Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Stadsgravenstraat 34 7511 ES Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Authentiek Italiaans

De naam Sorrentino is niet zomaar gekozen. Het is de familienaam van de moeder van de eigenaar en chef en het bereiden van authentieke Zuid-Italiaanse gerechten zit dus in zijn bloed. Gerechten die met passie en zorg zijn klaargemaakt en je het gevoel geven dat je aan het dineren bent in Zuid-Italië. Nadat je de avond hebt afgesloten met een lekker glaasje limoncello ga je zeker met een voldaan gevoel naar huis gaan. Italiaans eten, daar moet je wel van houden!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Korien W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Echt fantastisch gegeten en super vriendelijk personeel
Jochem B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fijn personeel.
Leroy D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten uitmuntende kwaliteit van het eten.
Super goede bediening leuke sfeer.
Echt fanastich ????????????
Leen A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Zoals gewoonlijk weer een top diner gehad. Blijft een aanrader.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk Italiaans eten afgesloten met een lekker ijstoetje
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gewoon een goede pizza. Zoals die hoort te zijn. De tomatensoep is een aanrader.
stella U.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
leuke zaak,eerlijke prijs
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten was heerlijk, bediening vriendelijk. Het was er wel warm.
we waren met AH actie; keuze was ruim, voor elk wat wils.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Samen met vrienden van de AH - actie gebruik gemaakt. Voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten.
Het eten was weer heerlijk ! Tot een volgende keer.
Sandro A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
we hebben hier gegeten met de ah actie , in dit geval vonden we de prijs /kwaliteitsverhouding redelijk , als we hier de volledige prijs voor zouden moeten betalen was het naar onze mening te duur . Bediening was niet erg vakbekwaam en het duurde erg lang voordat we de gerechten kregen . kwaliteit van het eten was wel goed .
JoyceZ-K .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Onzorgvuldige bediening. Er liep een serveerster weg de zaak uit en laat een onervaren ober alleen het werk doen. Er was geen belangstelling voor de klant. Het eten was matig van kwaliteit en de rekening was niet correct.
Fiona S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik heb met mijn cursisten hier gegeten om nog even na te genieten onze taalreis naar Sorrento . Om dan te eten bij Sorrentino leek me toepasselijk. De bediening was goed, de tafels gezellig door elkaar. Goede sfeer en toen we vroegen om een stukje chocolade bij de koffie kregen we allemaal stukjes tiramisù en chocoladetaart bij de koffie. Als afsluiter een limoncello en dat allemaal als service. Ik vond het super.
Willie K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hebben via de ah diner actie tijdens een verblijf in enschede daar gegeten.
Hadden genoeg keuze en eten was prima. Erg vriendelijk personeel.
Komen hier zeker een keer terug.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Er werd erg (te) vaak gevraagd of we nog iets wilden drinken. Zelfs nadat we hadden aangegeven dit wel zelf te melden. Erg jonge bediening.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Sfeervol ingericht, heerlijk gegeten! Een jonge medewerker die duidelijk net begonnen is. Vriendelijk maar moet nog veel leren????
Waren nog nooit in sorrentino geweest maar komen zeker terug.
Lisa A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prijs-kwaliteitverhouding was wel oké gezien wij met de albert heijn actie kwamen eten. We hadden naderhand echter nog wel honger. Daarnaast zit er geen koolzuur in de cola en moet je wel lang wachten op je eten of tot je wordt geholpen. Bediening was redelijk.
wies M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het AH menu was uitgebreid. De gerechten zagen er goed uit en het smaakte prima. En, heel belangrijk, er was een vriendelijke sfeer!
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten via de AH-actie. De speciale kaart heeft alsnog genoeg keuze voor iedereen. De antipasti was heerlijk, maar wel wat veel voor een voorgerecht. De grootte van het hoofdgerecht was precies goed, al was de Garganelli wel wat zout. Verder heerlijk! We komen zeker een keer weer terug.
K M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Écht genoten van eerlijke en heerlijke Italiaanse gerechten ! Als we nog eens in de buurt zijn, komen we zeker nog eens een hapje eten.
Ernie K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Bij beide hoofdgerechten werd een andere saus geserveerd dan besteld de serveerster is niet met de gerechten bekend. De kok komt aan tafel en we vragen wat voor saus het is . De ribye is geserveerd mer gorgonzola terwijl op de menukaart staat rode wijnsaus. De roodbaars wordt geserveerd met een soort van tomatensaus terwijl op de menukaart staat wiite wijnsaus . De kok neemt de roodbaars mee om het te herstellen. De vis wordt later geserveerd maar dan zonder saus. Wat is hier de achterliggende gedachte van. Zo gooi je je eigen glazen in. Het voorgerecht was goed vitello tonato.