Over het restaurant Restaurant Pearl

Seizoenskeuken aan het Noordeinde

Omgeven door de rijke geschiedenis en cultuur van het Mesdagkwartier eet je hier tijdloze, Franse gerechten aangevuld met accenten van Nederlandse bodem. De schitterende inrichting is geïnspireerd door een van Neerlands beroemdste schilders: Vermeer, en zijn schilderij Meisje met de Parel. Klassieker krijg je het haast niet.

Halve fles mineraalwater

Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Pearl

Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Geweldige ervaring! Heerlijk uitzicht op de gracht, prettige bediening en uitstekend eten. We hadden een verrassingsmenu, een keer de vis en een keer vlees: beide waren uitstekend.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Met AHrestaurantactie gegeten bij Pearl. Het verrassingsmenu was inderdaad verrassend met mooi opgemaakte gerechten. De bediening was zeer vriendelijk, vlot en attent. Een aanrader.
gvanhunen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij maakten gebruik van de AH actie. Wij zaten aan het raam prinsheerlijk te kijken naar de voorbereidingen vanuit de Koninklijke stal voor Prinsjesdag. Het eten was weer onveranderd uitstekend. Mooie ruime porties. Veel aandacht voor smaken en groenten. Leuke, ook Italiaanse, wijnen. Marbré van stoofvlees. Flatsteak, wat een mooie portie was dat, met een fraaie compositie van groente. Een mangotoetje toe. Bij de perfecte espresso een soort madeleine. Zo klein als een dobbelsteen maar een smaak als een rots. Veel roomboter amandelen en citroen. Toeval? Denk het niet. Puur vakmanschap.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten ( via ahrestoactie ). Hoofdgerechten waren verrasingsgerechten. We konden kiezen tussen vlees en vis. Beide gerechten waren heerlijk en ook mooi opgediend.
Ook lekker genoten van de voor en nagerechten.
Dit is de tweede keer dat we bij Pearl hebben gegeten en we komen zeker weer terug.
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuk en gezellig en sfeervol restaurant in het Hilton hotel. Vriendelijke bediening gerechten zijn erg smaakvol en mooi opgediend.
ingrid200 B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wederom subliem qua sfeer, gerechten, opmaak en het wijnarrangement. Heerlijk gegeten en de kok heeft haar fantasie uitgeleefd op buitenlandse groenten. Mijn vriendin kreeg zalm als voorgerecht en roodbaars op en bedje van biet en appel. Bediening allervriendelijkst, deze keer 1 minpuntje, dat de man die kwam uitserveren niet wist te benoemen wat de kok gemaakt had, zelfs niet als hij daarvoor terug ging naar de keuken. Was/ben ik eerlijk gezegd niet gewend van Pearl, dus misschien even een aandachtspuntje intern. Heb ik ook gemeld aan de sommelier. Doordat ik zo lyrisch ben over jullie gerechten gaan vrienden van mij binnekort ook bij jullie reserveren. Ik ben degene die nog een kopje koffie tegoed heeft vanwege het afrekenen na afloop van het wijnarrangement. Ik verheug me er nu alweer op. hartelijk dank voor alles.
gpultrum .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We werden bijzonder hartelijk ontvangen? Ik was samen met mijn kleindochter en we hebben genoten van de vriendelijke bediening en het heerljke eten!!!
arkltan .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prijs-kwaliteitverhouding is precies goed mede door ahrestaurant actie (2e persoon gratis). De dinner keuzemenu moet aangevuld worden met frietjes en evt. groenten, anders is het net niet voldoende.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het was een verrassings menu!We hebben enorm genoten van de gerechten , die de creatieve kok had samengesteld! ook de ambiance en de bediening waren van hoog nivo! prachtig uitzicht op het water!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Een verrassing menu serveren….. is een “powerfull marketing stunt”. Je zou heel goed in je schoenen moeten staan. En dat hebben ze bewezen.

Uitleg van elk gerecht klonk zo smakkelijk . Je kon het al proeven.

Mooie plek, prima bediening en Super eten.

De moeite waard. Zeker weten.
Douglas M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was geweldig, de wijnen die ze bij de gerechten hadden geschonken maakte het helemaal af.
Hier gaan we zekers nog een keer terug.
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg lekkere gerechten, zowel vis, vlees als vegetarisch en mooi opgemaakte bordjes.
Goede wijn voor een redelijke prijs.
Fijne bediening en sfeervolle inrichting.
Rens D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben lekker gegeten en de wijnen pasten goed bij de gerechten. Tempo was goed en de bediening heel vriendelijk. aansluitend hebben we nog wat gedronken in de bar.
ingrid200 B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben echt een fantastische avond gehad met mooie gerechten die door de kok opgediend, uitgeserveerd en toegelicht werden, met een mooi wijnarrangement erbij en zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Dankzij de AH zegels hebben we hier voortreffelijk gegeten en gedronken en ons helemaal welkom gevoeld. Een echte aanrader als je bereid bent zelf ook geld uit te geven aan de bijpassende wijnen.
Joke C.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening die alles wist van de wijnen en een fijne inrichting. Voor herheling vatbaar!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Jammer dat de inrichting zo sober is, verlepte bloemetjes op de tafels e n we kregen een tafeltje bij een pilaar, dus geen uitzicht..... jammer!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was fantastisch.de ambiance was schitterend er was een goede sfeer.de bediening was zeer vriendelijk in een woord een fijne culinaire avond gehad.!!!
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel erg goed. Fijn dat er met allergieën goed werd omgegaan. Inrichting is ook erg mooi en straalt een bepaalde sfeer uit.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten was smakelijk, had iets meer mogen zijn. Eén boontje op je bord is haast lachwekkend. Bediening vriendelijk, maar wat afstandelijk.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een chique en toch speels ingericht restaurant met een absolute top service. Dit is een hotel dat goed heeft begrepen.