Over het restaurant Restaurant Ratatouille

Proef de creativiteit

Op hét culinaire plein van Harderwijk schuilt achter een van de charmante oude geveltjes Ratatouille. Hier ervaar je gastvrijheid in een modern jasje: een artistieke inrichting, een warm welkom en een creatieve keuken. Meesterkok Wim Zwaart creëert met chef-kok Gerwin en sous-chef Marco verrassende smaakcombinaties. Vinologe Tina Zwaart heeft de wijnkaart met zorg samengesteld.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Ratatouille

• : Betaald parkeren in de buurt; Parkeergarage Vuldersbrink, Houtwal ofwel op de Boulevard.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ratatouille

Marga V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Leuke, smakelijke gerechtjes met een prima wijnselectie. Plezierige bediening en al met al een geslaagd avondje uit-eten.
Arend-jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Weer een geweldige culinaire ervaring! Prima gerechten in het verrassingsmenu, klassiek met een leuke twist of verrassend accent. Uitstekende en originele begeleidende wijnen in het arrangement. Prima tempo. Sfeervolle ambiance die past bij de ambities, maar niet stijf of ongemakkelijk. Met 4 personen 5 gangen, aperitief, wijnen, water, kaas en koffie voor 400 euro. Slechts een klein puntje van aandacht: waar de ervaren medewerkers in de bediening heel prettig overkwamen hadden de leerlingen (?) nog wat moeite om datzelfde enthousiasme uit te stralen.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij ratatouille. Wat heel mooi was dat er naast een wijnarrangement een groente/fruit drank arrengement was. Heel erg smakelijk en boven verwachting. Het restaurant was mooi, ruimtelijk en intiem. De bediening was vriendelijk en alert. Kortom een aanrader.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prima ! wijnarrangement paste uitstekend bij de gerechten. goede originele wijnen.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Super lekker gegeten. 4 gangen met allemaal tussendoortjes, zeker niet verwacht!
Attente bediening en ratatouille heeft een mooi 2 jarig jubileum dessert voor ons gemaakt. Helemaal in de waten gelegd!
Alles was naar behoren in de prachtige restaurant.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Fantastische service, zoals altijd. We ontmoetten vrienden en vroegen een zes- in plaats van een vierpersoonstafel: geen probleem. Later werd het koud buiten, we werden zonder problemen naar binnen verhuisd. Perfect eten, goede uitleg, zeer vriendelijk personeel. We komen zeker terug!
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Komen hier al sinds de opening. Blijven graag terugkomen wanneer we in Nederland zijn. Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten met bijzondere combinaties en verse ingredienten.
m V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik heb heerlijk en verrassend gegeten, groenten mogen van mij een nog belangrijkere plaats op het menu krijgen,juist omdat dit op de site vermeld wordt.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Top restaurant. Kom er graag zowel zakelijk als prive. Locatie, interieur, eten, wijn alles is top! Ook de wijnkennis is erg goed. Zijn leuke betaalbare wijnen die je daarna ook in de shop kan kopen. Kok Wim Zwaard deelt ook graag zijn kennis en dat maakt het een extra belevenis.
Olaf W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
reeds verschillende malen geweest met partner en/of vrienden. Alle keren zeer tevreden met de bediening en de kwaliteit van het eten.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk 4 gangen menu met daarnaast nog mooie amuses gegeten met bijpassende wijnen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Het restaurant is mooi op geknapt naar de verbouwing.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Hartelijk ontvangst, sfeervol en gastvrij. Leuk team! Het eten was fantastisch, mooie smaaksensaties en origineel met bijpassende wijnen. Kortom genoten en zeker een aanrader!
Sylvie W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras met uitzicht op de vischmarkt.
Een avond programma met 8 gangen waarbij regelmatig gecheckt werd of we nog steeds genoten. Service was top! De dames wisten veel te vertellen over de gerechten, bereidingswijze en de wijnen.
Caleta .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Overheerlijk verassingsmenu met heerlijke exclusieve bijpassende wijnen
Ook de bediening was weer klasse. Kan mij niet herinneren wanneer ik bij dit restaurant een menukaart heb gezien.
s.t. L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten van het verrassingsdiner. Goede kwaliteit produkten. Prettig tafeltje boven, rustig, genoeg ruimte en leuk uitzicht. Bediening voortreffelijk. Wat moeten die jongens een trappen lopen!
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten. Een aanrader, we lieten ons verassen met 4 gangen elke gang heerlijk. Goede smaakcombinaties. Gaan we zeker nog een keer terug
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Top restaurant en locatie...maar ja wat wil je ook met Wim en Tina Zwaard...altijd top !
Zeker gezien hun verleden en passie voor de kookkunst en wijnen. Echt een aanrader.
Joeri B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zeer lekkere gerechten. Mooie presentatie van de bordjes en smaken die perfect waren. Daarenboven waren de aangepaste wijnen in het menu stuk voor stuk in harmonie met de gerechten. Duidelijke uitleg over de wijnen. Leuke locatie, zeker nog eens de moeite om opnieuw te doen.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten ! Mooi restaurant
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Sfeervol, puur en eerlijk eten! Een aanrader voor als je eens echt wilt genieten