Restaurant Perron 3

Zuidlaarderweg 14 9482 TW Tynaarlo Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Perron 3

Drenthe, bekend om de eeuwenoude hunebedden en uitgestrekte natuur, maar dat is niet alles. Ook op het gebied van uit eten gaan, heb je er genoeg keus. Zo lichten we hier graag Perron 3 in Tynaarlo voor je uit. Gelegen aan een oude spoorlijn, de naam had niet toepasselijker gekozen kunnen worden, vind je dit restaurant waarbij het vertrekpunt net iets anders is dan je bent gewend. Stereotyperingen zijn bij Perron 3 passé. Eigenaren Ina en Hendrik hebben de rollen geswitcht. Ina straalt in de keuken, Hendrik is de aangewezen persoon voor een hartelijk ontvangst. De echte ouderwetse liefde proef je hoe dan ook overal in het restaurant terug. Maak binnenkort eens een tussenstop om gezellig met vrienden of familie uit eten te gaan bij Perron 3.

Meer informatie over restaurant Restaurant Perron 3

• : Gratis ruime parkeerplaats

Woensdag tot en met Maandag vanaf 16:30 uur (dinsdag gesloten)
Andere tijden mogelijk op reservering.

Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Perron 3

Thea H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gekozen voor het verrassingsmenu. Dat was supervers klaargemaakt en erg lekker met een paar verrassende smaakervaringen!
Catry R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Tweede keer dat wij hier gegeten hebben.
Allerhartelijkst ontvangst door de gastheer zelf. Het eten is heerlijk en de borden zijn zorgvuldig opgemaakt.
Zeer vriendelijke bediening. Kortom echt een aanrader.
Arjsn V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten met super gerechten en een prima bediening, we hebben genoten! Zeker een plek om terug te gaan. Dit is echt gastheerschap.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Een restaurant waar je je welkom voelt, gastvrij en mooie inrichting mbt tot de naam. Het eten was in een woord fantastisch. Veel huisgemaakte gerechten die bijzonder smaakvol en apart zijn. Ruime porties en heerlijke groentes erbij. Iets extras is hier ook geen probleem en wordt met enthousiasme gebracht. Gezellige bediening. Kortom: een toppertje met prima prijs/kwaliteit.
Groetjes uit Rotterdam
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Groetjes uit Rotterdam
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten en zonder meer vriendelijke bediening,
Tjitske R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten vanavond net z' n vieren. Rustig kunnen tafelen net goede bediening. We komen zeker eens weer !
Henco H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De kok in de keuken verstaat haar vak. Samen met de prettige en alerte bediening zorgden zij ervoor dat wij heerlijk hebben gegeten. We komen nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat hebben wij genoten! Het eten is voortreffelijk, de gastheer geeft je een heel welkom gevoel en de ambiance is super ontspannen. Elk gerecht is een genot. De aankleding van het restaurant is heel leuk door allerlei perron/trein dingen. Toen de eigenaar na het eten hoorde dat we te voet vanaf ons hotel waren gekomen vroeg hij zelfs of hij ons met de auto terug zou brengen. Oh ja en als je een fooi geeft gaat die naar KNGF geleide honden. Een echte aanrader.
Henriet H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Prima smaken. Goede sfeer. Erg goede bediening. Opmaak van de borden kan beter, maar de ruime porties en geweldige smaken, maken dat ruimschoots goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben enorm genoten! De gerechten waren heerlijk, de gastheer gaf ons een uiterst welkom gevoel en de sfeer was erg ontspannen. Het was gewoon helemaal af. Sinds lange tijd heb ik niet meer zo lekker en gezellig gegeten en dat voor een hele prima prijs. Ooh ja en als je een fooi geeft gaat die naar KNGF blindengeleidehonden, dat vind ik een mooie geste.
Wilm B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Wij zijn hier heen gegaan omdat wij dachten dat dit via de AH actie kon. Via de website van iens is dit voor ons niet duidelijk omschreven. De eigenaar legde ons uit dat zij niet mee doen. Ook de redenen. Voor mij heel fijn om te weten waarom. Wij hebben besloten om te blijven eten. En is ZEER ZEKER de moeite waard. Als wij weer uit eten gaan en we zijn in de buurt komen wij weer terug. Complimenten aan de kok, goede service, hoefden niet te lang te wachten precies goed voor ons. Al met al een geslaagde avond die ik anderen zeer zeker aanraadt.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
éénmalig
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Van amuse tot aan het afsluitend kopje cappuccino; alles perfect verzorgd.
Dit restaurant is zeker een aanrader. Heerlijke producten, veel eigen gemaakt (rabarber, bonbons, aardappel schijfjes). Goede bediening, vriendelijk en correct. We komen zeker een keer terug!
Pat B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Bij toeval hier met een groep vegetariërs terecht gekomen. Lekker gegeten, perfecte porties en vlotte en vriendelijke bediening.
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Uitstekend restaurant, goede bediening. Zeer goede keuken. Aan te bevelen..................................................................
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
lekker gegeten, prima terras, wel lawaaierig mn door de langs rijdende treinen
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima restaurant om een keertje heen te gaan. geen aan- maar ook geen af-rader
Griet K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Dede alleen zo moeilijk dat we apart wilden afrekenen! Beetje vriendelijker graag de volgende keer!
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Hoffelijk en met persoonlijke aandacht