Restaurant Raak

Drieharingstraat 9 3511 BH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Raak

Paradijs van de stijl

Bakstenen muur, orginele lampen, rond marmeren tafels met casual houten stoelen. Dit is de uitgesproken heerlijke stijl van restaurant Raak. Terwijl je je midden in het centrum van Utrecht begeeft heb je uitzicht op groene natuur. Twee verdiepingen geven ruimte voor romantiek. De kaart is Frans, uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd. En natuurlijk zijn er bitterballen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Raak

Marina H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
cartrevin .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Bediening ontzettend aardig en snel.
Erg gezellig.
Eten uitstekend en mooi geserveerd.
Gaan beslist meer naar dit leuke restaurant.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg slecht. Tournedos helemaal doorgebakken ipv medium zonder zout of peper. Vitello tonato erg taai. Cheesecake met mokkaijs en frambozendressing erg slechte combinatie.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De menukaart is niet heel groot, maar daardoor heb je bijna de garantie dat alles wat erop staat heerlijk smaakt. Wij hebben dan ook heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en de ambiance was erg fijn!
Edith L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Op een doordeweekse dag behoorlijk druk. Eten was ver beneden de maat. Het voorgerecht Vitello Tonnato was zo karig met bijzonder dun gesneden kalfsvlees dat ik het bord er door heen zag. Het hoofdgerecht een salade liet bijzonder lang op zich wachten. Sla was lauw, gamba's waren koud. Verder leek t als of de sla zo uit het pak op het bord was gestort. Vrijwel smakeloos.
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het eten verschilt heel erg per aanwezige kok. De tonijn vooraf is een absolute aanrader! Wel veel lawaai in het restaurant. Bediening is prima.
Bente V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Een gezellige sfeer met heerlijk eten. Een simpele en toch verrassende kaart. De service was goed, snel en vriendelijk. Ook de wijn werd op goede temperatuur geschonken.
Estella47 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een gunstige prijs, de bediening was professioneel en vriendelijk. Jammer dat het nogal druk en rumoerig was door de akoestiek en het geluid van verschuivende stoelen in het bovengedeelte.
Josephine F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Vanavond met mijn vriend voor ons jubileum bij Raak in Utrecht wezen
eten. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Snel een drankje en de kaart gekregen. Voordat we ons voorgerecht kregen, kregen we al de vraag of het hoofdgerecht al door kon? Geen probleem, wij werken beide in de horeca en kennen de drukke avonden. Ondanks de drukte en het wachten was het eten heerlijk! Ook onze complimenten aan de serveerster ( die op de begane grond liep), heel vriendelijk en rustig aan tafel. Top gedaan, en wij komen zeker terug.
mien.heymann .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
het eten is perfect. Mooi opgediend en het smaakt heerlijk. Attente bediening. Het is erg druk en dan is het gauw rumoerig, maar dat hoort erbij. We komen zeker nog eens terug.
Corine G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben een heerlijk drie-gangenmenu gehad voor een erg schappelijke prijs. De rode huiswijn was heerlijk en niet duur.
toon.hendrix H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Al met al tevreden. Maar het houdt niet over.
RB B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wel jammer dat het de 2de x is nu fouten bij afrekenen van Ah bon. Uiteindelijk redelijk goed gekomen.maar wel meer geld kwijt dan het was.en WEER geen groenten erbij.
Lobke B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Goed glutenvrij!
Waren met vijf personen, leuke ronde tafel!
Wel erg rumoerig, 3 verdiepingen en populair tijdstip 's avonds.
Hemaddie .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Super lekker gegeten, voor ieder wat wils, ook met de AH actie. Mooie inrichting. Als het vol zit, wel meer lawaai, maar heel gzellig
Rachel C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Dit restaunrant zit aan een erg drukke straat met allemaal terrasjes, dus het is nogal snel rumoerig. Hoewel het restaurant binnen niet bomvol zat werden we afwisselend gehaast en dan weer erg traag geholpen. Hierdoor is bij ons de indruk ontstaan dat de bediening er met zijn hoofd niet erg bij was. Er was een aparte menukaart voor de AH actie, wat op zichzelf niet zo erg is, maar waarschijnlijk hebben ze voor de actie een selectie gemaakt van hun voordeligste gerechten, want de het menu was erg ongeïnspireerd: carpaccio, saté, tournedos, cheese cake, brownies, etc. Het is een beetje jammer dat ze niet de kans hebben gegrepen om een goede eerste indruk te maken.
Wesley P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke gerechten en een fijne, vrolijke bediening met humor! De sfeer was prettig en de kaart had voldoende diversiteit!
Hannah -.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuk restaurant in een gezellig straatje. Goede en snelle sevice, vriendelijke bediening en stijlvol ingericht restaurant. Aanrader!
t .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellige tent met sfeervolle verlichting. de bediening was leuk en behulpzaam. Gegeten met AH-restaurantactie, eten was top (carpaccio, zalm en brownie).
Olivier M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Misschien hadden wij pech maar moesten 45 minuten wachten voordat we drinken kregen.
Bediening was niet heel goed.
Eten prima. Leuk restaurant.
Prima voor een avondje uit met vrienden.