Restaurant Prins Hendrik

Stuifweg 13 1794 HA Oosterend (Texel) Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Prins Hendrik

Texelse specialiteiten

In het schilderachtige dorpje Oosterend beleef je Texel in Hotel-Restaurant Prins Hendrik. Grenzend aan drie natuurgebieden en op een steenworp afstand van de Waddenzee geniet je van een uniek stukje natuur. Voor vele soorten vogels is het een paradijs waar ze genoeg te eten hebben. Hetzelfde geldt voor jou als je bij Prins Hendrik wordt ontvangen met lokale producten, bereid tot een voortreffelijke en voedzame maaltijd. Eitjes van de boer, groente van het land en een Texels biertje. Dat smaakt!

Meer informatie over restaurant Restaurant Prins Hendrik

- Ontbijt 08:30 - 10:30

November tot februari beperkte openingstijden

Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gezellige ambiance, lekker gegeten met een goede prijs € 25,00 keuzemenu
Joep030 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Enkele jaren ga ik naar het bungalowpark en iedere keer eet ik in dit restaurant. Sinds het restaurant (en hotel) van eigenaar is gewisseld is het eten wel iets minder geworden. Eten is nog steeds prima, maar minder als voorheen. De sfeer kan wel beter, het is kaal en straalt weinig uit. Als tip aan de uitbater wil ik toch mee geven dat er iets meer aankleding mag komen.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We zitten nu uit te buiken in ons vakantiehuisje. Na een zalig voorgerecht (carpaccio en chorizo-kroketjes) hadden we een heerlijke verrassing als hoofdgerecht, de recent in dienst getreden kok heeft zichzelf overtroffen door een super malse picanta (slow cooking op de green egg) te bereiden. Eigenlijk geen ruimte meer voor een toetje, maar, ik had zin in ijs met slagroom en wat kreeg ik: lekkere yoghurt ijs met rood fruit coulis en slagroom. Kortom lekker gegeten met een juiste prijs-kwaliteit verhouding. Wij zijn benieuwd wat de kok voor ons in petto heeft als wij nog een keertje terugkomen.
Bratt H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het menu is simpel maar wel goed te eten, had als voorgerecht de chorizo kroket wat erg lekker was, als hoofdgerecht de kipsate die voor hoeverre dit te verpesten valt goed te eten was. Mevrouw van de bediening vergat 3 van de 4 keer de drankjes te brengen wat erg jammer was want met maar 8 tafels kun je het niet heel druk hebben.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Lekker gegeten, mooie gerechten met streekproducten, vooral het lamsstoofpotje is een aanrader. Er werden mooie wijntjes bij geschonken. Een knus restaurant aan de Waddenkant van Texel. Wij komen zeker terug.