Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

John H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Komen hier al jaren omdat het altijd gezellig druk is, makkelijk bereikbaar en een redelijke kaart heeft.
Het menu is al jaren hetzelfde en mag wel eens iets spannender worden. Deze keer gekozen voor pannenkoeken vanwege verjaardag onze jongste.
Lekker en snel, dus prima - met die gedachte in het hoofd voldoet dit restaurant en dat geldt ook als je andere gerechten kiest.
Het nogal jonge personeel zorgt wel voor een wat gehaaste en niet echt klantvriendelijke benadering. Dat is jammer.
JS B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima keuken maar de bediening geeft je niet het gevoel dat je moeten hebben als je uit eten gaat. Het verre van gastvrij, en dat was niet bij één persoon die ons bediende maar bij meerdere die ons tafeltje bezochten, ook bij het verlaten van het Restaurant kon er geen groet van af.
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We bestelde 3 varkenshaasjes , was bijzonder klein iets van sla was er niet bij , het nagerecht was iets speciaal van de chef kok met aardbeien met slagroom en een Belgische wafel , maar toen w bestelde werd er na een aantal minuten gezegd , jammer maar het is op.
Heel rumoerige zaak omdat er een landal park naast gebouwd is .
Mijn en mijn vrienden zullen ze hier niet meer zien .
Het is nog duur ook , geef dan een beetje kwaliteit.
Dus voor mij een dikke 3.
Dit nooit meer .
erik .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
met groep kinderen geluncht na hockeytraining, prima plek op terras, wel jammer dat je van terras niet naar het strandje kunt lopen, je moet dan door de volle eetzaal binnen die op een gedateerde skihut doet denken bomvol tafels, maar goed, eenvoudige lunch aanrader, wel iets aan de dure kant, locatie maakt het zo mooi.
RWB .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Maakt vooral gebruik van de locatie... Aan de voorzijde mooie waterpartij met vissen aan de achterzijde de Plassen. Onaangekondigd blijkt erg onverstandig, het Is vol. We hebben mazzel met een laatste tafel. De buurvrouw legt uit dat het hier praktisch altijd stampvol Is. Het personeel is vriendelijk en vlot.
De spareribs in ruime hoeveelheid waren boven super gaar en daaronder een stuk minder, de smaak nogal basaal omdat de meegevallen saus er maar beperkt op ligt.
Iedereen zou frites moeten krijgen, maar het werd een kleine schaal voor 4 personen. Hmmm. De krokante schnitzel Is ultra krokant; zeg maar gerust taai. De varkenshaas Is opvallend klein helemaal tov de andere porties.
Domper was het vragen van twee glaasjes water, zonder toelichting werden dat 2 spa blauw a 2,60 lieve help. Goed gastheerschap is ver te zoeken.
Voor 4 personen met 1x voorgerecht en geen nagerecht 118 kwijt, dat Is echt teveel, maar de locatie drijft de prijs flink op.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima uitsmijter met rosbief genuttigd voordat we een lange wandeling gingen maken rondom de plassen. Goede koffie en vriendelijke bediening!
