Restaurant Ranch

Lindelaan 307 2282 EW Rijswijk Nederland Kaart
31-703193900

Over restaurant Restaurant Ranch

Zet je tanden in een goed stuk vlees

Restaurant Ranch is al 25 jaar gespecialiseerd in het bereiden van spareribs en Mexicaanse maaltijden. In een sfeervol decor geniet je hier van een goed stuk vlees van de grill, vers bereide tapas en/of andere mediterrane specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Ranch

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Granaet .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Op zaterdagavond een driegangenmenu van de AH-actie gegeten met o.a. nachos en enchiladas. Eenvoudig Mexicaans eten, relatief wat hoog aan de prijs voor wat je krijgt. De huiswijn was lekker en de bediening was vriendelijk.
Missy2011 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Voldoende vooraf geselecteerd keuze menu's speciaal voor de AH aktie.
De service was zeer goed. Vriendelijke meneer, met een iets te ruime broek ????
Als voorgerecht bijv. een flinke bak rauwkost, en heerlijk vers.
De hoofdgerechten waren mooi opgemaakt, voldoende salade en friet, en een mooi stukje vlees.
Het nagerecht was het enig dat zeer zeker qua hoeveelheid voor verbetering vatbaar is. Een Dame Blanche met 1 bolletje ijs, wat slagroom en een bakje chocolade is echt van het niveau armoede. Dat geldt ook voor de variatie ijs. Een half bolletje vanille en een half bolletje chocolade ijs.

Het interieur is netjes, maar erg kaal. Er zijn voldoende lege muren om wat meer de sfeer van Mexico te ondersteunen. Zeker een gemiste kans.

De prijs was in combinatie met de AH kortings aktie voor 4 personen ruim €82,00. Zonder korting is het zeker geen goedkoop restaurant.

Ondanks alles, toch aan te bevelen.
Taqreem .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Laagdrempelig. Prima eten. Erg aardige bediening.
Prima plekje om gewoon even iets lekkers te eten zonder al te veel poespas.
Barrylok1974 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Er kan qua gezelligheid en inrichting nog winst worden behaald. Iets meer in de trant van Mexico. Verder misschien iemand erbij in de bediening.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Woensdag 16 september gaat omstreeks 17:00 uur de telefoon, een whatsappje van een maatje.....of ik nog wel een thuis eet. Tja, steeds minder, want....?

Hij had onlangs ergens gegeten, niet ver uit de buurt; 3 gangen menu voor 12,50 euro per persoon, ja.....u leest het goed!
Daar wil je misschien zelf niet meer voor koken.
Dit keer dus eens geen Mexicaanse tappas, overigens ook een gerecht wat hier naast de onherroepelijke spare ribs wel besteld kan worden.

Dat wilde ik ook wel eens meemaken en we besloten omstreeks 18:30 uur bij restaurant Ranch in Rijswijk af te spreken.
Ruime (gratis) parkeergelegenheid in de directe omgeving en goed te bereiken.

Inderdaad, een 3 gangen menu voor 12,50 euro en dan nog per gang de keuze uit 2 gerechten en zelfs 3 keuzes voor het hoofdgerecht.
Zouden het kabouterporties zijn? We wachten af en gaan ervoor!
Het restaurant is redelijk eenvoudig van opzet, overzichtelijk, schoon, prettige stoelen en beschikt over een apart dames en heren toilet en op deze locatie bijna een jaar geopend.

Als voorgerecht kozen wij beiden de nachos original met daarop een goede mix van gehakt, salsasaus, guacamole en sauer cream, tezamen met een Corona natuurlijk.

Het hoofdgerecht zou de enchillada worden met gehakt, veel verse groenten (waaronder sla, tomaat en mais), lekker wat cheddar cheese en sauer cream.
De zeer vriendelijke ober wist ons nog te melden dat "de kleine stukjes die op augurk lijken geen augurk zijn maar pepers".
Wij geoefende eters wisten dat wel en besloten aan te vallen.

De gerechten werden geserveerd in bruin geëmailleerde kleischotels waarvan deze even iets minder geoefende eter dus heel even vergeten was dat die wel eens enorm heet konden zijn.
Mijn hand raakte per ongeluk de schotel aan, deze was inderdaad, zonder enige twijfel, nogal heet.
Mijn vork met lekkers en vooral saus werden gelanceerd en mijn overhemd was direct voorzien van een prachtige Mexicaanse paisley print.
Het mocht de pret allemaal niet drukken en we aten gezellig door want zeg nou eerlijk, lekker eten EN een nieuw hip overhemd, das toch een leuke combinatie :)

Het nagerecht werden de churros oftewel de gefrituurde deegstengels.
Nog wat koffie na, die iets te heet en daardoor iets te bitter, geserveerd werd, de rekening voldaan.

Al met al een prima eerste ervaring, goede porties en een prima prijs kwaliteit verhouding.
De gerechten mogen van mij persoonlijk iets pittiger, wellicht een mogelijkheid bieden om de gerechten puur, medium of heet gekruid aan te bieden?

herhaligsgevaar? echt wel!

