Over het restaurant Restaurant Porto

Een fantastisch uitzicht

Porto in Loosdrecht biedt het allermooiste uitzicht over de haven en de plas en beschikt over een fantastisch 4-seizoenenterras. Geniet van voortreffelijke gerechten die zich stuk voor stuk perfect laten combineren met de prachtige wijncollectie. De vriendelijke bediening helpt je graag en zal je adviseren waar nodig! Hier heb je gegarandeerd een zorgeloze avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Porto

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Alexandra H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
zaterdag 3 juni hier gegeten op terras. Helaas viel de ervaring dit keer vies tegen. Bediening was drukker met elkaar dan met bestellingen opnemen. Kon met moeite tijdens een van hun drukke gesprekken de aandacht van de bediening krijgen of ze het drankje dat ik een half uur geleden besteld had misschien kon brengen. Met frisse tegenzin werd daar gehoor aan gegeven. Verder was de chocolademouse meer chocolade ijs (het was gewoon bevroren) toen ik daar wat van zei kreeg ik simpelweg de chagrijnige reactie dat hoort zo. In het verleden heb ik hier in de winter wel prima gegeten en toen goed geholpen door Paul. jammer dat er nu minder gemotiveerd personeel rondloopt
Kwadijk .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker gegeten. Gewoon van de kaart 2=1 AH Actie. Vriendelijk en vlot personeel. Erg mooi weer dus helemaal top op deze mooie lokatie aan de Loosdrechtse plassen
allardlamers .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
erg lang gewacht tussen de gangen door. Prijsniveau behoorlijk hoger dan aangegeven op de AH site, en niet in verhouding met de kwaliteit van het eten. Inrichting had een hoog vergane glorie gehalte. Bediening wel erg vriendelijk en een prachtige locatie.
madi M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prachtige sfeer, heel goed service. Het eten was niet redelijk! Entrée lekker, maar hoofdkantoor gericht en dessert waren redelijk.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fantastisch gegeten. Via Ah actie geweest en mochten van de hele kaart kiezen. Gastheer was goed geïnformeerd, zeer vriendelijk en had goede tips voor wijnen. Keuken maakt van alle gerechten een prachtig plaatje en mooie combinaties. Echt een aanrader voor een heerlijke avond.
Wij komen zeker terug.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het eten was redelijk. Porties alleen veel te klein.
Helaas prijs/kwaliteitsverhouding niet goed. Zelfs met de AH actie veel te duur. Niet voor herhaling vatbaar.
M V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wat een geweldige plek om te gaan eten. Voor de derde maal gegeten in Hee afgelopen half jaar en wederom aan alle verwachtingen voldaan. Heerlijk eten, alle borden zien er als kunstwerkjes uit. Vriendelijke bediening en heerlijke Italiaanse rode wijn die dit keer per glas geserveerd werd. Carpaccio en zal vooraf, iberico kotelet en fazant als hoofdgerecht en gekarameliaeerde popcorn en passievrucht parfait als dessert. Ik vind het heerlijk om hier te eten, zowel zakelijk als privé. Kan niet wachten om weer op het terras te gaan eten met een geweldig uitzicht over de loosdrechtse plassen. Echt een aanrader!
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik vond het voorgerecht (pompoensoep) en hoofdgerecht (dorade) heerlijk. Het dessert (passievrucht) viel wat tegen. De bastogne crunch bleek een flinterdun laagje poeder te zijn, die over de mousse was gestrooid. Maar wat mij een beetje tegen viel, is dat je met de AH bon de helft vd prijs betaald (1 3-gangen menu gratis krijgt), maar dat de hoofdgerechten naar mijn idee ook de halve hoeveelheid waren. Mijn man had vlees wat een erg klein stukje was, in plakjes voor gesneden, zodat het nog een beetje toonde. En ik had dorade vis, en dat was een heel klein visje en alleen 1 onder of bovenkantje vd vis. Ik vond dat wat zuinig over komen. Als je mee doet met de AH actie, vind ik het wat flauw om de porties dan zo klein te gaan maken. Ook qua garnituur bij het vlees was het heel minimaal. Maar verder de smaak van het eten en de entourage ed vond ik erg leuk. Dus al met al een prima avond gehad, maar qua prijs waren we met zn tweeen, met AH bon, nog zo'n 80 euro kwijt, dus voor het goedkope moet je het niet doen.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een aanrader. heerlijk gegeten. vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
