Restaurant Planken Wambuis

Verlengde Arnhemseweg 146, N224 Ede-Arnhem 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Restaurant Planken Wambuis ligt aan de N224 tussen Ede & Arnhem op 1 minuut van de snelwegen A12/A50 en is daarmee een ideale lokatie bij een bezoek aan de Veluwe, Arnhem (Gelredome), Nijmegen, Ede of zelfs onderweg van of naar Duitsland.

Grote, gratis, met camera's bewaakte parkeerplaats voor 80 auto's. Onze keuken werkt hoofdzakelijk met verse ingrediënten waar mogelijk van lokale afnemers en boeren. Zo proeft u bij ons de streek tijdens uw lunch of diner.

De prijzen zijn redelijk en wij bieden u een comfortabele setting met fijne leren stoelen en een open haard. Verder bieden wij u: Bar, Free Wifi, Vergaderzaal, Oplaadpunt voor elektrische fietsen, Prachtig beschut tuin-terras, Een buiten speeltuin voor kinderen, Kindermenu's, Vegetarische gerechten, Parkeerplaatsen voor minder validen dicht bij de voordeur, rolstoel-toegankelijk restaurant en terras en minder-validen-toilet.Het restaurant beschikt bovendien over een AED-apparaat.

Wij hopen u binnenkort graag een keer in ons restaurant te mogen verwelkomen. Als u reserveert zorgen wij dat uw tafel op tijd klaarstaat maar het is geen verplichting.

Met gastvrije groet, Team Planken Wambuis.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Planken Wambuis

NS Station Ede-Wageningen of NS Station Wolfheze, vervolgens met een (Regio) taxi.
  • Kom je met de auto?
    Op 800 meter van A12 & A50, aan de N224 tussen Ede & Arnhem. Navigatie instellen: Verlengde Arnhemseweg 146 6718 SM Ede. 10 minuten van Ede & 10 minuten van Arnhem.
  • : Gratis grote eigen parkeerplaats, 2 minder validen parkeerplaatsen direct naast de entree.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 uur tot 23.00 uur.
Keuken 12.00 uur tot 21.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Froukknotje V.
Simona H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
alles van a tot z naar volle tevredenheid. de reservering verloopt snel en zo is ook de ontvangst, met vriendelijke zakelijke bediening. Genoten! genoeg reden om terug te komen.
S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vriendelijk personeel, fijne plek. Omdat we het tempo wat hoog vonden, wilden we wat langer tussen het hoofd en nagerecht. In korte tijd zijn 5 verschillende personeelsleden komen vragen of we al een keuze hadden gemaakt. Dat kwam wat te opdringerig over. Dessert was wel fantastisch lekker.
Gino K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Very
L. M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekkere lunch maar niet veel bijzonders (broodje gezond), wat je wel zou verwachten bij dit restaurant.
Daarom prijs-kwaliteitsverhouding naar mijn mening te duur.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een uitstekende service. Wij komen hier altijd graag. Elk tafeltje is voorzien van een parasol waardoor je niet in de volle zon zit. Erg leuk ingericht en een gezellig sfeer.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Voor het eerst hier gegeten, maar klasse! Keurige bediening. Heel goed eten.

Als je langs Planken Wambuis komt, staan er veel auto´s maar verder zie je niemand. Denk je dat het auto´s van wandelaars zijn! De gasten zitten echter in de mooie tuin met mooie hoekjes. Privacy gewaarborgd!
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, zwaardvis en hert, fijn dat je gratis extra groente en aardappels kunt bijbestellen. Boeren frieten ook een aanrader. Prijzen zijn redelijk, maar eigenlijk iets boven ons normale budget. Zonder mieren en met een muziekje buiten was de sfeer nog gezelliger geweest.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten leuke plek om op het terras te dineren op een warme dag.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Plankenwambuis is een fijn restaurant. We zaten op het terras, lekkere stoelen. Sfeer heel relaxed en attent. Over het eten kan ik kort zijn.lekker en smaakvol. Wel grote porties. Kregen het niet op.
Voor een goed avondje kan je hier goed terecht
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Mooie kaart, heerlijke gerechten, vriendelijke bediening.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Leuke sfeer, vriendelijke bediening, goed eten, maar alles zou nog net iets beter kunnen
S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wij hebben een heerlijke verzorgde lunch gehad met onze familie. Met een goede, vlotte en correcte bediening in op een prachtig zonnig terras.
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke salades en mooi terras. Altijd goede kwaliteit.
T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
we hebben een heerlijke zomeravond gehad. Lekker eten, goede bediening, fantastisch weer. Fijn dat je met deze temperaturen zo heerlijk buiten kunt zitten.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekkere lunch gehad, goede tips gekregen om door te reizen naar Kroller Muller Museum. Leuk ingericht, leuke sfeer. Dikke pluim!
Francois D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Prima restaurant om met jonge kinderen te gaan eten. Groot terras met speeltoestel en trampoline ernaast. Mooie kaart met wildgerechten. Kinderkaart voldoende gevarieerd, er zou wat meer variatie in groenten op de borden van de kindergerechten mogen. Sla is vaak niet zo populair bij kinderen. Na het kinderdessert mocht er een leuk pluche beest uitgezocht worden.
Gerrit O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Een gezellige plek om heerlijk te ontspannen en lekker te eten.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Bediening oogde chagerijnig en er was discussie onderling. Ze laten omzet op drank liggen. Je mist een zichtbaar leidinggevende.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018