Restaurant Polderpoort

7,1
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Sushi in de polder

Vandaag ongepland uitstekend geluncht bij dit strategisch gelegen restaurant. Enerzijds gunstig omdat het zoals de naam doet vermoeden dicht langs de A20 ligt en er bovendien gratis kan worden geparkeerd, anderzijds omdat het aan de rand ligt van het sport en recreatiegebied De Broekpolder.
Je kunt er eten volgens het bij Sushi restaurants bekende all you can eat principe of a la carte. Wij waren met z'n drieën en kozen voor "onbeperkt". Lunch op een donderdag; het was erg rustig. Het grote terras was helaas dicht vanwege wisselvallig weer, maar er was volop plaats binnen aan het raam.
We werden vlot en zeer vriendelijk, maar bescheiden bediend. De sushi gerechten en de warme gerechten waren allemaal mooi om te zien en smaakten goed. Wij vonden de zalm, de groente en het spek van de plaat de garnalen sushi en de gefrituurde grote garnalen het lekkerst. Ook voor de lunch is op een paar gerechtjes na de hele kaart beschikbaar, volop keus dus. Het interieur kan wel een stijl update gebruiken. De prijs (€16,50) voor de lunch is alleszins redelijk en loopt op (€26,50) voor een diner op de drukkere zaterdagavond. Al met al een aanrader voor dit concept, mits de service en de kwaliteit net zo goed zijn op een drukke avond...
Gerald19 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Samen met mijn oudere broer gegeten bij Polderpoort. Sushi.
Ik heb het hem gegeven voor zijn verjaardag dus het moest wel leuk zijn.
Leuk was het zeker, je kan daar eten met stokjes dat best leuk is. Je mag steeds weer allerlei gerechtjes kiezen. Lekker smullen. Alles was lekker en meer dan genoeg. Zo veel en lekker dat we niet eens meer plek hadden voor een toetje. Bediening was aardig en goed. De zaak was eenvoudig maar wel leuk en erg schoon. Volgende keer ga ik met mijn ouders want die willen het ook graag zien en daar gaan eten.
Meta K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Wij hadden besloten na de judo training van onze zoon lekker te gaan eten bij sushi a20. De training ging helaas niet door dus zouden wij een uur moeten wachten voordat wij konden eten. Gelukkig was het geen probleem dat wij eerder dan gepland aan tafel konden. Mijn twee zoons hebben heerlijk lopen smullen van de champignons en garnalen spiesen. Eigenlijk alles wat wij Namen was lekker. Ivm een maagverkleining kan ik niet zoveel eten, ook dit was geen probleem en mocht ik voor kindertarief. Op 16 januari staat er in de planning om weer gezellig en lekker te gaan eten.
Jos G P N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Voor de zoveelste keer naar Polderpoort Sushi A20 [want zo luidt de naam voluit] geweest. Het eten is onveranderlijk, dat wil zeggen dat er geen merkbare verandering in de kaart wordt aangebracht, maar de gerechten en kwaliteit steeds hetzelfde zijn. Eens iets anders zou misschien aan te bevelen zijn, ofschoon... de keus is al zo groot. Dat er een volgende keer sprake is van een AHA Erlebnis komt vooral door de sojasaus, waarin ongeveer alles [door de bezoeker] wordt gedompeld. Ook het veelvuldig -als verpakkingsmateriaal- gebruikte zeewier draagt aan die ervaring bij.
Wie zo vaak bestelt [5 gerechten per ronde] als mag voor de eenheidsprijs van € 22,50 [ma t/m do] zal het letterlijk én figuurlijk bezuren.
Berispen is er wat de service betreft niet bij; die is snel en vriendelijk.
Het "decor" laat wél te wensen over. Tafels met hoge krukken [soms ook nog op een iets hoger 'podium'] staan tussen de tafels met gewone stoelen. Dat brengt met zich mee dat wie laag zit vaak tegen derrières zit aan te kijken. Slechts bij uitzondering 'n genoegen...
Het zaaltje dat als het druk is wordt gebruikt als overloop van het restaurant lijkt nog steeds veel op het vergaderzaaltje dat het oorspronkelijk was. Tijd voor een totale make-over.
Pluspunten: de grote gratis parkeerplaats en de speeltuin waar kinderen naar hartenlust tekeer kunnen gaan. Hun herrie zou anders de sfeer binnen danig doen afnemen.
Rinus W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Een mooie zaak met het bekende "all you can eat" concept. De gerechten zijn uitstekend en er is ruime keuze. 5 items per bestelling en dat 4 maal, daar zullen weinig mensen aan toekomen. Er is nog wel wat te verbeteren aan de bediening, dat moet wel attenter en sneller, maar verder niets dan lof, we komen binnenkort weer terug