Restaurant Pex

Evert Wijtemaweg 5 2565 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pex

Veelzijdige locatie

Restaurant PEX ligt op een verrassende plek in het bos, vlakbij het centrum van Den Haag. Hier kom je even bij van de drukte van alledag. Alleen of met vrienden en familie. Ook kinderen zullen zich hier heerlijk vermaken in de mooie kinderhoek. PEX biedt behalve de mooie liggen en een heerlijke kaart nog veel meer. In de vergaderzalen kun je ook terecht met je collega’s of zakenrelaties. Alle faciliteiten zijn aanwezig.

Halve fles mineraalwater

V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Lekker gegeten, echter bediening was wat aan de matige kant (menu kaart uitleg/voldoende kaarten?, wilt u een nagerecht?, Wilt u nog iets of de rekening?).
Tevens was het nogal rumoerig een hoop kinderen die aan het rennen waren en redelijk aanwezig waren (zowel ouders als personeel greep niet in of het wat minder kan, snap best dat er wat geluid is als er redelijk wat kinderen aanwezig zijn. Tevens zaten we in een donkere hoek waar de lamp niet van functioneerde moeten bijna met lampje van de telefoon de menu kaart (1 voor 4 personen) bekijken.
Tevens stond de muziek ook vrij luid. Had behoorlijk wat positieve reacties gehoord, maar dit viel duidelijk tegen. Over het eten kan ik wel zeg goed tot zeer goed.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Er was erg veel herrie van schreeuwende kinderen. De hoofdmaaltijd was heerlijk maar hierna hebben we bijna een uur op onze toetjes zitten wachten. Inmiddels waren we de enigen in de zaal en eindelijk rust op de gang. De chocosoufflé wat teleurstellend. In elkaar gezakt en de onderkant was aangebrand. De toetjes werden neergezet en weg was de dame . Ook tussentijds kwam er niemand iets vragen. Bij het afrekenen werd er door die dame niet op gereageerd wel door de eigenaar? die het hoorde. Een volgende keer zal het goed gemaakt worden. Tsja dat weten we dus nog niet. Jammer dat het zo geëindigd is. Misschien toch de drukte daar we vorige keer uitzonderlijk goed gegeten hebben.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Gezellig restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening! Flexibiliteit in reserveren en tijdens het bezoek. ook de aparte zaal was in ons geval een pre!
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Zowel ontvangst en bediening is goed,van onze gasten hebben wij
een goede reactie te horen gekregen.
Vriendelijke groet,
Willy en Arie Dijkhuizen.

Arie en Willy Dijkhuizen.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Was allemaal zeer goed geregeld het stamppot buffet en het dessert was heerlijk top.Iedereen was uitermate

te vreden. Bediening heel vriendelijk en bekwaam. Zal Pex zeker promoten bij vrienden en kennissen.

Willy Biersteker v.d.Berg
Joey S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Pex is een hele gezellige gelegenheid met goede faciliteiten voor kinderen en een goede gevarieerde kaart. Geen culinaire hoogstand, maar daar kwamen wij ook zeker niet voor. Een echte aanraden voor mensen die sfeer, kindvriendelijkheid en gezellig eten hoog in het vaandel hebben staan.
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Vond het een prettig restaurant om te eten
Prettig in de zin van niet toedicht op elkaar de tafels
Kinderen konden daar goed spelen ivm speelkamer en er werd ook aandacht aan besteed
Bediening was prima en eten lekker
Super bedankt allemaal
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Kerstbruch met familie gehad (13 personen). Het assortiment en de kwaliteit van het buffet was prima. De PEX-zaal is erg gezellig ingericht en we hebben heerlijk met elkaar kunnen praten, ondanks dat het druk was. Kortom: we hebben genoten!
Tamara C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Ik ben hier al vaker wezen eten, goed eten, redelijke prijzen voor wat je krijgt. Voor de kinderen ook leuk om te komen. Dit keer met kerst geweest. Was mooi opgezet, niet te dicht op elkaar, lekker eten en servering op een goed tempo, een aanrader
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Stoelen zitten niet en waren echt gammel, lokatie en personeel geweldig, speelkamer voor kids ook en alles was super leuk mooi versierd
V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Eigenlijk zijn we heel tevreden over onze Kerstbrunch op eerste Kerstdag. met onze kinderachare was er voldoende keuze uit alle lekkernijen. Alleen stellen we in aanvulling op alle drankjes en hapjes water gewoon uit de kraan op prijs. In veel landen zoals frankrijk en de USA is dit heel normaal!
Alida S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Vriendelijke ontvangst. Lekkere koffie en pannenkoeken, kindvriendelijk, Toplocatie! Ideaal voor een familie Lunch, Brunch of gewoon een pannenkoek.
jwvhagen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Ons gezelschap bestond uit 6 volwassenen en 5 kleine kinderen.
De tafel was al voorbereid op de komst van de kleintjes. (kleurplaten, potloden etc.)
De bediening speelde hier ook goed op in. De gerechten stonden snel op tafel, waarbij de kinderen het eerst bediend werden. Daardoor was het ook voor ons als volwassenen een prettige lunch.
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Super leuke speurtocht onder leiding van Jade.
Kinderen vonden het geweldig. Daarna heerlijk pannenkoeken gegeten.
Het was een heerlijke middag. Echt een aanrader!
S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijke van High-Tea genoten met de familie. Gezellig en voor de kinderen ook lekkere pannekoeken en veel te spelen. Al met al, voor ieder wat wils
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening. Prima lunch.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
bedankt voor het vieren van ons trouwfeest bij Pex. Was een geweldige ervaring. De zaal was goed verzorgd, schoon en fijn dat de ruimte een buitenstuk erbij had zodat het niet te warm werd.
Tonia V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lekker gegeten en de kleinkinderen kunnen lekker spelen. Een goed familie restaurant