Over het restaurant Restaurant Ratatouille

Proef de creativiteit

Op hét culinaire plein van Harderwijk schuilt achter een van de charmante oude geveltjes Ratatouille. Hier ervaar je gastvrijheid in een modern jasje: een artistieke inrichting, een warm welkom en een creatieve keuken. Meesterkok Wim Zwaart creëert met chef-kok Gerwin en sous-chef Marco verrassende smaakcombinaties. Vinologe Tina Zwaart heeft de wijnkaart met zorg samengesteld.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Ratatouille

• : Betaald parkeren in de buurt; Parkeergarage Vuldersbrink, Houtwal ofwel op de Boulevard.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ratatouille

Marc S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ik was nog nooit geweest maar wat kan je hier in een geweldige omgeving erg goed eten! Ik heb nog niet gereserveerd maar kom dus zeker terug!
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk vegetarischen lactose-vrij gegeten, geen zorgen gemaakt of het klopte, dat deed het gewoon.
Begonnen op het heerlijke terras en toen het fris werd het diner binnen voortgezet. Aanrader!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vriendelijke en professionele ontvangst. Heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement. Verrassende wijnen en
goed gekozen bij de gerechten. Dit restaurant houden we erin!
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Wat een heerlijke plek. Heerlijke gegeten en heel prettige en kundige bediening. Absolute aanrader. Kom graag terug
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Ondanks het mooie weer toch een voorkeur om binnen te eten i.p.v. op het terras.
Suzan P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
heerlijk op het terras gezeten. Verrassingsmenu 4 gangen genomen met bijpassende wijnen. Het was heerlijk, lekker vis, vlees en groente. Porties zijn prima. Zeer lekkere wijnen erbij die met passie worden omschreven.
Echt een top avond. De buitenlandse gasten waren ook erg verrast en bediening spreekt prima engels. De uitleg was super.
Elsemiek V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hebben een leuke avond gehad bij Ratatouille. Het ligt op een erg mooie locatie op een gezellig plein. Tussen de gerechten door kregen we ook kleine hapjes, een leuke verrassing. De gerechten zelf waren echter wel erg klein en de informatievoorziening over de prijs van een aanpassing in het menu had beter gekund, waardoor we nu wat teleurgesteld waren toen we de bon kregen.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk buiten gegeten met vriendelijke bediening en heerlijk eten
martin D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Fantastisch restaurant op een van de mooiste pleintjes van Harderwijk. Aandacht voor sfeer, mooie compositie van gerechten en wijze van opdienen. Zeer goede wijnen. Tip: laat u verrassen door de keuken met het verrassingsmenu en een bijpassend wijnarrangement. Hartelijke bediening. Zeker de moeite waard!
angelienroovers .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker gegeten
Leuke menu’s , heel betaalbaar, 3 gangen €39 ,met leuke amuses tussen door..
De kalfzwezerik mag wel wat krokanter, samen met het zurige sausje was het voor mij geen succes.
We komen zeker terug.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten met verfijnde smaken. Ook de kleine tussengerechtjes dragen bij tot een prima ervaring. Wij komen zeker terug.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Leuke, smakelijke gerechtjes met een prima wijnselectie. Plezierige bediening en al met al een geslaagd avondje uit-eten.
Arend-jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Weer een geweldige culinaire ervaring! Prima gerechten in het verrassingsmenu, klassiek met een leuke twist of verrassend accent. Uitstekende en originele begeleidende wijnen in het arrangement. Prima tempo. Sfeervolle ambiance die past bij de ambities, maar niet stijf of ongemakkelijk. Met 4 personen 5 gangen, aperitief, wijnen, water, kaas en koffie voor 400 euro. Slechts een klein puntje van aandacht: waar de ervaren medewerkers in de bediening heel prettig overkwamen hadden de leerlingen (?) nog wat moeite om datzelfde enthousiasme uit te stralen.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij ratatouille. Wat heel mooi was dat er naast een wijnarrangement een groente/fruit drank arrengement was. Heel erg smakelijk en boven verwachting. Het restaurant was mooi, ruimtelijk en intiem. De bediening was vriendelijk en alert. Kortom een aanrader.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prima ! wijnarrangement paste uitstekend bij de gerechten. goede originele wijnen.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Super lekker gegeten. 4 gangen met allemaal tussendoortjes, zeker niet verwacht!
Attente bediening en ratatouille heeft een mooi 2 jarig jubileum dessert voor ons gemaakt. Helemaal in de waten gelegd!
Alles was naar behoren in de prachtige restaurant.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Fantastische service, zoals altijd. We ontmoetten vrienden en vroegen een zes- in plaats van een vierpersoonstafel: geen probleem. Later werd het koud buiten, we werden zonder problemen naar binnen verhuisd. Perfect eten, goede uitleg, zeer vriendelijk personeel. We komen zeker terug!
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Komen hier al sinds de opening. Blijven graag terugkomen wanneer we in Nederland zijn. Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten met bijzondere combinaties en verse ingredienten.
m V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik heb heerlijk en verrassend gegeten, groenten mogen van mij een nog belangrijkere plaats op het menu krijgen,juist omdat dit op de site vermeld wordt.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Top restaurant. Kom er graag zowel zakelijk als prive. Locatie, interieur, eten, wijn alles is top! Ook de wijnkennis is erg goed. Zijn leuke betaalbare wijnen die je daarna ook in de shop kan kopen. Kok Wim Zwaard deelt ook graag zijn kennis en dat maakt het een extra belevenis.