Restaurant Pearl

Zeestraat 35 2518 AA Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Pearl

Seizoenskeuken aan het Noordeinde

Omgeven door de rijke geschiedenis en cultuur van het Mesdagkwartier eet je hier tijdloze, Franse gerechten aangevuld met accenten van Nederlandse bodem. De schitterende inrichting is geïnspireerd door een van Neerlands beroemdste schilders: Vermeer, en zijn schilderij Meisje met de Parel. Klassieker krijg je het haast niet.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Pearl

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 06:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00

Renée V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
heerlijk gegeten; ongelofelijk verfijnd, verrassend en smakelijk
tijdens het diner voldoende service. voor de koffie moesten we zelf actie ondernemen
Marcel331 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Angelique P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Kevin_123 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prachtig restaurant met mooie gerechten van goede kwaliteit. Verrassende combinaties. Porties wel aan de kleine kant, zeker gezien de prijs.
G. T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij binnenkomst weinig aandacht, maar uiteindelijk naar plaats gebracht. We hadden AH menu, maar bij de vraag waaruit dit bestond, kregen we het antwoord " tja.. wij worden ook door de keuken vaak verrast, zal wel iets met vis en vlees zijn". Na lang aandringen kregen we toch te horen wat ons eten zou zijn. Voorgerecht gegaard hert en hoofdgerecht een witvisje. Beide erg vlak van smaak, durf zelfs te stellen dat de vis geen smaak had. Jammer! Het enige positieve was de wijn, een mooie Argentijnse Chardonnay, maar die hadden we zelf dan ook uitgezocht.
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Uitgebalanceerde en ook verrassende gerechten, mooi opgemaakt, vlotte professionele en prettige bediening. Fijn verzorgd, relaxte sfeer, genoeg redenen nog eens terug te keren.
Rudilafaille .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Sublieme ervaring ! Vanaf de binnenkomst waren ze supervriendelijk, kregen een mooi plaatsje, werden we verwend met amuse. Het was een verrassingsmenu en je kon upgraden naar 4 gangen, wat wij ook gedaan hebben. Ik nam ook het wijn-arrangement erbij en dat is zeker aan te bevelen. Een zeer amusante en professionele uitleg over elke wijn, hetzelfde over de gerechten die bediend werden door de koks. Elk gerecht was een stukje kunst op zich. Zeker eens doen !
19081947 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een geweldige ambiance op een voortreffelijke locatie in de stad. Je wordt als gast echt "in de watten" gelegd. Je merkt dat de bediening heel gemotiveerd is om je een fijne avond te bezorgen.
C K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heelijk en echt verrassend gegeten, met bijzondere cocktail vooraf. De service was extra hulpvaardig en verzorgend, snel, discreet en constructief. De wijn-reis was uitgezocht en gepast. Decoratie en portie met smaak. Tafelen staan ver/naast genoed voor en aangename sfer. En wat wij extra wardeerden, was een kinderen-stoel, nieuw plaatje, bekertje en schaaltje, kinder bestek-set en iets te malen al voraf geplaats. Ook de kinderen-menu was verrassend lekker, goedkoop en met lievde gekookt. Een echter aanrader ook voor mensen met speciale wensen en zonder AH-actie!
Will6118 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij kregen een Amus van kroepoek van zeewier met rivierkreeft en advocado. Dit was echt heerlijk qua smaak en erg fris. Dit smaakte naar meer.
Als voorgerecht kregen wij een zalmtartaar met olijven. Heerlijk fris en vers. Niet te complex qua smaken. Precies goed om van zalm kan genieten.
Als tussengerecht een stuk kabeljauw met pompoenmouse. Heerlijke bedje saus en wat bietjes.
Als hoofdgerecht kregen wij een groot stuk succade met rissoto en auberginemouse. Het eten wat lekker maar iets aan de zoute kant.
Als nagerecht ontvingen wij een stuk chocoladegebak met stukjes peer. Lekkere combinatie, niet te zoet. Heerlijk om af te sluiten.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk menu, goede service door vriendelijke bediening. We moesten zelf om een extra gang vragen en wijnadvies zat er niet in. Dat waren 2 kleine minpuntjes, verder helemaal perfect wat er uit de keuken kwam en de locatie is werkelijk top.
