Over het restaurant Restaurant Peacock´s

Schuin tegenover het station van Ermelo vind je Restaurant Grand Café Peacock’s. Een sfeervol restaurant met volop mogelijkheden voor een relaxte borrel, een gezellig lunch of uitgebreid diner. Vlees, vis, vegetarisch of glutenvrij, de kaart biedt volop keuze. Voor elk wat wils dus. Peacock bezorgt je graag een compleet en smakelijk avondje uit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Peacock´s

Schuin tegenover het Station van Ermelo
  • : Gratis parkeren in de buurt, parkeren met blauwe schijf

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag t/m zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Peacock´s

HenkteA .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Van vrienden hebben wij als cadeau gekregen een 3-gangen diner bij Restaurant Peacock’s in Ermelo op maandag 2 juli 2018, er was voor ons gereserveerd voor 19.00 uur en we waren op tijd aanwezig.
Drankjes besteld en keuze gemaakt uit de menukaart en toen maar wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. Toen wij om 20.10 uur nog geen voorgerecht hadden gehad vroegen wij (aan een mevrouw die aangaf dat zij de eigenaresse was) of deze wachttijden gebruikelijk waren.
Het leek op dat moment of mevrouw door een hooivork werd gestoken en zij vroeg ons of wij misschien in de horeca werkten, want dan zouden we wel begrijpen dat op een maandagavond een onverwachte drukte niet zomaar te bedienen is.
Inderdaad wij werken niet in de horeca maar komen wel erg vaak in restaurants maar zo’n reactie hebben we het nog nooit meegemaakt. Een tip voor die mevrouw; als het te druk wordt maak dan kenbaar dat het restaurant vol zit of als u bang bent dat u omzet mist maak dan kenbaar dat het erg druk is en dat er wachttijden zijn. Maar niks zeggen en dan nog geïrriteerd op een fatsoenlijke vraag antwoorden kan echt niet (als het diner voor ons geen cadeau van vrienden was geweest waren we onmiddellijk weggegaan). Deze mevrouw doet voorkomen dat zij erg veel ervaring heeft in de horeca, maar volgens ons dan wel achter een bar van een café waar veel dronken gasten zijn en hierdoor besloten we maar om haar zoveel mogelijk te negeren en zeker geen commentaar meer te geven want dan zou ze waarschijnlijk ontploffen.
Het eten zelf was niet slecht maar zeker ook niet goed. Vooraf kippenlevers (was smakelijk) en gefrituurde champignons (waarschijnlijk door de drukte rechtstreeks uit de frituurpan zo op het bord, dus vrij vettig maar niet slecht van smaak). Als hoofdgerecht saté van kippendijen en een duo van vis met als verzoek de saus voor beide gerechten apart, dus de saus niet over het vlees! Waarschijnlijk ook door de drukte; de saus was gewoon over het vlees gedaan. Beide gerechten waren zoals gezegd niet goed en niet slecht en als cijfer een 6 waard. Als nagerecht brownies met gezouten karamelsaus. De brownie was warm gemaakt en zolang hij warm was lekker maar afgekoeld werd hij erg droog om te eten. Er waren erg veel ontevreden gasten maar waarschijnlijk wel een behoorlijke omzet. De eigenaresse vond dat het personeel erg hard en goed gewerkt heeft. Zou zij het personeel hiervoor ook extra beloond hebben? Het zal voor ons een vraag blijven maar als wij de houding van de eigenaresse gezien hebben zal dit wel niet het geval zijn.
Nanette T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben voor de 2 x gegeten het was heerlijk.!!! Bediening was goed, waren erg vriendelijk.
André W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Fijne avond gehad met lekker eten. Verrassend leuke kaart. Niet standaard. In het begin wat rumoerig door de akoestiek.
Bediening was prima!
Marij S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en op prima locatie. Voldoende keuze op de menukaart. We zijn in Ermelo voor weekendje uit en dit restaurant leek ons een goede keuze, dus reserveerden we een dag eerder. Het bleek inderdaad goed en niet te prijzig.
K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Beetje een donker bruin café idee.
Persoonlijke mening, op zich niets mis mee.
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We komen met regelmaat weer naar Peacocks Ermelo. Telkens weer verrassende gerechten. Je voelt je altijd direct welkom. De medewerkers zijn constant attent en alert om er voor te zorgen dat jij een geweldige avond hebt.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ik had een vegetarisch gerecht dat nieuw op de kaart stond. Alleen, het was echt niet lekker. Toen ik dit eerlijk aan de dame die ons bediende vertelde, kwam de restaurant eigenaar naar mij toe. Ze was blij met mijn eerlijke feedback en men ging kijken hoe het gerecht wel smaakvol gemaakt kon worden. Ik kreeg een bon voor een volgende keer. Ik ben heel blij met hoe dit werd afgehandeld en voor de duidelijkheid, je kunt hier heerlijk eten!! met een geweldige service. Bedankt
Illiana W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was erg goed met verrassende combinaties.
Personeel erg vriendelijk.
De deel gerechten waren erg leuk geserveerd.
De tafel van Paul D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk restaurant met een prettige sfeer en een redelijke kaart met goed eten.
Prijs kwaliteit is goed, en vriendelijk personeel.
K.
Heerlijk gegeten goede bediening. Ik kom hier graag.
Veronica D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Geweldig gegeten, vriendelijk personeel ,sfeervolle ambiance !
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Eten prima, vriendelijk personeel. Weten niet alles, maar doen hun best. Dranken keus is erg beperkt.
1 soort whisky en 1 soort bourbon is te weinig.
R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goed gegeten met vriendinnen. Ruime keuze op de kaart. Ik ben zelf vegetarisch en er was voor ieder voldoende keuze op de kaart. Eén puntje: De aangeboden amuse was met vis en er werd niet gevraagd of er iemand met een dieet/wens was. Maar verder prima, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij werden ontvangen door uiterst vriendelijk personeel en begeleid naar ons tafeltje. Het voorgerecht was uitstekend, het hoofdgerecht was goed, het vlees ( hert) was mals, met uitzondering van een zeen over de lengte wat het snijden wat bemoeilijkte. De biefstuk van mijn partner was uitstekend. Maar totaal bekeken, heerlijk gegeten.
G W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
heerlijk gedineerd met vrienden, heel leuke en bekwame bediening die je zelfs een goed wijn advies kunnen geven.
Heerlijke smaakvolle gerechten, ik heb nog nooit zulke heerlijke zwijnenwangetjes gegeten. Dank jullie voor de gezelliige avond ga zo door en je zal ons nog vaak zien. Groetjes George en Barry en nog bedankt voor de leesbril
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zoals voorheen weer lekker gegeten, muziek vonden we iets te hard maar voor de rest was alles prima.
Bediening was vriendelijk en alert.
Filonka H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima gegeten, gezellige sfeer. Wij komen zeker weer terug. Wel raar dat ik nu moet doortikken om 120 tekens te ktijgen .
S. U.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig en goed gegeten met de familie. Ook de kleintjes, 2 jaar en drie maanden, waren welkom. Er is een speelhoekje voor kinderen.
Daniëla W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening. De akoestiek is voor verbetering vatbaar. Het komt daardoor rumoerig over. Het lekkere eten en de prettige bediening maken een hoop goed en wij komen dan ook graag nog eens eten...
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker gegeten met keuze van een uitgebreide menukaart.. Wild trio was goed klaargemaakt. Er hadden wat meer groente elementen mogen worden toegevoegd.