Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Stadsgravenstraat 34 7511 ES Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

Authentiek Italiaans

De naam Sorrentino is niet zomaar gekozen. Het is de familienaam van de moeder van de eigenaar en chef en het bereiden van authentieke Zuid-Italiaanse gerechten zit dus in zijn bloed. Gerechten die met passie en zorg zijn klaargemaakt en je het gevoel geven dat je aan het dineren bent in Zuid-Italië. Nadat je de avond hebt afgesloten met een lekker glaasje limoncello ga je zeker met een voldaan gevoel naar huis gaan. Italiaans eten, daar moet je wel van houden!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Pizzeria Sorrentino

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Grote blokken rauwe ui op mijn pizza en grote repen rauwe paprika. En daarnaast koude kip.
En als klap op de vuurpijl hebben we vanavond de meest asociale serveester gehad welke ik ooit heb meegemaakt.
Gaat constant in discussie met ons en smijt de borden op tafel.
We hebben hier zeer regelmatig gegeten en dat is altijd goed bevallen maar ma vandaag nooit meer!
John R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol Italiaans restaurant prijs kwaliteit verhouding is goed.
Is zeker een aanrader voor de volgende keer.
Roelie S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was echt super lekker. De bediening vlot en gezellig, ondanks dat het druk was. Een gezellige sfeer waarbij de eigenaar ook gezellig een praatje komt maken. Ze namen alle tijd, en wij hadden alle tijd om heel rustig te eten. Een speciale kaart voor de AH actie waar genoeg keuze op stond. Zeker een restaurant om weer eens terug te komen.
Oortmiekje .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten, mooi restaurant. Alleen iemand vroeg om mayo bij de aardappelen maar dat was er niet omdat het een Italiaans restaurant is. Dat is dan wel jammer omdat we wel aardappelen worden gereserveerd. Maar verder prima restaurant
mangiare123 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt een Italiaanse restaurant met een Italiaanse eigenaar en een Italiaanse kok.
Vriendelijke personeel wel even van te voren reserveren om zeker te zijn van een tafel.
mangiare123 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
koud in het restaurant, eten en drinken goed echt een Italiaanse restaurant met een Italiaanse eigenaar en een Italiaanse kok.
Peter en Marian D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Helaas werden we ondanks een vroege reservering op een koude zolderverdieping gezet en niet in het warme restaurant, op het laatst zaten we daar met z'n tweeën. De bijgerechten werden pas geserveerd toen het hoofdgerecht al op was...al met al zeer teleurstellend en koud.
Marian_ .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De aardappels waren erg zout helaas, echter de ribeye met gorgonzola-saus was voortreffelijk! Misschien kwam het omdat we een AH-menu hadden; maar de gerechten volgden erg snel op elkaar en er werd al gauw gevraagd of we de rekening wilden. Ik ken dit niet van het restaurant, altijd een prettige ervaring mee gehad.
Poekoek .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een restaurant wat een beetje in het verleden lijkt te leven. Het is allemaal 'wel OK', maar de gerechten van de AH Restaurantactie zou ik zelf ook klaar kunnen maken. Geen indrukwekkende ervaring, jammer.
Kai-Arne C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was heerlijk (voorgerecht antipasti 9, hoofdgerecht fagghotini 10, dessert Tiramisu 8). Bediening was helaas echt flut. We zijn hier nu meerdere keren geweest, en dit is al langer een probleem. Je hebt mensen die geboren zijn voor het vak, en je hebt deze dames. Alle fouten die je kunt maken in de bediening, maken ze. Daarnaast lijkt het simpelweg alsof ze de drukte niet aan kunnen, terwijl 10 tafels met 2 personen makkelijk zou moeten kunnen? Nogmaals; het eten is heerlijk hoor.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gisteren met een groep van 16 personen gegeten in het enorm gezellige 'bovenrestaurant' van Sorrentino. Lekker bij de open haard met een voor onze groep in kerstsfeer gedekte tafel, hebben wij hier genoten van een heerlijke lunch. De 'Antipasti Italiano' was van zeer goede kwaliteit en zag eruit als een plaatje uit een culinair kookboek.
Hierna heerlijke ricotta pasta en een naar keuze prima vlees- of visgerecht met als afsluiting een perfecte tiramisu. Onze complimenten voor de kok!
aidaminyou .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
voor mensen die via de AH restaurant actie komen is er een speciaal menu. aangezien ze niet op de hoogte waren hebben wij van de kaart gekozen. dit was dus niet de bedoeling geweest. de korting hebben ze alsnog verrekend, top
John R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een prima restaurant met een goede en leuke bediening.
Allemaal zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was goed, ontvangst en service ook, hoewel het op den duur erg druk werd en de serveerster en kok het amper aankonden; er was alleen personeel aanwezig voor het vaatwerk. De wachttijd werd dus iets langer, hoewel de serveerster erg haar best deed.
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Super goed restaurant. Ik gaf aan dat ik zwanger was en de serveerster kwam terug naar de tafel om aan te geven dat in de saus bij mijn bestelde vlees alcohol zat. Ook bij het toetje gaf ze me een tip van beste keuze ivm zwangerschap.
Vorige keer gegeten toen ik niet zwanger was en het is allemaal heerlijk. Ook de wijn!
Personeel altijd erg vriendelijk. Ook als je belt dat je iets verlaat bent.
bholl .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
heerlijk gegeten keuze was ruim voldoende
bediening was onopvallend en dus goed
de tijdsplanning was prima nergens een lange wachttijd
Leanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig en knus restaurant, supergoed eten, ook met de AH restaurantactie. We komen sowieso terug!
Erna G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk echt Italiaans restaurant. Gezellig en klein maar rumoerig. Het eten was voortreffelijk, de bediening uitstekend. Zeker komen we terug
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zelden zo lekker Italiaans gegeten. Ontvangst was heel vriendelijk en correct. Een alleraardigste en kundige serveerster. Het anti-pasti voorgerecht was zeer ok alleen de vleeswaren overheerste t.o.v. de kaas en de olijven. De champignons in saus als voorgerecht was ook heel lekker. Het hoofdgerecht de rib-eye verrukkelijk echt een aanrader zo ook de vega-pasta. Het toetje de Tiramisu zo groot en lekker en ook het ijs als nagerecht is niet te versmaden. Wij komen zeker terug ook zonder AH-spaaractie.
Giuseppe F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ontvangst goed, kwaliteit ook goed. Er was door ons gereserveerd via de Albert Heijn actie, maar die kaart viel ons heel erg tegen. Er was weinig keus en we hadden veel meer Italiaanse gerechten verwacht (pasta, pizza etc.). Uiteindelijk toch maar van de normale kaart gekozen wat eigenlijk niet de bedoeling was. Verder was alles heel lekker en gezellig, maar jammer van de Albert Heijn actie.