Over restaurant Restaurant Populair

Heerlijk eten in Roermond

Romantiek in een huiselijke sfeer vlak bij de Stenen Brug aan de historische Roerkade in Roermond. Een goed gesprek, heerlijk eten en smaakvolle wijnen, de tijd gaat zo aan je voorbij. Het attente personeel legt je ondertussen volledig in de watten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Populair

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
John En Olga V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker en goed gegeten zeer vriendelijke medewerkers zowel van de bediening en de keuken .Het eten was keurig opgediend en de geadviseerde wijn smaakte lekker .Zeker een aanrader en wij gaan er in ieder geval vaker naar toe
Gr John en Olga
Lynn65 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We hebben hier nu vier keer gezeten en de bediening is uitermate perfect!
Deze jonge dame heeft inzicht en ziet wanneer jou glaasje leeg is. Dat vind Bruno helemaal het einde!???? ga zo door!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zomeravond langs de Roer voor de 2e keer populair.kleine kaart maar toch 3 keuzes. Voorgerecht een klassieker *carpaccio* met iets teveel pesto mi. Hoofdgerecht *tenderbeef cooked to perfection en het toetje zoet (ZOET!!!!!!!!) Met de uitsekende wijnen die men hier pleegt te serveren alsmede de correcte bediening een aanrader in Remunj.
Mariannelangenberg .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Verrassings menu was héél smaakvol goede wijnen erbij.
De halfdiepe borden waren wat minder makkelijk eten maar het was mooi gepresenteerd.
Jammer dat het interieur, tafels bestek, goedkoop oogt. Alles is wat gedateerd.
Laatste opmerking, binnen was t storend door lawaaiige koffiemachine.
RTB .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De bediening was erg prettig en vriendelijk. Eerst even buiten starten met eten (was nog heerlijk weer) om daarna naar binnen te gaan toen het wat frisser werd, was ook geen enkel probleem. En dan het eten, in één woord: voortreffelijk! We hadden het viergangen verrassingsmenu gekozen met bijpassend wijnarrangement, echt een aanrader! Qua niveau was dit eten een ster waard. We komen snel weer terug.
Ria.beek .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was goed. De wel erg kleine kaart viel ons tegen, later werd ons na commentaar een iets grotere kaart aangeboden. De bediening was perfect en de vriendelijkheid ook. Had er het wel wat drukker verwacht, zou ook een beetje gezelliger zijn.
Eerder couS-cous met garnalen bij u gegeten, die was overheerlijk.
Gerardros .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Leuke zaak!
we namen verrassingsmenu van 4 gerechten waaronder herlijke rosbief
Erg lekker met goede smaken en mooi opgemaakt
De wijnen waren uitstekend en goed betaalbaar
Bediening was prima
Zeebonk1972 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
heel lekker gegeten, verassend menu met mooie bijpassende wijntjes, de bediening was goed en de inrichting warm en gezellig.
Martienmanders58 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een asperge menu genomen op het terras, was heel lekker.
Vriendelijke bediening en buiten het feit dat er bijna constant verkeer voorbij het terras komt, toch een leuke plaats om te zitten.
Tom255 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het was gewoon super lekker.
We hadden het verrassings-- menu.
Heel tevreden.
Fijne vriendelijke bediening.
goed restaurant!!

Info727 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Populair is een prima restaurant. Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed eten! De bediening is vriendelijk en het eten is van uitstekende kwaliteit.
Trekker25 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
erg lekker verrassings menu incl bier arrangement (erg leuke uitleg van de ober over het bier, vond die leuk omdat er bijna altijd voor wijn wordt gekozen!)
Aldavanmelick .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk eten, speciale gerechten gezellige sfeer , goede bediening. Zeker een aanrader. Twee keer geweest en beide keren het verrassings menu gehad. Dit was super
Janreijans .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
het lekkerst vond ik het voorgerecht, tartaar van rosbief. Het hoofdgerecht was lekker maar een beetje te karig. verder was de bediening en de sfeer zeer goed. We hebben een leuke, gezellige en lekkere avond uit gehad.
Rogiervandergiesen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
het 4 gangen menu genomen met lekkere gerechten vooral de lam. Mooie bijpassende wijnen en uiterst leuke bediening maakten er een leuke avond van
Evelynemeijers .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gisteravond hebben met ons vieren heerlijk gegeten. Lekkere wijnen gedronken, ook de biologische. De bediening was vriendelijk en goed.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Een goede keuze met zowel vis- en vleesgerechten, aangevuld met heerlijke wijnen!
Naan1 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hadden gebruik gemaakt van het verrassings-menu en het was inderdaad verrassend.
Mooi voorgerecht met makreel, heerlijk hoofdgerecht, lam, en apart toetje, asperges-ijs.
Dus al met al, héél bijzonder.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wederom voor het verrassings menu gegaan....altijd een beleving bij Populair. Een smaakexplosie, wat een genot weer.
Super vriendelijke bediening met uitleg over de gerechten.

Echt een aanrader
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Top gerechten met topwijnen en topservice

Goede uitleg over de verse en verrassende gerechten met bijpassende wijnen een aanrader