Restaurant Pieterman

Pieterman 8 1131 PW Volendam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pieterman

All you can eat in Volendam

Grand Café-Restaurant Pieterman biedt in het centrum van Volendam een verwennend all-you-can-eat concept. Hierdoor proef je zonder beperkingen van maar liefst 35 koude en warme gerechten en je glas wordt ook altijd bijgevuld. Ook à-la-carte eten is mogelijk met de keuze uit hun visspecialiteiten, vlees- of vegetarische gerechten of de zelfgebakken appeltaart. Binnen zit je goed comfortabel maar buiten heeft nog net dat tikkeltje meer door het terras met uitzicht op de jachthaven van het Marinapark.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pieterman

Maandag 10:00 - 23:30
Dinsdag 17:00 - 23:30
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben er vrijdagavond gegeten en het was echt super goed en erg lekker de bediening was erg vriendelijk we gaan zeker vaker komen wij verheugen ons e
r nu al op
wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
zoals altijd zondermeer perfect , de gerechten waren goed bereid en snel geserveerd,
de bediening was niets te veel en zondermeer heel vriendelijk.
dit is een restaurant om meerdere keren te eten vooral veel eten voor niet te veel geld
wil & marian
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Ben gisteren voor de derde maal geweest is gewoon een top restaurant goede gezellige bediening top top personeel is heel vriendelijk en correct niets is te veel zelfs gisteren niet waren met ah aktie bon geweest maar maakt niets ui
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hoewel wij bij boeking voor de a la carte gekozen hadden, werd ons verteld dat wij alleen volgens 'het concept' (een soort tapas-achtige opzet) konden eten. Sommige koude gerechten waren aan de zeer koude koude kant dus hadden minder smaak (o.a. gevulde tomaatje) en sommige gerechten konden wat extra kruiden gebruiken zoals bijvoorbeeld het Griekse gehakt dat gewoon flauw was. Attente bediening en goede atmosfeer zeker nadat wij onder een tochtgat in het plafond weg mochten naar een andere tafel.
j-kal .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wát een geweldig concept! Het lijkt op een tapasconcept met keuze uit 35 verschillende gerechtjes, maar de verschéidenheid aan soorten is veel groter, ook met een aantal lekker uitgevoerde Nederlandse gerechten (o.a. visschotels). Eigenlijk is het een aantal-gangenmenu. Waarbij je uitkomt op 7 tot 9 gangen (meer mag natuurlijk ook...). We hebben hier bijna 3 uur heerlijk zitten tafelen (tot 21 uur is de keuken open). Ook de keuze uit 4 verschillende betaalbare (!) nagerechten is een leuke afsluiting. De bediening was allervriendelijkst, ondanks de drukte. Zeker een aanrader, ook voor gezinnen met kinderen.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Diverse verschillende kleine gerechten, voor ieder wat wils ook de kinderen hebben gesmuld.
Een soort van tapas maar dan met andere gerechten.
treabakker .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten met A H bon anders had ik het te duur gevonden. Soms lang wachten op je eten. het personeel was was heel vriendelijk.
Liesbeth E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg gastvrij en heel vriendelijk en een goed je hebt a la carte en je kan steeds een klein gerechtje uitzoeken op de placemat en dan aankruizen het is er goed eten en gezellig
Bettie D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten is heel goed en het concept heel leuk. Het gaat regelmatig mis in de bediening. Daarnaast wordt iedereen bij elkaar gepropt. Met zn 2en wordt je achter een grote groep geplaatst. Zo krap dat je met moeite in je stoel kan komen rerwijl er plek genoeg is
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten
Alessia R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Super lekker en uitgebreid gegeten!
Sommige gerechtjes iets wat koud. Maar verder zeer tevreden. Bediening was top! Zeker de moeite waard.
antonie S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
weinig commentaar het was perfect , en komen zeker nog een keer terug als wij in de buurt zijn , met vriendelijke groeten
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
heerlijk gegeten veel verschillende gerechten van het seisoen zodat je hier meerdere keren per jaar volop keus heb.
goede bediening vlot en niet overdreven , we komen zeker terug.
Dorien M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Jammer dat er voor het nagerecht apart betaald dienden te worden. Verder was alles heerlijk wat we geprobeerd hebben. vriendelijke bediening
Dorien M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten. we hebben ervoor gekozen om alle kleine hapjes te nemen ( als ik me niet vergis noemen ze dat " via brammetje " of zo). nadeel was dat het dessert apart afgerekend diende te worden. Vandaar geen 5 rondjes bij alles
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben op zaterdagavond heerlijk gegeten via het concept "eten bij Bram".
Het was heerlijk om zoveel verschillende gerechtjes te proeven.
We hebben één ronde gehad waarbij het eten ietwat koud was.
Verder een leuke zaak met geweldige gastvriendelijke bediening! Mijn complimenten!
jitsketeunissen97 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten!
Heel veel verschillende gerechten.
Zo kun je uitproberen wat je echt lekker vind.
Met een grotere groep wel iets langer wachten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Vriendelijk personeel.
Was alleen erg koud daar,maar het eten was super lekker
We kregen ook alles redelijk snel
We komen zeker nog een keer terug
1950Piet .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Pieterman is een echte aanrader! De ontvangst is bijzonder hartelijk en persoonlijk. De gerechten zijn om van te smullen en worden vriendelijk en professioneel geserveerd. Hier komen we zeker terug!
wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
de kaart was net veranderd maar was goed
de bediening was zondermeer perfect vriendelijk en snel
de gerechtjes waren zonder meer heel smakelijk
echt een restaurant om terug te komen
wil & marian