Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

Reeuwijksehoutwal 4 2811 NW Reeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

Reeuwijkse Hout is gelegen aan het water en in het restaurant heerst een gezellige en ontspannen sfeer. Je bent van harte welkom met familie, vrienden of zakenrelaties. Of dat nu is voor een kop koffie, een borrel, de lunch, of het diner; we zien je graag komen.

Bij mooi weer kun je terecht op ons terras met prachtig uitzicht over het Reeuwijkse plassengebied. Onze koks volgen de seizoenen op de voet. Alles wordt dagvers in eigen keuken bereid en dat is te proeven, van de mooiste asperges in het voorjaar tot een zalige pompoensoep en wild in het najaar.

* Ook voor feesten, bruiloften, condoleances en zakelijke arrangementen * Gratis wifi *

Meer informatie over restaurant Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

Gert O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eigenlijk is hier alles goed. Leuke locatie, maar ook servicegericht personeel en goed eten voor een goede prijs. Geen wonder dat het druk is????
Familiebreedveld B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Mooie locatie, vriendelijk personeel en lekker eten
Annamaria V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Wel wat krap, ook niet rolstoel vriendelijk, hier zouden ze echt wat aandacht aan moeten besteden. Verder was de bediening uiterst vriendelijk, de lunch viel wat tegen, en zal niet snel weer hiervoor terug gaan. Maar mijn ervaringen met het diner zijn beter, echt lekkere gerechten, ik zou de sate reeuwijks hout absolute aanbevelen.
MA M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Jammer dat jullie menu zo mager is. Je hebt maar 1 keus voor vlees en vis. Tevens is de salades niet speciaal. Zelfs de salade van de chef kun je gemakkelijk thuis maken. De locatie is wel leuk en de inrichting ook. Maar menu kan veel beter.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Lekker eten, slechte bediening.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Reservering was niet goed verwerkt, maar dat werd keurig opgelost. De locatie - aan de Reeuwijkse plassen blijft een mooie. Wel erg rumoerig, waardoor je zelf ook steeds harder gaat praten. Inrichting vernieuwen?
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Het eten is goed en de porties fors.
De vegetarische opties zijn erg beperkt en variëren niet vaak.
De toetjes zijn erg lekker.
Dick F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gezellig en goed gegeten.
O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
prettige gelegenheid om met familie en/of kennissen ontspannen wat te nuttigen . ondanks drukke
paasdag afspraak gehouden .
H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurant! Prima gerechten voor een prima prijs! Het was vrij druk, maar dat betekende niet dat je last had van de andere gasten. We konden gewoon rustig zitten. Minpuntje was dat de bediening (anders dan aangekondigd) niet de kaart kwam brengen en dat men niet uit zichzelf vroeg of we nog een drankje wilden, maar dat is het ergste niet.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben gelijktijdig mijn verjaardag en pasen gevierd met een heerlijke brunch. Prima ontvangst, gezellige tafels en prima eten!
Conny T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ciska N.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Het is altijd fijn bij de Reeuwijkse Hout. Wel reserveren, want het is er altijd druk. In de avond vroeg gesloten, dus zorg dat je op tijd bent.
J.a. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Was gewoon goed, niet bijzonder. Voor ons iets te gewoon en te snel de gangen achter elkaar. Daardoor niet het gevoel van gezellig uit eten.
Mennie B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
komen hier al jaren met plezier.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima geluncht, ik had een salade v/d chef de ossenhaas puntjes konden warmer ze waren afgekoeld dat was jammer maar de smaak was perfect!

We komen zeker terug!
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Vlotte en snelle bediening. Eten was lekker en grote porties, niet iedereen kreeg alles op!
We komen nog wel een keer terug!
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het is er altijd goed vertoeven goed eten en n goede bediening
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We zaten bij raam waar de zeer koude wind op stond. Hierdoor was het koud. Toen plaatsen vrij kwamen verde van raam zijn we daar gaan zitten bij kachel. Deze bleek niet aan te staan. Euvel werd direct verholpen waardoor ruimte behaaglijkerer werd. De medium bedoelde hamburger was zeer rouw gebakken, wel gemeld waarvoor ze mij bedankten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk geluncht na een hardloopwedstrijd. Super goede service en het eten was echt heerlijk! Aanrader dus ???? . Hier ga ik zeker nog een keer terugkomen