Over het restaurant Restaurant Pomphuis

Welkom bij restaurant Pomphuis. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand dat vroeger de gemeentelijke watervoorziening verzorgde. Lekker uit eten in Ede, een ongedwongen ambiance waar Gastvrijheid met een hoofdletter geschreven wordt. Restaurant Pomphuis biedt jou een ruime keuze uit de lekkerste gerechten. Bovendien beschikken ze over de mooiste terrastuin van Ede met een verwarmde veranda om lekker buiten te genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pomphuis

Wij zijn gesloten vanaf 27 december t/m 4 januari. vanaf 5 januari bent u weer van harte welkom.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pomphuis

Paula W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Afgelopen zaterdag gegeten. Uiteraard buiten vanwege het prachtige weer. We werden netjes ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. Alles liep relaxt en we hoefde nooit ergens lang op te wachten of te vragen. Het eten was in 1 woord fantastisch. Zowel voor, hoofd en nagerechten. Vriendelijke bediening, erg sfeervol buiten. Een echte aanrader. Voor mij nr 1 in EDE!!!!
BramF .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijke avond gehad in de mooie tuin van het Pomphuis. We zaten achter in het iets verhoogde gedeelte, dus heerlijk rustig. Eten was erg lekker. Niet heel bijzonder, maar smakelijk en goed verzorgd. De ossenhaas was absoluut geen ossenhaas, (ossenhaas heeft geen lange vezels...), maar smaakte wel goed en was lekker gegrild. Bediening was goed en vriendelijk. Zeker een aanrader.
Roel Cor V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten, eigenlijk te veel en dat kun je niet overal zeggen. Vlotte correcte bediening met aandacht voor de klant. Wij komen zeker nog vaker terug!
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ik vond het tegenvallen. De ossenhaas was doorregen, de tonijn taai en de pokebowl zat geen smaak aan. De prijs is te duur voor de hoeveelheid wat je krijgt. Nee, mij zie je niet meer bij Het Pomphuis en mijn vrienden ook niet...
Bediening was goed en netjes. Terras goed voor elkaar en gezellig.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Je kunt daar lekker buiten zitten op het sfeervolle terras
Maxine M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Vriendelijk en correct
Aaldert S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
super gezellig een aanrader
ook goede uitleg bij de gerechten
Lo H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Bediening niet zoals het hoort. Personeel met verkeerde bestelling bij verkeerde tafels. Opletten dat je drankjes naar een andere tafel gaan. Lang moeten wachten op de gerechten. Helaas niet zoals gehoopt en verwacht!
GG H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Geweldig lekker gegeten! We hadden het 6 gangen verrassing menu en zijn culinair verwend. Top avond en zeker een aanrader. We gaan binnenkort nog eens terug voor de volgende verrassing.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke sfeer op het terras.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
super lekker gegeten op het gezellige terras , zeker voor herhaling vatbaar
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk terras, prima bediening, mooie wijnen, altijd weer een genot
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Buiten op het terras - dat hélemaal vol zat- was het veel te lawaaiig. Wij konden elkaar niet meer verstaan.Heel vervelend!
Grote groepen zou men aan de buitenkant moeten zetten..
Raar was ook,dat ons niet gevraagd was hoe gaar we de ribeye gehad wilden hebben.
Bij 2 personen was die toevallig goed
( medium).Bij de derde persoon was het vlees veel te rauw. Onbegrijpelijk !
Het garnalen- voorgerecht met couscous viel ook tegen,terwijl dat met de zalm uitmuntend was.
Reijn K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Uitstekende bediening, gastvrij en attent. Keuken met kwaliteit en fantasie, zeer goede en betaalbare kwaliteitswijn, zowel wit als rood. Een diner dat zijn prijs volledig waard is. Enige minpunt: bij volledige bezetting (hetgeen nogal eens voor komt) is het moeilijk je verstaanbaar te maken.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten goed. Porties voldoende. Vriendelijke en alerte bediening. Gezellig buitenterras
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Super gastvrij en heerlijk gegeten!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk in de tuin gezeten en gegeten. Lekkere rose gedronken. Veel keuze in vis op t menu. Goede prijs-kwaliteit verhouding en heel vriendelijk personeel. Men kan je ook alles vertellen over de producten en de wijnen. Kortom: aanrader en een heerlijke avond gehad.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Serveerster gaat met afgeruimde borden naar nieuwe gasten om te vragen wat ze willen drinken.
Dat kan niet
John A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben gekozen voor het zesgangen verrassingsmenu. Het waren zes gangetjes. Ze waren allemaal erg lekker maar zeer minimaal. Wanneer het exclusief zou zijn zou ik het passend vinden maar dat was niet het geval.
De bediening is correct maar niet losjes.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Ontzettend lekker gegeten en gastvrij onthaald bij het Pomphuis! Onze groep bestond uit twee vegetariërs en twee kinderen dus best een uitdaging. Het private gedeelte was een prettige ruimte om te verblijven, de bediening was super! Echt een aanrader!