Restaurant Popsuiker

Raadhuisstraat 9 2101 HC Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Popsuiker

Pannenkoeken, poffertjes en meer

Als pannenkoekenrestaurant zijn ze bij Popsuiker natuurlijk gespecialiseerd in pannenkoeken en poffertjes. Ze hebben echter ook een aparte menukaart vol andere lekkernijen zoals schnitzel, kipsaté en hamburgers. Voor ieder wat wils dus! Door het gezellige decor is dit echt een plek om met het hele gezin lekker te eten en drinken.

Meer informatie over restaurant Restaurant Popsuiker

7,2
7,2
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Op 18-2 met grouponbon hier gaan eten. Bij binnenkomst bleek ik een half uur te laat. Ik vroeg of het een probleem was. De serveerster reageerde er niet op en wees waar ik en mijn dochter konden gaan zitten. Ze legde kort uit dat we per ronde konden kiezen uit poffertjes en pannenkoeken. De 1e ronde voor poffertjes gekozen. Deze waren heerlijk. De 2e ronde voor pannen-koeken. Op de groupon en het blaadje op tafel stond vermeld dat we ook jam zouden krijgen bij de pannen-koek. Deze kwam echter niet mee. Bij uitserveren van de pannenkoek vroeg ik om de jam. Na enkele minuten nogmaals. Wederom niets. Toen mijn pannenkoek nagenoeg koud was kwam de jam. Ik gaf aan het jammer te vinden dat het zo lang duurde waardoor mijn eten koud was. De serveerster gaf me een grote mond dat klanten om de jam moeten vragen. Ik gaf aan dat 2x gedaan te hebben en haar te bedanken voor het niet aanbieden van de excuses voor het lange wachten en koude pannenkoek. Ze liep weg en kwam er niet op terug. Onaardig, chagrijnig personeel.
Funda C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Het eten was wederom geweldig bij Restaurant Popsuiker!
Wat een geweldig, lieve, knoerthard werkende mensen!
Wij gaan gauw weer, zeker weten!

Hartelijke groet,

Funda en Reza
Samantha M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Een super leuk, mooi en vriendelijk restaurant. Super leuke mensen als personeel. Gewoon top dus! Echt een aanrader!!!!!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuk gezellig en sfeervol restaurant.
HET restaurant van Heemstede en omgeving!
je kunt er ook bbqen kaasfonduen en ander uitheems eten bestellen.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuk fris restaurant en ziet het restaurant groeien. Komen hier paar keer per jaar maar gaat met de maand vooruit. Gezellige en zeker betaalbaar.
Afg week hebben wij vlees fondue gegeten.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Erg lekker en voor de prijs hoef je het niet te laten. Goede bediening. Je kan ook makkelijk parkeren en je loopt er vanuit de winkelstraat er zo naar toe. Helemaal top. ????
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanavond heerlijke kaasfondue gegeten. leuk restaurant, aardige bediening, voldoende kaas, met de mogelijkheid bij te bestellen, maar was niet nodig...Ook het toetje was heerlijk! (ijs met banaan/pancakes) Kortom: een aanrader!
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Via vakantieveiling prima 3 gangen diner gegeten,1 soort rode wijn maar wel goed,personeel mag iets gezelliger kijken,entourage eenvoudig erg rumoerig,Misschien handig om wat meer kennis van wijn te hebben.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Na een lange tijd de gok gewaagd om na een slechte ervaring een hopelijk goede op te doen. Is deels gelukt. We hadden een vriendelijke medewerkster aan onze tafel. Echter leek de eigenaresse weinig plezier in het runnen van haar zaak te hebben. De pannenkoeken waren niet slecht maar het mag echt beter. Niet gaar genoeg. Net als de voorgaande keer dit gemeld maar er werd niets mee gedaan. Zonde want een vrolijk gezicht en iets betere pannekoeken maakt het een plek om terug te komen. Niet geheel onbelangrijk; het is er schoon.
Monica38 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Vorige week gegeten in dit restaurant. Het duurde een eeuwigheid voor we onze bestelling kregen, welke ook nog is niet gaar was. Ga hierover vooral niet in discussie met het personeel. Als hun vinden dat het gaar is, dan is het zo. Schandalig gewoon! Hier komen wij niet meer terug.

Het restaurant zelf zit wel op een leuke plek, en ook het decor is leuk. Echt zonde.

