Restaurant Perron 3

Zuidlaarderweg 14 9482 TW Tynaarlo Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Perron 3

Drenthe, bekend om de eeuwenoude hunebedden en uitgestrekte natuur, maar dat is niet alles. Ook op het gebied van uit eten gaan, heb je er genoeg keus. Zo lichten we hier graag Perron 3 in Tynaarlo voor je uit. Gelegen aan een oude spoorlijn, de naam had niet toepasselijker gekozen kunnen worden, vind je dit restaurant waarbij het vertrekpunt net iets anders is dan je bent gewend. Stereotyperingen zijn bij Perron 3 passé. Eigenaren Ina en Hendrik hebben de rollen geswitcht. Ina straalt in de keuken, Hendrik is de aangewezen persoon voor een hartelijk ontvangst. De echte ouderwetse liefde proef je hoe dan ook overal in het restaurant terug. Maak binnenkort eens een tussenstop om gezellig met vrienden of familie uit eten te gaan bij Perron 3.

Meer informatie over restaurant Restaurant Perron 3

• : Gratis ruime parkeerplaats

Woensdag tot en met Maandag vanaf 16:30 uur (dinsdag gesloten)
Andere tijden mogelijk op reservering.

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Perron 3

Jean-Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Vriendelijke en vlotte bediening.
L. K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Super gastheer! Het eten een beetje flauw c.q.. zoutloos. Sfeer was erg authentiek. Het had persoonlijk van mij wel iets gemoderniseerd mogen.
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Gezellig ingericht in het thema van treinen en reizen. Heerlijke jaren 60 muziek. Fijne stoelen.
Klaas E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Fantasieloos en niet uitnodigend. Probeer een plaatje van een bord te maken want dat verhoogt de lust.
Catry R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We waren hier voor de derde keer. Het eten was heerlijk, zoals altijd.
De opmaak van de borden leek iets haastig afgemaakt.
De bediening was vriendelijk. Maar we misten de persoonlijke touch van de eigenaar die helaas niet aanwezig was.
Jansen J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Makkelijk parkeren. Vriendelijke ontvangst. Snelle bediening. Heerlijk gegeten.
Jelleke S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Welkome ontvangst, niet opdringerig bij de bediening,
Kwamen wel vragen off alles naar wens was.
Voor herhaling vatbaar!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten. De surf en turf en kalfslever met mooie seizoensgroenten als bijgerecht. Wat een fijne persoonlijke bediening!
Nanouk B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Verrassingsmenu is ‘n absolute aanrader! Heerlijk! ‘n Groot compliment aan de kok! O ja, ook de bediening is super! ‘n Dikke 10 dus!!
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gekozen voor het verrassingsmenu. Dat was supervers klaargemaakt en erg lekker met een paar verrassende smaakervaringen!
Catry R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Tweede keer dat wij hier gegeten hebben.
Allerhartelijkst ontvangst door de gastheer zelf. Het eten is heerlijk en de borden zijn zorgvuldig opgemaakt.
Zeer vriendelijke bediening. Kortom echt een aanrader.
Arjsn V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten met super gerechten en een prima bediening, we hebben genoten! Zeker een plek om terug te gaan. Dit is echt gastheerschap.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Een restaurant waar je je welkom voelt, gastvrij en mooie inrichting mbt tot de naam. Het eten was in een woord fantastisch. Veel huisgemaakte gerechten die bijzonder smaakvol en apart zijn. Ruime porties en heerlijke groentes erbij. Iets extras is hier ook geen probleem en wordt met enthousiasme gebracht. Gezellige bediening. Kortom: een toppertje met prima prijs/kwaliteit.
Groetjes uit Rotterdam
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Groetjes uit Rotterdam
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten en zonder meer vriendelijke bediening,
Tjitske R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten vanavond net z' n vieren. Rustig kunnen tafelen net goede bediening. We komen zeker eens weer !
Henco H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De kok in de keuken verstaat haar vak. Samen met de prettige en alerte bediening zorgden zij ervoor dat wij heerlijk hebben gegeten. We komen nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat hebben wij genoten! Het eten is voortreffelijk, de gastheer geeft je een heel welkom gevoel en de ambiance is super ontspannen. Elk gerecht is een genot. De aankleding van het restaurant is heel leuk door allerlei perron/trein dingen. Toen de eigenaar na het eten hoorde dat we te voet vanaf ons hotel waren gekomen vroeg hij zelfs of hij ons met de auto terug zou brengen. Oh ja en als je een fooi geeft gaat die naar KNGF geleide honden. Een echte aanrader.
Henriet H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Prima smaken. Goede sfeer. Erg goede bediening. Opmaak van de borden kan beter, maar de ruime porties en geweldige smaken, maken dat ruimschoots goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben enorm genoten! De gerechten waren heerlijk, de gastheer gaf ons een uiterst welkom gevoel en de sfeer was erg ontspannen. Het was gewoon helemaal af. Sinds lange tijd heb ik niet meer zo lekker en gezellig gegeten en dat voor een hele prima prijs. Ooh ja en als je een fooi geeft gaat die naar KNGF blindengeleidehonden, dat vind ik een mooie geste.