Restaurant Pearl

Zeestraat 35 2518 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pearl

Seizoenskeuken aan het Noordeinde

Omgeven door de rijke geschiedenis en cultuur van het Mesdagkwartier eet je hier tijdloze, Franse gerechten aangevuld met accenten van Nederlandse bodem. De schitterende inrichting is geïnspireerd door een van Neerlands beroemdste schilders: Vermeer, en zijn schilderij Meisje met de Parel. Klassieker krijg je het haast niet.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Pearl

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 06:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00

Willem B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op zondag 15 januari heerlijk gedineerd bij restaurant Pearl in het Hilton Den Haag - een verrassingsmenu - waarbij we voor alle opties hebben gekozen (vis - zeebaars en vlees eend) dat op een voortreffelijke wijze is bereid. Ontvangst en bediening zijn al net zo goed, zeer vriendelijk, correct personeel dat weet hoe gasten moeten worden behaagd en ontvangen in een zeer representatieve omgeving. Alle lof - gaan binnenkort op herhaling.
Geralda K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken! Alleen jammer dat als je geen vis eet, je wel een amuse met vis krijgt, dat zou zou beter kunnen!
moniquevandeursen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het was verrukkelijk. De ambiance, bediening, locatie en eten waren boven verwachting. Ook zonder kortingsbon blijft het goed betaalbaar. Een culinair genot, zonder te veel poespas. Voor herhaling vatbaar. Bedankt voor een heerlijke avond.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Restaurant Pearl is een mooi ingericht restaurant met zeer prettige bediening: goede, duidelijke uitleg van wijnen en gerechten en mooie balans van formeel en toch toegankelijk. Wij namen het verrassingsdiner met wijnarrangement. Daar waren we niet heel erg van onder de indruk. Borden waren mooi opgemaakt en het zag er goed uit, maar de gerechten hadden een vlakke smaak en het sprong er niet echt uit.
ruudborgdorff .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het was jammer dat de vis iets te lang doorgebakken was waardoor deze wat droog werd.
De garnituur is beperkt maar wordt op bestelling direct zonder kosten aangevuld.
we komen zeker terug
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. We hadden het 4 gangen verassingsmenu. Het menu was voortreffelijk. De bediending was vriendelijk en attent. Zeker een aanrader
grizzlywilde .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een keurig restaurant met lekker eten. We waren met de AH-actie, dus kregen een (prima) verrassingsmenu. Heb de kaart eigenlijk niet gezien verder. De bediening was erg aardig, maar mocht wat meer attent zijn met de drankjes. Er waren wat momenten dat iemand nog wat had gewild en er in geen velden of wegen een serveerster te bekennen was en een of twee drankjes was men na de bestelling vergeten. Ook mochten de wijnglazen wel van tafel voor diegenen die geen wijn dronken. Maar verder prima en ik zou hier zeker nog wel eens eten.
hildea .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Pearl. De bediening was heel vriendelijk en de ambiance is aangenaam. Alle gerechten smaakten heerlijk en werden mooi opgediend. De begeleidende wijnen waren ook prima. Kortom: een aanrader! Ook zonder de AH-actie is de prijs-kwaliteitverhouding van het menu prima.
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Een geweldige avond gehad met lekker eten en een perfecte zweer, en nog betaalbaar ook !
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ieder jaar gaan wij graag speciaal naar den haag om hier een hapje te kunnen eten. De bediening is kundig en zeer gastvrij! De gerechten zijn erg mooi gepresenteerd, en de smaken uitstekend! Wij hebben genoten van de avond en komen graag weer terug. Blijf zo doorgaan!
Andy O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Erg mooi en cosy ingericht. Personeel van niveau en het eten was erg lekker. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Ik zou zeker nog wel een paar terug gaan.
Nicolet D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
voor de 2e keer bij restaurant Pearl in 1 maand. We hadden nog AH bonnen en Pearl stond er oko bij.
Aangezien ons vorige bezoek heel erg was bevallen zijn we nog een keer gegaan met onze 2 tieners. En wederom uitstekend gegeten. De bediening is prima. Het eten is gewoon heel erg goed en wij zijn echt wel wat gewend.
Als je een goede eter bent neem dan het tussengerecht voor 7,50 extra dat is het dubbel en dwars waard.
Echt een goed adres!
Sannah G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De bediening was top en er werd goed rekening gehouden met de notenallergie van mijn vriend. We hadden het verrassingsmenu via de AH-restaurantactie. Voor mijn vriend werd een nieuw dessert gemaakt omdat er noten in zaten. Verder zag het restaurant er mooi uit en was het eten goed bereid. Ik houd zelf van eten met een meer uitgesproken smaak en wat lekker gekruid is. Dat miste ik een beetje, maar misschien is dat de Franse keuken.
Adrichem A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg vriendelijke ontvangst! Leuke en originele gerechten, goed op smaak en mooi opgemaakt. Speciaal kindermenu met meerdere gangen en zeer redelijke prijzen. Zeer attente bediening, ook richting ons zoontje van drie. Niets was teveel op een toch drukke zaterdagavond. Wij komen zeker weer een keer terug!
d.van.lingen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De tweede keer met de AH-actie. Dit keer met vrienden. Het verrassingsmenu is van redelijke kwaliteit, het hoofdgerecht - allevier kozen we voor vis- sprong er dit keer niet zo uit als de eerste keer. Kruiden vergeten? Toetje (chocoladevarianten) was prima, maar vergt geen superchef om te bereiden.
De opmaak van de borden en bediening was niets op aan te merken. Mooi gedaan, vriendelijke en goede uitleg, geen opdringerige bijschenkers. Jammer dat bij het afrekenen te veel flessen zijn berekend en het flesje water 7 euro blijkt te kosten.
kreek .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij vinden de ambiance heel gezellig. Aan het eten en de service zijn zeker nog punten te winnen.
Ons voorgerecht was heerlijk met 3 bereidingen van biet. Als hoofdgerecht een mooi stukje heilbot,
met een helaas wat vlakke smaak. Op ons dessert hebben we heel lang moeten wachten, omdat
- wij zagen het gebeuren - onze borden naar een andere tafel gingen. Nadat wij daar een opmerking
over hadden gemaakt, werd deze misser goed gemaakt met een kopje koffie van het huis.
Wij blijven komen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Perl. Van de AH dinerpunten.
Niets van gemerkt qua bediening noch qua smaak.
Er stond gewoon een heerlijk menu voor ons klaar.
En zeer vriendelijke bediening.
We kozen voor het viergangen menu.
Met een bijpassend wijnarrangement.
Om met dat laatste te beginnen, dat was top.
Complimenten aan het team dat dat bij elkaar gebracht en bedacht heeft.
Een beetje suf maar wat het precies allemaal weet ik na twee weken ook niet meer.
Na een heerlijke amuse kwam een mooi stukje dun gesneden vlees dat op rosbief leek, daarna een mooi stukje vis met een schuim. Daarna nog een stuk mooi rosé smaakvol stuk vlees met heerlijke saus en een nagerecht van drie soorten chocolade.

