Restaurant Planken Wambuis

Verlengde Arnhemseweg 146, N224 Ede-Arnhem 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Tussen de bomen vind je dit karakteristieke restaurant, aan de rand van het gelijknamige natuurgebied. Binnen koken de chefs Manfred Majoor & Guido Buitenhuis gerechten die perfect in harmonie zijn met de natuur om hem heen. Een fantastische plek om eens rustig van een subliem diner te genieten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Planken Wambuis

NS Station Ede-Wageningen of NS Station Wolfheze, vervolgens met een (Regio) taxi.
  • Kom je met de auto?
    Op 800 meter van A12 & A50, aan de N224 tussen Ede & Arnhem. Navigatie instellen: Verlengde Arnhemseweg 146 6718 SM Ede. 10 minuten van Ede & 10 minuten van Arnhem.
  • : Gratis grote eigen parkeerplaats, 2 minder validen parkeerplaatsen direct naast de entree.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 uur tot 23.00 uur.
Keuken 12.00 uur tot 21.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Iris H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Wij als koks uit brabant hebben ons uiterste best gedaan om een klein foutje te vinden maar het was lastig om die te vinden. We hebben zo erg genoten, het maakte onze vakantie compleet! Het uiterlijk van het restaurant en de bediening maakte de ervaring compleet! Heel open en vriendelijk! Zeker een aanrader als je in de buurt bent!!
Jeannette M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heb heerlijk geluncht op een woensdagmiddag, samen met een vriendinnetje en haar hond. De hond kreeg direct een bak water, en we kregen een mooie plek waar de hond mooi en rustig in een hoekje kon liggen. Het was niet mijn eerste keer bij de Planken Wambuis, en ook zeker niet mijn laatste keer!
Zwannie J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijke lunch waarbij een zeer aardige gastvrouw/serveerster ons behulpzaam is geweest. Ze was m.i. in haar element in haar rol en genoot zichtbaar van het verzorgen van de gasten.
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Prima restaurant. Gezellig en gemoedelijk. Heerlijk wild gegeten wat uitstekend past in deze tijd van het jaar. Tafeltjes wel dicht op elkaar. Kom zeker terug.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
De tafels staan best dicht tegen elkaar aan. Verder heel gezellig restaurant in een prachtige omgeving met vriendelijk personeel en lekker eten
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
In het restaurant kun je in alle jaargetijden met modderige honden terecht; hulde voor zoveel gastvrijheid en souplesse!! En je eet er ook nog eens perfect!
H.G.M. D.
Heerlijk wild gegeten
Rigo J.
Aanrader!!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Op weg naar Keulen hadden we besloten dat lunchen bij Planken wambuis wederom een goed idee zou zijn! We hebben hier al eerder een avond heerlijk getafeld en van de zomer heb ik hier met mijn oud tante geluncht. Ook dit keer was het weer een klein feestje :) Het had gesneeuwt en kreeg acuur wen wintersport gecoel toen we aan kwamen rijden! Mijn vriend had een burger gemaakt van wild met heerlijke verse friet. Ik had zelf een vissalade. Wat fijn weer! Een glas sauvignon erbij maakte het culinaire feestje af. De bediening was eveneens weer super vriendelijk. Het enige wat beter kan is de kwaliteit van de koffie. Espresso was bitter en te heet. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer!
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wij hebben dit jaar vaak en heerlijk genoten van jullie geweldige restaurant!
Wij hebben afgelopen 14 maanden een KNGF geleidehond pup in huis gehad voor opleiding/socialisatie. Ze volgt nu de opleiding verder in Amstelveen. Onze taak zit erop. Na de vele dagelijkse boswandelingen zijn we vaak in jullie sfeervolle geweldige restaurant geëindigd voor een heerlijk koffie/lunch enz. En de hond kan heerlijk mee????????
Zowel binnen als op het buitenterras is het genieten. Complimenten van ons en ook nu zonder hond komen wij natuurlijk nog graag en geregeld!
Fam. Jonkers, Ede
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Het eten is kwalitatief erg goed en het personeel heel vriendelijk met even tijd voor een praatje.
Absoluut een aanrader.
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
In een sfeervol restaurant heerlijk gegeten. En wat elk restaurant zou moeten doen, zonder te vragen een karaf water op tafel!!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zoals altijd: prima en reuze gezellig! De ligging is natuurlijk fantastisch voor een mooie wandeling op de zondagmiddag.
Lucia L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Fijne bediening, heerlijk mals gegeten
Ralph H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Jammer dat de gereserveerde tafel niet beschikbaar was. Planken Wambuis heeft speciaal gebeld en ons medegedeeld welke ronde tafel wij kregen, in de Gelachkamer boven!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
In het restaurant hangt een hele goede sfeer, het eten was heerlijk en het personeel was heel erg vriendelijk. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker eten, prima bediening en sfeervolle locatie
hwtez .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Altijd goed!Altijd goed!Altijd goed!Altijd goed!Altijd goed!Altijd goed!Altijd goed!Altijd goed!Altijd goed!Altijd goed!Altijd goed!
Ida W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk geluncht met vriendinnen. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Leuke ronde tafel vlakbij de open haard. Uitermate vriendelijke bediening.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017