Restaurant Rijsserberg (Fletcher Hotels)

Burgemeester Knottenbeltlaan 77 7461 PA Rijssen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Rijsserberg (Fletcher Hotels)

Ontspannen genieten in Rijssen

Chef-kok Henri ten Hoopen voorziet de gasten van Restaurant Rijsserberg al 15 jaar van de meest verrukkelijke gerechten. Hij kent het restaurant en haar gasten op zijn duimpje. Samen met zijn witte brigade bereidt hij elke dag gerechten met veel passie. Geniet in een sfeervolle en moderne ambiance van hun menu. De avond van team Rijsserberg is pas geslaagd wanneer gasten op een ontspannen wijze genieten van lekker eten en een gezellige avond. Hetzelfde geldt overigens voor het middaguur. Zolang de gasten glimlachen boven hun lunchgerecht is team Rijsserberg tevreden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rijsserberg (Fletcher Hotels)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Fokje A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gegeten met de AH actie bon. Prima! Leuke bediening en het eten wat super. Restaurant heeft een heel mooi terras met prachtig uitzicht over de heide.
Alleen vond ik 5.50 euro voor een flesje water wel wat aan de prijzige kant.
Fokje A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben hier gegeten met de AH actie dus dat was sowieso voordelig. Het was erg lekker in een prima ambiance. Leuk personeel. Er is een prachtig uitzicht vanuit het restaurant over de heidevelden en een heel mooi terras. Helaas was deze niet open toen wij er waren. regenachtig weer.

Ik vond de 5.50 euro voor een flesje water wel wat aan de prijzige kant.....
Halt3611 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening,hier gegeten via de ah restaurant aktie voorgerecht zalm,hoofdgerecht black angus en als nagerecht cappuccino met fruit.prima avond gehad.zeker aan te bevelen
N-ienke .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Bij het reserveren hadden we hoge verwachtingen. Het meisje aan de telefoon was ontzettend aardig.
Eenmaal aangekomen voelden we ons niet bepaald welkom, we moesten 10 minuten wachten tot de tafel waar we plaats mochten nemen afgeruimd was.
Na een tijdje wachten zijn we maar gewoon gaan zitten en kwam de serveerster met de menukaart aan en moesten we vervolgens zelf nog om een doekje vragen.
Het eten was lekker, ondanks dat de Rare bestelde biefstuk medium gebakken was.
Jammer dat zo'n mooie plek verpest word door slechte bediening.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zit niet graag in een restaurant met een leeg glas.
Avdheijning .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De tegenvaller was dat je niet van de menukaart mocht kiezen.
Kreeg een menu kaart van AH waar je uit moest kiezen voor beide personen.
Voor dit AH menu was de prijs wel 34,50 euro.
Met 2 glaasjes wijn plus extra schaaltje friet en groente wel 48.50 euro betalen voor dit simpele menu, bovendien was de lasagne slecht.

Janleijendekker .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016

De ontvangst was heel goed, het was een goede sfeer, en de bediening was uitstekend, het hoofdgerecht was bijzonder goed, Het is een uitdaging om weer te komen.
Ghardeman .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Vieze lucht in de gangen. Sombere kamer met vreselijk uitzicht! Vieze badkamer, o.a. Onderkant kraan. Bij inchecken werd ons een andere menukaart aangeboden dan tijdens het diner. Kregen plaatsen toegewezen die niet gezellig waren. Terwijl anderen mochten kiezen. (Geen AH-fans...) Hoeveelheid was niet toereikend voor volwassenen.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik heb heerlijk genoten van een drie-gangen-diner.
Aan tafel werden alle gangen uitgelegd, eten smaakte bijzonder goed, de bediening wist wat ze uitserveerde en hielden goed in de gaten of alles naar wens was.
Je voelt je hier echt nog een klant en geen nummer.
Hc.schoonaard .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Het was verrassend goed. Boven verwachting. We hadden een drie gangen menu. De presentatie op de borden had sterren allures. Mooi gepresenteerd op het bord. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Voor ons is dit voor herhaling vatbaar. Een aanrader!
Herman en Ria Schoonaard
Vanoerle1 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Het driegangenmenu was voortreffelijk van smaak en aantrekkelijk opgediend. Ook de bediening was buitengewoon plezierig. Een restaurant om aan te bevelen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Het ziet er allemaal echt uit vanuit Hotel gedachte. Maar het is lekker rustig, goede bediening en eten is gewoon lekker en goed. Wat mij betreft een echte aanrader. Verwacht dus niet een strak modern geheel maar wel lekker en leuk in een hotel kunnen eten. Denk dus dat jonge mensen dit minder zullen doen
J.villerius .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten is dik in orde: prima kwaliteit en zeer smakelijk. Niet te veel, ook niet te weinig. De bediening is top! Vriendelijk, behulpzaam en attent. Het decor is eenvoudig, maar smaakvol en gezellig. Aan het raam gezeten geniet je niet alleen van een heerlijke maaltijd, maar ook van een prachtig uitzicht!
Blgns30 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
3 gangenmenu via de AH restaurant bon gehad, was het dagmenu.
De aangeboden gerechten waren prima, ook leuk opgemaakt.
bediening prima, vriendelijk en behulpzaam.
A.vuijk6 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016

Het hotel ligt op een mooie locatie, restaurant ziet er goed uit.
We kregen het dagmenu, was prima, keuze uit vis en vlees .
Bediening was goed
Marrigjebaas .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het eten was lekker, maar weinig verrassend. De keuze was erg beperkt. De bediening was vriendelijk maar wat amateuristisch. Het decor traditioneel maar goed verzorgd. Leuk om er een keer geweest te zijn maar geen aanrader.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Mooie ambiance in kerstsfeer. Prachtige omgeving.Vriendelijke bediening. Smaakvol 3 gangen menu uitgeserveerd op een sfeervol gedekte tafel
Annekeoosterhof1946 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten. O.a. de kabeljauw van het hoofdgerecht was uitstekend gebakken. Goede bediening, vriendelijk personeel. Alleen de stoelen zaten niet zo gemakkelijk. We hebben een heel goede herinnering aan een heerlijk diner!
Franshuijgen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Ontvangst en bediening correct, zoals het hoort.
Het restaurant, de lobby, de bar alles ziet er goed uit. Misschien vanwege de regen en de duisternis is het moeilijk de parkeerplaats te ontwaren. "Plotseling" staat men voor het hotel, dan is goed uitkijken waar kan ik parkeren.
De kwaliteit van het eten vonden wij magertjes. Hierin onderscheidt Hotel Sallandse Heuvelrug zich niet van andere hotel-restaurants.
Molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Samen gegeten met de AH bon. Ieder een ander 3-gangenmenu gekozen. Voorgerecht zalm zag er mooi opgemaakt uit, was lekker. De preisoep vond ik wat flauw smaken. De heilbot was uitstekend, evenals de varkenshaas met sojasaus; bijgerechten ook voldoende.
Borden- het waren eigenlijk plateaus- waren mooi opgemaakt met een apart vakje voor wat mooi gedrapeerde groentestukjes. Dessert van bananen tartin met bolletje hazelnootijs was prima. Bediening attent en vriendelijk. Decor wat somber en we misten een kleed of placemat.

Angelique.kats .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
het eten was voortreffelijk en de bediening vriendelijk en goed
hebben erg gegoten van deze aanbieding
het zag er allemaal goed en verzorgd uit kon kiezen uit twee mooi menu's
het restaurant zag en goed en mooi uit
de bekleding was erg netjes