Restaurant Plancius

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Plancius

Lekker uit eten in Amsterdam-Oost

In het hartje van de Amsterdamse Plantagebuurt, schuin tegenover Artis, bevindt zich Brasserie Plancius. Een echte brasserie: vol gezelligheid en met gerechten voor jong en oud. Je sluit de avond af met een lekkere Italiaanse koffie. Altijd goed dus!

Meer informatie over restaurant Restaurant Plancius

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

7,2
7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Plancius

Truus M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten, leuke en gezellige bediening.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben daar prima gegeten,eerst nog even op het terras gezeten met uitzicht op Artis,we zijn met het openbaar vervoer gegaan er is een prima verbinding met lijn 9,er is een gezellige sfeer en zeker de moeite waard om daar weer terug te gaan.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Ook de bediening was op de goede manier aanwezig: vlot en vriendelijk. Wij komen zeker terug!
ericschaaphok .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gegeten met de ahzegeltjes. We konden alles kiezen, voor 1-/2 geld. Het eten was prima, en er was veel keuze. De toetjes waren heerlijk (verschillende taarten gekozen). Bediening was zeer vriendelijk en attent; een goede sfeer.
Corry O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Daniëlle heeft ons prima bedient. Vriendelijk, attent en vrolijk. Het eten was zoals je bij Plancius kunt verwachten. Carpaccio lekker, kipsaté heerlijk en de cheesecake is niets mis mee.
Corry
Ewald H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Plancius ligt schuin tegenover Artis, dus na een middagje dierentuin een logische keus.
Wij hebben buiten gegeten omdat het heerlijk zomerweer was. De bediening, een jongeman en twee jongedames, was vriendelijk, attent en vlot.
Voorgerecht was heerlijk. Broodplankje met huisgemaakte pesto en kruidenboter. Zelden zo vers brood geproefd.
Met mijn hoofdgerecht, steak, was niets mis. Mijn vriendin vond haar tonijn iets te rauw; misschien een smaakkwestie.
Geen dessert genomen, maar koffie met cognac.
Paar kleine minpuntjes: we zaten vlak onder een afzuiginstallatie die erg veel lawaai produceerde. Af en toe kwam er een nare rioollucht uit het pand. De 'heren' was niet echt schoon, de 'dames' wel.
jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
de porties kunnen iets groter, voor 18 euro 2 lamskoteletjes met wat aardappeltjes en een beetje groente vind ik toch iet aan de prijzige kant. voor grote eters is dit te weinig
voor grote eters is dit te weinig. drankjes ook duur 2,90 voor een flesje fris, 3,75 voor verse sinaasappelsap.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gisteren met partner. Eten was prima, bediening vriendelijk. Alleen een UUR per gang moeten wachten. Dit doen wij NOOIT MEER.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vreselijke wc geur die uit de kelder komt. Helaas zaten we niet ver van de trap naar beneden. De vitello Tonato was erg zuur en niet smakelijk. Mijn biefstukje was een drooggebakken stukje karton. Jammer, jammer.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Plancius heeft steeds een goede keuken. De bediening was behulpzaam en vriendelijk. Alleen op het aantal gasten liepen er slechts drie in de bediening. Voor iedere gang hebben wij een uur moeten wachten. Dit doen wij nooit meer natuurlijk.
claudia.klok .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Opnieuw lekker gegeten en weer iemand enthousiast gemaakt voor Plancius. Goed/leuk personeel ook. Hier gaat zeker een opvolging op komen.
Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een bijzonder attente en enthousiaste bediening die je erg welkom laat voelen. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Absoluut de moeite waard om er eens te gaan eten!
Pauline P.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Spijskaart niet erg uitgebreid, doch biedt voldoende keuze. Wijnkaart idem dito. Maar alles wat erin staat het proeven waard, te meer daar alles heeft iets een onverwacht lekkere onderdeel. Een perfect honingdressing of een zeer geslaagd sinaasappelsausje. Enig opmerking betreft het geluidsniveau, een wat dempende plafond zou de zaak ten goede komen.
Natalie H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Vriendelijke bediening,eten was goed en lekker.
Zeker een aanrader!
mirjamenrichard .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant tegenoverArtis.
Vooraf hadden we de carpaccio, lekker dun gesneden.
Als hoofdgerecht de steak, prima geserveerd met voor ons de juiste garing,rose.Mijn zoon had de eendeborst,smaakvol en royaal
Als toetje huisgemaakte tiramisu,ook erg lekker.
De bediening was vlot en vriendelijk.
De huiswijn wel aan de prijzige kant
Kortom zeker de moeite waard en we komen nog eens terug
flurps .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Redelijk gegeten maar wisselende kwaliteit bediening - niet bereid om karaf water neer te zetten naast allerlei andere bestellingen. Jammer. Mooie ligging!
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Weer eens heerlijk gegeten, en de service was perfect. Op naar de volgende keer. We hebben met z'n vieren gegeten en het was als vanouds super lekker en goede service
ellytenhoeve .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
hebben hier gisterenavond met onze zoon en schoondochter weer heerlijk gezellig gegeten.
zeer prettige bediening en komen hier heel graag terug.
Jesikamailli M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten.
Voirgerecht: garnalen
Hoofdgerecht: steek
Nagerecht: huisgemaakte chocoladetaart
Alles was vrij snel klaar. Het was heel gezellig, ik vond de interieur van het reataurant top. De bediening was vriendelijk en hulpzaam. Ze waren ook heel kindvriendelijk.