Restaurant Portofino

Kasteellaan 5 6245 SB Eijsden Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Portofino

Genieten aan het water

Bij Portofino draait het allemaal om mediterraan genieten aan het water. Dit is de meest zuidelijk gelegen haven van Nederland en hij beschikt over 385 ligplaatsen. Het is algemeen bekend dat een dag op het water hongerig maakt en daar speelt Grand Café Portofino gretig op in. Hier staan de lekkerste gerechten voor je klaar en is ook de wijnkaart niet de minste! Dit is een heerlijke plek om na een actieve dag te genieten van een voortreffelijk diner.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Portofino

Bus 8 vanuit maastricht, halte Catharinastraat Oost Maarland, 4 min lopen Kasteellaan

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:30