Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Rillette van Makreel met gerookte mayonaise, toast, komkommer en radijs
      Carpaccio van het Hereford rund met basilicum mayonaise, Parmezaanse kaas pijnboompitten en kappertjes
      Groentetuintje met geitenkaas, gepofte quinoa, knol crème en gekarameliseerde zwarte olijven
  • Hoofdgerechten
    • Duo van het Limburgs kloostervarken, roulleau van pulled pork en varkenshaas, roze pepersaus en gegrilde groenten
      Heilbot met een saffraan saus, mousseline van pastinaak, gepofte groenten en een antiboise
      Risotto met een beurre blanc van witte truffel en Parmezaanse kaas. (Gebakken gamba`s + 4,50)
  • Nagerecht
    • Dessert van de chef

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Puur

Puur en eerlijk in Leiden

In de schilderachtige omgeving van het historische centrum van Leiden ligt het unieke restaurant Puur! Proef de eerlijke en pure gerechten die op een klassieke en ambachtelijke manier bereid worden door de keuken. De eerlijke producten zitten vol met smaak en de sfeer van het restaurant zorgt altijd voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Puur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Puur

Jan O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijke gerechten en prijs/kwaliteit voortreffelijk
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Wij hadden goede ervaringen van vorige etentjes hier. Viel nu iets tegen. Maar sfeer en bediening uitstekend.
Alyssa O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service erg oplettend en weet veel te vertellen over de bijpassende wijnen. De decoratie is huiselijk en gezellig
L B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij hebben erg genoten bij restaurant Puur. We zijn netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. Daar hebben we echt heerlijke carpaccio als voorgerecht en spareribs als hoofdgerecht op. De kwaliteit van het eten vonden wij echt goed. Wij gaan zeker (binnenkort) terug!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij hebben lekker gegeten, gerechten waren met smaak bereid en mooi opgemaakt. Goede en vriendelijke service! Zeker de moeite waard.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heel gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekker menuutje. Fijne wijn. Prettige bediening.
Ruurd R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Obv. de goede recensies gekozen voor Puur. Deze recensies worden echter niet waar gemaakt. Keuze in het 3 gangenmenu is beperkt. Voor- en nagerecht waren goed, hoofdgerecht niet. De heilbot was veel te gaar en als een rommeltje opgediend. De espresso was niet te drinken, slap bakje. Bediening zeer matig, wist niets van wijnen en ging niet professioneel om met aanmerkingen.
Joukje V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Bij Puur kun je met een 3 of 4 gangen menu echt een hele avond gezellig tafelen. Wij waren met z'n vieren met de AH restaurantactie. Vooraf en tussen de gangen door werden we verrast met kleine amuses. De gerechten zijn prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. De jonge vrouwen in de bediening zijn heel prettig in de omgang: service gericht, maar ook gezellig als je open staat voor een praatje. Kortom: het was een heerlijk avondje, maar zonder Sinterklaas.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
We hebben heel lekker gegeten in een knusse sfeer. De bediening was erg goed, maar we kregen wel erg veel gezichten aan tafel.
E.N. W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Met dieetwensen werd keurig rekening gehouden.
Veel extra's als amuses en een pre-dessert.
Frites moest extra worden besteld en betaald, Dit zou voor dit soort zaken moeten worden verboden.
Bediening erg jong maar goed getraind.
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Een hartelijk ontvangst, fijne bediening en heerlijke gerechten! Wij bevelen restaurant Puur van harte aan.
Virginia I.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
In een fijne ambiance word je vriendelijk ontvangen, wordt alles toegelicht, zijn de gerechten stuk voor stuk bijzonder en heerlijk tegelijkertijd! Personeel kwam ook heel vriendelijk over, al met al een super geslaagde avond.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Beperkte kaart met heerlijke gerechten, met extra amuses en tussengerechten. Goed bijpassend wijnarrangement. Uitstekende bediening en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heb een erg gezellige en heerlijke avond gehad met mijn vriendin, goede service en eten zeer goed.
Daar wel vaker gegeten door de jaren. En het blijft altijd goed.
Allen was het gisteren wel heel erg druk en rumoerig.
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heel sfeervol restaurant, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Wij gaan er zeker nog een keer terug.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Wij hebben er prima gedineerd met onze tennisvriendinnen.
Een aanrader. Veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!
De tafel van Ellie R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gezellig restaurant met heerlijk eten waar je elkaar goed kunt verstaan omdat er gelukkig geen muziek wordt gedraaid. Een aanrader !????
Klazien K.
Het eten werd door iedereen goed gevonden en de bediening is prettig.
We waren met ons negenen. Dan is het moeilijk om allemaal van de ah actie gebruik te maken. Dat was jammer.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Super lekker gegeten. Goede prijs. Goede bediening(Anne Marie). Fijne locatie. Erg goed dus! Zeker een aanrader voor iedeteendie Leiden bezoekt.
Gert Jan T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben uitstekend gegeten, prima bediening door Annemarie en gezellig! Goede entourage, gezellige inrichting, lekker warm. Super avond. Ook het overige personeel een dikke vette pluim!