Restaurant Rembrandt

Laan van de Helende Meesters 14 1186 AM Amstelveen Nederland Kaart
31-208223947

Over het restaurant Restaurant Rembrandt

Kunst kent geen tijd

Het moderne interieur is misschien onverwacht bij de naam Rembrandt. Wel zie je schilderijen, stenen vazen op de grond en andere kunstobjecten. Er zijn drie ruimtes, namelijk het restaurant voor een romantisch diner, de lounge voor een (zakelijke) borrel en de privézaal. De chef gebruikt lokale producten uit Amstelveen in combinatie met ingrediënten uit het verre oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Rembrandt

Bus 146, 149, 199
  • Kom je met de auto?
    Zie kaart en routebeschrijving op onze website.
  • : Vrij parkeren voor de deur.

Maandag en dinsdag gesloten

• Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Het kan niet beter !
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Met mijn ouders heerlijk gegeten. De rolstoel was totaal geen probleem. Vriendelijke bediening. Kortom voor herhaling vatbaar.
dees K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een heerlijke keuken, zowel voor de vlees- en viseter als vegetariër genoeg keus! Ik ben dit keer voor het seizoensgerecht de asperges met gerookte zalm, aardappeltjes, eitje en hollandaise saus gegaan in 1 woord verrukkelijk!! Mijn tafelgenoot ging voor de sashimi, supervers en heerlijk met de chutney en wakame. De tournedos rare was top! Buiten een gezellig terras waar we eerst nog even een drankje gedronken hebben, binnen gezellige muziek, zeer vriendelijke bediening en gezellig druk zodat we elkaar ook nog konden verstaan. Kortom zeer voor herhaling vatbaar!
W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
bediening was keurig, rustig en vriendelijk
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Antonia B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij waren erg teleurgesteld. Bij binnenkomst zagen wij alleen maar ouderen mensen en voor een zaterdag is dit restaurant niet volgeboekt. Een tafeltje of 4. Al een slecht teken.
Het eten was redelijk, niet spectaculair. Hier kom je met je opa en oma naar toe maar ga je niet romantisch of met vrienden dineren. Totaal niet gezellig. Het interieur is erg koud en oud bollig.
Ik ben afgegaan op de naam en recenties van Iens maar ook dit zal ik niet meer doen!
Wat is er mis met een wat ouder publiek? En hoezo een slecht teken als u 4 tafels ziet zitten? Wij zijn een vroeg bedrijf, veel tafels komen al vóór 17.30 uur, en zijn dan vaak om 19.00 uur weer weg. Wij hebben deze avond 42 gasten ontvangen, wat voor ons een uitstekende avond is. Meer tafels nemen wij niet aan, we hebben een hoop gasten moeten teleurstellen omdat we vol zaten. Vol zitten lees je niet af aan lege tafels, maar aan het aantal gasten. Hoe kunt u beoordelen dat dit een slecht teken is? Ja, blijkbaar in uw beleving. Erg jammer. Wellicht verstandig eerst eens onze website te bezoeken en een sfeer impressie te proeven, dan ons achteraf een slechte recensie te geven. Veel gasten vinden ons interieur juist erg prettig. Nog prettiger vinden wij het als u ons direct uw ongenoegen kenbaar maakt, op de avond zelf, dan later thuis achter de computer uw verhaal te doen. Wij kunnen heel goed tegen kritiek, maar dit is blijkbaar niet uw favoriete plek. Zeg het ons en laat het daarbij.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Beter kan het niet Zeer goed!!!!!!!!!!!!!!!!!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima
Gert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wij waren al enige tijd nieuwsgierig naar dit nog onbekende restaurant. Een actieweek van een plaatselijk maandblad bood de gelegenheid voor een voordelige kennismaking, en die viel niet tegen.
Het restaurant ligt op de begane grond van een nieuw appartementengebouw en is modern maar smaakvol ingericht.
Als aperitief verse jus; als dat verkrijgbaar is vind ik het zeker een pluspunt. Wij kregen een vooraf besteld standaardmenu met vis, en kregen het voorgerecht (rillette van kabeljauw) al snel op tafel. Daarna hadden we voldoende tijd om water en wijn te bestellen (tafelwater à € 4,75 vind ik wel duur!) en even te praten. Het hoofdgerecht (zalm) was bijzonder lekker klaargemaakt, en ook het toetje (hazelnoot parfait) smaakte goed. Door verlaagd plafond en enkele grotere groepen wel wat luidruchtig. Bediening correct maar zakelijk; geen uitleg bij de gerechten, wel een menu op papier.
Vooral heel goed gegeten, nu betaalbaar maar normaal prijzig.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
het was uitstekend kan niet beter
Josien F.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eten bij Rembrandt is met een oude dame op leeftijd heerlijk. Dat komt door het ruim opgezette restaurant, de goede verlichting, de fijne bediening en de geweldige chefkok. Ik snap nog steeds niet hoe hij in z'n uppie al die smakelijke gerechten op het bord tovert. Niet goedkoop, zeker een aanrader!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Rembrant, wij komen zeker terug! Met vr. gr. Rob en Odelia Wegewijs.
René V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi restaurant, waar met passie wordt gekookt. De vriendelijke tafeldame maakt het compleet. Veel wijnen per glas verkrijgbaar, daar ben ik een voorstander van! En gewoon water in een karaf, super daar kunnen vele restaurants wat van leren.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Wat heel prettig is voor mensen die invalide zijn. Er is een invalide toilet.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Alles paste prima bij elkaar de smaak en de gerechten
En daar doet de bediening nog een schepje boven op
kathy H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Alles is heel erg top! Lekker gegeten.
Rom S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ruim opgezet en smaakvol, rustig ingericht restaurant met goede en rustige achtergrond muziek waardoor het mogelijk is zonder stemverheffing een (zakelijk) tafelgesprek te voeren. Ontvangst en bediening buitengewoon vriendelijk.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ontvangst en ambiance
Hier gegeten op zondag 12 November 2017 met vrienden, totaal zes personen.
Gastvrije ontvangst, jassen aangenomen en bij vertrek ook weer uitgereikt. Dit laatste kom je niet zo vaak meer tegen. De inrichting is modern en zakelijk, zoek je gezellige en/of intieme hoekjes, dan moet je hier niet zijn. Ondanks de vrij goed bezetting geen enkele hinder van gesprekken aan andere tafels. De wachttijd op de gerechten is goed. Parkeren zal niet altijd gemakkelijk zijn, we waren vrij vroeg en hadden de laatste twee vrije plaatsen.

