Restaurant Popsuiker

Raadhuisstraat 9 2101 HC Heemstede Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Popsuiker

Pannenkoeken, poffertjes en meer

Als pannenkoekenrestaurant zijn ze bij Popsuiker natuurlijk gespecialiseerd in pannenkoeken en poffertjes. Ze hebben echter ook een aparte menukaart vol andere lekkernijen zoals schnitzel, kipsaté en hamburgers. Voor ieder wat wils dus! Door het gezellige decor is dit echt een plek om met het hele gezin lekker te eten en drinken.

Meer informatie over restaurant Restaurant Popsuiker

6,9
Voordelig
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanavond heerlijke kaasfondue gegeten. leuk restaurant, aardige bediening, voldoende kaas, met de mogelijkheid bij te bestellen, maar was niet nodig...Ook het toetje was heerlijk! (ijs met banaan/pancakes) Kortom: een aanrader!
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Via vakantieveiling prima 3 gangen diner gegeten,1 soort rode wijn maar wel goed,personeel mag iets gezelliger kijken,entourage eenvoudig erg rumoerig,Misschien handig om wat meer kennis van wijn te hebben.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Na een lange tijd de gok gewaagd om na een slechte ervaring een hopelijk goede op te doen. Is deels gelukt. We hadden een vriendelijke medewerkster aan onze tafel. Echter leek de eigenaresse weinig plezier in het runnen van haar zaak te hebben. De pannenkoeken waren niet slecht maar het mag echt beter. Niet gaar genoeg. Net als de voorgaande keer dit gemeld maar er werd niets mee gedaan. Zonde want een vrolijk gezicht en iets betere pannekoeken maakt het een plek om terug te komen. Niet geheel onbelangrijk; het is er schoon.
Monica38 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Vorige week gegeten in dit restaurant. Het duurde een eeuwigheid voor we onze bestelling kregen, welke ook nog is niet gaar was. Ga hierover vooral niet in discussie met het personeel. Als hun vinden dat het gaar is, dan is het zo. Schandalig gewoon! Hier komen wij niet meer terug.

Het restaurant zelf zit wel op een leuke plek, en ook het decor is leuk. Echt zonde.

Het lezen van andere recencies liet mijn mond opvallen van verbazing! Hoe durf je als restaurant eigenaar zulke reacties onder een recensies van een klant te plaatsen?! Doe wat met de (opbouwende) kritiek ipv proberen deze te weerleggen of te sneren dat smaak persoonlijk is. Gasten hebben nu eenmaal altijd gelijk, want zij zorgen ervoor dat jij je brood kunt betalen...
Kellyenmarc .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Prima restaurant en gezellig personeel welke de gasten het naar hun zin maken.
Onze zoon was jarig en werd de tafel versierd en kreeg hij een ijsje met fontijn ! Heerlijke
Een restaurant waar je voor weinig goed kan eten wat met en gezin altijd goed uitkomt.
Volgende keer gaan wij de grill proberen, zag er goed uit.
Zeker een aanrader !
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Voor de tweede keer gegeten met een bon van vakantieveilingen. Het was weer heerlijk. Vooraf een dagsoep, de ene een kippensoep en de ander een goulashsoep. Het hoofdgerecht was een schnitzel, en de ander een kipsaté. Geserveerd met heerlijke frietjes en een zalige salade. Als afsluiting een coupe ijs. De bediening was zeer attent en bijzonder vriendelijk, we kwamen niets tekort en hoefden ook zeker niet op iets te wachten. Ook al staat het bekend om de pannenkoeken en de poffertjes. Voor een gewoon gerecht kun je hier heel goed terecht.
Konijnbijma .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Tomatensoep met verse stukken tomaat erdoor, kipsaté, frites en salade, ijs met slagroom.via vakantie veilingen geboekt. Eten zag er verzorgt uit en satésaus was erg lekker, kip saté lekker alleen iets te droog. Bediening deed haar best, ook inverband met allergie. Probeer wat meer te stralen, en aub de wc is echt niet fris.
Geachte, Dank voor de resencie. Wij doen er alles aan om het een ieder naar het zin te maken. Proberen zo vers mogelijke producten te gebruiken zoals verse tomaat, komkommer, ananas , kip, vlees enz. Daarnaast gebruiken wij zoals u wel gemerkt zal hebben goed en lekker ijs. Dit alles past dan in de actie welke u voor bijna een weggeef prijs heeft gekocht. Uiteraard blijven wij ons uiterste best doen om het een ieder naar het zijn te maken. De toiletgroepen worden eerdaags aangepakt met nieuw inventaris zodat de uitstaling wat beter zal zijn. Fijne dag en graag tot een volgende keer.

