Restaurant PUUR

Heuvelplein 81 5741 JJ Beek en Donk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • *Carpaccio van hert met rucola, gefrituurde oesterzwam, oude kaas en stroop van jägermeister
      *Salade van rode kool met zoet/zuur van appel, gebakken bloedworst en sint jakobsschelp met appelstroopmayonaise
      *Mousse van Grolsch herfstbok met gerookte paling, toast van krentenbrood en mosterdmayonaise
      *Dun gesneden en geschroeide sukade met gefrituurde uienring, stoofpeer en hachee-créme
      *Carpaccio van rib eye met rucola, gezouten pistache, oude kaas en schaaldierenmayonaise (heerlijk met eendenleverkrullen €3,95 meerprijs)
      *Wildbouillon met een spiesje van diversen soorten wild en mousse van knolselderij
      *Licht gebonden mosterdsoep met gerookte paling, paddenstoelen en rucola
  • Hoofdgerechten
    • *Gebakken grietfilet met coquille en krokant van ham en een zachte mosterdsaus
      *Gegrilde steak van het everzwijn (250 gr.) met pompoen/mandarijn chutney
      *Speenvarkenfilet met gebakken bloedworst, een appeltaartje met spek en saus van Grolsch herfstbok
      *Gegrilde entrecote met gebakken scampi en kruidenboter(meerprijs €4,95) uitbreiding met gebakken eendenlever €5,95 meerprijs
  • Nagerecht
    • *Dessert van de chef
      *Koffie of thee met een bonbon
      *Kaasplankje (meerprijs €2,50)
      *IJskoffie 18+: 2 bollen vanille ijs, licor 43 baristo, espresso, slagroom, geroosterde amandelen en geraspte chocolade (meerprijs €2,95)

Halve fles mineraalwater

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben bij jullie in het restaurant een hele fijne en een gezellige avond gehad.
Wij kunnen het iedereen aanraden om naar puur te gaan om daar te gaan eten.
Groetjes van Riet en Martin.
Angelique J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ontzettend lekker gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening, top!!.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne bediening.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten (AH) o.b.v. de recensies, die zeer goed waren. Ook wij hebben goed gegeten, prijs - kwaliteit is prima, leuk omschreven menu kaart. De gerechten waren van de normale menukaart, alleen wat minder in aantal, dus geen aanpassingen qua hoeveelheid. Keuze uit 3 of 4 gangenmenu, voor slechts een paar euro meer het 4 gangen menu genomen. Al met al een goed verzorgde avond met lekkere gerechten.
E.m. V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
zó goed, dat ik volgende week heb besproken!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Puur is een leuk restaurant met een mooie dinerkaart. We hebben er als kennismaking gegeten in het kader van de AH-restaurantactie. Er werd een volwaardig menu geserveerd. Klasse. We komen zeker nog een keer terug om ook van de wijnkaart te genieten met name van een speciale wijn ( de gastvrouw weet wat we bedoelen :}.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker gegeten! Flinke porties, maar prima om te doen. Fijn was dat er voldoende groente werden geserveerd. Hier komen we nog wel een keer terug.
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een zeer goede aanrader ! Smaakvolle gerechten en de bediening was super .
Indra K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
goede sfeer, vriendelijke bediening en lekker. Ga zeker nog een keer terug
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
goed eten voor eerlijke prijs. wijnkaart wat aan de kleine kant. kok doet alles in zijn eentje waar ik mijn perte voor afneem wat hij neer weet te zetten. prima gegeten.
Wij hebben in totaal 16 zeer mooie en gevarieerde wijnen waar u uit kunt kiezen, en met totaal 30 zitplaatsen kunnen wij ook echt niet meer aanbieden helaas.
Floor V.
Alles was super.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het eten was top????
Een aanrader we gaan zeker nog eens terug.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, ongedwonge sfeer, aardige bediening. Voor herhaling vatbaar!
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Eten was erg lekker, goede ingrediënten en dat proefde je. De bediening was uitstekend.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima gerechten, goede keuze met het ah iens menu. Echter de open keuken heeft de afzuiging niet op orde en door het grillen van het vlees heb je veel last van een vettige baklucht in de zaak, Heel jammer want het is goed op te lossen door wat kleine aanpassingen.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Wij gaan zeker terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten in super mooi restaurant. Open keuken zodat de kok zicht had op zijn klanten. Gerechten mooi opgemaakt en erg lekker. Ruime porties en zeer compleet. Het toetje, de ijskoffie, was overheerlijk.
We komen zeer binnenkort weer terug
Perfect
John K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Via AH actie hier gegeten. Prima verzorgd het eten en voldoende keuze. Als de presentatie (lees kleding) iets beter zou zijn, zou het een 8 zijn. De jongeman die uitserveerde en de ontvangst deed was volgens mij geheel nieuw in het vak en erg onwennig.