Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Stadsgravenstraat 34 7511 ES Enschede Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Authentiek Italiaans

De naam Sorrentino is niet zomaar gekozen. Het is de familienaam van de moeder van de eigenaar en chef en het bereiden van authentieke Zuid-Italiaanse gerechten zit dus in zijn bloed. Gerechten die met passie en zorg zijn klaargemaakt en je het gevoel geven dat je aan het dineren bent in Zuid-Italië. Nadat je de avond hebt afgesloten met een lekker glaasje limoncello ga je zeker met een voldaan gevoel naar huis gaan. Italiaans eten, daar moet je wel van houden!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
John R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een prima restaurant met een goede en leuke bediening.
Allemaal zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was goed, ontvangst en service ook, hoewel het op den duur erg druk werd en de serveerster en kok het amper aankonden; er was alleen personeel aanwezig voor het vaatwerk. De wachttijd werd dus iets langer, hoewel de serveerster erg haar best deed.
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Super goed restaurant. Ik gaf aan dat ik zwanger was en de serveerster kwam terug naar de tafel om aan te geven dat in de saus bij mijn bestelde vlees alcohol zat. Ook bij het toetje gaf ze me een tip van beste keuze ivm zwangerschap.
Vorige keer gegeten toen ik niet zwanger was en het is allemaal heerlijk. Ook de wijn!
Personeel altijd erg vriendelijk. Ook als je belt dat je iets verlaat bent.
Bholl .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
heerlijk gegeten keuze was ruim voldoende
bediening was onopvallend en dus goed
de tijdsplanning was prima nergens een lange wachttijd
Leanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig en knus restaurant, supergoed eten, ook met de AH restaurantactie. We komen sowieso terug!
Erna G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk echt Italiaans restaurant. Gezellig en klein maar rumoerig. Het eten was voortreffelijk, de bediening uitstekend. Zeker komen we terug
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zelden zo lekker Italiaans gegeten. Ontvangst was heel vriendelijk en correct. Een alleraardigste en kundige serveerster. Het anti-pasti voorgerecht was zeer ok alleen de vleeswaren overheerste t.o.v. de kaas en de olijven. De champignons in saus als voorgerecht was ook heel lekker. Het hoofdgerecht de rib-eye verrukkelijk echt een aanrader zo ook de vega-pasta. Het toetje de Tiramisu zo groot en lekker en ook het ijs als nagerecht is niet te versmaden. Wij komen zeker terug ook zonder AH-spaaractie.
Giuseppe F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ontvangst goed, kwaliteit ook goed. Er was door ons gereserveerd via de Albert Heijn actie, maar die kaart viel ons heel erg tegen. Er was weinig keus en we hadden veel meer Italiaanse gerechten verwacht (pasta, pizza etc.). Uiteindelijk toch maar van de normale kaart gekozen wat eigenlijk niet de bedoeling was. Verder was alles heel lekker en gezellig, maar jammer van de Albert Heijn actie.
F T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het AH menu biedt voldoende en diverse keuze. Weinig wijnkeuze maar de huiswijn smaakte oké.
We hadden de rib-eye en roodbaars, het vlees was in de pan aangebakken en verder gegaard in de steamer. Ietwat te lang, hetzelfde gold voor de heerlijk uitziende aardappelschijfjes. Helaas door de steamer wat taai geworden.
Dessert chocoladetaart was heerlijk.
Livkrake .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De tiramisu bij Sorrentino is heel lekker (en groot). De service is goed en snel en het restaurant ligt centraal in de stad. Prima plek om heen te gaan met een AH-bon.
Chrisusesthis .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was lekker, maar niks speciaals. Ik had de tomatensoep, zeebaars en de tiramisu. De tiramisu was erg groot en erg lekker, dus die was het zeker waard. De service was in het begin erg snel en het eten duurde ook niet lang. Het enige probleem is dat het na het eten erg lang duurde voordat we konden betalen. De serveerders waren echter wel vriendelijk.