Team popsuiker.

Reactie van proever:

Top, de uitstraling is prima in het restaurant en in het toilet, alleen de schoonmaak laat te wensen over in toilet. Tip gebruik microdoeken en de tegels glanzen zonder strepen en je bent snel klaar.
Danoesja V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Eten: via Groupon kwamen we hier kaasfondue eten. Goulash soep was erg lekker. Kaasfondue was ook lekker, maar niet uitzonderlijk lekker. Het dessert (ijs) was verrassend lekker. Voor deze goedkope prijs is het 3-gangen kaasfondue prima te doen!

Service: Eigenaresse gedroeg zich totaal niet klantvriendelijk. We werden zelfs een beetje bang van haar. De kok was overigens wel erg aardig!

Decor: Het restaurant was erg ongezellig ingericht. Verder was de akoestiek in het restaurant ook erg slecht, waardoor wij er zelfs ongemakkelijk van werden en bijna gingen fluisteren tegen elkaar...
Beste gast,
Dank voor u reactie .
Nog even terugkomend op uw recensie.
Gelukkig heeft u lekker gegeten net als vele andere elke dag en zien wij door de kwaliteit het elke dag drukker worden.
Wij maken gebruik van kwaliteit producten net als de kaas fondue welke bij de beste kaas fabriek vandaan komt, smaak blijft ook altijd erg persoonlijk.
Over decor kunt u uiteraard een mening hebben en is erg persoonlijk.
De akoestiek kunnen wij weinig aan veranderen omdat wij een hoog plafond hebben en ook veel ramen..
Uiteraard blijven uw bevindingen erg persoonlijk maar gelukkig heeft u wel lekker gegeten voor inderdaad een lage prijs.

Wij hopen u toch graag terug te zien en hierover evt. met u te discussiëren i.p.v. een recensie hierover waar wij achteraf weinig mee kunnen.

