Restaurant Pieterman

Pieterman 8 1131 PW Volendam Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Pieterman

All you can eat in Volendam

Grand Café-Restaurant Pieterman biedt in het centrum van Volendam een verwennend all-you-can-eat concept. Hierdoor proef je zonder beperkingen van maar liefst 35 koude en warme gerechten en je glas wordt ook altijd bijgevuld. Ook à-la-carte eten is mogelijk met de keuze uit hun visspecialiteiten, vlees- of vegetarische gerechten of de zelfgebakken appeltaart. Binnen zit je goed comfortabel maar buiten heeft nog net dat tikkeltje meer door het terras met uitzicht op de jachthaven van het Marinapark.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pieterman

Maandag 10:00 - 23:30
Dinsdag 17:00 - 23:30
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten
Alessia R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Super lekker en uitgebreid gegeten!
Sommige gerechtjes iets wat koud. Maar verder zeer tevreden. Bediening was top! Zeker de moeite waard.
Antonie S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
weinig commentaar het was perfect , en komen zeker nog een keer terug als wij in de buurt zijn , met vriendelijke groeten
Sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
heerlijk gegeten veel verschillende gerechten van het seisoen zodat je hier meerdere keren per jaar volop keus heb.
goede bediening vlot en niet overdreven , we komen zeker terug.
Dorien M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Jammer dat er voor het nagerecht apart betaald dienden te worden. Verder was alles heerlijk wat we geprobeerd hebben. vriendelijke bediening
Dorien M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten. we hebben ervoor gekozen om alle kleine hapjes te nemen ( als ik me niet vergis noemen ze dat " via brammetje " of zo). nadeel was dat het dessert apart afgerekend diende te worden. Vandaar geen 5 rondjes bij alles
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben op zaterdagavond heerlijk gegeten via het concept "eten bij Bram".
Het was heerlijk om zoveel verschillende gerechtjes te proeven.
We hebben één ronde gehad waarbij het eten ietwat koud was.
Verder een leuke zaak met geweldige gastvriendelijke bediening! Mijn complimenten!
Jitsketeunissen97 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten!
Heel veel verschillende gerechten.
Zo kun je uitproberen wat je echt lekker vind.
Met een grotere groep wel iets langer wachten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Vriendelijk personeel.
Was alleen erg koud daar,maar het eten was super lekker
We kregen ook alles redelijk snel
We komen zeker nog een keer terug
1950Piet .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Pieterman is een echte aanrader! De ontvangst is bijzonder hartelijk en persoonlijk. De gerechten zijn om van te smullen en worden vriendelijk en professioneel geserveerd. Hier komen we zeker terug!
Wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
de kaart was net veranderd maar was goed
de bediening was zondermeer perfect vriendelijk en snel
de gerechtjes waren zonder meer heel smakelijk
echt een restaurant om terug te komen
wil & marian
Han C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
wederom hier heerlijk gegeten, met de AH-kortingsactie deze keer all you can eat. geweldige sfeer en alle tijd om te genieten van alle hapjes die we bestelden. tot slot nog een heerlijk nagerecht. het blijft een supertent. gauw weer heen.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben met zijn achten hier gegeten en het was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en het eten en drinken was goed verzorgd. Onze complimenten.
Renee G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hebben hiet met z'n zessen heerlijk gegeten met hele goede service! Een gevarieerde kaart en in dit restaurant is het duidelijk dat de klant koning is. Zeker een aanrader!
Ton En Angela K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
In November 2015 geweest met Moeder Zus en vriendinnen om 50e verjaardag te vieren was Top!!
Omdat ik ook een keer met Man daar wilde eten vandaag dagje Almere en op de terug weg naar Den haag heerlijk bij Pieterman gegeten het all you can eat concept is geweldig echt een aanrader goede kwaliteit en een leuke bediening erg klantvriendelijk en vrolijk dus wij komen zeker nog een keer terug
Een hele mooie recensie, daar worden we erg blij van! Bedankt hiervoor! Graag tot ziens.

Visser- Hali M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was voor ons de derde keer en we waren weer even enthousiast als bij de voorgaande keren! Een van de leukste dingen vinden we dat je een gerecht dat je heel lekker vind nogmaals kan bestellen.
Fijn te lezen dat u zo enthousiast bent over ons concept! Graag verwelkomen we u voor een vierde keer in ons restaurant!

Wstukart .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben donderdag 25 augustus met 21 dames onbeperkt gegeten voor € 24,75 en ondanks alle drukte en het ontzettend warme weer bleef de bediening super aardig!!
Ook het eten was erg goed dus een aanrader.
We vonden het erg gezellig dat jullie bij ons te gast waren. Hopelijk mogen we jullie nog een keer ontvangen. Bedankt voor de recensie.

M.w.a.bekkers .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten.Alle gerechten waren prima.De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.Ondanks dat het goed druk was,nam men de tijd voor een praatje.Dat heb ik zeer gewaardeerd.
Bedankt voor u recensie.

Esther H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ik vind pieterman een aanrader flexibel personeel goed en vlot en vriendelijk, eten was heerlijk velen keuzes en zo der heel lang te moeten wachten en voor een goede prijs wij komen zeker terug ik denk vanavond al
Bedankt voor u recensie.

Anita D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben een arrangement geboekt.
Start koffie met appelgebal bij de Pieterman, daarna werden wij opghaald met de prachtige catamaran van Sail-Lounge voor een 3 uur durende tocht op het Markermeer om de dag af te sluiten met een tapasdiner.
Een topdag waar gastvrijheid centraal staat.
Wat leuk dat u de tijd heeft genomen om u ervaring te delen.
Bedankt voor u mooie recensie.