Restaurant Prins

Meer informatie over restaurant Restaurant Prins

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Prins

Rene K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hier lekker gegeten. Mijn vrouw had een shoarma schotel. Lekker veel. En ik had een lekkere grote pizza de calazone gevuld met Shoarma en vele lekkere dingen. Een traktatie op zich een aanrader voor iedereen.
Martin51 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Wat een treurig geheel. Mijn flauwe kleffe pizza was half op voordat de kipsate van partner kwam. Bediening vond dit heel normaal: pizza was nu eenmaal sneller klaar (!) Sate was gegarneerd met een pluk rauwe sla. Bestelde friet kwam na tweemaal vragen toen sate bijna op was.
Samen hadden we 1 servetje gekregen, op verzoek werd een stapeltje op tafel gegooid. Ongenoegen kenbaar gemaakt, werd verder geen aandacht aan besteed. Dit soort zaken maken de horeca te schande.
maha2805 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
De soep asperge met zalm was heerlijk maar hoofdgerecht viel tegen. Ribeye zaten veel zeentjes in. Rauwkost was te zuur aangemaakt. Geen groenten alleen beetje rauwkost. Koffie leek op nescafe niet echt lekker. Bediening was lang weg mensen moesten zelfs 2x op bel drukken. Jammer begon goed met de soep. Niet voor herhaling vatbaar.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Donderdag- en vrijdagavond lekker gegeten bij dit restaurant tijdens ons verblijf in een hotel in Beekbergen. Donderdag was er een avondmarkt, dus hadden ze een menu met een aantal gerechten waaruit je kon kiezen. Eenvoudig en lekker. Vanwege deze goede ervaring (schnitzel en spareribs) de tweede dag terug gegaan. Ons gezelschap had deels soep, een biefstuk en een sorbet, deels Turkse gerechten (turks brood met kruidenboter, kebab en baklava met ijs). Heel lekker gegeten. De bediening was goed. De prijs-kwaliteitverhouding was prima. Mochten wij nog eens in een hotel in Beekbergen terecht komen, dan weten wij Restaurant Prins zeker weer te vinden.