Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant Puur

Puur en eerlijk in Leiden

In de schilderachtige omgeving van het historische centrum van Leiden ligt het unieke restaurant Puur! Proef de eerlijke en pure gerechten die op een klassieke en ambachtelijke manier bereid worden door de keuken. De eerlijke producten zitten vol met smaak en de sfeer van het restaurant zorgt altijd voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Puur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Puur

Carola O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Erg leuk restaurant, vlotte en vriendelijke bediening, en erg goed eten. Met de 20% korting door online reserveren nog eens extra gunstig! Absolute aanrader. Alleen parkeren is wat lastig, maar dat is logisch.
Daniela V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik heb echt heerlijk gegeeten.
De bediening was echt supper gastvrij vriendelijk alle dingen over het eeten werd suppergoed uitgelegd waarsoor je de smaaken ook goed kon plaatsen
Wij hadden een sosiaal deel bon van 4 gangen en kreegen ook nog 2 apratiefjes erbij wat ook echt een maak beleeving was ik heb jaaren in de horeca gewekt maar hier kunnen de meesten nog wat van leeren echt een top avond met complimenten aan de koks die ook het het hooftgerecht kwam brengen wat ik altijd zeer op prijs stel echt een supper restaurant
Henneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker gegeten bij Puur. Bediening deed erg haar best, maar kwam gekunsteld 'chique' over door een gebrek aan kennis. Het gekunstelde maakte het wat onpersoonlijk. Ze mogen meer hunzelf zijn. Eten was goed, inrichting leuk!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We namen het 5 gangen verassingsmenu met wijnarramgement. En wat was dat een feestje ! Ook de bediening is vriendelijk, spontaan doch professioneel.. zal Puur zeker aanraden aan vrienden en bekenden :-)
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prima prijs/kwaliteit-verhouding, aardige bediening. De kaart is wel wat beperkt, maar de gekozen gerechten waren erg goed.
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker eten, goede bediening en een leuke sfeer!
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik vond het zelf erg druk en rumoerig, maar dat is persoonlijk
Eten is verder zeer goed, maar vanwege de drukte vond ik nogal vermoeiend
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Was zeer goed. Lekker gegeten. Werden alleen pas na 5 min geholpen en ze konden de reservering niet vinden.
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met 14 mensen voortreffelijk gegeten!
h.l.j. B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Om half zes: een leeg restaurant. Wilde graag een tafeltje aan het raam. Niet mogelijk.
10 minuten later: nieuwe gasten. Moesten verplicht naast ons zitten (in een LEEG restaurant). Ook zij vroegen om een ander tafeltje. Niet mogelijk. Zij zijn na het voorgerecht meteen vertrokken.
Voor de rest: Leuke gastvrouw, prachtige gelegenheid, goede kaart. Toch nog een vraag: graag meer vegetarische gerechten op de menukaart.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wederom een erg gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten en een gezellig restaurant. Complimenten voor de erg vriendelijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zeer gastvrij ontvangen,goede bediening, heerlijk eten, zeker komen wij hier nog gauw terug,alleen niet een uitgebreide kaart,als je niet van vis houdt,weing keuze.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met de AH actie hier gegeten, ben ook nog zwanger en daar werd meteen rekening mee gehouden en mee gedacht. Bediening echt heel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk & gezellig gegeten! Enig puntje is dat sommige tafels wat 'gezellig' dicht bij elkaar staan. Maar we gaan zeker terug!
Dhr. W. J. M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitstekend restaurant, vriendelijke adequate bediening. Heerlijk gegeten. goede uitleg bij de gerechten en wijn.Wij gaan zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat ons betreft mochten de porties voor- en hoofdgerecht wel iets groter. Het is wel leuk om te merken dat er 2 amuses als verrassing werden aangeboden bij AH menu.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten fijne sfeer en prettige bediening, we waren tevreden!
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig en goed restaurant. De bediening is erg vriendelijk, denkt goed mee en heeft veel kennis over het eten en de wijnen. Heel lekker eten en fijne, bijpassende wijnen voor een goede prijs. Aanrader!
hermanbavinck .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben in een prettige omgeving met uitstekende bediening uitstekend gegeten. Alle gerechten waren van goede kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een topavond gehad! Sfeervol ingericht, heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, en erg vriendelijk personeel.
Ik kom zeker terug!!