Restaurant Robert

Spanderslaan 1 1217 DB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robert

Culinaire oase in een bosrijke omgeving

In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robert

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten sinds jaren weer terug bij Restaurant Robert door de A.H. actie ontvangst erg gastvrij snelle bediening alles van amuse tot en met het dessert HEERLIJK.
Wij gaan er zeker vaker naar toe .
mark-dr .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Overall teleurstellend. Kwaliteit eten was best goed, echter de ambiance klopt niet geheel.
Vrij luxe gedekte tafels, in een wat vervallen pand (type pannenkoekenhuis), met dan weer heel informele bediening. Gedateerd sanitair, niet al te fris.
Meer een plek waar je wat gaat drinken na een wandeling in het bos, geen dinerlocatie.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het diner was goed, echter niet verrassend. De inrichting was gedateerd en sleets. Hier moet geinvesteerd worden. Vriendelijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten met familie. Borden prachtig opgemaakt, gerechten overheerlijk, en de aanbevolen wijn was in een woord fantastisch! Met gevulde maag en uitermate voldaan weer naar huis. Aanrader voor iedereen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Prima restaurant met goede prijs-kwaliteit verhouding. Wat ik heel prettig vind is de ruime opstelling. De tafels staan niet zo heel dicht bij elkaar als vaak in andere restaurants.
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Na jaren weer eens terug naar Robert. Heerlijk gegeten. Goeie en smakelijke porties. Prachtig opgediend .
Uit eigen initiatief werd een karaf water op tafel gezet. Zeer gastvrij en heel goeie achtergrondmuziek.
Aanrader.
Annejantje .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ontzettend vriendelijke bediening. Zeer gastvrij! Heerlijk gegeten. Vlees was van goede kwaliteit. Kom hier zeker terug.
margrietdane D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De bediening was zeer vriendelijk. We kregen al snel een amuse en een glas water bij de wijn. Zeer attent.
Jammer dat het zo moeilijk te vinden is, tomtom stuurt je naar een plek waar de weg begint maar alleen fietsers kunnen komen. Op de site van Robert staat dit wel aangegeven,maar die heb je in de auto niet bij de hand. Kortom een genoeglijke avond in een mooie omgeving en lekker eten met een vriendelijke bediening.
Andrea P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was kwalitatief niet watje verwacht gezien de eerdere recensies. Erg matig, asperges met een dikke laag ham en een wijnarragement is hier "we pakken de fles die toevallig open is". Wij komen hier zeker niet terug.
landegm .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ik heb hier goed gegeten, maar vond het AH-menu wel beperkt. De bediening was zeer prettig en aangenaam.
Ik had wel een luxere ambiance verwacht, maar het lijkt me een heerlijke plek om tijdens een mooie zomerdag, buiten op het terras te kunnen eten, voor of na een wandeling in het Spanderswoud.
Gisela B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Zes weken na mijn verjaardagsfeest, dat ik hier heb geviert, zijn mijn gasten nog steeds enthousiast over de gezellige ontvangst, het fantastische eten, de bediening en de sfeer! We gaan hier zeker met familie en vrienden terugkomen!
M V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten was uitstekend, bediening zeer vlot en erg vriendelijk.
Sfeervolle inrichting.
Een echte aanrader
melliw .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het was goed eten in een prettige ambiance. De bediening was uiterst vriendelijk. Doordat de ober te weten kwam waarom we er waren, zorgde hij voor een feestelijk kopje koffie.
We komen graag nog eens terug.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Goede keuken, compacte en duidelijke kaart.

Jammer dat de borden niet of nauwelijks waren voorverwarmd.
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Onze verwachtingen waren hoog gezien het hoge rapportcijfer. De bediening was vriendelijk en vlot en het decor is prima (adviseer wel om de kerstverlichting buiten te verwijderen). Het eten was redelijk tot goed maar niet bijzonder en ik vind daarom de prijs/kwaliteit uit verhouding. Het water wordt direct en gratis op tafel gezet, is prettig, en niet omdat het gratis is. Voor frites en sla moet apart betaald worden, zou ik niet doen, dan prijs iets hoger en gewoon op tafel zetten. Overall, onze verwachtingen waren hoog en we zijn iets wat teleurgesteld naar huis gegaan en dan zit het h'm vooral in het eten dat niet bijzonder was icm de dan forse prijs.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zoals altijd is het feestelijk eten bij Robert. Een mooie kaart met voor elk wat wils, wisselend per seizoen. Heel vriendelijke mensen met humor, altijd prettig. Gerechten mooi opgemaakt op warme borden en, net zo belangrijk, mooi op smaak. Een karaf kraanwater wordt vriendelijk geserveerd bij de drankjes en is op de rekening niet terug te vinden, service! Mooie ruimte met schitterende lampen. Bij mooi weer een riante serre en een beschut terras. De stoelen binnen steken er wat mager bij af, maar dat vergeet je al snel door de fijne sfeer en het heerlijke eten. Wij zijn in de loop der jaren nooit teleurgesteld.
pogany .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Voorgerecht zeer goed, hoofdgerecht vis zeer goed, hoofdgerecht rijst was slecht. In advertentie was niet gemeld dat frit en sla waren extra. Ze waren ook niet de geld waard, aangezien hun kwaliteit. Inrichting was fijn, maar de sfeer minder, omdat slechts twee tafels (incl. die van onze) were bezet.
Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wat kan je hier toch heerlijk eten! Ziet er prachtig uit, goede pauze tussen de gerechten. Leuke, beschaafde bediening!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Reeds meerdere malen bij dit restaurant gegeten. Persoonlijke bediening, goed eten en een fijne, rustige omgeving zorgen voor een relaxte avond!
Jarno D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Mooie locatie heeft dit restaurant. Sfeer is gemoedelijk en het eten niet bijzonder, maar wel lekker. Voor in de zomer is het terras wel fijn