Proever0 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Wij zijn zaterdag naar restaurant ranch gegaan de bediening was heel vriendelijk en weten wat ze doen,wij hebben de driegangen menu genomen en het was gewoon niet te beschrijven lekker.het restaurant was druk en gezellig ik kom.zeker terug, echt een aanrader
Mariabruijn .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
De bediening was vriendelijk. Hij kwam vragen of ik ivm mijn zwangerschap bepaalde ingredienten mocht eten. Het vlees was helaas wat droog
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We hebben met vijf personen gegeten. De bediening was vriendelijk maar traag en weinig professioneel. Het eten deed ons niet aan Mexico denken, weinig kruiden en smaak.
De inrichting van het restaurant is saai, niet sfeervol.
Geen aanrader
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was heerlijk en een aanrader voor iedereen die van Mexicaans houd. Zowel het voor-, hoofd- en nagerecht was perfect klaargemaakt.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Vriendelijke gastheer! Als voorgerecht de caesar salade, die goed te eten was. Hoofdgerecht, de spareribs waren minder goed, beetje taai.
Joyce E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten in Restaurant Ranch. Met de restaurantactie van AH konden we kiezen uit drie menu's. Eventueel ook een keuzecombinatie mogelijk.
Super vriendelijk personeel. Als je van Mexicaans eten houdt zeker een aanrader!
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
We dachten dat restaurant gesloten was, maar het was er bijna aardedonker binnen. De ober bleef achter de bar staan en heette ons nauwelijks welkom. Gegeten met groupon maar ook nog extra dingen van de kaart erbij besteld. Eten was smakelijk en met zorg opgediend. Wel veel van hetzelfde, dus bij iedere gang zelfde sausjes en sla. Redelijke prijs. Ober bleef achter de bar staan, ruimt wel netjes af maar vraagt niet of het lekker is en vraagt ook nooit of je nog iets wilt drinken. Zaak ziet er netjes uit, erg stil voor een vrijdagavond. Er zal veel meer enthousiasme van ober moet uitgaan om het bezoekers naar de zin te maken en vooral terug te laten komen.
Dirkvano .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Een prima restaurant met gastvrije mensen, goed eten.
De aankleding kan wat uitbundiger. Fijne stoelen.
De prijsstelling geeft wat verwarring.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Dit restaurant bestaat slechts 3 maanden begreep ik van de eigenaar en men doet z'n uiterste best om het de gast naar de zin te maken. Vanuit de keuken maken ze dingen graag pittig, maar men probeert het eten standaard niet te pikant te maken. Als je wel vraagt om pikant vindt de eigenaar dit helemaal leuk en zal hij zich zeker uitleven. Ze bieden een tapasmenu aan en ala carte, wij hebben voor ala carte gekozen omdat onbeperkt tapas ons niet zo aansprak. De spareribs zijn een aanrader!

De service was niets op aan te merken en men was heel vriendelijk. Na afloop kregen wij nog een cocktail van het huis.

Het decor is op zich mooi, maar niet helemaal wat ik bij een mexicaans restaurant zou verwachten. Ik verwacht daar zelf een donkere uitstraling, maar bij Ranch is het vrij licht met wat hippere stoelen. Qua aankleding kan er nog wel iets verbeterd worden, het was mij net iets te rustig. Met een cactussen zou men nog net iets meer sfeer kunnen creëren.

Al met al hebben wij prima gegeten bij Ranch.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Vandaag hebben wij hier met een Groupon bon gegeten.

Het is een gezellig restaurant. De bediening is vriendelijk en nam ook de tijd voor een gesprek.

Het eten was erg lekker en niet te scherp. De hoeveelheid was voor ons ook voldoende.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Voor een betaalbare prijs kan je hier goed eten. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Raaf2000 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
ik ben naar naar restaurant ranch gegaan en we hebben onbeperkt spare-ribs gegeten het
spare-ribs was echt lekker het was heel mals.de bediening was heel vriendelijk en gaf je veel aandacht de mevrouw die ons bediende was heel vriendelijk en legde alles goed uit wat we konden eten. het decor was heel leuk vooral met die cactussen en de sombrero's en het was heel gezellig in het restaurant en het is zeker een aanrader ik kom er zeker nog een keer.
Moni12 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
we zijn naar dit restaurant geweest op zondag avond , we hebben tapas gegeten , het was heerlijk grote hapjes we hadden dat niet verwacht want bij andere soort tapas krijg je kleine hapjes.
Het eten was vers en bijzondere Mexicaanse hapjes , het was hartstikke druk binnen en de bedining was tof , sfeer was heel gezellig in een moderne restaurant .
Voor herhaling vaarbaar .
Heel erg bedankt nogmaals
Fr2001 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Ik ben vandaag voor de 2de keer naar deze restaurant gegaan en ik ben zeer tevreden over de service heel vriendelijk en ik heb een boritto met gamba's gegeten en het was heel lekker en mijn vriend had spare-ribs gegeten en hij vond het ook lekker en mals. Het decor was sfeervol en gezellig en het was heel druk. En door dat moesten wij een beetje lang wachten op de hoofdgerechten.
Het is zeker een aanrader
wanda .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
We kwamen met de restaurant spaaractie van de AH. Het eten was goed, echter duurde het erg lang voor drinken arriveerde, duurde het tevens erg lang voor het eten arriveerde, kreeg mijn partner het gerecht pas toen ik al halverwege mijn gerecht was, en werd de Irish coffee in tweede instantie niet gezien als derde gang. We kregen een beetje het gevoel van "Met korting komen eten, het zal jullie leren!"
Nogmaals: het eten was erg lekker, maar ik zou niet meer terug komen omdat de service zo slecht was.
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was lauw en niet op temperatuur. Het restaurant was erg koud van binnen en dat terwijl het buiten 10 graden was. De bediening deed zijn best en was erg vriendelijk. Ondanks de drukte duurde het niet lang voordat het eten er was.

De smaak was wat flauw, niet onaardig maar er zijn veel plekken waar je lekkerder Mexicaans kunt eten.

Tip: de fajita's zijn lekkerder dan de burrito's