Over het restaurant Restaurant Ratatouille

Proef de creativiteit

Op hét culinaire plein van Harderwijk schuilt achter een van de charmante oude geveltjes Ratatouille. Hier ervaar je gastvrijheid in een modern jasje: een artistieke inrichting, een warm welkom en een creatieve keuken. Meesterkok Wim Zwaart creëert met chef-kok Gerwin en sous-chef Marco verrassende smaakcombinaties. Vinologe Tina Zwaart heeft de wijnkaart met zorg samengesteld.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Ratatouille

• : Betaald parkeren in de buurt; Parkeergarage Vuldersbrink, Houtwal ofwel op de Boulevard.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ratatouille

rhardy .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het menu was sterren waardig. Echt heerlijk . Mooie smaken. Prima bediening. Goede ontspannen sfeer.
Prima prijs kwaliteit. Echte aanrader. Komen zeker terug. Top.
B V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten hier! Mooie kwaliteit van eten en wijn! De amuses zijn mooi en lekker; het lijkt of je in een duur restaurant zit te eten maar dat valt juist weer heel erg mee!
Bernadette M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We voelden ons verwend worden. Heerlijk eten en met aandacht voor de gasten. Ook aan de dieetwensen werd veel aandacht besteed.
samentom .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijke avond gehad.
Ons laten verrassen met een 4 gangen vleesloos menu, waar nog een paar heerlijk gerechtjes aan waren toegevoegd door rattatouille.
Het is en blijft mijn lievelings restaurant!
Linda Hesseling
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gerechten met mooie bijpassende wijnen en een enthousiaste uitleg van de bediening. We hebben ervan genoten. Top avond!!
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij worden altijd zeer hartelijk en correct ontvangen.
Het eten stelt nooit teleur. Heel veel zorg aan besteed met uitgebalanceerde smaken en bijpassende, soms verrassende wijnen.
Ons favoriete restaurant in Harderwijk!
Evy K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was geweldig, de bediening was top en het interieur zag er mooi uit.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is een gezellig restaurant, het eten was redelijk, sommige gerechten mistte de smaak explosie.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Mijn ervaring was weer een warm welkom met heerlijke amuses tussen de gerechten door.
Weer een heerlijke avond uit , dus we kijken weer uit naar een volgend keer.
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Genoten van het 4-gangen verrassingsmenu waarbij goed rekening werd gehouden met bepaalde voorkeuren.
nick B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ratatouille bezoeken en er genieten van de meest geweldige gerechten is een groot feest. Perfecte ontvangst, relaxte avond..gerechten volgen elkaar ik het juiste tempo op met daartussen de meest verrassende amuses. De bij de gerechten geserveerde wijnen zijn fantastisch en de uitleg van de wijnen is prachtig.
Dit restaurant is een absolute aanrader.
Remco C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We waren hier via de HEERLIJK10Daagse restaurant actie. Mooi opgemaakte, lekkere gerechten met verrassende ingrediënten. Goede bijpassende wijnen uit het wijnarrangement en vriendelijke en goede bediening.
Wim-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik heb hier samen met mijn vrouw geluncht. Ontvangst was al geweldig, heerlijk warm. Je voelt je welkom.
Eten was zeer smaakvol!
Van begin tot het eind zeer goede bediening en heerlijk eten.
Wij komen graag terug.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke avond gehad bij Ratatouille. Mooie gerechtjes, goede wijnen en een prettige ambiance. Correcte bediening.
De tafel van Ria W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Mooi en lekker avondvullend programma!
Angelique J.
Heerlijk gegeten in een mooie en rustige ambiance op een mooi gelegen locatie. We kozen voor het verrassingsmenu.
De bediening was kundig, maar persoonlijk zou ik één gastheer of -vrouw aan een tafeltje koppelen. Dat geeft meer rust en komt ten goede aan een mooie avond!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. De bediening is vriendelijk en snel, wat natuurlijk inhoudt dat de keuken ook snel (en goed) werkt. Complimenten.
BHogeweg .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het restaurant ligt op een mooie plek in Harderwijk. De inrichting is goed verzorg. Ontvangst was heel hartelijk en ook de service tijdens het eten was meer dan goed. Het eten zelf was prima. Mooie gerechtjes, goede smaken. Zeker een aanrader.
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben gisteravond van een 6 gangen verrassingsmenu genoten, de gerechten waren perfekt samengesteld. Ook het wijnarrangement was goed gekozen, en niet te vergeten, de brigade van Wim en Tine Zwaard hebben ons weer enorm in de watten gelegd. Top avond!
riemke D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
heerlijk gegeten met verrassende elementen in het menu.
we hadden de kok de keuze gelaten en hij heeft ons zeker verrast!
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer snelle en vriendelijke service, we hebben geen moment lang op ons eten hoeven wachten. Het eten was heerlijk en in goede proporties, ook de tussengerechten zijn zeer gewaardeerd.
De ronde uitschuiftafel moet even nagekeken worden, de haakjes zaten niet helemaal goed meer vast waardoor de bladen wat uit elkaar konden schuiven.