Restaurant Raak

Drieharingstraat 9 3511 BH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Raak

Paradijs van de stijl

Bakstenen muur, orginele lampen, rond marmeren tafels met casual houten stoelen. Dit is de uitgesproken heerlijke stijl van restaurant Raak. Terwijl je je midden in het centrum van Utrecht begeeft heb je uitzicht op groene natuur. Twee verdiepingen geven ruimte voor romantiek. De kaart is Frans, uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd. En natuurlijk zijn er bitterballen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Raak

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Eten was goed en lekker! Duurde alleen wel erg lang voordat we onze gangen kregen. Leuk ingericht, wel warm binnen op een zomerse dag.
Mariek W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Snel een tafel gekregen, daarna elke keer lang wachten (op menukaart - de 3 gangen zelf en extra drinken). Verder hadden ze de bijgerechten vergeten. Toen we erom vroegen wel snel geleverd, maar van de vier gerechten er twee niet geleverd. Al met al niet echt succesvol.
Tertius G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het menu is speciaal bestemd voor AH-gasten: een keuze uit 4 voor-, 4 hoofd en 4 nagerechten. Geen echte uitschieters. Jammer dat veel restaurants je niet uit de normale kaart laten kiezen en dan het 2e (goedkoopste) menu van de rekening aftrekken. Binnen was het erg vol, druk en warm. Gelukkig lukte ons om buiten te eten, in het mooiste restaurantstraatje van Utrecht. Heel prettig en deskundig personeel.
chantalschoenmakers .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Afgelpen week super lekker gegeten bij Raak. Heerlijk driegangen keuze menu. Genoeg keuze van vlees, vega en vis. Echt een aanrader om hier je bonnen in te leveren.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Weer erg fijn gegeten bij Raak. Service dit keer was erg snel en erg vriendelijk. Eten was prima. Prijs met AH-restaurantactie was helemaal fijn.
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Waar voor je geld! Qua locatie, menukaart en inrichting valt er niks aan te merken op RAAK. Service is top en gerechten helemaal prima.
theocarolien .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goede ontvangst. Bediening goed, geen overdreven poespas. Zowel voor- hoofd- en nagerecht van goede kwaliteit, goed bereid en aangename porties. Ook de side-dishes waren goed, vooral de gegrilde groente.
Leuk assortiment wijnen en bieren. Voor elk wat wils!!
Al met al een zeer aangename beleving!!!
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Waren hier met ah actie. Zeer beperkte kaart en voor vegetariërs maar een keuze, geeft niet weet je vantevoren. Hoofdgerecht was pasta en daar werden als bijgerechten gestoomde groenten en patat bijgeserveerd. Rare combinatie. Had dan liever een salade gehad. Als het restaurant vol is kan de keuken het duidelijk niet meer aan. Lang wachten, enorm rumoerig en slechte afzuiging waardoor je bv erg sterk vis ruikt ( wat wij echt niet lekker vinden). Bediening is aardig maar wel op de automatische piloot. Wij komen helaas niet meer terug.
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten was niet zo bijzonder in smaak! Flauw! Wel ok bediening en eten kwam vrij snel. We zaten boven maar daar staan de tafels heel dicht op elkaar, en het was vrij vol dus konden elkaar bijna niet verstaan.
Roxane V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten maar vooral ontzettend goed hoe er werd omgegaan met de 2 minuten stilte van dodeherdenking. Respect. Buiten dat gewoon een ontzettend gezellige en lekker avond gehad!!
Marloes J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We hoefden niet lang te wachten op de gerechten en hadden een mooi tafeltje voor 2. Het is wat rumoerig, maar niet per se storend.
Indra V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, mooi restaurant en lekkere diffusers op de toiletten ;-) Groetjes, Indra van Buuren
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Goede keuze geweest voor dit restaurant. Het was inderdaad Raak!
janneke1980 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Lekker en gezellig gegeten. Fijne bediening. Porties van hoofdgerechten zijn niet heel groot, je moet er wel een bijgerecht bijnemen. Salades zijn wel fors. Heel ontspannen en mooie ruimte.
peter W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer met een vlotte bedieining, ondanks dat het restaurant helemaal vol zet :-), sanitair is beperkt voor zo'n groot restaurant.
Elske S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eten is acceptabel, maar compleet inspiratieloos en saai! De kaas van de kaasplank heeft allemaal de zelfde smaak. De wijnkaart kan verbetering gebruiken. Sfeer is wel erg gezellig
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Bij binnenkomst even wachten en de keuze gekregen uit twee tafeltjes.
Na het in ontvangst nemen van de kaart en ons eerste drankje hebben wij beide de hamburger besteld, met extra toppings (bacon en kaas).
Tafelgenoot attendeerde op het bijbestellen van de frites, waar het personeel dit niet vroeg.

Het broodje was goed, maar de burger zelf klein van formaat en had niet tot weinig smaak. gebakken ui was nauwelijks aan gebakken en weinig, net als de extra bestelde bacon (zonde om er extra bij te bestellen.

Het personeel is druk met van alles en heeft dan ook weinig aandacht voor haar gasten. Bij het vragen of het naar wens is worden de borden al meegenomen terwijl er nog gegeten werd van het bijgerecht, zonder te vragen of men is uitgegeten. Bij het aangeven dat het niet geheel naar wens was werd aangegeven dat het druk was en de bediening hier niet echt tijd voor heeft. Ook bij het afrekenen bleek dit wederom weer.

Het restaurant zelf ziet er verder prima uit al is het niet overal even handig opgebouwd.

Al met al leuk restaurant met potentie maar komt er alles behalve uit, kan zeker aan gewerkt worden.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Ontvangst was rommelig en onaardig. We moesten heel lang wachten om te kunnen bestellen. We konden elkaar nauwelijks verstaan. De bediening vergat continu onze bestellingen. De bon klopte niet. We mochten niet apart betalen, terwijl we praktisch de laatste mensen daar waren. Erg ontevreden.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
De ontvangst was heel rommelig en onvriendelijk. Je kan elkaar niet verstaan. We moesten erg lang wachten tot iemand onze bestelling kwam opnemen. De bediening vergat continu wat we hadden besteld. De bon klopte niet. We mochten niet apart betalen, terwijl we praktisch de laatsten waren. Echt niet tevreden.
riky5 V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Het eten was goed. Had warmer mogen zijn. Houd er rekening mee dat je friet en groenten apart moet bestellen