Restaurant Recht

Van Kinsbergenstraat 1B 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Recht

Recht uit het hart

Restaurant Recht is een plek waar je in een stijlvolle setting voortreffelijk kunt dineren. Je voelt meteen de ambiance die dit monumentale pand met zich meebrengt. Je kunt er heerlijk eten en bij binnenkomst word je buitengewoon hartelijk ontvangen. Kortom, waar wacht je nog op? Combineer een dagje in het gezellige Apeldoorn met een voortreffelijk diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Recht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Zeer positief wij komen zeker terug.
Kenny K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gisteravond heb ik heerlijk gegeten bij restaurant Recht in Apeldoorn. Zeer gastvrije bediening . Af en toe speelde de gastheer op de piano en dat zorgt voor een ontspannen sfeer. De tijd tussen de gerechten is perfect en het eten was overheerlijk! Een must om een keer gegeten te hebben.
A.J.J. P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Geweldig Wij vonden het moeilijk om uit twee nagerechten te kiezen.De kok heeft er van twee een gemaakt
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten, goede service. Wij komen zeker weer een keer terug.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gegeten met 6 man. Leuke ontvangst. Vriendelijk en ontspannen personeel! Tijd tussen de gerechten is top! Afwisselen menu met goed eten. :-) Zeker waard om nog een keer terug te gaan!
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke gegeten met 6 man! Goede service en ontspannen personeel. Voldoende tijd tussen de gerechten. Doen we vaker! Pianospel op de achtergrond was ook leuk. Topper in Apeldoorn!
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een heel vriendelijke ontvangst en bediening.
De gerechten waren heerlijk. Mosterdsoep en kabeljauw (naast de kaart) zijn zeker een aanrader.
We komen hier nog wel een keer terug als we weer in de buurt zijn.
MMlekkereten .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk gezellig restaurant met prima service en goed eten. In een gezellig straatje, met zo nu en dan live pianomuziek. Je kunt zo de keuken in kijken. Hele leuke vlotte bediening en lekker eten. Groente / garnituur is wel vaak hetzelfde, maar de hoofdgerechten zijn altijd heerlijk.
HenkenAn D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hebben een super gezellige avond
Gehad .vriendelijke bediening en het eten was GEWELDIG!!
Wij komen zeker terug.
trudi H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gezellig en leuke live muziek op de piano
Heto H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gezellig restaurant in een mooi pand midden in het centrum van Apeldoorn. Heerlijke gerechten, vriendelijke en kundige bediening. Life pianospel, alles was perfect in balans. Wij hebben genoten! Het was voor ons een mooie afsluiting van een speciale en emotionele dag. Onder het genot van prachtige gerechten konden wij ons ontladen in een ontspannen sfeer. SUPER!
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was erg attent, vroegen ook netjes of het vlees (ribeye en biefstuk) op de juiste manier gebakken was. Gastheer speelde af en toe zelf prachtig piano, fijne sfeer in het restaurant. Gastheer was ook ontzettend attent, hielp ons ouderwets galant in onze jas en bedankte ons hartelijk voor ons bezoek. Absolute aanrader om hier een avond overheerlijk te eten.
jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
bedienend personeel heeft aandacht voor je. Lekker eten en goed wijnadvies.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten . Vriendelijke bediening. Ga er heen !
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, Smaakvolle gerechten. Als voorgerecht had ik de gamba's deze waren overheerlijk gemarineerd, echt een aanrader. Als hoofdgerecht had ik een entrecote met mosterd saus, deze was ook echt heerlijk.
Ter afsluiting de crème brulee, deze was ook heerlijk alleen gaat mijn eigen voorkeur ernaar uit dat hij nog een beetje warm is.
Mooi sfeervol interieur en een eigenaar die werkelijk prachtig piano kan spelen. Kortom als je in Apeldoorn bent, hier dus sowieso even lekker gaan eten!
a.diemen221 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst was prima. Wachttijd was in overleg goed te regelen.
Grappig dat er "life" op de piano werd gespeeld.(tussendoor)
Prima bediening voelde het gezelschap goed aan.
Kom zeker een keer terug.
Barend S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Soep was teveel room, en vis te droog, het laten staan van de lege wijnglazen bij het nagerecht of het de lege frisflesjes bij het hoofdgerecht is niet prettig. Verder wel leuk en lekker.
lindybaltus7 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eerste keer bij het recht en Erg lekker gegeten. Je kon het 3 gangenmenu nog uitbreiden met tussengerechten en dat hebben we gedaan. Met brood en soep werd het een 5 gangen diner. Erg lekker gezeten en service was goed! Van buiten valt het niet zo op, maar van binnen een aangename verrassing!! Gaan hier zeker nog een keer naar terug.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten en top personeel! Zeker een restaurant om graag terug te komen. Met een AH bon hier gegeten. Ik ben begonnen met de champignons in biergist beslag, daarna de coq au vin en afgesloten met een creme brulee, alles was even lekker! Een karaf water bij het eten was geen probleem, die service kom je niet overal tegen. Wij hebben écht genoten.