Restaurant Reborn

Europaplein 21 1078 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-202230495

Over restaurant Restaurant Reborn

I am hot chicken

Een nieuw stukje Orient hier in Amsterdam. Volledig met Chineze tekens op de muur en kleurrijke kaarsjes op de tafels. De ramen en rijst menu's stromen over van Cantonese fusion, waarbij de namen van gerechten in van 'Lazy cow' en 'I am hot chicken' tot de verbeelding spreken. Gelukkig weet het bekwame personeel precies wat erin zit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Reborn

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:00

Duur
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben met een groepje van zeven mensen gegeten bij Reborn. Boven de ingang hangt een bord met 'creative asian restaurant'. Het heeft waarschijnlijk te maken met de namen die men aan de gerechten heeft gegeven maar Reborn zelf is natuurlijk ook een vreemde naam. De inrichting is een beetje saaiig en steriel maar de service was uitstekend. Omdat we met een groep waren kregen we een verrassingsmenu waarbij natuurlijk rekening werd gehouden met specifieke wensen. We hadden coldgreen, groene asperges in een saus van sesam; crunchchicken, gemarineerde en gefrituurde kip; dragon of the sea, een gestoomde zeebaars; een loempia met garnalen; een wrap met eend; gegrilde eendenborst; lamsrack; green forrest, Chinese broccoli met knoflook; Buddha's love, een gestoomd gerecht in oestersaus van paddenstoelen en groentes verpakt in een koolblad; en tenslotte een pikant lamsgerecht met gebakken rijst en noodles. Alle gerechten waren lekker en op smaak al had Buddha's love wat pikanter mogen zijn. Zoals bekend moet je voor nagerechten niet in het Verre Oosten zijn. We hadden de fruitsalade en de papaja met kokos. Niet spectaculair.
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Voor het eerst dit restaurant geprobeerd voor een zakelijk diner na de positieve recensies op Iens. We werdn vriendelijk ontvangen en erg goed geholpen met de keuze bij de gerechten. Vriendelijke bediening die goed met ons meedacht. Het eten was heerlijk en we hebben genoten. Dit restaurant komt zeker op de lijst van ons bedrijf.
Claudia J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Reborn. Na er meerdere keren langs te zijn gefietst, eindelijk een keer uitgeprobeerd en ik heb er spijt van dat we er niet eerder zijn gaan eten.

We hadden het driegangenmenu. Een ontzettende aanrader! De gerechten zijn bijzonder lekker van smaak en vullen elkaar mooi aan. Alleen het toetje kon ons niet echt bekoren, maar de andere gerechten waren zo overheerlijk dat het allemaal toch op een dikke 8 uitkomt. We gaan er zeker nog een keer eten.
BobenCo .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Een avond in een fraai restaurant met heerlijk oosters eten. Wij hadden een iens-deal van 4 gangen. Voor ons meer dan genoeg en ronduit elke gang werd mooi geserveerd en was erg lekker. Met name de bediening was bijzonder gastvrij zodat we ons heel welkom voelden. Ronduit een aanrader.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij hadden een leuke culinaireavond bij Reborn met attente vriendelijk bediening en een heel lekker afwisselendmenu, prijs/kwaliteitverhouding was uitstekend ook de wijn was goed en vriendelijk geprijsd, zeer aan te bevelen , wij komen zeker terug, Marianne
Glory .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
interieur netjes. service uitstekend. maar het eten kan mij niet bekoren. Het is erg vlak, weinig smaak. erg zwaar vet zout.
nee geen smaak sensatie
het eerste gerecht knapperige asperges met saus vond ik nog het beste en dan de vis, maar de kip kerrie is zo heet/pepererig gemaakt dat het alle smaak en verfijning kapot maakt. sorry ik kan er niet blij van worden.
Salcodewolff .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de Iens aanbieding. De eenderolletjes waren overheerlijk en de hoofdgerechten waren ook erg lekker. De bediening is uiterst vriendelijk. Een echte aanrader, wij komen zeker terug!
Erikvanzuydam .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Zonder al te veel verwachtingen naar dit restaurant gegaan. Het werd echter een zeer aangename culinaire verrassing. Fantastische gerechten, mooie presentatie en een fijne bediening. Niet alleen vriendelijk en attent, ook de timing was helemaal goed. Kortom een fijne avond waar alles klopte. Dit restaurant verdient een grote pluim. we komen hier zeker terug.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met Iens-deal hier gegeten en dat is uitstekend bevallen!
Vriendelijke, alerte ontvangst in een rustige, smaakvolle setting.
Uitstekende advisering over de wijn, we waren erg blij met de Italiaanse Pinot grigio van de nieuwe kaart. Prima timing en toelichting van de verschillende gerechten.
Heerlijk eten, van asperges met sesamsaus via 3 dim sums (met eend, gamba en angus beef) tot de hele, gefileerde zeebaars en de Thaise kip curry. Het toetje kon ons minder bekoren, we houden niet zo van gelei.
Kortom een aanrader, deze creatieve Oosterse keuken!
Camilo O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
We hebben hier 2 dinnerdeals gegeten. Van de boorgerechtjes sprongen vooral de Almond Schrimps er uit. Perfect bereid en bijzonder! De absolute topper was het hoofdgerecht zeebaars. We zitten er nu nog, het desert moet nog komen dus daar kunnen we nog niets over zeggen!
Dit vrij nieuwe en originele restaurant is zeker een aanrader!
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Prima gegeten: twee maal dinner deal en een maal a la carte. De zeebaars was het absolute hoogte punt, heerlijk zacht; ook erg lekkere, bijna rauwe asperges met sesam/sojasaus. Andere gerechten ook prima. Plezierige bediening.
Cécile A.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Reborn. Prachtige gerechten met eerlijke verse ingrediënten. Heerlijke voorgerechtjes: mooie gefrituurde garnaal met amandel en heerlijk vers gemaakte saus, black angus rolletje ook al perfecte smaken. Het hoofdgerecht, zeebaars, was erg lekker, goed gefileerd en mooi geserveerdDe service was prima, voorkomend en enorm vriendelijk. Het dessert vonden wij het minste, wij kiezen volgende keer voor koffie, want die was gewoon goed. Al met al een aanrader. Wij komen er zeker weer.
Gerry.de.gooijer .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Het is echt een aanrader .bediening super aardig.
Wij werden keurig bij de deur opgewacht .
Wij komen hier zeker terug.
Annechien C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijke, delicate gerechten. Top beleving qua smaken. De naam Creative Asian maken ze helemaal waar, aziatische topkoks. Oesters zeker proberen. Elke oester is een aparte symfonie van smaken. Bediening is voortreffelijk. Aardige gastvrouw, behulpzaam, meedenkend, attent en smaakvol. Inrichting is ok, wat gewoontjes.
Hielke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We aten hier via een iens dinerdeal op vrijdagavond. Leuk restaurant met verrassend lekkere hapjes. Er was 1 misser bij, een garnaal met amandelen gefrituurd, die smaakte naar frituur en was niet krokant. Keurige bediening. Klein minpuntje: We hadden van te voren geen wensen aangegeven en hier werd ook niet naar gevraagd, plots kwam er gewoon eten op tafel :)
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eten: Originele kaart met veel interessante gerechten. We bestelden niet veel maar alles smaakte prima.

