Restaurant Robert

Spanderslaan 1 1217 DB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robert

Culinaire oase in een bosrijke omgeving

In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robert

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Onze verwachtingen waren hoog gezien het hoge rapportcijfer. De bediening was vriendelijk en vlot en het decor is prima (adviseer wel om de kerstverlichting buiten te verwijderen). Het eten was redelijk tot goed maar niet bijzonder en ik vind daarom de prijs/kwaliteit uit verhouding. Het water wordt direct en gratis op tafel gezet, is prettig, en niet omdat het gratis is. Voor frites en sla moet apart betaald worden, zou ik niet doen, dan prijs iets hoger en gewoon op tafel zetten. Overall, onze verwachtingen waren hoog en we zijn iets wat teleurgesteld naar huis gegaan en dan zit het h'm vooral in het eten dat niet bijzonder was icm de dan forse prijs.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zoals altijd is het feestelijk eten bij Robert. Een mooie kaart met voor elk wat wils, wisselend per seizoen. Heel vriendelijke mensen met humor, altijd prettig. Gerechten mooi opgemaakt op warme borden en, net zo belangrijk, mooi op smaak. Een karaf kraanwater wordt vriendelijk geserveerd bij de drankjes en is op de rekening niet terug te vinden, service! Mooie ruimte met schitterende lampen. Bij mooi weer een riante serre en een beschut terras. De stoelen binnen steken er wat mager bij af, maar dat vergeet je al snel door de fijne sfeer en het heerlijke eten. Wij zijn in de loop der jaren nooit teleurgesteld.
pogany .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Voorgerecht zeer goed, hoofdgerecht vis zeer goed, hoofdgerecht rijst was slecht. In advertentie was niet gemeld dat frit en sla waren extra. Ze waren ook niet de geld waard, aangezien hun kwaliteit. Inrichting was fijn, maar de sfeer minder, omdat slechts twee tafels (incl. die van onze) were bezet.
Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wat kan je hier toch heerlijk eten! Ziet er prachtig uit, goede pauze tussen de gerechten. Leuke, beschaafde bediening!
M.W.F. H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Reeds meerdere malen bij dit restaurant gegeten. Persoonlijke bediening, goed eten en een fijne, rustige omgeving zorgen voor een relaxte avond!
Jarno D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Mooie locatie heeft dit restaurant. Sfeer is gemoedelijk en het eten niet bijzonder, maar wel lekker. Voor in de zomer is het terras wel fijn
B-K- .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer prettige bediening, erg lekkere bijpassende wijnen, al met al helemaal top. We zijn zeker van plan terug te komen.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Restaurant Robert is de gelegenheid bij uitstek voor een avondje heerlijk eten. Het personeel is super vriendelijk en betrokken, de kwaliteit van de gerechten is uitmuntend. Er heerst een relaxede sfeer met voldoende ruimte tussen de gasten. Het restaurant hanteert een klassieke stijl van gerechten, met de kwaliteit hoog doorgevoerd waardoor het toch spannend eten is, de wijn is heerlijk. Ja, je betaalt voor je eten, het is zeker niet goedkoop, maar het is het absoluut waard. Dit restaurant staat in mijn top 3 van favoriete restaurants.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Heel goede bediening. Via AH actie . Er was een menu maar je mocht met bijbetaling ook van de kaart eten. Wij hebben voor het menu gekozen en het was super. Mocht men twijfelen gewoon gaan. Een aanrader.
woppenkamp.rob .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Attente bediening en prima keukenbrigade. Gerechten waren allen een feestje om naar te kijken en heerlijk qua smaak en combinatie. Wij komen hier zeker van de zomer als we weer in de buurt zijn een keer terug.
mjut60 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
een echte aanrader.
een kan met water, broodjes en een heerlijke amuse niet in rekening gebracht top
wij komen zeker terug.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben met het gezin heerlijk gegeten bij Robert. Het menu van de AH-actie bood voor elk wat wils, de gerechten werden creatief gepresenteerd en smakelijk bereid. De vriendelijke en vlotte bediening maakte de avond tot een feestje. Wij komen zeker nog eens terug.
arie B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prettige ruimte, goede ambiance, adequate bediening. Eten was prima en mooi opgediend. Wij namen van het AH-menu: de zalm en het hertenbiefstuk, die lekker mals was. De witte en rode huiswijn waren in orde. Smakelijk toetje van mousses en speculaasijs. Fijn dat de muziek zacht op de achtergrond bleef. Plek om terug te keren.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie ingrediënten en met zorg bereid. Service is vriendelijk en attent.
Interieur is wat ouderwets en kan wat moderner.
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten en aardige bediening. Maar de tuinstoelen (?) begrijp ik niet. Met mooiere stoelen zou het plaatje compleet zijn.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Verscholen in het bos, ontdekt door AH actie, verrassende ervaaring.
Vriendelijk, ontspannend ontvangen. En vooral heerlijk gegeten.
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We komen hier vaker en het gebodene is steeds uitstekend.
De wildpaté was heerlijk grof van structuur en mooi compact.
De hertenbiefstuk was precies naar wens gegaard, mooi gepresenteerd en bijzonder smakelijk.
Het grand dessert was ook mooi op het bord "gedrapeerd", zeer gevarieerd en heel smakelijk.
Het wijnadvies viel ook heel goed.
Kortom: een aanrader !
janna-s .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We maakten gebruik van onze AH-bonnen. Stond ons gereserveerde tafeltje daarom op de meest slechte plek (t.o. de buitendeur, die regelmatig open ging) en kregen wij daarom geen karaf kraanwater en moesten we een fles water á €5,25 afrekenen? Ook de prijs van koffie en thee (á € 3,95) vonden we aan de hoge kant. Jammer, verder was de kwaliteit goed en de (kerst)sfeer idem dito.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten en door bedienend personeel ïn de watten gelegd. Een amuse van pastinaakmousse met uitjes en truffelolie opende het diner. Zalm en wildpaté vooraf, hertenbiefstuk als hoofdgerecht. Een kaasplankje na het hoofdgerecht, delen met partner, was geen enkel probleem. Als afsluiting een verrukkelijk dessert. Opnieuw uitstekend gegeten!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zoals we gewend zijn , is dit een geweldige tent. Leuk personeel netjes en correct en dan nog niet te spreken over het eten. Wat hebben wij weer heerlijk mogen smullen. Bedankt mannen.