Restaurant Picasso

Maandag 16:00 - 21:30
Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:30

SammieP .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Weer eens gaan lunchen. Komen hier regelmatig maar helaas lijkt de kwaliteit en verfijndheid van de gerechten wat achteruit te gaan. Voorheen was salade vis een goed gevulde salade waarbij er ook echt sla in de schotel zat dit is nu amper zo (wat blaadjes sla met wat garnaaltjes, zalm en tonijnsalade). De tonijnsalade was vroeger puur van smaak en wordt nu aangemaakt met mayonaise waardoor deze veel meer doorsnee is. Jammer want juist voor dat beetje extra ga ik daar lunchen.
Ontzettend veel luxe broodjes op de kaart; veel variatie daarin.
Ga echter voor paar goede dingen in plaats van veel maar minder goed.
Pingrid .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zaterdagmiddag in de tuin gegeten.
Ondanks dat het erg druk was deed de bediening het werk prima.
We hadden alledrie verschillende gerechten. Een trio van vis,een vissalade en een trio van brood.
Alles erg goed van smaak,ruime hoeveelheid en mooi opgediend.
De witte wijntjes waren lekker en fijn dat er een kan koud water bij werd geserveerd. Vriendelijke ,attente bediening !
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen zaterdag in de tuin van dit restaurant onze lunch genuttigd. We waren hier eerder geweest en dus op de hoogte van het bestaan van die tuin. Een sterk argument om hier te gaan eten, want je bent toch even weg van de drukte op straat. Eten in een tuin heeft zeker z’n charmes. Het heeft iets huiselijks.
We bestelden wat te drinken: een ijsthee voor mijn lief en een Westmalle Tripel speciaal bier voor mezelf.
Van de lunchkaart koos mijn gezellin de ossenhaasreepjes met taugé op een Italiaanse bol. Omdat de taugé nog de gebogen gele uiteinden bevatte (zij haalt die er altijd af – waarom is me niet duidelijk), liet ze deze liggen. Van het vlees genoot ze wel. Zelf opteerde ik voor de sneeën volkoren brood met geitenkaas uit de oven, met ananas en walnoten. Best wel een leuke vondst die combinatie met ananas. Ik vond het lunchgerecht heel erg lekker, maar wel een beetje veel. Geitenkaas is best wel machtig, zeker als het in dikke schijven – zoals hier – op je bord ligt. De bediening was lekker vlot en hield alles goed in de gaten.
Geachte gasten, Hartelijk dank voor jullie positieve waardering van ons restaurant Picasso.
Het is voor ons allen een bevestiging dat wij ons best doen om het onze gasten naar hun zin te maken.
Wij zien u graag een andere keer weer terug in ons gezellige restaurant.
W_D .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Menukaart is goed gekozen, niet echt verrassende gerechten maar wel variatie. Aardige en kundige bediening. Kwaliteit van eten prima in orde, wel een beetje overpriced. Als je met twee personen het keuzemenu pakt en een paar standaard drankjes ben je toch snel 90 euro kwijt.
Verder zeker wel voor herhaling vatbaar!
Oscar1978 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vanmiddag even geluncht bij restaurant Picasso. In Nederland (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Zuid-Europese landen) wordt je niet altijd zo plezierig geholpen. Echt zo'n aardige bediening die onze dochter van 5 ook volledig als klant beschouwde en ook gezellig met haar kletste. Eten was ook lekker! Kortom een aanrader als je in Den Bosch bent. Ook een fijn terras dat ook dicht kon toen het begon te regenen.
Isf15 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Snel voorzien van een tafeltje op het gezellige terras, daarna heerlijk gegeten in een prettige ambiance en dankzij vriendelijk personeel! Aanrader
Zilverenpasser .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Wij hebben gisteren met een groep van de zilveren passer (30 dames) overheerlijk geluncht in Picasso. Niet alleen het eten was voortreffelijk (Lunch de Paris) maar ook de bediening was zeer vriendelijk en efficiënt - een aanrader!!!!!!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vandaag geluncht bij Picasso. Even binnenkijken of er plaats was; dat leek niet zo te zijn, maar helemaal achterin het smalle lange restaurant was een keurig schoongemaakt tafeltje vrij. Een vriendelijke jongedame gaf de kaart en vroeg wat wij wilden drinken. Wij konden bij de serveerster die de drankjes kwam brengen niet opgeven wat wij wilden eten. We moesten dus eventjes wachten op een collega. Die kwam na enige tijd en zij nam gelijk de bestelling van de mensen naast ons op, die zo'n 15 minuten later binnengekomen waren dan wij. Vervolgens moest er geruime tijd gewacht worden. Toen onze buren hun lunch kregen wilde ik navraag gaan doen of onze bestelling wel was doorgekomen, maar dat bleek niet nodig want iemand kwam met twee ruim gevulde borden naar ons toe.

