Over het restaurant Restaurant Pearl

Seizoenskeuken aan het Noordeinde

Omgeven door de rijke geschiedenis en cultuur van het Mesdagkwartier eet je hier tijdloze, Franse gerechten aangevuld met accenten van Nederlandse bodem. De schitterende inrichting is geïnspireerd door een van Neerlands beroemdste schilders: Vermeer, en zijn schilderij Meisje met de Parel. Klassieker krijg je het haast niet.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Pearl

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 06:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De gerechten waren prachtig om te zien en smaakte pefect. De bediening was erg leuk en goed met kennis van zaken. Hadden een wijn arrangement erbij genomen en die smaakte uitstekend bij de gerechten.
Hoop dat ze de actie van AH vaak zullen steunen. Na afloop kwam er een extra dessert met in chocolade geschreven gefeliciteerd, vierde namelijk dat ik met pensioen ging.
Wij komen beslist terug.
boersmavanruijven .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Via de AH actie, kregen wij een driegangen verrassingsmenu van de chef. Van te voren kun je aangeven waar je allergisch voor bent of wat je niet graag eet. Voor het hoofdgerecht kon je kiezen uit vis of vlees.
Iedere maand is er een ander verrassingsmenu. Het voorgerecht bestaat in de maand juli uit een stukje rauwe zalm, versierd met een piepkleine panna cotta met groenten erop. Mijn hoofdgerecht was biefstuk in reepje gesneden met pompoen en bietensaus. De witvis lag op een bedje van spaghetti. Als dessert verschillende kleine hapjes waaronder een macaron. WIj hebben heerlijk gegeten, maar omdat wij thuis geen zout gebruiken, was voor mij de rauwe zalm en de biefstuk wel aan de zoute kant.
erica V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Was een mooie avond in een ontspannen sfeer. Is echt 'n goed restaurant (eten en bediening). Aanvankelijk zouden we ergens anders eten (op het strand) maar door het wat mindere weer zijn we naar Pearl gegaan. Goed getroffen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prachtige locatie. Eten zag er prima verzorgd uit. Toch hadden we iets meer creativiteit verwacht.
Maar misschien lag dat aan het AH concept.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijke smaken, goede ingrediënten en het zag er prachtig uit. De bediening was viendelijk en correct. Alleen hadden de broodjes iets verser kunnen zijn.
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voor mijn verjaardag wezen eten. Servies was top. We hadden een viergangen menu met een bijpassend wijnassortiment de gastheer wist ons zeer goed te vetellen welke wijnen hij ons gaf en was duidelijk erg goed op de hoogte van de fijne kant van het vak. Als verassing kreeg ik een extra dessert aangeboden met een bijpassende dessert wijn. Kortom we hebben heerlijk gegeten en de service was top!
marcelvanlandeghem .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het verrassings menu gegeten met de AH kaart, was heerlijk. Werd netjes gevraagd of je allergien had of zo en of je als hoofdgerecht vlees of vis wilde.
gvanhunen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prettige bediening. Wit servies. Mooie gaarheid. Leuk groentepalet. Uitstekende voedingswaarde. Het hoge niveau blijft gehandhaafd. Wat wil je nog meer met dit uitzicht.
delacroix .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vorig jaar aten we bij Pearl stukken beter. De borden zagen er nu weer zeer verzorgd uit, maar met name bij het toetje leek het toch wat geforceerd. De kwaliteit van voorgerecht en hoofdgerecht was prima, maar de kwantiteit van het hoofdgerecht was echt te gering. We verlieten het restaurant met enige honger. Bij de koffie zagen we bij andere tafels dat die begeleid werd door glazen water en lekkernijen. Wij moesten het met 1 klein stroopwafeltje doen.
De bediening was op een enkel foutje na wel in orde (ze hielden keurig rekening met de door ons gewenste wachttijden), maar de prijs kwaliteit verhouding vonden we matig, zeker vergeleken bij vorig jaar!
Emke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Eten en bediening was goed, vooral voor mensen met voedsel intoleranties en glutenvrij dieet kan ik dit restaurant aanbevelen. De keuken heeft erg haar best gedaan om hiervoor gerechten op niveau te creëren. Echt top!!!
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben voortreffelijk en stijlvol gegeten, met een heel vriendelijke en attente bediening.
Voor iedereen die die van lekker eten houdt in een sfeervolle ambiance kan ik "Pearl" zeker aanraden.
Wij komen beslist terug !
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben hier nu voor de tweede keer gegeten, het verrassings menu met vis als hoofdgerecht. En het was weer heerlijk. De bediening is zeer correct en gastvrij. We hebben weer een fijne avond gehad.
MrsLau .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We kwamen hier door eerdere verhalen van vrienden en de AlbertHeijn actie. Mbt de AH actie, je krijgt echt waar voor je geld. Brood en amuse inbegrepen. Heerlijk gegeten, goede smaak en lekker menu. Porties hadden iets groter gemogen, en de groenten soms een tikkeltje gaarder, maar verder was alles top. De bediening deed zijn uiterste best. Daarna nog een drankje gedronken in de SPARK bar, wat ook genieten was. Kortom, een aanrader.
Spj S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Restaurant Pearl is in het Hilton gevestigd.
Schitterend hotel en zeer goed restaurant.
mooie opgemaakte borden.
Perfecte bediening.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ah restaraurantactue met extra tussengerecht en wijnarrangement. Echt heerlijk gegeten en gedronken. Tip: stuur niet steeds een andere ober, zo bouw je geen band op met de gasten. We komen zeker terug
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met ah restaurantactie. 3 gangen menu en amuse gegeten op zaterdagavond 20 mei 2017.
De gerechten waren warm maar net aan. Verder waren de gerechten lekker maar vrij vlak van smaak. Er was niets mee mis, maar je had niets zoiets van zo wat een heerlijke smaken......
Broodje wat we kregen was oud. Fles water €7.-!
Bediening was goed maar. Naarmate het restaurant vol liep schoten de drankjes erbij in.
Er is niets mee, maar zeker niet geweldig
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Eigentijds restaurant op een prima plek. Verrassende gerechten. Vriendelijke bediening. Goede wijnkaart. Prima plek in Den Haag.
Feej .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We waren met AH restaurantactie geweest. 2e 3 gangen verrassingsmenu gratis. Bij binnenkomst prettig ontvangen, we hebben een amuse van gerookte zalm gekregen en brood van het huis gekregen. Het voorgerecht was asperge met ham en ei, asperges waren helaas niet heel vers en zoet. Beetje jammer. Het hoofdgerecht kon je kiezen uit vlees of vis. Mijn man had vis en ik vis genomen. Het was lekker met risotto. Het toetje van een verzameling van ijs, mouse, etc. Ons kindje van 17 maanden heeft lekker met ons mee kunnen eten. Het restaurant was op een zondagavond niet heel druk. Ons kindje kon lekker tussen de gangen door in en buiten het restaurant lopen. Fijn dat het restaurant zo kind vriendelijk is en verschoningsfaciliteiten heeft. Voor ons een extra lokatie om te dineren.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zondag 7 mei met vier personen geluncht bij restaurant Pearl.
Gekozen voor 3 gangen begonnen met een amusesoepje met asperges.
Verder oa kabeljauw gegeten.
Gerechten waren lekker.
Bediening attent.
Alleen jammer dat het terrras niet toegangkelijk is voor rolstoelen.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het is elke keer weer een feest om bij PEARL, het meisje van Vermeer, te dineren.
Ook met een AH bon is de bediening prima en de kwaliteit van het 3 gangenmenu meer dan voortreffelijk.