Over het restaurant Restaurant Puur

Puur en eerlijk in Leiden

In de schilderachtige omgeving van het historische centrum van Leiden ligt het unieke restaurant Puur! Proef de eerlijke en pure gerechten die op een klassieke en ambachtelijke manier bereid worden door de keuken. De eerlijke producten zitten vol met smaak en de sfeer van het restaurant zorgt altijd voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Puur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Puur

Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het menu was wel beknopt vanwege de AH actie maar het eten was wel erg lekker.
De kleine hapjes tussendoor dat maakte het wel een leukere avond.
eten4082ajbosch .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten met 2 x verrassingsmenu : 3 gangen vis en vlees. Lekker en origineel. Het vegetarisch menu valt tegen (rijstpudding met kaas en groentes). Aardige vlotte bediening, ook de chef doet mee. Leuke amuses, klein maar subtiel. Lekker toetje. Ben er vaker geweest en ga er zeker nog vaker naar toe.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De bediening is buitengewoon uitnodigend, voorziet elke wijn en elk gerecht enthousiast van deskundig commentaar. We gingen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Beide verschillende gerechten die we deelden. De gerechten zijn wat in onbalans ( te fletse vis met te uitgesproken saus bijvoorbeeld). Heerlijke risotto met garnalen en truffel. Toetje heerlijk en goed op smaak. Wat ons betreft mogen de porties wat kleiner en de smaken wat verfijnder.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Mooi amuse en ieder bord was een feest om te zien. De gerechten waren heerlijk. Lekker koffie toe kortom een topavond.
Corry L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellige en snelle bediening. Goed aantrekkelijk eten . Bijpassend wijnarrengement prima in orde, duidelijk toegelicht door een enthousiaste sommelier.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eten was opvallend lekker; we hadden allebei een driegangenmenu. Dat bevatte een beetje voorspelbare gerechten, maar bijzonder goed klaargemaakt. Het zelfgemaakte pepermuntje bij het weggaan was smakelijk en origineel.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
het concept om bij een verrassingsmenu niet dezelfde gerechten te serveren maakt het heel leuk. daarnaast is er goed nagedacht over de passende wijnen. de bediening laat zien dat ze oog en aandacht hebben voor de klant en zich aanpassen aan de wensen. wij hebben een super leuke avond gehad en gaan er zeker vaker eten
Agna Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Opnieuw een heel plezierige ervaring. De gast die hier eet in het kader van de AH kortingsactie wordt net zo zorgvuldig behandeld als de overige gasten; er is zelfs een speciale, goed verzorgde menukaart gedrukt voor deze actie. Het eten was heerlijk, en mooi opgemaakt. Een verrukkelijke rillette van makreel, fijne heilbot en een prachtig dessert, en ook de amuses waren prima op smaak. De bediening is vlot en vriendelijk, soms zelfs wat veel van het goede als iets te vaak wordt gevraagd of alles naar wens is. Al met al blijft dit een fijn adres waar wij zeker terugkomen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hier nu al voor de derde keer gegeten, prima kwaliteit prettige bediening ,wat wil je nog meer?
Zeker aanbevelen waard.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was plezierig en attent, leuke plek in de sfeervolle buurt en gezellig druk, Voor herhaling vatbaar.
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Fantastische service en heerlijk eten. Houden geweldig rekening met dieetwensen!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en supergezellig restaurant!!
Loekie D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mooie zaak, vriendelijk personeel, prettige sfeer, heerlijke gerechten en veel aandacht voor kleine details. Absoluut een aanrader!
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was veel te rumoerig om met elkaar te praten. De bediening was opdringerig . Het vlees was met te veel peper en de vis had te weinig smaak.
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was super. En de sfeer was goed en het personeel heel gast vrij. We komen zeker nog eens.
alles was goed geen negatieve verslag.
Sara2003 I.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig steegje in leiden. De bediening wist alles te vertellen over de wijnen, en het eten was geweldig! Echt een aanrader.
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was weer geweldig bij restaurant Puur!
vriendelijk personeel, het eten was heerlijk , en de prijs was ook prima.
ze krijgen een 10 van mij.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We waren met twee en kozen voor het viergangen verrassingsmenu. Onze voorkeuren (de een alleen vlees, de ander alleen vis) waren geen enkel probleem. Heerlijk gegeten. De bediening gaf een lekker thuisgevoel. Virginia 'deed' onze wijk en had het superdruk maar maakte toch alle tijd voor ons. Alle personeel was goed op de hoogte van de gerechten en de menukaart, en onderling een goede sfeer. Dat merk je als klant. Kortom, top.
Marad .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Weer genoten van een heerlijke en gezellige avond bij Puur.
Lekker eten, fijne attente bediening. Alle ingrediënten voor een avondje uit.
martinek02 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Zonder korting was ik hier waarschijnlijk niet heen gegaan, maar het was wel erg lekker! Zeer vriendelijke bediening, fijne service (jas aangenomen, amuse tijdens het wachten), goede sfeer en mooie ruimte.