Het lezen van andere recencies liet mijn mond opvallen van verbazing! Hoe durf je als restaurant eigenaar zulke reacties onder een recensies van een klant te plaatsen?! Doe wat met de (opbouwende) kritiek ipv proberen deze te weerleggen of te sneren dat smaak persoonlijk is. Gasten hebben nu eenmaal altijd gelijk, want zij zorgen ervoor dat jij je brood kunt betalen...
kellyenmarc .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Prima restaurant en gezellig personeel welke de gasten het naar hun zin maken.
Onze zoon was jarig en werd de tafel versierd en kreeg hij een ijsje met fontijn ! Heerlijke
Een restaurant waar je voor weinig goed kan eten wat met en gezin altijd goed uitkomt.
Volgende keer gaan wij de grill proberen, zag er goed uit.
Zeker een aanrader !
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Voor de tweede keer gegeten met een bon van vakantieveilingen. Het was weer heerlijk. Vooraf een dagsoep, de ene een kippensoep en de ander een goulashsoep. Het hoofdgerecht was een schnitzel, en de ander een kipsaté. Geserveerd met heerlijke frietjes en een zalige salade. Als afsluiting een coupe ijs. De bediening was zeer attent en bijzonder vriendelijk, we kwamen niets tekort en hoefden ook zeker niet op iets te wachten. Ook al staat het bekend om de pannenkoeken en de poffertjes. Voor een gewoon gerecht kun je hier heel goed terecht.
konijnbijma .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Tomatensoep met verse stukken tomaat erdoor, kipsaté, frites en salade, ijs met slagroom.via vakantie veilingen geboekt. Eten zag er verzorgt uit en satésaus was erg lekker, kip saté lekker alleen iets te droog. Bediening deed haar best, ook inverband met allergie. Probeer wat meer te stralen, en aub de wc is echt niet fris.
Geachte, Dank voor de resencie. Wij doen er alles aan om het een ieder naar het zin te maken. Proberen zo vers mogelijke producten te gebruiken zoals verse tomaat, komkommer, ananas , kip, vlees enz. Daarnaast gebruiken wij zoals u wel gemerkt zal hebben goed en lekker ijs. Dit alles past dan in de actie welke u voor bijna een weggeef prijs heeft gekocht. Uiteraard blijven wij ons uiterste best doen om het een ieder naar het zijn te maken. De toiletgroepen worden eerdaags aangepakt met nieuw inventaris zodat de uitstaling wat beter zal zijn. Fijne dag en graag tot een volgende keer.

Team popsuiker.

Reactie van proever:

Top, de uitstraling is prima in het restaurant en in het toilet, alleen de schoonmaak laat te wensen over in toilet. Tip gebruik microdoeken en de tegels glanzen zonder strepen en je bent snel klaar.
Danoesja V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Eten: via Groupon kwamen we hier kaasfondue eten. Goulash soep was erg lekker. Kaasfondue was ook lekker, maar niet uitzonderlijk lekker. Het dessert (ijs) was verrassend lekker. Voor deze goedkope prijs is het 3-gangen kaasfondue prima te doen!

Service: Eigenaresse gedroeg zich totaal niet klantvriendelijk. We werden zelfs een beetje bang van haar. De kok was overigens wel erg aardig!

Decor: Het restaurant was erg ongezellig ingericht. Verder was de akoestiek in het restaurant ook erg slecht, waardoor wij er zelfs ongemakkelijk van werden en bijna gingen fluisteren tegen elkaar...
Beste gast,
Dank voor u reactie .
Nog even terugkomend op uw recensie.
Gelukkig heeft u lekker gegeten net als vele andere elke dag en zien wij door de kwaliteit het elke dag drukker worden.
Wij maken gebruik van kwaliteit producten net als de kaas fondue welke bij de beste kaas fabriek vandaan komt, smaak blijft ook altijd erg persoonlijk.
Over decor kunt u uiteraard een mening hebben en is erg persoonlijk.
De akoestiek kunnen wij weinig aan veranderen omdat wij een hoog plafond hebben en ook veel ramen..
Uiteraard blijven uw bevindingen erg persoonlijk maar gelukkig heeft u wel lekker gegeten voor inderdaad een lage prijs.

Wij hopen u toch graag terug te zien en hierover evt. met u te discussiëren i.p.v. een recensie hierover waar wij achteraf weinig mee kunnen.

Met vriendelijke groet,
Team Popsuiker
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gewoon lekker gegeten met kortingbon. Champignonsoep, pasteitje, Schnitzel, sla met toebehoren en patat. Grote Dame Blanche na. Super voor deze prijs!
R. M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Hier ga je naartoe voor poffertjes of pannekoeken. De poffertjes waren heerlijk. Niet doordrenkt in vet en per portie van 10 prima te doseren. Prijs is ook goed, zeker icm een deal. Bediening is prettig en zonder kapsones. Leuke verassing voor mijn zoontje aan het einde. Het toilet kon echter wel een poetsbeurt gebruiken. Leuk om nog een keer poffertjes te gaan eten!
martinekorstjens .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
De service en bediening waren fantastisch. Heel vriendelijk personeel en extra service. Alleen waren de frietjes erg vet en de kip van de kipsaté was wat droog. De poffertjes waren wel heerlijk, zeker een aanrader!
frenck.annelies1 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
De sfeer is gemoedelijk. Er zijn wel wat aanmerkingen te maken over de bediening die was in het begin slecht. We moesten uiteindelijk erg lang op ons hoofdgerecht wachten 1 uur. Dit is overigens wel rechtgezet middels een drankje van de zaak en een korting op de rekening. Tip zet op de lijst van gerechten waaruit de "AH klanten" kunnen kiezen ook een paar pannenkoek variaties. Aan de akoestiek van het restaurant moet echt iets gedaan worden. Het was net alsof je in zwembad zat. Leuk dat er aan het einde van het diner aandacht bij het dessert aan mijn verjaardag besteed werd
sandraterhell .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Ze waren erg lief met onze baby, poffertjes waren lekker en het soepje ook, alleen de saté en hamburger met friet waren echt niet lekker. Veel te veel patat, heel vet en niet krokant. Saté was heel droog. Voor poffertjes pannekoeken gezellig en lekker maar voor andere gerechten echt niet doen.
Chiel P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij hebben er zondagavond gegeten en wel de sate van het 3 gangen keuzemenu en het was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk , gezellig gesprek gehad met de eigenaresse en als wij weer in Heemstede op vakantie zijn gaan wij er zeker weer eten.