Restaurant Planken Wambuis

Verlengde Arnhemseweg 146, N224 Ede-Arnhem 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Restaurant Planken Wambuis ligt aan de N224 tussen Ede & Arnhem op 1 minuut van de snelwegen A12/A50 en is daarmee een ideale lokatie bij een bezoek aan de Veluwe, Arnhem (Gelredome), Nijmegen, Ede of zelfs onderweg van of naar Duitsland.

Grote, gratis, met camera's bewaakte parkeerplaats voor 80 auto's. Onze keuken werkt hoofdzakelijk met verse ingrediënten waar mogelijk van lokale afnemers en boeren. Zo proeft u bij ons de streek tijdens uw lunch of diner.

De prijzen zijn redelijk en wij bieden u een comfortabele setting met fijne leren stoelen en een open haard. Verder bieden wij u: Bar, Free Wifi, Vergaderzaal, Oplaadpunt voor elektrische fietsen, Prachtig beschut tuin-terras, Een buiten speeltuin voor kinderen, Kindermenu's, Vegetarische gerechten, Parkeerplaatsen voor minder validen dicht bij de voordeur, rolstoel-toegankelijk restaurant en terras en minder-validen-toilet.Het restaurant beschikt bovendien over een AED-apparaat.

Wij hopen u binnenkort graag een keer in ons restaurant te mogen verwelkomen. Als u reserveert zorgen wij dat uw tafel op tijd klaarstaat maar het is geen verplichting.

Met gastvrije groet, Team Planken Wambuis.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Planken Wambuis

NS Station Ede-Wageningen of NS Station Wolfheze, vervolgens met een (Regio) taxi.
  • Kom je met de auto?
    Op 800 meter van A12 & A50, aan de N224 tussen Ede & Arnhem. Navigatie instellen: Verlengde Arnhemseweg 146 6718 SM Ede. 10 minuten van Ede & 10 minuten van Arnhem.
  • : Gratis grote eigen parkeerplaats, 2 minder validen parkeerplaatsen direct naast de entree.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 uur tot 23.00 uur.
Keuken 12.00 uur tot 21.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Rolf W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Eten was prima
Patatjes als bijgerecht was minder. Ik had op beter gehoopt.
Bediening snel en aardig
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Lekker gezeten en lekker gegeten. Goed bereikbare mooie locatie. Geluncht en gewandeld. Medewerkers uber-vriendelijk, maar voelde goed.
jojokort K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Ik vond het binnen erg donker, de zonneschermen bleven nasr beneden en vervolgens moest t girdijn ook nog dicht,
omdat de zon nasr binnen scheen
g. I.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Op zondagmiddag hebben wij met 3 personen geluncht. Het was erg druk en we moesten lang wachten op onze bestelling. Vooral voor het dessert duurde het wachten erg lang, 25 min ongeveer. We hebben hier over geklaagd en we kregen te horen dat er voor ons een grote groep was. Het eten was prima maar ik kan de zondagmiddag niet aanbevelen: veel te druk.
Hilbert V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Ambiance te gek, bediening ook goed, het eten is ok, niet geweldig.
Pete P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zo als altijd heerlijk gegeten . De bediening is alleraardigst . Een sfeervol restaurant , Echt een aanrader . Wij komen zeker weer terug .
Elsbeth W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Echt een aanrader om hier te gaan eten. Het is wel handig om bij dit restaurant te reserveren anders kon het wel eens vol zijn.
Wilco L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Samen met 17 collega's een zeer gezellige tussenstop bij Planken-Wambuis. Erg geslaagd en heerlijke koffie en dito gebak!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Altijd heerlijke zelfgemaakte eten en sauzen. Je krijgt veel op je bord en het is een mooie ambiance. Aardig en kundig personeel. Reserveren is een pré maar dat is logisch als je zo goed bent in je vak! Je betaald voor wat je krijgt.
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Het eten was erg lekker en kwalitatief goed. Dit maakt de toch best hoge prijs wel verantwoord. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Dit keer gelukkig ook sneller dan eerder meegemaakt. Had om een gezellige tafel gevraagd en hier was ook rekening mee gehouden (ronde tafel).
V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Conclusie. Wij hebben erg genoten en waren aangenaam, verrast door de klantvriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Zakelijk nieuwe jaar goed ingeluid met heerlijke lunch met zakenrelatie.
Restaurant waar je met een gerust hart relatie kan uitnodigen om nuttige met aangename te combineren
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Goed restaurant: vriendelijke en adequate bediening, heerlijke gerechten en goede wijn. Gezellige ambiance en hondvriendelijk zijn zeker een extra pré. Ons gezelschap heeft o.a. genoten van de coquilles, pompoensoep als voorgerechten en wild/dorade als hoofdgerecht en diverse nagerechten met dessertwijn en koffie. Iedereen aan tafel was zeer te spreken over de kwaliteit. Ook werd er zeer goed rekening gehouden met degene die glutenvrij moest eten. Dus overal waren wij zeer tevreden. Aanrader!
Arjen M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijke Montepul, garing vlees niet volgens vraag, rood was voor één van onze disgenoten zeker medium. Smaken en portionering prima.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Alle gerechten t.w. hertenfilet, hazenrug en wildpeper waren precies volgens wens en smaakten uitstekend. Ook de voorgerechten t.w. coquilles, makreel en wildbouillon waren prima. Alles onder het genot van een heerlijke Montepulciano.
De bediening gaf overal perfecte uitleg over en was erg vriendelijk.
Als nagerecht : "samen delen". Zouden het fijn vinden als hier nog een apart schoteltje bij geleverd werd.
DIT RESTAURANT IS EEN ECHTE AANRADER.
Cris P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prima, ook voor kinderen, mooie halfronde banken voor families, zo kan iedereen met elkaar praten. Na afloop zijn er mooie wandelingen of fietstochten te maken vanuit het restaurant. Ideaal voor vrienden en/of families als de ene in het westen woont en de ander in het oosten van het land.
Alexandra G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Uitstekende accommodatie waar je lekker en uitvoerig kunt eten. Nadeel: storende achtergrondmuziek die net te hard staat, aangezien het binnen in het restaurant bij teveel mensen al snel kabalig is
W.M. L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Aangename plek, we waren met zijn vieren, twee van ons gehandicapt en met stok of rollator lopende, dat werd (ondanks de drukte) goed en attent opgevangen. Het eten was voortreffelijk. Mijn vriend is dementerende maar de hele sfeer bracht het beste in hem naar boven, hij genoot (al blijft het verdrietig dat hij daar een dag later niets meer van weet).
C. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Het eten was weer voortreffelijk! Prijs/kwaliteit is goed. Gelukkig niet schreeuwend duur. Geweldige ambiance en vriendelijk personeel. Ze waren alleen wat onoplettend/traag dit keer.
Alexander J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Altijd een bezoek waard. We komen van ver. (160km)
Echter, de hamburger was koud!
(waarschijnlijk te lang klaar gestaan voordat uitgeserveerd werd)