Pieterman 8 1131 PW Volendam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Pieterman

Restaurant Pieterman is gelegen aan de Marina-haven van Volendam. Aan ons ruime terras kijk je uit naar de boten en kun je genieten van ons diverse aanbod. Onbeperkt! genieten van ons concept met 28 verschillende kleine gerechtjes, ruim keuze van de a la carte kaart of ´s middags genieten van een heerlijke high-tea... Bij ons kan het allemaal! Binnen kunnen we ruim 200 gasten bedienen in een gezellige, ongedwongen sfeer. Restaurant Pieterman biedt een geheel verzorgd avondje uit. Tevens voor grotere groepen, bijeenkomsten en feesterijen bieden wij de geschikte ruimte; ons restaurant is voorzien van geluidswerende, verschuifbare wanden en bied onderdak voor iedere gelegenheid op maat.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pieterman

Bus 316 vanaf Amsterdam Centraal richting Volendam-Edam uitstappen halte Zeddeweg.
  • : Gratis parkeren op locatie tevens voor touringcars.

Woensdag t/m Maandag vanaf 11:00 uur.
Keuken geopend vanaf 12:00 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pieterman

Jordy H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Lekker gegeten met een snelle en correcte service.
Felix G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Kwaliteit per gerecht was verschillend. Bediening was gewoon goed alleen was het ontzettend warm binnen het etablissement.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zondagavond weer heerlijk gegeten bij de pieterman in Volendam ter ere van ons 35e huwelijksdag .
Wat een geweldige avond.
Zeer goed eten.
Geweldige en vrolijke bediening.
Kortom een heerlijke avond
Piet en Ginia Grootendorst
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk op het terras gegeten!
Alles was prima.
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima eten, geweldig team!
Blijft ons favoriete restaurant in Volendam.
Elza V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk eten!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een heerlijk avond gehad. Goeie sfeer en prima eten
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geluncht op terras in herfstzonnetje. Salade met zalm, avocado en gepocheerd ei. Zalm oogde wel als vierkant plakje, maar al met al goed lunchgerecht voor acceptabele prijs. Jong, maar zeer vriendelijk personeel. Binnen zaten grote groepen toeristen, maar wanneer je daar rekening mee houdt (het is immers Volendam) is de Pieterman een goede lunchplek. Want beduidend rustiger en beschaafder dan de restaurants op de dijk.
A.B.G. B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Veel variatie en keuze bij het onbeperkt genieten. Wij vonden alles heel erg lekker. Ook de bediening was prettig en attent zonder opdringerig te zijn.
Beste Biesheuvel, de bediening heeft uw beoordling met smart gelezen en we heten je van harte welkom een volgend bezoek.

Fred T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Een fantastisch restaurant. Lekker eten en een vrolijke bediening.
Geachte van Wijngaarden, bedankt voor de perfecte beoordeling hier op IENS. Hier doen we het allemaal voor. Van harte welkom de volgende keer,

Met culinaire groet,
Inger S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
We hebben een heerlijke primeur gehad vandaag samen met mijn vriendinnen.
Beste Inger, ontzettend bedankt voor het achterlaten van de ervaring op ons nieuwe concept.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Onbeperkt hapjes gegeten bij de Pieterman. Gezellige en sfeervolle inrichting. Veel keuze en lekkere hapjes. Alles goed voor elkaar. De rosé was erg lekker. Avond afgesloten met koffie en bonbons. Voor herhaling vatbaar.
Beste Bert, geweldig te horen dat het bezoek naar wens is geweest. Daar doen we het voor. We heten van harte welkom de volgende keer.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Na een middag Volendam en
Marken, heerlijk gegeten met 3 kleinkinderen bij de "Pieterman" Ruime keus - goede en vlotte bediening, en een gezellige locatie
Dus al met al een aanrader en we komen zeker terug. Ad - Hilversum.
Beste Ad, bedankt dat je de moeite hebt genomen ons te beoordelen! We zijn blij te horen dat het bezoek naar wens is geweest en we heten je van harte welkom een volgend bezoen aan Volendam.

Christine K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vanavond bij Pieterman gegeten en we waren blij verrast. We hebben alle 5 heerlijk gegeten (stoofpotje en de zalm) en de bediening was vriendelijk en attent (vooral Bart, bedankt Bart!) Daarbij ook nog goede wijnen en dan heb je een fijne avond! Aanrader!
Beste Christine, bedankt voor de beoordeling! Dit doet ons, en met name Bart, heel goed! We hopen jullie een volgend bezoek minstens net zo goed van dienst te zijn. Wees welkom!

Susan O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Super lekker gegeten
Beste Susan, we hebben je beoordeling met smart gedeeld met het keukenteam en we heten je van harte welkom een volgend bezoek aan ons.

Esther B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Altijd heerlijk eten. We genieten keer op keer.
Beste Esther, bedankt voor de mooie woorden. We hopen je nog vele malen op deze wijze van dienst te zijn.

Met culinaire groet,
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Sorbet ijs moet anders omschreven worden, wij dachten dat het om een echte sorbet ging, helaas.
En bij de carpaccio was het bord warm, en dan wordt de carpaccio ook warm dat is zonde. Voor de rest alles prima
Beste Else, bedankt voor het delen van je ervaring hier op IENS. We hebben dit intern besproken en beide het benoemen van ons sorbet ijs eveneens het serveren van de carpaccio aangepast. We hopen je in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Top
Beste Claudia,
Hierop kunnen wij niets anders zeggen dan een welgemeend Dankjewel.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Ongedwongen kun je hier relaxed een avondje bijkletsen met familie of vrienden en gewoon lekker eten. De desserts vallen betreft de keuzes en hoeveelheid wat tegen.
Beste Patricia, bedankt voor je beoordeling hier op IENS. Evengoed goed te horen dat het naar wens is geweest en we willen graag de gelegenheid gebruiken je te laten weten dat we de hoeveelheden op onze desserts per 1 oktober hebben aangepast. We proberen altijd zo nauwkeurig mogelijk te luisteren naar onze gasten... Bedankt hiervoor en wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!