Ingrid200 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Echt geweldig, zowel de gerechten, als de wijnen, als de sfeer, als de bediening. Een echte aanrader. Ook mooi hoe ze rekening houden met glutenbrij en er toch iets speciaals van weten te maken en zeer smakelijk.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg vriendelijke bediening, bijzonder professioneel georgansieerd en een chique oplossing die werd gegeven voor het langere wachten na een (loze) brandmelding. De wijnen pasten bijzonder goed bij de gerechten, top. De avond verliep door de brandmelding anders dan wij hadden verwacht, maar ondanks deze overmacht echt een topavond gehad!
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ondanks loze brandmelding en ontruiming toch een gezellige avond gehad. De gasten werden door het personeel alert en zorgzaam opgevangen met serveren van een hapje en drankje. Personeel verdient een grote pluim.
Ook het het eten was uitstekend en grandioos dat de rekening werd kwijtgescholden wegens de overlast.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik ging weer eens met mijn tante op leeftijd dineren ihkv de AH restaurantactie. Ditmaal bij Pearl in het Hilton Den Haag. Ze boden een verrassingsmenu met keuze uit vlees of vis. We kozen voor vis en kregen, na een originele amuse van spelt, een voorafje van gerookte zalm gegarneerd met interessante zwarte knapperige stukjes (van??), gevolgd door perfect op de huid gebakken kabeljauw met daarbij veel verschillende zeer goed bereide groenten. We zaten nog rustig na te genieten met een glas wijn (uitstekende tip van de bediening) toen het brandalarm afging. Iedereen werd rustig naar buiten begeleid waar we aan de overkant van de straat in regen en wind moesten wachten. De oorzaak bleek uiteindelijk vals alarm in een liftschacht, maar toen had ik mijn tante allang naar huis gebracht. De volgende dag ging ik terug om af te rekenen en te vragen of wij ons nagerecht een andere keer konden komen gebruiken. Tot mijn verrassing werd het diner werd ons aangeboden als compensatie voor het ongemak. Prima service, wij komen graag nog eens terug.
Mcvanduuren .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Spontaan gaan eten op een dinsdagavond en het was verrassend goed! We werden vriendelijk ontvangen en al snel liep het restaurant aardig vol voor de dinsdag. Dit maakt het geheel toch een stuk gezelliger. Desondanks werd er ook zeker de tijd genomen om de wijnen en gerechten toe te lichten en om een praatje te maken.
Wij hadden het 3 gangen verrassingsmenu; voorgerecht was ok/simpel, hoofdgerecht en nagerecht wat meer verfijnd en echt lekker.
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Verrassingsmenu € 35,= (3gangen) met uitbreiding à € 7,50 een 4 gangen diner inclusief amuse en broodje. Super lekkere gerechten met net dat tikje verschil in samenstelling wat het bijzonder maakt. Sfeervol restaurant en goede bediening.
Petrakuijpers .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De ontvangst door Jordy was prima, het verrassingsdiner uitstekend, vol met verrassingen verse ingrediënten en vriendelijk personeel,bij de koffie een chocolade felicitatie omdat we allebei jarig waren, zeer attent! We komen zeker terug.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met de AH actie hier voortreffelijk gezeten en gegeten. We hebben een extra tussengerecht genomen van 7,50 en die was de prijs dubbel en dwars waard, waardoor we onze buik vol hebben gegeten. Echter bij het nemen van een 3 gangen menu zijn de porties prima in orde. Het begeleidende wijnarrangement was zeker naar tevredenheid, vooral de vakkundige uitleg hierover. Ik kom graag een keer terug en zou dan ivm prijsstelling wel gaan voor een menu in plaats van A la carte te gaan kiezen.
R D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een bijzonder aangename verrassing bij 'Pearl', uitermate heerlijk eten van hoge kwaliteit. Personeel was bijzonder attent, enigszins soms leuk amicaal, toch ook op gepaste wijze met afstand en respect. Heel mooi design, rustige sfeer, een weldaad!

2 minpuntjes: men had moeten vragen om de jassen aan te nemen en op te hangen en de deur die als invalideningang functioneert, is zonder begeleiding niet te openen voor iemand in een rolstoel, gaat te zwaar.
Desalniettemin een fantastische avond beleeft bij 'Pearl'.