Restaurant Robert

Spanderslaan 1 1217 DB Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Robert

Culinaire oase in een bosrijke omgeving

In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robert

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
Zondag Gesloten

Mark H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zoals we gewend zijn , is dit een geweldige tent. Leuk personeel netjes en correct en dan nog niet te spreken over het eten. Wat hebben wij weer heerlijk mogen smullen. Bedankt mannen.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend. Het gehele gezelschap was uiterst tevreden en de vegetariërs waren erg verheugd over de spannende gerechten.
Nico.atelier .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Weer eens bij Robert aangeschoven nu met AH kaart: hartelijk welkom en weer herkend alsof we er dagelijks komen: zeer attent en wat een geheugen! Over het voorgerecht niets dan lof wat betreft smaak, opmaak van het bord en uiteraard de heerlijke pate en het bijhorend kroketje. Zonder gevraagd te hebben een karaf fris water en een goed wijnadvies en heerlijk brood met wat ' smeersels' . De parelhoen (mooi gebakken, niet droog met een heerlijke vulling) verrassend lekker met een goed advies voor de bijpassende wijn. Tenslotte een klein grand dessert: al weer mooi opgemaakt en alle onderdelen goed op smaak. Daarna koffie en onze avond kon niet meer stuk. Kortom: onze avond kon niet meer stuk. Dank!
Reclroli .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wat een heerlijke avond: alles klopte! Correcte en relaxte bediening, karaf water geen enkel probleem, fijne atmosfeer, goede muziek op prima niveau, meer dan voldoende ruimte tussen de tafels, veel persoonlijke aandacht ondanks het feit dat de zaak bijna vol zat en het eten was ook nog uitstekend. Bij het weggaan werden wij persoonlijk uitgeleide gedaan. Wij waren hier met de AH restaurant actie, maar komen zeker terug.
Annadezanger .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Restaurant Robert is uitstekend. Een voortreffelijke gastheer en een uitmuntende kok. Bij aankomst kregen we een heerlijke amuse. Daarna kwam er knapperig bruin stokbrood op tafel met boter, kruidenboter en tappanade.
Er is voor de AH actie een speciaal keuze menu samengesteld. Wanneer je je hierin niet kunt vinden, kan je tegen een kleine meerprijs ook van de kaart kiezen. Maar de mogelijkheid bestaat ook om voor een vier of vijf gangen diner kiezen. Kortom, voor elk wat wils.
We komen al jaren in ieder geval een keer per jaar bij Robert en kunnen het restaurant warm aanbevelen.
Er is volop parkeerruimte en de ligging (in het bos) nodigt uit vooraf een flinke boswandeling te maken om de eetlust op te wekken. Er wordt bij Robert uitsluitend met verse ingrediënten gewerkt en seizoenproducten. Deze keer stond er wild op het menu. Mmm, smullen.
Het restaurant is geschikt om te eten met vrienden, romantisch, met familie, alleen en zakelijk.
CecileV .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met AH restaurantactie hier geweest, hartelijk ontvangen door eigenaar, overheerlijk gegeten, prachtige locatie (gratis parkeren) en smaakvol ingericht. Wij komen zeker nog een keer!
Evelynw_43 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten van bon Ah. Leuke ontvangst. Vlotte bediening. Het eten was voortreffelijk. Een echte aanrader. Kom zeker nog eens terug.
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Zoal vele keren eerder, was sfeer prima, de bediening vlot, kundig en vriendelijk terwijl het 3-gangen menu genoeg keuze bood en uitermate lekker was bereid. Ook de wijnkaart is goed, niet te uitgebreid maar genoeg keuze voor bij de gerechten inclusief het dessert. En de locatie is ook prachtig. Wat wil je nog meer ?
We blijven hier dus graag terugkomen.
Emile M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mooi gelegen en prettig aandoend restaurant, met aangename tafels met voldoende privacy. De keuken is niet heel verrassend, maar wel gewoon erg lekker. Concurrerend qua prijs; het wijnarrangement is wel vrij duur, maar daarvoor worden ook mooie volle glazen geserveerd.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten was heerlijk. Het enige minpuntje was de bereikbaarheid.
We raden aan de bewegwijzering te optimaliseren, met name in de winterperiode is het restaurant slecht te vinden.
Adrievanzon .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Mooie ambiance buiten op het terras.
Heerlijk gegeten.
Goede bediening, plezierige sfeer. mooie omgeving. Ruim parkeren.
Kersoptaart .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Op een mooie zomeravond enorm genoten op het rustige terras van Restaurant Robert. Vriendelijke en attente bediening, heerlijk driegangenmenu (tegen bijbetaling bestellen van de kaart ook mogelijk met AH actie). Vooraf een lekkere amuse en een schaaltje vers knapperig brood met tapenade, kruidenboter etc. Alle gerechten mooi opgemaakt. Wij hebben besloten om terug te komen.
Kristel.tatje1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Top restaurant! Was hebben wij geweldig lekker gegeten. Alles zo vers, puur en heerlijk. Veel verschillende smaken geproefd. De bediening heeft echt plezier in het werk en is constant bezig, leuk om te zien en te ervaren. Restaurant Robert bedankt voor de geweldige avond!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mooie lokatie in het bos. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk culinair genoten. Aanrader is de sukade met kalfszwezerik. Plekje om te onthouden! .
Dees76 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteren via de ah actie gegeten bij Robert. Ivm allergie had ik wat wensen W.b. Het eten. Daar was duidelijk aandacht aan besteed. Tevens werd er gechecked of het klopte wat ze hadden bedacht. En het eten was werkelijk heerlijk, de bediening zeer vriendelijk!
Fijn als je met een allergie toch nog uit eten kunt!
Annette-d .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Uitermate lekker gegeten. Prettige bediening die het je helemaal naar de zin maakt. Met AH zegelactie wordt flexibel om gegaan. Ligging is prachtig. Kwaliteit prijs verhouding is zeer goed. Wij hebben wijnarrangement erbij genomen en heerlijk 3.5 uur getafeld. Robert is een echte aanrader! We komen zeker nog eens terug! Misschien wel snel
Git2 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Uitstekend restaurant -leuke locatie -attente bediening -eten fantastisch lekker en naar behoren geproportioneerd zodat je je prettig voldaan voelt en niet ploft -kwaliteit boven kwantiteit -kortom absoluut nog een keer terug!!
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij restaurant robert. Zeer vriendelijke bekwame service zonder dat het te zakelijk was . De kaart keuze is wat klein. Maar ik heb heerlijk gegeten. Vooral de salade riche was erg lekker. De geadviseerde wijn bij het voor en hoofdgerecht waren ook erg fijn. Decort is simpel maar prima. Restaurant is leuk verstopt in het bos en heeft ook een terras. Meer dan voldoende gratis parkeergelegenheid is ook prettig!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een verrukkelijke keuze voor de AH restaurant actie. Ontspannen sfeer, persoonlijke bediening, meedenken met de gasten, fijne omgeving. Echt een aanrader. Alle gerechten mooi opgediend en het klopte gewoon.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voor mijn gezelschap wa eten bij Robert een prettige verrassing, voor mij een (gewaardeerde!) herhaling van woensdag jl. Een iets ander vegetarisch hoofdgerecht en dessert, maar allebei heerlijk. Het hele AH menu was voor ons allebei (weer) alleszins de moeite waard.
Ik werd door de bediening herkend (leuk!) en men verwacht mij komende dinsdag terug. Ik heb gezegd dat ik nu eerst de AH weer moet leegkopen. maar ik vermoed zomaar dat ik ook zonder de AH-actie nog wel eens bij Robert beland!