Over het restaurant Restaurant Porto

Een fantastisch uitzicht

Porto in Loosdrecht biedt het allermooiste uitzicht over de haven en de plas en beschikt over een fantastisch 4-seizoenenterras. Geniet van voortreffelijke gerechten die zich stuk voor stuk perfect laten combineren met de prachtige wijncollectie. De vriendelijke bediening helpt je graag en zal je adviseren waar nodig! Hier heb je gegarandeerd een zorgeloze avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Porto

MvdK1968 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben er gisteravond heerlijk gegeten Het eten werd op mooie borden zeer smaakvol opgediend. Echt voor herhaling vatbaar.
otte46 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn 2 vriendinnen.Zeer vriendelijk personeel,menu werd uitgelegd.Al de 3 gangen waren goed van smaak.De ambience was voortreffelijk.We komen zeker terug.
Denise E.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Hier met 6 personen gegeten gebruikmakend van 2 ah restaurantbonnen. We hebben 3 kwartier op het voorgerecht moeten wachten en ook het beloofde water kwam niet. Voorgerechten op zich ok. Hoofdgerechten wisselend. Vlees was goed maar Salade de mer was wat zurig en dreef in een plas slasaus, net als de salade die als bijgerecht werd geserveerd. De nagerechten waren wel heel erg klein op het grote bord. Prettig dat je met de aktie kunt kiezen uit de hele kaart, maar de rekening was bijna nog hoger dan een gemiddeld soortgelijk ander restaurant, ondanks de aktie. Wij hadden er meer van verwacht.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel, ze geven echt aandacht aan de klanten.
We komen hier zeker weer terug!
jjekok .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Paul was een uitstekend gastheer. Hij is in staat het een ieder naar de zin te maken. Het restaurant was smaakvol ingericht en de geserveerde gerechten waren van uitstekende kwaliteit. We waren met een groep van 10 personen en er was over de geserveerde gerechten en drankjes geen enkel wanklank te horen. Wel een klein minpuntje voor wat betreft de "kerstmuziek". We hebben gedurende eten 4 keer de zelfde nummers voorbij horen komen. Ondanks dat was het een zeer geslaagde avond. Paul ga zo door.
Elsie H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker, fantasierijk en mooi opgemaakt. Vriendelijke betrokken staf. Ik kan het iedereen aanraden! Wij kwamen hier met de AH actie en zijn blij dit juweeltje te hebben ontdekt. We hebben het chef's menu genomen en dat was zeer de moeite waard.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten met bijzondere smaken. Wij vonden de wachttijd tussen de gerechten alleen wel erg lang. Dit kwam ook door de mooie opmaak van de borden. De bediening was erg vriendelijk.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Slechte prijs kwaliteitsverhouding, het eten was niet echt bijzonder in verhouding met de prijs die je er voor moest betalen, zelfs met de Albert Heijn actie.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een heerlijk restaurant. Ontvangst zeer vriendelijk. De gerechten waren zorgvuldig bereid en smaakten geweldig. Een goede kok met veel gevoel voor de juiste combinaties. Bediening uitstekend ,prima uitleg over de gerechten.
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
vorige week hier gegeten met de AH actie. vriendelijke service. Prijskwaliteit was prima door de ah bon maar zonder bon had ik het wat aan de prijzige kant gevonden. gedeelde plank als voorgerecht was erg lekker, de steak die ik als hoofdgerecht had vond ik niet heel bijzonder. mijn partner had echter een heerlijke sate. desert was prima. Borden zijn mooi opgemaakt. decor is gezellig en was al helemaal in kerst sfeer. Ik kan me voorstellen dat het terras in de zomer ook erg fijn is.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten mooi gerechten !! leuke gastvrije ontvangst.
Alleen het pand matcht echt niet met de kwaliteit van het eten echt jammer !!
ldebree .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We werden hartelijk ontvangen en heel vriendelijk bediend. Het was erg leuk, dat er bij alle gerechten helemaal uitgelegd werd waar het uit bestond. Soms was dit ook moeilijk te zien, maar dat vonden we juist leuk. De uitleg erbij was prima. De borden waren erg leuk opgemaakt en de smaak was helemaal goed. Kortom: bij elkaar een reden om weer eens terug te komen.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker gegeten, mooie gerechten met veel liefde bereid.
Personeel heel erg aardig !
Het pand is iets gedateerd mm kan iets aan gedaan worden, dit past niet bij de kwaliteit van het eten.
bea B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Fantastisch eten dat met grote kunde, creativiteit en plezier wordt bereid. Bediening is ook super fijn. Restaurant mooi ingericht. Een absolute aanrader!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden en prettige en persoonlijke bediening. We komen zeker weer terug, want er staat nog genoeg lekkers op de kaart wat we willen proberen.
I. V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, restaurant was sfeervol met kerstdecoraties. We hadden gerserveerd met de AH actie. Helaas, de kaart was niet meer die van de site! Geen steaktartaar, geen tonijn bij de voorgerechten. Wat een teleurstelling, ook de hoofdgerechten zoals lamsrack en schol waren niet meer op de kaart... Het was de zomerkaart geweest...
Als je bubbels nam kreeg je een amuse, die was apart.
Nu als voorgerecht diverse hapjes. Hoofdgerecht Angus biefstuk. Was goed. Eén nagerecht genomen, toch nog een behoorlijk bedrag voor het geheel betaald.
EnricoVan .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteravond 3december heerlijk gegeten, prima bediening, ik had wel zin in n lekker apart biertje, dat hadden ze van Hert de trippel echter niet koel staan, geen punt het werdt op ijsgezet en ik kreeg een heerlijk gekoeld biertje en hij smaakte ook lekker, het menu van de chef is n geweldige ervaring voor je smaakpapillen, we komen hier zeker weer terug om nog eens te eten, ook al wonen we 50 minuten daarvandaan,
Gewoon reserveren en proberen groeten Enrico van Steen
CynthiaK .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH-restaurantactie bij Porto wezen eten. Wat een TOP-restaurant. Andere gerechten dan anders, duidelijk en enthousiast verhaal bij wat er werd opgediend en heel erg lekker. Hier zullen wij zeker nog eens komen!