Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Stadsgravenstraat 34 7511 ES Enschede Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio (rund) met balsamicodressing, parmezaanse kaas en pijnboompitten
      Insalata con verdure grigliata (gegrilde paprike, courgette en aubergine)
      Soep van de dag
      Antipasti Napolitano (Zuid Italiaanse combinatie van verschillende voorgerechtjes)
  • Hoofdgerechten
    • Medaglione di Maiale met een romige gorgonzolasaus
      Bistecca a griglia (gegrilde Ribeye steak)
      Faggotini (gevulde pasta met peer en romige kaas)
      Pizza Sorrentino met in de pan gebakken courgette, aubergine en paprika
  • Nagerecht
    • Tiramisu di Pino (van de Chef)
      Gelato Italia (Italiaans citroen, aardbij en pìstache ijs)
      Torta al cioccolato (huisgemaakte chocoladetaart met amandelen en vanilleijs

Over het restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Authentiek Italiaans

De naam Sorrentino is niet zomaar gekozen. Het is de familienaam van de moeder van de eigenaar en chef en het bereiden van authentieke Zuid-Italiaanse gerechten zit dus in zijn bloed. Gerechten die met passie en zorg zijn klaargemaakt en je het gevoel geven dat je aan het dineren bent in Zuid-Italië. Nadat je de avond hebt afgesloten met een lekker glaasje limoncello ga je zeker met een voldaan gevoel naar huis gaan. Italiaans eten, daar moet je wel van houden!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Jan Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk eten met smaak. Fijn bediening met aandacht.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Je kunt kiezen uit een voor, hoofd en nagerecht. Voor ieder wat wils. We hadden niet allemaal hetzelfde besteld. Maar alles was bijzonder smakelijk en meer dan voldoende. De wijn die we erbij hadden besteld was ook lekker. De bediening uitstekend. Kortom: meercdan tevreden.
Gerard F.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
lekker gegeten, gezellige sfeer, is zeker aan te bevelen
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker eten, leuke hartelijke betrokken bediening,, heerlijk avondje gehad met onze kinderen van 8&10 jaar
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening.
Pivia C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
eten was prima en bediening ook was gezellig ingericht al met al super avond bij Sorrentino
Titus O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Gewoon heerlijk gegeten en respectvolle bediening. Snel de kaart en eerste drankje gekregen. Daarna perfecte ruimte voor menu keuze en het opdienen ervan. Chapeau!
Muzeyyen T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Snelle, vriendelijke bediening en goed eten.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Goed eten en goede bediening .prijs kwaliteit is prima .wij gaan hier zeker weer uit eten ????
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk! Super goed en veel groente en fantastische tiramisu????????
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Het hoofd gerecht had wel wat warmer gekund was nu lauw dat is jammer . Verder alles prima.
A. H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk eten in een geweldige ambiance met heel prettig personeel! Een echte aanrader!
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het is een prettige maar volle gelegenheid. Duidelijk meer gericht op de Pizza met je gezin, dan meer culinair Italiaanse gerechten.
Weinig aandacht voor groenten en aankleding van een gerecht.
Zeker wel goed van smaak.
Pino is een open gastheer met hart voor zijn zaak.
Berdine K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Met AH actie gegeten. Keuze uit 4 voor- en hoofdgerechten. Zowel vlees als vegetarisch was heerlijk, net als de desserts. Aardige bediening.
Angelique F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Super lekker gegeten, de echte Italiaanse keuken. Zeker aan te bevelen.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
bediening was super vriendelijk; vis was niet geheel gaar ( was ook veel)
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten heerlijk. We komen zeker weer.
Ida .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Voor het eerst bij Sorentino gegeten (met partner) is goed bevallen. We hadden voor het AH menu gereserveerd. 3 keuzemogelijkheden per gerecht. Wij namen beiden anti pasti als voorgerecht en dat was een heel goede keuze. Leuke en lekkere selectie van groenten, kaas, diverse soorten vleeswaren, brochetta, heerlijk! Ik had als hoofdgerecht de pasta met peer: dit waren kleine pakketjes pasta gevuld met peer en een heerlijke romige saus. Heerlijk, maar wel veel. Partner had gegrilde steak, heerlijk malse stukjes rib eye, met patatjes, gebakken aardappelen en salade. Ook erg lekker. We hebben geen dessert genomen omdat we genoeg gegeten hadden, dus een capuccino en een Irish coffee. Ik was wel wat teleurgesteld dat we dit niet kregen in plaats van een dessert, want we moesten de koffie's gewoon zelf betalen. Maar dat hadden we misschien eerder kunnen vragen. Kortom, het eten was heel goed!
Pim W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Voorgerecht en nagerecht waren goed. Wel veel tijd tussendoor. Chaos in de keuken mijn partner kreeg een ander stuk vlees dan besteld (varkensschnitzel i.p.v. varkenshaasmedaillons). Bediening moest 2x komen navragen wat onze dessertkeuze was.

Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Carien W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellig restaurant met heel vriendelijke bediening en lekker eten.