Restaurant Pinocchio

Meer informatie over restaurant Restaurant Pinocchio

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Azza Ed E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance, ga er zeker nog een keer vaker heen. De bediening was erg goed evenals de hoge kwaliteit van het eten.
Hedera .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Klein en gezellig restaurant dat met passie wordt gerund door de eigenaar en zijn familie.
Het eten is lekker en snel op tafel. Stokbrood was licht geroosterd en de kruidenboter lekker zacht. Kalfsoester met parmaham was erg lekker. Verse gevulde pasta was goed gemaakt en goed op temperatuur.
Huisgemaakte tiramisu was lekker luchtig en goed van smaak.
Verder was het restaurant en de tafel schoon.
Decor is kleinschalig en gezellig.

In een eerdere review klaagt men dat het voor grotere groepen minder geschikt is. Het is geen groot restaurant of all-you-can-eat-tent, pas de verwachting daarop aan. Voor een intiem avondje lekker eten is het zeker geschikt.

Wij komen in ieder geval nog een keer terug.
Vstr .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Van te voren meerdere keren contact gehad met de eigenaar over de reservering.
Ik had aangegeven dat er 1 persoon glutenvrij moet eten, en dit was geen probleem!
Eenmaal daar aangekomen kwamen we erachter dat dit restaurant helemaal geen idee heeft wat een glutenallergie is, dit verbaast me en ik vind het vervelend dat dat niet eerlijk gezegd is.
We zaten met een grote groep en de sfeer was daardoor behoorlijk gezakt, omdat 1 persoon niks kon eten.
Het eten was verder redelijk.. Carpaccio wat waterig en de pizza vet, desserts waren wel heel lekker!
De bediening deed verder nog wel hun best om het naar ons zin te maken, maar toch gingen we zo snel mogelijk weer weg.
Ik zou het voor groepen niet aanraden omdat je ook midden in het restaurant zit met daar pal omheen allemaal kleine tafeltjes tegen de muur aan, dus echt vrijuit praten kan ook niet!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Vooraf beide een bruchetta genomen. Hierop had de kok wel erg enthousiast met de olijven gestrooid. Als tweede gang hadden we allebei een Vitello Tonato genomen. Daar lag veel sla op hetgeen uit grote stronken bestond. Jammer, want de rest was wel erg lekker. Mijn vrouw had als hoofdgerecht een pasta genomen. Deze was helaas niet helemaal warm meer wat de smaak niet ten goede komt. Ik had een Pizza Tonno die wel lekker smaakte. De eigenaar is een aardige man die zijn best doet om het allemaal naar je zin te brengen.