Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Stadsgravenstraat 34 7511 ES Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Authentiek Italiaans

De naam Sorrentino is niet zomaar gekozen. Het is de familienaam van de moeder van de eigenaar en chef en het bereiden van authentieke Zuid-Italiaanse gerechten zit dus in zijn bloed. Gerechten die met passie en zorg zijn klaargemaakt en je het gevoel geven dat je aan het dineren bent in Zuid-Italië. Nadat je de avond hebt afgesloten met een lekker glaasje limoncello ga je zeker met een voldaan gevoel naar huis gaan. Italiaans eten, daar moet je wel van houden!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima restaurant met vriendelijke bediening!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Sorrentino heeft een prima keuken en de bediening was zeer attent
Voor de liefhebber heeft Pino nog een wijntje buiten de kaart die overigens ook prima betaalbare wijnen offreert
We komen hier graag terug
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij waren allen erg verrast over de kwaliteit van het eten en de ambiance. De bediening was erg aangenaam en we zijn echt een avondje uit geweest!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het weer was aangenaam, we konden gezellig buiten eten.
De 3 gangenmaaltijd was voortreffelijk.
Ontvangst en bediening uitstekend.
Folmer H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was erg goed. Ook biedt de menukaart veel keuzemogelijkheden. Door de drukte in het restaurant raakte de bediening het overzicht enigszins kwijt waardoor het soms wat lang wachten was. De bediening was echter wel vriendelijk.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gezellig restaurant,goede bediening en uitstekend eten!
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
een goede gelegenheid, vriendelijk personeel en verzorgd eten.
Salvatore D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het was een leuke avond met mijn vriendin. Een echte italiaanse pizza , Parma en de vegetarische Sorrentino, gegeten van de chef Pino.
Debora B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijke gegeten, een voor- en hoofdgerecht met individuele smaken (vind ik altijd belangrijk bij een restaurant). Het menu is opgesteld op z'n Italiaans met vier gangen, toch zijn alle porties voldoende. Gezellige inrichting en open keuken. Attente service!!
kooslamers .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
ik heb net heel lekker gegeten bij Sorrentino een lekkere pasta met een heerlijk Italiaans biertje. en de complimenten aan Pino de kok het was heerlijk je zult mij wel vaker gaan zien :-)
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Grote blokken rauwe ui op mijn pizza en grote repen rauwe paprika. En daarnaast koude kip.
En als klap op de vuurpijl hebben we vanavond de meest asociale serveester gehad welke ik ooit heb meegemaakt.
Gaat constant in discussie met ons en smijt de borden op tafel.
We hebben hier zeer regelmatig gegeten en dat is altijd goed bevallen maar ma vandaag nooit meer!
John R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol Italiaans restaurant prijs kwaliteit verhouding is goed.
Is zeker een aanrader voor de volgende keer.
Roelie S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was echt super lekker. De bediening vlot en gezellig, ondanks dat het druk was. Een gezellige sfeer waarbij de eigenaar ook gezellig een praatje komt maken. Ze namen alle tijd, en wij hadden alle tijd om heel rustig te eten. Een speciale kaart voor de AH actie waar genoeg keuze op stond. Zeker een restaurant om weer eens terug te komen.
Oortmiekje .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten, mooi restaurant. Alleen iemand vroeg om mayo bij de aardappelen maar dat was er niet omdat het een Italiaans restaurant is. Dat is dan wel jammer omdat we wel aardappelen worden gereserveerd. Maar verder prima restaurant
mangiare123 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt een Italiaanse restaurant met een Italiaanse eigenaar en een Italiaanse kok.
Vriendelijke personeel wel even van te voren reserveren om zeker te zijn van een tafel.
mangiare123 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
koud in het restaurant, eten en drinken goed echt een Italiaanse restaurant met een Italiaanse eigenaar en een Italiaanse kok.
Peter en Marian D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Helaas werden we ondanks een vroege reservering op een koude zolderverdieping gezet en niet in het warme restaurant, op het laatst zaten we daar met z'n tweeën. De bijgerechten werden pas geserveerd toen het hoofdgerecht al op was...al met al zeer teleurstellend en koud.
Marian_ .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De aardappels waren erg zout helaas, echter de ribeye met gorgonzola-saus was voortreffelijk! Misschien kwam het omdat we een AH-menu hadden; maar de gerechten volgden erg snel op elkaar en er werd al gauw gevraagd of we de rekening wilden. Ik ken dit niet van het restaurant, altijd een prettige ervaring mee gehad.
Poekoek .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een restaurant wat een beetje in het verleden lijkt te leven. Het is allemaal 'wel OK', maar de gerechten van de AH Restaurantactie zou ik zelf ook klaar kunnen maken. Geen indrukwekkende ervaring, jammer.
Kai-Arne C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was heerlijk (voorgerecht antipasti 9, hoofdgerecht fagghotini 10, dessert Tiramisu 8). Bediening was helaas echt flut. We zijn hier nu meerdere keren geweest, en dit is al langer een probleem. Je hebt mensen die geboren zijn voor het vak, en je hebt deze dames. Alle fouten die je kunt maken in de bediening, maken ze. Daarnaast lijkt het simpelweg alsof ze de drukte niet aan kunnen, terwijl 10 tafels met 2 personen makkelijk zou moeten kunnen? Nogmaals; het eten is heerlijk hoor.