Restaurant Planken Wambuis

Verlengde Arnhemseweg 146, N224 Ede-Arnhem 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Planken Wambuis

Heerlijk tafelen

Tussen de bomen vind je dit karakteristieke restaurant, aan de rand van het gelijknamige natuurreservaat. Binnen kookt chef Manfred Majoor gerechten die perfect in harmonie zijn met de natuur om hem heen. Een fantastische plek om eens rustig van een subliem diner te genieten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Planken Wambuis

NS Station Ede-Wageningen of NS Station Wolfheze, vervolgens met een (Regio) taxi.
  • Kom je met de auto?
    Op 800 meter van A12 & A50, aan de N224 tussen Ede & Arnhem. Navigatie instellen: Verlengde Arnhemseweg 146 6718 SM Ede. 10 minuten van Ede & 10 minuten van Arnhem.
  • : Gratis grote eigen parkeerplaats, 2 minder validen parkeerplaatsen direct naast de entree.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 uur tot 23.00 uur.
Keuken 12.00 uur tot 21.30 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
Janet H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig levendig restaurant , prettige bediening en vooral ook mooi verzorgde gerechten. We hebben heerlijk wild gegeten. We komen graag terug.!
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
na lange tijd weer eens wezen eten bij Planken Wambuis. We namen plaats aan een tafel met een venster naar de keuken. Ondanks dat het restaurant vol zat heerst er in de keuken een zekere rust. Men heeft het duidelijk helemaal in de hand. als voorgerecht een mooie Hertencarpaccio met een lekkere frisse salade in het midden. als hoofdgerecht een Zwijns-haas met garnituur en voor mijn gast een Hertenbiefsuk. het geheel lekker begeleid met een mooi glas rode huiswijn. Toe nog een lekkere ruime kaasplank met port. Planken Wambuis is voor iedereen een aanrader.. Tot de volgende keer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zeer attente dames in de bediening.
Aarjanenbee .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Lunchen na een boswandeling.
We Waren hier heel veel jaren geleden eens geweest en kwamen er nu bij toeval weer eens langs.
Vanwege de drukte (op zaterdag) hebben we boven gezeten. Beneden vonden we het sfeervoller. De wildbouillon smaakte prima net als de wallander kroket. De bediening was attent. We komen graag terug.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Samen met mijn man onlangs van een ontzettend goed verzorgt en bovenal heerlijk diner genoten. Uiterst vriendelijke en snelle bediening. Het restaurant is erg sfeervol en gezellig ingericht. Kwaliteit van het eten is perfect en met veel zorg bereid. Een echte aanrader!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk ingericht restaurant met veel wildgerechten en originele voorgerechten op de kaart die goed van smaak zijn. Ook veel keuze voor de kinderen. Na een voortvarend begin ging de vaart in het uitserveren van de gerechten er flink uit. Mede daardoor zaten we een uur langer dan we normaal nodig zouden hebben voor 2 gangen en koffie. De kwaliteit van de voorgerechten ligt hoger dan die van de hoofdgerechten.
Brian G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Afgelopen vrijdag super lekker gegeten bij dit mooie restaurant. Het hoofdgerecht was echt super!! Echt een aanrader voor jong en oud.

Het team van Planken Wambuis bedankt voor het diner!

