Restaurant Queen's

6,7
6,5
H.a. D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goede locatie, maar beperkte openingstijden vanwege koppeling aan Beatrix Theater
De bediening is prettig, de kwaliteit is gemiddeld.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
voor de musical hier gedineerd. bediening vlotjes en alert. behalve dat ze wijnglas weg haalden terwijl mijn dochter net had gezegd dat ze tijdens hoofdgerecht een orde wijn wilde.
stoelen, vooral met zo'n warm, weer plakkerig.
eten: prijzig.
crushi sushi> gefrituurd, kosten 12,50 voor 3 stukjes en garnituur
risotto was overgaar waardoor hij aan het gehemelte bleef plakken. borden werden niet leeggegeten
de ossenhaaspuntjes heerlijk. De garing precies goed. frietjes en ijsbergsla erbij met een 1/2 gekookt eitje.kosten: 22,50
Ik zou hier niet terugkomen vanwege de prijs. 19,50 voor n bord risotto met champignons en gefrituurde ( ik denk) rocket sla is aan de stevige kant. ze komen aan tafel nog parmezaanse kaas erbij doen maar deze is al geraspt.
pauzearrangement: netjes verzorgd. drankje met warme en koude hapjes stonden aan dezelfde tafel klaar.
Ruiters .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Wat een aanfluiting. Wat het begin van een mooie avond The Bodyguard had moeten zijn, eindigde in een teleurstelling. Allereerst, waarom zet je iedereen die met z'n tweeën is op minimale afstand naast elkaar, terwijl er genoeg tafels in datzelfde gedeelte vrij zijn. Wij hebben dan ook om een plek met meer privacy gevraagd. Bediening is erg jong en onervaren en weet bijv. niet eens welke huiswijn wordt geschonken! Continu lang wachten en meerdere malen vragen om een nieuw drankje. We hadden twee gangen besteld (voor- en hoofdgerecht) en waren om 18.00 uur binnen. Toch kregen wij ons hoofdgerecht pas na 19.30 uur, waardoor wij niet eens meer de tijd hadden voor een kop koffie of dessert.
Voorgerecht van mijn vrouw (welk zichzelf repecterend restaurant serveert pompoensoep in de zomer??) werd geserveerd zonder lepel en de soep werd van een dusdanige hoogte op het bord gegoten dat de spetters bijna op haar jurk zaten.
Wij komen hier niet meer terug en eten de volgende keer wel elders in Utrecht. Genoeg leuke restaurants in de buurt..