Restaurant Recht

Van Kinsbergenstraat 1B 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Recht

Recht uit het hart

Restaurant Recht is een plek waar je in een stijlvolle setting voortreffelijk kunt dineren. Je voelt meteen de ambiance die dit monumentale pand met zich meebrengt. Je kunt er heerlijk eten en bij binnenkomst word je buitengewoon hartelijk ontvangen. Kortom, waar wacht je nog op? Combineer een dagje in het gezellige Apeldoorn met een voortreffelijk diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Recht

a.lenters .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
David R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was een heerlijke plek. Zeer goed gegeten. De zalm van het voorgerecht was zeer goed. De biefstuk was heerlijk en de kip was lekker, maar met iets teveel rodewijnsaus. De avond werd afgerond met live pianospel! Top!
Laurine V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geweldige gerechten, verschillende structuren en smaken proeven goed bij elkaar. Kok heeft zeker verstand van eten. Zeer aardige eigenaar, die ook vanavond weer delen van de avond piano speelde. Voorgerecht was in vergelijking met hoofdgerecht iets te groot. Goede ambiance, wel iets te gehorig (of onze buren waren héél luidruchtig ;)). Maar echt een top avond gehad!
Suzanne I.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super lekker gegeten. Goede bediening. Daarnaast super leuk dat een van de medewerkers / eigenaar piano speelt. Dit was super leuk en maakte het erg leuk om te zitten en te luisteren onder het genot van een heerlijk gerecht.
Kirby M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heel leuk kleinschalig restaurantje in Apeldoorn.
Prachtig pand van buiten en ook binnen zag het er sfeervol uit!
Het eten was heerlijk en de bediening ontzettend vriendelijk.
Ons dochtertje was niet helemaal fit en moest een keer overgeven. Het personeel was enorm behulpzaam! Zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer terug!
fam. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en leuk gepresenteerd. Spontane bediening en erg gezellig.
Eigenaar maakt het gezellig door af en toe piano te spelen.
G S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Bediening zeer vriendelijk. Muziek uit de speakers werd af en toe afgewisseld met live pianospel. Wat ons betreft extra reden om hier weer terug te komen.
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Warme onthaal en prima eten. Een aanrader dus. We zullen zeker een keertje terugkomen en desgewenst RECHT aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijk personeel, alleen jammer dat het erg klein is zit wel dicht bij de andere gasten maar dat maakt het eten weer goed want dat was heerlijk kom zeker terug.
hanne.sopa .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was top. Het wad eerste kerstdag en we hadden een AH reservering, maar mochten tegen gereduceerd tarief ook het kerstmenu kiezen. Zeer sympathiek! Het restaurant zat helemaal vol, maar alles liep op rolletjes. Snelle en vlotte bediening, tijd voor een praatje en uitleg over het menu. Kortom fantastisch en voor herhaling vatbaar.
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben genoten van een heerlijk driegangendiner met de AH restaurantactie.
De gerechten waren heerlijk op smaak en werden mooi opgediend. De jonge mannen die ons bedienden waren vriendelijk en attent. Weer in Apeldoorn komen we terug!
jokepluim1f .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Recht is een sfeervol restaurant, met correcte bediening. De koks werken rustig, mooi om te zien!
Het diner is heerlijk met de juiste smaak , wij hebben genoten van makreel en biefstuk met mooie wintergroente. En puree van het seizoen. Het voorgerecht met zalm en couscous is zo lekker. Het nagerecht was een prima afsluiting. Een leuk detail is dat de eigenaar tijdens het diner , als de tijd het toe laat piano speelt!
Kortom een aanrader voor een avondje uit!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gastvrij ontvangst, jassen werden aangenomen en opgehangen. Aan het eten was veel aandacht besteed en dat proefden we. Vriendelijke bediening en heerlijke wijn !
vonk645 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Bediening was zeer vriendelijk maar het eten vonden wel lekker maar niet bijzonder . Meer iets voor een eetcafé dan voor een goed restaurant. Sfeer was gezellig.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Wildmenu viel erg in de smaak. Wijn/spijs prima.
Goede sfeer, prettige bediening.
Kortom voor herhaling vatbaar
watering .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was prima en voor herhaling vatbaar. We komen zeker nog een keer terug. De sfeer is goed en de bediening ook.mleuk dat er zo nu en dan op de piano werd gespeeld.
Mariëlla S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk! In tijden niet zo goed en gezellig gegeten! Service was goed, eten kwam niet te snel na elkaar en ook niet te langzaam. We komen zeker terug!
Hilke T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De AH-restaurantactie was de gelegenheid om Recht uit te proberen. Helaas was het bij het raam echt te koud en zijn we ergens anders gaan zitten. Het eten was redelijk, goed van smaak en verzorgd opgediend, maar niet bijzonder. De bediening was correct en vriendelijk.
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant. Bediening vriendelijk en het etenvan prima kwaliteit. Een aanrader.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben genoten van het eten. Er was veel aandacht aan besteed.
Het personeel was bijzonder vriendelijk, attent en accuraat.
Recht heeft ons een geweldige avond bezorgd. EEN AANRADER!