Restaurant Pex

Evert Wijtemaweg 5 2565 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pex

Veelzijdige locatie

Restaurant PEX ligt op een verrassende plek in het bos, vlakbij het centrum van Den Haag. Hier kom je even bij van de drukte van alledag. Alleen of met vrienden en familie. Ook kinderen zullen zich hier heerlijk vermaken in de mooie kinderhoek. PEX biedt behalve de mooie liggen en een heerlijke kaart nog veel meer. In de vergaderzalen kun je ook terecht met je collega’s of zakenrelaties. Alle faciliteiten zijn aanwezig.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Pex

• : Gratis parkeerplaats voor de deur & betaald parkeren in de buurt

Keuken dagelijks geopend tussen 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pex

Piet K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We waren 50 jaar getrouwd.Hebben dat hier bij PEX met familie en vrienden gevierd.Fijne avond gehad.Prettige bediening. Aanraden is altijd moeilijk maar wij zijn content!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Afgelopen vrijdag hebben we mijn 50ste verjaardag bij PEX gevierd (80 personen). Het feest was zeer geslaagd.
Een mooie gezellige zaal (Barzaal). Goede voorbereiding, goede en duidelijke communicatie. De bediening was voortreffelijk. De hapjes; heel goed en meer dan voldoende. Drankbediening zeer goed.
Flexibel , aardig en behulpzaam personeel.
Zeker een aanrader!!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Mooi gelegen in het groen en geschikt voor kinderen door de kleine speeltuin. Prijs / kwaliteitverhouding van het eten is echter niet oké. Veel te duur en kwaliteit van een kant en klaarmaaltijd. Niet erg origineel. Als je hier rekening mee houdt dan hoef je niet veel te verwachten. Prijzen zijn sowieso te hoog. Bediening is vriendelijk.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Vierden hier ons 40 jarig huwelijk, was geweldig. Veertig jaar geleden heette het nog de wildhoef. Was toen ook al geweldig, eigenlijk nu zelfs beter.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Prima locatie!
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wij werden goed verzorgd, en het eten was hartstikke goed. Wij hadden een grote groep, en weinig tijd. Daar werd goed rekening mee gehouden.
J.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het was perfect geregeld i.v.m. lunch die nadere hand aangepast moest worden naar zakelijke lunch maar chapeau gedaan. Tot een volgende keer.
W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een prima gelegenheid om met kinderen en kleinkinderen te eten. De bediening is prettig, het eten is goed en er is voor kinderen genoeg te doen. Een zeer positieve ervaring!!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Bijzonder vriendelijk meisje dat de sfeer goed aanvoelt. We zaten prinsheerlijk op het terras op deze zwoele zomeravond. Een cocktail erbij, wat breekbrood. Kostelijk!
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het gehele gezelschap was zeer enthousiast geen wanklank.
het was dus een geweldig geslaagde viering van mijn tachtigste verjaardag.
M A V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De viering van de 60 jarige bruiloft van mijn ouders verliep goed en volgens eerder gemaakte afspraken. Minpunt was dat 3 personen waaronder het bruidspaar, asperges/krieltjes/friet/zalmfilet bestelden. Een groot deel van het gerecht, te weten de asperges krieltjes en friet bleken koud. Teleurstellend en niet lekker.
Verder as het een geslaagde avond mede door het vriendelijke personeel.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het ideale restaurant om met kinderen een familiefeestje te vieren.
Het personeel heeft een engel gedoeld!!! Gevallen chocomelk? Geen probleem! Ze lossen vriendelijk het probleem op.
Het eten is goed en snel geserveerd.
Voor de kinderen is een speelhoek en buiten springkussen.
Makkelijk te bereiken en parkeren.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Wij komen er met enige regelmaat, Restaurant Pex. Al is het maar om een kopje koffie te drinken met een sportvriend of met familie terwijl kleindochterlief zich vermaakt op het springkussen. Wat opvalt aan de uitspanning - die midden in de Bosjes van Pex staat - is de informele uitstraling. Ook de menukaart oogt op het eerste gezicht wat sober, wat in schril contrast staat met de prima kwaliteit en hoeveelheid van het gebodene. Er is voor elk wat wils, want het is een echt familierestaurant en, wat je noemt, 'kidsproof'. Geen restaurant voor 'snobs' denk ik zo. Des te verrassender was dan ook het eten. Alles was even lekker: het breekbrood was vers en warm-knapperig, de pompoensoep smakelijk en zo heet als soep opgediend moet worden. dat gold ook voor de cappucino achteraf. Zelf nam ik vooraf een voortreffelijke, goed gevulde Ceasarsalade met gamba's, mijn tafelgenoten gefrituurde/gebakken gamba's als voorafje, saté en biefstuk. Een van ons had nog ruimte voor een toetje, dat was een bordje met twee royale puntjes brownies met vanille-ijs en slagroom. Wat ook meewerkte was het weer, we waren er op die warme 19 april 2018 en zaten ook buiten. Zelf vind ik buiten eten niet ideaal voor een 'officieel etentje', maar binnen zitten was met dit weer geen optie.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Goed ontvangen voor zakelijke bijeenkomst. De locatie ligt in een groene omgeving. Ook gratis en ruime parkeergelegenheid zijn belangrijke elementen om hier weer een reservering te doen voor teambijeenkomsten.
Hagen C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Pannenkoeken restaurant, maar de ingrediënten (banaan, tomaat etc.) worden niet meegebakken. Dit.omdat "kookplaat anders aanbakt". Het gevolg is een pannekoek met losse ingrediënten er boven op, niet smakelijk dus.
wilma F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Pex wist zich te onderscheiden van alle andere m.b.t het ontbijt. Heerlijk warm vers brood, ruim salade en een vleeswaren en kaasplank waar je u tegen zegt.
Een ieder met wie ik ga ontbijten geef ik altijd direct aan naar pex te willen om boven beschreven reden.
Tot mijn grote spijt is het ontbijt bij PEX het zelfde doorsnee ontbijt geworden als bij alle andere.
Zo jammer....kom helaas niet meer....
Jaschild S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het Paasontbijt beviel ons goed. Extra verrassing voor kinderen was leuk. Restaurant is mooi gelegen in de bosjes van Pex.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het pas ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Producten werden steeds aangevuld, niets tekort dis. Service was prima. We hebben een gezellige tijd gehad!
Robbie H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
aardige medewerkers maar....oh oh oh...niet lopen what's appen in de gang maar beter even bezig zijn met tussen de tafels aanwezig zijn en blijven....daar zitten wij als klanten, kom s.v.p. met 4 menu kaarten i.p.v. 3, we zijn tenslotte met zijn vieren. niet de glazen en flesjes tussen je vingers klemmen en dan samen aanreiken, maar ff neerzetten, stuk voor stuk en desnoods een laagje inschenken; leuker, beter en ...wat klantgerichter...zeg ook eens tot ziens als de mensen weggaan...dan voelen we ons een beetje belangrijk als klant. We blijven komen, wekelijks....maar oh...oh...oh.. het blijft jammer.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gezellig bij de bar, goede bediening.