Over het restaurant Restaurant Ratatouille

Proef de creativiteit

Op hét culinaire plein van Harderwijk schuilt achter een van de charmante oude geveltjes Ratatouille. Hier ervaar je gastvrijheid in een modern jasje: een artistieke inrichting, een warm welkom en een creatieve keuken. Meesterkok Wim Zwaart creëert met chef-kok Gerwin en sous-chef Marco verrassende smaakcombinaties. Vinologe Tina Zwaart heeft de wijnkaart met zorg samengesteld.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Ratatouille

• : Betaald parkeren in de buurt; Parkeergarage Vuldersbrink, Houtwal ofwel op de Boulevard.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Ratatouille

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten prachtige entourage. Geweldige avond gehad mede door de puike bediening.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Echt super gegeten en gedronken! Elke keer weer een geweldige ervaring om bij jullie te mogen eten en elke keer weer een grote verassing wat we krijgen. Echt heerlijk! En jullie als team samen zijn echt toppers!!
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bediening vond ik correct maar beetje afstandelijk en zakelijk. Geen warme ontvangst.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Top avond. Heerlijk gegeten!
Narda W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk
JR D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Leuk en goed restaurant op een rustig plein in het verder erg touristische Harderwijk. Goed en vakkundig personeel. Lekker eten met aandacht samengestels en amuzes van de zaak. Heel betaalbaar. Zeer aan te bevelen
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
hoge kwaliteit/prijs verhouding.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We zijn vaker geweest en altijd heel tevreden over het eten en de bediening. Echter deze keer was de bediening slecht te noemen.
Geen uitleg bij eten of wijnen gekregen. Bij doorvragen over welk kaasassortiment er was kregen wij te horen: het zal vast wel goed zijn.
Van het gezicht van de bediening was geen lach te zien helaas.

Vorige keer was er iemand die speciale alcoholvrije drankjes maakte. Toen ik dit aangaf bij de bediening kreeg ik de te horen dat zij dat niet konden maken. Dat was teleurstellend. Dit is wel iets waar ik weer naar uit kon kijken. De drankjes pasten de vorige keer perfect bij de gerechten. Hierdoor is mijn eetbeleving wel minder geworden.
Mijn tafelgenoten vonden het ook vervelend dat zij zelf om drankjes moesten vragen en geen advies kregen wat er goed bij paste.

Kortom. Ruimte voor verbetering
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en creatief, alles klopte!
Bediening prima. Echt een aanrader
Torval V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk eten, fijne wijnen en een mooie locatie. Verassingsmenu is een aanrader. Personeel is vriendelijk en kundig. Wespen doe je in deze tijd niet veel aan.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg goed gegeten en genoten van een 3-gangen menu. Personeel is zeer vriendelijk en lekker vlot.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
kwaliteit van het geserveerde was wel goed, maar kan wat meer zijn, sommige gerechten vond ik niet veel smaak hebben, de likeur ( grand marnier) kan wat meer zijn,. gezien de prijs van 6 Euro.
Ik vond de kaart iets te beperkt, zou ik wat ruimer maken.
Voor dit type Restaurant zou ik ook de silveren Grand Marnier ( Blauw label) erbij nemen,
dat geeft wat meer status., zeker voor de Grand Marnier liefhebber, die ik ben.
Opvallend : de rust en georganiseerdheid in de keuken.,
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ik was nog nooit geweest maar wat kan je hier in een geweldige omgeving erg goed eten! Ik heb nog niet gereserveerd maar kom dus zeker terug!
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk vegetarischen lactose-vrij gegeten, geen zorgen gemaakt of het klopte, dat deed het gewoon.
Begonnen op het heerlijke terras en toen het fris werd het diner binnen voortgezet. Aanrader!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vriendelijke en professionele ontvangst. Heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement. Verrassende wijnen en
goed gekozen bij de gerechten. Dit restaurant houden we erin!
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Wat een heerlijke plek. Heerlijke gegeten en heel prettige en kundige bediening. Absolute aanrader. Kom graag terug
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Ondanks het mooie weer toch een voorkeur om binnen te eten i.p.v. op het terras.
Suzan P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
heerlijk op het terras gezeten. Verrassingsmenu 4 gangen genomen met bijpassende wijnen. Het was heerlijk, lekker vis, vlees en groente. Porties zijn prima. Zeer lekkere wijnen erbij die met passie worden omschreven.
Echt een top avond. De buitenlandse gasten waren ook erg verrast en bediening spreekt prima engels. De uitleg was super.
Elsemiek V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hebben een leuke avond gehad bij Ratatouille. Het ligt op een erg mooie locatie op een gezellig plein. Tussen de gerechten door kregen we ook kleine hapjes, een leuke verrassing. De gerechten zelf waren echter wel erg klein en de informatievoorziening over de prijs van een aanpassing in het menu had beter gekund, waardoor we nu wat teleurgesteld waren toen we de bon kregen.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk buiten gegeten met vriendelijke bediening en heerlijk eten