Restaurant Rijsserberg (Fletcher Hotels)

Burgemeester Knottenbeltlaan 77 7461 PA Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Rijsserberg (Fletcher Hotels)

Ontspannen genieten in Rijssen

Chef-kok Henri ten Hoopen voorziet de gasten van Restaurant Rijsserberg al 15 jaar van de meest verrukkelijke gerechten. Hij kent het restaurant en haar gasten op zijn duimpje. Samen met zijn witte brigade bereidt hij elke dag gerechten met veel passie. Geniet in een sfeervolle en moderne ambiance van hun menu. De avond van team Rijsserberg is pas geslaagd wanneer gasten op een ontspannen wijze genieten van lekker eten en een gezellige avond. Hetzelfde geldt overigens voor het middaguur. Zolang de gasten glimlachen boven hun lunchgerecht is team Rijsserberg tevreden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Rijsserberg (Fletcher Hotels)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Rijsserberg (Fletcher Hotels)

gert-jantenhove .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij zijn afgelopen vrijdagavond bewust al om 17.30 uur gegaan om lange wachttijden voor te zijn. Helaas was dit niet het geval. We hebben bijna, op 5 minuten na, een uur moeten wachten op ons dessert. Ook was de hoeveelheid van war je op je bord kreeg niet om over naar huis te schrijven. Kortom gezegd, wij komen hier niet weer....
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
hotel is gedateerd, en kan wel hier en daar wat opgefrist worden. Service was prima, heerlijk gegeten, komen zeker nog eens terug
Spj S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten.
Het is een mooi restaurant en er is ook een mooi terras buiten waar je kunt zitten.
Wij komen er al jaren en logeren er dan ook.
Zeer de moeite waard.
MartenDiny .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
We hebben gegeten via de AH restaurant actie. Het eten was goed, maar we zouden het voor de volle prijs niet doen, dan moet de kwaliteit wel verbeteren.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Allereerst de beoordeling met matig. Wij hebben 10% korting op de rekening gehad, anders was het echt slecht geweest:
Gedineerd met een dinercheque van de winkels in Rijssen. Per 2 personen 32,50. Meerdere keren bij diverse restaurants gebruik van gemaakt en altijd goed tot uitstekend! Maar deze keer.......
We hebben een luxe broodtapas bijbesteld om eerst lekker te borrelen. Na een uur hadden we nog geen broodplankje maar het drinken kwamen ze constant brengen. Zo snel als het glas leeg was stond de bediening er al weer.
Na nog een poos wachten kwamen ze met het voorgerecht. Geen broodplank. Dat brachten ze nog (misschien na het nagerecht?)
Ik heb gezegd dat ze de broodplank wel mochten houden.
Om 21.30 kregen we een karig hoofdgerecht. Er werd niet gevraagd of ze nog bij moesten vullen maar toen het op was ruimden ze snel af.
Daarna kwamen ze met het dessert. Crème brullee met een bolletje ijs.
Rijsserberg: als jullie dit lezen dan zou ik mij de volgende keer maar bedenken om aan zo'n actie mee te doen. Echt slecht!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een prachtige ligging van het hotel/ restaurant.. we hebben hier gegeten met de ah-actie. Voorgerecht: keuze uit carpaccio of soup. Hoofdgerecht: haasbiefstuk of vis. Nagerecht: crème brulle of stragliatella ijs. Het eten was erg lekker, maar bij hoofdgerecht zat wat groente op het bord en werd broccoli erbij geserveerd en geb aardappels. Voor iets extras als bijv patat werd 3,50 berekend. Een 3-gangendiner kost er 34,50 wat veel te duur is voor wat je krijgt. Een wijntje kost 4,50.. kortom lekker eten maar veel te duur
wgfsa14 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Leuke locatie, lekker gegeten. Omdat we gebruik maakten van de ahrestaurantactie kregen we dus 2 menu's voor de prijs van € 34,50. Als we € 69,00 hadden moeten betalen vind ik prijs in verhouding tot de kwaliteit te hoog.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
prachtige locatie, vriendelijke mensen , heerlijk eten. Helaas de inrichting erg gedateerd.
janopdetuin .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het diner is zoals je van Fletcher Hotels mag verwachten. Wat wel opviel dat de "diamanthaas" van de AH actie kleinere was uitgevallen, dan die van de avond daarvoor toen we er ook hebben gegeten.
Me70 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Fraaie locatie, vlot en vriendelijk personeel. Het diner was letterlijk smakeloos. Het voorgerecht kwam zo uit de koeling en was dus te koud. Het hoofdgerecht (snoekbaarsfilet) was omgeven door een dikke laag paneermeel en volkomen smakeloos. Het nagerecht was voorzien van een berg noten in een bak slagroom waar je al heel snel genoeg van had. De koffie na afloop was een waterig aftreksel en niet warm genoeg.
Wij hebben in veel restaurants mogen proeven maar dit was geen succes.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het interieur en de ambiance zijn smaakvol en gezellig. De bediening zeer correct en oplettend. Het eten werd in een goed ritme geserveerd.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prachtige locatie, dit versterkt het uit-zijn-gevoel !
Personeel is vriendelijk en accuraat.
Het vegetarische hoofdgerecht smaakte uitermate goed.
Fokje A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gegeten met de AH actie bon. Prima! Leuke bediening en het eten wat super. Restaurant heeft een heel mooi terras met prachtig uitzicht over de heide.
Alleen vond ik 5.50 euro voor een flesje water wel wat aan de prijzige kant.
Fokje A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben hier gegeten met de AH actie dus dat was sowieso voordelig. Het was erg lekker in een prima ambiance. Leuk personeel. Er is een prachtig uitzicht vanuit het restaurant over de heidevelden en een heel mooi terras. Helaas was deze niet open toen wij er waren. regenachtig weer.

