Meer informatie over restaurant Restaurant-Proeverij Gewoon Lekker

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Proeverij Gewoon Lekker

Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten en goeie bediening, komen zeker nog een keer terug ,zaten bij het raam aan de waterkant, in de grote zaal vindt ik het niet gezellig
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Weer... geweldig geweest, komen beslist weer terug. bedankt.
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zoals gewoonlijk was het weer perfect. Het eten en de bediening was óók perfect. En complimenten aan de koks elke keer ziet het er heel netjes opgemaakt uit ????.
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor schoonvaders verjaardag die 81 is geworden een avondje gezellig uit eten. Wij waren al vaker geweest, schoonvader niet. Hij heeft genoten van al het lekker wat voorbij kwam...en wij ook natuurlijk! Was weer erg gezellig.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Dit restaurant blíjft een aanrader! Prima kwaliteit en veel keus.
Gezellige bediening, kom graag weer terug met vrienden.
Ingeborg G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
goede bediening en het eten zoals steeds heerlijk. Wij waren met een groep van 16 personen. Ook dan is het een prima locatie echt een aanrader.
Jasmijn B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zeer vlotte bediening! Gegeten met een gezelschap van 8 personen. Drankjes en gerechten komen erg snel. Wel rommelig dat tijdens het dessert nog minstens 20 lege glazen/flesjes op tafel stonden. Verder top!
Momiep123 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij zijn hier uit eten geweest ter ere van het 50 jarig huwelijksfeest van m'n ouders. Hadden er al een keer eerder gegeten en erg lekker. Bediening is goed en snel en de keuze is prima. Wat ik alleen nu erg truste vond is dat ze zeggen, meld het als je iets te vieren hebt en dat hadden we dus gedaan en het enige waar ze dan mee komen is een sterretjesfontein bij de koffie. Sorry hoor maar ik vind dat vreselijk karig. Als je daar met 14 man komt eten kan er op z'n minst toch wel een flesje wijn van het huis vanaf lijkt me.......diep triest dat dit dan hun " verrassing " is voor een jubileum of verjaardag.
mysteryshoppers .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Aangezien er tegenwoordig meerdere restaurants in de regio dit concept hebben zie je ook de verschillen in de kwaliteit van het eten. Wij hebben hier geluncht maar voorheen ook wel gedineerd. De dag ervoor hadden wij bij een ander restaurant met dit concept gegeten en ik moet zeggen de verschillen in kwaliteit waren heel groot. Ook al was het hier een lunch toch was alles erg gewoontjes. De roti leek wel een opgewarmde kliek. Tijd om misschien de puntjes weer eens op de i de zetten nu de concurrent om de hoek loert.
aniek33 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Als je in buurt bent is dit zeker een aanrader. Heerlijk gegeten, leuke kleine gerechtjes. Snelle service en leuke vlot personeel. Hele mooie inrichting !
Rogier-en Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten en een prima bediening. Alleen jammer dat er 5 personen aan 4 persoonstafel worden geplaatst. In ons geval werd het opgelost door een extra tafeltje bij te plaatsen. Er werd ons wel verteld, dat er standaard 5 personen ingedeeld worden aan 4 persoonstafel. Wij vinden het dan erg krap worden.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Een goede vriend uit Duitsland was weer terug in Nederland dus reden genoeg om lekker uit eten te gaan. Het eten was lekker en zag er verzorgd uit. De tapas-porties waren goed qua formaat. De service was vriendelijk en we werden netjes bediend. Kortom een prima restaurant om een keer uit eten te gaan met vrienden.
Foody2016 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
De proeverij is echt heerlijk. Kleine gerechtjes maar allemaal super lekker. Vooral de steak tartare. Leuk dat je maar 1 gerechtje per keer geserveerd krijgt. Hierdoor zit je wat langer en rustiger te eten. Bediening is prima en komt profesioneel over. De inrichting is sfeervol. Top!
Rowald .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Leuk restaurant met een all-you-can-eat concept. Minpunt aan de uitvoering van dit concept vind ik het bijbetalen bij sommige gerechten en geen enkel dessert inbegrepen. De kaart is redelijk gevarieerd en de gerechtjes zien er aantrekkelijk uit. De smaak van de gerechtjes vond ik erg wisselvallig; de zalm bonbon, makreeldip, tarte tatin van ui, kogelbiefstukje waren heerlijk, maar de tikka massala en tandoori, wonton en koude wrap met brie vielen erg tegen. Prijs kwaliteit is door elkaar genomen prima voor elkaar hier. Aankleding restaurant is prima en de bediening is alert en vriendelijk. Wij komen hier nog wel eens terug.
nihega .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Vandaag op aanraden van mijn broer daar gegeten met vrienden . Bij binnenkomst bleek gelijk dat het goed moest zijn ,het was bijna vol .
Goed eten en genoeg vriendelijk personeel ,je hoefde niet lang te wachten op de volgende "gang".
Ook waren ze niet opdringerig als je glas leeg was ,prima !
Wij gaan er zeker nog een keer eten . Ga zo door !!
Fam R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
voor de derde keer daar geweest en wat een heerlijk iets om daar weer te komen.
je gaat met een goed gevoel naar huis.
perfecte en snelle bediening geen wachttijden.
gezien de prijs krijg je echt waar voor je geld.
wij moeten er in totaal 3 uren voor rijden maar dat is geen straf als je weet hoe het daar gaat en het eten is