De gerechten
Qua voorgerechte was de gemaakte keus gespreid: Zalm carpaccio (gerookt), steak tartare, coquilles met spek, carpaccio van rund en 2x kreeftensoep. Ik heb de kreeftensoep, met room en scheutje cognac, hooglijk gewaardeerd. Bij het hoofdgerecht was meer eenstemmigheid te vinden: 3x surf & turf, 2x zeewolf filet en een runder hamburger. Surf & Turf is boterzachte eendenborst en gamba’s. De gerechten worden fraai opgemaakt geserveerd. We waren voldaan, eventuele “grote eters” zullen wat extra groenten en/of frites bij moeten bestellen. Voor dessert en koffie was er voor elk wat wils. De wijnkaart biedt m.i. voldoende keus om passende combi’s met de gerechten te maken. We hebben gekozen voor glazen i.p.v. flessen zodat ieder invulling aan de eigen smaak kon geven. Sommigen prefereerden bier als begeleider.

Bediening
De bediening is vriendelijk en alert.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De keer hier voor was het beter van kwallitijd
Carlien S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Eten niet bijzonder. Weinig smaak, flauw. Op kritiek wordt in eerste instantie aanvallend gereageerd. Daarna mag ik iets nieuws bestellen. Wederom niet geweldig. Gelet op de prijs mag meer verwacht worden.
Eten niet bijzonder!? Weinig smaak!? Flauw!? Kijk even naar de voorgaande recensies..... Op de kritiek wordt aanvallend gereageerd!? Kijk even naar de vorige recensies....... Dit hadden wij al verwacht. Na jarenlange ervaring proef je het als bepaalde gasten uitzijn op het schrijven van een slechte recensie. Ook dit is weer zo'n typisch voorbeeld. Neerbuigend doen tegen mijn zeer ervaren en beleefde gastvrouw... waarom? Zij gaf slechts zeer beleefd antwoorden op de vragen van de gast. Waarom mijn gastvrouw niet aan tafel komt om te vragen of het smaakt? Dat was ze gerust van plan, maar ze moet wel de kans krijgen! De gast moet dan wel eerst een hap genomen hebben! Verder ken ik alle details van de "klachten" van deze gast, en daarin kan ik mij, en gelukkig al onze andere gasten, niet in vinden. Sprekend voorbeeld is dat een andere gast die avond uit hetzelfde pannetje als deze gast gegeten heeft en het fantastisch vond..en het mooie... het was een Italiaan... het gerecht....... Risotto... mevrouw, schaam u!