Restaurant Raak

Drieharingstraat 9 3511 BH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Raak

Paradijs van de stijl

Bakstenen muur, orginele lampen, rond marmeren tafels met casual houten stoelen. Dit is de uitgesproken heerlijke stijl van restaurant Raak. Terwijl je je midden in het centrum van Utrecht begeeft heb je uitzicht op groene natuur. Twee verdiepingen geven ruimte voor romantiek. De kaart is Frans, uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd. En natuurlijk zijn er bitterballen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Raak

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gezellig restaurant. Het eten was goed. Bediening was vriendelijk.
miekiemiek K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
heerlijk gegeten bij raak en fijne sfeer in het restaurant. vooraf vitello tonato en sashimi voor vriendin beide erg goed op smaak. tournedos was als hoofdgerecht heerlijk mals. voor bijgerechten mag je zelf keuze maken wat je erbij wilt tegen meerprijs. bediening heel vriendelijk en oplettend. al met al een aanrader.
frankdemunk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk en de gehele avond zijn we niks tekort gekomen kwa service. Het eten was ook prima. Ze hebben een goede kok. De sfeer in het restaurant was meer dan gezellig.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de eerste keer bij Raak gegeten en met AH Bon. Gezellig restaurant, leuke inrichting, boven en beneden. Het was loeidruk maar geen enkel probleem voor personeel. Het eten was heerlijk. Geitenkaas met peer en walnoot, hoofdgerecht zalm op zuurkool en nagerecht chocolade cake met Amartya kersen en nougatijs. Heerlijk!!! En mooi gepresenteerd op de borden. Vriendelijk personeel, waar ik geen stress door drukte kon merken. Gaan hier zeker weer een keer terug.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het viel een beetje tegen. We moesten telkens erg lang wachten op ons eten en toen het kwam was het koud. Ook waren de dames in de bediening niet erg hartelijk. Het was erg rumoerig, maar het is wel een mooi, sfeervol restaurant.
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten! Fijn plekje met uitzicht op de tuin. Aardige bediening zoals altijd.
Enige nadeel is het geluid. Bij een volle tent versta je elkaar bijna niet.
Courses .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We zijn hier met de AH actie geweest. Leuke locatie en mooi pand. Het eten was prima, niet bijzonder goed maar ook niet bijzonder slecht. De pasta had wat meer smaak mogen hebben in mijn beleving, was vrij blant. Al met al leuke avond gehad, als je casual een hapje wil doen in het centrum van Utrecht is Raak! een leuke optie. Ik heb de prijzen niet gezien vanwege het aangepaste menu, maar ik weet niet of de prijs/kwaliteit verhouding in dat opzicht dus helemaal okee is.
N. B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Smaakvol ingericht en vriendelijke jonge bediening. Eenvoudige gerechten op de kaart met voor ieder wat wils. Bijgerechten apart bijbestellen waarbij we €4,75 voor een kopje eenvoudige salade veel te hoog geprijsd vinden. Hoofdgerecht werd in sneltreinvaart uitgeserveerd. De zalm was meer rare dan medium. Cappuccino in te kleine kopjes. Ik vond het al met al een krappe voldoende.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Vriendelijk jong personeel namen de tijd voor je
Nouksterr .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goed eten snelle service, biefstuk was koud dat was wel heel erg jammer.. en om m dan terug te geven is ook zo wat want dan zit de helft wel te eten en de helft niet..
annonymus .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We kwamen om 19 uur binnen en het was heel erg rumoerig, maar om 20 uur was het prima. Blijkbaar veel forensen daar, ook prima. Eten vlotte geserveerd, aardig personeel!
Stefanie ..
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij aankomst waren wij verlaat en was de reservering helaas vergeven. Toen ik aangaf dat ik meerdere keren geprobeerd had telefonisch de reservering te verzetten naar een half uur later (wat helaas niet lukte, omdat het restaurant telkens in gesprek was), hebben ze alsnog ons heel snel kunnen plaatsen aan een tafel.
