Restaurant Puur

Pieterskerk-Choorsteeg 9 2311 TR Leiden Nederland Kaart
31-715120998

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rillette van Makreel met gerookte mayonaise, toast, komkommer en radijs
      Carpaccio van het Hereford rund met basilicum mayonaise, Parmezaanse kaas pijnboompitten en kappertjes
      Groentetuintje met geitenkaas, gepofte quinoa, knol crème en gekarameliseerde zwarte olijven
  • Hoofdgerechten
    • Duo van het Limburgs kloostervarken, roulleau van pulled pork en varkenshaas, roze pepersaus en gegrilde groenten
      Heilbot met een saffraan saus, mousseline van pastinaak, gepofte groenten en een antiboise
      Risotto met een beurre blanc van witte truffel en Parmezaanse kaas. (Gebakken gamba`s + 4,50)
  • Nagerecht
    • Dessert van de chef

Over het restaurant Restaurant Puur

Puur en eerlijk in Leiden

In de schilderachtige omgeving van het historische centrum van Leiden ligt het unieke restaurant Puur! Proef de eerlijke en pure gerechten die op een klassieke en ambachtelijke manier bereid worden door de keuken. De eerlijke producten zitten vol met smaak en de sfeer van het restaurant zorgt altijd voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Puur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Puur

Lilian P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gerechten waren fijn van smaak, zeer goede wijn. Kaart niet zo uitgebreid, maar dit hebben wij graag, dan worden de produkten over het algemeen verser geserveerd.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
De tafeltjes zijn een beetje aan de kleine kant.
Céril V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Zeer goed gegeten met buitengewoon vriendelijke bediening! Een absolute aanrader.
Addie D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Wederom een uitstekende ervaring. Waren hier in het kader van de AH restaurantactie. Het enige minpuntje is de soms wat opdringerige stijl voor de drankjes. We zijn bij Puur al vele keren geweest en komen er zeker nog vele keren terug.
Mariannevansonsbeek V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
een gezellig restaurant, wij waren er met de A-H bon , hebbe er wel een extra tussen gerecht bij genomen ,
wij vinden het restaurant een aanrader !!
Han R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
De amuses stelden we erg op prijs en vonden ze smaakvol
Het dessert bevatte iets teveel ijs naar onze mening. Alles bij elkaar een absolute aanrader!
Dorine D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Geweldig lekker eten, zelden zo goed ergens gegeten. Leuke bediening, vriendelijk en goede sfeer. Echt een ervaring, zeker een aanrader!
Zita M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening.
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Was een echte smaakervaring. Zijn hier nu al 4 keer wezen eten en hebben de volgende reservering al weer staan.
E.J.P.M. M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer gastvrij ontvangen, tussendoortjes naast het 3-gangenmenu van AH, heerlijk verzorgde gerechten. Om terug te komen.
Jochem C.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
lekker gegeten en goede bediening. Het is netjes maar niet te. Ze maken werk van de presentatie..................................
Bernard L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Echt genoten van het eten, de bediening en de ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben zalig gegeten in restaurant puur, voor ons was dit de eerste keer in dit restaurant met de iens actie van alberthein, het menu wat ze hebben is prima , dus zeker doen
Egbert D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Zeer goed gegeten in een rustig royale opgezet restaurant, vlotte en deskundige bediening, restaurant Puur kunnen we aan anderen aanbevelen.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Fijne bediening en geweldig gegeten.
HeleenenMarleen M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Puur. Het was allemaal heerlijk. 3 amuses gekregen, bijzonder en lekker. De bediening was uitstekend. Vriendelijk personeel. We hebben genoten! Goed restaurant: we blijven terugkomen!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij zijn heel hartelijk ontvangen en het eten was heerlijk. Verse producten en perfect bereid. het hapje van het huis was heel bijzonder en het pre dessert was helemaal een feestje. Gezellig restaurant waar wij zeker weer naar terug komen. Alleen de stoelen zijn niet om lang op te zitten.
Willie A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten met het gezin. Vriendelijke bediening met uitleg bij elke gang. We werden verrast met een aantal lekkere tussengerechtjes. De zaak is sfeervol ingericht. De stoelen vond ik niet zo lekker zitten, maar daar dacht niet iedereen in ons groepje hetzelfde over.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Er is gewoon niets op aan te merken. Kleine afwijkingen op de menukaart in overleg met de vriendelijke chef kok waren mogelijk. We hebben genoten van de heerljjke en prachtig opgemaakte borden. Het was een avond om met plezier op terug te kijken. Een absolute aanrader.