Restaurant Raak

Drieharingstraat 9 3511 BH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Raak

Paradijs van de stijl

Bakstenen muur, orginele lampen, rond marmeren tafels met casual houten stoelen. Dit is de uitgesproken heerlijke stijl van restaurant Raak. Terwijl je je midden in het centrum van Utrecht begeeft heb je uitzicht op groene natuur. Twee verdiepingen geven ruimte voor romantiek. De kaart is Frans, uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd. En natuurlijk zijn er bitterballen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Raak

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
petercremo .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zondagmiddag kwamen wij toevallig bij Raak terecht om wat te drinken. Langs de geven aan de voorzijde zijn een aantal tafels en stoelen. Lekker knus in de steeg met volop horeca. We bedachten dat we daar ook wel iets konden eten en verplaatsten naar binnen. Voor de attente bediening geen enkel probleem natuurlijk. Wij kozen een tafeltje achterin met zicht op de binnentuin. Raak beschikt over een goed opgebouwde menukaart met genoeg keuze. Wij namen sate. daarnaast kun je side dishes bestellen die ook heel gevarieerd zijn. Samengevat, leuke ambiance, vlotte bediening en prima eten voor een schappelijke prijs.
Jacinta D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
goed gegeten met wel een beperking in de keuze door de AH actie. Kwaliteit was goed alleen de gerechten waren niet echt verrassend qua smaak of opmaak.
Jasmijn L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een prachtige binnentuin maar de bediening was vaak afwezig en het eten was niet erg lekker. Taai vlees en vreemde in flinke hoeveelheid saus over de gerechten
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ondanks de actie toch nog leuke menukaart. Heerlijke saté, alleen jammer dat we geen salade konden bestellen in plaats van de gegrilde groenten
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vriendelijke bediening, prettige sfeer en heerlijk eten. Personeel deed erg haar best om klanten zo gauw mogelijk van eten te voorzien. We komen graag nog eens terug.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Dinsdagavond. Restaurant vol. Maar na even wachten aan de bar een tafeltje voor 2. We eten een hoofdgerecht (eendenbout en tonijnbiefstuk) met wat bijgerechtjes, Goed op smaak, goed verzorgd. De bediening is vriendelijk en de sfeer informeel. Wel wat rumoerig.
Prima restaurant om een gewoon een hapje te eten.
Jip N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Fijn tentje, prima eten, vriendelijke bediening. Akoestiek is niet heel fijn, maar prijs-kwaliteit verhouding, zeker met ah actie, maakt veel goed.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
In een woord geweldig vriendelijk personeel gezellige sfeer snelle bediening en niet op dringerig
Zeker een aanrader met vrienden heel relaxed
adeboer1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De ontvangst en service was uitstekend! De carpaccio als voorgerecht was goed. Het hoofdgerecht van partner was heel matig: tagliatelle overgoten met een te zoute brei van ondefinieerbare smaken. Veel te lang wachten op het dessert, een droog stukje smakeloze cheesecake met een lekker bolletje ijs. Te lang wachten werd wel gecompenseerd met gratis koffie!
mien.heymann .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Mooi opgemaakt en voldoende. De bediening was vriendelijk en accuraat en vroegen regelmatig of alles naar wens was zonder opdringerig te zijn. Het was druk en zeer levendig, maar dat hoort bij dit soort eetcafe's. We komen zeker nog eens terug voor de uitgebreide kaart ( met AH actie heb je een beperkte kaart)
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Eten was goed en lekker! Duurde alleen wel erg lang voordat we onze gangen kregen. Leuk ingericht, wel warm binnen op een zomerse dag.
Mariek W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Snel een tafel gekregen, daarna elke keer lang wachten (op menukaart - de 3 gangen zelf en extra drinken). Verder hadden ze de bijgerechten vergeten. Toen we erom vroegen wel snel geleverd, maar van de vier gerechten er twee niet geleverd. Al met al niet echt succesvol.
Ted G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het menu is speciaal bestemd voor AH-gasten: een keuze uit 4 voor-, 4 hoofd en 4 nagerechten. Geen echte uitschieters. Jammer dat veel restaurants je niet uit de normale kaart laten kiezen en dan het 2e (goedkoopste) menu van de rekening aftrekken. Binnen was het erg vol, druk en warm. Gelukkig lukte ons om buiten te eten, in het mooiste restaurantstraatje van Utrecht. Heel prettig en deskundig personeel.
chantalschoenmakers .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Afgelpen week super lekker gegeten bij Raak. Heerlijk driegangen keuze menu. Genoeg keuze van vlees, vega en vis. Echt een aanrader om hier je bonnen in te leveren.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Weer erg fijn gegeten bij Raak. Service dit keer was erg snel en erg vriendelijk. Eten was prima. Prijs met AH-restaurantactie was helemaal fijn.
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Waar voor je geld! Qua locatie, menukaart en inrichting valt er niks aan te merken op RAAK. Service is top en gerechten helemaal prima.
theocarolien .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goede ontvangst. Bediening goed, geen overdreven poespas. Zowel voor- hoofd- en nagerecht van goede kwaliteit, goed bereid en aangename porties. Ook de side-dishes waren goed, vooral de gegrilde groente.
Leuk assortiment wijnen en bieren. Voor elk wat wils!!
Al met al een zeer aangename beleving!!!
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Waren hier met ah actie. Zeer beperkte kaart en voor vegetariërs maar een keuze, geeft niet weet je vantevoren. Hoofdgerecht was pasta en daar werden als bijgerechten gestoomde groenten en patat bijgeserveerd. Rare combinatie. Had dan liever een salade gehad. Als het restaurant vol is kan de keuken het duidelijk niet meer aan. Lang wachten, enorm rumoerig en slechte afzuiging waardoor je bv erg sterk vis ruikt ( wat wij echt niet lekker vinden). Bediening is aardig maar wel op de automatische piloot. Wij komen helaas niet meer terug.
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten was niet zo bijzonder in smaak! Flauw! Wel ok bediening en eten kwam vrij snel. We zaten boven maar daar staan de tafels heel dicht op elkaar, en het was vrij vol dus konden elkaar bijna niet verstaan.