Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

Reeuwijksehoutwal 4 2811 NW Reeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

Reeuwijkse Hout is gelegen aan het water en in het restaurant heerst een gezellige en ontspannen sfeer. Je bent van harte welkom met familie, vrienden of zakenrelaties. Of dat nu is voor een kop koffie, een borrel, de lunch, of het diner; we zien je graag komen.

Bij mooi weer kun je terecht op ons terras met prachtig uitzicht over het Reeuwijkse plassengebied. Onze koks volgen de seizoenen op de voet. Alles wordt dagvers in eigen keuken bereid en dat is te proeven, van de mooiste asperges in het voorjaar tot een zalige pompoensoep en wild in het najaar.

* Ook voor feesten, bruiloften, condoleances en zakelijke arrangementen * Gratis wifi *

Meer informatie over restaurant Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Paviljoen Reeuwijkse Hout

Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Erg duur geworden!!!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Pannekoek met banaan besteld. Krijg ik naturel pannekoek met een losse koude banaan erop!!! Ik ga ervan uit dat de banaan mee gebakken wordt, heb dit ook gevraagd. Was niet mogelijk want de banaan zou dan verbranden. In elk restaurant of pannekoeken musical kan dit wel maar hier niet. Kwam er nog een andere bediende aan de tafel uitleggen waarom.... hij vertelde dat het ook nog “stervensdruk” was... Met andere woorden zeur niet.
Ik kwam hier vaker maar ben volledig afgeknapt nu.....
Mocht iets anders bestellen maar de rest vd gasten had het eten uiteraard al op...:-(
B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Broodje van de chef (carpaccio) bevatte geen parmezaanse kaas, hierover geen melding gemaakt bij de bediening, deze had het al druk genoeg.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Leuk restaurant met mooi uitzicht op het water. Het eten vond ik persoonlijk wat aan de prijzige kant maar het restaurant zag er verder netjes uit. Leuk te combineren met een wandeling
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Ook meedenkend met moederlief in rolstoel.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst. Het was weer lekker druk en dat is een goed teken. De bestelde maaltijden waren erg goed
van kwaliteit en er was genoeg aandacht voor de klant en of alles naar wens was. Hopen zeker nog terug te komen.
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
We zaten heerlijk bij het raam....fantastisch uitzicht!
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Top
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het eten was een zalm en een varkenshaasje, wat heel erg lekker was.
Ook was het dessert heerlijk,
De bediening was heel erg vriendelijk, dus een heel geslaagde avond.
B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Voor mij is het Paviljoen als een gezellige, vertrouwde huiskamer. Het eten is altijd van hetzelfde zeer goede niveau.
De bediening perfect door fantastische jongelui. Fijn te zien,dat alles zo gesmeerd verloopt. We komen al jaren bij U eten en zullen dat zeker in toekomst weer doen.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gedineerd met vrienden. Gerechten zijn goed van smaak en hoeveelheid. Vlotte en keurige bediening.
Volle bak wat op zich al veelzeggend is.. Wij komen zeker terug!!
Anne-Wil96 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Niet echt flexibel personeel, kwaliteit van eten middagmatig (droge kip en spare ribs), prijzig voor hoeveelheid/kwaliteit die je krijgt.
Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Claudette K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prima
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was een fijn moment van met mijn dochter bij jullie te dineren.
Ik heb tijdelijk een lichamelijke beperking, en dan vind ik de ruimte wat beperkt, qua van en uit de stoel opstaan.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Geitenkaas salade de kaas gewoon vies of oud, snitsel erg droog ,,en de zalm was anders dan de keren ervoor.
S. B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
We komen hier al heel wat jaren. De prijs-kwaliteitverhouding is altijd goed geweest. Sinds kort weet ik dat ik allergisch ben voor tarwegluten. Alle broodjes zijn ook glutenvrij verkrijgbaar en dit brood is heel smakelijk. Beetje jammer alleen dat dit niet op de kaart vermeld staat. Ik had mijn allergie ook telefonisch doorgegeven, maar toch was het nodig dat ik bij het doorgeven van de bestelling zelf nog moest vragen of ze ook glutenvrij brood hadden. En dat vind ik dan weer weinig klantgericht, geeft het gevoel dat ik mijn dieetwens voor niets heb doorgegeven. Maar zoals gezegd: het brood was lekker en dat is dan weer een absoluut pluspunt.
Kees F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima kaart. er wordt rekening gehouden met je wensen. Vriendelijke, vlotte bediening. Goed georganiseerd.t.
Wij komen graag terug.
Ella P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
2de kerstdag menu gegeten. Helaas moesten we erg lang wachten op het hoofdgerecht. Bij navraag werd er uitgelegd dat dat kwam door de drukte en dat er grote groepen waren. We kregen een gratis drankje omdat we zo lang aan het wachten waren. Wij hadden als hoofdgerecht parelhoen gekozen en het vreemde was dat we daar als garnituur 3x aardappel bij kregen: patat, puree en een soort gebakken aardappels. Op het bord was gelukkig ook wel wat groente maar zoveel aardappel was een beetje overkill!
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hadden gereerveerd kwart voor 8 bij binnen komst werd ons duidelijk gemaakt dat op moesten schieten de keuken nam na 8 uur geen bestellingen meer aan (vreemd)
Veel lawaai nee we zullen U restourand niet meer bezoeken
Drs j,j, Delfos
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hoewel er tot 20:00 een tafel gereserveerd kan worden moest ik 19:50 mijn keuze voor het hoofdgerecht doorgeven omdat de keuken na 20:00 geen orders meer aanneemt. Vervolgens werden voorgerecht en hoofdgerecht tegelijkertijd klaargezet. Dit is later hersteld. Toen na het voorgerecht het hoofdgerecht werd opgediend bleek een van de twee hoofdgerechten verkeerd te zijn. Er werd voorgesteld het goede hoofdgerecht opnieuw te bereiden. Omdat dit 8 minuten zou duren werd tegen ons eigen verzoek in voorgesteld het andere hoofdgerecht (soep) ook mee terug te nemen. 15 minuten later werd het juiste hoofdgerecht voorgeschoteld plus de inmiddels KOUDE soep van mijn partner.