Restaurant PC (Parkhotel Valkenburg)

Neerhem 68 6301 CJ Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant PC (Parkhotel Valkenburg)

Genieten in dit restaurant van het parkhotel Valkenburg. Twee kundige chef-koks spannen zich dagelijks in om het de gasten helemaal naar de zin te maken. Prachtige gerechten, gemaakt met seizoens - en lokale producten. Verse kreeft? Geen probleem! Het restaurant beschikt over een homarium met kreeft én oesters. Lekker en ontspannen eten kan hier op elk moment van de dag.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant PC (Parkhotel Valkenburg)

Maandag t/m zondag

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Restaurant PC (Parkhotel Valkenburg)

loois .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijke, hartelijke en gemoedelijke ontvangst door personeel. Personeel neemt adequaat bestellingen op, terwijl wij met een groot gezelschap van 22 personen waren. De drank en het glaswerk zien er keurig, origineel en schoon uit, ook de amuses zijn zeer verzorgd. Het voorgerecht was een tartaartje van tonijn en dat was heerlijk, daarna kwam er een courgette bleekselderijsoep en ook die was voortreffelijk. Voor het hoofdgerecht heb ik de entrecote genomen en er werd keurig bij gevraagd of het raw, medium of well done moest zijn en het kwam keurig medium, een lekkere malse entrecote met goede bijgerechten, diverse groenten, leuk opgediend op mooie borden. De frites kwamen apart in schalen, mooie vlaamse krokante frites. Er kwam ook een ander aardappelgerecht bij en ook dat was uitstekend. Voor het nagerecht konden we kiezen. Er was een ijsgerecht en er was een bavaroise. Ik heb voor het ijsgerecht gekozen en dat was fantastisch ambachtelijk bereid ijs, met hazelnoten en dat was goed te proeven. Ook de begeleidende wijnen pasten uitstekend bij het eten. De wachttijd tussen de diverse gangen was precies goed, we hoefden helemaal niet lang te wachten en ze kwamen iedere keer keurig pas de borden wegnemen als iedereen was uitgegeten. Ook voor de kinderen waren er gerechten naar wens. Ook die hebben volgens eigen zeggen echt lekker gegeten.
We hebben gegeten van half zeven tot kwart voor negen.
katarzyna S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Het eten was gewoon niet lekker, kinderen vond het kinder menu ook niet lekker, het leekt ons alles niet vers jammer Voor zon mooi hotel ..
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Eten in een monumentaal pand van architect Pierre Cuypers doe je niet iedere dag. We logeerden met een arrangement in dit mooie hotel. De eetzaal -en bij mooi weer het terras- heeft uitzicht over Valkenburg. We kregen een vier gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Geen idee eigenlijk of je hier ook a la carte kan eten. In ieder geval was het eten goed. We begonnen met een heerlijke salade met livar ham (Limburgs varken). Daarna volgde een helder tomatensoepje opgegoten uit een soeppotje. Het hoofdgerecht was een flink stuk kabeljauw met verse groente. Heel smakelijk.We eindigden met verse mango met ijs. Niet mijn favoriet, maar wel smakelijk opgediend in een leuke glazen bol. In de zaal ernaast kan je nog de originele bar bewonderen met prachtig geslepen glas. Het hotel en de keuken kan ik aanbevelen. De bediening is wat stug maar adequaat en correct.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Kleine kaart, dus wel weinig keuze, maar wat je krijgt is goed. prima huiswijn erbij.
Zeer vriendelijke bediening, na afloop de koffie aan de leestafel gedronken, daar kregen we iets lekkers bij.
Zeker een aanrader om hier te dineren.
Wij zouden het zeker nog eens doen.
auraly .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Vaak gegeten in Parkhotel Valkenburg, en het eten wordt steeds beter, heerlijke soep, meestal o.b.v. room, streekgerechten, zoals forel, asperges en dergelijke. De wijnkennis van de bediening kan echter beter.
yolrin .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Als wij in Valkenburg zijn slapen wij meestal hier en dan mede voor het heerlijke eten.
Het is een 3-gangen menu met 2 keuzen.
Het zijn best ouderwetse gerechten,maar zo lekker klaargemaakt!
Is ook niet duur.Ik geloof zo rond de€25.
echt een aanrader.