Restaurant Pearl

Zeestraat 35 2518 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pearl

Seizoenskeuken aan het Noordeinde

Omgeven door de rijke geschiedenis en cultuur van het Mesdagkwartier eet je hier tijdloze, Franse gerechten aangevuld met accenten van Nederlandse bodem. De schitterende inrichting is geïnspireerd door een van Neerlands beroemdste schilders: Vermeer, en zijn schilderij Meisje met de Parel. Klassieker krijg je het haast niet.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Pearl

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 06:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00

Kim G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met ah restaurantactie. 3 gangen menu en amuse gegeten op zaterdagavond 20 mei 2017.
De gerechten waren warm maar net aan. Verder waren de gerechten lekker maar vrij vlak van smaak. Er was niets mee mis, maar je had niets zoiets van zo wat een heerlijke smaken......
Broodje wat we kregen was oud. Fles water €7.-!
Bediening was goed maar. Naarmate het restaurant vol liep schoten de drankjes erbij in.
Er is niets mee, maar zeker niet geweldig
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Eigentijds restaurant op een prima plek. Verrassende gerechten. Vriendelijke bediening. Goede wijnkaart. Prima plek in Den Haag.
Feej .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We waren met AH restaurantactie geweest. 2e 3 gangen verrassingsmenu gratis. Bij binnenkomst prettig ontvangen, we hebben een amuse van gerookte zalm gekregen en brood van het huis gekregen. Het voorgerecht was asperge met ham en ei, asperges waren helaas niet heel vers en zoet. Beetje jammer. Het hoofdgerecht kon je kiezen uit vlees of vis. Mijn man had vis en ik vis genomen. Het was lekker met risotto. Het toetje van een verzameling van ijs, mouse, etc. Ons kindje van 17 maanden heeft lekker met ons mee kunnen eten. Het restaurant was op een zondagavond niet heel druk. Ons kindje kon lekker tussen de gangen door in en buiten het restaurant lopen. Fijn dat het restaurant zo kind vriendelijk is en verschoningsfaciliteiten heeft. Voor ons een extra lokatie om te dineren.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zondag 7 mei met vier personen geluncht bij restaurant Pearl.
Gekozen voor 3 gangen begonnen met een amusesoepje met asperges.
Verder oa kabeljauw gegeten.
Gerechten waren lekker.
Bediening attent.
Alleen jammer dat het terrras niet toegangkelijk is voor rolstoelen.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het is elke keer weer een feest om bij PEARL, het meisje van Vermeer, te dineren.
Ook met een AH bon is de bediening prima en de kwaliteit van het 3 gangenmenu meer dan voortreffelijk.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De ontvangst alswel het eten zijn zoals we dat gewend zijn altijd van een uitstekend niveau bij restaurant Pearl, complimenten! Ook nu weer heerlijk gegeten, terwijl de menukaarten steeds wisselen. De bediening is uitstekend en zeer gastvrij. Een aanrader voor wie er nog niet is geweest of net als wij graag op herhaling gaan.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gezellige bar. Mooi restaurant. Prima gerechten. Goede service. Tapwater optie zou het nog beter maken.
Ramon B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Lekker geluncht.
Norbert K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goede smakelijke gerechten. De sfeer is redelijk informeel. Amerikaanse touch. De prijs is in overeenstemming met de kwaliteit van de gerechten.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vriendelijke bediening. Sfeervolle ambiance. Eten middelmatig.
Leonardo V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten op de laatste dag van de AH restaurantactie. Gerechten waren smaakvol Rn de wijnen pasten goed erbij. Kom zeker nog eens terug.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk gegeten, gezellige bediening een topper. Het restaurant hoort bij het Hilton. Het Restaurant ziet er gezellig uit. Het was deze avond niet erg druk of was niet voelbaar omdat we verspreid waren neer gezet. Het eten was verrassend en zeker voor herhaling ;nogmaals een aanrader!
rudilafaille .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
tegenover de eerste maal dat we daar subliem hebben genoten, was het nu minder. De bediening was vriendelijk maar koeler, minder persoonlijk en nauwelijks uitleg. Het eten was lekker maar minder uniek als vorige keer. Jammer.
Gita P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk, vriendelijk en sfeervolle restaurant met hele goede service en lekker eten. Zeker een aanrader. Wij hadden een 3 gangen verassingsmenu die heel goed beviel.
Elmer O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Als het toetje iets specialer Was geweest, was het een 10 geweest. Voor de rest was het eten, de speciaal voor Hilton gebottelde wijn "The Pick" en de service perfect.
Absolute aanrader!
Van der hooft W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Echt topavond gehad. Het 4-gangenmenu was heerlijk, de bediening erg vriendelijk. Tempo perfect.
Enige minpuntje: de lange banken zitten echt niet goed. Dus zijn we verhuisd naar een tafeltje met gewone stoelen.
Marlies P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima restaurant, ook met de Ah-bonnen een verfijnd verrassingsmenu, waarbij we ook een amuse kregen. Wachttijden voor voorgerecht, tussengerecht en nagerecht wel erg lang. Maar dat laatste werd goedgemaakt met gratis glas dessertfijn.
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prachtige setting die gedurende de hele avond een dimensie toevoegt aan de dinerervaring. Daarnaast lekker, hetzij niet uitmuntend, eten dat mooi wordt opgediend en met vlagen verrassend is. De bediening is sympathiek en weet een enkele vergissing voortreffelijk te compenseren. Al met al een aanrader!
Gerd-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij maakte gebruik van het AH menu. Was niet te merken aan de bediening of de gerechten. 3 gangen hebben we uitgebreid naar 4 gangen met wijnarrangement. Geweldig gemotiveerd en vrolijk personeel met een gastvrije inslag. Gerechten waren met zorg bereid en smaakten uitstekend. Mooi opgediend en goede bijpassende wijnen.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op zondag 15 januari heerlijk gedineerd bij restaurant Pearl in het Hilton Den Haag - een verrassingsmenu - waarbij we voor alle opties hebben gekozen (vis - zeebaars en vlees eend) dat op een voortreffelijke wijze is bereid. Ontvangst en bediening zijn al net zo goed, zeer vriendelijk, correct personeel dat weet hoe gasten moeten worden behaagd en ontvangen in een zeer representatieve omgeving. Alle lof - gaan binnenkort op herhaling.