We hadden een salade met kip en brood met warme geitenkaas besteld. Een 9 voor beide, zowel voor de smaak als vanwege het feit dat je hier niet met honger van tafel gaat. Nog even naar het toilet. Compliment dat in deze zeer drukke zaak de reinheid van het toilet kennelijk goed in de gaten gehouden wordt. De juffrouw die ons de rekening bracht was de vijfde (verschillende) jongedame die we troffen; de cassière was de zesde. Ze waren alle zes even aardig, maar ik kon de logica in de bediening niet achterhalen. Zoveel hardwerkende mensen die minder zicht hebben op het hele proces, dat leidt er wellicht toe dat de wachttijd tot je jouw eten krijgt soms behoorlijk kan oplopen.
Geachte gast(en), Hartelijk dank voro de moeite die u genomen heeft om een bericht te plaatsen na het bezoek aan ons restaurant.
Mede door de enorme (extra) drukte die wij nu meemaken ivm de Jeroen Bosch tentoonstelling kan het zijn dat e.e.a. niet geheel volgens plan verloopt maar waarderen het dat u ook de positieve zaken genoemd heeft in uw bericht.
Op vertoon van dit bericht en uw ID bieden ij u graag bij een komend bezoek 2 huisdrankjes naar uw keuze aan en hopen dat het volgende keer wat beter verloopt dan op 8 april.
Met vriendelijke groet namens het hele Picasso Team.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gewoon een restaurant als zo vele. Pasta gerecht gegeten maar dit blonk niet uit van creativiteit of smaak. Pasta te gaar en geen mooie homogene verdeling. Vind het altijd jammer als het niet verassend is en ik het gevoel heb dat ik het zelf beter had kunnen maken.
Beste Stefan,
Met dank voor de moeite die u genomen heeft om te reageren ma uw bezoek op 4 februari j.l.
Wij betreuren het dat wij niet eerder van u een bericht over uw ervaring hebben ontvangen want het is nu nog moeilijk om e.e.a na te gaan.
Zoals u misschien bekend hebben wij een heel druk bezocht restaurant waardoor er soms iets niet helemaal goed gaat waarbij u helaas een ervaring heeft opgedaan.
Wij bieden u op vertoon van dit bericht en een I.D. een nieuw gerecht naar keuze aan en hopen dat dit beter zal bevallen.
Wilt u bij de reservering vragen naar Frans van Dijk?
Lies72 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gisteren met zijn vijven hier geluncht. De broodjes waren erg lekker. Ik had broodje mozarella uit de oven. Erg lekker! Alleen de koppen soep hadden we iets groter gemogen.
Geachte gasten; hartelijk dank voor het positieve bericht over uw ervaringen bij ons restaurant Picasso.
de opmerking over de te kleine soepkoppen hebben wij genoteerd en gaan bekijken hoe wij dit kunnen aanpassen.
Op vertoon van dit bericht bieden wij u graag bij een komend bezoek 2 drankjes (fris, wijn of bier) aan als dank voor uw suggestie.
Met vriendelijke groet,
namens het Picasso Team
Michael Verheij

Reactie van proever:

Beste Michael, dat noem ik nog eens een klantvriendelijke en service gerichte reactie. Fijn dat jullie dit zo professioneel oppakken. Daar mogen meer horeca zaken een voorbeeld aan nemen! Nogmaals los van de twee halve kopjes soep hebben wij prima lunch gehad.

anf 2e reactie van restaurant:

