Restaurant Perron 3

Zuidlaarderweg 14 9482 TW Tynaarlo Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Perron 3

Drenthe, bekend om de eeuwenoude hunebedden en uitgestrekte natuur, maar dat is niet alles. Ook op het gebied van uit eten gaan, heb je er genoeg keus. Zo lichten we hier graag Perron 3 in Tynaarlo voor je uit. Gelegen aan een oude spoorlijn, de naam had niet toepasselijker gekozen kunnen worden, vind je dit restaurant waarbij het vertrekpunt net iets anders is dan je bent gewend. Stereotyperingen zijn bij Perron 3 passé. Eigenaren Ina en Hendrik hebben de rollen geswitcht. Ina straalt in de keuken, Hendrik is de aangewezen persoon voor een hartelijk ontvangst. De echte ouderwetse liefde proef je hoe dan ook overal in het restaurant terug. Maak binnenkort eens een tussenstop om gezellig met vrienden of familie uit eten te gaan bij Perron 3.

Meer informatie over restaurant Restaurant Perron 3

• : Gratis ruime parkeerplaats

Woensdag tot en met Maandag vanaf 16:30 uur (dinsdag gesloten)
Andere tijden mogelijk op reservering.

Uitmuntend
9,3
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Perron 3

Gerla N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik vond het erg gezellig en het eten was heerlijk .....! Ik kan het zeer aanbevelen ...! We komen zeker weer .....!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zeer verrassend gegeten! 25 jaar in het noorden gewoond en waren hier nu voor een bezoek! Nooit geweten dat je hier zo leuk kon eten!
Vriendelijke bediening, prima keuken en heerlijke Duitse wijn ! Een aanrader voor deze omgeving. Gaan dit doorvertellen en komen zeker terug!
Elsbeth S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten met de kinderen. De gerechten werden geserveerd door de eigenaar en een medewerker. Ze waren vriendelijk en deden erg hun best om het ons naar de zin te maken. De gerechten waren smaakvol en ruim voldoende. Er was voldoende keus, ook voor vegetariërs. De ambiance is netjes en verzorgd, maar een beetje kaal. Een tafelkleed i.p.v. een papieren placemat geeft al gauw meer sfeer. Het was wel erg rustig voor een zaterdagavond.
Lynn M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten was ècht heerlijk en met zorg en liefde bereid. De sfeer is gezellig en de gastheer heeft oog voor zijn gasten. Dineren in dit restaurant is absoluut aan te raden.
Leonie M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gezellig knus restaurant, zeer vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was ook echt heerlijk en meer dan genoeg!
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vanuit Buitenpost via Iens (goede cijfers!) bij dit restaurant in Tynaarlo terechtgekomen. En ons oordeel is dat ze hun hoge cijfer volledig hebben waargemaakt. De ambiance was plezierig en ongedwongen, en datzelfde gold voor de bediening. En het 4-gangen verrassingsmenu was voortreffelijk! Kortom: een aanrader en een adres om zeker nog eens terug te komen! Ga zo door!
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij zijn met zes personen aangeschoven in dit restaurant. Allen hebben het 4 gangen verrassingsmenu genomen. Je kunt aangeven of je een verrassing wilt met vis of vlees. De amuse bestond uit een eigen gerookt plakje zalm met een citroen mouse-je. Heerlijk! Verder genoten van alle gangen. Ook het dessert vanille ijs, slagroom en een stukje eigen gemaakt yoghurtijs vruchten taartje viel goed in de smaak. De maaltijd afgerond met koffie en een 14 jaar oude whisky (Oban) Trouwens leuk zo'n whisky kaart met malt whisky's. Men serveert de whisky in echte whisky glazen, dus niet in een tumbler glas. De bediening was netjes en persoonlijk. Er is geen haast en je kunt de tijd nemen die je nodig hebt.
Het restaurant ligt misschien niet erg gunstig, maar laat dat je niet weerhouden het is zeer de moeite waard! We komen zeker terug.

Tip voor de eigenaar: Op de whisky lijst zou de enige Drentse malt whisky "Den Hool" niet misstaan.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
All een aantal keren heerlijk en gezellig gegeten bij Perron 3. Leuke eigenaar en altijd goede bediening met kwaliteit gerechten. Ger van Nijkerken
rommie J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij hadden een 4 gangen verrassingsmenu en elke gang was van uitstekende kwaliteit.
Mede door de vriendelijke bediening een zeer geslaagde avond.
Groeten uit Hoogezand.
Wim Jan W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima ontvangst door de eigenaar/gastheer. Correcte bediening en uitstekende gerechten.
Alle 4 de gasten waren zeer tevreden.
Bij binnenkomst gluurden 6 uitmuntende single malt whisky's ons aan.
Bij de koffie na dus een Lagavulin 16 jaar genomen.
Perron 3 is dus een aanrader wat ons betreft. Zeker voor gasten die ook een treinen hobby hebben.
De inrichting aan de wanden is zeker de moeite van het bekijken waard.
A.W. B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Goede ontvangst, leuk ingericht volgens stationsthema en een uitgebreide kaart. Bediening vriendelijk en correct. Leuke aardappelverrassing. Alles is zeer schoon en netjes.
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prettige, originele omgeving om gezellig en heerlijk te tafelen. Zonder hinderlijke achtergrondmuziek, met prima kaart, heerlijk eten en drinken en gastvrij personeel. We komen uit Deventer nog graag eens !
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Eten was lekker, bediening goed
Zeker voor een herhaling een aanrader

Uit Hoogezand
H. W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten. Ruime hoeveelheid bijgerechten en erg gevarieerd. Prima bediening!
Tinus V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vrijdagavond 17 november hier gegeten met vrienden.
Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu gekozen.
Wat wij voorgeschoteld kregen was van een hoog niveau. Het zag er goed uit met zeer bijzondere en verrassende details. De bediening was zoals het hoort, oplettend, correct, maar niet opdringerig.
Door de ongedwongen en huiselijke sfeer werd het vanzelf later dan verwacht.
Kortom een perfecte avond vol verrassingen.
Een aanrader!!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer gastvrij, goede tafel, bediening uitstekend, eten erg goed.
Relia U.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Sfeervol ingericht en een gezellige sfeer
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We aten een verrassingsmenu, wat een waarlijke verrassing betekende. Heerlijk eten voor een lage prijs met een persoonlijke bediening. Aanbevolen!!!!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima keuken.
Jammer dat er zo weinig gasten zijn
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijk personeel, zeer verzorgd en op verzoek iets extra's gemaakt waar ik verzot op ben. Vers gemaakt en zeer ruim zowel warme als koude (salade) groenten. Aanrader.