Restaurant Raak

Drieharingstraat 9 3511 BH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Raak

Paradijs van de stijl

Bakstenen muur, orginele lampen, rond marmeren tafels met casual houten stoelen. Dit is de uitgesproken heerlijke stijl van restaurant Raak. Terwijl je je midden in het centrum van Utrecht begeeft heb je uitzicht op groene natuur. Twee verdiepingen geven ruimte voor romantiek. De kaart is Frans, uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd. En natuurlijk zijn er bitterballen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Raak

Maandag vanaf 17:00 uur
Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Raak

Tess H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Er was iets fout gegaan tijdens de reservering. Ik snap nog steeds niet wat. We mochten toch alsnog gaan zitten en lunchen. Dit was super fijn. Het eten was super lekker!
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk met vrienden gegeten, malse sate,knapperige friet en seizoensgroenten. De service is goed. Ruime menukaart en prima prijs.
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Fijne verrassing. Lekker gegeten op een handige centrale locatie, mooie porties en zeer vriendelijk personeel. Het hoofdgerecht liet even op zich wachten, maar dat werd prima opgelost door de gastvrouw. Ik kom hier zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Achterin gezeten op de begane grond en dat was qua geluid rustig. Heb ook wel eens boven gezeten en dat was erg rumoerig. Mooie setting, lekker gegeten, prima bediening en korte wachttijd.
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Restaurant stond hoog gewaardeerd voor lactosevrije gerechten, ondanks verzoek bijgerecht die niet lactosevrij was. Gevoel te worden weggekeken en helaas klopte de bon niet, stond een extra fles witte wijn op.
Jip D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vriendelijk personeel heel attent. Een van ons had een lactose allergie, hier werd goed rekening mee gehouden. Echter zouden er wel meer alternatieven mogen zijn op de gerechten, of zou het fijn zijn dat gerechten wat meer aangepast kunnen worden op deze allergie. Dat was nu minder het geval.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke locatie , tot zover de positieve punten. Onvriendelijke en gehaaste bediening. Frisdrank zonder prik. Duurde lang voor het eten kwam. Broodje carpaccio was karig belegd en frites zat weinig smaak aan.
MarjonDekkers .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Donderdagavond, in Utrecht is het dan altijd druk in alle restaurants, en hier dus ook. Konden zelf een tafeltje uitzoeken. Leuke bediening, eten was ok. Lekkere voorgerechten, portie kipsaté aan de zuinige kant. Positieve ervaring.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Zelfs al hadden we niet gereserveerd met 5 minuten aan de bar toch een tafeltje. Het eten kwam snel op tafel, zo snel dat het brood dat we vooraf besteld hadden vergeten werd. Het eten was jammergenoeg koud en prijs-kwaliteit verhouding een beetje scheef. Wel goede service toen we dit aangaven!
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super tevreden!!
the1family .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met vriendinnen (lunch), leuke, vriendelijke bediening en mooi ingericht, super sfeer!
Aanrader: 12 uurtje voor 2! Etagère met allemaal lekkere hapjes.
fammichel .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Simpele een betaalbare gerechten van goede kwaliteit. Zelf de keuze om gerechten uit te breiden met extra's. De bediening was vriendelijk en betrokken. Er was persoonlijk aandacht voor de gasten. Vrijdagavond zat het restaurant vol waardoor het erg rumoerig was. Het was nodig om zeer hard te praten om elkaar te kunnen verstaan. Het voeren van een centraal gesprek met meerdere personen aan tafel was bijna niet mogelijk.
Nicolaas D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Op een dinsdagavond heb ik hier gegeten met een vriendin, restaurant ziet er gezellig uit.
Ik bestelde een maaltijdsalade, grote portie, met geitenkaas en pompoen. De geitenkaas was veel te overheersend, de pompoen kwam niet tot zijn recht en er zat veel te veel dressing op naar mijn smaak.
Waarom deze voor het grootste gedeelte er niet naast geserveerd?
Gezellige avond gehad maar het eten was een teleurstelling, helaas.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Bediening erg popiej-opie. Vindt zichzelf erg geweldig.
We zaten nog niet aan tafel of meneer staat al achter je met de menu kaart en klaar om de drankjes op te nemen. Rustig gaan zitten was er niet bij.
Verder keurig restaurant met een leuke sfeer.
Helaas was de saté niet zelf gemaakt maar gewoon uit een fabriek. Beetje jammer.
Emeli S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Leuke tent waar ik vaker kom. Lekker eten voor een betaalbare prijs. Het meeste personeel is vriendelijk.
------------------------
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten met 6 personen. Was erg (gezellig) druk in de zaal. Desalniettemin heel snel geholpen toen we aangaven een voorstelling te moeten halen. Dat is goede service!
Renee P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Twee maal de tonijnsteak en één maal die fritata. Is goed bevallen. Vlotte bediening en lekkere gerechten. Prijs kwaliteit is ook goed.
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prima service en gezellig restaurant.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten met m'n partner, goede porties gekregen (al mocht de cheesecake wel ietsjes meer zijn) en vriendelijke service
Liset V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op Tweede Kerstdag zonder reservering naar binnen gelopen. Het zat nog niet voor de helft vol. Ik schrijf nooit referenties, maar deze moet ik toch echt kwijt. Het begon al bij de eerste bestelling. De mensen die na ons kwamen werden eerder geholpen dan wij. Nadat we ons voorgerecht en hoofdgerecht tegelijkertijd hadden besteld. Ongeveer na een half uur kregen we ons voorgerecht, welke prima was. Toen hebben we 40 minuten met ons lege bord voor ons gezeten, in afwachting van ons hoofdgerecht. Ondertussen werden alle tafels om ons heen afgeruimd en kregen mensen hun gerechten, maakte de serveerster met meerdere gasten op haar gemak een praatje, liep ze een aantal keer langs terwijl ze naar onze lege borden keek. Heel apart. Toen zijn we maar gegaan. Bij het afrekenen vroeg de jongen of het te lang duurde, waarop ik aangaf wat ik hierboven heb geschreven. Hij checkte het bij de serveerster en het enige wat hij zei toen hij terugkwam was: 'Vreemd' en hij wenste ons nog een fijne avond. Dat vind ik pas vreemd. Het moet niet gekker worden. Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo over de bediening denkt.