Restaurant Pirson

misterX .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Jolande T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wij hebben al meerdere keren gegeten bij restaurant Pirson in Maastricht. Elke keer is het weer een feestje. Heerlijke gerechten en super sevice. Kortom een echte aanrader als je wilt uiteten in maastricht
Tiegerke D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een gezellig klein restaurant met een super leuke sfeer. Een warm welkom van de gastvrouw Anna en heerlijke gerechten die je tong strelen gemaakt door chef-kok Walter. Een echte aanrader qua sfeer, lekker eten, gastvrije bediening en een leuke prijs. De eigengemaakte limoncello die je van het huis krijgt maakt het helemaal af.
M D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en wat een goede sfeer! Zeer vriendelijke gastvrouw, ze zorgde er onmiddellijk voor dat je zeer welkom was. Het eten was duidelijk met zeer veel zorg en toewijding bereid. Een echte aanrader, zo zouden er meer restaurants moeten zijn.
Charel J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heeeeeerlijk gegeten bij gastheer Walther Pirson, gastvrouw Anna, en familie.
Wij waren er met vriendengroep "De Schuit".
Topavond gehad met lekkere culinaire verwennerijen.
Zeer aan te bevelen, en voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank.
Groet, Charel en Myriam Jeuken.
Jeanette O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Klein gezellig restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Bijzondere combinatie van Italiaans en Frans eten, mooie wijnen, en een geweldige bediening. Een echte aanrader in Maastricht!
Jouke O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een geweldige verrassing. Een weekend uit in Maastricht en waar ga je dan eten? Uit de buurt van het drukke centrum gebleven en terecht gekomen bij een rustig en intiem restaurant. Kwaliteit van het eten is geweldig. Een gastvrije ontvangst en je krijgt echt aandacht. Ook de kok komt regelmatig langs om te vragen hoe het smaakt. De inrichting is alsof je in een huiskamer zit die omgebouwd is tot café of restaurant. Eigengemaakte limoncello van het huis tot slot. Een absolute aanrader!
Marlene06 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten. Bediening en sfeer waren perfect, , vooraf een appetizer van het huis, gerechten bereid met verse producten en het dessert eveneens van eigen receptuur en tot slot nog een overheerlijke, zelfgemaakte, limoncello van het huis. We komen beslist terug!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Zijn er 2 keer geweest eten een keer gewoon van de kaart en een keer op een pasta avond (Donderdag)
beide keren voortreffelijk .Ontvangst door Anna de gastvrouw prima maar ook de Chef kok Walter neemt de tijd voor zijn klanten tussendoor gewoon even een babbeltje maken met je gasten.
Beide keren werden mijn smaak pupillen overtroffen. Wij gaan hier zeker vaker terugkomen.
N N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een gezellig en knus restaurantje met een zeer attent en gastvrij echtpaar. Anna, de echte Italiaanse gastvrouw en Walter als attente kok die aan tafel komt vragen of alles naar wens is geweest. Het eten heerlijk, combinatie Frans met Italiaans. Alle tafelgasten, we waren met 6 personen, gingen met een heel goed gevoel weg en komen dus zeker ook terug!
vief07 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Bijzonder hartelijke ontvangst bij dit kleine, gezellige zaakje. Creatieve keuken in alle opzichten, fijne beperkte menukaart maar wat een aandacht voor smaak en presentatie. Als voorgerecht o.a. een heerlijke vitello tonato, gevulde kalamari, salade Nicoise in zeer aparte vorm gepresenteerd, tartaar en een gegrild mootje..supervers. Hoofdgerechten o.a. kalfswang die smelt op de tong, runderfilet in Balsamico en ahhh, klassieke pasta Vongole, goed op smaak. Dit alles vergezeld door een mooie Sauvignon Blanc. Wij komen zeker terug hier, Anna en Walter kennen het klappen van de zweep en dat is tegenwoordig een verademing in horeca-land!
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
nieuwe eigenaren sympathieke ontvangst gezellig interieur goede uitleg van de gerechten voorgerecht scampi pili pili voortreffelijk venkelsoep meer dan voortreffelijk gekonfijte kalfswang heel lekker .voor dit nieuwe restaurant zeer aan te bevelen en geweldige gastvrouw