Geachten gast(en),
Dank voor jullie leuk bericht. Op onze menukaart staan 2 mogelijkheden m.b.t. de soepen:
€ 3 voor een klein kopje en € 5 voor een grote kop.
Misschien is hier iets niet helemaal goed gegaan?
Met vriendelijke groet,
Michaël Verheij namens Picasso Restaurant
Reviewers .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Rond de feestdagen hier prima geluncht. Twee tafelgenoten kozen voor een salade met kip, de twee anderen voor de selectie van Tapas. We zaten gezellig in de serre en de zaak was sfeervol versierd. Het eten was prima, prijs-kwaliteit zijn in evenwicht. Vriendelijke bediening. Volgens ons een adres waar je jezelf geen buil aan kunt vallen.
Sam-1989 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
26 september voor het eerst naar Picasso geweest. De kaart zag er veelbelovend uit, dus we hadden er zin in. Als voorgerecht hadden we een duo rund. Voorgerecht was lekker, alleen jammer dat de ketchup van de hamburger over de carpaccio terecht was gekomen. De biefstuk die ik daarna had was lekker. Toch is dit absoluut een laatste keer voor ons! De bediening was vreselijk. Bij binnenkomst niet begroet, maar alleen de opmerking dat we naar de man met de witte blouse moesten bij reserveringen. Na een paar minuten konden we terecht op het terras. We kregen minstens 3 serveersters die alles steeds dubbel vroegen. Terwijl ik nog met een vol glas in mijn hand stond, werd gevraagd of ik iets wilde drinken. Erg vreemd. Bediening was onpersoonlijk. 2 keer moeten vragen om de rekening, maar na een half uur nog steeds niet. Toen maar besloten op te staan en bij de bar te gaan betalen. De rekening klopte niet, want er was 2 keer een 3-gangenmenu aangeslagen en wij hadden geen driegangenmenu gehad. Ik houd namelijk niet van toetjes. Toen ik hier iets van zei, moest overlegd worden met een collega. Ruim 10 minuten later kwam er een andere vrouw. De toon kon echt niet. Er werd gesnauwd dat aan het begin aan ons wordt gevraagd of we een driegangenmenu wilden. Dat is dus niet gevraagd, want dat wilde ik niet. Ik had wel een thee en mijn vriend had een koffie. Serveerster heeft dit opgevat als dat wij iets lekkers erbij wilden. Dit hebben wij niet gevraagd. Toen het werd neergezet, vroegen wij ook wat het was. Serveerster zei "iets nieuws" en liep weg. Aangezien ik niet van toetjes houd heb ik die ook niet opgegeten. Met veel gezucht en gesteun is de er uiteindelijk een gewone thee en koffie op de rekening gezet. De blik van de vrouw was een en al irritatie. Kortom, wat een leuke avond had moeten zijn, is door de houding van het personeel echt een domper geworden.
Geachte gasten,
Zoals u al eerder medegedeeld spijt het ons dat e.e.a. door (te) grote drukte niet helemaal goed verlopen is en boden u ook onze excuses en een tegemoetkoming aan.
Hopelijk is de klacht hiermee goed afgehandeld.

Reactie van proever:

