Restaurant Pex

Evert Wijtemaweg 5 2565 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pex

Veelzijdige locatie

Restaurant PEX ligt op een verrassende plek in het bos, vlakbij het centrum van Den Haag. Hier kom je even bij van de drukte van alledag. Alleen of met vrienden en familie. Ook kinderen zullen zich hier heerlijk vermaken in de mooie kinderhoek. PEX biedt behalve de mooie liggen en een heerlijke kaart nog veel meer. In de vergaderzalen kun je ook terecht met je collega’s of zakenrelaties. Alle faciliteiten zijn aanwezig.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Pex

• : Gratis parkeerplaats voor de deur & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pex

Nico M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Bijzonder vriendelijk meisje dat de sfeer goed aanvoelt. We zaten prinsheerlijk op het terras op deze zwoele zomeravond. Een cocktail erbij, wat breekbrood. Kostelijk!
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het gehele gezelschap was zeer enthousiast geen wanklank.
het was dus een geweldig geslaagde viering van mijn tachtigste verjaardag.
M A V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De viering van de 60 jarige bruiloft van mijn ouders verliep goed en volgens eerder gemaakte afspraken. Minpunt was dat 3 personen waaronder het bruidspaar, asperges/krieltjes/friet/zalmfilet bestelden. Een groot deel van het gerecht, te weten de asperges krieltjes en friet bleken koud. Teleurstellend en niet lekker.
Verder as het een geslaagde avond mede door het vriendelijke personeel.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het ideale restaurant om met kinderen een familiefeestje te vieren.
Het personeel heeft een engel gedoeld!!! Gevallen chocomelk? Geen probleem! Ze lossen vriendelijk het probleem op.
Het eten is goed en snel geserveerd.
Voor de kinderen is een speelhoek en buiten springkussen.
Makkelijk te bereiken en parkeren.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Wij komen er met enige regelmaat, Restaurant Pex. Al is het maar om een kopje koffie te drinken met een sportvriend of met familie terwijl kleindochterlief zich vermaakt op het springkussen. Wat opvalt aan de uitspanning - die midden in de Bosjes van Pex staat - is de informele uitstraling. Ook de menukaart oogt op het eerste gezicht wat sober, wat in schril contrast staat met de prima kwaliteit en hoeveelheid van het gebodene. Er is voor elk wat wils, want het is een echt familierestaurant en, wat je noemt, 'kidsproof'. Geen restaurant voor 'snobs' denk ik zo. Des te verrassender was dan ook het eten. Alles was even lekker: het breekbrood was vers en warm-knapperig, de pompoensoep smakelijk en zo heet als soep opgediend moet worden. dat gold ook voor de cappucino achteraf. Zelf nam ik vooraf een voortreffelijke, goed gevulde Ceasarsalade met gamba's, mijn tafelgenoten gefrituurde/gebakken gamba's als voorafje, saté en biefstuk. Een van ons had nog ruimte voor een toetje, dat was een bordje met twee royale puntjes brownies met vanille-ijs en slagroom. Wat ook meewerkte was het weer, we waren er op die warme 19 april 2018 en zaten ook buiten. Zelf vind ik buiten eten niet ideaal voor een 'officieel etentje', maar binnen zitten was met dit weer geen optie.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Goed ontvangen voor zakelijke bijeenkomst. De locatie ligt in een groene omgeving. Ook gratis en ruime parkeergelegenheid zijn belangrijke elementen om hier weer een reservering te doen voor teambijeenkomsten.
Hagen C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Pannenkoeken restaurant, maar de ingrediënten (banaan, tomaat etc.) worden niet meegebakken. Dit.omdat "kookplaat anders aanbakt". Het gevolg is een pannekoek met losse ingrediënten er boven op, niet smakelijk dus.
wilma F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Pex wist zich te onderscheiden van alle andere m.b.t het ontbijt. Heerlijk warm vers brood, ruim salade en een vleeswaren en kaasplank waar je u tegen zegt.
Een ieder met wie ik ga ontbijten geef ik altijd direct aan naar pex te willen om boven beschreven reden.
Tot mijn grote spijt is het ontbijt bij PEX het zelfde doorsnee ontbijt geworden als bij alle andere.
Zo jammer....kom helaas niet meer....
jaschild .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het Paasontbijt beviel ons goed. Extra verrassing voor kinderen was leuk. Restaurant is mooi gelegen in de bosjes van Pex.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het pas ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Producten werden steeds aangevuld, niets tekort dis. Service was prima. We hebben een gezellige tijd gehad!
Robbie H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
aardige medewerkers maar....oh oh oh...niet lopen what's appen in de gang maar beter even bezig zijn met tussen de tafels aanwezig zijn en blijven....daar zitten wij als klanten, kom s.v.p. met 4 menu kaarten i.p.v. 3, we zijn tenslotte met zijn vieren. niet de glazen en flesjes tussen je vingers klemmen en dan samen aanreiken, maar ff neerzetten, stuk voor stuk en desnoods een laagje inschenken; leuker, beter en ...wat klantgerichter...zeg ook eens tot ziens als de mensen weggaan...dan voelen we ons een beetje belangrijk als klant. We blijven komen, wekelijks....maar oh...oh...oh.. het blijft jammer.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gezellig bij de bar, goede bediening.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het etentje ter gelegenheid van de 80ste verjaardag van mijn man, is samen met de familie geweldig verlopen. Wij danken het bedienend personeel voor de goede en snelle bediening!!!! Wij komen zeker nog eens terug!
Warm aanbevolen!
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
de bediening was heel vriendelijk, eten heel goed en een goede embiance. Een aanrader voor jong en oud.
Bij mooi weer een heerlijk buiten terras. En voor kinderen speelgelegenheid genoeg.
marjadeleef .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij komen gemiddeld twee keer per jaar met dan weer acht, dan weer twaalf oudere "meisjes" van onze jeugd-operetteclub bij jullie lunchen en dat bevalt ons prima! We zijn heel blij met jullie!!!
G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Reserveren, ontvangst en eten :prima!
Plaats naast een deur naar buiten, welke ook constant gebruikt werd :slecht!
Bediening, telkens het idee dat we het over ons heen zouden krijgen, wat niet gebeurde :matig!
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima eten maar veel te veel.
Stefanie T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Zowel vleesgerechten als pannenkoeken. We waren met 4 volwassenen en 2 kinderen. Na het eten konden de kinderen nog even lekker spelen invet vossenhol. En tot slot kregen ze nog een cadeautje. Groot feest dus.
Enige "minpunt": de pannenkoek voor de jongste (2jaar) was veel te groot! Ze heeft 1/3e opgegeten en is een goede eter.
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super leuk mijn feest gevierd bij PEX met 70 mensen, waaronder veel kinderen. Vooraf alles doorgesproken en op de dag zelf alles precies zo uitgevoerd. Goede bediening, lekker eten, mooi plek. Helemaal top!
ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De prijs voor het ontbijt aan de hoge kant.
Teleurstellend dat voor het 2e kopje thee extra betaald moet worden.
Het ontbijt was verder prima verzorgt.