Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

Goed eten.
Eigenlijk altijd druk
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gerechten kunnen veel warmer worden opgediend. Toch wat wat weinig groenten. Prijs over het geheel toch 5 euro te hoog, als je kijkt naar prijs/kwaliteitverhouding.
Logistiek en bediening prima in orde.
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prima eten, eetcafekwaliteit, maar dan wel duurder.
Bediening was vriendelijk en correct.
Water op tafel zou sympathiek zijn.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Eten was prima, gereserveerde tafel erg leuk enige jammere vonden wij dat er om 21.00 uur al werd gevraagd om de laatste bestelling te doen en om 21.15 uur werd verzocht om af te rekenen omdat ze gingen sluiten.
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De service en de sfeer waren erg goed, het eten was ook prima. Schitterend uitzicht!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima eten (de clubsandwich en het broodje tonijnsalade waren heerlijk), in een gezellige, sfeervolle omgeving met een prachtig uitzicht op de Reeuwijkse Plassen.
frits1939 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
meer ruimte om de tafels zou prettiger zijn zeker als er met vijf personen en een invalidewagen rond een tafels wordt gezeten!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het menu is niet echt uitgebreid, zeker voor de kleinere onder ons! Het is trouwens wel heel lekker! Het restaurant ligt op een hele mooie plek!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het voorgerecht was teleurstellend. Het hoofdgerecht was goed. Het tempo is hoog. Gezellig restaurant met traditionele gerechten.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Plaatsing beetje vol. Maar 1 herentoilet
Arjan G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
leuk restaurant alleen jammer 2 mandjes brood besteld ,1 gekregen wel 2 op rekening werd er met excuses afgehaald,kapotte tafel gooi dit soort dingen gelijk weg!! bij drinken bestellen bier vergeten verder lekker eten ,redelijk snel; personeel kijken alleen te weinig rond,waardoor je ze echt moet roepen.En bestel een schaal friet bij want bij maaltijd zit heel klein beetje aardappels.
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Er was geen kraanwater te krijgen naast mijn wijn, alleen te koop.
Grote fles spa rood niet aanwezig waardoor we voor kleine flesjes moesten betalen. Totaal geen compensatie.
Schnitzel was droog en zonder smaak. Vlees was wel mals.
Bij de eendenborst was er totaal geen groente. En bij de varkenshaas was er weinig groenten.
Teleurstellend dat de pannenkoeken van het avondmenu waren verdwenen.
We komen niet snel terug voor het eten.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De reeuwijkse saté is aan te bevelen. Heel mals vlees. Lokaties is top hadden een tafel bij het raam.
schekkerman.oldenhof .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Bediening wel goed, het was erg druk. Het vegetarische gerecht dat op internet op de kaart stond, stond niet op de kaart in het restaurant. Een ander vega gerecht, en helaas met geitenkaas. Men schijnt te denken dat dat echt iets is voor vegetariërs, je krijgt het overal en ik houd er niet van. Heb toen de salade met gebakken camembert genomen. Maar een hele camembert is echt veel te veel, en de salade eromheen was wat vreemd met die cranberrysaus bovenop plakjes komkommer. Het eten vond ik dus wat teleurstellend. Om 20.00 uur liep de zaak leeg en we zagen iemand aanstalten maken om te gaan stofzuigen! Dat kan niet.
edellen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op een drukke zaterdagavond is het erg rumoerig in het restaurant. Ondanks de drukte werden we snel en vriendelijk geholpen. Een tegenvaller was dat het vegetarische gerecht dat op diezelfde middag nog op de site vermeld stond, niet meer te krijgen was. Jammer dus dat de site niet up to date was, want het betreffende gerecht gaf voor mij de doorslag om voor dit restaurant te kiezen. Er stond slechts één warm vegetarisch hoofdgerecht op de kaart. Het enige andere vegetarische hoofdgerecht is de (inmiddels afgezaagde) salade met geitenkaas. De pasta was goed te eten, maar als je niet zo van pasta houdt en je té vaak de salade geitenkaas hebt moeten nemen vanwege geen keus, dan is het jammer dat er niet meer keuze is. Of dat men niet aanbiedt dat de kok iets voor je klaarmaakt. Dat gebeurt echter niet.
De zalm werd nagenoeg rauw en bijna koud opgediend. Dit is snel en goed verholpen door een nieuw bord te brengen.
Op zich een redelijk goed restaurant, met weinig keuze voor de vegetariër en waar je niet iets creatiefs van de kok hoeft te verwachten. Op drukke dagen is het er rumoerig, of noem het levendig als je daar van houdt. De tafeltjes staan vrij dicht op elkaar.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed restaurant, goede service en het werd op de juiste tijden gebracht. Kwaliteit van het eten was ook zeker goed. Zeker een aanrader!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima restaurant . Prima eten . Vriendelijke bediening . Een wat oubollige inrichting maar wel sfeervol . ik zou het zeker aanbevelen aan derden .
Aliena O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was heerlijk. We moesten wel steeds erg lang wachten op het eten. Ook is het erg roemoerig, waardoor je elkaar slecht kunt verstaan.
John H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Komen hier al jaren omdat het altijd gezellig druk is, makkelijk bereikbaar en een redelijke kaart heeft.
Het menu is al jaren hetzelfde en mag wel eens iets spannender worden. Deze keer gekozen voor pannenkoeken vanwege verjaardag onze jongste.
Lekker en snel, dus prima - met die gedachte in het hoofd voldoet dit restaurant en dat geldt ook als je andere gerechten kiest.
Het nogal jonge personeel zorgt wel voor een wat gehaaste en niet echt klantvriendelijke benadering. Dat is jammer.
JS B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima keuken maar de bediening geeft je niet het gevoel dat je moeten hebben als je uit eten gaat. Het verre van gastvrij, en dat was niet bij één persoon die ons bediende maar bij meerdere die ons tafeltje bezochten, ook bij het verlaten van het Restaurant kon er geen groet van af.