Restaurant Raak

Drieharingstraat 9 3511 BH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Raak

Paradijs van de stijl

Bakstenen muur, orginele lampen, rond marmeren tafels met casual houten stoelen. Dit is de uitgesproken heerlijke stijl van restaurant Raak. Terwijl je je midden in het centrum van Utrecht begeeft heb je uitzicht op groene natuur. Twee verdiepingen geven ruimte voor romantiek. De kaart is Frans, uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd. En natuurlijk zijn er bitterballen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Raak

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Levendig
Courses .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
N. B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Smaakvol ingericht en vriendelijke jonge bediening. Eenvoudige gerechten op de kaart met voor ieder wat wils. Bijgerechten apart bijbestellen waarbij we €4,75 voor een kopje eenvoudige salade veel te hoog geprijsd vinden. Hoofdgerecht werd in sneltreinvaart uitgeserveerd. De zalm was meer rare dan medium. Cappuccino in te kleine kopjes. Ik vond het al met al een krappe voldoende.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Vriendelijk jong personeel namen de tijd voor je
Nouksterr .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goed eten snelle service, biefstuk was koud dat was wel heel erg jammer.. en om m dan terug te geven is ook zo wat want dan zit de helft wel te eten en de helft niet..
annonymus .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We kwamen om 19 uur binnen en het was heel erg rumoerig, maar om 20 uur was het prima. Blijkbaar veel forensen daar, ook prima. Eten vlotte geserveerd, aardig personeel!
Stefanie ..
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij aankomst waren wij verlaat en was de reservering helaas vergeven. Toen ik aangaf dat ik meerdere keren geprobeerd had telefonisch de reservering te verzetten naar een half uur later (wat helaas niet lukte, omdat het restaurant telkens in gesprek was), hebben ze alsnog ons heel snel kunnen plaatsen aan een tafel.
De bediening was erg vriendelijk en vrolijk! Dat vind ik een heel groot pluspunt. Ik werd er helemaal vrolijk van. Tevens hebben wij een heerlijk voor- en hoofdgerecht gehad met een drankje en bijgerecht voor net iets onder de € 40,- voor 2 personen. Erg goedkoop dus. Al met al een goede beleving en zal er zeker vaker komen!
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leek in eerste instantie geen plek te zijn, beneden neergezet. Bediening was vlot en kwam naderhand vragen of het smaakte. Friet leek me vrij donker. Het opmerkelijkste was nog de kat die zomaar kwam binnenspringen. Officieel mag het niet zei de ober maar hij zag geen muizen meer dus het was ok? Rare redenering vind ik dat als het niet mag. Aangezien 99/100 gasten er geen punt van maakt is het prima? Garnering bij de kipsate had iets gevarieerder gekund. Vlees smaakte goed. Prijs goed. Weinig op aan te merken.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hier met vrouw en zus gegeten. Het eerste dat in dit restaurant opvalt: het enorme rumoer van kletsende mensen. Of moet ik zeggen vrouwen? Opvallend dat zeker 90% van de klandizie vrouw is. Als je je niet aan dat gepraat stoort (ik wel, op den duur, ik werd er doodmoe van), is het best gezellig. Daar draagt het warme interieur en het gedimde licht zeker aan bij. Dat je vlakbij de natuur zit (of zoiets stond er in de beschrijving op deze site), is mij niet opgevallen. Maar dan, in dit jaargetijde is het tegen etenstijd aardedonker en dus lastig naar buiten kijken. Minpuntje: de ongemakkelijke schoolstoelen.
Dan het eten. Dat was een merkwaardige mengeling van karig en overvloedig. Het voorgerecht van mijn zus: een minuscuul hapje. Mijn hoofdgerecht (eendebout): overvloedig. De bijbehorende groente: vrijwel afwezig. De groente bestond overigens uit een klein tomaatje, vier olijven en een kloddertje bijzonder zure auberginesalade. Het bijgerecht (patat): een flinke kom vol, niet te zoute en dikke frieten. De eendebout smaakte overigens verrukkellijk. Gaar tot op het bot en heerlijk gekruid. Voor het geld hoefden we het niet te laten, eenieder had een overvloedig maal. Al met al een aanrader, ondanks enkele minpunten. Een volgende keer komen we denk ik wat later. Omstreeks acht uur was de tent ineens halfleeg...
