Restaurant Pizzeria Mario

Grote Kerkstraat 22 7902 CJ Hoogeveen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Pizzeria Mario

Even ver van huis

Italië is antipasti, pasta, carne, pesce, pizza en natuurlijk wijn. Mario is een familiebedrijf en dat merk je ook aan de soepele en vriendelijke bediening. De prachtige zandkleurige gevel brengt al een vleug Mediterraans gebied, en binnen maken de muurschilderingen en pilaren dat helemaal af. Hier ben je echt even weg van huis!

Meer informatie over restaurant Restaurant Pizzeria Mario

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lang
Ko K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Restaurant Pizzeria Maria doet helemaal niet mee met de AH actie. Wij hebben ons op de afgesproken tijd gemeld maar konden dus geen gebruik maken van de AH kaart. Men heeft zich nooit aangemeld bij Iens. Onbegrijpelijk dat Iens dit restaurant wel op de lijst van deelnemers zet. Graag ontvang ik een reactie van Iens.
Ingrid1959 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Afgelopen zaterdag wilden we voor de film een lekkere pizza eten bij Mario. We waren een uur van te voren aanwezig, maar helaas duurde het 50 minuten tot de pizza kwam, die overigens heerlijk was!
We hadden dus nog 10 minuten om het op te eten, dat was jammer.
Vaylanr .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijk gegeten! Flinke porties voor een goede prijs. De bediening was aardig. Zeker een restaurant waar we terug zullen komen.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gewoon heerlijke pizza's en altijd goede kwaliteit. We komen hier als gezin al jaren en altijd is het goed. De kinderen worden altijd verwend met iets lekkers of een speeltje na. Vele pizza restaurants in Hoogeveen hebben het niet gehaald, maar Mario blijft goede kwaliteit leveren en bestaat dus al jaren.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Mario is een gezellig Italiaans restaurantje in het centrum van Hoogeveen. Goede pizzabodems, prima atmosfeer en normale prijzen.

ETEN
Ik heb 3 keer bij Mario gegeten en 3 keer een goede pizza gehad. Normaal gesproken rijd ik uit Hoogeveen naar Piccola Roma in Beilen of Isola Bella in Assen voor een goede Pizza maar dat is sinds Mario niet meer nodig. Bij Mario kun je echte goede pizza's eten. Daarom een 8.

SERVICE
De service was netjes, niet bijzonder positief of negatief. Een 7, ruim voldoende.

DECOR
Het decor is netjes, de tafeltjes zijn ruim genoeg voor een pizzeria en je kunt er best lekker zitten. De aankleding is sfeervol zoals je dat verwacht van een Italiaan. Goed verzorgd, niet super speciaal maar dat hoeft ook niet. Wel lekkere stoelen! Een 7.
LadySandra .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Pizza's (veel keuze) erg lekker en vers gemaakt. Als voorgerecht nemen we vaak de olijven en brood met kruidenboter; erg lekker. Het is een familiebedrijf, en dat merk je als gast. Erg vriendelijk en attent bedienend personeel/eigenaren. Wij blijven komen als we zin hebben in een lekkere verse pizza. Betalen kan met VVV bonnen; ook prettig !
Paul-Frank .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Over de pizza's kan ik niet oordelen maar als je vlees wilt hebben: mijd dit restaurant!
Het vlees smaakt alsof het gekookt is. Er overheen ligt een plas laffe, smakeloze saus. Het bakje sla is om droevig van te worden, zo fantasieloos. Ik stuur het vlees na twee happen terug.
Even later put de ober zich uit in verontschuldigingen. Inderdaad, de saus is niet lekker maar zo wordt die hier nu eenmaal gemaakt, volgens de kok. Ik mag iets anders bestellen. Dat duurt natuurlijk even. Inmiddels is mijn tafelgenote al klaar met eten. Als ik na 15 minuten mijn gerecht krijg verzuimt de ober om nieuwe warme groente en frites te geven. En nee, dat vindt hijzelf ook niet attent. Het nieuwe gerecht beneemt me alle trek.
De lamskoteleten zijn taai met een dikke rand vet. We houden het voor gezien. Over de vergeetachtigheid van de ober om het gevraagde water en de fritessaus te brengen hebben we het maar niet meer. Al met al een liefdeloze bedoening. Weinig hart voor de kookkunst en voor de klant.