Restaurant PUUR

Heuvelplein 81 5741 JJ Beek en Donk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van rib eye met rucola, gezouten pistache, parmezaanse kaas en schaaldierenmayonaise
      Rösti van aardappel, oude kaas en spekjes met pulled chicken en mosterdmayonaise
      Tartaar van Hollandse nieuwe met gewokte Zeeuwse mosselen, kroketje van Hollandse garnalen en tomatendressing
  • Hoofdgerechten
    • Licht gerookt en daarna gebakken eendenborstfilet met rode port saus
      Gegrilde houthakkerssteak ± 300 gram ingesmeerd met piri piri kruiden geserveerd met kruidenboter
      gebakken witvisfilet met in boter gesmoorde garnalen, dragon en tomaat
  • Nagerecht
    • Dessert van de chef
      kaasplankje (+2,50)
      koffie of thee met bonbon

Halve fles mineraalwater

Maarten Jan O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Hier voor de eerste keer gegeten met de AH actie, wij vinden dat zo de AH actie ook gebruikt moet worden bij die restaurant waar je nog niet bent geweest of nieuwe.

Bij binnenkomst konden wij uitzoeken waar wij gingen zitten het kon ook buiten, plaatsje gekozen binnen omdat buiten direct aan parkeer plaatsen was.

Eerst een drankje en toen de kaart, het viel op dat er mooie combinaties waren van Vis en Vlees, wij gingen voor de drie gangen vier was ook mogelijk, maar achteraf toch de juiste keuze met drie gangen.

Voorgerecht, mijn vrouw nam de Tartaar van Hollandse Nieuwe met gewokte mosselen en een kroketje van Garnalen met tomaten dressing, mooi en lekker.

Ik nam de Rösti van aardappel met spekjes pulled chichken (oude kaas?)en een heerlijke mosterd mayonaise een heerlijk gerecht, jammer van de opmaak vrij klein plankje maar de smaak prima.

Wij dronken hier bij beide een witte Sauvignon,lekker.

Hoofdgerecht , mijn vrouw ging voor vis namelijk Kabeljauw met Garnaaltjes dragon en tomaat, gewoon heerlijk en ook een mooi stuk Kabeljauw

Ik nam de gegrilde houthakkers steak deze was ingesmeerd Piri Piri en kruiden boter,deze was heerlijk, hierbij kwamen voor beide Frietjes, salade ,en gewokte groente met onder andere Bloemkoolroosjes, wortel, en boontjes.

Wij dronken weer een Sauvignon bij de vis en ik een Chileense Merlot, jammer dat er een niet wat krachterige rode wijn was voor bij het vlees.

Nagerecht, mijn vrouw een koffie het kaasplankje kon er niet meer bij.

Ik nam het kaasplankje vier heerlijke kazen en op een juiste temperatuur dus niet rechtstreeks uit de koeling o.a. vloeibare Brie, Munsterland een Oude Kaas en een Blauwschimmel, hierbij een appelstroop en? lekker krentenbrood, jammer dat het op een te klein plankje lag alles lag op/tegen elkaar.

Afsluiter koffie met een keuze bonbon , lekker.
Lekker en goed gegeten, voor ons was het eigenlijk te veel, maar komen zeker terug.
Frances W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prima gegeten en mooie kaart
Lien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Een aanrader om lekker en gezond te eten. Ik kon zonder probleem en zonder extra kosten de frieten laten vervangen door groenten.
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Nieuw in Laarbeek, met ervaren kok in de keuken. Kleine kaart waarbij de liefhebber van vegetarisch eten er bekaaid afkomt. Prijs en kwaliteit zijn helaas onvoldoende in verhouding, Vlotte bediening in sfeervol ingerichte ruimte.
Als u bij het voorwoord in de menukaart kijkt, staat er een hele uitleg over vegetarisch dineren bij PUUR.
Daar staat namelijk dat wanneer u vegetarisch bent u dit aan kunt geven aan de bediening zodat de chef dan altijd met verse producten kan werken en iets origineels kan maken zodat u verrast wordt en niet met de "standaard" gerechten afgescheept wordt.
Verder betreuren wij het dat u het te duur vond ondanks dat u de soep, het dessert en de hele avond karaffen water van ons gekregen heeft.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
gebruik van goede/verse producten ,zeer goede bediening!!!!
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Goed eten, vriendelijke bediening, alles keurig netjes, maar de ruimte mag iets sfeervoller.
marjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
weer heerlijk gegeten, erg vriendelijk hulpvaardig personeel.
Mooi kijkje in de keuken, verse producten,
super maaltijd.
Carlo S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Erg genoten van een heerlijk 4-gangen menu. Alles tot in de puntjes verzorgd,
Bordjes mooi opgemaakt. Bediening is erg netjes. Enige aanmerking: men zou wat meer kennis mogen hebben van wijnen en andere dranken, verder is alles top.

Groetjes, Carlo
Carlo S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten in dit klein, gezellig restaurant. Mooie gerechten op een speelse manier geserveerd. Nette bediening. Eigenlijk is alles top. Enige aanmerking; Men mag meer kennis opdoen qua wijnen.

Groetjes, Carlo
Trudi O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Klein, gezellig restaurant voor maximaal 30 personen. Het eten is van goede kwaliteit en zelf vers bereid door de kok. Lekker culinair smaken en combinaties ontdekken, maar toch niet al te chique poespas. Ook de medewerkers zijn correct, hebben aandacht voor de klant en blijven tegelijkertijd gewoon zichzelf. Heerlijk een avondje tafelen! Ik kom zeker nog eens terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was prima, de service was goed. We zaten in de buurt van de deur. Dat voelde koud aan.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
2e kerstdag hier gegeten, keuze uit 3, 4 of 5 gangen menu.
De gerechten die op tafel kwamen waren perfect. Veel keuze uit vis, wild en vleesgerechten.
Personeel doet rustig zijn werk en we kregen een goed advies over de wijn.
We hebben genoten.
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Carte blanche voor de kok. Hij stelde ons zeker niet teleur met vier overheerlijke gangen. Inclusief advies over de drank.
Wij komen hier zeker terug
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten, goed service, lekker zittende stoelen, gezellige ambiance.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten en erg vriendelijk personeel.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bediening en kok waren zeer goed
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hebben met de iens reservering gegeten gerechten waren zeer smaakvol en verrassend komen hier waarschijnlijk wel terug
Tessy G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeker in combinatie met de Iens korting.
Heerlijk eten.
Bediening zou meer kennis van de wijnen mogen hebben.
Er wordt na elke gang gevraagd of en wanneer de volgende gang door kan. Zeer prettig.