Restaurant Recht

Van Kinsbergenstraat 1B 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Recht

Recht uit het hart

Restaurant Recht is een plek waar je in een stijlvolle setting voortreffelijk kunt dineren. Je voelt meteen de ambiance die dit monumentale pand met zich meebrengt. Je kunt er heerlijk eten en bij binnenkomst word je buitengewoon hartelijk ontvangen. Kortom, waar wacht je nog op? Combineer een dagje in het gezellige Apeldoorn met een voortreffelijk diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Recht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
trudi H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gezellig en leuke live muziek op de piano
Heto H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gezellig restaurant in een mooi pand midden in het centrum van Apeldoorn. Heerlijke gerechten, vriendelijke en kundige bediening. Life pianospel, alles was perfect in balans. Wij hebben genoten! Het was voor ons een mooie afsluiting van een speciale en emotionele dag. Onder het genot van prachtige gerechten konden wij ons ontladen in een ontspannen sfeer. SUPER!
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was erg attent, vroegen ook netjes of het vlees (ribeye en biefstuk) op de juiste manier gebakken was. Gastheer speelde af en toe zelf prachtig piano, fijne sfeer in het restaurant. Gastheer was ook ontzettend attent, hielp ons ouderwets galant in onze jas en bedankte ons hartelijk voor ons bezoek. Absolute aanrader om hier een avond overheerlijk te eten.
jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
bedienend personeel heeft aandacht voor je. Lekker eten en goed wijnadvies.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten . Vriendelijke bediening. Ga er heen !
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, Smaakvolle gerechten. Als voorgerecht had ik de gamba's deze waren overheerlijk gemarineerd, echt een aanrader. Als hoofdgerecht had ik een entrecote met mosterd saus, deze was ook echt heerlijk.
Ter afsluiting de crème brulee, deze was ook heerlijk alleen gaat mijn eigen voorkeur ernaar uit dat hij nog een beetje warm is.
Mooi sfeervol interieur en een eigenaar die werkelijk prachtig piano kan spelen. Kortom als je in Apeldoorn bent, hier dus sowieso even lekker gaan eten!
a.diemen221 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst was prima. Wachttijd was in overleg goed te regelen.
Grappig dat er "life" op de piano werd gespeeld.(tussendoor)
Prima bediening voelde het gezelschap goed aan.
Kom zeker een keer terug.
Barend S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Soep was teveel room, en vis te droog, het laten staan van de lege wijnglazen bij het nagerecht of het de lege frisflesjes bij het hoofdgerecht is niet prettig. Verder wel leuk en lekker.
lindybaltus7 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eerste keer bij het recht en Erg lekker gegeten. Je kon het 3 gangenmenu nog uitbreiden met tussengerechten en dat hebben we gedaan. Met brood en soep werd het een 5 gangen diner. Erg lekker gezeten en service was goed! Van buiten valt het niet zo op, maar van binnen een aangename verrassing!! Gaan hier zeker nog een keer naar terug.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten en top personeel! Zeker een restaurant om graag terug te komen. Met een AH bon hier gegeten. Ik ben begonnen met de champignons in biergist beslag, daarna de coq au vin en afgesloten met een creme brulee, alles was even lekker! Een karaf water bij het eten was geen probleem, die service kom je niet overal tegen. Wij hebben écht genoten.
aadconny .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Sfeervol restaurant met mooie kaart.
Zorgvuldig bereide gerechten en correcte porties. Maar niet echt erg verfijnd.
Ongedwongen sfeer, eigenaar speelt life-piano.
Prijs-prestatie een 8.
a.lenters .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met af en toe piano muziek. Dank voor de top avond Henk Jan. We komen snel weer.
David R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was een heerlijke plek. Zeer goed gegeten. De zalm van het voorgerecht was zeer goed. De biefstuk was heerlijk en de kip was lekker, maar met iets teveel rodewijnsaus. De avond werd afgerond met live pianospel! Top!
Laurine V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geweldige gerechten, verschillende structuren en smaken proeven goed bij elkaar. Kok heeft zeker verstand van eten. Zeer aardige eigenaar, die ook vanavond weer delen van de avond piano speelde. Voorgerecht was in vergelijking met hoofdgerecht iets te groot. Goede ambiance, wel iets te gehorig (of onze buren waren héél luidruchtig ;)). Maar echt een top avond gehad!
Suzanne I.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super lekker gegeten. Goede bediening. Daarnaast super leuk dat een van de medewerkers / eigenaar piano speelt. Dit was super leuk en maakte het erg leuk om te zitten en te luisteren onder het genot van een heerlijk gerecht.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gegeten in het pand dat mijn grootvader rond 1900 heeft laten bouwen en nu getransformeerd in een aangenaam en prachtig gelegen restaurant. Prettige ontvangst, jonge en enthousiaste bediening. Het voorgerecht bestond uit goed gebakken gamba's met een heerlijke saus. Als hoofdgerecht kozen we klassiek bereide biefstukjes met botersaus "Recht uit de pan", een traktatie! Alles begeleid door een goed glas wijn. In deze historische omgeving hebben we heerlijk genoten van een fantastisch diner.
Kirby M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heel leuk kleinschalig restaurantje in Apeldoorn.
Prachtig pand van buiten en ook binnen zag het er sfeervol uit!
Het eten was heerlijk en de bediening ontzettend vriendelijk.
Ons dochtertje was niet helemaal fit en moest een keer overgeven. Het personeel was enorm behulpzaam! Zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer terug!
fam. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en leuk gepresenteerd. Spontane bediening en erg gezellig.
Eigenaar maakt het gezellig door af en toe piano te spelen.
G S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Bediening zeer vriendelijk. Muziek uit de speakers werd af en toe afgewisseld met live pianospel. Wat ons betreft extra reden om hier weer terug te komen.
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Warme onthaal en prima eten. Een aanrader dus. We zullen zeker een keertje terugkomen en desgewenst RECHT aanbevelen bij vrienden en kennissen.