Over het restaurant Restaurant Puur

Puur en eerlijk in Leiden

In de schilderachtige omgeving van het historische centrum van Leiden ligt het unieke restaurant Puur! Proef de eerlijke en pure gerechten die op een klassieke en ambachtelijke manier bereid worden door de keuken. De eerlijke producten zitten vol met smaak en de sfeer van het restaurant zorgt altijd voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Puur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Puur

Anna V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Super lekker gegeten, fijne bediening.
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heel fijn gegeten. Vriendelijke en snelle service met mondelijke toelichting m.b.t. de gerechten. Heerlijke gerechten en leuke sfeer. Zeker een aanrader
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Met wensen wordt supergoed rekening gehouden, tot en met de amuses aan toe (vegan) Voorgerecht was een heerlijk op smaak gebrachte paprika soep. Hoofdgerecht een heerlijke risotto. Gezelschap waarmee we waren aten wel vis en vlees en hadden ook heerlijk gegeten. De ontvangst is super. Regelmatig wordt er gevraagd of het naar wens is en of er nog wat nodig is.
Nicole G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Afgelopen donderdag en zaterdag gegeten bij Puur. Het Scratch menu werd gehanteerd, dat was voor ons als scratch deelnemer super. De drie gangen werden kort op mekaar geserveerd, zodat we ook weer op tijd voor de uitvoering aanwezig waren. We komen a meerdere jaren achter mekaar bij Puur.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Bij binnenkomst wordt je al erg vriendelijk ontvangen. Bij het eerste drankje wordt je al getrakteerd op een smakelijke amuse. Was erg lekker. Wij hadden gekozen voor een vier gangen diner met wijnarrangement. De wijnen pasten perfect bij de gerechten. Alle gerechten waren echt ontzettend lekker. De risotto met de gamba’s was waanzinnig lekker. Die hadden we als tussengerecht extra erbij genomen. Wij hadden echt een fantastische avond; heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, zeer leuk geholpen en schitterende locatie. Wij komen zeker terug.
Fatima V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Door de snelle service hebben we met 4 personen toch rustig van een 3-gangen menu ( met koffie na)
kunnen genieten in een uur tijd.
Sanne I.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten en hele leuke bediening. Ze nemen goed de tijd om te vertellen wat je krijgt en doen dit vol passie. Wij komen zeker terug.
Th.H. V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Puur, goede ontvangst en fijne bediening, goede uitleg van de gerechten. Zeker de moeite waard om terug te komen. Toppie
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten en goede service! Het is elke keer weer prima en ze houden gelukkig ook goed rekening met speciale dieet wensen.
rob B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig restaurant, goed eten, leuke bediening : voor een gezellige avond in een ontspannen ambiance is Puur een aanrader. Gelegen in het gezellige hart van Leiden
Marjolijn N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Erg fijn restaurant
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Écht heerlijke culinaire avond gehad.
Mede door de zeer gastvrije ontvangst en service van Jacky en een vriendelijke jongeman.
Dank jullie wel!
Vriendelijke groet, familie van Veldhuizen
MG O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Fantastische avond gehad. Het was ons eerste bezoek aan Puur, zowel keuken als bediening boven verwachting goed. We komen zeker nog eens terug.
Elke P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
De bediening was aan het begin van de avond wat snel. De weinig fantasievolle versnapering van het huis (broodstengel met aioli) werd snel weer weggenomen, terwijl ik de aioli een beter smeersel bij het brood vond dan de smakeloze kruidentuin. Gezouten boter was lekkerder geweest. We kozen het verrassingsmenu. Vegetarisch voorgerecht was groot, maar smaakvol. Carpaccio was lekker maar weinig verrassend. Hoofdgerecht van vis was niet zo lekker, erg zout, dikke saffraan saus met vele soorten groenten en verspreid op het bord nog stukken aardappel en wortel. Teveel smaken die niet goed afgestemd waren. Volgens tafelgenoot was het vleesgerecht wel erg goed en lekker. Vreemd trouwens dat frieten apart besteld moeten worden. Nagerecht bestond uit een lekkere parfait en een soort verkruimelde wat droge kruidkoek. Al met al, wat matige kwaliteit voor €90.
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening en een aardige beloning van de baas voor ons zoveelste bezoek.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke avond gehad met een uitstekende service en geweldig eten. Er word aan alles gedacht om je een avondje flink in de watten gelegd te worden
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Met bevriend stel gegeten bij Puur op donderdag 11 januari 2018. Met een heel goed gevoel verlieten wij als laatste gasten dit fraaie restaurant. Eten divers, met smaak opgediend, keus te over en prijs/kwaliteitsverhouding in orde. Uitstekende, vriendelijke, vakbekwame bediening. Een extra pluim voor Rosa en Brigitte. Een absolute aanrader in Leiden!
patricia K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Uitstekend eten sfeervolle omgeving en goede vriendelijke bediening
Kom graag nog een keer terug
helen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Dineren bij Puur is een heerlijk avontuur! De gerechten zijn tongstrelend. Een lust voor het oog. De kok is een kunstenaar met lef. Hij schildert met ingrediënten en componeert met smaken. Wij waren keer op keer meer dan aangenaam verrast! De bediening is top. Los maar correct, vakkundig en snel. Men kent de gerechten en lepelt deze met smaak op. Vakmanschap ten top. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Voor een culinair, sfeervol en gezellig avondje uit ga je naar restaurant Puur.