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Dit restaurant heeft een heel mooi terras en je kan er prima eten. De bediening is vlot, zelfs als het druk is. Vooral de sate reeuwijkse hout is een aanrader.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Op een regenachtige zondagmiddag in het Reeuwijkse Hout wezen lunchen met onze ouders, die allebei slecht ter been zijn en met een rollator lopen. Wij hadden van tevoren gereserveerd. Het restaurant bleek bij aankomst overvol. Bij de ontvangst stuurde de gastvrouw ons naar een hoek waar je onmogelijk met een rollator kunt komen. Zij zag dat niet als een probleem en liet ons gewoon een beetje aanmodderen. Na wat doorvragen en enig aandringen konden we gelukkig alsnog naar een tafel die wel bereikbaar was. Er werd ons niet gewezen op een plek waar we jassen kwijt konden of de rollators konden parkeren. Het personeel vond het niet nodig om de fles wijn of de fles water te openen en uit te schenken. Het eten was overigens uitstekend. Alles lekker vers en heel smakelijk. Het reeuwijkse hout is een hele populaire lunchgelegenheid. Dat is wat betreft het eten helemaal terecht. Iets meer oog voor de gasten en een beetje meer ruimte om de tafeltjes heen en het zou een toptent zijn.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
zondagmiddag aan het water, en dan ook nog vlakbij huis, wat wil een mens nog meer. prima geluncht, een heerlijk hamburger en nog lekkerder scampi's. goede frites, frisse salade en als je even wat extra saus bij de spareribs wil wordt het perfect en snel geregeld (en zonder kosten)
gewoon goed, en eerlijk eten tegen een normale prijs
DEROXA J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Zondagmiddag, heerlijk weer en daarom lekker op het grote terras gezeten met mooi uitzicht over de Reeuwijkse plassen. Het terras was niet geheel gevuld, en er liep erg veel bediening in de rondte. Daardoor stonden er om de haverklap twee of drie meiden te beppen in het midden aan de counter voor het lege servies goed. wij moesten een paar keer ons best doen om aandacht te krijgen, ook de tafel achter ons had hier commentaar op, jammer. Verder een heerlijke tonijnsalade gegeten, jammer dat ze geen glutenvrij brood hadden. We hebben er nog nooit het diner geprobeerd maar dat gaan we zeker ook nog eens proberen, de keuken lijkt mij zeker de moeite waard, en met mooi weer een heerlijke locatie.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De lunch bestaande uit enerzijds ambachtelijke croquetten en anderzijds camembert salade met garnituur bestaande uit crawberry compote, verschillende sla soorten, komkommer met heerlijk brood was goed. De ambachtelijke croquetten waren goed gevuld met vlees in verhouding tot de ragout. De camembert was voldoende gesmolten om lekker te kunnen uitsmeren over het heerlijke brood. De garnituur was overdadig veel, maar dat vind je ook terug in de prijs. Dat kan ook niet anders. De bediening correct en vlot. De ambiance is plezierig. Uitzicht over plas of riet.
De tafeltjes zijn wat aan de kleine kant. Zeker als je grote borden en/of bijpassend schotels hebt.
Plezierig is dat de tafels niet wiebelen, hetgeen nog wel eens het geval is bij dit sort etablissementen.
Molly__ .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Mooie locatie aan het water. Plekje op het terras gezocht, dat er kaal uitzag. Niks op tafel - geen asbak, peper/zout, plantje...terwijl de zon toch echt vanaf 12 uur geschenen heeft en we de hele avond buiten hebben gezeten. Iets op tafel zou het gezellig maken.

De keuze op de menukaart is redelijk beperkt maar de gerechten zien er verzorgd uit en grote porties. Carpaccio dik gesneden en een flinke hap als voorgerecht. Gamba's echt top. Hoofdgerechten wederom grote porties, en erg smakelijk. Omdat we voor een dessert gingen hebben we het hoofdgerecht niet opgekregen. Desserts goede portie en goed op smaak. Koffie voor bij het dessert kwam direct, desserts 15 minuten later.
De bediening is jong maar vriendelijk en goed zichtbaar op het terras. Ze lopen interessant met oortjes en walkie talkies maar toen we vroegen wat de soep van de dag wast moest de jongeman naar binnen om het te vragen...waarom dan die oortjes? Wel erg vriendelijk en snelle service.

Prijs aan de hoge kang voor de kwaliteit. Glas witte wijn en rode wijn gedronken, allebei huiswijn. Prijs op de bon 4 euro. Na het afrekenen zagen we de flessen wijn naast de kassa staan met een bordje ernaast...3.60 per glas. Foutje, of hebben we toch niet de huiswijn gekregen?

Al met al een prima avond op een mooie locatie met prima eten en een flinke rekening, en wat kleine puntjes die van de zevens een negen zouden maken.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We eten graag bij het Reeuwijkse Hout. Ze hebben een heerlijk terras.. maar ook binnen is het erg gezellig. Een etentje is goed te combineren met een wandeling om de plas.
