Restaurant Pillows

Stationsweg 9 8011 CZ Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Pillows

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 13:00 - 16:00
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 12:00
- High Tea 13:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
6,1
7,1
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Prima gebrunched, de balans tussen prijs en kwaliteit is prima op orde hier. Ook de ambiance is best wel chique en stijlvol. In combinatie met het hotel vindt ik het een mooie tent waarbij er goed is nagedacht over het concept.
Nanette .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hebben bij Pillows de high tea de luxe gehad. Aan de telefoon was men allervriendelijkst. De ontvangst was ook netjes, maar daarna viel het erg tegen.

Kunstbloemen op tafel, de kruimels van de vorige gast zaten nog op mijn stoel en na zo'n 20 minuten wachten kregen we een kleine thermoskan met heet water. Geen verse thee, maar theezakjes van een onbekend merk en helaas ook weinig keuze.
Uiteindelijk kregen we een etagère met hartige en zoete hapjes. Ik vond het erg weinig voor de prijs die we betaalden voor de high tea. Het brood van de sandwiches was droog, de hartige taart heel vet. De meeste gerechtjes waren ook niet zelf gemaakt, terwijl je dat toch mag verwachten bij deze hotelketen.

In totaal waren er drie tafels bezet, maar ondanks dat had de oudere ober weinig oog voor ons. Er werd ook geen extra heet water aangeboden of gevraagd of alles in orde was.

Na het eten zag ik dat bij de gasten van de andere tafels jus d'orange was geserveerd. Ik heb het nagevraagd en dat bleek inderdaad bij de high tea te horen, maar dat waren ze bij ons vergeten. De cola en de koffie die we nog extra besteld hadden hoefden we hierdoor niet te betalen. Dat was netjes, maar als ik niets gezegd had hadden zij dat ook niet.

Al met al geen positieve indruk van het restaurant Pillows.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Een paar keer hier wezen borrelen, mooi pand practisch naast het station. Nu dan eindelijk gekozen voor het 5 gangen menu met fles witte wijn. Franse chardonnay, zoals die moet zijn, fantastisch! Wel jammer dat ik zelf om water moest vragen maar kregen toen netjes een karaf water! Het eten was zeer smaakvol, kwam snel en was warm! Verassende keuzes en diversiteit aan eten. Vooral de kazen op het kaasplankje. De entrecote was groot en heerlijk sappig. Komen hier zeker nog een keer terug!
John01 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag gedineerd in dit restaurant. De ruimte is sfeervol maar wel groot voor het aantal gasten. Bediening zeer klantvriendelijk en attent. We hadden een 3-gangen arrangement met als hoofdgerecht een moot zalm. Prima gegaard, hoewel de bijgerechten wat smakeloos waren. Wel werden de gerechten zeer snel op tafel gezet, ongeveer 10 minuten nadat we waren gaan zitten, stond het voorgerecht al op tafel. En ondanks dat we aangaven dat het allemaal wel wat trager mocht, werd het hoofdgerecht ook weer snel geserveerd. Dat was wel wat jammer, want daardoor ben je wel erg snel klaar in dit restaurant. Maar eten en ambiance verder prima!
FLOOR247 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De luxe high tea via groupon actie gehad. Het personeel was erg vriendelijk en de locatie mooi, het eten viel daarentegen echt tegen. Alsof alles uit de diepvries was gehaald en daarna eventjes opgewarmd. Slappe quiche (of iets wat ervoor door moest gaan), taartje met vrij weinig smaak en lemon curd dat nergens op gesmeerd kon worden (op de chocolade muffin?). De hoeveelheid was helaas ook niet voldoende om enigszins vol te raken. Jammer!
HugZ .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Deluxe high tea gehad. Onderste plateau had rare baderdeeg flapjes die duidelijk niet goed gebakken waren, de sandwiches waren van dat structuurloze brood en een stukje wrap wat uitgedroogd was. De middelste plateau was lekker, maar weinig. Heerlijk mini puntje chocolade taart, een warm knapperig broodje met rozijntjes, en een fluffy stukje kwark achtige taart. Op de bovenste plateau een mini chocolade muffin per persoon (duidelijk niet zelf gebakken) waar je slagroom met lemon curd bij kon nemen - rare combinatie lijkt me. Overall, was het weinig creatief, duidelijk niet zelf gemaakte gerechten, en zeker niet het geld waard wat we ervoor hebben betaald, en ik had nog trek toen ik weg ging. Wel hele vriendelijke dames van de receptie die onze jassen aannamen, de sfeer was relaxed en prettig.
Noukes .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ik kan me totaal vinden in de recensies hieronder. Nog nooit (en ben al veel plekken geweest) heb ik honger gehad toen ik wegging bij een high tea. Het eten was niks speciaal en veel te weinig. Toen we hier melding van maakte, voelde we ons niet serieus genomen. Er werd ook niks extra's aangeboden. Al die tijd dat we er zaten is ons niet één keer extra thee aangeboden. Pas toen de tafel werd afgeruimd hebben we nog één extra kopje gehad.
Hier komen we dus NOOIT meer terug!
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Vanmiddag een zakelijke bespreking gehad. Thee genuttigd en hadden zin om iets bij de thee te nemen. Aangezien een persoon in ons gezelschap niet in Nederland woont, had deze meneer zin in een appelgebak. Antwoord van de ober: dat hebben we niet. Ik zal kijken wat wij wel voor gebak hebben. Na een lange tijd kwam de ober terug met het antwoord: wij hebben helemaal geen gebak. Tja dat komt omdat het zondag is en dan is het gebak vaak al op?!
1. Blijkbaar is het gebak vaak op zondag op. Ervaring uit het verleden, dus doe er wat mee.
2. Mensen verder op hadden een high tea. Is dan al het gebak op en hebben ze de high tea zo krap ingekocht qua gebak?

