Restaurant Rembrandt

Laan van de Helende Meesters 14 1186 AM Amstelveen Nederland Kaart
31-208223947

Over restaurant Restaurant Rembrandt

Kunst kent geen tijd

Het moderne interieur is misschien onverwacht bij de naam Rembrandt. Wel zie je schilderijen, stenen vazen op de grond en andere kunstobjecten. Er zijn drie ruimtes, namelijk het restaurant voor een romantisch diner, de lounge voor een (zakelijke) borrel en de privézaal. De chef gebruikt lokale producten uit Amstelveen in combinatie met ingrediënten uit het verre oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Rembrandt

Bus 146, 149, 199
  • Kom je met de auto?
    Zie kaart en routebeschrijving op onze website.
  • : Vrij parkeren voor de deur.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

• Engels gesproken
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Met 5 personen heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, goede wijnen, de gerechten waren goed bereidt en zagen er mooi uit. De porties waren ook groot genoeg. Erg smakelijk allemaal. Best vreemd dat het zo stil was. Wij gaan hier zeker terug.
Nellie R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Restaurant Rembrandt,we hebben het Valentijnsdiner gekozen,fantastisch!
Vriendelijke en goede bediening.
We hebben er weer van genoten,zoals alle andere keren dat we er hebben gegeten.
Alle tafeltjes waren bezet,maar het was er heerlijk rustig en gezellig om te eten,dat is o.a. 1 van de redenen waardoor we er graag gaan eten.
Complimenten aan de kok en het bedienend personeel.

Ikbenproever J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Lekkere ruime opstelling om te zitten, met heerlijke stoelen. Leuke enthousiaste bediening. Eten prima, truffelsoep erg lekker.
Zijn de entourage nog iets aan het hipper maken om wat breder en jonger publiek te krijgen. Als dit gelukt is is het een toplocatie en prachtig pand. Ook met heerlijk terras voor in de zomer. Ik kom terug.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Sluit me bij de vorige recencenten aan: verbazingwekkend rustig, toch gezellig door interieur en zichtbare keuken. Prima eten voor vriendelijke prijzen, goed bereikbaar en vriendelijke bediening. Ook wij (2×2 volwassenen) komen hier zeker terug.
Dries52 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prachtig restaurant waar elk gerecht klopt, open keuken prettige bediening en mooie schotels. Wijnkaart is gelukkig niet te uitgebreid maar er staan toch een paar wijnen op van niet standaard druiven. En lekker per glas. Ga daar zeker terug komen. Ook al omdat de prijzen heel vriendelijk zijn.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het is heel gezellig en opvallend ruim ingericht - daardoor ook geschikt voor meerdere mindervalide gasten - met mooie, rustige en warme kleuren. De bediening is hartelijk, zeer bekwaam en erg oplettend. De gerechten zijn heel herkenbaar, maar smaken heerlijk. De kaart is lekker eenvoudig gehouden, niet te uitgebreid. Parkeren is gratis. Zeker een aanrader!
TinekeHol .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Mooi restaurant, maar buiten ons waren er geen andere gasten (zaterdagavond).
Te druk is niet leuk, maar te stil ook niet.
Mijn hoofdgerecht viel erg tegen. Kalfsribeye met uiencompote en knoflook. Ik had speciaal gevraagd om de ribeye lekker krokant te bakken (ietwat taaier geen bezwaar), maar kreeg een zeer lichte, roze ribeye. Aan de drukte kan het niet gelegen hebben...
Verder bestond de "uiencompote met knoflook" uit zurige uienslierten met rozijnen. Niet echt een feest als je niet van rozijnen houdt. Knoflook niet geproefd.
De bijgevoegde puree en groenten stelden ook zwaar teleur. Jammer.
De seizoensoep vooraf en de koffie waren redelijk goed.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Restaurant Rembrandt is sinds oktober '14 geopend. Het zit op een redelijk onzichtbare locatie midden tussen de zorgflats. De eerste indruk is dan ook dat je in het restaurant van een verpleeghuis belandt omdat het publiek redelijk op leeftijd is. Dat komt dus meer door de omgeving dan door het restaurant. Het is een modern ingericht restaurant met vlotte bediening. Ze zorgen goed voor de hulpbehoevenden maar hebben ook oog voor de gasten die minder op leeftijd zijn. Voor kinderen lijkt het niet zo'n geschikt restaurant. De kaart kent geen seniorenporties. Dat zou wel een tip zijn, niet alleen voor ouderen, want het vult nu behoorlijk door de grote hoeveelheden en de royale hoeveelheid saus die overal aan toegevoegd wordt. Je kan voor een prikkie eten als je kiest voor het 2 of 3 gangenmenu. Ook de normale kaart is goed betaalbaar. Het eten is prima, vers en afhankelijk van waar je zit wordt het bijna onder je neus klaargemaakt. Iets meer reclame maken en de loop komt wel in dit restaurant.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Herkenbare gerechten op een originele manier bereid - zoals de spruitjes stamppot. Maar mijn favoriet blijft toch de biefstuk met champignonroomsaus.
De open keuken is een aanwinst, leuk om de kok aan het werk te zien. Het geeft een soort gevoel van thuis en de warme inrichting en de sfeer van het restaurant dragen daar aan bij.
Prettige bediening, gastvrij en professioneel. We komen graag terug!
ErikVS .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Lekker eten tegen een heel betaalbare prijs. Prima opzet. Eerlijk eten en regelmatig wisselend dag menu. Mooi concept met aandacht voor inrichting en concept. De naam Rembrandt is goed doorgezet in interieur een aankleding. Vriendelijke bediening die begrijpt wat gastvrijheid is. Een aanrader. Gaan zeker terug.
HD50 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Eenvoudige maar met zorg bereide gerechten. (Stamppot zuurkool met worst maar ook de kip met champignon saus)
De voorgerechten Hollandse garnalensalade en de Salade van aardappelen, prima van smaak goede balans tussen zuurtje en zoetje
Prima gastvrije bediening zeer vriendelijk en voorkomend.
Je kijkt zo de keuken in en ziet wat en hoe je eten gemaakt wordt.
Naast de kaart nog een dagmenu 3 gangen 20 euro, waar kom je dat nog tegen.