Restaurant Pieterman

Pieterman 8 1131 PW Volendam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pieterman

All you can eat in Volendam

Grand Café-Restaurant Pieterman biedt in het centrum van Volendam een verwennend all-you-can-eat concept. Hierdoor proef je zonder beperkingen van maar liefst 35 koude en warme gerechten en je glas wordt ook altijd bijgevuld. Ook à-la-carte eten is mogelijk met de keuze uit hun visspecialiteiten, vlees- of vegetarische gerechten of de zelfgebakken appeltaart. Binnen zit je goed comfortabel maar buiten heeft nog net dat tikkeltje meer door het terras met uitzicht op de jachthaven van het Marinapark.

Meer informatie over restaurant Restaurant Pieterman

Maandag 10:00 - 23:30
Dinsdag 17:00 - 23:30
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Hele gezellige bediening, goed en lekker eten. Was heel gezellig allemaal.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
In het algemeen grote klasse
1950Piet D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De ontvangst was heel vriendelijk en open. We kwamen wat eerder dan de afgesproken tijd, was geen probleem , we konden en drankje nemen in de lounge. nadat we aan tafel gingen werd de bestelling snel en vakkundig opgenomen. Een heerlijke avond doorgebracht bij Pieterman, nogmaals goede eten en prima bediening tegen een redelijke prijs. Een aanrader!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Net heerlijk gegeten bij de Pieterman, erg goed eten top bediening! We hadden "smullen van de Pietermantafel" Echt een aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij hadden even een probleem. Ik was mijn portemonnee vergeten en mijn vrouw was bang dat er niet genoeg geld op haar bank stond. Geen punt. Ik mocht eventueel het bedrag donderdag brengen. Was achteraf niet nodig, De bank accepteerde het bedrag. Wij komen nog eens terug met de kinderen en kleinkinderen.. Die mevr. dient een pluim dat zij het zo heeft opgelost. Het is een goed concept en iedereen kan zelf een goede keus maken!
Vriendelijke groeten van Fam.van Wijk
ILona V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Echt een aanrader !!
Met " eindeloos genieten" is er voor ieder wat wils.
Ook voor de lastige eter...
Er is altijd wel een gerecht wat maar je smaak is.
V. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met een grote groep hier gegeten. Alleen hoofdgerecht gedaan. Was erg weinig en de kwaliteit liet te wensen over. Wel vriendelijk personeel daarentegen. Ik zou er geen 2e keer heen gaan.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
deze keer met de Albert Heijn-bon een driegangenmenu gekozen. was goed, veel, genoeg keuze, maar volgende keer toch het all you can eat menu
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben er vrijdagavond gegeten en het was echt super goed en erg lekker de bediening was erg vriendelijk we gaan zeker vaker komen wij verheugen ons e
r nu al op
wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
zoals altijd zondermeer perfect , de gerechten waren goed bereid en snel geserveerd,
de bediening was niets te veel en zondermeer heel vriendelijk.
dit is een restaurant om meerdere keren te eten vooral veel eten voor niet te veel geld
wil & marian
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Ben gisteren voor de derde maal geweest is gewoon een top restaurant goede gezellige bediening top top personeel is heel vriendelijk en correct niets is te veel zelfs gisteren niet waren met ah aktie bon geweest maar maakt niets ui
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hoewel wij bij boeking voor de a la carte gekozen hadden, werd ons verteld dat wij alleen volgens 'het concept' (een soort tapas-achtige opzet) konden eten. Sommige koude gerechten waren aan de zeer koude koude kant dus hadden minder smaak (o.a. gevulde tomaatje) en sommige gerechten konden wat extra kruiden gebruiken zoals bijvoorbeeld het Griekse gehakt dat gewoon flauw was. Attente bediening en goede atmosfeer zeker nadat wij onder een tochtgat in het plafond weg mochten naar een andere tafel.
j-kal .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wát een geweldig concept! Het lijkt op een tapasconcept met keuze uit 35 verschillende gerechtjes, maar de verschéidenheid aan soorten is veel groter, ook met een aantal lekker uitgevoerde Nederlandse gerechten (o.a. visschotels). Eigenlijk is het een aantal-gangenmenu. Waarbij je uitkomt op 7 tot 9 gangen (meer mag natuurlijk ook...). We hebben hier bijna 3 uur heerlijk zitten tafelen (tot 21 uur is de keuken open). Ook de keuze uit 4 verschillende betaalbare (!) nagerechten is een leuke afsluiting. De bediening was allervriendelijkst, ondanks de drukte. Zeker een aanrader, ook voor gezinnen met kinderen.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Diverse verschillende kleine gerechten, voor ieder wat wils ook de kinderen hebben gesmuld.
Een soort van tapas maar dan met andere gerechten.
Deveny W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alleen de ontvangst was minder, we waren wat vroeger dat we gereserveerd hadden en de bediening ging gewoon door met tafels opdekken en keken niet eens. Voor de rest was alles super!
treabakker .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten met A H bon anders had ik het te duur gevonden. Soms lang wachten op je eten. het personeel was was heel vriendelijk.
Liesbeth E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg gastvrij en heel vriendelijk en een goed je hebt a la carte en je kan steeds een klein gerechtje uitzoeken op de placemat en dan aankruizen het is er goed eten en gezellig
Bettie D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten is heel goed en het concept heel leuk. Het gaat regelmatig mis in de bediening. Daarnaast wordt iedereen bij elkaar gepropt. Met zn 2en wordt je achter een grote groep geplaatst. Zo krap dat je met moeite in je stoel kan komen rerwijl er plek genoeg is
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten
Alessia R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Super lekker en uitgebreid gegeten!
Sommige gerechtjes iets wat koud. Maar verder zeer tevreden. Bediening was top! Zeker de moeite waard.