De bediening was erg vriendelijk en vrolijk! Dat vind ik een heel groot pluspunt. Ik werd er helemaal vrolijk van. Tevens hebben wij een heerlijk voor- en hoofdgerecht gehad met een drankje en bijgerecht voor net iets onder de € 40,- voor 2 personen. Erg goedkoop dus. Al met al een goede beleving en zal er zeker vaker komen!
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leek in eerste instantie geen plek te zijn, beneden neergezet. Bediening was vlot en kwam naderhand vragen of het smaakte. Friet leek me vrij donker. Het opmerkelijkste was nog de kat die zomaar kwam binnenspringen. Officieel mag het niet zei de ober maar hij zag geen muizen meer dus het was ok? Rare redenering vind ik dat als het niet mag. Aangezien 99/100 gasten er geen punt van maakt is het prima? Garnering bij de kipsate had iets gevarieerder gekund. Vlees smaakte goed. Prijs goed. Weinig op aan te merken.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hier met vrouw en zus gegeten. Het eerste dat in dit restaurant opvalt: het enorme rumoer van kletsende mensen. Of moet ik zeggen vrouwen? Opvallend dat zeker 90% van de klandizie vrouw is. Als je je niet aan dat gepraat stoort (ik wel, op den duur, ik werd er doodmoe van), is het best gezellig. Daar draagt het warme interieur en het gedimde licht zeker aan bij. Dat je vlakbij de natuur zit (of zoiets stond er in de beschrijving op deze site), is mij niet opgevallen. Maar dan, in dit jaargetijde is het tegen etenstijd aardedonker en dus lastig naar buiten kijken. Minpuntje: de ongemakkelijke schoolstoelen.
Dan het eten. Dat was een merkwaardige mengeling van karig en overvloedig. Het voorgerecht van mijn zus: een minuscuul hapje. Mijn hoofdgerecht (eendebout): overvloedig. De bijbehorende groente: vrijwel afwezig. De groente bestond overigens uit een klein tomaatje, vier olijven en een kloddertje bijzonder zure auberginesalade. Het bijgerecht (patat): een flinke kom vol, niet te zoute en dikke frieten. De eendebout smaakte overigens verrukkellijk. Gaar tot op het bot en heerlijk gekruid. Voor het geld hoefden we het niet te laten, eenieder had een overvloedig maal. Al met al een aanrader, ondanks enkele minpunten. Een volgende keer komen we denk ik wat later. Omstreeks acht uur was de tent ineens halfleeg...
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Via de AH actie hier gekomen, en het was een superkeuze. Door file kwamen wij wat later aan, maar door theaterbezoek moesten we ook weer op tijd weg. Dat was allemaal geen probleem. Personeel was erg vriendelijk en het eten was erg lekker. Kom hier zeker nog eens terug.
RB B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
deze x zeer teleurgesteld .omdat we geen bij gerechten kregen zoals friet en gronten wat er wel bij hoorde.toen os eten bijna op was konden we als nog krijgen.dus vreemd dat men niet op de hoogte was dat dit standaard was.
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Stukje kip die niet gaar was.
Bediening was jammer genoeg niet erg aanwezig. Er hangt wel een leuke sfeer in het restaurant. En leuk dat ze de deur ook voor je open houden, dan voel je je welkom!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vol restaurant, gelukkig hadden ze nog een plekje voor ons. Erg gezellige sfeer en de bediening is top! Snelle service, goed advies en de tournedos is een aanrader. Super avond gehad, ga snel een keer terug.
m9eurts .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijke tournedos gegeten bij Raak, uitstekend gebakken. Een sfeervol restaurant, wel héél veel tafels, dus erg rumoerig, maar dat levert ook een leuke dynamiek.
Oerie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Teleurstellend eten. Alleen het voorgerecht was redelijk, carpacio, maar ook erg simpel. Friet smaakte naar vis. Misschien moeten ze het frituur eens vernieuwen en de friet niet in dezelfde frituur gooien als de vis borrelhappen. Hebben er wat van gezegd, en kregen een nieuw bakje, maar ook die smaakte naar vis. Proef dan eerst even wat je je gasten geeft! Ook de gegrilde groenten waren smaakloos en erg eenzijdig. Tot slot was ook het dessert bedroevend. Brownies kan zelfs ik lekkerder maken en het bolletje ijs was nog smaaklozer dan het ijs van de supermarkt. Al met al dus niet de moeite waard om er nog eens naar toe te gaan.