Restaurant Reborn

Europaplein 21 1078 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-202230495

Over het restaurant Restaurant Reborn

I am hot chicken

Een nieuw stukje Orient hier in Amsterdam. Volledig met Chineze tekens op de muur en kleurrijke kaarsjes op de tafels. De ramen en rijst menu's stromen over van Cantonese fusion, waarbij de namen van gerechten in van 'Lazy cow' en 'I am hot chicken' tot de verbeelding spreken. Gelukkig weet het bekwame personeel precies wat erin zit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Reborn

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:00

Sherrol L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Klein restaurant . Mooi ingericht. Zondag 25-6 was het wel erg benauwd binnen door de warmte die bleef hangen.
leanne L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goede bediening, super alert en attent. De loempia en salade met Chinese paddenstoelen waren heerlijk, evenals de beef rolletjes met Chinese paddenstoelen . Uitgebreide kaart maar goede uitleg, aparte lunchkaart (dus let even op als je reserveert ). Ook een drie gangen menu en beperkt aanbod voor vegetariërs. Goed om kleine hapjes te bestellen als een soort Tappas.
R H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Gisterenavond bij Reborn gegeten. Het restaurant maakt z'n naam waar. Er worden nieuwe gerechten uit de Aziatische keuken geserveerd. Bij navraag blijkt dat de chef een aantal keer per jaat in Azie op zoek gaat naar vernieuwing. Verwacht hier dus geen autentieke Chinees! Echt de moeite waard om je een keer te laten verrassen.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Wij hebben zondagavond 26 febr. gegeten in Reborn. Een super avond. Zelden zo lekker gegeten.
De kaart is vrij uitgebreid en bevat veel voor mij onbekende gerechten. Wij kozen voor het 3 gangen menu. Een voorgerecht van 6 verschillende gerechtjes, een hoofdgerecht en een nagerecht samen voor 31 euro.
Veel verrassende smaken en ongeloofelijk lekker.
Met drie personen betaalden wij 111 euro.
Fantastische keuken.
Zo gauw ik weer in Amsterdam ben ga ik weer om nieuwe dingen te proberen.
John L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Super lekker gegeten gisterenavond. Eten heerlijk, bediening uitermate vriendelijk met goede tips.
Eten was precies op smaak, alles wordt vers gemaakt. Zeer uitnodigend om eens alles van de kaart te proberen.
Until the nexttime !
Carolina D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijke gerechten. Laat je vooral verrassen want de chef kiest perfect. Hielden ook rekening met ons verzoek om snel te eten. Kortom perfect. Inrichting mag iets gezelliger. Beetje kil.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben ons laten verrassen met allerlei wat ik maar Aziatische tapa's zal noemen. Vlotte en sympathieke bediening. Uitstekende Pinot Grigio. Het was erg leeg in het restaurant, dus ik weet niet of de bediening ook zo goed blijft als het er helemaal vol zit. Maar ik zal hier graag nog eens terugkomen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben met een groepje van zeven mensen gegeten bij Reborn. Boven de ingang hangt een bord met 'creative asian restaurant'. Het heeft waarschijnlijk te maken met de namen die men aan de gerechten heeft gegeven maar Reborn zelf is natuurlijk ook een vreemde naam. De inrichting is een beetje saaiig en steriel maar de service was uitstekend. Omdat we met een groep waren kregen we een verrassingsmenu waarbij natuurlijk rekening werd gehouden met specifieke wensen. We hadden coldgreen, groene asperges in een saus van sesam; crunchchicken, gemarineerde en gefrituurde kip; dragon of the sea, een gestoomde zeebaars; een loempia met garnalen; een wrap met eend; gegrilde eendenborst; lamsrack; green forrest, Chinese broccoli met knoflook; Buddha's love, een gestoomd gerecht in oestersaus van paddenstoelen en groentes verpakt in een koolblad; en tenslotte een pikant lamsgerecht met gebakken rijst en noodles. Alle gerechten waren lekker en op smaak al had Buddha's love wat pikanter mogen zijn. Zoals bekend moet je voor nagerechten niet in het Verre Oosten zijn. We hadden de fruitsalade en de papaja met kokos. Niet spectaculair.
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Voor het eerst dit restaurant geprobeerd voor een zakelijk diner na de positieve recensies op Iens. We werdn vriendelijk ontvangen en erg goed geholpen met de keuze bij de gerechten. Vriendelijke bediening die goed met ons meedacht. Het eten was heerlijk en we hebben genoten. Dit restaurant komt zeker op de lijst van ons bedrijf.
Claudia J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Reborn. Na er meerdere keren langs te zijn gefietst, eindelijk een keer uitgeprobeerd en ik heb er spijt van dat we er niet eerder zijn gaan eten.

