Restaurant Planken Wambuis

Verlengde Arnhemseweg 146, N224 Ede-Arnhem 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

Restaurant Planken Wambuis ligt aan de N224 tussen Ede & Arnhem op 1 minuut van de snelwegen A12/A50 en is daarmee een ideale lokatie bij een bezoek aan de Veluwe, Arnhem (Gelredome), Nijmegen, Ede of zelfs onderweg van of naar Duitsland.

Grote, gratis, met camera's bewaakte parkeerplaats voor 80 auto's. Onze keuken werkt hoofdzakelijk met verse ingrediënten waar mogelijk van lokale afnemers en boeren. Zo proeft u bij ons de streek tijdens uw lunch of diner.

De prijzen zijn redelijk en wij bieden u een comfortabele setting met fijne leren stoelen en een open haard. Verder bieden wij u: Bar, Free Wifi, Vergaderzaal, Oplaadpunt voor elektrische fietsen, Prachtig beschut tuin-terras, Een buiten speeltuin voor kinderen, Kindermenu's, Vegetarische gerechten, Parkeerplaatsen voor minder validen dicht bij de voordeur, rolstoel-toegankelijk restaurant en terras en minder-validen-toilet.Het restaurant beschikt bovendien over een AED-apparaat.

Wij hopen u binnenkort graag een keer in ons restaurant te mogen verwelkomen. Als u reserveert zorgen wij dat uw tafel op tijd klaarstaat maar het is geen verplichting.

Met gastvrije groet, Team Planken Wambuis.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Planken Wambuis

NS Station Ede-Wageningen of NS Station Wolfheze, vervolgens met een (Regio) taxi.
  • Kom je met de auto?
    Op 800 meter van A12 & A50, aan de N224 tussen Ede & Arnhem. Navigatie instellen: Verlengde Arnhemseweg 146 6718 SM Ede. 10 minuten van Ede & 10 minuten van Arnhem.
  • : Gratis grote eigen parkeerplaats, 2 minder validen parkeerplaatsen direct naast de entree.

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 uur tot 23.00 uur.
Keuken 12.00 uur tot 21.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Planken Wambuis

H S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
voor herhaling vatbaar aardige bediening goed op mekaar afgestemd
Anneke V.
S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Uitgebreide kaart ,heel lekker eten ,mooi gepresenteerd en vriendelijke bediening !! Heel gezellig restaurant !
Wij komen zeker terug !
Leendert S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Wij hebben een fijne zondag gehad en daar maakte Planken Wambuis een groot deel vanuit de lunch werd ons aanbevolen en die vonden wij geslacht, daarna zijn we een wandeling gaan maken en hebben na de wandeling nog koffie kunnen drinken met een stuk appeltaart. Het was gezellig druk en het bedienend personeel werkte hard om een ieder het naar de zin te maken, capeau.
J.H. W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eten was goed, maar het edelhert kwam uit Nieuw Zeeland ipv de Veluwe. Bediening was erg snel met wisselende personen kwam daardoor onpersoonlijk over.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We komen hier al langer, altijd tijdens het wildseizoen en iedere keer is het weer een feestje! Prachtige gerechten met vlees van de Veluwe. Vlees zo mooi gebraden dat je mes er doorheen valt. Met mooie wijnen en zo'n fijn sfeervol interieur. Echt een blokhut sfeer maar dan in moderne stijl. Ik hou er van! Fijn ook die geluiddempende platen tegen het plafond, daardoor kun je tenminste je tafelpartners goed verstaan en is er alleen gezellige rumoerigheid. Personeel is vriendelijk als altijd en neemt de tijd voor je. Kom zeer zeker weer terug!
J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten in dit mooie sfeervolle restaurant. We waren met 5 personen dus dat is altijd wat ongemakkelijk, maar door de ronde zitjes was het super! Echt een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het (zelf?)gebakken brood smaakt echt heel lekker, maar de korst is erg hard!
B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hebben genoten van een heerlijk menu in prettige sfeer en prima plezierige bediening! Binnen de afgesproken menu keuze was er voor ieder voldoende variatie om een keuze te bepalen.
Van alle familieleden lovende reacties ontvangen ,zeer te vreden over de kwaliteit de ambiance de presentatie en de gastvrouw ( bediening)!
Hanno S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten van de wildkaart! De bediening was prima, behulpzaam en netjes! Het restaurant heeft een mooie ambiance.
B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
gezellige omgeving, goede kaart en gerechten. Vlotte, nette bediening. Was wel erg druk deze vrijdag, daardoor liep het personeel steeds dicht langs je heen.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Via Iens weer een fijn restaurant gevonden. Restaurant Planken Wambuis is een aanrader! Heerlijke lunch gehad; salade geitenkaas. Prima kwaliteit en ook allervriendelijkste bediening.
Maaike .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten.
Goede wildkaart met mooie gerechten.
Mooie locatie en een sfeervol restaurant.
Goede parkeermogelijkheid.

Een echte aanrader!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Een maal per jaar gaan wij wandelen in de gekleurde bossen van Planen Wambuis. Een uitgebreide lunch met wild gerechten hoort daar bij. Het was weer geweldig dit jaar. Wij blijven komen!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Altijd goed, sfeervolle locatie, vriendelijk personeel!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten!! Maar waar ze ook perfect met het gluten dieet overweg kunnen! Zelfs lekker glutenvrij brood was aanwezig. Prima avond gehad voor iedereen!
R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker gegeten mag ook voor de prijzen die je betaald. Bediening is vlot mag wel vragen of je al aan je hoofdgerecht toe bent. Dit kwam redelijk snel op het voorgerecht.
Frederik B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijke hoofdgerechten, zeer goed!
Het toetje [ delen van diverse kleine gerechten] viel ons tegen vandaar het eindoordeel 'goed'.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Kregen eerst een plaats aan een hoge tafel met een soort barkrukken, niet echt comfortabel. Op onze vraag of er nog een andere plaats vrij was kregen we een plek op de boven etage, aangeboden, een soort zolderkamer, niet echt gezellig. Bij binnenkomst zagen wij voldoende andere leuke plaatsen die niet gereserveerd waren (zonder bordje dus), maar daar mochten wij niet plaatsnemen terwijl die nog steeds vrij waren toen wij weer vertrokken. Beetje vreemd dus. Van de gekozen gerechten was het vlees prima maar niet echt warm, de begeleidende groenten en gebakken aardappeltjes waren nogal summier en vrij slap en smakeloos. Kortom niet echt top dus.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Vriendelijk personeel, mooie locatie.