alle lof ga zo door liefst hadden we een zaak van jullie in friesland zat, zo lang dat nog niet is blijven bij jullie in wervershoof komen

vrg ruisendaal
donkerbroek
Giancarlo P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Ontzettend leuk concept maar een magere uitvoering, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De gerechtjes zijn simpel en missen finesse. Veel gerechten zijn te zout. De bijgerechten zijn bijzonder slecht, slappe droge halfkoude friet, overgare pasta die denk word warm gehouden onder een lamp waardoor er droge stukjes in zitten, salade is slap met tomaten die volgens mij in de ochtend al in plakken is gesneden. De uitstraling van het restaurant is warm en gezellig, de sfeer is ontspannen. Mijn tip is, doe wat met de kaart, verbeter de sauzen, mooiere balans in smaken, minder zout! Het lekkerste van alles was het amuse soepje!
Carola M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ik ben niet zo'n fan van all you can eat concepten, maar dit is een van de weinige all you can eats waar de kwaliteit van het eten gewoon goed is. Ik heb hier "gewoon lekker" gegeten. Bediening vriendelijk en vlot, bestellingen werden snel opgenomen en het smaakte uitstekend. Minpuntje vind ik het dat het vrij massaal is, de tent zit overvol en daardoor een hoop geroezemoes. Als je romantisch wilt dineren bij kaarslicht met zijn tweetjes, dan zou ik een ander restaurant kiezen. Maar nogmaals, het eten viel mij beslist niet tegen. Ook met grotere groepen zit je hier prima. Wel was het erg warm binnen, ik had het idee dat in mei de verwarming nog aan stond.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
op advies van klanten van ons bedrijf met enige tegenzin naar Gewoon lekker in Werverhoof geweest, deze locatie op vakantiepark de vlietlanden kon ik in negatieve zin, hier is alles mislukt in het verleden,. Dat gaat nu niet gebeuren, meteen bij binnenkomst valt de geoliede bediening op, alles loopt werkelijk gesmeerd. en dan het eten keuze uit een 30 tal all you can eat gerechten die niet alleen heel lekker zijn maar ook goed gepresenteerd.
Enige min punt is de akoestiek, daar moet wat aan gedaan worden.
Kort om klasse !!!
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Een prima restaurant bij Wervershoof. Wij waren hier met een grote groep. Het restaurant is in twee delen gesplist. Rechts het gedeelte voor grote groepen en links voor kleinere gezelschappen. Een prima idee, want grote groepen zijn nu eenmaal luidruchtiger. Het eten wordt per ronde opgenomen. Je hebt keuze uit een 30-tal gerechten en kunt tot 10 uur ’s avonds bestellen. Het zijn kleine gerechten zoals soep, vlees, vis, mosselpannetje, kip, saté en vegetarische gerechten. Keuze genoeg en meer dan voldoende. Geen speciale dingen maar, zoals de naam al zegt, gewoon lekker. Het is verbazend hoe vlot alles uitgeserveerd wordt. De vooral jonge bediening is bijzonder aardig en snel. Alleen vreemd dat er voor 3 gerechten moet worden bijbetaald. En ook de nagerechten moeten apart besteld worden. Het is beter om het bij één prijs te houden. Pas de gerechten of de prijs aan of haal deze gerechten van de kaart. Als je de hele avond gegeten hebt, dan zijn de nagerechten eigenlijk te groot. Deze kunnen beter aangepast worden aan de kleine gerechten. Voor kinderen is er een aparte kaart met kindergerechten. Wij vonden het erg goed en gezellig. Alleen het feit dat het restaurant helemaal vol zat, geeft aan dat het wel goed moet zijn.