Restaurant Rembrandt

Laan van de Helende Meesters 14 1186 AM Amstelveen Nederland Kaart
31-208223947

Over het restaurant Restaurant Rembrandt

Kunst kent geen tijd

Het moderne interieur is misschien onverwacht bij de naam Rembrandt. Wel zie je schilderijen, stenen vazen op de grond en andere kunstobjecten. Er zijn drie ruimtes, namelijk het restaurant voor een romantisch diner, de lounge voor een (zakelijke) borrel en de privézaal. De chef gebruikt lokale producten uit Amstelveen in combinatie met ingrediënten uit het verre oosten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Rembrandt

Bus 146, 149, 199
  • Kom je met de auto?
    Zie kaart en routebeschrijving op onze website.
  • : Vrij parkeren voor de deur.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Rembrandt

Leo F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ontvangst en ambiance
Hier gegeten op zondag 12 November 2017 met vrienden, totaal zes personen.
Gastvrije ontvangst, jassen aangenomen en bij vertrek ook weer uitgereikt. Dit laatste kom je niet zo vaak meer tegen. De inrichting is modern en zakelijk, zoek je gezellige en/of intieme hoekjes, dan moet je hier niet zijn. Ondanks de vrij goed bezetting geen enkele hinder van gesprekken aan andere tafels. De wachttijd op de gerechten is goed. Parkeren zal niet altijd gemakkelijk zijn, we waren vrij vroeg en hadden de laatste twee vrije plaatsen.

De gerechten
Qua voorgerechte was de gemaakte keus gespreid: Zalm carpaccio (gerookt), steak tartare, coquilles met spek, carpaccio van rund en 2x kreeftensoep. Ik heb de kreeftensoep, met room en scheutje cognac, hooglijk gewaardeerd. Bij het hoofdgerecht was meer eenstemmigheid te vinden: 3x surf & turf, 2x zeewolf filet en een runder hamburger. Surf & Turf is boterzachte eendenborst en gamba’s. De gerechten worden fraai opgemaakt geserveerd. We waren voldaan, eventuele “grote eters” zullen wat extra groenten en/of frites bij moeten bestellen. Voor dessert en koffie was er voor elk wat wils. De wijnkaart biedt m.i. voldoende keus om passende combi’s met de gerechten te maken. We hebben gekozen voor glazen i.p.v. flessen zodat ieder invulling aan de eigen smaak kon geven. Sommigen prefereerden bier als begeleider.

Bediening
De bediening is vriendelijk en alert.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De keer hier voor was het beter van kwallitijd
Carlien S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Eten niet bijzonder. Weinig smaak, flauw. Op kritiek wordt in eerste instantie aanvallend gereageerd. Daarna mag ik iets nieuws bestellen. Wederom niet geweldig. Gelet op de prijs mag meer verwacht worden.
Eten niet bijzonder!? Weinig smaak!? Flauw!? Kijk even naar de voorgaande recensies..... Op de kritiek wordt aanvallend gereageerd!? Kijk even naar de vorige recensies....... Dit hadden wij al verwacht. Na jarenlange ervaring proef je het als bepaalde gasten uitzijn op het schrijven van een slechte recensie. Ook dit is weer zo'n typisch voorbeeld. Neerbuigend doen tegen mijn zeer ervaren en beleefde gastvrouw... waarom? Zij gaf slechts zeer beleefd antwoorden op de vragen van de gast. Waarom mijn gastvrouw niet aan tafel komt om te vragen of het smaakt? Dat was ze gerust van plan, maar ze moet wel de kans krijgen! De gast moet dan wel eerst een hap genomen hebben! Verder ken ik alle details van de "klachten" van deze gast, en daarin kan ik mij, en gelukkig al onze andere gasten, niet in vinden. Sprekend voorbeeld is dat een andere gast die avond uit hetzelfde pannetje als deze gast gegeten heeft en het fantastisch vond..en het mooie... het was een Italiaan... het gerecht....... Risotto... mevrouw, schaam u!
lisette V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Zowel de vlees/vis-eters in het gezelschap als de vegetarische gasten waren zeer tevreden. Specifiek de coquilles, de tortellini & de espresso parfait zijn echte aanraders. Open keuken zag er netjes en hygiënisch uit. Gastvrouw was erg vriendelijk.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben een heerlijke lunch gehad bij Rembrandt. Vriendelijk geprijsde gerechten. Mooie gevarieerde kaart, prettige bediening.
Muriëlle S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker ruim opgezet restaurant waardoor je elkaar ook kunt verstaan ook al zijn alle tafels bezet. Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening! Prijs/kwaliteit in orde.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben heel erg genoten van de geroezemoes en het eten
We komen als er niets tussen komt heel graag over ander halve maand
weer eten

