Restaurant Robert

Spanderslaan 1 1217 DB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Robert

Culinaire oase in een bosrijke omgeving

In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Restaurant Robert

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Robert

Janet K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Helaas nog geen terras buiten. Maar we hadden het super gezellig. En super lekker eten.
kees-de-eter .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima plek, ligging in bosachtige omgeving, altijd (gratis) parkeerplek. Vriendelijke bediening, prima kwaliteit voor de prijs. Bescheiden wijnkaart maar er zitten prettige wijnen tussen, alweer voor een zeer redelijke prijs.
Kortom, houden zo!
rob H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Na uiteindelijk met hulp het restaurant gevonden te hebben (neem de waarschuwing op de website ter harte!) lekker gegeten in prettige atmosfeer.
Vriendelijke en hulpvaardige bediening
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Amuse( paddestoel soepje), voorgerecht(gerookte makreel) en hoofdgerecht(gevogelte) waren zeer goed. Nagerecht was qua opmaak fraai maar qua smaak vlak.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Prettige persoonlijke ontvangst. Heerlijk eten, zoals altijd hier. Gerechten worden vriendelijk uitgeserveerd met goede uitleg. Komen hier altijd graag.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vriendelijk onthaal, attente bediening. Heerlijk gegeten met bijpassende wijn!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
redelijke kwaliteit in verhouding prijs, vreemd was het extra betalen v oor patat, gezien het prijsnivo van hoofdgerecht, niet doen dus!!
Hoofdgerecht was niet top, moet beter.
Romke H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor gerecht parmaham was erg eenvoudig en viel tegen. Eende borst uitstekend en parelhoen wat droog.
Geen nagerecht maar koffie brasil uitstekend zoals deze moet zijn.. Beperkte en relatief dure wijn kaart.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten als hoofdgerecht parelhoen met truffelsaus, eten was erg lekker en borden mooi opgemaakt. Goede bediening.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Met familie, vrienden en buren mijn verjaardag hier gevierd. Besloten gezelschap ( zondag ) wat prettig was. Fijne en ontspannen sfeer. Alles tot in de puntjes geregeld. Vriendelijke, vlotte en attente bediening. Heerlijk gegeten. Eten was top. Aanrader voor een intiem feestje op niveau.
AE W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Huiswijn rood prima. Ribeye was meer een entrecote en mes niet al te scherp.Parelhoenfilet was een poot met bot! Amuse van paddestoelen soep was heerlijk evenals het stokbrood.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lastig te vinden met je auto navigatie, gebruik google maps dan is het niet moeilijk. Eten was redelijk maar zeker geen topper. Bediening was prettig losjes.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gastvrije ontvangst, heerlijke eten met lekkere wijnen en een ontstpannen ambiance maakt dat wij een heerlijke avond hebben gehad. Een goed begin van het weekend. Voor herhaling vatbaar.
Enig kritiekpuntje is dat de 'tuinstoelen' die binnen staan (die overigens wel heerlijk zitten) een beetje afdoen aan de ambiance als men in de winter binnen zit. Hoe dan ook raden wij dit restaurant van harte aan.
Sikkens van Maurick E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Doordat er ook een grote groep dineerde in de serre, duurde het wat langer dan we gewend zijn.
Maar de bediening bleef vriendelijk en wij hadden begrip.
Dus het was toch een smakelijke en gezellige avond.
Simon P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Al Jaren vaste klant, Eten en drinken is altijd tip top in orde! Altijd weer de hele avond genieten. Ook feesten en partijen worden altijd tot in de puntjes verzorgt met hoge kwaliteit!
Jodi M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke avond gehad bij Robert. De gastheer samen met het heerlijke eten maken dit een restaurant waar wij graag komen.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We komen vaker bij Robert omdat het totaalplaatje klopt. Lekker eten en drinken, erg attente gastheer en prettige sfeer.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Elke keer weer een feest als we hier uit eten gaan.
mooie inrichting en heel vriendelijke bediening
Het eten is zeer smaakvol en mooi opgediend en zeker voor herhaling vatbaar
met de kerstverlichting maakt het geheel compleet

bedankt met vriendelijke groet
hverme .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is en blijft een verademing om bij Restaurant Robert te dineren. Veel aandacht, goede bediening, zeer goed smakelijk eten.
beemsvlerk .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Altijd goed bij Robert, wij komen er al va het allereerste begin en we eten er altijd fantastisch. Mocht er iets niet goed zijn, geef het aan en het wordt opgelost.
Ook dit keer een warm bad. Wel fijn dat ze een nieuwe systematiek in het menu hebben, 1 prijs voor 3 gangen of voor meer gangen maar dan met vrije keuze uit de kaart, zo is het prijstechnisch ook beter te overzien voor de klant.