Over het restaurant Restaurant Ratatouille

Proef de creativiteit

Op hét culinaire plein van Harderwijk schuilt achter een van de charmante oude geveltjes Ratatouille. Hier ervaar je gastvrijheid in een modern jasje: een artistieke inrichting, een warm welkom en een creatieve keuken. Meesterkok Wim Zwaart creëert met chef-kok Gerwin en sous-chef Marco verrassende smaakcombinaties. Vinologe Tina Zwaart heeft de wijnkaart met zorg samengesteld.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Ratatouille

• : Betaald parkeren in de buurt; Parkeergarage Vuldersbrink, Houtwal ofwel op de Boulevard.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ratatouille

René A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Geweldig gegeten en fantastische wijnen. Uitstekende gastheer die heel veel over wijn weet. Kleine minpuntjes: het brood wordt niet aangevuld en de gastheer was bij ons vertrek niet meer aanwezig.
B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Super gezellige kookworkshop gehad. Begeleiding was zeer goed! Kundige mensen die een fantastische beleving weten te creëren.
Prima! We gaan zeker terug komen.
Ronnay D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De wachttijd was prima Maw het "tempo" waarin de gerechten geserveerd werden maar dat is in deze beantwoording niet weer te geven. Hoog tempo associeer ik met "haast" wat net niet de bedoeling is wanneer je met vrienden gaat eten. En lang ( wachttijd ) is niet aangenaam. De vraagstelling is m.i. onjuist.
Harrie S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Bezocht met een groep van 11 personen. Allen unaniem: super heerlijk gegeten en gedronken. Bediening was vrolijk, adequaat en vlot. Mooie grote tafel op bovenverdieping. Echt ideaal om je met een groep van ca deze grootte te laten verrassen. Uiteraard waren de nodige uitzonderingen noodzakelijk (ik geen vlees, ik geen vis, ..). Maar dat was geen enkel probleem. Kortom: fantastisch!

Harrie Schaakxs
K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Uitgebreid lunchen op zondagmiddag is geen 'cultuur' in Nederland. Bij Ratatouille echter kun je dat gelukkig wel uitstekend doen, een aanrader als je eens op een ander moment wilt eten. We hebben gekozen voor een compleet arrangement en dat was niet alleen erg lekker maar ook heel verrassend door de erbij gekozen wijnen. Wij komen zeker terug!
Marielle H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Weer een heerlijke avond genoten. Mooie gerechten, fijne wijn en de heerlijk ongedwongen sfeer waar wij van houden. Bedankt Wim, Tina, Gerwin en de rest van de team!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zaterdag 3 november weer bij RTT gegeten. Dit is zo langzamerhand ons "stamrestaurant", altijd verrassend en constant in kwaliteit. Geen opgeklopte toestand of pretenties maar heel ontspannen. We blijven komen om te genieten.
Harmen R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zeer goed gegeten. We hebben ons lekker laten verassen met een verassingsmenu. Erg lekkere, gevarieerde gerechten met heerlijk bijpassende wijnen. Wij komen zeker terug!
Ester B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Genoten van het eten dat met veel liefde en aandacht was bereid. Ook werd erg goed rekening gehouden met de voedselallergiën van een van ons. Dank jullie wel voor de fijne avond!
Serge L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het restaurant heeft ons op alle fronten blij verrast. De amuses en gerechten waren smaakvol en mooi gepresenteerd. Er werd een non-alcoholisch arrangement aangeboden in de vorm van gefermenteerde sappen, wat goed aansloot op de gerechten.
Karelbeppie .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima gegeten, fijne sfeer. Kalfszwezerik en safraanrisotto echte toppers. Zeker een aanrader. Prijs / kwaliteit is goed, menukeuze biedt voor elk wat wils.
Marten H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gerechten waren lekker, goed combineerd met de wijnen. Mooie variaties tussen de gerechten, nadruk lag op vis.
Verbeterpuntjes: we hebben 45 min gewacht op het eerste mandje brood, dat hadden we graag eerder gekregen. De jonge bediening leek (nog) niet echt plezier in het werk te hebben. Dit in tegenstelling tot de gastvrouw.
Charles L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Ze hebben geen ster maar zitten er dicht tegen aan, eten is prima, bediening is netjes en prijs/kwaliteit is in verhouding zelfs erg gunstig (couvert E60,= voor vier gangen incl wijn, amuses en koffie), Als u in Harderwijk gaat eten ga dan zeker hier heen. Het is zelf (veel) beter dan een sterrenrestaurant op hetzelfde pleintje
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Echt heerlijk eten met een vriendelijke bediening.
Aanrader!!!!!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We waren met een gezelschap van 5 vrouwen. Alle 5 hebben we genoten van elk gerecht. Erg creatief geserveerd en bijzonder lekker. We zullen zeker doorvertellen hoe een aanrader Ratatouille is om heen te gaan om lekker te dineren of lunchen
Froukje H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Alles klopte. Sfeer, bediening en gerechten. 5 gangen met wijnarrangement was voortreffelijk.
Sjoerd E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten met een professionele maar vooral gezellige bediening????
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Erg lekker gegeten. Groeten uit Limburg.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima avond gehad , goed en smaakvol gegeten en prima wijnen erbij gekregen .
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima wijnarrangement. heerlijke vis- en vega- gerechten met zeer originele, lekkere witte wijnen.