Over restaurant Restaurant Plasmeijer

Prachtlocatie aan het water

Restaurant Plasmeijer beschikt over een prachtlocatie aan het water! Hier is het dus in de zomermaanden sowieso goed toeven, maar ook in de winter ben je hier aan het juiste adres voor een heerlijke kop koffie een voedzame lunch of een uitgebreid diner. Kortom, hier heb je alles wat je maar nodig hebt! Tel hier de vriendelijke bediening nog bij op en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Restaurant Plasmeijer

Maandag 11:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Fons-rosy .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk rustig gelegen aan de Westeinde plas een rust gevend interieur en een fraai terras.
De bediening is heel vriendelijk echt mensen die plezier hebben in hun werk.
Ook de koks maken heerlijke gerechten op fraai opgemaakte borden.
Eendenborst als voorgerecht en Texel lam als hoofd gerecht gewoon smullen.
Een aanrader om naar toe te gaan.
Reneeopgelder .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het restaurant heeft altijd een licht klassieke uitstraling waardoor een gemoedelijke sfeer ontstaat. Prachtig gelegen aan de Westeinderplas.
De bediening is netjes en persoonlijk.
Altijd iets buiten de kaart om en de paling met toast van Eveleens, een klassieker.
Knarf1960 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Als je zeker wil zijn, en vrienden wil verrassen, is het een aanrader, hier heb ik nog nooit een tegenvaller meegemaakt.
Mooi uitzicht op de jachthaven en de Westeinder plas, dan de rustige, gezellige en professionele bediening, en het eten is van hoog niveau.
Frank Velders
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Hier op zondag 05-06-2016 zalig op het terras zitten tafelen. Na een lange ochtend Zandvoort met Max Verstappen zijn wij op de terugweg voor een lunch bij Plasmeier langs gegaan. Dit is in principe het jachthaven restaurant. De auto konden wij makkelijk gratis op het parkeerterrein parkeren,Wij hadden een mooie tafel op het terras. Na een eerste rose ( Zalig) hebben wij besloten om maar te gaan tafelen en van dit heerlijke vocht maar een flesje te bestellen. Wij vroegen of de diner kaart ook mocht ( ondanks dat het twee uur was en zeer druk) en dit was geen enkel probleem. de Tafel werd mooi opgedekt en er werd een amuse gebracht, Daarna een 1 x vis snoeperijtje met extra bord gevraagd (14,50) wat bestond uit veel paling, holl garmalen,zalm en toast daarna 2 x een mini palingsoep ( aanrader)en als hoofdgerecht 1 x de Sate royaal en 1 x Lamvlees stoverij ( beiden heerlijk) groenten bestond uit salade, stoofperen en snijbonen en daarbij gebakken aardappelen en frites. Daarna een mooi kaasplankje (10,50) met 2x 10jr oude port (3,50) en als desert hebben wij de verse aardbeien met IJs en slagroom genomen, Na 3 uurtjes tafelen zijn wij voldaan naar huis gegaan. Een aanrader voor goede bediening goed eten en een fijn terras aan het water.
Lynn0107 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een beleving en zo dicht bij huis , zulke aardige mensen en toen we vertelde aan de kok dat de zoete appeltjes net zo lekker smaken als bij oma thuis, kregen we bij vertrek een geseald zakje met daarin appeltjes. We komen er heel graag nog een keer terg
Jan.nelakerboom .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren goed verzorgd en op een mooie manier opgediend. De amuse van het huis was erg lekker.
De bediening was erg vriendelijk.
Kortom een leuke gelegenheid om lekker een avondje te eten, met uitzicht op de haven.
Zeker de moeite waard.

