Restaurant Planken Wambuis

Verlengde Arnhemseweg 146, N224 Ede-Arnhem 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Heerlijk tafelen

Tussen de bomen vind je dit karakteristieke restaurant, aan de rand van het gelijknamige natuurreservaat. Binnen kookt chef Manfred Majoor gerechten die perfect in harmonie zijn met de natuur om hem heen. Een fantastische plek om eens rustig van een subliem diner te genieten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Planken Wambuis

NS Station Ede-Wageningen of NS Station Wolfheze, vervolgens met een (Regio) taxi.
  • Kom je met de auto?
    Op 800 meter van A12 & A50, aan de N224 tussen Ede & Arnhem. Navigatie instellen: Verlengde Arnhemseweg 146 6718 SM Ede. 10 minuten van Ede & 10 minuten van Arnhem.
  • : Gratis grote eigen parkeerplaats, 2 minder validen parkeerplaatsen direct naast de entree.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 uur tot 23.00 uur.
Keuken 12.00 uur tot 21.30 uur.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Vincenzo N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Personeel had vriendelijker kunnen zijn
theo K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ontvangst erg goed, vriendelijk, snelle bediening, rustige omgeving, mooie buitenplaats( tuin) , eten erg smaakvol, minpunt : fles water € 4,95
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker ģegeten. Aan de dure kant voor wat je krijgt. Maar prima. Helaas bij het betalen werd onze cadeaubon niet Geaccepteerd, wie nou gelijk had maakt niet eens zoveel uit maar de onvriendelijke manier waarop wij te woord zijn gestaan is voor ons een reden om hier nooit meer terug te komen. Echt heel erg vervelend!
Henriëtte G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Huiselijk, maar ook feestelijk. Het was druk, maar daar merkte je niks van.
Een paar kanttekeningen: zoals in veel restaurants is ook hier de groente in de min. Wat er was was lekker, maar oi te weinig. Niet dat je uit eten gaat voor je gezondheid, maar vis en vlees smaken zoveel lekkerder met voldoende tegenwicht.
De patatten waren iets te donker, dan krijg je een bittertje, en de merengue iets te hard, het is zo lekker als die van buiten krokant is en van binnen taai.
De lemoncurd iets te zoet.
Allemaal ietsjes, maar die hebben de (culinaire) pret niet gedrukt! Gezellige bediening.
bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
lekker en goed eten, fijne en rustige bediening, attent, en gewoon heel prettig als je met zn tweetjes uit eten wilt.
ons zien ze echt terug.
hendrikjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ontvangst was chaotisch, onvriendelijk personeel. Lang wachten. Gewoon niet volgens verwachting. Ruimte buiten. Stond nergens gereserveerd maar konden aldaar niet zitten.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Ik ben blij dat ik er was
Arlette Viellevoye V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zo ontzettend lekker gegeten en een super vriendelijke bediening. We komen zeker terug!!
Irene J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Smakelijke Thaise kokossoep, uitgebreide vissalade en supermalse eend. Klassieke aspergeschotel was prima en ook de vis was goed bereid. Daarbij een vriendelijke bediening, dus we komen graag nog eens terug.
M G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Afgelopen zondag met z'n tweetjes heerlijk gegeten bij de Planken Wambuis.
Zaten heerlijk op het mooie terras buiten met hele comfortabele stoelen.
Attente bediening, wij komen zeker terug!
liesbethmalenstein .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wat een onbeschofte bediening. De dame die ons serveerde had haar dag niet, denk ik. Onaardig, arrogant en ongeïnteresseerd. Ze smeet nog net niet de borden op tafel. Na afloop vroegen wij om het gratis kopje koffie , wat vermeld stond voorop de kaart, dat je zou krijgen als je zou inchecken op FB. Dit zou per persoon zijn, niet per tafel. (Duidelijk vermeld op de kaart) de dame in kwestie meende van niet. Toen we zeiden dat het zo op de kaart stond, mompelde de ze "nou, dat moet maar." Het spreekt voor zich dat wij in ieder geval niet nogmaals bij de planken wambuis uit eten gaan. Jammer want het eten was super lekker.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Afgelopen week zijn wij bij Planken Wambuis wezen dineren. Allereerst viel ons het mooie interieur op! Wauw! De bediening wees ons erop dat ze buiten de kaart om ook een asperge menu hadden. Het was moeilijk kiezen voor ons. Er stonden zoveel lekkere gerechten op de kaart. Wij hebben gekozen voor de zalmparade en dun gesneden rode biet, daarna de lamsfilet en de roodbaarsfilet. En als dessert hadden we de meringues en de hangop. We hebben echt heerlijk gegeten! We gaan hier zeker vaker terug komen!
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede vriendelijke bediening met kennis van zaken, super ambiance! Wij vertellen dit zeker voort bij familie, vrienden en kennissen!
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede vriendelijke bediening met kennis van zaken, super ambiance! Wij vertellen dit zeker voort aan familie, vrienden en kennissen!
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gezellige, authentieke en moderne zaak. Goede uitvalsbasis voor een wandeling, lekker geluncht.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Niet alleen heerlijk gegeten maar bovenal met een goed gevoel... Als culinaire wereldreiziger tot slot als conclusie: goede wijn behoeft geen krans! Arnold Burlage
Ties M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Altijd correct, perfect gegeten hier ben ik graag met Familie en gasten de perfecte locatie van Ede. Het is in principe altijd weer een feest. Gr: Ties M
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We zijn op koningsdag hier gaan eten omdat we de drukke stad waren ontvlucht. Wat een mooie zaak. Ik was vol verwachting door alle goede reviews. Bij aankomst leek de bediening nogal verbaast en voelde een beetje 'koud' aan. Ook zat het vol schreeuwende kinderen wat we niet echt hadden verwacht. Gelukkig vertrokken ze spoedig en vulde het restaurant zich met gezellige kleine gezelschappen. Heerlijk gegeten. Zalm trio vooraf. Daarna sucade en lamssteak. Helaas was die enorm taai en doorgebakken. Terwijl ik hem rare had besteld. Het meisje in de bediening was erg behulpzaam en kwam met een nieuw stukje steak. De wijnen waren overheerlijk en mochten even geproeft worden voordat we een glas bestelden. Het dessert was een feestje! Zelfgemaakte chocolade met noten en heerlijk ijs. Kortom, topavond! Een aanrader om lekker een avond te tafelen :)
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker gegeten en goede service met een glimlach!