Restaurant Recht

Van Kinsbergenstraat 1B 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Recht

Recht uit het hart

Restaurant Recht is een plek waar je in een stijlvolle setting voortreffelijk kunt dineren. Je voelt meteen de ambiance die dit monumentale pand met zich meebrengt. Je kunt er heerlijk eten en bij binnenkomst word je buitengewoon hartelijk ontvangen. Kortom, waar wacht je nog op? Combineer een dagje in het gezellige Apeldoorn met een voortreffelijk diner!

Meer informatie over restaurant Restaurant Recht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Recht

Gre T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten en we komen zeker weten nog een aantal keren terug ????
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eigenaar Henk-Jan is een op en top gastheer en tevens entertainer. Tussen de bedrijven door neemt hij plaats achter de piano. Dit zorgt voor een geweldige sfeer. Absolute top avond. Hier moet je geweest zijn! Een aanrader!
F. D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten smaakte goed, enigszins flauw. Maar liever dit dan te zout.
Angelica B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar
elly V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Door de harde muren kaatst het geluid hard terug. Door het vele geluid krijg je de neiging om zelf ook harder te praten. Jammer. Verder een prima restaurant. Lekker gegeten!
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Super avond en goede bediening!
Siska V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gezellig voor herhaling vatbaar !
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening
De verlichting alleen iets te fel
Peter En Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prima omgeving. Personeel uitermate vriendelijk je voelt je echt welkom. Zowel voor, hoofd als nagerecht voldeden aan de verwachtingen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was uitzonderlijk goed en dat geldt voor voor alle gangen (vh 3 gangen-diner).
Pianomuziek leverde een positieve bijdrage aan de sfeer en werd niet overheersend; een keertje stemmen kan geen kwaad.
Lilarane .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service zeker voor herhaling vatbaar. Wel duur maar aan de andere kant was het eten wel echt lekker en een eigen smaak. Je wordt keurig behandeld krijgt uitleg bij de gerechten. Een restaurant wat wij zeker kunnen waarderen!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was druk, alle tafels bezet, en dat voor een dinsdagavond. We hebben heerlijk gegeten, de ontvangst en de service zijn heel goed. Misschien kwam het door de drukte, maar de wachttijd tussen de gangen was vrij lang. Gelukkig was dat het enige puntje van kritiek!
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig en goed restaurant. Prima Ah keuzemenu. Ah menu was wel duurder dan gangbaar 3keuzemenu. Maar met ah kaart vonden we het een een goede prijs/kwaliteit met veel keuzemogelijkheid.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Teleurstellend. De coq au vin van mijn echtgenote was niet goed genoeg. Mijn zalm tartare goed maar mijn biefstuk recht uit de pan kende teveel taaie stukjes. De witte wijn Chardonnay was niet goed gekoeld en daardoor minder lekker. Het glas Merlot wijn was prima maar prijzig € 4,25. Alles afwegende en mede gelet op onze rekening van € 290 voor 6 personen, komen wij niet snel terug in restaurant Recht. Ook gaan wij dit restaurant niet aanbevelen aan vrienden.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad! Het eten was zeer goed, heerlijke wijnen. De ambiance was perfect, personeel zeer vriendelijk. Een echte aanrader!!!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede traditionele gerechten. Vooral coq au vin was top. Goede huiswijnen, meerder soorten per glas. Leuke eigenaar die passie zijn voor zijn restaurant heeft en snapt hoe je een goede gastheer bent.
inwonerapeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijke eten, vriendelijke bediening en fijne sfeer. Enige kleine minpuntje vonden wij de akoestiek, als het vol is moet je wat moeite doen om elkaar te verstaan
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het diner was uitstekend. Toen mijn gastheer, een buitenlander, met zijn CC wilde betalen werd deze niet geaccepteerd en kreeg ik de rekening.
Aliz V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk eten, goed en vriendelijk personeel. Een top restaurant om een zeer geslaagde avond te hebben. We zijn er al meerdere malen geweest maar we blijven het eten en de sfeer geweldig vinden. Een aanrader!!
Jesper H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Komen graag iedere maand eten. De combinatie van lekker eten en sfeer is een reden om terug te komen. Uitstekend eten!!!