Timo B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We voelden ons niet welkom. Er werd gevraagd wat we wilden
drinken. Er was even een twijfel tussen pompoenensoep of muntthee. Er werd gekozen voor pompoenensoep maar tevens werd er ook muntthee geserveerd!
Door het niet welkom gevoel dachten we laat maar zitten. De sfeer was saai. Appeltaart niet vers! We wilden ook zo vlug mogelijk weg.
EvanRosmalen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
De wijn en spijs avond die twee keer per jaar georganiseerd wordt samen met de lokale vinoloog Bouwmeester was weer een succes. Een verfijnd wildmenu met bijpassende wijnen, tongstrelend.
GraceL .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Onlangs met een groep van 18 (vrouwelijke) collega's hier gegeten, is uitstekend bevallen. Het verrassingsmenu (vooraf doorgegeven hoofdgerecht vlees, vis of vegetarisch) was heel erg lekker, veel aandacht aan besteed, goede uitleg over de gerechten. Tafels waren prettig neergezet, was erg gezellig en goed verzorgd allemaal.
Jatcmaatjes .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
In de afgelopen week 2 maal bij dit restaurant gegeten, waarvan eenmaal op het terras. Beide keren heerlijk gegeten, steeds verschillende gerechten. Allemaal goed klaargemaakt en bijzonder smakelijk. Service prima en zeer vriendelijke eigenaars. Bij mooi weer is het goed toeven op het terras. Hier komen we zeker weer terug!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
vanmiddag op dit terras neergestreken en hebben eerst een heerlijk bakkie koffie
gedronken, daarna panini met tomatentapenade en een panini caprese mozzarel
gegeten ook heerlijk een glas cola en een biertje erbij echt heerlijk

mochten wij ooit nog in de buurt zijn dan zullen wij weer even langs gaan om iets te
eten of drinken. ga zo door
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Op 6 juni belden we het restaurant eerst of er plaats was voor de lunch. Ook vroegen we waar we met de boot aan konden leggen in de haven. Na een heldere uitleg, vonden we probleemloos de plek. In het restaurant aangekomen, bleek er binnen voor de zekerheid een tafel voor ons gedekt te zijn. We vonden het buiten te hard waaien, dus we maakten daar graag gebruik van. Het interieur van het restaurant is licht van kleur. Je hebt een prachtig uitzicht op de haven. Na een lekkere amuse, genoten we als voorgerecht van heerlijk gerookte paling met een salade en toast. Daarbij smaakte de geschonken chardonnay uitstekend. Vervolgens kwam een heerlijk stoofpotje van Texels lam op tafel. Ook werden er diverse bijgerechten op tafel gezet zoals groenten. Gewoon ouderwets lekker. Het lam werd begeleid door rode wijn. Als afsluiter kozen we voor cappuccino. Daarbij werden handgemaakte bonbons geserveerd. Restaurant Plasmeijer is een restaurant waar ze de klant graag in de watten leggen. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Graag tot de volgende keer!
Target .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
gezellige, vriendelijk personeel, zaten met 10 personen en alles klopte, en er word niet op de tijd gelet want voor dat we het wisten was het tegen elven. echt klasse, namens de handboog team van Target bedankt

EllenUil .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
In een mooie ambiance van de jacht haven met uitzicht op de Westeinder wordt lekker en met liefde gekookt. Vrijwel alles huisgemaakt en lekker. De bediening is vriendelijk en attent. Wij eten hier baker. Tip: de garnalenkroketjes.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Inrichting is zeer verouderd en is tot aan vernieuwing, niet allen de inrichting maar ook de gerechten. Had is besteld deze was niet vers en de smaak was zeer matig. Verder is de bediening zeer vriendelijk en beleefd.
Daan7 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Hier wordt je echt als gast behandeld. Het personeel en de eigenaar zijn heel attent en gastvrij. Prachtig gelegen restaurant aan het water. We hebben de zon onder zien gaan. Erg mooi. Het eten is prima. Zelf kon ik buiten de kaart om paling krijgen. Deze vis was in de direkte omgeving gevangen en was erg smakelijk. Hoofdgerecht was een soort stoofpotje van lam. Precies goed gekruid. Hier komen we zeker een keer terug
Missiedonna ..
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
geweldige locatie, in de zomer op het terras aan het water. De eigenaar en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Ze geven je echt het gevoel dat je meer dan welkom bent en ze willen het je echt naar de zin maken wat ze overigens goed lukt. Je kun er een heerlijke avond hebben met goed eten, goede wijn en gezelligheid. Het eten is heerlijk en ze hebben lekkere dingen uit het seizoen buiten de kaart om. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en het eten van goede kwaliteit en meer dan voldoende. Wij hebben echt genoten en komen zeker terug.