Restaurant Rembrandt

Laan van de Helende Meesters 14 1186 AM Amstelveen Nederland Kaart
31-208223947

Over het restaurant Restaurant Rembrandt

Kunst kent geen tijd

Het moderne interieur is misschien onverwacht bij de naam Rembrandt. Wel zie je schilderijen, stenen vazen op de grond en andere kunstobjecten. Er zijn drie ruimtes, namelijk het restaurant voor een romantisch diner, de lounge voor een (zakelijke) borrel en de privézaal. De chef gebruikt lokale producten uit Amstelveen in combinatie met ingrediënten uit het verre oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Rembrandt

Bus 146, 149, 199
  • Kom je met de auto?
    Zie kaart en routebeschrijving op onze website.
  • : Vrij parkeren voor de deur.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken
9,1
Marike W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Alleen jammer dat we op vrijdagavond om 20.30 uur nog de enigen waren in het restaurant, maar we konden wel lekker rustig blijven zitten en werden niet weggekeken. Het blijkt dat veel gasten hier heel vroeg eten. Misschien meer geschikt voor de lunch of vroeg diner.
Hanny Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij vierden de 70e verjaardag van mijn man met zes volwassenen en drie kinderen (4, 7 en 12 jaar). Eerst genoten we van een drankje met hapjes op het zonnige terras. Daarna heerlijk gegeten in het sfeervolle en rustige zaaltje. Ondanks de allergieën van enkelen, wist kok Bart verrukkelijke gerechten te bereiden, smaakvol en prachtig opgediend. De kleintjes waren in hun nopjes met een lekker (aangekleed) biefstukje. Het nagerecht bestond uit (lactosevrij) cocosijs met schotsen pure chocolade, gegarneerd met frambozen, blauwe bessen en muntblaadjes. Een subliem dessert, echt in verjaardagstijl opgemaakt! Ook de huiswijnen zijn perfect. Alles werd zeer goed verzorgd door de attente en zorgzame gastvrouw.
Kortom, wij hadden een heerlijke middag en komen zeker nog eens terug.
Hanny Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Kortom, wij hadden een heerlijke middag en komen zeker nog eens terug.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
het verbaast me steeds meer hoe beter de het eten is
en gezellig het wordt
en zachter de muziek is en hoe lief de bediening nog steeds is. onze kleindochter van 11 heeft enorm van de visschotel genoten. leuk als zo'n meid lekker eten weet te waarderen.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
de piano kon wat zachter maar verder was alles pervect
vreugde W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Heerlijk gegeten , topcombinatie kaaskroketjes met risotto en een vleugje honing . Daarna een perfecte heilbot op de huid gebakken en een zalige risotto heel byzonder door een gepocheerd eitje erbij. De toetjes waren perfect vooral door de verse slagroom. Dit alles in een warme sfeer . Uitzicht op een pracht schilderij van Rembrandt ; het Joodse Bruidje. De vriendelijke service maakte het plaatje compleet. Kortom we komen terug ,ook om te genieten van een goed glas wijn op het sfeervolle terras !
Aandeamstel71 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voor het eerst bij Rembrandt te Amstelveen geweest. Er heerst een heerlijk huiselijke sfeer met heel vriendelijke bediening en fantastisch eten. Ook kan je voor de deur parkeren. Ik bestel de langoustine soep gevolgd door de tuinkruidenrisotto en eindig met het chocolade toetje. Mijn partner had de Oosterse tonijn vooraf waarna de kalfsribeye en kazen volgden. Allemaal even lekker en verrassend! De aangeraden wijnen waren goed. Een echte aanrader en we komen zeker terug.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
enorm leuke bediening en de kok heeft onze voedselallergien goed weten te vermijden en dat is uitstekend gelukt. jammer dat het een beetje rustig was. wel top dat grote groep in aparte ruimte met glazen wand gescheiden zat.
Nieky F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Twee keer gegeten, één keer met partner en één keer met groot gezelschap (verjaardag). Zeer goed eten, goede en adequate bediening en een ruim menu, voor ieder wat wils.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Geen commentaar . Alles was prima in orde, bediening, het menu. Goede prijs, goede producten. Lekker gegeten. Om terug te komen!
M. H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Kerstdiner op 2e Kerstdag met een vooraf bepaald menu. Eten was heerlijk! Bediening vriendelijk en attent. Alleen had ik zelf nog wat meer uitleg willen krijgen over wat er op mijn bord lag. Mooi restaurant.
zeelandia72 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima restaurant. Leuke ontspannen avond gehad. We waren met onze ouders die 50 jaar getrouwd waren. Zeer geslaagd om dat te vieren met een smaakvol diner in Rembrandt.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Met 5 personen heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, goede wijnen, de gerechten waren goed bereidt en zagen er mooi uit. De porties waren ook groot genoeg. Erg smakelijk allemaal. Best vreemd dat het zo stil was. Wij gaan hier zeker terug.
Nellie R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Restaurant Rembrandt,we hebben het Valentijnsdiner gekozen,fantastisch!
Vriendelijke en goede bediening.
We hebben er weer van genoten,zoals alle andere keren dat we er hebben gegeten.
Alle tafeltjes waren bezet,maar het was er heerlijk rustig en gezellig om te eten,dat is o.a. 1 van de redenen waardoor we er graag gaan eten.
Complimenten aan de kok en het bedienend personeel.