Restaurant Perl ligt tegen/in het Hilton Hotel, maar het is zeker geen standaard restaurant-in-een-hotel. Het is een zelfstandig erg goed restaurant. Gelegen pal aan het centrum van Den Haag, een toplocatie. Aan de gracht, de Mauritskade en aan de gelijknamige drukke uitvalsweg van Den Haag. Genoeg ver weg om geen herrie te horen overigens, en, slim gedaan door de architect, het ligt iets verdiept ten opzichte van de weg zodat je geen auto’s ziet rijden.

Heerlijke avond gehad.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
heerlijk gegeten; ongelofelijk verfijnd, verrassend en smakelijk
tijdens het diner voldoende service. voor de koffie moesten we zelf actie ondernemen
marcel331 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Erg leuke avond gehad, het verassingsmenu was erg lekker. Verder goede bediening. Niet het goedkoopste restaurant, maar het geld zeker waard.
Angelique P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mooi restaurant en fijne bediening. Een ware smaaksensatie! Als ik dan een kleine verbetering mag aangeven dan is het de koffie, de koffie verkeerd had te weinig opgestoomde melk en er lagen koffieresten op de bodem van de espresso (goed doorspoelen of op de juiste manier aanstampen) Desalniettemin een mooie avond met heerlijke gerechten!