Met vriendelijke groet,
Team Popsuiker
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gewoon lekker gegeten met kortingbon. Champignonsoep, pasteitje, Schnitzel, sla met toebehoren en patat. Grote Dame Blanche na. Super voor deze prijs!
R. M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Hier ga je naartoe voor poffertjes of pannekoeken. De poffertjes waren heerlijk. Niet doordrenkt in vet en per portie van 10 prima te doseren. Prijs is ook goed, zeker icm een deal. Bediening is prettig en zonder kapsones. Leuke verassing voor mijn zoontje aan het einde. Het toilet kon echter wel een poetsbeurt gebruiken. Leuk om nog een keer poffertjes te gaan eten!
Martinekorstjens .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
De service en bediening waren fantastisch. Heel vriendelijk personeel en extra service. Alleen waren de frietjes erg vet en de kip van de kipsaté was wat droog. De poffertjes waren wel heerlijk, zeker een aanrader!
Frenck.annelies1 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
De sfeer is gemoedelijk. Er zijn wel wat aanmerkingen te maken over de bediening die was in het begin slecht. We moesten uiteindelijk erg lang op ons hoofdgerecht wachten 1 uur. Dit is overigens wel rechtgezet middels een drankje van de zaak en een korting op de rekening. Tip zet op de lijst van gerechten waaruit de "AH klanten" kunnen kiezen ook een paar pannenkoek variaties. Aan de akoestiek van het restaurant moet echt iets gedaan worden. Het was net alsof je in zwembad zat. Leuk dat er aan het einde van het diner aandacht bij het dessert aan mijn verjaardag besteed werd
Sandraterhell .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Ze waren erg lief met onze baby, poffertjes waren lekker en het soepje ook, alleen de saté en hamburger met friet waren echt niet lekker. Veel te veel patat, heel vet en niet krokant. Saté was heel droog. Voor poffertjes pannekoeken gezellig en lekker maar voor andere gerechten echt niet doen.
Chiel P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij hebben er zondagavond gegeten en wel de sate van het 3 gangen keuzemenu en het was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk , gezellig gesprek gehad met de eigenaresse en als wij weer in Heemstede op vakantie zijn gaan wij er zeker weer eten.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
de prijzen zijn laag en de kwaliteit dus ook, soep uit blik, patatjes niet knapperig, ijscoupe zoals je thuis ook maakt, poffetjes zijn heerlijk, salade als bijgerecht zeer goed
voor de ah actie zou ik hier niet heen gaan
poffertjes waren lekker, dus ik neem aan de pannekoeken ook
Beste fam,
Even een korte reactie op u recentie.
Ondanks de prijs laag is proberen wij de kwaliteit hoog te houden en zijn wij daar ook nog steeds dagelijks mee bezig. Het kan i.v.m. de drukte wel eens gebeuren dat de patat minder knapperig is. U had uiteraard ter plekke wat van kunnen zeggen tegen een van onze serveersters zodat wij nieuwe patatjes konden bakken en zo het probleem konden oplossen. Achteraf via een recentie kunnen wij dit niet meer corrigeren,De ijscoupes maken wij groter dan alle andere restaurants met een heerlijke saus en slagroom. In onze ogen blijft dit een tractatie en mooie afsluiter van het meni. Wij doen ons uiterste beste om de kwaliteit en prijs verhouding in de gaten te houden. Wij zitten ver onder de prijs van welk restaurant dan ook maar proberen wel een goede maaltijdneer te zetten.
Wij zien u graag terug en hoop dan ook als er iets is dat u ons direct even bij de tafel roept. Tevens vragen wij altijd tussendoor of alles naar wens is.
Gr, Team Popsuiker.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Donderdag 20 aug. gegeten bij Popsuiker in Heemstede. Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd en naar onze gereserveerde plaats gebracht. Ineen rustige ambiance kregen we alle tijd om onze keuze te maken. We merkten nergens aan dat we via een voucher vakantieveilingen kwamen eten. Kortom vriendelijk bediening, goed eten en een schone zaak. Wij gaan zeker terug!
ChristinePeereboom .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij popsuiker! Met de actie van AH was er een mooi 3 gangen menu opgezet voor een lekker prijsje. Wij kwamen met baby, werd super meegedacht qua zitten in hoek met de wageb en extra theedoek. Erg vriendelijke bediening en heerlijk eten! We gaan er zeker nog een keer poffertjes eten!
Anke Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Het restaurant was niet gezellig ingericht. We moesten een behoorlijke tijd wachten op ons eten. De kinderen vonden hun pannenkoek en kipnuggets niet lekker, terwijl we juist voor hen hier naartoe gingen. Hier gaan we niet meer eten
Beste fam, Jammer dat u dit zo ervaren hebt. De inrichting is voor iedereen persoonlijk gelukkig. met kaarsjes welke aan staan vinden wij juist dat er toch een bijzondere sfeer is.
Over smaak valt ook niets te twisten en gebruiken wij de beste ingridienten voor onze maaltijden.
Wij gebruiken voor onze pannenkoeken het beste meel en gebruiken geen cake meel zoals vele andere doen. Onze toevoegingen geven een bijzondere lekkere smaak aan de pannenkoek vinden wij maar ook vele andere.
Hopen u toch graag nog een terug te zien en mocht er dan nog wat zijn dat u dit dan ter plekke wilt mededelen. Achteraf via een schrijven kunnen wij er voor u dit niet meer corrigeren.
Gr Team popsuiker.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Wat een teleurstelling! We hoopten op een leuk uitje met de kleintjes maar helaas.
Zeer onvriendelijk kijkend/bedienend personeel. Er kon werkelijk geen lach of vriendelijk woord van af.
Het eten is van een kwaliteit dat je liever thuis eet. Poffertjes/pannenkoeken waren namelijk niet gaar. We kregen geen "nieuwe"dus besloten naar huis te gaan. We hopen van harte dat dit gaat veranderen!
Beste fam,
Jammer dat u het bezoek aan ons restaurant zo ervaren heeft.
Wij trainen erop dat ons personeel vriendelijk moet zijn en ben er van overtuigd dat ze dit ook zijn. Uiteraard is het uw beleving en kunnen wij niet veranderen.
Wij bakken al 11 jaar poffertjes en pannenkoeken en het zou uiteraard wel eens kunnen gebeuren dat er iets mis gaat in de keuken. Gelukkig hebben wij dit maar twee vernomen en dat had op dat moment ook een oorzaak. Jammer dat u ter plekke niet een van onze mederwerksters heeft aangesproken. Wij vragen altijd of alles naar wens is zodat u dan even kan reageren zodat wij het weer kunnen corrigeren.
TheaDobson .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Wij hebben gegeten; niet gare poffertjes, een pannenkoek met geraspte, ongesmolten kaas, droge kipnuggets en een broodje frikandel waar we knijpzakjes mayo en ketchup bij kregen. In de bijbehorende sla zat een stuk plastic. Van de chef geen excuus daarvoor gekregen en de bediening ging de poffertjes verdedigen toen ik meldde dat de kwaliteit van het eten echt beter kon, dat het niet gaar was. Ambiance is kil en amateuristisch. Niet voor herhaling vatbaar.