Over het restaurant Restaurant Pomphuis

Ultiem genot

Jezelf een avond in de watten laten leggen? Zoek niet verder. Bij restaurant Pomphuis worden voortreffelijke gerechten geserveerd voor een heel fijne prijs. In de zomer zit je hier prachtig op het sfeervolle terras, maar ook de ambiance binnen mag er zijn. Daarbij is de service van een zeldzaam hoog niveau.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pomphuis

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pomphuis

Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
aaldert S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Super goed voor herhaling vatbaar
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Het was erg gezellig. Bediening professioneel.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij waren zeer tevreden !
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Fijne locatie, lekker gegeten. Op deze maandagavond was het gelukkig niet druk. Reservering kon daarom twee en een half uur tevoren gebeuren. Bediening was vriendelijk en vlot. Service was goed.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het is er best gezellig, maar de akoestiek is slecht. Je kunt elkaar niet verstaan, wat heel jammer is. De bediening doet erg zijn best. Daar ligt het niet aan. Gewoon wat geluidsdemping aanbrengen.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Eten was heerlijk. Inrichting ook goed alleen jammer van de kunstbloem op tafel
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten.
KM B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heb een heerlijke maaltijd met bijpassende wijnen gebruikt. Vriendelijke bediening, mooie locatie, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Als ik weer in de regio ben, kom ik zeker terug!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Na een beetje vreemd ontvangst door de eigenaar (geen goedenavond, geen welkom) toch heel fijn bediend door de rest van het personeel. Het eten is echt heerlijk! Rundercarpaccio met truffelmayonaise is de beste die ik ooit geproefd heb! De wildgerechten, want daar kwamen we voor, waren ook heerlijk. De proeverij van desserts waren echt goed net als de cappuccino, die was uitstekend. En uiteindelijk bleek de eigenaar ook een hele aardige kerel te zijn die gewoon meehelpt met de bediening. Het restaurant is erg gezellig ingericht en door de spiegels lijkt het heel groot, maar het is wel enorm gehorig! Het is niet echt intiem dineren. Ze zijn voor mijn gevoel ook wat meer ingericht op groepen. Maar ook met z'n tweeën ben je welkom. De doorlooptijd van de gerechten zal voor velen heel goed zijn, maar voor het mooie zou er misschien iets langere tijd tussen de gerechten mogen zitten, zodat je echt een avondje uit bent. Ik heb zeker genoten!
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Verbeterpunten
Teveel tafels en stoelen per vierkante meter.
Te kleine rode wijnglazen.
Veel lawaai.
Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het parkeren was wat lastig, maar navraag in het restaurant leerde dat je s'avonds bij het kantoorpand aan de overkant mag staan. Prima gegeten, wild (seizoen en de juiste regio Veluwe). Panna cotta met mooie partjes grapefruit bovenop was wat te stijf naar mijn mening, mag wat romiger. Verder was het prima voor mekaar! Kom graag nog eens terug.
Alec F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geweldige avond! Zeer vriendelijke bediening en geweldig eten voor een mooie prijs!
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Licht plan kan veel beter daar door meer sfeer
RHJ E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wat een heerlijke en onverwacht goede plek in Ede! De elegantie van de gespiegelde eetzaal met zijn simpele lichtkronen, de professionele, persoonlijke - en soms humoristische! - bediening wordt absoluut ook gespiegeld in de kwaliteit van het gebodene. En om het even duidelijk te zeggen: bij de afrekening hadden we niet zó weinig verwacht voor zó'n prettige ervaring. Pomphuis vaut un détour, aambevolen dus!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Nette service, vriendelijk en rust. Gerechten waren verrassend en lekker en ruim voldoende maar niet te veel. Heerlijk veel groente en een beetje friet erbij. Voor ons een goede verhouding.
José S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie presentatie van de gerechten, Vlotte en goede bediening ondanks de drukte. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Super!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Mooi opgediend allemaal!
Tijd tussen de gangen mag wat langer.