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Via de AH actie hier gekomen, en het was een superkeuze. Door file kwamen wij wat later aan, maar door theaterbezoek moesten we ook weer op tijd weg. Dat was allemaal geen probleem. Personeel was erg vriendelijk en het eten was erg lekker. Kom hier zeker nog eens terug.
RB B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
deze x zeer teleurgesteld .omdat we geen bij gerechten kregen zoals friet en gronten wat er wel bij hoorde.toen os eten bijna op was konden we als nog krijgen.dus vreemd dat men niet op de hoogte was dat dit standaard was.
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Stukje kip die niet gaar was.
Bediening was jammer genoeg niet erg aanwezig. Er hangt wel een leuke sfeer in het restaurant. En leuk dat ze de deur ook voor je open houden, dan voel je je welkom!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vol restaurant, gelukkig hadden ze nog een plekje voor ons. Erg gezellige sfeer en de bediening is top! Snelle service, goed advies en de tournedos is een aanrader. Super avond gehad, ga snel een keer terug.
m9eurts .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijke tournedos gegeten bij Raak, uitstekend gebakken. Een sfeervol restaurant, wel héél veel tafels, dus erg rumoerig, maar dat levert ook een leuke dynamiek.
Oerie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Teleurstellend eten. Alleen het voorgerecht was redelijk, carpacio, maar ook erg simpel. Friet smaakte naar vis. Misschien moeten ze het frituur eens vernieuwen en de friet niet in dezelfde frituur gooien als de vis borrelhappen. Hebben er wat van gezegd, en kregen een nieuw bakje, maar ook die smaakte naar vis. Proef dan eerst even wat je je gasten geeft! Ook de gegrilde groenten waren smaakloos en erg eenzijdig. Tot slot was ook het dessert bedroevend. Brownies kan zelfs ik lekkerder maken en het bolletje ijs was nog smaaklozer dan het ijs van de supermarkt. Al met al dus niet de moeite waard om er nog eens naar toe te gaan.
willeke.dijkstra1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Echt heerlijk menuutje in de ah-restaurantactie. Zo hoort het: we komen zeker terug. Lekkere wijnen, leuke bediening. Enig minpunt: erg rumoerig.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met de AH restaurantactie gegeten bij Raak en het klinkt heel cliché, maar het was echt raak! Op een positieve manier! Vriendelijke bediening, zeer goed eten en een mooi ingericht restaurant. Een fijne plek om lekker te genieten van een heerlijke maaltijd. Aanrader!
Melanie P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heel lekker eten was heel lekker (met name de gepofte zoete aardappel als bijgerecht!) en het restaurant is heel modern en sfeervol ingericht. Een deel van het personeel was echter een beetje onervaren, maar dat zal zich vanzelf oplossen.
Natascha W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Wat een geweldig restaurant was dit, terecht gekomen via SocialDeal, maar was buiten verwachtingen super! Eten was top, sashimi was goed van kwaliteit en de tournedos lekker mals! Evenals bediening! Chapeau! Mijn partner had een pinot besteld die was echt niet lekker, denk te lang open gestaan, maar bediening pakte dit goed op, we kregen beide zelfs een nieuwe van de bediening, Ik ben zelf niet van de desserts, maar gaf aan een wijntje te willen en geen dessert wat erbij hoorde. Normaal krijg je niets ipv wat ik heel goed begrijp, en vroeg er ook niet naar, maar die kreeg ik zelfs ipv het dessert, Erg klantvriendelijk en ons zie je zeker terug! ga zo door!
Joëlle V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Lekker gegeten, de bediening heeft onthouden dat we graag buiten wilden zitten en ons op eigenen initiatief gewaarschuwd en verplaatst. Erg aardig en attent
lillyvalkenburg .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was erg lekker, helaas moesten we wel extreem lang wachten op ons dessert, We hebben er drie keer om moeten vragen.