Over het restaurant Restaurant Robert

Culinaire oase in een bosrijke omgeving

In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robert

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Robert

AE W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Huiswijn rood prima. Ribeye was meer een entrecote en mes niet al te scherp.Parelhoenfilet was een poot met bot! Amuse van paddestoelen soep was heerlijk evenals het stokbrood.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lastig te vinden met je auto navigatie, gebruik google maps dan is het niet moeilijk. Eten was redelijk maar zeker geen topper. Bediening was prettig losjes.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gastvrije ontvangst, heerlijke eten met lekkere wijnen en een ontstpannen ambiance maakt dat wij een heerlijke avond hebben gehad. Een goed begin van het weekend. Voor herhaling vatbaar.
Enig kritiekpuntje is dat de 'tuinstoelen' die binnen staan (die overigens wel heerlijk zitten) een beetje afdoen aan de ambiance als men in de winter binnen zit. Hoe dan ook raden wij dit restaurant van harte aan.
Advantage15 S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Doordat er ook een grote groep dineerde in de serre, duurde het wat langer dan we gewend zijn.
Maar de bediening bleef vriendelijk en wij hadden begrip.
Dus het was toch een smakelijke en gezellige avond.
Simon P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Al Jaren vaste klant, Eten en drinken is altijd tip top in orde! Altijd weer de hele avond genieten. Ook feesten en partijen worden altijd tot in de puntjes verzorgt met hoge kwaliteit!
Jodi M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke avond gehad bij Robert. De gastheer samen met het heerlijke eten maken dit een restaurant waar wij graag komen.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We komen vaker bij Robert omdat het totaalplaatje klopt. Lekker eten en drinken, erg attente gastheer en prettige sfeer.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Elke keer weer een feest als we hier uit eten gaan.
mooie inrichting en heel vriendelijke bediening
Het eten is zeer smaakvol en mooi opgediend en zeker voor herhaling vatbaar
met de kerstverlichting maakt het geheel compleet

bedankt met vriendelijke groet
hverme .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is en blijft een verademing om bij Restaurant Robert te dineren. Veel aandacht, goede bediening, zeer goed smakelijk eten.
beemsvlerk .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Altijd goed bij Robert, wij komen er al va het allereerste begin en we eten er altijd fantastisch. Mocht er iets niet goed zijn, geef het aan en het wordt opgelost.
Ook dit keer een warm bad. Wel fijn dat ze een nieuwe systematiek in het menu hebben, 1 prijs voor 3 gangen of voor meer gangen maar dan met vrije keuze uit de kaart, zo is het prijstechnisch ook beter te overzien voor de klant.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Klantvriendelijk en heerlijk eten. Gezellige conversaties tijdens het bezorgen van de gerechten. Je wordt persoonlijk bij aankomst welkom geheten bij de deur. Na afloop eveneens een handdruk bij vertrek.
Th R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heel plezierig ervaren
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij aten allebei 3 goede tot voortreffelijke (ook de dessert) gerechten, goed passend bij de tijd van het jaar. De huiswijn rood was uitstekend. De service was goed.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten. Goed smakende wijnen. Prettige bediening en ambiance. Door de AH-restaurantactiekaart was de prijs/kwaliteitsverhouding in balans. Zonder de genoten korting was de rekening te hoog geweest voor het geboden.
Louky .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben met de AH RESTAURANTkaart gegeten. Het eten was goed, de soep had warmer gekund. Het zag er mooi uit. De bediening vriendelijk, service gericht.
Jeanne C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik vind het een gezellig restaurant met vriendelijke en vakkundige bediening. De baas heeft altijd tijd voor een babbeltje en gevoel voor humor. Ligt heel mooi, is romantisch en lekker uiteraard.
Jan I.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Geweldige entourage eten was voortreffelijk bediening uitstekend.
coravandesande .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
prachtig gelegen, sfeervol restaurant met geweldig personeel en uitstekende ontvangst en service. het eten was prima. kortom: een plek om aan te bevelen en om nog eens naar terug te keren.
eriksoer .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten, aparte kaart voor de ah actie met meerprijzen als je wat van de gewone kaart wil. Ontvangst infomeel en gezellig, amuse is lekker maar niet onderscheidend. Wij namen vooraf de zalmtartare en de carpacio. Zalmtartare had iets meer op smaak gebracht kunnen worden, carpacio gesneden ipv ge hamerd met de gebruikelijke rucola en kaashoop er op. Wel goed van smaak. Hoofdgerechten toch maar van de kaart gehaald, Duroc varken rugfilet was heerlijk, het vegetarische gerecht met Tellegio kaas was koud vanwege de presentatie maar opnieuw gewarmd heerlijk. Jammer dat de friet niet eigen gemaakt was en ongezouten. Desert heerlijk qua smaak, kofiie komt met toffees en koekjes en is daardoor aan de prijs. Wij komen zeker een keertje terug.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten was heerlijk. De service had vriendelijker gemogen. Inrichting is niet onze smaak.Daarnaast was er een zeer gebrekkig vegetarisch alternatief.