zeker voor herhaling vatbaar, ben benieuwd naar andere gerechten.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel tevreden, prachtig opgemaakt, en alle vier erg te spreken over de smaak en hoeveelheid van het eten en de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Restaurant :
Mag iets aan afzuiging gebeuren, ruikt niet fris/wat smoezelig, aantal stoelen toch echt aan vervanging toe.
Bediening :
Zeer vriendelijk.
Kwaliteit eten :
Viel tegen. Voorgerecht : proeverij voor 2 personen. Moet zeggen € 12,95 pp toch zeer ruim berekend. Bestond uit 2 couscous bitterballetjes, 4 gamba's, 2 Italiaanse worstsoorten, 2 saucijsjes, gerookte zalm. Hoofdgerecht : super saté op Ghanese wijze. Kippedijen met zeer dikke saus, garni was wat klein, wortelplakjes/biet, erg summier. Verder niks. Geen gebakken aardappels/friet/salade etc. Bijbesteld : puntzak verse friet. Dit zeer teleurstellend : zak minifriet en niet vers. Bij onze melding hierover bij de bediening werd toch beweerd dat ze de friet zelf snijden. Geheel niet te proeven dat dit verse friet moest zijn. Ben zelf een echte verse friet eter en verwacht toch iets anders. Minifriet is ook zeer snel koud. Al met al prijs kwaliteit toch niet op orde. Zag ook het super er niet aan af aan de saté, ben deze hoeveelheid toch zeker wel gewend elders. Vind dat er zeker wel een salade en friet bij het gerecht inbegrepen hoort te zijn, zeker voor € 21.50.
Afhandeling kritiek :
Complimenten, friet van de rekening, drankje van de zaak en bij afrekenen coupons voor 2e hoofdgerecht gratis.
RPJ .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben hier een prima maaltijd gekregen. De medewerkers waren zeer vriendelijk en attent. De muziek mag, wat ons betreft, wel wat zachter. We komen zeker van de zomer terug om van het terras en het fraaie uitzicht te genieten.
p.d.vanmameren .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima ontvangst in een leuke sfeer binnen met groots uitzicht over de 1e plas in Loosdrecht. Met als voorgerecht Carpaccio die uitstekend smaakte. Het hoofdgerecht Black Angus steak en de Dorade filet waren uitstekend bereid.
Jammer dat er ietwat weinig groenten aanwezig waren op de plateaus. Als nagerechten de kaasplank en de proeverij van chocolade. Top! Een restaurant waar wij zeker zullen terugkomen.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hEerlijk gegeten, bijzonder aardige bediening, het duurde wel iets te lang: al met een al aanrader en we komen zeker een keer terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
prima prijs, kwaliteit. Mooie opmaak op de borden. Bediening is jong en onervaren. Missen opmerkingen van de gasten en letten niet op bij uitserveren.
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben er gisteravond heerlijk gegeten Het eten werd op mooie borden zeer smaakvol opgediend. Echt voor herhaling vatbaar.
otte46 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn 2 vriendinnen.Zeer vriendelijk personeel,menu werd uitgelegd.Al de 3 gangen waren goed van smaak.De ambience was voortreffelijk.We komen zeker terug.
Denise E.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Hier met 6 personen gegeten gebruikmakend van 2 ah restaurantbonnen. We hebben 3 kwartier op het voorgerecht moeten wachten en ook het beloofde water kwam niet. Voorgerechten op zich ok. Hoofdgerechten wisselend. Vlees was goed maar Salade de mer was wat zurig en dreef in een plas slasaus, net als de salade die als bijgerecht werd geserveerd. De nagerechten waren wel heel erg klein op het grote bord. Prettig dat je met de aktie kunt kiezen uit de hele kaart, maar de rekening was bijna nog hoger dan een gemiddeld soortgelijk ander restaurant, ondanks de aktie. Wij hadden er meer van verwacht.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel, ze geven echt aandacht aan de klanten.
We komen hier zeker weer terug!
jjekok .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Paul was een uitstekend gastheer. Hij is in staat het een ieder naar de zin te maken. Het restaurant was smaakvol ingericht en de geserveerde gerechten waren van uitstekende kwaliteit. We waren met een groep van 10 personen en er was over de geserveerde gerechten en drankjes geen enkel wanklank te horen. Wel een klein minpuntje voor wat betreft de "kerstmuziek". We hebben gedurende eten 4 keer de zelfde nummers voorbij horen komen. Ondanks dat was het een zeer geslaagde avond. Paul ga zo door.