De ober bood wel borrelnootjes of een kaasplankje aan. Slaat de ober toch echt de plank weer mis...want dat smaakt toch niet bij de thee?! Dat is iets voor bij de borrel..wijn e.d..

Slechte service en inkoop.

Decor gezellig. Het moet heel wat lijken, maar goede ogen zien dat het allemaal erg goedkoop is. Stoelen zeer matig in de lounge hoek qua uiterlijk en kwaliteit. Geen lekkere zitstoelen.
EetIens .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Toevallig in dit restaurant terechtgekomen en aangenaam verrast! Samen gekozen voor het 4 gangen menu; eendeborstfilet, mosterdsoepje, gebakken zalm en chocoladetaartje toe. Allemaal lekker en prima. Leuke en vlotte bediening, kortom wat ons betreft het aanraden waard!
IngeborgPeterson .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Mooie kaart. Lekkere gerechten en prima prijs.
Prettige ambiance en sfeer, mooi ingericht restaurant.
Bediening was ontzettend goed. Vrolijk, vriendelijk en behulpzaam.
Tevens ook goed gelegen. Parkeren in de buurt, station op steenworp afstaand. Ideaal!
Ik kom zeker terug!
Simons1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Bij onze bestelling werd aangegeven dat 1gast een glutenvrij dieet heeft. de bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Het hoofdgerecht dat geserveerd werd was niet de bestelde parelhoen maar een varkenshaas. De serveerster gaf aan dat de keuken weliswaar een fout had gemaakt maar dat ze toch even wilde kijken of we dit andere gerecht wilden. Nee dus aangezien we hier niet van houden. Vijf minuten later kwam ze melden dat hetgeen besteld was, uitverkocht was. Dan maar een alternatief gekozen. Dit werd geserveerd en we begonnen te eten. Een paar minuten later werden nog wat frietjes op tafel gezet. Bij de vraag of deze glutenvrij waren werd ontkennend geantwoord. Vervolgens rende men naar de keuken en bleek dat men bij het hoofdgerecht een saus had geserveerd die wellicht ook niet glutenvrij was. De betreffende gast moest zelf in de keuken op de verpakking gaan kijken om vast te stellen dat het in orde was.
De vriendelijke houding van de serveerster kon niet verbloemen dat het in de keuken niet helemaal soepel liep en over onvoldoende warenkennis beschikte om te voldoen aan de uitstraling die het restaurant heeft (modern chique). Aan het einde van de maaltijd bleek ook de factuur niet te kloppen. Jammer, want dat is ook een onderdeel dat zonder problemen zou moeten verlopen.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Prachtig gebouw met een chique uitstraling en zeer sfeervolle inrichting. Keurige ontvangst maar de bediening was onderbezet.

De lunchkaart biedt 7 gerechten met 4x panini, dat maakt de kaart te eenzijdig in keuze. Gekozen voor de uitsmijter.

Niet een lastig product en daarmee is een wachttijd van 25 minuten (lunch pauze) wel erg ruim zeker gezien het resultaat. Twee platte boterhammen minimaal verborgen achter één (misschien twee kleine) eieren met 2 plakjes spek. De smaak was goed maar voor € 7,75 ondanks een beetje groen zwaar geprijsd.