Service/sfeer: Bediening was op zich prima, maar ik vond het een beetje vreemd dat nadrukkelijk gesuggereerd werd om een 2x zo duur gerecht te nemen. Wat veel erger was was het grote Chinese en zeer luidruchtige gezin wat pal naast ons kwam zitten. Vrienden van de eigenaar/kok kennelijk voor wie geen fatsoensnormen golden. We zijn halverwege opgestapt ivm de overlast.

Decor: Modern ingericht, netjes.

Prijs: Gruwelijk duur, op het schaamteloze af. Speciale gerechten die bovengemiddeld smaken mogen wat kosten, maar alles is peperduur, zelfs simpele gerechten.

Samengevat: Interessant voor de fijnproever die eens wat anders wil proberen en niet op de prijs (en eventuele overlast) let.
George D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
En zo kwam ik binnen ruim 1,5 week weer terug, met 2 collega's. Ditmaal binnen, wat er goed en verzorgd uit ziet (w.o. een perfecte, keurige en geurende WC). De kaart blijft uitdagend, wat een grappige combinaties en heerlijke smaken. Dat gelardeerd met een zeer vriendelijke bediening.

Dit blijft nog wel even een favoriete plek, nu al zin of weer iemand anders mee te nemen om dit te laten zien! Ik hoop dat het snel wat drukker wordt op avonden dat er in de RAI niets te doen is. Zeer goed te doen met parkeren.

Funghi hot
Groene asperges met sesamsaus
Garnalen met een jasje van amandelen
Een heerlijke soep met een ruime hoeveelheid beef
Duck wrap (wat een perfect deeg!)
Gebakken noodles
3 Oesters op verschillende wijze
Truffle black angus

Alles is prachtig opgemaakt, zelfs met bloemen.

Een heerlijk mini-dessert van het huis (papya/cocos, ziet er verbluffend uit, groene thee/cocos.
DaphneRe Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Prima gegeten bij Reborn. De service was zeer goed en we werden goed geholpen bij de keuzes die we wilden maken! De ambiance ook prima. De beef and het lamsvlees waren super lekker. De tempura was meer dan oké. Het dessert echter kan je beter achter wege laten.
Ik ga zeker terugkomen om de andere gerechtjes te proberen.
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Keurig net restaurant, tegenover de RAI. Omdat er zo te zien niets te doen was in de RAI was het een stille avond - net als bij de overige restaurants waar we langs liepen.

Aan het eten kan het in ieder geval niet liggen: dit was bijzonder lekker. Wie van ander Aziatisch houdt dan babi pangang of all-you-can-eat sushi kan hier erg goed terecht.

De kleine gerechtjes zijn goed op smaak, en de koude, pittige noedels mag je eigenlijk niet overslaan.

Samen met de prettige bediening is er geen reden om hier niet heen te gaan eigenlijk; dit restaurant hoort iedere avond vol te zitten.
BartJoosen1 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Onbegrijpelijk dat dit restaurant niet helemaal vol zit, het personeel is aardig en behulpzaam, het restaurant is mooi ingericht maar vooral het eten was onvoorstelbaar lekker. Je kunt wel al teveel bestellen, omdat men behoorlijk grote porties serveert. Tempura van oesters was ons hoogtepunt van de avond, naast de vele andere perfect bereide gerechten.