Restaurant Recht

Van Kinsbergenstraat 1B 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Recht

Recht uit het hart

Restaurant Recht is een plek waar je in een stijlvolle setting voortreffelijk kunt dineren. Je voelt meteen de ambiance die dit monumentale pand met zich meebrengt. Je kunt er heerlijk eten en bij binnenkomst word je buitengewoon hartelijk ontvangen. Kortom, waar wacht je nog op? Combineer een dagje in het gezellige Apeldoorn met een voortreffelijk diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Recht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellige locatie, vriendelijk personeel en leuke intermezzo's achter de piano door de eigenaar.
De gerechten waren smakelijk en ook voor vegetariërs smakelijke keuzes.
dineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Onze hoge verwachtingen werden ruimschoots overtroffen! Zowel vis- als vleesgerechten zeer goed bereid en als schitterende compositie opgediend. We gaan zeker nog eens terug! Top avond, chapeau!!
Pjm D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was geweldig, heerlijk gegeten en fijne bediening een aanrader om er heen te gaan. Als je met vrienden een weekendje wilt genie ten in Apeldoorn.
Jokepluim1f .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Karel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst; lekker buiten, heerlijke gerechten, die zeer goed waren bereid en opgemaakt. Met gevoel voor ambiance en humor gepresenteerd. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Jasper H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekkere gerechten die fraai gepresenteerd worden. Af en toe wordt de achtergrondmuziek vervangen door de eigenaar die een deuntje op de piano speelt, wat de sfeer ten goede komt. Behulpzaam personeel, dat openstaat voor suggesties of kleine aanpassingen aan de gerechten als je daar om vraagt. De porties zijn aan de ruime kant, waardoor je rekening moet houden met je overige gerechten. Erg leuk was dat aan het einde van de avond de chef een rondje maakte door het restaurant om feedback te vragen. Directer kun je niet werken. Gezellig restaurant met een goede menukaart voor een nette prijs.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De bediening en het eten een dikke 10, kan niet beter !!!!! De eigenaar heeft ook wat liedjes op de piano gespeeld, dat zorgde voor een hele gezellige sfeer, wij hebben zelfs gedanst, kortom wij hebben zeer genoten van het heerlijke eten en van deze leuke sfeer.
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Met AH bonnen gegeten (begin mei), leuke kaart, met keuze uit Vis en vlees, (veel steak tartaar als voorgerecht!).
Zeer vriendelijke bediening, ook de eigenaar kwam een praatje maken ( en speelde, zoals gewoonlijk een deuntje op de piano).
We hadden binnen gereserveerd, maar een grote groep, maakte behoorlijk wat lawaai, dus gebruik gemaakt van het laatste tafeltje buiten ????
Lekkere wijnen per glas, aanrader (ook zonder AH)!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gezellige avond met vrienden, we hadden iets te vieren.
Mooie plek, mooi meubilair.
Uitgesproken aardige bediening.
keuze om een menu samen te stellen precies goed.
Lekkere gerechten, kortom, een zeer geslaagde avond.
Milly N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Zoals al eerder weer heerlijk gegeten. Veel persoonlijke aandacht. Zeer gastvrije eigenaar en vriendelijk/ enthousiast personeel. En dit keer heerlijk buiten gezeten.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten met koor Eljakim (38 personen). Van tevoren onze menukeuzes kunnen doorgegeven, keuze uit een prima gevarieerd aanbod. Iedereen tegelijk aan de mooi opgemaakte en smaakvolle gerechten. Prima bediening, alles werd met aandacht geserveerd. Fijne sfeer en als afsluiting van de avond samen gezongen rond de piano. Kortom een topavond wij hebben genoten.
mieke.erlings .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten in restaurant Recht! De kwaliteit was perfect, het zag er creatief uit. En het personeel was vriendelijk en attent. Henk Jan, dit was voor herhaling vatbaar, toppie!
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Voor het eerst hier gegeten vanwege verjaardag van mijn dochter. Met de actie van Albert Heijn. Wel een speciale menukaart hiervoor, maar wel één met voldoende keuze. Super lekker gegeten. Mooi opgemaakt, niet te lange tussenpozen tussen de gerechten. Vooraf een uitgebreid broodmandje en nog de mogelijkheid van een tussen-voorgerecht. Uitleg gehad wat er werd uitgeserveerd. Restaurant was helemaal vol en wij hadden het geluk dat we nog konden reserveren voor een tafel van 6 personen.

In het restaurant draaide jaren '70 en '80 muziek op de achtergrond en tussendoor ging de eigenaar op de aanwezige piano spelen. Erg leuk en afwisselend.

Echt top en komen zeker nog terug.
denbreejen69 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een topavond gehad; alles klopt in dit restaurant; het heerlijke eten, de sfeer, het personeel, vriendelijkheid, de inrichting en een super enthousiaste eigenaar die aandacht geeft aan alle gasten en ook nog leuk piano kan spelen. Kortom ben je op bezoek in Apeldoorn ga eten bij RECHT!!
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima kwaliteit van het eten. Prettige bediening.
Berdien B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We zijn erg enthousiast over dit restaurant! Al vaker geweest en wat doen ze iedere keer weer recht aan hun naam. Complimenten! Altijd een gastvrije sfeer en een hartelijk ontvangst, fijne keuze op de kaart, nette en attente bediening, heerlijk verfijnd eten én een gastheer die regelmatig achter de piano kruipt om ook je oren te verrassen :-) Kortom; een aanrader!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke bediening en gewoon goed eten. Wijnkeuze is beperkt maar de huiswijn was prima. Er zijn ook buitentafeltjes zodat we gezien het mooie weer buiten konden eten.
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017