Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Stadsgravenstraat 34 7511 ES Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Authentiek Italiaans

De naam Sorrentino is niet zomaar gekozen. Het is de familienaam van de moeder van de eigenaar en chef en het bereiden van authentieke Zuid-Italiaanse gerechten zit dus in zijn bloed. Gerechten die met passie en zorg zijn klaargemaakt en je het gevoel geven dat je aan het dineren bent in Zuid-Italië. Nadat je de avond hebt afgesloten met een lekker glaasje limoncello ga je zeker met een voldaan gevoel naar huis gaan. Italiaans eten, daar moet je wel van houden!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Erg vriendelijke medewerkers. Al vaker geweest, maar nu voor het eerst met de AH actie. Erg ruime keus met deze actie, dat is bij andere restaurants soms beperkt, snelle bediening, heerlijk eten. Aanrader, net als de andere keren!
johan G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met z'n 4-en lekker gegeten. Alle gerechten waren zeer goed van smaak. We hadden het AH menu en daarin zitten wel een aantal grote 'uitersten' . Kijkende naar de gewone kaart zie je dat de prijzen voor het hoofdgerecht varieren van rond de 10 euro tot rond de 20 euro. Idem voor het voorgerecht. Dat maakt dat een keuze menu lang niet altijd de gestelde waarde (was 32,50??) heeft.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij vonden het AH menu prima,komen zeker terug voor het complete menu kaart Het restaurand ,warm en uitnodigend ,vriendelijke bediening.Gelegenheid: Voor vrienden patner en familie.Iets minder voor zakelijk.
Iris E.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Verse producten, voldoende keus ook voor de vegetariër
Leuk en zeer attent dat wij naast onze limoncello de kids werden voorzien van glaasje Fanta!
Ook waren de kinderen erg enthousiast over de suprice ijs!
Mooie details waardoor wij ons echt gast hebben gevoeld!
Zeket een aanrader! !
marlinde H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Eten was heerlijk maar een uur wachten op hoofdgerecht vonden wij te lang en waren niet de enigen die zolang moesten wachten slechte zaak en kom er ook niet weer!!!
R. B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
kwalitatief zeer goed eten, ruime keuze op de menukaart, veel vers , porties zijn ruim , echte Italiaanse sfeer, schoon interieur.
thelma4 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Al 3x prima hier gegeten met de AH actie. Eten is heerlijk. Ontvangst vriendelijk. Bediening vriendelijk, maar kan professioneler (vergeet wat je gevraagd hebt, soms een beetje klungelig)
De salade caprese vind ik elke keer erg lekker!
hj K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij als Italiegangers hebben ons bij jullie aan tafel echt even in Italie gevoeld. Alle gerechten die wij hebben gegeten smaakten heerlijk. Er was genoeg te kiezen uit het Ah- menu en de hoeveelheden waren ruim voldoende.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij werden erg vriendelijk ontvangen, konden nog kiezen waar we wilden gaan zitten. Zeer vriendelijke dame die ons de hele avond bediende.Het eten was voortreffelijk, het heeft ons erg goed gesmaakt. Nog even een tip,ik had zeebaars daar zat nog een stuk huid aan en op die huid zaten schubben,dit is niet lekker het lijken harde stukjes plastic. Voor de rest was alles goed en komen we beslist weer om te eten.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voldoende keuzemogelijkheden binnen de AH actie. De Italiaanse mix is echt een top voorgerecht, mooi om te zien en heerlijke hapjes. En natuurlijk is als nagerecht de tiramisu overheerlijk!
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima restaurant op een minder prima plek, voor de rest was het eten goed. Alleen toen we een drankje baileys bestelde van 4,50 was het ook in 2 kleine slokken op. Voor de rest was het prima en smaakte het goed !
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De kwaliteit van het eten is goed. De ontvangst en service zeer goed in een zeer goede sfeer. Zeker de moeite waard om (ook zonder AH-actie) te gaan eten. Of een kopje cappuccino met een overheerlijke (eigengemaakte) tiramisu.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuk klein restaurantje. Gezellig ingericht en vriendelijk personeel. Ze zijn niet de snelste en ik moest zelf om een 2e keer drinken vragen. Verder waren de gerechten heerlijk.
mouderaa59 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Culinair niet hoogstaand maar gewoon lekker gegeten door de goede ingrediënten en bereiding hiervan. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. Desert lekker maar mij iets te grote porties tiramisu.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Aardig personeel, zeer smakelijk eten. Tijd tussen de gerechten perfect. Aanrader! 32,50 voor een menu aan de hoge kant, maar anderzijds maken de flinke porties dat weer goed.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed gegeten. Glutenvrij dieet was geen probleem. De bediening was ook vriendelijk en behulpzaam. We komen nog zeker terug.
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Goed eten. Keurige service. Het enige minpuntje was dat de reservering via IENS / AH actie niet opgenomen was in het reserveringsboek. Gelukkig plaats genoeg .
Jennifer Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten, snelle bediening die je meteen in Italiaanse sferen brengt. Het was vrij rustig maar ik kan me voorstellen dat het ook een heel gezellig restaurant is wanneer het vol zit.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gegeten met de AH bon. Goed gegeten, maar vond de prijs van het menu ietwat aan de hoge kant. Bij de tweede bestelling van het fris, waren er nu echter geen flesjes, maar kregen een vol glas zonder uitleg waarom. Was dus niet duidelijk of we de echte cola light hadden.
Leen A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017