Annet J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Lekkere ruime opstelling om te zitten, met heerlijke stoelen. Leuke enthousiaste bediening. Eten prima, truffelsoep erg lekker.
Zijn de entourage nog iets aan het hipper maken om wat breder en jonger publiek te krijgen. Als dit gelukt is is het een toplocatie en prachtig pand. Ook met heerlijk terras voor in de zomer. Ik kom terug.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Sluit me bij de vorige recencenten aan: verbazingwekkend rustig, toch gezellig door interieur en zichtbare keuken. Prima eten voor vriendelijke prijzen, goed bereikbaar en vriendelijke bediening. Ook wij (2×2 volwassenen) komen hier zeker terug.
Dries52 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prachtig restaurant waar elk gerecht klopt, open keuken prettige bediening en mooie schotels. Wijnkaart is gelukkig niet te uitgebreid maar er staan toch een paar wijnen op van niet standaard druiven. En lekker per glas. Ga daar zeker terug komen. Ook al omdat de prijzen heel vriendelijk zijn.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het is heel gezellig en opvallend ruim ingericht - daardoor ook geschikt voor meerdere mindervalide gasten - met mooie, rustige en warme kleuren. De bediening is hartelijk, zeer bekwaam en erg oplettend. De gerechten zijn heel herkenbaar, maar smaken heerlijk. De kaart is lekker eenvoudig gehouden, niet te uitgebreid. Parkeren is gratis. Zeker een aanrader!
TinekeHol .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Mooi restaurant, maar buiten ons waren er geen andere gasten (zaterdagavond).
Te druk is niet leuk, maar te stil ook niet.
Mijn hoofdgerecht viel erg tegen. Kalfsribeye met uiencompote en knoflook. Ik had speciaal gevraagd om de ribeye lekker krokant te bakken (ietwat taaier geen bezwaar), maar kreeg een zeer lichte, roze ribeye. Aan de drukte kan het niet gelegen hebben...
Verder bestond de "uiencompote met knoflook" uit zurige uienslierten met rozijnen. Niet echt een feest als je niet van rozijnen houdt. Knoflook niet geproefd.
De bijgevoegde puree en groenten stelden ook zwaar teleur. Jammer.
De seizoensoep vooraf en de koffie waren redelijk goed.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Restaurant Rembrandt is sinds oktober '14 geopend. Het zit op een redelijk onzichtbare locatie midden tussen de zorgflats. De eerste indruk is dan ook dat je in het restaurant van een verpleeghuis belandt omdat het publiek redelijk op leeftijd is. Dat komt dus meer door de omgeving dan door het restaurant. Het is een modern ingericht restaurant met vlotte bediening. Ze zorgen goed voor de hulpbehoevenden maar hebben ook oog voor de gasten die minder op leeftijd zijn. Voor kinderen lijkt het niet zo'n geschikt restaurant. De kaart kent geen seniorenporties. Dat zou wel een tip zijn, niet alleen voor ouderen, want het vult nu behoorlijk door de grote hoeveelheden en de royale hoeveelheid saus die overal aan toegevoegd wordt. Je kan voor een prikkie eten als je kiest voor het 2 of 3 gangenmenu. Ook de normale kaart is goed betaalbaar. Het eten is prima, vers en afhankelijk van waar je zit wordt het bijna onder je neus klaargemaakt. Iets meer reclame maken en de loop komt wel in dit restaurant.