Over het restaurant Restaurant-Proeverij Gewoon Lekker

Onbeperkt lekker eten voor € 23,50 p.p. bij Gewoon Lekker in Wervershoof.

Het concept is zo simpel als wat; eten tot je geen trek meer hebt. En dat voor een vast bedrag. We zijn er dol op; vooraf weten wat we gaan uitgeven aan ons eten. Noem het onbeperkt eten, noem het all-in eten. Noem het zoals u wilt. Wij van Gewoon Lekker serveren u graag onbeperkt de lekkerste gerechten van uw keuze. Geen buffet, geen stapels eten op tafel maar een verfijnd avondje uit.

In ons gezellige restaurant ligt bij binnenkomst de menukaart al voor u klaar. Deze menukaart is met zorg samengesteld door ons keukenpersoneel. Zij hebben zich laten inspireren door de verschillende wereldkeukens zodat elk gerecht een zeer welkome verrassing is. Een verrassing voor het oog maar zeker ook voor de tong. Er is voor een elk wat wils. Van vis tot vlees. Van vegetarisch tot sparerib.

Eten voor een all-in bedrag. Hoe werkt het? Ons bedienend personeel neemt per gang uw keuze op. Nadat de gang geheel is genuttigd kunt u een keuze maken voor de volgende gang. Bij elke gang kunt u tevens GRATIS pasta a la olio, patat of gemengde salade bijbestellen. De avond wordt dus gegarandeerd een feest want elke gang komen er weer mooie opgemaakte borden op tafel

Let op: Dit restaurant doet niet mee aan promotie/korting acties

Meer informatie over restaurant Restaurant-Proeverij Gewoon Lekker

Maandag tot Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Proeverij Gewoon Lekker

Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Kwaliteit eten niet in verhouding met bedrag wat je moet betalen
K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heel erg naar onze zin gehad mooie omgeving het eten is heerlijk eten daar veel keus is er doen we nog een keer over bedankt
A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Zoals gewoon was het weer lekker en hebben we genoten. Waren blij dat de zalmbonbon en makreel dip nog steeds op de kaart staan.
Sjef A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Vind het eten niet bijzonder ben na jaren weer een keer terug geweest om het te proberen maar viel mij toch tegen ga liever naar tako,s wok meer iets voor mij
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
goed restaurant; goede smaak; regelmatig nieuwe gerechten op de kaart en vlotte bediening. bij zo`n drukke bezetting is levendigheid en geluidsniveau onvermijdbaar.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Op een donderdagmiddag met lunch was het rustig . Alleen jammer dat er geen mini dessert op de kaart staat . Vooral met kinderen zou dit leuk zijn . Er staan niet echt veel kinder gerechten op voor de hele kleintjes .
Bonny L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het eten vonden wij redelijk smakeloos. De verwachting lag hoger.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten!! Jammer dat je op een gegeven moment vol zit.... ; ) Niet lang op het eten moeten wachten. Gezellige sfeer.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
het was prima voor elkaar, alleen vond ik de stoelen wel wat armoedig. we zaten aan de ronde tafel in wervershoof en er wiebelde 1 stoel en de skay was behoorlijk versleten. ook als we er zijn vind ik het snel erg warm. maar we komen zeker weer terug. bedankt
Gisela K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij komen al een paar jaar met plezier het is gezellig,het eten is lekker en omdat je onbeperkt kan eten
is het ook beslist niet duur.Ook word er aandacht aan besteed als iemand jarig is en dat is vooral
voor kinderen een leuke belevenis.
Rosalie M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Super geluncht
Sjoerd Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Prettig restaurant fijne bediening en lekker gegeten
Hilda S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het meubelair was versleten en oud en geen visite kaartje voor de zaak en Riviera Maison
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Men zegt : de klant is koning. Nou niet bij Gewoon Lekker in Wervershoof.
We waren er om 5 uur. Er zaten alleen 2 gasten buiten en kregen een tafel toegewezen in het midden van het restaurant. Niet de ideale plek. Mochten andere tafel naast een grote zuil. Ook niet ideaal. Eerste tafel na de ingang dan. We wilden bij het raam, maar die waren alle 3 gereserveerd. Bij de ingang scheen de zon op het raam, dus erg warm. Ik was jarig, dus zou er iets leuks met het desert gedaan worden. Maar we hebben gegeten en zijn voor het desert vertrokken. De tafels bij het raam waren nog onbezet. Onze avond was jammer genoeg teleurstellend en ik denk dat we daar voorlopig niet meer heengaan.
Verder was er nog een incident gebeurd met andere gasten, wat ons ook erg verbaasde. Dus ik denk dat de klantvriendelijkheid ver te zoeken is daar. Niet bij iedereen, maar 1 dame in het bijzonder en aan de kleding te zien, degene die het restaurants leidt.
Jammer, we gingen er altijd graag heen!
B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ik zou de tafels anders verdelen onder de serveersters zodat je twee vaste gezichten hebt. Wel liep alles heel soepel, bijna te snel.
TIneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijk gegeten, ruime keuze. Vriendelijke en attente bediening.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prima en vlotte bediening, Eten was keurig opgemaakt. Grotere en minder grote hapjes. Ook voor vegetariërs volop keuze!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten
Anoeska D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Je hoeft hier niet te gaan eten met een voedselintolerantie . Het was ruim van te voren aangegeven maar ik mocht de helft van de gerechten niet hebben. De gerechten die wel mochten daar waren ook dingen weggelaten zonder dat er een alternatief voor was. Ik had dus weinig keuze en moest evengoed het volle pond betalen .lijkt me toch fijn als er in meegedacht wordt. Ik ga liever ergens anders eten waar ik wel wat te kiezen heb
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het was gewoon lekker , het was een heerlijke rustige woensdag lunch , wel eens geweest op een zaterdagavond
heel veel rumoer dus dat nooit meer maar absoluut terug voor lunch door de week , personeel ook heel vriendelijk.