Over het restaurant Restaurant Puur

Puur en eerlijk in Leiden

In de schilderachtige omgeving van het historische centrum van Leiden ligt het unieke restaurant Puur! Proef de eerlijke en pure gerechten die op een klassieke en ambachtelijke manier bereid worden door de keuken. De eerlijke producten zitten vol met smaak en de sfeer van het restaurant zorgt altijd voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Puur

• Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Verrassend lekker
PvdVelde .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Bij restaurant Puur hebben mijn man en ik onze 4 jarige trouwdag gevierd. Omdat we allebei een gastric bypass hebben gehad, kunnen we niet zoveel eten. We konden een 5 gangen menu bestellen en dat samen delen, geen probleem. Ook mochten we langere tijd tussen de gangen laten zitten. We kregen ook heerlijke amuses tussendoor, dus uiteindelijk hadden we wel 9 gangen. Het wijn arrangement was ook heerlijk, ik had de 'BOB' variant met halve glazen. Meer kan ik niet op. En ik heb van alles genoten. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam en weet ook erg veel, ook van de wijn kreeg ik uitgebreid de uitleg. Het eten is ook allemaal biologisch. De smaak is geweldig. Volgende week gaan we weer op mijn verjaardag. Een aanrader.
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Wij hebben hier met een social deal ee 4 gangen menu gegeten. Ondanks de deal heel verzorgd en heerlijk gegeten... 1 minpuntje... De frieten en groenten bij het hoofdgerecht waren zacht en leken opgewarmd.. In contrast met de rest van het menu!. Zeer gastvrije en professionele bediening!
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, al veel goede verhalen gehoord en inderdaad, het klopt allemaal. We lieten ons verrassen met een verrassingsmenu. De kaart is niet heel erg uitgebreid, maar des te makkelijker om te kiezen. Goede porties en zeer gevarieerd. Ja we komen zeker terug!
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, super vlotte bediening van attent personeel!
martijn.vanderheide .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Erg leuk restaurant met vriendelijke bediening en buitengewoon heerlijke en originele gerechten. Gesitueerd op een bijzonder leuk plekje in Leiden. Aanrader!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prima ontvangst. Vriendelijk personeel, met gevoel voor humor! Mooie inrichting, met goede indeling van de tafels. Prima kaart, met niet teveel keus. Alles verliep gladjes van begin tot eind. Wij waren zeer tevreden!
Marlou P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Mijn zus werd 70 en we hebben genoten, eten was fantastisch, lekker en goed verzorgd, iedereen was goed op elkaar ingespeeld, leuk dat Cock ook af en toe uitserveerde!! Een klein minpuntje de frites waren net iets te hard gebakken, iets te knapperig. Verder geweldig, dank voor de heerlijke avond. ???????? Marlou Pol Frommé
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Met 6 vriendinnen vrijdag 1 juni genoten bij Restaurant Puur. Alles was perfect. Het eten was heerlijk en werd met veel plezier door attente en aardige mensen geserveerd. Alles was SUPER !! Mijn advies ga er ook genieten
fusca-tb .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Puur is een restaurant waar je heen wilt voor de verse ingrediënten en "pure" producten waar ze niet voor niets hun naam op hebben gebaseerd.
MG O.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Nu 3x bij Puur gegeten en het was wéér een avondje uit. Gezellige bediening die hun vak verstaat, lekker eten, mooi opgemaakt en door de koks aan tafel gebracht. Bij Puur is er oog voor de details.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten en een erg aardige bediening!
Bediening die je als gast behandeld en ook goed weet te vertellen welke gerechten er gepresenteerd worden.
Zeker voor herhaling vatbaar
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vriendelijke bediening en mooie gerechten. Verrassende kleine tussendoortjes. Voor herhaling vatbaar. Aanbod van water stond naderhand helaas wel op de rekening.
Aniek91 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Opnieuw heerlijk gegeten bij Puur. De kaart heeft leuke gerechten en tussendoor steeds een kleine amuse/versnappering gekregen. Tevens goede voorlichting over de wijnen. Kortom een zeer geslaagde avond en zeker weer voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ik vind het misleidend als je na binnenkomst gevraagd wordt of je prosecco, een mandje brood en/of water wilt.
Je zou de indruk kunnen krijgen dat je dat door het restaurant aangeboden wordt. Zet die dingen gewoon op de menukaart zodat de klant zelf kan kiezen en dan kom je bij het afrekenen niet voor een [vervelende) verrassing te staan.
Arwen H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De borden waren prachtig opgemaakt.
De service was super! De klant wordt in de watten gelegd.
Marie F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Uitstekend restaurant, vriendelijke adequate bediening. Goede uitleg bij de gerechten en wijn. Wij komen hier zeker terug.
Lenneke W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel.
Katrien V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het eten was over het algemeen goed. De bediening was wonderlijk. Bij vraag naar de wijnkaart werd de huiswijn voorgesteld, terwijl het niet druk was kregen we nauwelijks tijd tussen de gerechten. Jammer want dat heb ik ook wel eens anders beleefd.