Het kost 30 euro voor twee personen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Altijd lekker eten en gemoedelijk personeel. Voor zover ik kan beoordelen lekker wat luxer authentiek Italiaans. Het enige minpunt is de variatie in de kaart. Deze is beperkt en wisselt niet. Maar wel erg goed.
Mexxrider .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Hier gegeten met de AH actie, menu zag er op de kaart goed uit, voorgerechten (antipasti en champignons in kruidenboter) waren prima. Hoofdgerecht was teleurstellend, ribeye wa te doorbakken en de in de gorgonzolasaus was geen gorgonzola te ontdekken, helaas kregen we de garnituur pas toen het vlees bijna op was en de aardappeltjes waren koud. Nagerecht was niet slecht maar ook niet verassend, ijscoupe was niks bijzonders en de tiramisu was erg vlak van smaak. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
G_emmerich .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Goed restaurant met lekkere gerechten en een plezierige bediening. Mooie italiaanse muziek op de achtergrond. Met name de pasta met peer smaakte erg goed.
Mieke_arends .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was overheerlijk met de AH bon! Alleen was het erg rustig (zondagavond) in het restaurant dus de gangen volgden elkaar erg snel op. Onze bediening was een meisje wat qua uiterlijk nog wel wat netter kon, en het bedienen liet nog wel wat te wensen over!
Mangiare123 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gezellig een fijne avond echt Italiaans gegeten bij Restaurant-Pizzeria Sorrentino de service en het eten was op zijn Italiaans het personeel was heel vriendelijk en gastvrij.
Katrivandijk .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Voorgwrecht carpaccio zeer goed. Zeebaars was heerlijk. Groente en aardappelen erbij was teveel. Nagerecht eveneens heerlijk. Bediening zeer vriendelijk en attent. Konden droog buiten zitten. Jammer van het lawaai van brommers.
Radio16fm .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het eten was goed, goede kwaliteit materialen maar een beetje smaakloos en overdone gedrenkt in saus
De ambiance verrassend sfeervol, mooi afgewerkt plafond, goed meubilair en ietwat op elkaar gepropte tafeltjes die met een vol restaurant dan wel weer voor gezelligheid zorgen
De open keuken zorgt voor een cozy effect, zeker omdat tientallen keren de vlam bewust in de pan slaat en de vlammen de kok verlichten - dit in combinatie met een vol restaurant zorgt dan wel weer voor een hoge temperatuur in de zaak waarbij het leek of de kachel aanstond rond een open kampvuur; niet geschikt voor kortademigen en claustrofobisten
De bediening waar wij door geholpen warden is welwillend maar zeker niet afdoende en niet ervaren genoeg om een vol restaurant aan te kunnen. 2 Jonge krachten die 40 man moeten helpen resulteerde in vol blijvende tafels en lange wachttijden. De service blijft voldoende vanwege de attentheid om ongevraagd direct met een code voor internet aan te komen en om de vriendelijkheid en de limoncello n.a.v. de verjaardag van mijn zoon.
Gegeten met 4 personen voor 180 euro. Voorgerechten een mooi uitziende italiaanse antipasti vlees kaas en zalmbord - een wat grote lasagna - mooie carpacho, hoofdgerechten 2 keer terra e mare met hele grote gambas en een stukje biefstuk - let op, er wordt niet gevraagd hoe de biefstuk moet worden gebakken - in ons geval werd de uiteindelijke medium rare wel gewaardeerd - een kip in biersaus en een gamba schotel - zoals al gezegd maakten de sauzen het geheel overmachtig
Als toetjes een puntje limoentaart met bolletje ijs en een puntje chocoladetaart met bolletje ijs en al met al een leuke gezellige avond in een uitstekend restaurant in Enschede waarbij de 4 sterren op tripadvisor en de 7.9 voor het eten hier op Iens door ons niet werden gehaald
Jmid .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Voor en nagerecht prima. Hoofdgerecht niet echt bijzonder.
Met name de ribeye met gorgonzolsaus zag er zeer onsmakelijk en onaantrekkelijk uit. Ribeye mag best een verandering aanzitten maar dit was echt meer vet dan vlees en lag volledig onder roze paarse saus verstopt.
Zelfs met Ah korting vond ik de prijs aan de hoge kant voor wat je kreeg. Zal er niet snel weer gaan eten. Jammer.
Bediening en lokatie is prima.
Cmboulonois .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vorig jaar konden we gewoon kiezen van de kaart!
Hebben wel carpaccio als voorgerecht gehad, dit stond eigenlijk niet op het AH -menu.
In de ribeye zat een stuk folie en het vlees was taai.
De bestelling was kwijt, dus meerdere keren gevraagd wat we hadden en uiteindelijk was het dessert niet goed. Er kwam snel daarna wel de goede keuze.

Pluspunt : de koffie was veel beter dan in januari 2016