Restaurant Plancius

Plantage Kerklaan 61 1018 CX Amsterdam Nederland Kaart
31-202236946

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Plancius

Midden in de Amsterdamse Plantagebuurt bevindt zich Plancius, een sfeervolle en moderne brasserie, vlak tegenover Artis en naast het Verzetsmuseum. Ondanks de moderne inrichting, zijn er ook historische elementen terug te zien. Het is dan ook een bijzondere hotspot. Zowel voor ontbijt, lunch, borrel en diner kun je terecht bij Plancius. Met een uitgebreide menukaart vol met vlees-, vis- en vegagerechten is er voor ieder wat wils. Daarnaast is Plancius ook ’s zomers leuk om te bezoeken door het grote terras, die verbonden staat met de ruimte binnen. Ga eens langs en ontdek het zelf!

Meer informatie over restaurant Restaurant Plancius

Marjel B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Via groupon een high tea voor 2 personen gebeld. Via de telefoon om hulp gevraagd want de site het restaurant is erg beroerd en gedateerd. Blijkbaar kon je helemaal niet reserveren voor een high tea!! Ene Elvira heb ik twee keer gesproken. Erg onbeleeft, naar en alles behalve vriendelijk! Ongelooflijk. Ik kom er nu helemaal niet meer heen
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
via ah actie hier geluncht. Lekkere tomatensoep. Ik mocht vantevoren proeven om te kijken of hij voor mij niet te scherp was. Prima actie.
Sandwich met gegratineerde aubergine ook lekker. Kortom prima restaurant om te lunchen voor het Artis bezoek
H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Soep en pasta waren prima. Lunchbroodjes slecht van kwaliteit, simpel en smaakloos. Werd niet ontvangen bij binnenkomst en het was nogal fris binnen.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig druk restaurant, verrassende gerechten en prima van smaak
K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hadden er wat meer van verwacht; vraag: welke wijn heb je? Antwoord: wit en rood (verder geen idee). Toen hebben we een Prosecco besteld maar de prik was er wat uit. Achterom kijkend zag ik dat de bar vol stond met vuile glazen, dat deed wat rommelig aan. Toen zijn we weer gegaan (ook omdat we zin hadden in iets bijzonders en niet in de 'usual' kipsate, burger etc.)
T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
We werden erg leuk ontvangen en bediend gedurende de avond. Alles ging op een rustig tempo, het was precies goed. Daarnaast smaakten de gerechten ook heerlijk, de portie risotto was iets te groot, die kregen we niet op. Al met al een geslaagde avond, dank!
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Al jaren vaste gadt met vouchers. Uitstekende ontvangst, gavarieerd menu en lekkete bereiding van gerechten.
Zal vast nog vaak terugkomen op dit mij vertroywd adres.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Ik had de high tea via Vakantieveiligen gekocht, maar als ik deze high tea voor de normale prijs had moeten betalen had ik het veel te duur gevonden voor hetgeen we kregen.
Het was lekker, maar redelijk basic.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het is een gezellig restaurant, waar wij heerlijk hebben gegeten. Ruime porties met verse groenten.
De glazen wijn waren heerlijk, goed gevuld en normaal van prijs.
De bediening is leuk en vlot.
Wij kwamen een uur eerder dan onze reservering, maar dat was helemaal geen probleem.
Wij hebben een hele gezellige avond gehad. Bedankt voor jullie gastvrijheid.
AMH H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Vriendelijk, hard werkend personeel. Op zaterdag iets meer wachttijd dan gebruikelijk. En zoals altijd heerlijk eten! Ga zo door!
Celine N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het was snel afhandelen, beetje jammer.
B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk broodje met pastrami en gebakken ui. Aanrader! Bagel met zalm was ook goed gevuld en verzorgd. Bediening wat verlegen (onervaren?). Tafeltjes dicht op elkaar. Dicht bij Artis.
De tafel van Christa K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een goede service!
Madelon S.
Gezellig gegeten met de familie 15 personen. Vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Zijn deze avond met de AH bonnen wezen eten. Was wel erg druk waardoor het erg warm binnen was.
Maar zeker een aanrader.
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten, tijd tussen de gangen door duurde erg lang
D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heel gezellig en goede lunch. Goede en leuke bediening. Komen zeker nog een keer terug. De kroketten van Kwekkeboom zijn lekkerder denk ik. Maar al met al was het prima.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Na een dagje Artis, een heerlijke avond gepland!
Met gezellig en gastvrij personeel, zalig a la carte gegeten, lekker wijntje, top!!
Minoek E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018