Chrismartauk .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wat ik bijzonder jammer vind is dat kleine maaltijden niet worden geserveerd. Ik kan niet veel eten, dus maak ik graag gebruik van de mogelijkheid die veel andere restaurants wèl kennen, namelijk om een halve of zgn seniorenmaaltijd te bestellen. De enige mogelijkheid is dat je in plaats van twee boterhammen met twee kroketten, één boterham met één kroket kunt bestellen waarvoor dan wel de volle prijs moet worden betaald. Zeer klantonvriendelijk en niet voor herhaling vatbaar
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Na een wandeling door de Reeuwijkse plassen daar op het terras neergestreken. We hadden trek in iets kleins en gingen voor een maaltijdsalade; of beter twee: de salade met tonijn en die met geitenkaas. Het bleken beide zeer ruim bemeten en uitstekend samengestelde salades te zijn. Die met tonijn had verse tonijn en tonijn uit blik op een zeer gevarieerde salade en de salade met warme geitenkaas was ook zeer gevarieerd met heerlijke cranberry's en appel. Ze weten daar hoe ze iets goeds moeten maken en opdienen. De bediening was goed en accuraat en het is een heerlijke plek om buiten te zitten. Met zo'n kwaliteit voor de lunchkaart gaan we ook de grote kaart een keer proberen.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het is druk op het terras dus we zoeken een plaatsje en rekenen op een lange tijd wachten. Maar dat zou geen straf zijn geweest op dit heerlijke terras. Verrassend snel komt een jonge dame ons vragen of we wat willen drinken. De verse muntthee en heerlijke koffie komen rap. Met vers roomboter koekje. Van de kaart nemen we een broodje tonijnsalade en een clubsandwich. Ook die komen onverwacht snel, zien er verzorgd en smakelijk uit en smaken ook zo.
De tonijnsalade geeft de indruk echt huisgemaakt te zijn met gedroogde tomaat en een lekker broodje. Mijn clubsandwich is drie laags boterhammen, vers uitgebakken spek, gerookte kip (plakjes vleeswaar) tomaat, ham, kaas komkommer en mayonaise. Afgemaakt met een handje chips. Tussentijds wordt keurig gevraagd of alles naar wens is. Het bewijs dat jonge bediening met gevoel voor service uitstekend kan werken. Knap hoor in al die drukte! Na nog een rondje koffie en thee rekenen we 30€ af. Netjes in vehouding tot de kwaliteit van de kaart, het terras en de service.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Het restaurant binnen is oud. Mag wel eens gepimpt worden. Buiten op het terras kan je heerlijk zitten met uitzicht op de Reeuwijkse Plassen.
Eten is qua prijs, kwaliteit verhouding prima. De eendjes op het terras laten t zich ook smaken :-)
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We aten vandaag 2 saté en 1x spareribs, met sla en patat. Het vlees was gaar en mals; de salade arm van formaat. De entourage rommelig. De bediening was traag en onoplettend; moesten 2e vragen waar de bestelling bleef. De friet kwam later! Drankje erbij en een nagerecht. De prijs kwaliteit verhouding is niet in balans. Te duur. Ik zou het restaurant dan ook niet aanraden. Wel de ligging uiteraard.
annalen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Eten doen we hier niet meer. Is niet veel bijzonders.
Na een wandeling om de plas, drinken we hier wel altijd wat.
We bestelden 3 koffie (latte) en 1 van de drie wilde er een glaasje kraanwater bij, wegens oververhitting.
Hier moet je een euro voor afrekenen. Jammer , tenzij ze het, aan een goed doel zouden geven zoals bij een restaurant in Noorden. Die noemen het "Kika water" en schenken duizenden euro's per jaar aan Kika. Maar dit kan je echt niet maken. Geen fooi dus voor het personeel.
Buiten zitten is leuk maar binnen is het een zeer donker hol waar het ook nog wel eens muf ruikt.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Hier na een wandeling rond de plassen geluncht. We kregen een lekker broodje en prima pannenkoek. Rustieke inrichting met uitzicht op het water. Wel wat aan de prijs (cola kost €2,50) maar je betaalt natuurlijk ook voor de leuke locatie.