Over het restaurant Restaurant Pomphuis

Ultiem genot

Jezelf een avond in de watten laten leggen? Zoek niet verder. Bij restaurant Pomphuis worden voortreffelijke gerechten geserveerd voor een heel fijne prijs. In de zomer zit je hier prachtig op het sfeervolle terras, maar ook de ambiance binnen mag er zijn. Daarbij is de service van een zeldzaam hoog niveau.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pomphuis

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pomphuis

Alec F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Licht plan kan veel beter daar door meer sfeer
RHJ E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wat een heerlijke en onverwacht goede plek in Ede! De elegantie van de gespiegelde eetzaal met zijn simpele lichtkronen, de professionele, persoonlijke - en soms humoristische! - bediening wordt absoluut ook gespiegeld in de kwaliteit van het gebodene. En om het even duidelijk te zeggen: bij de afrekening hadden we niet zó weinig verwacht voor zó'n prettige ervaring. Pomphuis vaut un détour, aambevolen dus!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Nette service, vriendelijk en rust. Gerechten waren verrassend en lekker en ruim voldoende maar niet te veel. Heerlijk veel groente en een beetje friet erbij. Voor ons een goede verhouding.
José S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie presentatie van de gerechten, Vlotte en goede bediening ondanks de drukte. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Super!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Mooi opgediend allemaal!
Tijd tussen de gangen mag wat langer.
C K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
gezellig en fijne omgeving
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Voor de derde keer ontzettend lekker gegeten nu gezellig op het terras.
Vlotte bediening en aardige mensen.
Een aanrader voor iedereen die een keer lekker in de watten gelegd wil worden ook de prijs is prima.
Voor ons dus een dikke tien!
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was heel lekker, goede service en een goede aanrader voor familie en kennissen.
Zeer tevreden en alles was heerlijk . Lang gelede zo lekker gegeten.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wanneer we iets te vieren hebben is de persoonlijke touch van het personeel iedere keer weer bijzonder.
De gastvrijheid is top.
Veel oog voor detail en ze zien alles.
Heerlijk genieten van de smaakvolle gerechten en bijzonder goede wijnen die worden aanbevolen als we ernaar vragen.
Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Waren er voor het eerst maar is voor herhaling vatbaar!!
we hebben heerlijk gegeten
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk genoten van het 5-gangen menu bij het Pomphuis. De gerechtjes waren perfecte porties en elke gang was erg smaakvol. Prijs/kwaliteit was prima in orde. Bediening was erg vriendelijk en konden vragen over wijn e.d. goed beantwoorden. Aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij het Pomphuis is het altijd gezellig, met lekker eten voor een redelijke prijs. Goede bediening die echt z'n best doet.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Kerstdiner met kantoor. Alles klopte. Er was een mooi vijf gangen menu samengesteld met keuze uit telkens twee gerechten. De bediening en de gerechten waren echt top. De wijnen sloten ook erg goed aan bij de gerechten.
Er waren twee kleine dissonanten, waarvan één op voorhand bekend. De akoestiek van het, overigens fantastisch mooie en nogal authentieke, pand, is erg beroerd, waardoor het heel rumoerig is, ook al zijn er geen rumoerige gasten. En de bisque van Hollandse garnaal viel bij enkele disgenoten tegen, terwijl het alternatief, een soepje van knolselderij met truffel, briljant goed smaakte.
lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het voormalige pompgebouw en kantoor van de Edese waterleiding zijn getransformeerd tot een sfeervol restaurant waar je zalig kunt eten! Op een zomerse avond is het goed toeven op het beschutte terras aan de achterzijde. Wij waren met een gezelschap van 6 personen en zaten aan een ronde tafel. Wat kwam er voorbij deze avond? Als voorgerechten de Pomphuis schaal, wild paté en rundercarpaccio. We vervolgden onze culinaire avond met de catch of the day, ossenhaas, wild stoofpotje en eendenborst. En sloten af met de proeverij en de cheesecake. Een heerlijk avondje uit met attente bediening. Voor herhaling vatbaar!
Robin Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op vrijdag gegeten bij Restaurant Pomphuis in Ede. Na een hartelijke ontvangst een mooi tafeltje gekregen. Het restaurant zat vrijwel vol, overal geanimeerde gesprekken en misschien voor sommige mensen wat teveel geluid.
Met een lekker broodje bij de drankjes de kaart bekeken. Gekozen voor de Graanhoender en de Ossenhaas. Ondanks de drukte kwam het eten vrij vlot na bestellen. Netjes opgemaakte borden, vriendelijke bediening.
De ossenhaas was precies goed gegrild en uitstekend van smaak. Hetzelfde ging op voor de graanhoeder. Niets op aan te merken. Ook een goede balans met de bijgerechten. Als dessert de vers gebakken Frangipane Peer en een espresso. Heerlijk!
De prijs viel alleszins mee. Een aanrader voor als je op zoek bent naar een prima restaurant vlakbij park de hoge veluwe.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Geweldige bediening, goede sfeer, zalig eten, heerlijke bijpassende wijn, warm bad gevoel. Kan eigenlijk niet beter. Als je hier nog nooit geweest bent dan mis je echt iets!

Eric D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Bij binnenkomst was het al duidelijk dat we elkaar aan tafel moeilijk zouden verstaan. De galm was werkelijk oorverdovend. We hebben uiteindelijk na een uur ons voorgerecht geserveerd gekregen en na twee uit het hoofdgerecht. Toen we vroegen of het nog lang zou duren voordat we het hoofdgerecht zouden krijgen werd met een grap gezegd dat we het wel direct konden krijgen maar dat men er ook wel met zorg mee om wilde gaan... De wijn was overigens erg lekker, maar ja daar betaalden we dan ook stevig voor. Jammer, ik betwijfel of ik het pomphuis nog een tweede kans ga geven.