechten toch maar van de kaart gehaald, Duroc varken rugfilet was heerlijk, het vegetarische gerecht met Tellegio kaas was koud vanwege de presentatie maar opnieuw gewarmd heerlijk. Jammer dat de friet niet eigen gemaakt was en ongezouten. Desert heerlijk qua smaak, kofiie komt met toffees en koekjes en is daardoor aan de prijs. Wij komen zeker een keertje terug.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten was heerlijk. De service had vriendelijker gemogen. Inrichting is niet onze smaak.Daarnaast was er een zeer gebrekkig vegetarisch alternatief.
hverme .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Zoals altijd, prima sfeer, eten uitstekend, goede en gezellige bediening . Het is thuiskomen, maar ook dat is het al jaren. Mijn vrouw en ik genieten iedere keer.
Monsa .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Aardige gastheren en lekker gegeten. Enige minpunt was dat het hele terras al werd opgeruimd toen wij er nog zaten. Om 21:30 waren we weliswaar de laatste gasten, maar het voelde heel erg alsof we weg moesten.
Rosa H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk buiten kunnen genieten van het driegangen menu. Het wijnarrangement is zeker een aanrader, dit maakt de gerechten compleet.
FamVDM .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Via de AH Restaurantactie (hernieuwd) kennis gemaakt met dit fijne restaurant in het bos bij Hilversum. Vanwege het mooie weer konden we heerlijk buiten zitten en hebben we kunnen genieten van de culinaire en ook oogstrelende hoogstandjes die ons gepresenteerd werden.
Vriendelijke bediening, mooie en heerlijke gerechten, rustig gelegen locatie.
Het enige minpuntje was dat de geserveerde soep (erg) heet was, dit had toch wel beter gekund voor een dergelijk restaurant.
Petronella H V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super lekker gegeten, mooi opgemaakte borden, bijzonder lekkere pepersaus.
Compliment voor de zeer jonge kok!
Gezellige sfeer.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening prima. Het was rustig, maar dat was juist wel fijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Is al jarenlang ons favoriete restaurant. Heerlijk eten en een goede bediening. Sfeervolle locatie in het bos. Ook een ideale plek voor bruiloften, verjaardagen, recepties etc. etc. Ruime parkeergelegenheid.
christine D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima gegeten. Vond het menu wel aan de prijs maar er was wel keys zonder bijbetaling. Ook de wijn was niet goedkoop. Maar het was gezellig
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prachtig gelegen in een bos, maar vrij duur restaurant. Het voorgerecht was goed, maar het hoofgerecht was matig. Niet om terug te komen,
Han CG K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We werden op onze wenken bediend en de gerechten waren niet alleen en plaatje maar ook zeer smakelijk
Ernest V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Interessant menu met grote keuzemogelijkheid. Mooie wijnkaart. Staat op het lijstje om nog eens bezocht te worden. Het regende nu pijpenstelen maar met mooi weer kan je daar prachtig buiten zitten.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten sinds jaren weer terug bij Restaurant Robert door de A.H. actie ontvangst erg gastvrij snelle bediening alles van amuse tot en met het dessert HEERLIJK.
Wij gaan er zeker vaker naar toe .
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het diner was goed, echter niet verrassend. De inrichting was gedateerd en sleets. Hier moet geinvesteerd worden. Vriendelijke bediening!
mark-dr .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Overall teleurstellend. Kwaliteit eten was best goed, echter de ambiance klopt niet geheel.
Vrij luxe gedekte tafels, in een wat vervallen pand (type pannenkoekenhuis), met dan weer heel informele bediening. Gedateerd sanitair, niet al te fris.
Meer een plek waar je wat gaat drinken na een wandeling in het bos, geen dinerlocatie.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten met familie. Borden prachtig opgemaakt, gerechten overheerlijk, en de aanbevolen wijn was in een woord fantastisch! Met gevulde maag en uitermate voldaan weer naar huis. Aanrader voor iedereen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Prima restaurant met goede prijs-kwaliteit verhouding. Wat ik heel prettig vind is de ruime opstelling. De tafels staan niet zo heel dicht bij elkaar als vaak in andere restaurants.
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Na jaren weer eens terug naar Robert. Heerlijk gegeten. Goeie en smakelijke porties. Prachtig opgediend .
Uit eigen initiatief werd een karaf water op tafel gezet. Zeer gastvrij en heel goeie achtergrondmuziek.
Aanrader.