Ik vond de 5.50 euro voor een flesje water wel wat aan de prijzige kant.....
halt3611 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening,hier gegeten via de ah restaurant aktie voorgerecht zalm,hoofdgerecht black angus en als nagerecht cappuccino met fruit.prima avond gehad.zeker aan te bevelen
n-ienke .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Bij het reserveren hadden we hoge verwachtingen. Het meisje aan de telefoon was ontzettend aardig.
Eenmaal aangekomen voelden we ons niet bepaald welkom, we moesten 10 minuten wachten tot de tafel waar we plaats mochten nemen afgeruimd was.
Na een tijdje wachten zijn we maar gewoon gaan zitten en kwam de serveerster met de menukaart aan en moesten we vervolgens zelf nog om een doekje vragen.
Het eten was lekker, ondanks dat de Rare bestelde biefstuk medium gebakken was.
Jammer dat zo'n mooie plek verpest word door slechte bediening.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zit niet graag in een restaurant met een leeg glas.
avdheijning .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De tegenvaller was dat je niet van de menukaart mocht kiezen.
Kreeg een menu kaart van AH waar je uit moest kiezen voor beide personen.
Voor dit AH menu was de prijs wel 34,50 euro.
Met 2 glaasjes wijn plus extra schaaltje friet en groente wel 48.50 euro betalen voor dit simpele menu, bovendien was de lasagne slecht.

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016

De ontvangst was heel goed, het was een goede sfeer, en de bediening was uitstekend, het hoofdgerecht was bijzonder goed, Het is een uitdaging om weer te komen.
ghardeman H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Vieze lucht in de gangen. Sombere kamer met vreselijk uitzicht! Vieze badkamer, o.a. Onderkant kraan. Bij inchecken werd ons een andere menukaart aangeboden dan tijdens het diner. Kregen plaatsen toegewezen die niet gezellig waren. Terwijl anderen mochten kiezen. (Geen AH-fans...) Hoeveelheid was niet toereikend voor volwassenen.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik heb heerlijk genoten van een drie-gangen-diner.
Aan tafel werden alle gangen uitgelegd, eten smaakte bijzonder goed, de bediening wist wat ze uitserveerde en hielden goed in de gaten of alles naar wens was.
Je voelt je hier echt nog een klant en geen nummer.