Over het restaurant Restaurant Pearl

Seizoenskeuken aan het Noordeinde

Omgeven door de rijke geschiedenis en cultuur van het Mesdagkwartier eet je hier tijdloze, Franse gerechten aangevuld met accenten van Nederlandse bodem. De schitterende inrichting is geïnspireerd door een van Neerlands beroemdste schilders: Vermeer, en zijn schilderij Meisje met de Parel. Klassieker krijg je het haast niet.

Halve fles mineraalwater

Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pearl

Theo D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
top avondje personeel professioneel , soepel en snel. Kwaliteit eten ( verrassings menu ) perfect - wijnkeus subliem. Entourage lekker gemakkelijk maar met style.
Met 6 man gegeten voor echt goede prijs . ( 55 euro p/p ) Echt een aanrader - menig klasse restaurant kan hier voorbeeld aan nemen
martine A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lang geleden dat ik zo teleurstellend at. Een verrassingslunchmenu, twee gangen voor 28 euro. Geen amuse, het voorgerecht was volgens mijn moeder van het bord te niezen: klein beetje quinoa, halve groene asperge, 5 stukjes gele biet en 5 halve paarse radijsjes. Het leek alsof de kok het hoofdbestanddeel was vergeten en alleen de garnering opdiende. Na een uur kwam het hoofdgerecht, mooi stukje kabeljauw, die echt prima was. Daarbij zat echter de meest smakeloze pasta die ik in jaren at. Het leek of het rode sausje uit een potje kwam en dan ook nog uit een slecht potje. Volgens mij is 2x 28 euro in totaal 56 euro en geen 57. Jammer jammer jammer. Prachtige omgeving en dan zo koken.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Professioneel personeel beleefd zoals verwacht. De gerechten worden mooi geserveerd. De hoeveelheden zijn aan de magere kant.
Baroos .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gegeten met de AH actie, dus wij hebben een ander/aangepast menu gehad. Gerechten waren lekker, maar niet heel bijzonder. Vooraf zalm, daarna rund, toe chocolade dessert. Wel heerlijke wijnen erbij. Bediening heel goed. Minpuntje vond ik dat het personeel in spijkerbroek loopt, vond ik niet passen bij de entourage.
joke.hania .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten zag er zeer verzorgd uit en was heerlijk. Bediening zou iets alerter kunnen zijn.
Verrassend was dat het restaurant van het Hilton hotel was, de sfeer was dan ook als een hotel-restaurant.
Náhani B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goed gegeten. Ruime keuze van wijnen en cocktails. Mooie ambiance. Het hotel-gevoel blijft wel een beetje. Maar al met al een fijn avondje uit samen.
bergans .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Aangezien het afgelopen woensdagavond vrij vol zat, moesten wij erg lang wachten -gelukkig hadden wij met ons 4 genoeg conversatie- en als compensatie kregen wij extra wijn. Voor ons werd het dus toch een prima avond uit!
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ontvangst vriendelijk, jassen aangenomen.Met lekkere warm broodje en amuse gestart. Voorgerecht fijn gemalen vis met dressing.Hoofdgerecht vis heel goed verzorgd haast geen graten beetgaare groenten heel goed opgemaakt zag er goed verzorgd uit. Dessert warme chocolade met pain damande.Ook heerlijk. De prijs valt reuze mee naar gelang de hoge kwaliteit van het gebodene .
Leuke en beschaafde ambiance. Eric.
georg.frerks .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk eten met amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en toetje en uitstekende advisering van de bijpassende wijn. Prettige bediening die niet te formeel is.
FD T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten kwaliteit van de gerechten was goed. Ik heb wijn arrangemen genomen en het pas heel goed bij de gerechten.
Ik kom zeker weer terug..
van de kreeke W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het AH menu. de ambiance is zeer sfeervol.
De wachttijden op apéritief en de eerste gang van het menu waren exorbitant
lang. Overigens werd dit aan het eind van de avond goedgemaakt met koffie
met mignardises van het huis.

wij kozen voor vis voor- en hoofdgerecht en hebben kennis gemaakt met de
Corvina vis, een zoutwatervis, waarvan wij het bestaan niet kenden. Dit alles
vergezeld van een heerlijke witte sauvignon uit Nieuw Zeeland, die zeer aan de
prijs was (€ 9 per glas).
Alles bijeen een goed bereid menu in een gezellige omgeving.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, waarin we uitstekend zijn bediend!
Met feedback werd gedurende de avond meteen iets gedaan. Het diner had een mooie opbouw en het wijnarrangement paste goed bij het eten.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We zouden uit onszelf niet gauw in een hotelrestaurant in eigen stad gaan eten. We kwamen nu met de Albert Heijn actie hier terecht. Elk gerecht had een eigen karakter, nergens kwamen ingredienten terug. De combinaties waren creatief zonder buitennissig te worden. Het wijnarrangement was bijzonder goed gekozen, de wijnen werden uitgebreid toegelicht aan tafel. Iets te vaak werd geinformeerd of we het lekker vonden, of alles naar wens was etc. Voor 60 plus waren de porties prima, maar jongeren hadden vast graag wat meer vulling, met meer dan twee kleine aardappelkroketjes of een lepel quinoa. Zoals vaak wordt de rekening qua kosten gedomineerd door de drankjes, dus toch meer dan 100 euro voor twee inclusief korting. Maar dat was het waard.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij waren hier op een woensdagavond waardoor er veel aandacht naar ons uitging. Volle uitleg over de gerechten met bijbehorende wijnen. Jonge enthousiaste bediening. Jammer dat terwijl wij nog aan ons dessert zaten de tafels al gedekt werden voor het ontbijt de volgende ochtend. Ook de koffiemachine werd schoongemaakt wat een vervelend lawaai gaf. Maar ik wil niet zeuren. Pearl was helemaal wat wij ervan verwacht hadden. Compliment.
aekep .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer fijne ervaring. Op hoger niveau dineren in een mooie omgeving. De gerechten (zijn verrassingen) waren erg lekker en geen cliché gerechten. De hoeveelheid is precies goed. Wel een klein probleempje bij het hoofdgerecht, maar dat werd prima opgelost. Een uitstekende service, komt niet vaak voor in Nederland. Complimenten aan de medewerkers. De prijs was achteraf iets hoger dan ik had verwacht tijdens het diner, maar ik had aangegeven geen bon te willen, dus kan niets zeggen over waarom de prijs hoger uitviel dan ik had gedacht (kan aan de lekkere wijn liggen). Zeker voor herhaling vatbaar.
1alex2 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening in een mooi restaurant..de verlichting is aangenaam en de verdeling van de tafels geeft veel privacy.
Het eten is met zorg bereid en lekker..alleen iets grotere porties graag !..dan is het nog steeds mooi om te zien

Alexander en Jeanine
mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Giselle H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten de bediening was uitstekend, maar sommige gangen duurden erg lang.
Ook bij andere gasten moest men zich excuseren voor het lange wachten.
Heel prettig dat het menu van de AH actie net zo goed was als de normale kaart.
carlijnraamsteeboers .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ik heb hier samen met mijn moeder met de AH bonnen gegeten. Wij waren een weekend in Den Haag. Wij hebben hier heeerlijk gegeten. Het is een verrassingmenu maar erg lekker! Echt een verrassing in je mond en op je bord! Een heerlijke amuse vooraf, met daarna een heerlijk 3 gangenmenu. Leuke mensen die ons geholpen hebben. Kortom; een echt aanrader!
Lydia E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het is ons prima bevallen,met deze actie is het leuk om te doen.
Ook hebben wij het restaurant al eerder bezocht en toen a la carte gegeten.