Restaurant-Proeverij Gewoon Lekker

Droge Wijmersweg 5 1693 HP Wervershoof Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Proeverij Gewoon Lekker

Onbeperkt lekker eten voor € 23,50 p.p. bij Gewoon Lekker in Wervershoof.

Het concept is zo simpel als wat; eten tot je geen trek meer hebt. En dat voor een vast bedrag. We zijn er dol op; vooraf weten wat we gaan uitgeven aan ons eten. Noem het onbeperkt eten, noem het all-in eten. Noem het zoals u wilt. Wij van Gewoon Lekker serveren u graag onbeperkt de lekkerste gerechten van uw keuze. Geen buffet, geen stapels eten op tafel maar een verfijnd avondje uit.

In ons gezellige restaurant ligt bij binnenkomst de menukaart al voor u klaar. Deze menukaart is met zorg samengesteld door ons keukenpersoneel. Zij hebben zich laten inspireren door de verschillende wereldkeukens zodat elk gerecht een zeer welkome verrassing is. Een verrassing voor het oog maar zeker ook voor de tong. Er is voor een elk wat wils. Van vis tot vlees. Van vegetarisch tot sparerib.

Eten voor een all-in bedrag. Hoe werkt het? Ons bedienend personeel neemt per gang uw keuze op. Nadat de gang geheel is genuttigd kunt u een keuze maken voor de volgende gang. Bij elke gang kunt u tevens GRATIS pasta a la olio, patat of gemengde salade bijbestellen. De avond wordt dus gegarandeerd een feest want elke gang komen er weer mooie opgemaakte borden op tafel

Let op: Dit restaurant doet niet mee aan promotie/korting acties

Meer informatie over restaurant Restaurant-Proeverij Gewoon Lekker

• Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Wel erg massaal. Bediening uitstekend
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Wij vonden dat het vanavond langer duurde voordat er iemand bij ons kwam om te vragen naar de volgende bestelling, in tegenstelling tot vrijwel elk voorgaand bezoek. Ons favoriete eetgelegenheid, en komen hier zeker nog veel vaker terug.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Dit keer was de ruimte beter ingedeeld, zodat we niet zowat naast andere (onbekenden) zaten. Zat veel prettiger. Het eten was weer heerlijk.
V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten zoals altijd kan niet wachten op de opening in Heerhugowaard hoop dat dat net zo lekker en gezellig wordt als bij jullie????
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zoals gewoonlijk een super gezellige avond gehad, met een geweldige dame aan onze tafel. Sanne, je bent een topper! Gezellig, vriendelijke en meedenkend...
We komen graag terug!!!
Groeten van de Weight Watchers Tafel ;-)
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Lekker gegeten uitstekende bediening en ondanks het druk was hoef je niet lang te wachten.
Hanny G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel. Kortom...een absolute aanrader!!
Renee W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Was niet Gewoon lekker maar heeel lekker !
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
We hebben een gezellige avond doorgebracht onder het genot van voortreffelijk klaargemaakte hapjes.
Er was keus genoeg, dus voor elk wat wils. De bediening was ook vriendelijk en vlot. We komen zeker weer eens terug.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Waardeloos restaurant, met veelal vooraf klaar gemaakte/prefab hapjes van zeer minimalistisch formaat, een erg lange wachttijd tussen de gerechten en daardoor veel push op drankgebruik, 2x biefstuk retour gestuurd omdat het gewoon erg droog was en super klein van formaat, commentaar was dat de kok niet van buiten kan beoordelen of de biefstuk lekker sappig van binnen is, dat is een kok onwaardig statement, tevens zijn er hapjes uit alle wereld keukens maar geen een blinkt uit in smaak en of kwaliteit, ik laat dit restaurant met veel plezier links liggen!!!
Fenno U.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Hebben er een hele leuke avond gehad met de viering van me ouders trouwe.
Veronique D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Duurde lang voor het bestelde drinken kwam. Eten was wel snel.
A F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gezellige avond gehad!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten in een warm en gezellig restaurant.
R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten met z'n vieren. Bediening was vlot en zeer vriendelijk. De sfeer is warm en erg gezellig. Het eten, zoals altijd, ontzettend lekker.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad
J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Het was weer heerlijk. een hele leuke menukaart. Erg afwisselend. De gerechten zijn echt heel mooi opgemaakt.
2 kleine opmerkingen: het was erg warm binnen maar de gerechten waren lauw. Dit mag wel veel warmer.
Verder alles TOP
M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
We komen hier al een aantal jaar, dit keer met vrienden die nog nooit van jullie hadden gehoord.
We hebben helaas niet zo gezellige avond gehad. wegens te lang wachten voor onze bestellingen.
dit hebben we als feedback gegeven aan het personeel, vrienden zagen dat dit niet heel serieus genomen werd.
We vinden het erg jammer wat onze vrienden hebben een zeer slechte indruk gekregen omdat we uur moesten wachten op onze gerechten, terwijl wij altijd wel zo postief waren.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hebben met onze pubers heerlijk en gezellig gegeten. Het was wel rumoerig maar dat is te verwachten bij het concept.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018