Restaurant Plancius

Plantage Kerklaan 61 1018 CX Amsterdam Nederland Kaart
31-202236946

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Plancius

Midden in de Amsterdamse Plantagebuurt bevindt zich Plancius, een sfeervolle en moderne brasserie, vlak tegenover Artis en naast het Verzetsmuseum. Ondanks de moderne inrichting, zijn er ook historische elementen terug te zien. Het is dan ook een bijzondere hotspot. Zowel voor ontbijt, lunch, borrel en diner kun je terecht bij Plancius. Met een uitgebreide menukaart vol met vlees-, vis- en vegagerechten is er voor ieder wat wils. Daarnaast is Plancius ook ’s zomers leuk om te bezoeken door het grote terras, die verbonden staat met de ruimte binnen. Ga eens langs en ontdek het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant Plancius

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Plancius

Sherraldine P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vanavond hier met mijn man gegeten ter ere dat we 22 jaar samen zijn. We werden gastvrij ontvangen, we hadden super goede bediening ( Danischa)

Het eten was super lekker, ik had de saté en mijn man had de biefstuk, en al dessert hadden wij de Red velvet taart en de kokostaart, en dat was echt hemels,
Wil jullie bedanken voor een geslaagde avond en komen zeker binnenkort weer terug.
Sherraldine P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vandaag hier gegeten, ter ere dat
ik met mijn man 22 jaar samen zijn, werden gastvrij ontvangen (door Danischa) en werden snel geholpen, wij hadden de biefstuk en kipsaté, het eten was super vers en heel erg lekker, als dessert, kokostaart ( echt een aanrader) en de Red velvet taart, komen zeker weer terug, dank jullie wel voor gezellig avond.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Bijzonder gastvrij en attent personeel, goede locatie, goed ingericht en het eten was heerlijk! Gebeurt niet vaak dat alles klopt maar dat was hier wel het geval!
Te V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wij hadden gereserveerd met vermelding van 25% korting d.m.v. de Diner Kortingskaart. Daar was geen rekening mee gehouden, maar in goed overleg was de korting geen probleem. Aanvankelijk hadden wij plaats genomen op het terras maar werden niet opgemerkt. Na ons biertje buiten gingen wij naar binnen maar kozen een plaats vlak bij de ingang want uit de speakers kwamen rommelige donkere geluiden, daar zaten wij prima. Voorgerecht goed en hoofdgerecht goed met eindelijk eens een behoorlijke portie groente, divers en nog lekker ook. Prijzen voorgerecht 10 euro en hoofdgerecht 18 euro mooi geprijsd, de huiswijn voor 24 euro wel duur.
Na een vermoeiend bezoek aan Artis een goede plek om bij te komen. Aardig personeel.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Tonijn gekozen als hoofdgerecht . Gevraagd om medium/rare. Was helaas doorbakken en daardoor te droog. Voorgerechten heerlijk.
Lilian O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Eten was heerlijk, écht goed.
W.C.M. W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goed ,midden - niveau restaurant. Goede ambiance in een fraaie buurt. Zeer vriendelijke en adequate bediening. We voelden ons zeer welkom en op ons gemak. en ook belangrijk geen storende muziek.
B.L. C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, kregen op tijd de drankjes en menu en het restaurant was gezellig ingericht.
Els En Henk W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Vrijdag 14 september Met AH kortingsbonnen (50%) heerlijk gegeten
Prima keuken

Henk
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Personeel vriendelijk en professioneel, ruimte te vol en te warm, eten was Ok
Afra V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Mannelijk personeel was héél jong en onervaren (17 jaar). Kreeg bier van de tap met een gratie stukje glas te drinken en daar kon niet eens een excuus of een gratis biertje van af. Wél werd er vervolgens een troebel glas bier met de woorden : Zo, hier is een biertje zónder glas! voor me neergezet. De reservering stond niet gepland, mochten van geluk spreken dat er nog één tafeltje voor ons vrij was vlak bij de buitendeur.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Het was rumoerig maar ja een groepvan 14 a 16 personen kan je dat verrwachten verrder was het oke
Joy H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Bediening kan beter. Achter het buffet en computer was spannender.
P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
High tea, verhouding tussen hartig en zoet in niet juist, teveel eentonige grote zoete gebak- punten terwijl het hartige deel alleen bestaat uit 4 kleine plakjes stokbrood. Dit maakt deze high tea incompleet ondanks dat de kwaliteit en smaak goed is.
Dolph H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zeer vriendelijke, attente en vlotte bediening. Mijn Angusburger was uitstekend maar mag wel op een ietwat grotere plank worden geserveerd. DE Tonijnsteak van mijn vrouw was super!
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
leuke bediening heerlijk gegeten.
we hadden gereserveerd van de AH aktie konden alles van de kaart kiezen echt top.
een aanrader om hier te eten.
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Voorgerecht was lekker, kip sate was ook lekker,maal lam''s koteletten waren te gaar en dus droog.Red velvet taart was lekker.
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gezellig restaurant, lekker eten aardige bediening
Harald K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Prima medium quality restaurant! Bekende gerechten. Snelle goede bediening. Desserts zijn wel te simpel en weinig voor de prijs.
C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Al jaren kom ik hier geregeld eten. Nog altijd uitstekende service, goede variëteit in aanbod en goede/lekkere bereidingswijze!