Groetjes Peeters
Teeken S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke gerechten en een prettige sfeer in het restaurant. We komen nog eens terug!
R.G. E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Rustig qua geluid en tafels niet zo op elkaar.
amien H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
goede ligging in een rustige buurt toch makel;ijk bereikbaar en gratis parkeren, rustig ,moderne inrichting, goede ontvangst en service, goed betaalbaar eten en wijn met goede kwaliteit. zeer warm aanbevelen.
amien H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Locatie is rustig , makkelijk bereikbaar , service is vriendelijk , lekker wijn en goed eten , ik ben best naar vele landen geweest , en hou van lekkere eten, overal waar ik ga zoek ik altijd de beste eten , niet om duurste maar lekkerste ,dit is echt lekker en betaalbar , zweer warm aan bevelen als je van lekker eten houd en toch mooi entourage , this is place to be .
Taco G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Restaurant Rembrandt. De surf & turf van mijn partner en de zalmfilet die ik heb gekozen smaakten erg goed. Ook de desserts waren lekker. Vriendelijke bediening en een leuke avond; zeker een restaurant om weer een keer te gaan eten!
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hele aardige bediening, echt heerlijk eten. Echt een aanrader en we komen zeker terug!
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten was lekker, bediening vriendelijk en correct.
Prima restaurant als je lekker wilt eten, zonder al te veel poespas.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
alles was zeer goed en zeer gezellig
HD50 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Smaaktechnisch alles prima.
presentatie kan iets beter, dessert amarettiparfait zou ik uit het glas halen en dan de rest erop of omheen doen, waardoor je de smaken beter samen kunt proeven
Marike W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Alleen jammer dat we op vrijdagavond om 20.30 uur nog de enigen waren in het restaurant, maar we konden wel lekker rustig blijven zitten en werden niet weggekeken. Het blijkt dat veel gasten hier heel vroeg eten. Misschien meer geschikt voor de lunch of vroeg diner.
Hanny Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij vierden de 70e verjaardag van mijn man met zes volwassenen en drie kinderen (4, 7 en 12 jaar). Eerst genoten we van een drankje met hapjes op het zonnige terras. Daarna heerlijk gegeten in het sfeervolle en rustige zaaltje. Ondanks de allergieën van enkelen, wist kok Bart verrukkelijke gerechten te bereiden, smaakvol en prachtig opgediend. De kleintjes waren in hun nopjes met een lekker (aangekleed) biefstukje. Het nagerecht bestond uit (lactosevrij) cocosijs met schotsen pure chocolade, gegarneerd met frambozen, blauwe bessen en muntblaadjes. Een subliem dessert, echt in verjaardagstijl opgemaakt! Ook de huiswijnen zijn perfect. Alles werd zeer goed verzorgd door de attente en zorgzame gastvrouw.
Kortom, wij hadden een heerlijke middag en komen zeker nog eens terug.
Hanny Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Kortom, wij hadden een heerlijke middag en komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
het verbaast me steeds meer hoe beter de het eten is
en gezellig het wordt
en zachter de muziek is en hoe lief de bediening nog steeds is. onze kleindochter van 11 heeft enorm van de visschotel genoten. leuk als zo'n meid lekker eten weet te waarderen.