Restaurant Planken Wambuis

Verlengde Arnhemseweg 146, N224 Ede-Arnhem 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Tussen de bomen vind je dit karakteristieke restaurant, aan de rand van het gelijknamige natuurgebied. Binnen koken de chefs Manfred Majoor & Guido Buitenhuis gerechten die perfect in harmonie zijn met de natuur om hem heen. Een fantastische plek om eens rustig van een subliem diner te genieten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Planken Wambuis

NS Station Ede-Wageningen of NS Station Wolfheze, vervolgens met een (Regio) taxi.
  • Kom je met de auto?
    Op 800 meter van A12 & A50, aan de N224 tussen Ede & Arnhem. Navigatie instellen: Verlengde Arnhemseweg 146 6718 SM Ede. 10 minuten van Ede & 10 minuten van Arnhem.
  • : Gratis grote eigen parkeerplaats, 2 minder validen parkeerplaatsen direct naast de entree.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 uur tot 23.00 uur.
Keuken 12.00 uur tot 21.30 uur.

Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was heerlijk maar om voor een vleesgerecht van 25 euro amper 120 gram vlees te krijgen en een minimaal bakje aan te ver doorgebakken aardappeltjes ...dat is toch wel teleurstellend.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Laat zich voorstaan op glutenvrij, maar beroerde en bijna brutale info van bediening. En weinig voor de kinderen. Tegenvaller
karen V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was ontzettend vriendelijk. Hier gaan wij zeker nog een keer naar toe!
J Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten .mooie inrichting . Prima bediening. Grote keuze aan lunch gerechten.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zakelijk afspreken doe ik voortaan alleen nog maar hier. Wat een persoonlijke gastvrijheid en service en originele variatie in de kaart (naast de klassiekers). Volop gezonde keuzes, heerlijke verse sappen en smoothies en veel biologische en vega-opties. Bovendien top locatie, goed bereikbaar, midden van het land, altijd parkeerplek voor de deur. Als je spontaan langs komt is er haast altijd wel plek. Maar ik reserveer liever want het is vaak gezellig druk!!
JandL .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zeer attente bediening. Ik had mijn komst een dag van te voren aangekondigd en er waren twee plaatsen voor mij gereserveerd, een op het terras en een binnen. Ik vertrouwde het weer niet en heb toch maar binnen gegeten. Hoewel het geen oud gebouw ademt de sfeer wel iets van de oude herberg, die hier ooit gestaan heeft, uit. De maaltijd was navenant, flinke porties zowel wb het voorgerecht (Turks brood) als wb het hoofdgerecht (gegrilde zwaardvis). Het brood had iets warmer gekund, maar de zwaardvis (twee grote moten) was voortreffelijk. Toen ik arriveerde was de eetzaal nog vrijwel leeg, maar bij mijn vertrek was bijna iedere plaats bezet.
Elise G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prima ambiance en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening .
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij komen hier een paar keer per jaar omdat het een heerlijk restaurant is in een schitterende omgeving waar je heerlijk kan eten , ook het personeel is altijd even vriendelijk , dus gewoon top en kan het iedereen aanraden
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk restaurant. Eten was heerlijk en bediening was goed. Sfeer en aankleding was prima.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
gezellige avond in gemoedelijke sfeer met uitstekende , vriendelijk bediening en lekker eten.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Uitstekend restaurant !
M F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Reserveren online heel handig. Kan goed parkeren. Wij komen zeker terug.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima restaurant voor een zakelijke bespreking. Mooie plek in het bos met veel parkeerruimte en makkelijk bereikbaar vanaf de A12. Beter dan een wegrestaurant
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne avond gehad!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Afgelopen zondag weer neergestreken. Het eten is prima, maar wij vinden de prijs kwaliteit verhouding toch wat scheef. De gerechten zijn smakelijk, maar niet bijzonder gemaakt. Toch meer een bistro. De scholfilets bijvoorbeeld zijn wat vettig gebakken en hadden te lang onder een warmtelamp gelegen en daardoor wat droog geworden. De frietjes moeten apart betaald worden. Het aardappelgarnituur van gebakken aardappeltjes was taai omdat het niet vers bereid wordt maar waarschijnlijk lauwwarm gehouden wordt. Het groentengarnituur smaakte ook alsof het al uren klaarstond waardoor de groenten slap waren. De bediening is wel prettig. Wat informeel maar vlot. De witte droge huiswijn is prima. Al met al toch weer een wat onvoldaan gevoel en met voor en hoofdgerecht met ieder twee glazen wijn, maar zonder nagerecht, een forse rekening van 120 euro. Nog een laatste puntje. Wij waren er vroeg. Jammer genoeg was de tafel naast ons bezet door een groot gezelschap met lawaaiige kinderen. Missschien is het beter om later te gaan, nadat deze famaliegezelscahppen met kids weg zijn.
Huibke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij vonden het een erg boers restaurant!! Je werd vriendelijk ontvangen en de sfeer was gemoedelijk. Het eten was slecht. Totaal geen hip restaurant.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, super gezellig!
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Vriendelijk en kundig personeel, belangstellend. Zeer prettige sfeer
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Weer warm en hartelijk ontvangen bij een van mijn favoriete restaurants. Bediening houdt netjes de deur open. Mooi tafeltje, nette vlotte professionele bediening, geweldige keuken.. TOP.. tot snel
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017