Restaurant Recht

Van Kinsbergenstraat 1B 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Recht

Recht uit het hart

Restaurant Recht is een plek waar je in een stijlvolle setting voortreffelijk kunt dineren. Je voelt meteen de ambiance die dit monumentale pand met zich meebrengt. Je kunt er heerlijk eten en bij binnenkomst word je buitengewoon hartelijk ontvangen. Kortom, waar wacht je nog op? Combineer een dagje in het gezellige Apeldoorn met een voortreffelijk diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Recht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We hebben met elkaar de trouwdag van onze ouders (die inmiddels overleden zijn) gevierd in het zeer prettige en goede restaurant Recht in Apeldoorn.
We hebben eerder hier een keer gegeten en dat is goed bevallen.
De ober herkende ons nog (7 weken geleden waren we er de eerste keer)

En we komen zeker terug
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Het was druk toen we binnenkwamen, dus het eerste drankje duurde iets langer dan verwacht. Verder nergens iets op aan te merken, heerlijke avond gehad!
Rita G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat een super gezellig restaurant met live muziek en heerlijk gegeten ???? "Restaurant recht laat alles tot zijn recht komen "
Peter en Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Restaurant recht biedt een sfeervolle omgeving, heeft uitermate klantgericht en vriendelijke medewerkers en komt met heerlijke gerechten. Genoeg keuze uit vis, vlees en vegetarisch. Het enige minpunt was voor ons de akoestiek. In de ruimte weerklinkt het geluid schel en hard, waardoor een goed gesprek aan tafel met name voor onze gasten met gehoorproblemen niet mogelijk was. Wij konden wisselen van plaats en hebben een deel van onze avond gelukkig buiten kunnen zitten, totdat het te koel werd voor onze gasten. Voor de gerechten, de sfeer en de bediening zouden wij zo terug gaan, maar de akoestiek weerhoudt ons.
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heel lekker gegeten, echt een aanrader! Leuke live pianomuziek erbij maakt het helemaal af, zelfs verzoeknummers mogelijk. Een geslaagde avond.
Mac55 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk 3-gangen gegeten met de AH restaurant-aktie. Vriendelijk personeel, niet te stijf, gewoon netjes en attent. Eten was heerlijk, biefstukje lekker mals! Gezellig zitten en ondanks dat ik naar de muur gekeerd zat, kon je mooi via een spiegelrand het restaurant in kijken! Slim gedaan... Je kon zelf aangeven hoe snel het dessert moest komen na het hoofdgerecht. Er werd nog even prachtig live piano gespeeld, leuk! We komen hier vast nog wel een keer terug...
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima bediening en attente eigenaar in een van de mooiste Jugendstill panden van Apeldoorn.
Lekker gegeten! En lekker buiten gezeten, jammer van al die fietsen die overal worden neergekwakt. Daar zou de van Kinsbergenstraat iets tegen moeten doen.
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een heerlijke avond heb gehad met mijn vriendinnen. Het eten was overheerlijk, wijn smaakte uitstekend en de bediening was top!!
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Recht met persoonlijke aandacht aan tafel van de bediening. Zoveel echt goede restaurants hebben we niet in Apeldoorn. Recht is wat dat betreft een aanwinst; lekkere gerechten, heerlijke wijn en juiste niveau van warme aanwezigheid van het personeel.
Nick O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Blijft uiterst prettig om te komen! De ongedwongen sfeer, heerlijke gerechten en fijn pianospel van de eigenaar maken de avond daar altijd extra gezellig!! Weer enorm genoten...
petravgoorgorsseling1 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuk keuzemenu met de AH restaurantactie. De eigenaar heeft ook nog piano gespeeld wat weer iets extra s geeft aan de avond. Aanrader!
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heel vriendelijk personeel. De biefstuk is heerlijk. We hebben echt heerlijk gegeten. Als we in buurt zijn, komen we zeker weer.
sschotman S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Personeel dat ontspannen en met liefde voor het vak in het restaurant rond loopt.
Een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Zeer positief wij komen zeker terug.
Kenny K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gisteravond heb ik heerlijk gegeten bij restaurant Recht in Apeldoorn. Zeer gastvrije bediening . Af en toe speelde de gastheer op de piano en dat zorgt voor een ontspannen sfeer. De tijd tussen de gerechten is perfect en het eten was overheerlijk! Een must om een keer gegeten te hebben.
A.J.J. P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Geweldig Wij vonden het moeilijk om uit twee nagerechten te kiezen.De kok heeft er van twee een gemaakt
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten, goede service. Wij komen zeker weer een keer terug.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gegeten met 6 man. Leuke ontvangst. Vriendelijk en ontspannen personeel! Tijd tussen de gerechten is top! Afwisselen menu met goed eten. :-) Zeker waard om nog een keer terug te gaan!
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke gegeten met 6 man! Goede service en ontspannen personeel. Voldoende tijd tussen de gerechten. Doen we vaker! Pianospel op de achtergrond was ook leuk. Topper in Apeldoorn!
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een heel vriendelijke ontvangst en bediening.
De gerechten waren heerlijk. Mosterdsoep en kabeljauw (naast de kaart) zijn zeker een aanrader.
We komen hier nog wel een keer terug als we weer in de buurt zijn.