Restaurant Planken Wambuis

Verlengde Arnhemseweg 146, N224 Ede-Arnhem 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Restaurant Planken Wambuis ligt aan de N224 tussen Ede & Arnhem op 1 minuut van de snelwegen A12/A50 en is daarmee een ideale lokatie bij een bezoek aan de Veluwe, Arnhem (Gelredome), Nijmegen, Ede of zelfs onderweg van of naar Duitsland.

Grote, gratis, met camera's bewaakte parkeerplaats voor 80 auto's. Onze keuken werkt hoofdzakelijk met verse ingrediënten waar mogelijk van lokale afnemers en boeren. Zo proeft u bij ons de streek tijdens uw lunch of diner.

De prijzen zijn redelijk en wij bieden u een comfortabele setting met fijne leren stoelen en een open haard. Verder bieden wij u: Bar, Free Wifi, Vergaderzaal, Oplaadpunt voor elektrische fietsen, Prachtig beschut tuin-terras, Een buiten speeltuin voor kinderen, Kindermenu's, Vegetarische gerechten, Parkeerplaatsen voor minder validen dicht bij de voordeur, rolstoel-toegankelijk restaurant en terras en minder-validen-toilet.Het restaurant beschikt bovendien over een AED-apparaat.

Wij hopen u binnenkort graag een keer in ons restaurant te mogen verwelkomen. Als u reserveert zorgen wij dat uw tafel op tijd klaarstaat maar het is geen verplichting.

Met gastvrije groet, Team Planken Wambuis.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Planken Wambuis

NS Station Ede-Wageningen of NS Station Wolfheze, vervolgens met een (Regio) taxi.
  • Kom je met de auto?
    Op 800 meter van A12 & A50, aan de N224 tussen Ede & Arnhem. Navigatie instellen: Verlengde Arnhemseweg 146 6718 SM Ede. 10 minuten van Ede & 10 minuten van Arnhem.
  • : Gratis grote eigen parkeerplaats, 2 minder validen parkeerplaatsen direct naast de entree.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 uur tot 23.00 uur.
Keuken 12.00 uur tot 21.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Hans E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Eten is zeer tevredenstellend.
Prisca V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Hier geluncht met de meidenclub. Salade, vega-wrap en clubsandwhich waren heerlijk. Bediening is attent en niet te opdringerig. Het is op deze locatie makkelijk afspreken vanuit alle windstreken en goed parkeren. Het ligt in het bos dus er komen overdag wel mensen met honden binnen, daar moet je van houden. Voor ons geen bezwaar.
F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Leuk restaurant met een gezellige sfeer.Heerlijke gerechten zoals hert,zalm,zwaardvis,tournedos en met aandacht klaargemaakt. We hebben heerlijk gegeten met 8 personen en zijn zeer gastvrij geholpen! Een aanrader waar wij zeker terug zullen komen.
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Geweldige plek, vriendelijke bediening, geen harde muziek ...maar wel aardig prijzig, en we zijn best wat gewend...maar 240e voor 4p , waarvan t meest water werd gedronken.....is behoorlijk ......
K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Ontzettend vriendelijk, we komen graag nog een keer terug! Eten was erg lekker, toetje ook. Wij hadden het toetje dat je deelt, was aan de prijzige kant voor wat je kreeg, maar wel smakelijk.
GerdavdB .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Mooi restaurant op goede locatie, fijn terras en keurige medewerkers.
We komen hier graag nog eens terug in het wildseizoen.
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk eten!
M I H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Onze club had kleine vergaderruimte nodig op zondagmiddag, waar ook eventueel honden welkom zijn.
Afspraak liep correct. Prima vergader lokatie . Voor herhaling vastbaar.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed eten, aardige medewerkers en meedenkend terwijl je kleine kinderen mee hebt. Hertenbiefstuk is zeker goed! Zeker een aanrader.
GuusD D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten (ossenhaas en mosselpan) bij Planken Wambuis en nog even fijn kunnen genieten op het mooie terras in de binnentuin. Toen het wat frisser werd ging de haard aan en kreeg mijn vrouw een dekentje erbij. Service dus ook helemaal top!
Angelina M.
Geen
Serina S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker gegeten, we hadden de mosselpan. Die zou je makkelijk met 2 personen kunnen eten, was meer dan genoeg.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Weer een heerlijke ervaring bij Planken Wambuis. Ook mijn complimenten voor de zeer goede messen. Kan veel Horeca een lesje uit leren.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prijzig en matig. Bediening ok. We dachten onder de airconditioning te zijn gezet maar er stond een bovenraam open. Snotterig vertrokken.
Margreeth H.
heerlijk gegeten met familie
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het is een aanbeveling om hier te eten !
Lientje P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Met 6 vriendinnen hier een heerlijke high-tea besteld, allemaal lekkere hapjes zowel hartig als zoet en veel keuze uit een heel dienblad verse theedoosjes. Prachtig servies en de stoelen zitten heel fijn. Voor herhaling vatbaar.
Wilma Lauppe L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Royale keuze mogelijkheden. Van een mooie kabeljauw moot, malse kalfsribeye, prachtige tournedos en super zacht gegaarde varkensprocureur. Allemaal even lekker. Voor- en nagerecht waren ook heerlijk. Heel prettige bediening. Al met al : wij komen terug.
Harrie D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Best wel wat kleine aanmerkingen maar daar stond men open voor. Zeer zeker de persoonlijke aandacht en advies van de serveerster gaf ons een warm gevoel. Wij KOMEN TERUG
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bedienend personeel heel vriendelijk! We hebben het altijd goed in de Planken Wambuis!! We komen er vaak, maar jammer dat we iedere keer weer gevraagd worden om een recensie achter te laten. Goed is goed!