Restaurant Puur

Pieterskerk-Choorsteeg 9 2311 TR Leiden Nederland Kaart
31-715120998

Over het restaurant Restaurant Puur

Puur en eerlijk in Leiden

In de schilderachtige omgeving van het historische centrum van Leiden ligt het unieke restaurant Puur! Proef de eerlijke en pure gerechten die op een klassieke en ambachtelijke manier bereid worden door de keuken. De eerlijke producten zitten vol met smaak en de sfeer van het restaurant zorgt altijd voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Puur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Puur

Angela O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Restaurant Puur bevindt zich in de oude stadskern van Leiden met zijn nauwe steegjes, kinderkopjes en ambachtelijke winkels . Het eten is van grote klasse: het wordt geheel door de eigenaar zelf bereid met zijn schat aan ervaring, gevoel voor smaak en kwaliteit. De keuken is schoon, spik en span georganiseerd. Met zorg is het bedienend personeel uitgezocht. Dit restaurant verdient een aantal Michelin sterren.
Angela Rietkerk-Overgaauw
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
in 1 woord GEWELDIG , goede sfeer, heerlijk eten, een echte aanrader. De bediening was heel goed en we hebben genoten. We komen zeker terug.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Prima eten maar bediening was niet scherp. Zo werd er een paar keer gevraagd wie er vlees of vis had besteld, krijg je een steakmes bij iemand die vis eet en begrijpen ze bv. niet dat je koffie bij het dessert wil( duidelijk aangegeven). Niet eerst koffie en dan dessert (ruim) erna.
Kwaliteit van het diner was wel goed.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk eten (rumpsteak helaas wel wat te zout maar boden direct aan het terug te nemen)
Fijne bediening..lekkere wijn..goede sfeer..wij komen terug!
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben hier gisteravond gegeten. Het eten was geweldig en de service ook. Wij komen zeker nog een keer terug. Er staan nog heel veel gerechten op de kaart die wij willen proeven.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wat was het weer een feestje bij Puur! Heerlijk gegeten, super bediening die zelf een uitleg in het Engels deed voor mijn Engelse schoonzus. In een woord: top!! We will be back soon.
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goede ontvangst bij binnenkomst, vriendelijke en attente bediening, goede wijn en eten perfect opgediend en klaargemaakt.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heb hier laatst erg lekker gegeten. Het is vanbinnen erg gezellig ingericht. Wij waren uit eten met zijn 4’en, de gerechten werden tegelijk geserveerd. Is altijd fijn als je niet nog lang moet wachten tot de laatste zijn eten heeft. Personeel was vriendelijk en de prijzen waren oke.
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
we voelden ons verwend!
Nanette O.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Geweldige avond gehad: bediening zeer attent, vriendelijk en professioneel. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden. Gezellige sfeer. Kortom een dikke aanrader. Ik kom hier zeker graag terug!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
heb hier al meerdere keren gegeten, de vorige keren via social deal, nu gewoon vanuit de menukaart met oud-collega's,
Altijd is de ontvangst vriendelijk, de bediening goed en het eten heerlijk.
Een aanrader!
Fleur F.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Goed eten en er wordt goed ingespeeld op de wensen van de klant. Heerlijke wijnen en goede service. Voor de kleine eter wel grote porties, maar heerlijk.
Babs K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Hartelijk ontvangen.Eten juiste tijd geserveerd.Heerlijk gegeten.Gezellig restaurant.Voor herhaling vatbaar.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
In een fijne ambiance word je vriendelijk ontvangen, wordt alles toegelicht, zijn de gerechten stuk voor stuk bijzonder en heerlijk tegelijk!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en een gezellig restaurant middenin het mooie en oude centrum van Leiden. Wel wat kleine porties maar kom hier zeker terug.
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Prima verzorgde en creatieve borden, bediening was heel jong maar erg vakkundig, attent en netjes. Gezellige sfeer die bij meerdere soorten avonden past!
Kiki K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Laat in de avond nog een dessert gegeten met vrienden. Super fijn dat dat nog mogelijk was bij PUUR. Top service en heerlijk dessert!
Amber L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Ik heb een heerlijk dessert kunnen eten bij restaurant PUUR. Naast het feit dat het er goed opgemaakt uitzag, smaakte het ook geweldig. De bediening was erg vriendelijk en had zelfs nog gezongen voor een jarige vriendin en de sfeer was verder ook goed. Ik kom er zeker nog een keer eten.
Céline V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk restaurant voor een gezellig avondje uit.
Keurige ontvangst, lekker eten en top bediening! Precies de juiste balans tussen aandacht geven en de gast een avond met elkaar laten genieten zonder te storen.

Ik ben zwanger en daar werd heel goed rekening mee gehouden met uitleg van de gerechten.
Wijnen voor mijn man waren heerlijk.
Ambiance, verlichting en accoustiek ook erg goed, wat bijdraagt aan het geheel plaatje van een avond uit.
Wij komen zeker terug!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Super lekker gegeten, fijne bediening.