Over restaurant Restaurant Porto

Een fantastisch uitzicht

Porto in Loosdrecht biedt het allermooiste uitzicht over de haven en de plas en beschikt over een fantastisch 4-seizoenenterras. Geniet van voortreffelijke gerechten die zich stuk voor stuk perfect laten combineren met de prachtige wijncollectie. De vriendelijke bediening helpt je graag en zal je adviseren waar nodig! Hier heb je gegarandeerd een zorgeloze avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Porto

Vansteen .
Vansteen .
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteren gegeten met een vriendin via de AH zegelsactie. Heerlijk gegeten. Mooie locatie, in de zomer vast nog mooier!

Het eten was heerlijk:
Carpaccio
Vis met Risotto
Sorbet ijs & Brownie

Alles was goed op smaak en de gastheer wist duidelijk uit te leggen waar alles van is gemaakt. Prima sfeer, alleen wat rumoerig door de grote groep die aanwezig was, maar dat hoort erbij.

Service was uiterst galant en duidelijk.
Leedekerken .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een echte aanrader,geweldige avond gehad leuk jong team met passie wat ze doen,
Wij hebben het verrassings menu gekozen en dat was een top keuze,er werd keurig gevraagd of wij ergens niet van hielden en daar werd rekening mee gehouden, wel 7,50 extra bijbetalen aangezien dit een een 4 gangen menu was,De chefkok kwam de gerechten zelf brengen en gaf daarna uitleg over wat hij voor ons had bereid,alles even lekker en prachtig opgediend,wat een passie heeft deze jongenman.
Wij gaan zeker weer terug echte aanrader
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg over de samenstelling van de heerlijke gerechten en veel informatie over de verschillende wijnen. Drie-gangen menu met AH-kaart. Locatie om zeker nog eens te bezoeken. Met mooi weer bootje huren en daar aanleggen om te eten. Voor herhaling vatbaar! Dank voor een heerlijke avond.
Edgar K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat heeft Porto ons verrast. we werden persoonlijk ontvangen door de eigenaar. we hadden gekozen voor het chef's verrassings menu. alle gerechten waren fantastisch en van het hoogste niveau.
en alles met de persoonlijke aandacht van de eigenaar en de kok's.
en dan alles voor een redelijke prijs.
we komen snel weer terug.
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij (mijn vriend en ik) hebben met onze twee vrienden hier gegeten. Carpacio en coquille/llangoustine vooraf. Was erg lekker! Als hoofd black angus steak en sate van kippedij. Ook weer beide lekker! Dunne franse frieten erbij! Ook een flesje witte wijn erbij gedaan, gruner veltliner. Was lekker bij de gerechten. Als dessert hadden we alle 4 het chocolade toetje. 3 verschillende soorten chocoladehapjes. Was ook genieten:-)
Een puntje van aandacht.. Onze stoelen waren wat wiebelig. Poten leken wat los te zitten!
Verder waren de toiletten ook wat kil en muffig. Maar voor het eten kan je hier zeker lekker eten!!!
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg lekker eten, leuke service.
Wij hadden het verrassingsmenu en erg lekker.
Jammer dat het zo stil is door de tijd van het jaar.
Ook binnen zit je erg gezellig
P.d.vanmameren .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een romantische locatie met uitzicht over de onderliggende jachthaven op de Loosdrechtse plassen. Wij troffen het erg met de fraaie zonsondergang tijdens ons diner. Zeker een aanrader in de zomer om buiten relaxt te loungen en vervolgens binnen of buiten de eten.
Man D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mooie plek, zowel tijdens zonnige warme dagen (heerlijk terras) als gedurende de koudere dagen (lounge met haardvuur). Nieuwe eigenaar sinds mei 2016, enorm vriendelijk ontvangst, goede service, gerechten hebben prima gesmaakt. Carpaccio wordt hier zelf gemaakt van ossenhaas, superlekker!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Porto is superleuk! Mooie gerechten op de kaart en een superlocatie aan de Loosdrechtse Plassen. We hadden 2e menu gratis via AH, dus lekker gegeten voor een klein prijsje.
Jh57 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Chefs viergangen verrassingsmenu was subliem qua smaak en presentatie. De uitleg aan tafel door ober en chef was perfect, enthousiast en niet overdreven. Het getuigde van veel plezier en passie voor hun vak en de klanten.
Super, de afstand (ca. 200 km) is wellicht voor ons een barrière, maar voor ieder ander is het echt een aanrader.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij zijn diverse keren hier geweest, het eten is altijd prima, behalve vandaag. Nadat wij aangaven dat de twee uur wachten wel eeg lang is en vroegen of het hoofd gerecht eindelijk kon doorkomen duurde het nog 20 minuten en vervolgens was de entrecote bijna rauw maar was medium besteld. Vriendelijke bediening maar erg lang wachten. Dat had goed gemaakt kunnen worden door het eten goed gaat te serveren, helaas wij zullen het nog een keer proberen, volgend jaar want gezellig is het hier wel altijd.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij waren niet aangemeld door Iens terwijl we een bevestiging hadden ontvangen van Iens, verder kregen wij een plek vlak voor de trap die in open contact stond met de buitendeur, voorts was er op het herentoilet geen papieren handdoek, die waren op werd verteld, dan over het eten het enige wat goed was was het vlees de rest ondefinieerbaar dan het toetje een schandalige prijs voor drie niemendalletjes prijs 9,50 euro al met al zeker geen geslaagde avond zonde van het geld wij komen er nooit meer
M V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wow wat hebben wij heerlijk gegeten bij Porto. Met de AH restaurant bon mochten wij a la carte kiezen: Mijn vriendin is vegetarisch en kreeg een heerlijk en mooi opgemaakt groentetuintje vooraf. Een plaatje om alleen al naar te kijken en de smaken waren positief verrassend. Ik nam de truffelsoep en heb heerlijk gesmuld. Hoofdgerecht de kipsaté en de geitenkaas salade beide op hun eigen manier heerlijk. Dit heerlijke eten icm vriendelijke bediening en een uitzicht over de Loosdrechtse plassen maakte de avond compleet. We komen graag terug. Echte aanrader!
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. De bediening was vriendelijk en vlot en het eten erg lekker. Een fijne avond gehad en komen zeker terug.