Restaurant Rembrandt

Laan van de Helende Meesters 14 1186 AM Amstelveen Nederland Kaart
31-208223947

Over het restaurant Restaurant Rembrandt

Kunst kent geen tijd

Het moderne interieur is misschien onverwacht bij de naam Rembrandt. Wel zie je schilderijen, stenen vazen op de grond en andere kunstobjecten. Er zijn drie ruimtes, namelijk het restaurant voor een romantisch diner, de lounge voor een (zakelijke) borrel en de privézaal. De chef gebruikt lokale producten uit Amstelveen in combinatie met ingrediënten uit het verre oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Rembrandt

Bus 146, 149, 199
  • Kom je met de auto?
    Zie kaart en routebeschrijving op onze website.
  • : Vrij parkeren voor de deur.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Rembrandt

Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben een heerlijke lunch gehad bij Rembrandt. Vriendelijk geprijsde gerechten. Mooie gevarieerde kaart, prettige bediening.
Muriëlle S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker ruim opgezet restaurant waardoor je elkaar ook kunt verstaan ook al zijn alle tafels bezet. Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening! Prijs/kwaliteit in orde.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben heel erg genoten van de geroezemoes en het eten
We komen als er niets tussen komt heel graag over ander halve maand
weer eten

Groetjes Peeters
Teeken S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke gerechten en een prettige sfeer in het restaurant. We komen nog eens terug!
R.G. E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Rustig qua geluid en tafels niet zo op elkaar.
amien H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
goede ligging in een rustige buurt toch makel;ijk bereikbaar en gratis parkeren, rustig ,moderne inrichting, goede ontvangst en service, goed betaalbaar eten en wijn met goede kwaliteit. zeer warm aanbevelen.
amien H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Locatie is rustig , makkelijk bereikbaar , service is vriendelijk , lekker wijn en goed eten , ik ben best naar vele landen geweest , en hou van lekkere eten, overal waar ik ga zoek ik altijd de beste eten , niet om duurste maar lekkerste ,dit is echt lekker en betaalbar , zweer warm aan bevelen als je van lekker eten houd en toch mooi entourage , this is place to be .
Taco G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Restaurant Rembrandt. De surf & turf van mijn partner en de zalmfilet die ik heb gekozen smaakten erg goed. Ook de desserts waren lekker. Vriendelijke bediening en een leuke avond; zeker een restaurant om weer een keer te gaan eten!
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hele aardige bediening, echt heerlijk eten. Echt een aanrader en we komen zeker terug!
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten was lekker, bediening vriendelijk en correct.
Prima restaurant als je lekker wilt eten, zonder al te veel poespas.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
alles was zeer goed en zeer gezellig
HD50 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Smaaktechnisch alles prima.
presentatie kan iets beter, dessert amarettiparfait zou ik uit het glas halen en dan de rest erop of omheen doen, waardoor je de smaken beter samen kunt proeven
Marike W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Alleen jammer dat we op vrijdagavond om 20.30 uur nog de enigen waren in het restaurant, maar we konden wel lekker rustig blijven zitten en werden niet weggekeken. Het blijkt dat veel gasten hier heel vroeg eten. Misschien meer geschikt voor de lunch of vroeg diner.
Hanny Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij vierden de 70e verjaardag van mijn man met zes volwassenen en drie kinderen (4, 7 en 12 jaar). Eerst genoten we van een drankje met hapjes op het zonnige terras. Daarna heerlijk gegeten in het sfeervolle en rustige zaaltje. Ondanks de allergieën van enkelen, wist kok Bart verrukkelijke gerechten te bereiden, smaakvol en prachtig opgediend. De kleintjes waren in hun nopjes met een lekker (aangekleed) biefstukje. Het nagerecht bestond uit (lactosevrij) cocosijs met schotsen pure chocolade, gegarneerd met frambozen, blauwe bessen en muntblaadjes. Een subliem dessert, echt in verjaardagstijl opgemaakt! Ook de huiswijnen zijn perfect. Alles werd zeer goed verzorgd door de attente en zorgzame gastvrouw.
Kortom, wij hadden een heerlijke middag en komen zeker nog eens terug.
Hanny Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Kortom, wij hadden een heerlijke middag en komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
het verbaast me steeds meer hoe beter de het eten is
en gezellig het wordt
en zachter de muziek is en hoe lief de bediening nog steeds is. onze kleindochter van 11 heeft enorm van de visschotel genoten. leuk als zo'n meid lekker eten weet te waarderen.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
de piano kon wat zachter maar verder was alles pervect
vreugde W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Heerlijk gegeten , topcombinatie kaaskroketjes met risotto en een vleugje honing . Daarna een perfecte heilbot op de huid gebakken en een zalige risotto heel byzonder door een gepocheerd eitje erbij. De toetjes waren perfect vooral door de verse slagroom. Dit alles in een warme sfeer . Uitzicht op een pracht schilderij van Rembrandt ; het Joodse Bruidje. De vriendelijke service maakte het plaatje compleet. Kortom we komen terug ,ook om te genieten van een goed glas wijn op het sfeervolle terras !
Aandeamstel71 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voor het eerst bij Rembrandt te Amstelveen geweest. Er heerst een heerlijk huiselijke sfeer met heel vriendelijke bediening en fantastisch eten. Ook kan je voor de deur parkeren. Ik bestel de langoustine soep gevolgd door de tuinkruidenrisotto en eindig met het chocolade toetje. Mijn partner had de Oosterse tonijn vooraf waarna de kalfsribeye en kazen volgden. Allemaal even lekker en verrassend! De aangeraden wijnen waren goed. Een echte aanrader en we komen zeker terug.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
enorm leuke bediening en de kok heeft onze voedselallergien goed weten te vermijden en dat is uitstekend gelukt. jammer dat het een beetje rustig was. wel top dat grote groep in aparte ruimte met glazen wand gescheiden zat.