Restaurant Planken Wambuis

Verlengde Arnhemseweg 146, N224 Ede-Arnhem 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Tussen de bomen vind je dit karakteristieke restaurant, aan de rand van het gelijknamige natuurgebied. Binnen koken de chefs Manfred Majoor & Guido Buitenhuis gerechten die perfect in harmonie zijn met de natuur om hem heen. Een fantastische plek om eens rustig van een subliem diner te genieten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Planken Wambuis

NS Station Ede-Wageningen of NS Station Wolfheze, vervolgens met een (Regio) taxi.
  • Kom je met de auto?
    Op 800 meter van A12 & A50, aan de N224 tussen Ede & Arnhem. Navigatie instellen: Verlengde Arnhemseweg 146 6718 SM Ede. 10 minuten van Ede & 10 minuten van Arnhem.
  • : Gratis grote eigen parkeerplaats, 2 minder validen parkeerplaatsen direct naast de entree.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 uur tot 23.00 uur.
Keuken 12.00 uur tot 21.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Theodorus B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,vriendelijke bediening.
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ontvangst is hartelijk en zeer persoonlijk. Uitleg over de gerechten en de wijnen prima en het eten zelf is erg goed!
Goede opbouw van de avond; geen lange wachttijden, maar zeker ook geen vluchtigheid. Prachtige inrichting en gastvrij personeel. Een hele grote aanrader!
A.M. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bijzonder goed,, gezellige ambiance
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Werden geplaatst in een soort vergader ruimte. Eten was goed maar erg weinig voor vier personen vooral groente en aardappel garnituur. Zal zeker dit restaurant niet aanbevelen,
Jan Et Chrisje D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Van jullie een foute uur doorgekregen van reservatie...
ChantalKM .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij zijn al vele malen in dit restaurant geweest, het eten is zeer goed, de ambiance bijzonder en het personeel erg vriendelijk.
Gisteren was dan de eerste teleurstellingen.
Het leek wel of er grote haast was, het voorgerecht stond binnen no time voor ons en er werd gevraagd of we het hoofdgerecht gelijk wilden of dat we daar een seintje voor wilden geven. ?! Ik vond het bijzonder en niet fijn.
Onze voorgerecht, vitello en procureur waren bijzonder lekker. Mijn hoofd gerecht, de schol viel tegen, hij leek wel gefrituurd en de lamsoren waren of leken ongewassen. Er zat een dikke grijzig-bruine laag op of onder elke blad.
Natuurlijk even de bediening erbij geroepen en hij kwam terug met de opmerking 'natuurlijk wordt de lamsoor gewassen'.
Wij bleven verbouwereerd achter. Ja en dan? Ik had vieze ongewassen lamsoren, als ik ze thuis klaarmaak en voordien schoonmaak, zit er geen vieze laag op.
We besloten onze avond er niet door te laten verpesten en na een fijn toetje blij naar huis te gaan.
Neme het niet weg dat deze reactie een naar gevoel aan ons bezoek heeft achter gelaten.
Aangezien dit de eerste keer was na vele hele goede ervaringen zal ik ze zeker geen slecht cijfer geven maar wij komen even niet terug.
Jakob B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Perfecte sfeer service en prijs kwaliteit verhouding. Al met al een aanrader.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Planken Wambuis is kwalitatief een prima restaurant, maar erg druk. Uitstekende plek voor een goede, snelle maaltijd. Dit is waarschijnlijk niet de opzet van deze gelegenheid, maar de snelheid waarmee je geholpen wordt lijkt toch erg veel op haast waardoor je niet echt op je gemak zit te eten. EJB
Ninette V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten in dit prachtige ingerichte restaurant in de bossem vlak langs de A12. Afscheidsdineetje van excollega die gaat remigrerem em hoe makkelijk is het dan op de terugweg naar Rotterdam van een zakelijke afspraak in Zwolle om hier samen af te spreken. De sfeer was warm en gezellig. Prachtige intichting en hartelijk ontvangst. Bediening was top, vriendelijk, snel en leuke suggesties voor mijn dieet. De rundercarpaccio was voortreffelijk. De hertenboutfillet om je vingers bij op te eten zo lekker. Het verse rode zomerfriitals dessert maakte het helemaal af. Kortom heel tevreden en een aanrader.
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijke High-Tea gehad aan een hoefijzervorm mooi gedekte tafel met prachtig servies waar we met 8 personen goed en gezellig aan konden zitten! Goede verhouding zoet /hartig/warm/koude hapjes! De bediening was vriendelijk en gaf goede uitleg!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ik mis verrassende vegetarische gerechten op de kaart
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Mixed feelings over deze avond. Enerzijds vriendelijke, snelle staf en redelijk eten, anderzijds een vreselijk lawaaiig gebeuren door de buurtafel met, laat ik het netjes houden, zeer luid pratende onderwijzeressen. Eigenlijk verwacht je dat de staf daar aandacht aan zou besteden, suggestie om volumeknopje wat lager te draaien. Van de voorgerechten vielen de proeverij en de ceviche in de smaak, de vissoep was wat minder. De "bisque" smaakte wat bloemig. Van de hoofdgerechten was de scholfilet prima, de hertenbout viel tegen. Heel zwaar aangebraden, maar nog rauw in het centrum, niet echt medium. Ook hier vraagteken bij binding van de saus, poeder, pakje? Desserts en koffieservice met extra's waren prima, alhoewel € 9,50 voor 3 kleine stukjes kaas wel wat prijzig is (wel mooie presentatie).
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het was super was eerste keer van ons gezellige sfeer goede bediening we hebben er lekker van genoten voor herhaling vatbaar petje af super en tot de volgende keer groetjes Marco en José
Van Beers J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een voortreffelijk restaurant. Met 5 personen wilden we de prachtige wandeling over de hei maken. Vooraf dronken we even wat bij PW, met het plan om er na afloop een hapje te eten. Wij hadden niets gereserveerd, het bleek een extreem drukke dag, en dus accepteerden we dat er helaas geen tafel meer vrij was. Terwijl we ons drankje nuttigden kwam onze serveerster zeggen dat ze toch wat geregeld hadden en als we wilden konden we eind van de middag terecht. Wat een super-service en dat terwijl iedereen al razend druk was. Na onze wandeling heerlijk buiten op het terras gegeten. De kwaliteit van het eten was als vanouds: verrukkelijk en mooi geserveerd. Een voortreffelijk restaurant!
hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Cijferbeoordeling zegt voldoende. Geheel tevreden.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben geen spijt van deze herkansing. Heerlijk gegeten, kalfs entrecote is echt een aanrader. Prima bediening, vlot en vriendelijk.