Over restaurant Restaurant Puur

Puur en eerlijk in Leiden

In de schilderachtige omgeving van het historische centrum van Leiden ligt het unieke restaurant Puur! Proef de eerlijke en pure gerechten die op een klassieke en ambachtelijke manier bereid worden door de keuken. De eerlijke producten zitten vol met smaak en de sfeer van het restaurant zorgt altijd voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Puur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Helene L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijke gerechtjes als extra's toegevoegd door Puur en zo leuk gepresenteerd! Zeker een aanrader...gezellige bediening en service vanaf binnenkomst tot het uren later verlaten van het sfeervolle restaurant! PUUR is puur genieten.....
Helen W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met AH gegeten bij Puur.
Heerlijk gegeten.
Keuze zou iets ruimer mogen. Ik heb een vis allergie dus dan vallen er al keuzes weg. Verder was het uitstekend! Zag er prachtig uit en smaakte voortreffelijk!!! Heerlijke tussendoortjes van het huis! De bediening was uitstekend. Heel klein minpuntje, het ging wat snel. Iets meer rust tussen de gangen. Maar dat is ook echt het enige!!!
We gaan hier zeker nog eens eten!
Les T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Goed eten, zeer vriendelijk personeel, erg goede service. Je jas wordt keurig aangenomen en opgehangen. Bij elk gerecht wordt verteld wat de chef allemaal heeft gemaakt.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Leuke inrichting.
Onwijs gezellig.
Totaal niet remoerig.
Heerlijk eten
Hele vriendelijke bediening.
Het eten leggen ze tot in de puntjes uit. Toppie.
Sophie1973 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onwijs gezellig gegeten, goede, vriendelijke bediening. Super gastvrij ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het eten zelf was ook prima bediening legde alles goed uit. Ze weten veel over de gerechten en welke wijnen er goed bij passen, ideaal voor een wijn kenner! Echt een aanrader
Biesheuvel .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Waren met AH actie, voorgerecht 3 keuzes, zeer smakelijk, hoofdgerecht Kloostervarkern duo was erg lekker, dessert van de chef een mooie afsluiter. Leuk om 2 amuses tussendoor te krijgen, waren ook erg lekker. Personeel super vriendelijk en attent
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en kijken terug op een gezellige avond met uitstekende bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou dit restaurant aanbevelen.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben hier gegeten met 6 personen ter gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder.
Het eten was prima, de sfeer in het restaurant was ook goed. Helaas was de bediening een beetje rommelig en eigenlijk hadden ze het te druk (te veel tafels per persoon). Andere keren dat ik hier ben geweesr was se service beter.
Fleurtje84 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg sfeervol restaurant, leuke kaart. Eten lekker, met goede bijpassende wijnen. De bediening was erg onervaren, vergaten vaak iets, deden wel erg hun best.
Lies W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Alles erg goed duidelijke informatie , goed geïnformeerd personeel. Heerlijk gegeten , we waren met 4 dames wij vonden het genoeg . Maar ik weet dat het voor het thuisfront te weinig is
Lian V.
Heerlijk gegeten net bij Puur
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren zeer onder de indruk van deze avond... Alles tot in de puntjes verzorgd. Personeel, ambiance en eten, alles klopte! Onze complimenten!
Marèse P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk eten, prima klaargemaakt! De bediening was helaas wat onpersoonlijk. Geen wonder met zoveel tafeltjes. Rumoerige zaak. Voor een romantische avond met z'n tweetjes zou ik ergens anders heen gaan.
I.goorbergh .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een aanrader! Het eten is met zorg klaar gemaakt. Je proeft dat alles vers is, echt PUUR! Wij gaan zeker terug om ook gerechten van de gewone kaart te proeven! Het personeel is vriendelijk, vlot en kundig. Bij alle gerechten was uitleg op een duidelijke manier. Wij hadden al gehoord van collega's dat het bij PUUR prima is!
Agna Z.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten en verblijf bij Puur was een zeer plezierige ervaring. Vlotte en vriendelijke bediening, goede gerechten die ook prettig gepresenteerd werden, enkele amuses van het huis tussendoor en alles in een passend tempo. En tot slot een alleszins redelijke rekening en een keurig uitgeleide naar buiten. Kortom, wij zijn zeer tevreden.
Ronie54 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ah diner: Prima gerechten, goede service en heerlijke wijn. en dat alles in een gezellige sfeer. we gaan zeker bnog eens langskomen,
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Dit restaurant voor de eerste keer bezocht via de AH-actie. We werden gastvrij ontvangen en de jassen werden aangenomen. Alle gerechten waren bijzonder smaakvol en gezellig opgediend. We konden bij het voor- en hoofdgerecht kiezen uit twee gerechten. Tussen de gerechten werden amuses van het huis geserveerd en waren heerlijk van smaak. De bediening was vriendelijk en zeer correct. De locatie ziet er gezellig uit. Alleen in het restaurant was het geluidsniveau binnen erg hoog en rumoerig. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima. We komen er zeker nog een keer terug.