Over het restaurant Restaurant Passant

Onbeperkt genieten bij restaurant Passant in Moerdijk, een culinair avondje uit! Van maandag tot en met zaterdag kunt u vanaf 17:00 uur bij restaurant Passant op industrieterrein Moerdijk genieten van 35 verschillende gerechtjes. U kunt deze onbeperkt bestellen en dit voor maar € 24,50 per persoon (ma. t/m do.). Al de gerechten zijn huisgemaakt, vers en zoveel mogelijk seizoensgebonden en biologisch.

Laat u verwennen tijdens een avondje Passant in Moerdijk.

Maandag t/m donderdag: € 24,50 per persoon
Vrijdag en Zaterdag: € 27,50 per persoon

Meer informatie over restaurant Restaurant Passant

• Kom je met de auto?
    Onze centrale ligging op het industrieterrein Moerdijk en de snelle bereikbaarheid vanaf de A17 zorgen voor een probleemloos bereikbare en plezierige locatie.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag 17:00 - 23:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Passant

V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We zijn fijn ontvangen en bediend. Lekker gegeten. De wachttijd tussen de gerechten door was prima, genoeg. We hebben culinair genoten.
yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Bij onbeperkt genieten liever 2 gerechtjes per keer. Vlees en vis bij hoofdgerechten wel hele kleine porties. Ik nam bv garnalen in saus, dan krijg je na ong 20 min wachten 2 garnalen op een schotel. Voor de volgende ronde moesten we ong weer 20 min wachten en kregen we roodbaarsfilet ter grootte van een bitterkoekje ! Alles smaakt heerlijk daar is niets van te zeggen.
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super fijn restaurant en we genieten steeds weer. Ik ben zaterdag met familie geweest en afgelopen dinsdag weer met vriendinnen. Het eten is heerlijk, bediening fijn en gezellig.
Het enige als tip zouden wij het fijn vinden nadat er drank voor iedereen is besteld dat er bij het tweede rondje een kan water op tafel komt, gewoon doodnormaal kraanwater.
Grooteman R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Sfeervolle omgeving, best trendy. Prijs/ kwaliteit helemaal prima, zeer aardige bediening. Kindvriendelijke benadering. Helemaal TOP
B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vlotte bediening, heerlijk gegeten! Zeker een aanrader en komen beslist terug.
Gerechten zijn vers en worden mooi opgediend.
Mio V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Eten was prima, kleine aanpassingen waren geen enkel probleem, bediening vriendelijk
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
een hele mooie, nette ambiance met lieve, enthousiaste bediening, en een geweldige kok die de lekkerste gerechten voor ons heeft bereid, #superteam
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gisteravond met vrienden bij passant gegeten. Personeel was erg vriendelijk en aan drank was geen tekort. De bestelkaart van de gerechtjes was weg voordat we er erg in hadden en vervolgens waren daar dan dus ineens weer de nieuwe gerechtjes. Heerljk gegeten en een gezellige avond gehad. Echt een aanrader voor een gezellige avond.

Carla Bijleveld
Leo Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
leuk concept vriendelijke bediening gerechten zijn klein en goed van samenstelling en smaak .Licht voor veel plaatsen goed centraal dus voor herhaling vatbaar .
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Sommige gerechtje, waren wat minder. Hetgeen geen punt is in het mooie concept van de hapjes.
We vonden het wel erg fris, ondanks dat we bij de verwarming zaken.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bedoening. Wachttijd tussen de hoofdgerechten had wat korter gekund.
Verder niets dan lof.
Komen zeker vaker
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Leuk dat je verschillende gerechten kan proeven. Ze zijn stuk voor stuk heerlijk. Vind je er 1 bijzonder lekker dan bestel je gewoon nog een keer zetzelfde. De plek op een industrie terrein is wat minder maar zodra je binnen bent is dat gevoel weg. Bediening vlot en vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Met groep van 27 personen prima gegeten. Kon op voorhand menu doorspreken en men heeft wensen meer dan prima verwerkt in de samenstelling van het menu. Onverwachte locatie voor een restaurant op dit niveau.
FK1988 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het 'all you can eat' concept is erg Leuk! Bijzondere gerechtjes, alles met precisie bereid. De kaart verandert regelmatig, waardoor wij steeds terugkomen. Zaak is vrij groot en nooit vol bezet, wat het soms wat afstandelijk maakt. Personeel is zeer vriendelijk en goede prijs- kwaliteit verhouding. Ik kom er graag!
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima restaurant, leuk concept met kleine gerechtjes en ook voor de 'zakelijke' lunch echt super. Ik kom hier regelmatig zowel zakelijk als privé en altijd erg goed bevallen.
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
De locatie niet geweldig en parkeren ook niet, maar zodra je binnen stap ben je dat direct vergeten.
Gekozen voor "onbeperkt culinair genieten"
En alle gerechtjes, de presentatie top! En nog belangrijker de smaak: uitstekend!
Uitstekende service met een glimlach..

Wij komen hier zeker terug!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
De mensen die in Moerdijk werken, zullen zeer blij geweest zijn met de komst van dit restaurant. Tussen alle industriële bedrijvigheid moet het heerlijk zijn om even lekker te lunchen of de dag af te sluiten met een goed diner in een mooie omgeving.

De bediening is zeer prettig: attent, vriendelijk en snel. Het concept met de 6 gangen is leuk met verrassende gerechten. Voor deze prijs helemaal prima.

Zuurig .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Grote tent, niet verwacht, ondanks dat toch een soort gezellig. Met collegas aan de all you can eat, leuke formule per ronde een gerechtje, sommige items zijn echt lekker, andere ( de amerikaanse spareribs zijn echt niks, op amerikaanse spareribbetjes gooi je geen chilisaus! Bovendien waten ze echt strondgaar gekookt en was er verder niks mee gebeurd, geen grill geen bak smaakie jammer) verder goed gegeten en absoluut een goed idee
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Hele leuke attente bediening, maar de prijzen zijn wel een beetje over de top voor hetgeen je krijgt. Helaas is de akoestiek echt een drama. t galmt en bij een beetje drukte kan je elkaar aan een tafel van 4 personen al bijna niet meer verstaan.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Een leuk concept "All you can eat". Leuke variaties in seizoensgerechten. Keuze genoeg voor iedereen. Bediening heel netjes. We hoefden niet lang te wachten op onze gerechten.
Huiswijn is een aanrader.