Restaurant Pieterman

Pieterman 8 1131 PW Volendam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pieterman

All you can eat in Volendam

Grand Café-Restaurant Pieterman biedt in het centrum van Volendam een verwennend all-you-can-eat concept. Hierdoor proef je zonder beperkingen van maar liefst 35 koude en warme gerechten en je glas wordt ook altijd bijgevuld. Ook à-la-carte eten is mogelijk met de keuze uit hun visspecialiteiten, vlees- of vegetarische gerechten of de zelfgebakken appeltaart. Binnen zit je goed comfortabel maar buiten heeft nog net dat tikkeltje meer door het terras met uitzicht op de jachthaven van het Marinapark.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pieterman

Maandag 10:00 - 23:30
Dinsdag 17:00 - 23:30
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ik had geboekt met het oog op alle kleine hapjes die we zouden kunnen proeven. Er stond niet duidelijk bij de reservering dat dit alleen geldt voor binnenkomsten tot half 7. Ik had om 7 uur gereserveerd, dus we moesten a la carte eten. De kwaliteit was redelijk. De carpaccio was standaard, niets bijzonders. De salade met zalm, paling en rivierkreeftjes had geen dressing of sausje, wel jammer. Het stoofpotje was goed.
Het was superdruk en superwarm, maar alle deuren bleven dicht. Ik vond het in verhouding behoorlijk duur. Niet bijzonder, niet voor herhaling vatbaar.
Jan-Hein E.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Eten was echt super, alleen jammer dat IENS de reservering niet heeft doorgezet naar restaurant Pieterman. Gelukkig heeft het personeel adequaat gereageerd en alsnog een plaatsje voor ons gerealiseerd. Pluspunt dus voor restaurant Pieterman en een dik minpunt voor IENS.
Thomas T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Kom hier regelmatig omdat het goed eten voor een gunstige prijs is met een vlotte bediening vriendelijk en behulpzaam personeel top.
Zeker aan te bevelen bij vrienden om er een geslaagde avond te eten.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Het eten was over het algemeen heel lekker. Als we moesten kiezen tussen vis en vlees! Vonden we de vis uitstekend! ???? Zeker een aanrader.
M V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Via Gift for 2 getracht een high tea te reserveren voor een zaterdag. Ik kreeg nog net niet het vel over mn neus getrokken hoe ik het in mijn botte hersenen haal om uberhaupt met zo'n voucher een high tea te reserveren op een zaterdag. Wat mij betreft lijkt het mij dan ook maar beter naar elders te gaan waar ze het wel leuk vinden wanneer ik daar een gezellig dagje kom doorbrengen!! Oja, zoek het maar uit met gift for 2 hoe je je E-ticket weer kunt veranderen. Het was fijn om vooraf kennis te maken met jullie restaurant want als ik een gezellig dagje uit wil dan wil ik dat niet laten verstieren door een stelletje zuurpruimen die ook maar hun geld moeten verdienen en het verder geen drol interesseer wat de klant er van vind.
kitty B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
lekker gegeten maar het tempo mag hoger
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een soort tapas concept, maar dan met Hollandse gerechtjes. Zo kun je het menu vam Pieterman beschrijven.. Een zeer diverse keuze met veel verschillende smaken. Eigenlijk het enige dat niet helemaal goed uit de verf kwam was het boerenkool stamppotje. Dat was een beetje droog naar mijn smaak. Maar dat is dan ook alles wat maar enigszins in de buurt van een 'klacht' zou kunnen komen, want verder hebben we heerlijk geproefd van alles wat ze te bieden hebben. Op een zaterdag is reserveren absoluut noodzakelijk en de grote ruimte maakt het met die drukte wel wat rumoerig. Een aanrader voor mensen die eens veel smaken willen proberen!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Genoten van 'bij Bram' bij Pieterman. Onbeperkte keuze uit 35 leuke gerechten. Natuurlijk niet alles genomen, maar wat we hebben gegeten was uitstekend. Vooral de visgerechtjes sprongen er uit, ook een heerlijke Bouillabaisse. Een prettige sfeer, ruim zitten en een gezellige drukte zonder veel geluidsoverlast, dus je kunt ook prima met elkaar praten aan tafel zonder 'herrie met de buren...' Zeker voor herhaling vatbaar.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Hele gezellige bediening, goed en lekker eten. Was heel gezellig allemaal.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In het algemeen grote klasse
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De ontvangst was heel vriendelijk en open. We kwamen wat eerder dan de afgesproken tijd, was geen probleem , we konden en drankje nemen in de lounge. nadat we aan tafel gingen werd de bestelling snel en vakkundig opgenomen. Een heerlijke avond doorgebracht bij Pieterman, nogmaals goede eten en prima bediening tegen een redelijke prijs. Een aanrader!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Net heerlijk gegeten bij de Pieterman, erg goed eten top bediening! We hadden "smullen van de Pietermantafel" Echt een aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij hadden even een probleem. Ik was mijn portemonnee vergeten en mijn vrouw was bang dat er niet genoeg geld op haar bank stond. Geen punt. Ik mocht eventueel het bedrag donderdag brengen. Was achteraf niet nodig, De bank accepteerde het bedrag. Wij komen nog eens terug met de kinderen en kleinkinderen.. Die mevr. dient een pluim dat zij het zo heeft opgelost. Het is een goed concept en iedereen kan zelf een goede keus maken!
Vriendelijke groeten van Fam.van Wijk
ILona V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Echt een aanrader !!
Met " eindeloos genieten" is er voor ieder wat wils.
Ook voor de lastige eter...
Er is altijd wel een gerecht wat maar je smaak is.
V. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met een grote groep hier gegeten. Alleen hoofdgerecht gedaan. Was erg weinig en de kwaliteit liet te wensen over. Wel vriendelijk personeel daarentegen. Ik zou er geen 2e keer heen gaan.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
deze keer met de Albert Heijn-bon een driegangenmenu gekozen. was goed, veel, genoeg keuze, maar volgende keer toch het all you can eat menu
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben er vrijdagavond gegeten en het was echt super goed en erg lekker de bediening was erg vriendelijk we gaan zeker vaker komen wij verheugen ons e
r nu al op
wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
zoals altijd zondermeer perfect , de gerechten waren goed bereid en snel geserveerd,
de bediening was niets te veel en zondermeer heel vriendelijk.
dit is een restaurant om meerdere keren te eten vooral veel eten voor niet te veel geld
wil & marian
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Ben gisteren voor de derde maal geweest is gewoon een top restaurant goede gezellige bediening top top personeel is heel vriendelijk en correct niets is te veel zelfs gisteren niet waren met ah aktie bon geweest maar maakt niets ui
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hoewel wij bij boeking voor de a la carte gekozen hadden, werd ons verteld dat wij alleen volgens 'het concept' (een soort tapas-achtige opzet) konden eten. Sommige koude gerechten waren aan de zeer koude koude kant dus hadden minder smaak (o.a. gevulde tomaatje) en sommige gerechten konden wat extra kruiden gebruiken zoals bijvoorbeeld het Griekse gehakt dat gewoon flauw was. Attente bediening en goede atmosfeer zeker nadat wij onder een tochtgat in het plafond weg mochten naar een andere tafel.