Restaurant Raak

Drieharingstraat 9 3511 BH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Raak

Paradijs van de stijl

Bakstenen muur, orginele lampen, rond marmeren tafels met casual houten stoelen. Dit is de uitgesproken heerlijke stijl van restaurant Raak. Terwijl je je midden in het centrum van Utrecht begeeft heb je uitzicht op groene natuur. Twee verdiepingen geven ruimte voor romantiek. De kaart is Frans, uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd. En natuurlijk zijn er bitterballen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Raak

Maandag vanaf 17:00 uur
Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Raak

Liset V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op Tweede Kerstdag zonder reservering naar binnen gelopen. Het zat nog niet voor de helft vol. Ik schrijf nooit referenties, maar deze moet ik toch echt kwijt. Het begon al bij de eerste bestelling. De mensen die na ons kwamen werden eerder geholpen dan wij. Nadat we ons voorgerecht en hoofdgerecht tegelijkertijd hadden besteld. Ongeveer na een half uur kregen we ons voorgerecht, welke prima was. Toen hebben we 40 minuten met ons lege bord voor ons gezeten, in afwachting van ons hoofdgerecht. Ondertussen werden alle tafels om ons heen afgeruimd en kregen mensen hun gerechten, maakte de serveerster met meerdere gasten op haar gemak een praatje, liep ze een aantal keer langs terwijl ze naar onze lege borden keek. Heel apart. Toen zijn we maar gegaan. Bij het afrekenen vroeg de jongen of het te lang duurde, waarop ik aangaf wat ik hierboven heb geschreven. Hij checkte het bij de serveerster en het enige wat hij zei toen hij terugkwam was: 'Vreemd' en hij wenste ons nog een fijne avond. Dat vind ik pas vreemd. Het moet niet gekker worden. Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo over de bediening denkt.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Hebben hier op 19 dec. Gereserveerd en om 17.15 uur gegeten met 4 personen voorgerecht van carpatio was goed alleen beetje zoutig. Hoofdgerecht tournedos echter smaakloos we vroegen ons af of het wel van Ossehaas was. Daarnaast rauwkost ook treurig voor woorden alsmede de gebakken aardappel waren niet goed gaar.
We gaan regelmatig uit eten echter dit restaurant was zeer zeker niet wat we gewend zijn.
Kregen als compensatie 3 koffie en een water.
In onze ogen zeker GEEN aanrader.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Leuk restaurant met vriendelijke en alerte bediening. Parelhoen was heerlijk maar het duurde wel lang voordat die op tafel stond (ruim een half uur).
M. D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Gezellig restaurant, service duurde relatief lang en de gangen waren relatief kleine porties. De kwaliteit was verder wel goed.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Hier gegeten op een zondag. Gereserveerd en op tijd aanwezig. Er kon geen lachje vanaf bij binnenkomst en bijna geirriteerd werden we naar tafel gewezen. Vervolgens kwam er niemand naar ons toe. Na kwartier nog niet. Eten was heerlijk, bediening enorm zelfingenomen
Florentine H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Erg lekker gegeten! Goede sfeer, mijn favoriete restaurant in Utrecht
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We werden snel ontvangen en konden gelijk plaatsnemen. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Leuk als je dichtbij Tivoli voor een concert moet zijn!
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
We hadden het vegetarische gerecht: portobello met pompoen, taleggio en paddenstoelen. Het was allemaal een beetje droog, alsof het al een tijdje onder de warmtelampen stond te wachten. Het was het gewoon net niet.
Ste V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Saté was prima maar niet heel bijzonder. Rundercarpaccio was erg lekker, enkel heel weinig voor veel geld. De groeten...
Amy J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Mooi restaurant, leuke aankleding. Gerechten zijn simpel en erg lekker. Prijs-kwaliteitverhouding zit goed.
Enige nadeel dat het wel wat luidruchtig kan zijn, waardoor je je tafelgenoten moeilijk kan verstaan.
Ik zal hier zeker terugkomen.
Joanca V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Tafels staan iets te dicht op elkaar, ventilatie rooster boven tafel stond aan. Gelukkig was er nog n ander tafeltje beschikbaar. Service en eten was uitstekend, jammer dat de prijzen van de hoofdgerechten zonder friet en groente is.
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Salade en soep waren onverwacht pittig (had op de kaart moeten staan of minder pittig gemaakt moeten worden). Bediening vriendelijk en vlot, sfeer goed.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Voorgerecht viel wat tegen ten opzichte van het hoofd en na. Super leuk restaurant met leuke en vriendelijke bediening! Zeker voor herhaling vatbaar.
Liselotte G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
12,95 voor 3 stokjes saté die ook nog eens koud waren, is niet een goed restaurant. De frietjes waren ook vergeten. Want dat zat er niet bij de prijs erin.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Alle gerechten worden apart betaald. Dus de prijzen zijn alleen voor het gerecht. Eventuele bijgerechten als groenten, friet moeten apart besteld worden. Dit vind ik een aantrekkelijk concept. Echter het bakje salade voor
€ 4,50 was heel weinig en te basic; dit kan echt beter.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Verlichting boven de tafel waar wij zaten boven, aan rechter kan was slecht. Het was t e donker om de menu kaart goed te kunnen lezen. Verder prima
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goede, relatief simpele keuken. Goede bediening
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer goede service ontvangen van het bedienend personeel. We hadden een meisje wat begonnen was aan haar eerste dag, maar uitstekend geholpen door haar. Het eten was heerlijk en de prijs/kwaliteitverhouding was goed. Een heerlijke avond gehad, dank personeel van RAAK!!
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het dure voorgerecht van sashimi was een grap, je krijgt twee mini stukjes vis. De kipsate had amper saus, deze bijbesteld maar kwam pas na 15 minuten, wel 2,50 moeten betalen. Alle gerechten moet je los bijbestellen en porties daarvan erg klein. Het was het geld absoluut niet waard.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Dure gerechten, kleine porties (2 stukjes tonijn als sashimi is echt te kort) amper saus bij vlees, en alles wat je bijbesteld moet je voor betalen, ook al wordt het pas gebracht als je je eten al op hebt.