Restaurant Pinocchio

Parallel Boulevard 2 2202 HP Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pinocchio

Voor goede Italiaanse specialiteiten ben je bij Pinocchio in Noordwijk op het juiste adres. Hier kun je genieten van een goede pizza of een lekkere pasta. Niet alleen in het restaurant, maar ook op het terras hangt een goede sfeer. Op het terras kun je bij goed weer plaatsnemen om van de zon te genieten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pinocchio

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pinocchio

Linda G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij komen graag eten hier. Vooral de pizza Margherita mag niet ontbreken. Je kunt hier heerlijke pizza's en pasta's eten. Maar ook verschillende vis en vleesgerechten. Verder is het zeer kindvriendelijk en er wordt goed rekening gehouden met mindervaliden. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. De lasagna salmone en tortelinni zijn favorieten. En vergeet vooral de heerlijke zelfgemaakte tiramisu niet. Mijn vriend neemt vaak de Scallope. Schnitzel. Echt lekker! Gauw gaan eten dus!;-)
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Dit is een heel sfeervol Italiaans restaurant. Wij komen hier graag. Je kunt hier heerlijke pizza's en pasta's eten. Ook hebben ze vis en vleesgerechten. Voor ieder wat wils. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn kindvriendelijk. Kinderen krijgen een kleurplaat. Ook geschikt voor mindervaliden. Echt een aanrader dus! Snel gaan genieten bij Pinocchio.
Famar .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Bij aankomst bleken wij de eerste gasten, het was niet vroeg wel op een maandag. Maar toch!
Het eten is gezond waarschijnlijk, alleen niet echt smaakvol. Kleine salade: gewoon bord groen
Pizza Calzone: opgeblazen brood met veel gebakken paprika en kaas.
Mijn wederhelft vissoep met alleen mosselen. En een pizza Frutti di Mare waarop de vis niet zichtbaar aanwezig was, ook smaakte hij niet naar vis. Voor ons één keer maar niet weer..
rene W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellig eethuisje. We hebben een menu genomen met soep, pizza en tiramissu als nagerecht. Heerlijk allemaal en snel klaar. Aardige bediening.
Annamarie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Het eten was heerlijk en zeer verrassend. De wijn die ons geadviseerd werd paste er uitstekend bij en was heerlijk. Ook de sfeer was erg prettig en de bediening zo goed en vriendelijk. We hadden een hele fijne avond. Kortom een aanrader
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Na een zonnige dag wandelen in Noordwijk zijn we bij Pinocchio terecht gekomen. Het eten is uitstekend en de bediening is zeer vriendelijk, kortom GE-WEL-DIG.
Hier komen we vast wel eens terug.
Pino P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Fijn restaurant met goede bediening en kwalitatief goed eten.
Nu een aantal keer geweest omdat ik er met een goed gevoel weg ga
Ewoud H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Verwacht geen culinaire hoogstandjes in dit restaurant . Mocht u gebruik van de toiletten willen maken, ik zou even wachten tot u thuis bent.
Josina H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eten werd erg snel geserveerd. Bestelde stokbrood vooraf werd vergeten. Lamskoteketten waren deels te doorbakken en deels tegen het rauwe aan. Alsof een deel al eerder was gegrild. Aardappel- en groentegarnituur ook beneden de maat. Tiramisu was goed. Al met al teleurstellend. Geen aanrader.....
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Met groep van 10 collega's hier gegeten, zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk.
Ondanks de grote groep kregen we de gerechten vrijwel gelijktijdig gesereveerd.
De huisgemaakte tiramisu is een aanrader!
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik heb hier vanavond heerlijk gegeten. De carpaccio was goed, spaghetti carbonara was meer dan genoeg en lekker romig en ik heb samen met m'n man het verrassingsdessert gehad. Nou dat was zeker een verrassing. De huisgemaakte teramisu was heerlijk. Voor mij dus erg positief. Dankjewel voor de goede service
A.N. M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
vriendelijke bediening
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Afgaande op de recensies op Iens zijn wij ( toeristen ) hier gaan eten op een zondagavond. Hoe dit restaurant aan een waardering komt van 8,9 is ons een compleet raadsel. Er word hier gewoon slecht gekookt en zeker niet authentiek Italiaans. De bediening was op zich sympathiek alhoewel mevrouw enige moeite had met de Nederlandse taal. De wijn was prima en niet duur. Als voorgerecht een vissoep en vitello tonnato. De vissoep was dikke tomaten soep ( pastasaus?) met vis en had verder niets met vissoep te maken. Het vlees van de vitello tonnato was kurk droog en de tonijn mayonaise smaakte nergens naar, in ieder geval niet naar tonijn. Hoofdgerecht gegrilde lamskoteletten met rozemarijn. Deze waren kurkdroog gebakken en daardoor alle smaak verloren. Tortellini gevuld met gorgonzola en noten in tomatensaus en olijven. Dit waren grote lappen deeg gevuld met een substantie wat nergens naar smaakte. In ieder geval waren de ingrediënten, gorgonzola en noten niet als zodanig te herkennen. Verder een tomatensaus die verdacht veel leek op de soep die ik had gehad. Bij ons bestond de indruk dat de chef kok tevens de eigenaar is. Hopelijk gaat hij binnenkort op zoek naar een echte kok, anders vrees ik dat dit restaurant geen lang leven beschoren is.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
excellenter avond
Geur-smaak - ambiance waren volledig in uitstekende harmonie goede ambiance en sfeer, prettig personeel.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ik begrijp de hoge waarderingen niet. We zijn daar geweest maar het was niet goed. bruscetta was prima maar de pizza's zijn echt een aanfluiting. Ik kan me niet herinneren zo'n slechte pizza te hebben gehad. Pizza leek wel voorgebakken geweest, stond ook snel op tafel met rauwe groentes. En ook de maat van de pizza was teleurstellend. De pizza bambino was nagenoeg even groot als die van de volwassenen. Ik denk dat hier alleen toeristen eten maar die lokalen zeker niet.
Bella E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met dertien mensen gegeten. Heel diverse menukeuzes mogelijk. Eten is van hoge kwaliteit en werd origineel en feestelijk gepresenteerd.
Plezierige atmosfeer en adequate en oplettende vriendelijke bediening. Ik zal daar vast privé nog terugkeren.
Bella E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik ben hier samen voor het eerst met mijn vriend geweest en het was een heel leuk avondje uit.
Het eten is vers en heel lekker. Mijn vriend nam de Pizza Salami en die was erg lekker. Ikzelf nam de Scalipino een heerlijk gerecht met goede efficiëntie van de kok en goed bereidt Ook hoefden we niet zo lang te wachten over ons eten. Het was in een mum van tijd klaar. De bedienden waren erg aardig en hielpen heel goed toen ik wat vraagde aan hun. Zelf is heeft het Restaurant een mooie en gezellige sfeer. Dus ik raad mensen echt aan om hier heen te gaan en wij gaan zeker weer een keer.
Azza Ed E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke gerechten lekker vers brood net uit de oven en heerlijke lekker krokant pizza en smaak perfect afsluiten met tiramisu echt lekker
We komen zeker terug
Bas V.