Restaurant Raak

Drieharingstraat 9 3511 BH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Raak

Paradijs van de stijl

Bakstenen muur, orginele lampen, rond marmeren tafels met casual houten stoelen. Dit is de uitgesproken heerlijke stijl van restaurant Raak. Terwijl je je midden in het centrum van Utrecht begeeft heb je uitzicht op groene natuur. Twee verdiepingen geven ruimte voor romantiek. De kaart is Frans, uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd. En natuurlijk zijn er bitterballen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Raak

Indra V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Goede keuze geweest voor dit restaurant. Het was inderdaad Raak!
janneke1980 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Lekker en gezellig gegeten. Fijne bediening. Porties van hoofdgerechten zijn niet heel groot, je moet er wel een bijgerecht bijnemen. Salades zijn wel fors. Heel ontspannen en mooie ruimte.
peter W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer met een vlotte bedieining, ondanks dat het restaurant helemaal vol zet :-), sanitair is beperkt voor zo'n groot restaurant.
Elske S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eten is acceptabel, maar compleet inspiratieloos en saai! De kaas van de kaasplank heeft allemaal de zelfde smaak. De wijnkaart kan verbetering gebruiken. Sfeer is wel erg gezellig
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Bij binnenkomst even wachten en de keuze gekregen uit twee tafeltjes.
Na het in ontvangst nemen van de kaart en ons eerste drankje hebben wij beide de hamburger besteld, met extra toppings (bacon en kaas).
Tafelgenoot attendeerde op het bijbestellen van de frites, waar het personeel dit niet vroeg.

Het broodje was goed, maar de burger zelf klein van formaat en had niet tot weinig smaak. gebakken ui was nauwelijks aan gebakken en weinig, net als de extra bestelde bacon (zonde om er extra bij te bestellen.

Het personeel is druk met van alles en heeft dan ook weinig aandacht voor haar gasten. Bij het vragen of het naar wens is worden de borden al meegenomen terwijl er nog gegeten werd van het bijgerecht, zonder te vragen of men is uitgegeten. Bij het aangeven dat het niet geheel naar wens was werd aangegeven dat het druk was en de bediening hier niet echt tijd voor heeft. Ook bij het afrekenen bleek dit wederom weer.

Het restaurant zelf ziet er verder prima uit al is het niet overal even handig opgebouwd.

Al met al leuk restaurant met potentie maar komt er alles behalve uit, kan zeker aan gewerkt worden.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Ontvangst was rommelig en onaardig. We moesten heel lang wachten om te kunnen bestellen. We konden elkaar nauwelijks verstaan. De bediening vergat continu onze bestellingen. De bon klopte niet. We mochten niet apart betalen, terwijl we praktisch de laatste mensen daar waren. Erg ontevreden.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
De ontvangst was heel rommelig en onvriendelijk. Je kan elkaar niet verstaan. We moesten erg lang wachten tot iemand onze bestelling kwam opnemen. De bediening vergat continu wat we hadden besteld. De bon klopte niet. We mochten niet apart betalen, terwijl we praktisch de laatsten waren. Echt niet tevreden.
riky5 V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Het eten was goed. Had warmer mogen zijn. Houd er rekening mee dat je friet en groenten apart moet bestellen
Nils D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Op weg naar het restaurant hadden we een kleine vertraging. Na een snel maar aangenaam telefoontje werd onze tafel zonder problemen wat langer vastgehouden. Prijs/kwaliteitverhouding wat ons betreft uitstekend, vooral voor een stad zoals Utrecht. De vlotte service en prettige atmosfeer maakten het plaatje compleet. Graag weer!
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk menu (salade rembourseer gegeten). Het is een knusse ambiance. Acoustiek kan beter. En soms voelt het wel wat krap aan. Vriendelijke bediening. Vlotte service. Maar had wel het idee dat er vaak bestek op de grond viel dus het oogde soms wat chaotisch.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuk en gezellig restaurant, goede bediening. Het eten was matig, niks bijzonders maar prima voor de prijs. Akoestiek was slecht, we konden elkaar nauwelijks verstaan en het licht was heel ver gedimd
Nadine C.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker gegeten, gamba's voorgerecht iets te gaar. Zalm hoofdgerecht echt perfect bereid.
Goede prijs/kwaliteit
Pascalle W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Super goed. Stonk op een gegeven moment alleen wel heel erg naar een rioollucht.
LucienV V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Slechte akoestiek .
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hier hangt een heel leuke, levendige sfeer. Er is tof en jong personeel. Wij zouden hier zeker terug komen! Een aanrader.
Stephanie O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke, goede bediening! Het mandje brood waar ik om vroeg kwam bijna meteen (vaak bestel je dat om de eerste trek te stillen en dan komt het gewoon niet, dus dat was erg prettig!), en ook de drankjes werden vlot gebracht. Het eten was erg lekker, ook de vegetarische gerechten. Aanrader!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gezellig restaurant. Het eten was goed. Bediening was vriendelijk.
miekiemiek K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
heerlijk gegeten bij raak en fijne sfeer in het restaurant. vooraf vitello tonato en sashimi voor vriendin beide erg goed op smaak. tournedos was als hoofdgerecht heerlijk mals. voor bijgerechten mag je zelf keuze maken wat je erbij wilt tegen meerprijs. bediening heel vriendelijk en oplettend. al met al een aanrader.