Met vriendelijke groet,

Brian Gerritz
Dijcksma J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Samen met zestien personen gegeten bij Planken Wambuis. Vooraf afspraak gemaakt en een ieder zijn keuze voor het menu laten vaststellen. Dit heeft voortreffelijk gewerkt. Geen kaarten meer tijdens het gezellig gesprek onderling en , laten we dat niet vergeten, alles wat we gevraagd hebben kwam keurig op tijd op tafel en gelijk voor een ieder. De kwaliteit van het eten was echt geweldig en ons samenzijn van 17.00 uur tot 20.00
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Sfeervol genieten! Gisteren met mijn vrouw genoten van een heerlijk wilddiner in dit sfeervolle restaurant. Alle eten was even lekker bereid en werd mooi gepresenteerd. Personeel is vriendelijk en bescheiden aanwezig. Goede prijs-kwaliteit verhouding! Voor ons de eerste keer hier, maar zeker niet de laatste!
Marlon V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zeer matige hightea met (zo leek het) ingekochte zoetigheden. Prijs kwaliteit verhouding was niet in orde. Jammer van de mooie lokatie. Voor hetzelfde bedrag kun je bij andere lunchrooms een betere hightea krijgen.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Lekker gegeten. Ruim voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Voldoende parkeergelegenheid. Meer gericht advies of aanbeveling van gerechten kan bijdragen aan nog meer klanttevredenheid
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Vanaf de rijksweg wordt er al reclame gemaakt voor deze uitspanning. We kenden die niet, en we gingen er maar eens lunchen. Het grote parkeerterrein is ernaast gelegen. Er is een prachtig terras met veel fonteintjes, waarschijnlijk om de verkeersgeluiden te verhullen. Uiteenlopend publiek, seniorenechtparen, zakenmensen, vriendinnen enz. Gevarieerde kaart, van kleine lunchgerechten tot en met uitgebreide warme lunches. Snelle vriendelijke bediening. De vissalade die wij namen was bijzonder goed gevuld en ook de sla zelf was heerlijk. Hierbij volkorenbrood en roomboter. Een aanrader!
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Lunch genoten bij de Planken Wambuis, bediening kwam eerst wat stroef over, maar werd tijdens de lunch een stuk beter.
Gerechten zeer smaakvol en ruim voldoende!
Aanrader, (zeer mooi) terras op een dinsdag middag, helemáál vol!
Niet gereserveerd, maar toch een leuk tafeltje gekregen.
Top!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Als je regelmatig buiten de deur eet, word je steeds kritischer. In een woord fantastisch. Eten voortreffelijk, goed op smaak en alles gloeiend heet. Chapeau, het restaurant zat vol op een donderdagavond.
Bediening vlot en vriendelijk. Één groot min punt is de akoestiek, zeer slecht.
NoukSimon .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Jammer dat de inrichting zo is omgegooid, het is niet meer zo warm als voorheen. Aangegeven dat mijn partner een notenallergie heeft (en behoorlijk heftig, ze kunnen echt een ambulance bellen), alleen de gerechten werden steeds omgewisseld (ik kreeg alles zonder noten) en vervolgens bij de koffie lekker een hazelnootkoekje erbij! Erg slordig! Verder lekker gegeten.
Henriettekoster .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Super avond ,lekker gegeten,zeer vriendelijke bediening. Als kers op de taart werden wij met de old-timer naar het hotel terug gebracht, wat een service!!
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met 13 personen aan tafel geschoven bij Planken Wambuis. Inrichting is sfeervol en op het terras zit je erg ruim. Goede ontvangst, waarna de gastvrouw ons begeleidde naar een prachtig gedekte tafel op het terras, met zeer comfortabele stoelen. De gerechten o.a. ossenhaas en hert waren mooi opgemaakt en smaakvol, heerlijk gegeten. Geschilde aardappels en frieten zijn top! Afsluitend namen wij koffie wat geserveerd werd met bonbons en chocoladetruffels. Over de bediening niets dan lof. Zij zijn vriendelijk en kundig. Kortom een aanrader!
Annelucas .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Uitstekend restaurant, waar we regelmatig komen en nooit teleurgesteld worden. Toen we er een tijdje geleden met onze zoon en schoondochter kwamen lunchen voordat zij weer naar huis (in Londen) zouden vliegen, werd alles in het werk gesteld om ons binnen de beschikbare tijd te bedienen, en met succes. Ook nu weer heerlijk geluncht met z'n tweeën. Lekkere en verfijnde vissalade, goed dessert, royale glazen kwalitatief goede wijn. Bediening ook nu weer uitstekend.
MHekkers .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eind augustus hier gegeten met z'n vieren. Mosselen waren heerlijk en ook het duet van Kalf. Voorgerecht van gerookte tonijn vonden wij erg karig. We zaten met z'n vieren aan een tafel bij de muur. Maar de tafel, Ingebouwd in een halve maan bank, was voor met z'n vieren wel erg groot. We konden door de drukte amper horen wat de overkant van de tafel steeds zei. En dat is echt geen grapje. Verder ziet de zaak er echt geweldig uit. Daar krijgen ze echt een dik pluspunt voor!
J.w.vandersluijs .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben hier al eerder gegeten en het was wederom heerlijk, met een zeer gastvrije ontvangst en bediening. Een aanrader!