Restaurant Perron 3

Zuidlaarderweg 14 9482 TW Tynaarlo Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Perron 3

Drenthe, bekend om de eeuwenoude hunebedden en uitgestrekte natuur, maar dat is niet alles. Ook op het gebied van uit eten gaan, heb je er genoeg keus. Zo lichten we hier graag Perron 3 in Tynaarlo voor je uit. Gelegen aan een oude spoorlijn, de naam had niet toepasselijker gekozen kunnen worden, vind je dit restaurant waarbij het vertrekpunt net iets anders is dan je bent gewend. Stereotyperingen zijn bij Perron 3 passé. Eigenaren Ina en Hendrik hebben de rollen geswitcht. Ina straalt in de keuken, Hendrik is de aangewezen persoon voor een hartelijk ontvangst. De echte ouderwetse liefde proef je hoe dan ook overal in het restaurant terug. Maak binnenkort eens een tussenstop om gezellig met vrienden of familie uit eten te gaan bij Perron 3.

Meer informatie over restaurant Restaurant Perron 3

• : Gratis ruime parkeerplaats

Woensdag tot en met Maandag vanaf 16:30 uur (dinsdag gesloten)
Andere tijden mogelijk op reservering.

Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Perron 3

Griet K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Dede alleen zo moeilijk dat we apart wilden afrekenen! Beetje vriendelijker graag de volgende keer!
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Hoffelijk en met persoonlijke aandacht
Rosa L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Vriendelijke bediening. Lekker gegeten op het terras.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Prima eten en vlotte vriendelijke bediening.
Terras rumoerig door passerende treinen en ander verkeer.
Kom graag nogmaals
Colinda M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening en een leuke entourage! Komen snel weer!!
Cisca E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijke asperges van eigen teelt gegeten en een perfect bereide tournedos. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug!
Anki C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een absolute aanrader voor goed bereide en klassieke gerechten!! Carpaccio van Drents vee uitmuntend! Asperges uit Drenthe op aanraden van de eigenaar gekozen, als Limburgse vond ik dat wel een uitdaging, maar super smakelijk bereid en heerlijk van smaak! De hoofdgerechten komen met verschillende garnituren van salade tot warme groenten en diverse aardappels. Dessert ook heerlijk ik kon niet stoppen met eten! Een aanrader als je in de buurt bent!!!
Rolinka W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten; goede porties
irenke K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
overheerlijke asperges gegeten en heel gezellige bediening en sfeer!
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijke asperges en vriendelijke bediening met gevoel voor humor!!
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijke asperges
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij waren op vakantie in Zeegse en zochten een leuk restaurant om te gaan eten. Op de heenweg hadden wij buiten al een oude locomotief zien staan en na een korte zoektocht op iens vonden wij Peron3. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar van het restaurant die met ieder een praatje maakte maakte, dit wekte al gelijk een leuke en huiselijke sfeer. Het eten wordt door zijn echtgenote vers bereid en dat was te proeven! Het was heerlijk. De gerechten waren mooi opgemaakt en ook de side gerechten waren goed bereid...met name de huisgemaakte rabarber!! Als wij nog eens vanuit Naaldwijk die kant op gaan, dan gaan we er zeker weer eten.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Perron 3 is bij ons vooral befaamd door het Aspergemenu.
Ze waren er weer en alles klopte. Gewoon super gegeten
aanrader
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer gastvrij en goed eten echt voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn. Eigenaar erg aardig en geeft goede informatie over de gerechten.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Verwacht hier geen super-geraffineerde liflafjes. Maar wel zorgvuldig bereide mooie keukenklassiekers. Hier met 5 personen uitstekend gegeten in dit charmante kleinschalige restaurant vol trein-parafernalia.
Zeer betaalbare huiswijn, attente bediening. Aanrader dus!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Het eten kwam heet en in 1 keer aan tafel, de drentse asperges waren heerlijk en de
rib roast was fabuleus. Het eten was uitgebreid en de ontvangst was zeer gastvrij. Een aanrader!
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
altijd gastvrij en persoonlijk .lekker eten en met iens te goedkoop
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voorgerechten smaakloos en leken rechtstreeks uit de groothandel te komen,. Geitenkaas waren plakken, salade had geen dressing en honing was niet te vinden. Vlees van hoofdgerecht was goed maar bijgerechten slecht, brocolli en witlof kapotgekookt, aardappels koud en rabarber moet je van houden (ik ken het alleen als toetje). De pepersaus was wel lekker. Toetjes hebben wij niet geprobeerd, alles wat wij voorbij zagen komen leek hetzelfde en na ruim 3 uur voor een voorgerecht en hoofdgerecht wilden wij gewoon naar huis. Zelf met weer 50% korting zou ik hier niet meer terug gaan, smaken verschillen.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima restaurant met heerlijke gerechten, ruim voldoende, vriendelijke, snelle bediening, zeker een plek om nog eens naar toe te gaan, een aanrader om je lekker te laten verwennen.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heel prettige ontvangst, heerlijk gegeten kortom zeker voor herhaling vatbaar.