Restaurant Pearl

Zeestraat 35 2518 AA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Pearl

Seizoenskeuken aan het Noordeinde

Omgeven door de rijke geschiedenis en cultuur van het Mesdagkwartier eet je hier tijdloze, Franse gerechten aangevuld met accenten van Nederlandse bodem. De schitterende inrichting is geïnspireerd door een van Neerlands beroemdste schilders: Vermeer, en zijn schilderij Meisje met de Parel. Klassieker krijg je het haast niet.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Lekker geluncht.
Norbert K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goede smakelijke gerechten. De sfeer is redelijk informeel. Amerikaanse touch. De prijs is in overeenstemming met de kwaliteit van de gerechten.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vriendelijke bediening. Sfeervolle ambiance. Eten middelmatig.
Leonardo V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten op de laatste dag van de AH restaurantactie. Gerechten waren smaakvol Rn de wijnen pasten goed erbij. Kom zeker nog eens terug.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk gegeten, gezellige bediening een topper. Het restaurant hoort bij het Hilton. Het Restaurant ziet er gezellig uit. Het was deze avond niet erg druk of was niet voelbaar omdat we verspreid waren neer gezet. Het eten was verrassend en zeker voor herhaling ;nogmaals een aanrader!
rudilafaille .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
tegenover de eerste maal dat we daar subliem hebben genoten, was het nu minder. De bediening was vriendelijk maar koeler, minder persoonlijk en nauwelijks uitleg. Het eten was lekker maar minder uniek als vorige keer. Jammer.
Gita P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk, vriendelijk en sfeervolle restaurant met hele goede service en lekker eten. Zeker een aanrader. Wij hadden een 3 gangen verassingsmenu die heel goed beviel.
Elmer O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Als het toetje iets specialer Was geweest, was het een 10 geweest. Voor de rest was het eten, de speciaal voor Hilton gebottelde wijn "The Pick" en de service perfect.
Absolute aanrader!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Echt topavond gehad. Het 4-gangenmenu was heerlijk, de bediening erg vriendelijk. Tempo perfect.
Enige minpuntje: de lange banken zitten echt niet goed. Dus zijn we verhuisd naar een tafeltje met gewone stoelen.
Marlies P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima restaurant, ook met de Ah-bonnen een verfijnd verrassingsmenu, waarbij we ook een amuse kregen. Wachttijden voor voorgerecht, tussengerecht en nagerecht wel erg lang. Maar dat laatste werd goedgemaakt met gratis glas dessertfijn.
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prachtige setting die gedurende de hele avond een dimensie toevoegt aan de dinerervaring. Daarnaast lekker, hetzij niet uitmuntend, eten dat mooi wordt opgediend en met vlagen verrassend is. De bediening is sympathiek en weet een enkele vergissing voortreffelijk te compenseren. Al met al een aanrader!
Gerd-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij maakte gebruik van het AH menu. Was niet te merken aan de bediening of de gerechten. 3 gangen hebben we uitgebreid naar 4 gangen met wijnarrangement. Geweldig gemotiveerd en vrolijk personeel met een gastvrije inslag. Gerechten waren met zorg bereid en smaakten uitstekend. Mooi opgediend en goede bijpassende wijnen.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op zondag 15 januari heerlijk gedineerd bij restaurant Pearl in het Hilton Den Haag - een verrassingsmenu - waarbij we voor alle opties hebben gekozen (vis - zeebaars en vlees eend) dat op een voortreffelijke wijze is bereid. Ontvangst en bediening zijn al net zo goed, zeer vriendelijk, correct personeel dat weet hoe gasten moeten worden behaagd en ontvangen in een zeer representatieve omgeving. Alle lof - gaan binnenkort op herhaling.
Gerty R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Regelmatig voorbij gefietst maar toch nog niet eerder gegeten met het gezin. Via de AH actie nu dus wel. Het eten was bijzonder smaakvol, en erg mooi opgediend. Goede optie om te kiezen tussen twee verrassingsmenu's: vis of vlees. We hebben er een heerlijk (BOB) wijnarrangement bij besteld. Combinatie menu en wijn was prima. Service bijzonder vriendelijk, gemoedelijk en gastvrij. Restaurant is sfeervol ingericht, met plezierige verlichting. Ook heel fijn dat de akoestiek goed is. Wij gaan hier zeker weer eten, en zeggen het voort!!
Geralda K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken! Alleen jammer dat als je geen vis eet, je wel een amuse met vis krijgt, dat zou zou beter kunnen!
moniquevandeursen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het was verrukkelijk. De ambiance, bediening, locatie en eten waren boven verwachting. Ook zonder kortingsbon blijft het goed betaalbaar. Een culinair genot, zonder te veel poespas. Voor herhaling vatbaar. Bedankt voor een heerlijke avond.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Restaurant Pearl is een mooi ingericht restaurant met zeer prettige bediening: goede, duidelijke uitleg van wijnen en gerechten en mooie balans van formeel en toch toegankelijk. Wij namen het verrassingsdiner met wijnarrangement. Daar waren we niet heel erg van onder de indruk. Borden waren mooi opgemaakt en het zag er goed uit, maar de gerechten hadden een vlakke smaak en het sprong er niet echt uit.
ruudborgdorff .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het was jammer dat de vis iets te lang doorgebakken was waardoor deze wat droog werd.
De garnituur is beperkt maar wordt op bestelling direct zonder kosten aangevuld.
we komen zeker terug
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. We hadden het 4 gangen verassingsmenu. Het menu was voortreffelijk. De bediending was vriendelijk en attent. Zeker een aanrader
grizzlywilde .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een keurig restaurant met lekker eten. We waren met de AH-actie, dus kregen een (prima) verrassingsmenu. Heb de kaart eigenlijk niet gezien verder. De bediening was erg aardig, maar mocht wat meer attent zijn met de drankjes. Er waren wat momenten dat iemand nog wat had gewild en er in geen velden of wegen een serveerster te bekennen was en een of twee drankjes was men na de bestelling vergeten. Ook mochten de wijnglazen wel van tafel voor diegenen die geen wijn dronken. Maar verder prima en ik zou hier zeker nog wel eens eten.