Restaurant Pex

Evert Wijtemaweg 5 2565 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pex

Veelzijdige locatie

Restaurant PEX ligt op een verrassende plek in het bos, vlakbij het centrum van Den Haag. Hier kom je even bij van de drukte van alledag. Alleen of met vrienden en familie. Ook kinderen zullen zich hier heerlijk vermaken in de mooie kinderhoek. PEX biedt behalve de mooie liggen en een heerlijke kaart nog veel meer. In de vergaderzalen kun je ook terecht met je collega’s of zakenrelaties. Alle faciliteiten zijn aanwezig.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Pex

• : Gratis parkeerplaats voor de deur & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pex

Debbie M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het was ontzettend druk met feesten en partijen, opgepropt in een zaal. Steak was erg taai, dit aangegeven, ze boden een gratis ijsje aan. Dit hebben we niet genomen, door de drukte wilden we snel weg. Helaas verder niets mee gedaan. Echt service was om het van de rekening te halen. Helaas
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Altijd gezellig en prima eten. Zeker voor een familieuitje met kinderen zeker aan te bevelen.
T.F.M. P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was aardig en snelle bediening!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was correct. Leuke setting. Voor herhaling vatbaar.
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Mensen met kinderen let op: Er ligt veel glas op het terras!
Wij hebben hier afgelopen week gegeten.
De bediening is vriendelijk, het terras is erg ongezellig.
Bij het opnemen van de drankjes wordt meteen gevraagd "wilt u er een lekker breekbroodje met aiolie bij". Het klinkt bijna alsof het wordt aangeboden.... Dat het broodje 4,75 kost wordt er niet bij gezegd. 2min na het brengen vh brood werd het eten al geserveerd!!
Pannenkoeken zien er niet uit, bleek en zijn smakeloos.
De spareribs waren vreselijk taai.
Kinderen kunnen hier wel vrij rondlopen, binnen is een grote speelkamer.
Al met al een zeer slechte ervaring, de kwaliteit van het eten is slecht en nog duur ook (spareribs 18,-).
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker gegeten. Het was ook voor de kinderen een paradijs. De bediening is voortreffelijk. Dit was trouwens ons vijfde bezoek. Dat spreekt al genoeg, denk ik.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Bediening had iets beter op kunnen letten.
Er werd koffie met melk gepresenteerd terwijl decafé werd besteld.
Tevergeefs hebben wij daarna 3x getracht de aandacht te trekken.
Uiteindelijk gelukt.
Emilie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Mooi plekje in de Bosjes van Pex. Het restaurant is leuk voor gezinnen met kleine kinderen, maar. Als het mooi weer is kun je heerlijk op het terras zitten De kaart is alleen weinig bijzonder.
Rob En Hanna B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een gewoon normaal restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening.
Berny V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hadden prachtig weer. Veel schaduwplekken en op zo'n zonnige dag was het heerlijk rustig!! Goede parkeergelegenheid!!
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We waren met z'n vieren: twee volwassenen en twee kinderen. De pannenkoeken waren super, we hadden een geweldige avond. Iedereen dik tevreden.
Roswitha W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij hebben er gistermiddag gegeten, 5 volwassenen en 1 kind. Het is een prachtige locatie, maar wat was mijn eten een teleurstelling! Ik had de steak medium met pepersaus bestelt. Het kwam rare op tafel. Op de vraag van een hele fijne jonge serveerster, of alles naar wens was, heb ik het aan haar laten zien. Zij nam direct mijn bord mee terug naar de keuken, waarna ik het vlees - nog steeds donkerrood, maar nu compleet bedekt met saus - terug kreeg. Ik heb het haar laten weten en "mocht" achteraf de volle prijs betalen. Om de verjaardagsstemming aan onze tafel niet te bederven heb ik betaald maar zal er nooit meer gaan eten.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige omgeving.
Nienke C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke service van het personeel.
Fijn dat er een allergenenkaart aanwezig is!
Kortom het was lekker en gezellig.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij komen zeker terug.Was Gezellig en de Dames waren ook vriendelijk.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Hier recent met 15 man geluncht, echt perfect geregeld. De kinderen kunnen heerlijk spelen en de zeer uitgebreide kaart biedt voor ieder wat wils. Het eten is gewoon goed en de porties ruim. De bediening had het druk (zoals bijna altijd) maar iedereen was erg vriendelijk. Het is vaak een prettige drukte (chaos) daar moet je wel van houden.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een prachtige locatie. Midden in de stad een plek die meer doet denken aan de Veluwe of de Utrechtse heuvelrug.
Het eten is goed, maar ook niet meer dan dat. Wij aten gegrilde zalm met bijlage en de Pex hamburger. Met bier en wijn erbij rekenden we 43,00 euro af.

De bediening is top. Vriendelijk en voorkomend.
Het restaurant is zeer geschikt voor mensen met kinderen.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Op een zomerse namiddag op het terras beland van dit restaurant. Het duurde even voor men ons in de gaten had, we zaten in een soort loungehoek maar toen men wist dat wij er zaten geen gebrek aan belangstelling. Na wat gedronken te hebben van een overigens goede huiswijn wat te eten besteld. De kaart is redelijk klein maar voor elk wat wils. Mij werd geadviseerd de gegrilde zalm en mijn tafelgenoot nam een salade met zalm. Het eten is er prima en voldoende. Leuke plek op een mooie zomerdag.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een geweldige locatie, midden in de fraaie Bosjes van Pex. (Vandaar de naam Pex) De pannenkoeken waren snel op tafel en smakelijk. Niet heel bijzonder, maar gewoon goed. De service is prima en met een glimlach. Het decor is top! Leuke zaak om op een zondagmiddag even lekker te chillen in de zon.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ben geen liefhebber van eten op de zaterdag avond. Topdrukte. Meerdere familiefeestjes. Knap hoe deze organisatie er in slaagt iedereen strak te bedienen. Lieve jonge meisjes. Handig met die handheld computertjes. Leuk humeur. Hoofdschotel Indisch lopend buffet. Heerlijke sateh. Brilliante kitimoen(zure komkommer). Toe cheesecake uit de eigen collectie. Niet goedkoop gekmakend lekker. Daar ga ik voor terug.