Restaurant Recht

Van Kinsbergenstraat 1B 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Recht

Recht uit het hart

Restaurant Recht is een plek waar je in een stijlvolle setting voortreffelijk kunt dineren. Je voelt meteen de ambiance die dit monumentale pand met zich meebrengt. Je kunt er heerlijk eten en bij binnenkomst word je buitengewoon hartelijk ontvangen. Kortom, waar wacht je nog op? Combineer een dagje in het gezellige Apeldoorn met een voortreffelijk diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Recht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Wildmenu viel erg in de smaak. Wijn/spijs prima.
Goede sfeer, prettige bediening.
Kortom voor herhaling vatbaar
watering .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was prima en voor herhaling vatbaar. We komen zeker nog een keer terug. De sfeer is goed en de bediening ook.mleuk dat er zo nu en dan op de piano werd gespeeld.
Mariëlla S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk! In tijden niet zo goed en gezellig gegeten! Service was goed, eten kwam niet te snel na elkaar en ook niet te langzaam. We komen zeker terug!
Hilke T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De AH-restaurantactie was de gelegenheid om Recht uit te proberen. Helaas was het bij het raam echt te koud en zijn we ergens anders gaan zitten. Het eten was redelijk, goed van smaak en verzorgd opgediend, maar niet bijzonder. De bediening was correct en vriendelijk.
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant. Bediening vriendelijk en het etenvan prima kwaliteit. Een aanrader.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben genoten van het eten. Er was veel aandacht aan besteed.
Het personeel was bijzonder vriendelijk, attent en accuraat.
Recht heeft ons een geweldige avond bezorgd. EEN AANRADER!
Klavertje511 B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was allemaal erg lekker maar wij vonden voor wat er op het bord lag de prijs erg hoog
Caspar W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier komen we zeker nog eens terug.
Anjo V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima prijs/kwaliteitverhouding! Eten is heerlijk en bediening erg aardig.
A D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
prima restaurant. prima bediening. aan de dure kant, lijkt mij een obstakel voor een volgend bezoek.
deze avond leek alleen te bestaan uit AH-spaarklanten
TvdM .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gegeten met AH-bonnen. Hierbij voldoende keuze van gerechten van de normale kaart. Erg lekker en smaakvol. Ieder bord is mooi opgemaakt. Beperkte keuze in de wijnen, maar die zijn wel erg lekker.
Claus17 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een avondje met de Ah bonnen iets nieuws proberen... het werd een gezellige avond met vrienden met oke eten maar zullen niet meer terugkeren naar Recht. De tafel aan de keuken was beschadigd en ongezellig (tllamp), interieur doet sowieso "goedkoop" aan. Het eten was prima maar niet verrassend. De wijn prima. Normaalgesproken zou je wellicht op een iets beter cijfer uitkomen maar onze avond werd nogal raar afgesloten toen de keuken -terwijl er nog gasten zaten - begon schoon te maken met glasex en andere geurende schoonmaakmiddelen, we konden ze bijna proeven. En alsof dat niet genoeg was liet een van de koks een ongegeneerde boer in de keuken.
Recht; het eten voldeed aan de verwachting van wat besteld werd maar door de hele ervaring en het oké maar niet verrassend eten was dit de eerste en laatste keer dat wij bij jullie zijn geweest. Een gemiste kans!
H.borg8 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Super aardig personeel en een ontzettende leuke eigenaar die een praatje met je maakt en op de piano speelt. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Enthousiaste en deskundige bediening geeft een extra positief gevoel aan deze avond. Opvallend ook de live panomuziek. Een restaurant om aan te raden.
Mariella M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en uitleg over de AH menukaart. Voldoende keuze in vlees vis en vegetarisch. Lekker wijntje erbij, kortom, tot volgende keer!
Eric201 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima, gezellig restaurant. Lekker gegeten met de AH-bonnen. Met de bonnen voordelig, zonder de bonnen vind ik 38 euro aan de hoge kant. Prima steak tartare, gevolgd door biefstuk die lekker smaakte, maar wat mij betreft wat krokanter gebakken mag zijn. Heerlijke groente bij de biefstuk. De wijnkaart zou wel wat uitgebreider mogen zijn, dit geldt ook voor de dessertwijnen en de bubbels (ieder 1 "keus").
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima ontvangst. Zaten helaas erg dicht naast een andere tafel, waardoor een persoonlijk gesprek enigszins lastig wordt.. voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht was daarentegen erg slecht. We vonden beiden een maad in onze groente. We kregen een nieuwe maaltijd, maar bleven met een misselijk gevoel zitten. Het meest vervelende was echter de Rekening. We hebben de volle mep moeten betalen! We zijn uiteindelijk erg teleurgesteld weggegaan. aangeboden kopje koffie van het huis, nadat we hadden aangegeven niet tevreden te zijn en de rekening betaald te hebben, kwam toch echt te laat.
swaniek .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Recht. Alle gerechten zagen en prachtig uit en ze smaakten ook heerlijk. Voor de AH-restaurantactie was er een aparte kaart met genoeg keuze. Het was voor mij de eerste keer, dat ik er was. Ik kom vast nog eens terug!
Jeffrey A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant! De gerechten worden echt met aandacht gemaakt. De smaak van het eten is hartstikke goed. Personeel is vriendelijk en attent. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Fantastisch restaurant.
Heel goede en vriendelijke bediening. Echt top!
Heel sfeervol.
Er moet wel iets aan de akoestiek worden gedaan.
Het restaurant zat (terecht) helemaal vol, want het is er goed toefen, maar met zoveel mensen gaat het geluid te veel ketsen.
Dus: gordijnen of verlaagde plafonds: laat er even een deskundige naar kijken.
Toch krijgen ze van mij een dikke 10.