Restaurant Pieterman

Pieterman 8 1131 PW Volendam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pieterman

Grand Café-Restaurant Pieterman is gelegen aan de Marina-haven in Volendam. Je kunt genieten van een heerlijk a la carte diner, maar ook eindeloos genieten van allemaal kleine hapjes a la tapas. Je kunt binnen comfortabel genieten van een hapje en een drankje met een prachtig uitzicht over de haven en op het terras is het helemaal een feest. Grand Café-Restaurant Pieterman biedt ook verschillende arrangementen aan, onder andere een heerlijke high tea, een dagje Volendam, varen met een catamaran en daarna dineren! De Pieterman heeft ook verschillende faciliteiten om vergaderingen te organiseren, maar ook voor je bruiloftsfeest of communie kun je bij de Pieterman terecht.

Halve fles mineraalwater

Dondedag, Zaterdag & Zondag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pieterman

Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vlotte, vriendelijke bediening. Sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten. Kortom, een echte aanrader met een ruime kaart.
Grad D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
top!!!!
Alfred.H. S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We werden netjes behandeld bij binnenkomst,en naar onze tafel gebacht .Dat was ons zeer naar de zin! Het eten werd snel geserveerd dus was lekker warm en fijn van smaak! Ook kregen we snel de drankjes als onze glazen leeg waren,echt top. De prijs kwalitijd was netjes. Dus conclusie het was prima,en zeker voor een volgende keer met vrienden een aanrader!????
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
heerlijk gegeten van grote kaart. was top voor een all you cn eat en vriendelijke bediening. dat is zeker wel eens anders
Dany L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het was een gezellige avond. Het eten was opnieuw superlekker. We like it very much !
Kees van S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wachttijd tussen de gerechten was te lang. 15 tot 30 minuten!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Een prima restaurant met heerlijk eten en uiterst vriendelijke bediening! We hebben dit welees anders meegemaakt. Wij hebben ons hier echt gast gevoeld en komen zeker terug als we weer in Volendam zijn.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Geweldige avond gehad bij Pieterman. De ´een dag gegaarde lamschenkel voor 2´ is een aanrader. Ook de bediening is hartstikke vriendelijk.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik was met buitenlandse vrienden en de kaart was alleen in het Nederlands maar de bediening was zeer hulpvaardig en het eten was prima
familie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
zeer vriendelijke bediening, toppers!!!
Connie R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Te vaak lauwe of koude hapjes.
Greetje D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aanrader
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima restaurant, goed eten maar lange wachttijden tussen de gerechtjes door, we waren er om half 7 en het duurde echt lang voor dat er een gekozen gerechtje door kwam, 21.15 werd gezegd dat de keuken gesloten was terwijl er maar 4 of 5 kleine gerechtjes geserveerd waren
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het concept eten bij Bram gedaan, was de 2de dag met een nieuwe kaart. Daardoor ging er nog wel eens wat mis en waren niet alle gerechten even lekker. Was ook erg druk, vond het zeer irritant dat er continu gevraagd werd of we nog wat wilde drinken. Dessers zijn er wel heerlijk en goed betaalbaar 5,50 euro vind ik netjes.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Glutenvrij? Dacht het niet. Teleurstellende afsluiting van de vakantie. Ze bieden een kinderijsje aan waarbij de kinderen het ijsje zelf mogen versieren. Op de kaart wordt aangegeven dat ze een glutenvrij alternatief hebben. Er worden echter alleen elementen weggehaald (wafel en chocobolletjes) en er wordt geen alternatief aangeboden.
Bij het uitspreken van mijn twijfel over de gekleurde chocolade wordt er verzucht dat men het gaat navragen. Vervolgens zie ik 10 minuten niemand meer. Bij navraag wordt er aangegeven dat het druk is en ze het toch hebben weggehaald. Wanneer ik aangeef dat ze - bij het aanbieden op deze wijze - het niet als glutenvrij moeten aanprijzen wordt ik afgesnauwd.
Vervolgens niemand meer gezien en bij de barman het volle pond mogen afrekenen. Jammer! Gemiste kans.
Mariska O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was wederom fantastisch! Het duurde deze keer iets langer voordat de gerechtjes geserveerd werden maar we zagen ook dat het personeel keihard aan het werk was.
En een suggestie voor op de kaart: de uiensoep!! Deze misten we zeker!
Wij komen uiteraard weer terug naar de Pieterman!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Tevreden.
Christa H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wéér HEERLIJK gegeten, erg gezellig. GOEDE bediening. Zeker wéér voor herhaling vatbaar.
Wilna M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ondanks dat het hele restaurant vol zat, was de bediening zeer goed, goedlachs, vriendelijk en hoog trmpo.
Danny L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017