Restaurant Robert

Spanderslaan 1 1217 DB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robert

Culinaire oase in een bosrijke omgeving

In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robert

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Restaurant Robert is de gelegenheid bij uitstek voor een avondje heerlijk eten. Het personeel is super vriendelijk en betrokken, de kwaliteit van de gerechten is uitmuntend. Er heerst een relaxede sfeer met voldoende ruimte tussen de gasten. Het restaurant hanteert een klassieke stijl van gerechten, met de kwaliteit hoog doorgevoerd waardoor het toch spannend eten is, de wijn is heerlijk. Ja, je betaalt voor je eten, het is zeker niet goedkoop, maar het is het absoluut waard. Dit restaurant staat in mijn top 3 van favoriete restaurants.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Heel goede bediening. Via AH actie . Er was een menu maar je mocht met bijbetaling ook van de kaart eten. Wij hebben voor het menu gekozen en het was super. Mocht men twijfelen gewoon gaan. Een aanrader.
woppenkamp.rob .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Attente bediening en prima keukenbrigade. Gerechten waren allen een feestje om naar te kijken en heerlijk qua smaak en combinatie. Wij komen hier zeker van de zomer als we weer in de buurt zijn een keer terug.
mjut60 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
een echte aanrader.
een kan met water, broodjes en een heerlijke amuse niet in rekening gebracht top
wij komen zeker terug.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben met het gezin heerlijk gegeten bij Robert. Het menu van de AH-actie bood voor elk wat wils, de gerechten werden creatief gepresenteerd en smakelijk bereid. De vriendelijke en vlotte bediening maakte de avond tot een feestje. Wij komen zeker nog eens terug.
arie B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prettige ruimte, goede ambiance, adequate bediening. Eten was prima en mooi opgediend. Wij namen van het AH-menu: de zalm en het hertenbiefstuk, die lekker mals was. De witte en rode huiswijn waren in orde. Smakelijk toetje van mousses en speculaasijs. Fijn dat de muziek zacht op de achtergrond bleef. Plek om terug te keren.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie ingrediënten en met zorg bereid. Service is vriendelijk en attent.
Interieur is wat ouderwets en kan wat moderner.
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten en aardige bediening. Maar de tuinstoelen (?) begrijp ik niet. Met mooiere stoelen zou het plaatje compleet zijn.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Verscholen in het bos, ontdekt door AH actie, verrassende ervaaring.
Vriendelijk, ontspannend ontvangen. En vooral heerlijk gegeten.
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We komen hier vaker en het gebodene is steeds uitstekend.
De wildpaté was heerlijk grof van structuur en mooi compact.
De hertenbiefstuk was precies naar wens gegaard, mooi gepresenteerd en bijzonder smakelijk.
Het grand dessert was ook mooi op het bord "gedrapeerd", zeer gevarieerd en heel smakelijk.
Het wijnadvies viel ook heel goed.
Kortom: een aanrader !
janna-s .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We maakten gebruik van onze AH-bonnen. Stond ons gereserveerde tafeltje daarom op de meest slechte plek (t.o. de buitendeur, die regelmatig open ging) en kregen wij daarom geen karaf kraanwater en moesten we een fles water á €5,25 afrekenen? Ook de prijs van koffie en thee (á € 3,95) vonden we aan de hoge kant. Jammer, verder was de kwaliteit goed en de (kerst)sfeer idem dito.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten en door bedienend personeel ïn de watten gelegd. Een amuse van pastinaakmousse met uitjes en truffelolie opende het diner. Zalm en wildpaté vooraf, hertenbiefstuk als hoofdgerecht. Een kaasplankje na het hoofdgerecht, delen met partner, was geen enkel probleem. Als afsluiting een verrukkelijk dessert. Opnieuw uitstekend gegeten!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zoals we gewend zijn , is dit een geweldige tent. Leuk personeel netjes en correct en dan nog niet te spreken over het eten. Wat hebben wij weer heerlijk mogen smullen. Bedankt mannen.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend. Het gehele gezelschap was uiterst tevreden en de vegetariërs waren erg verheugd over de spannende gerechten.
nico.atelier .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Weer eens bij Robert aangeschoven nu met AH kaart: hartelijk welkom en weer herkend alsof we er dagelijks komen: zeer attent en wat een geheugen! Over het voorgerecht niets dan lof wat betreft smaak, opmaak van het bord en uiteraard de heerlijke pate en het bijhorend kroketje. Zonder gevraagd te hebben een karaf fris water en een goed wijnadvies en heerlijk brood met wat ' smeersels' . De parelhoen (mooi gebakken, niet droog met een heerlijke vulling) verrassend lekker met een goed advies voor de bijpassende wijn. Tenslotte een klein grand dessert: al weer mooi opgemaakt en alle onderdelen goed op smaak. Daarna koffie en onze avond kon niet meer stuk. Kortom: onze avond kon niet meer stuk. Dank!
reclroli .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wat een heerlijke avond: alles klopte! Correcte en relaxte bediening, karaf water geen enkel probleem, fijne atmosfeer, goede muziek op prima niveau, meer dan voldoende ruimte tussen de tafels, veel persoonlijke aandacht ondanks het feit dat de zaak bijna vol zat en het eten was ook nog uitstekend. Bij het weggaan werden wij persoonlijk uitgeleide gedaan. Wij waren hier met de AH restaurant actie, maar komen zeker terug.
annadezanger .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Restaurant Robert is uitstekend. Een voortreffelijke gastheer en een uitmuntende kok. Bij aankomst kregen we een heerlijke amuse. Daarna kwam er knapperig bruin stokbrood op tafel met boter, kruidenboter en tappanade.
Er is voor de AH actie een speciaal keuze menu samengesteld. Wanneer je je hierin niet kunt vinden, kan je tegen een kleine meerprijs ook van de kaart kiezen. Maar de mogelijkheid bestaat ook om voor een vier of vijf gangen diner kiezen. Kortom, voor elk wat wils.
We komen al jaren in ieder geval een keer per jaar bij Robert en kunnen het restaurant warm aanbevelen.
Er is volop parkeerruimte en de ligging (in het bos) nodigt uit vooraf een flinke boswandeling te maken om de eetlust op te wekken. Er wordt bij Robert uitsluitend met verse ingrediënten gewerkt en seizoenproducten. Deze keer stond er wild op het menu. Mmm, smullen.
Het restaurant is geschikt om te eten met vrienden, romantisch, met familie, alleen en zakelijk.
CecileV .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met AH restaurantactie hier geweest, hartelijk ontvangen door eigenaar, overheerlijk gegeten, prachtige locatie (gratis parkeren) en smaakvol ingericht. Wij komen zeker nog een keer!
evelynw_43 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten van bon Ah. Leuke ontvangst. Vlotte bediening. Het eten was voortreffelijk. Een echte aanrader. Kom zeker nog eens terug.
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Zoal vele keren eerder, was sfeer prima, de bediening vlot, kundig en vriendelijk terwijl het 3-gangen menu genoeg keuze bood en uitermate lekker was bereid. Ook de wijnkaart is goed, niet te uitgebreid maar genoeg keuze voor bij de gerechten inclusief het dessert. En de locatie is ook prachtig. Wat wil je nog meer ?
We blijven hier dus graag terugkomen.