Meer informatie over restaurant Restaurant Prosecco

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Via iens beland bij Prosecco. Voor iedereen een goede kaart. Heerlijk in t ondergaande zonnetje op t terras gegeten. Mooie menu's voor de kids en voor ons 3gangen verrassing. Heerlijk!! Frites en salade niet nodig (wel besteld). En alle amuses van het huis! Een parel aan t kanaal...
HenkdeRuiter .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Gisteren 1 augustus voor de 6e of 7 e keer bij Prosecco wezen eten, zelf ben ik een bedreven hobbykok, maar telkens wanneer ik daar ben wezen eten denk ik weer ; TOP!
Eten valt nooit tegen, de bediening is supervriendelijk en de metre heeft echt kennis van zaken. Kortom een beleving om daar een keer te gaan eten!
Joyce305 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Gisteren bij Prosecco gegeten. Mijn partner en ik hadden allebei het verrassingsmenu. Het eten was verrassend en erg smakelijk. Allevier de gerechten zaten vakkundig en elegant in elkaar. De bediening attent en gezellig. Een pareltje in Vroomshoop!
CSM .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Nog nooit eerder geweest, nieuwsgierig dus! Enkelen van ons bestelden van de kaart, de rest nam het verrassingsmenu. Top dat ingrediënten die door de een uitgesloten werden, bij de ander wel toegevoegd werden! Eten was perfect.
Er was maar een ding dat daadwerkelijk tegenviel en dat waren de wijnen. De prosecco was zeer goed, maar de Falerio zeer vlak. De daarna geschonken Viognier was matig van kwaliteit maar kostte wel EURO 5,25 per glas. De rode wijn die erop volgde was veel te koud waardoor hij dichtklapte en er geen smaak meer aan zat. Heel erg jammer!

Voor het eten komen we terug maar niet voor de wijn!
Rita A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
afgelopen zaterdag 27 september 2014 hier gegeten met 4 personen.
Bij dit restaurant is de gast echt "koning" De persoonlijke aandacht die je hier krijgt is echt geweldig
Prijs kwaliteit prima.
Zodra je aan tafel zit en een mooi glas wijn besteld hebt. volgen al snel een aantal heerlijke verrassende amuses
dan maak je een keus uit de mooie menukaart.
2 personen begonnen met een carpaccio. deze was door de kok heel mooi opgemaakt.
2 personen kozen de zalm. ook dat zag er erg mooi uit en de smaak was geweldig.
1 liefhebber van vis. was zeer tevreden
1 liefhebber voor entrecote deze was heel mals en smaakte heel goed ook de portie was prima
2 personen kozen de kalfslende mooi gebraden . heerlijk
2 personen kozen nog een kaasplankje. Erg leuk gedaan de serveerster kwam met een echte kaaswagen langs. dat zie je niet zo vaak meer.
Wat wijn betreft: Ze hebben hier hele mooie betaaldbare wijnen. Bovendien weten ze er erg veel van. We hebben ons dan ook laten adviseren welke wijn we het beste konden drinken. bij de gerechten. Dat is helemaal goed gekomen
We komen hier zeker terug een echte aanrader
Rita
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
In de vakantie een bezoek gebracht aan Prosecco. Mooi weer dus we konden op het terras met uitzicht op het kanaal genieten van een drie gangen á la carte menu, met keuze uit zes opties per gang. Het wachten op de eerste gang werd plezierig onderbroken. Eerst een schaal met vier kleine snoeperijtjes. Daarna nog een amuse van komkommer granité. En ook nog een vers gebakken broodje met roomboter.
De vitello tonato met gamba's smaakten voortreffelijk. Evenals het hoofdgerecht omschreven als varken (kroketje van wang en een mals lendestuk). De vis van de dag was geen tongschar zoals vermeld met sliptong, ook niet verkeerd. De prijs is aantrekkelijk, maar de bijgerechten worden apart in rekening gebracht, evenals de karaf tafelwater.
Het rabarbertaartje en de cheesecake vormden een prima afsluiting. Zoals wel vaker neemt het tempo van de bediening na het hoofdgerecht wat af. Verder was de service oké.
Het interieur buiten en binnen is modern en comfortabel. Al met al een aanrader.
Rita A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Met 4 personen hier gegeten We werden hartelijk ontvangen
Aan tafel werden een aantal kleine amuses geserveerd erg lekker
Ze hebben een hele mooie kaart. niet te groot.
We kozen het 3 gangen à la carte menu
2 pers. kozen als voorgerecht runder carpaccio, 2 pers. zalm huisgerookt met salade. als hoofdgerecht kalshaas/ossehaas/vis.
de borden waren zeer verzorgd opgemaakt en het eten was een ware smaaksensatie.
Alles werd ook perfect uitgelegd.
Bovendien hadden ze mooie wijnen. We werden heel goed geïnformeerd over de wijnen die we bij de gerechten konden drinken. Men heeft hier echt kennis van zaken
als nagerecht kozen we ijs. ook dit werd heel mooi geserveerd
we komen hier zeker terug
een echte aanrader
Meike K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Heerlijk gegeten! Service was perfect, leuke extra's vooraf (oa prosecco, evt een drankje zonder alcohol)
De carpaccio was heerlijk, de vis van de dag ook.
Goede prijs/kwaliteitverhouding