We hadden het driegangenmenu. Een ontzettende aanrader! De gerechten zijn bijzonder lekker van smaak en vullen elkaar mooi aan. Alleen het toetje kon ons niet echt bekoren, maar de andere gerechten waren zo overheerlijk dat het allemaal toch op een dikke 8 uitkomt. We gaan er zeker nog een keer eten.
BobenCo .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Een avond in een fraai restaurant met heerlijk oosters eten. Wij hadden een iens-deal van 4 gangen. Voor ons meer dan genoeg en ronduit elke gang werd mooi geserveerd en was erg lekker. Met name de bediening was bijzonder gastvrij zodat we ons heel welkom voelden. Ronduit een aanrader.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij hadden een leuke culinaireavond bij Reborn met attente vriendelijk bediening en een heel lekker afwisselendmenu, prijs/kwaliteitverhouding was uitstekend ook de wijn was goed en vriendelijk geprijsd, zeer aan te bevelen , wij komen zeker terug, Marianne
peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
interieur netjes. service uitstekend. maar het eten kan mij niet bekoren. Het is erg vlak, weinig smaak. erg zwaar vet zout.
nee geen smaak sensatie
het eerste gerecht knapperige asperges met saus vond ik nog het beste en dan de vis, maar de kip kerrie is zo heet/pepererig gemaakt dat het alle smaak en verfijning kapot maakt. sorry ik kan er niet blij van worden.
salcodewolff .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de Iens aanbieding. De eenderolletjes waren overheerlijk en de hoofdgerechten waren ook erg lekker. De bediening is uiterst vriendelijk. Een echte aanrader, wij komen zeker terug!
Erik van Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Zonder al te veel verwachtingen naar dit restaurant gegaan. Het werd echter een zeer aangename culinaire verrassing. Fantastische gerechten, mooie presentatie en een fijne bediening. Niet alleen vriendelijk en attent, ook de timing was helemaal goed. Kortom een fijne avond waar alles klopte. Dit restaurant verdient een grote pluim. we komen hier zeker terug.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met Iens-deal hier gegeten en dat is uitstekend bevallen!
Vriendelijke, alerte ontvangst in een rustige, smaakvolle setting.
Uitstekende advisering over de wijn, we waren erg blij met de Italiaanse Pinot grigio van de nieuwe kaart. Prima timing en toelichting van de verschillende gerechten.
Heerlijk eten, van asperges met sesamsaus via 3 dim sums (met eend, gamba en angus beef) tot de hele, gefileerde zeebaars en de Thaise kip curry. Het toetje kon ons minder bekoren, we houden niet zo van gelei.
Kortom een aanrader, deze creatieve Oosterse keuken!
Camilo O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
We hebben hier 2 dinnerdeals gegeten. Van de boorgerechtjes sprongen vooral de Almond Schrimps er uit. Perfect bereid en bijzonder! De absolute topper was het hoofdgerecht zeebaars. We zitten er nu nog, het desert moet nog komen dus daar kunnen we nog niets over zeggen!
Dit vrij nieuwe en originele restaurant is zeker een aanrader!
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Prima gegeten: twee maal dinner deal en een maal a la carte. De zeebaars was het absolute hoogte punt, heerlijk zacht; ook erg lekkere, bijna rauwe asperges met sesam/sojasaus. Andere gerechten ook prima. Plezierige bediening.
Cécile A.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Reborn. Prachtige gerechten met eerlijke verse ingrediënten. Heerlijke voorgerechtjes: mooie gefrituurde garnaal met amandel en heerlijk vers gemaakte saus, black angus rolletje ook al perfecte smaken. Het hoofdgerecht, zeebaars, was erg lekker, goed gefileerd en mooi geserveerdDe service was prima, voorkomend en enorm vriendelijk. Het dessert vonden wij het minste, wij kiezen volgende keer voor koffie, want die was gewoon goed. Al met al een aanrader. Wij komen er zeker weer.
Gerry D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Het is echt een aanrader .bediening super aardig.
Wij werden keurig bij de deur opgewacht .
Wij komen hier zeker terug.