Bedankt voor de snelle afhandeling. Mijn klacht is op een juiste wijze afgehandeld. Wij zijn hier erg blij mee.
MarcCaffrey .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prima restaurant in het centrum van 's-Hertogenbosch. Het personeel is vriendelijk en de binnentuin is een prachtig plekje!
Hilde A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Heb hier vroeger goed gegeten maar nu viel het echt tegen
mijn ouders mee genomen voor verjaardag maar weinig smaak allemaal zelfde sausje .presentatie was zeker niet wat we gewend waren bij picasso ( een rommelig bord )niet uitnodigend
Echt een tegenvaller.op 1 uur en 10min aperitief hoofdgerecht en nagerecht.we hadden ons aperitief nog maar netof de wijn werd al gebracht . Zeker 3 verschillende meisjes aan tafel gehad die niet van elkaar wisten wie al geweest was.was heel onrustig
jammer want we komen paar keer per jaar met mensen uit belgie naar hier , maar niet voor herhaling vatbaar
Tereurgesteld.
Geachte gasten, wij danken u voor uw reactie naar aanleiding van uw bezoek aan ons restaurant Picasso.
Het spijt ons dat uw ervaring deze keer niet naar wens was en wij zullen direct een onderzoek instellen en willen u graag en nieuw diner op onze kosten aanbieden en hopen dat e.e.a. dan beter zal bevallen. Zou u mij een mail kunnen sturen: info@picasso-restaurant.nl?
met vriendelijke groet, Michaël Verheij
Foodzfusi .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Het eten was redelijk, niets bijzonders. Service was wel minder. Bediening was niet echt snel; Het duurde gewoon een tijdje (15mins) voordat men aan tafel kwam om de drankjes/gerechten op te nemen. Keuken was wel snel met het bereiden. Alleen tijdens het afrekenen duurde het weer vrij lang, terwijl het niet al te druk was
Geachte gast(en), Wij danken u voor de plaatsing van een beoordeling na uw bezoek aan ons restaurant Picasso. Heel graag vernamen wij van u op welke dag u ons restaurant bezocht heeft en welke gerechten u besteld heeft. Wij zullen hierna zo spoedig mogelijk een antwoord geven.
SammieP .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Heerlijke lunch in de tuin; attente en nette bediening.
Veel lekkere gerechten en keuze, wil je iets aangepast dan is dit altijd mogelijk.
Kwaliteit van eten is goed; veelzijdig en vers.
Anoniem_2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij Picasso! Afwisselende kaart, veel keus en mooie gerechten. Wij hadden de tapas als voorgerecht, allemaal een andere keuze en alledrie heerlijk. Hoofdgerecht was prima, niet echt bijzonder. Bij het nagerecht konden we twee dingen kiezen, dus naast de koffie of thee ook nog een ander nagerecht. Inbegrepen in het menu van €31,00. Wat een hele mooie prijs is voor wat je krijgt. Het restaurant zat helemaal vol. Wij hadden het geluk dat we in de tuin konden zitten. Toen het licht begon te regenen ging automatisch de overkapping dicht, zodat je nog heerlijk kon buiten zitten. Een topper waar ik zeker nog een keer ga eten. Reserveren is wel aan te raden!
Gezelligheidmeteten .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Wil je gezellig en een top prijs/kwaliteit? Dan moet je hier wezen. De bediening is lekker vlot en de gerechten zijn lekker. Probeer de inktvisringetjes!!
Beste gasten,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie naar aanleiding van uw bezoek bij ons restaurant.
Uw mening sterkt ons om zo verder te blijven werken.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij Picasso!
Op een gewone maandagavond ivm verjaardag naar Picasso.....en wat bleek: 'de overdekte tuin was het behoorlijk vol'.
Wij begrijpen dit nu, want wat hebben wij (alle 6 personen) heerlijk gegeten!
We namen het driegangenmenu waar je alles van de kaart kon nemen. (Voor-hoofd en nagerecht)
Alles was even heerlijk en zeer goed bereid. Voorgerechten zoals De kleine burger,
Carpaccio of vis. Hoofdgerechten zoals de black angus, tournedos of kogelbiefstuk precies goed bereid en van hoge kwaliteit. Portsaus heerlijk. Toetjes: super! Een kaart waar je 2 gerechten uit kon kiezen zoals aardbeien of mangobavarois, limoncella drankje scropino of de topper cheescake.
De borden goed opgemaakt en de bediening vriendelijk en attent.
De drie gangen kwamen in tempo ook niet te vlug maar ook niet te langzaam door.
Daardoor een avond met veel gezelligheid en heerlijk eten en drinken.
De prijs-kwaliteit van Picasso is echt goed en nu eens een restaurant die weten dat ook echt goed en voldoende wilt eten. Porties waren gelukkig goed!
Wij komen zeker terug omdat we de rest van de kaart ook willen proberen.
Picasso heeft begrepen wat een restaurant moet zijn, alle complimenten !
Gwennie1 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Wat een topzaak!! Gisteren met 5 personen gegeten. Ondanks de drukte had het personeel het goed voor elkaar.We hoefden nergens lang op te wachten. Het eten was voortreffelijk. Voor ieder wat wils. Mijn complimenten voor de eigenaar en al het personeel van Picasso die ons een gezellige en heerlijke avond hebben bezorgd!!!!