Restaurant Passant

Plaza 11 4782 SL Moerdijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Passant

• Kom je met de auto?
    Onze centrale ligging op het industrieterrein Moerdijk en de snelle bereikbaarheid vanaf de A17 zorgen voor een probleemloos bereikbare en plezierige locatie.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00

Voor gezelschappen maken wij uitzonderingen.
Zaterdag & zondag op aanvraag

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Passant

P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat hebben wij erg lekker gegeten, de vitello tonato is een regelrechte verrassing. De hoofdgerechten waren prima en voorzien van heerlijke groente. Wij komen zeker terug zodra er een nieuwe kaart is met winter specialiteiten.
Ps: na de verbouwing is het restaurant prachtig geworden en de stoelen en banken nodigen echt uit om te blijven zitten.
M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Mooie gerechten en super geserveerd op het bord , vers en zeer smakelijk , reden om het te herhalen , vlotte bediening .
Super inrichting door All Art heel strak en smaakvol, nogmaals bedankt,

Joke en Frans Rynart-Marijnissen
Els .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Héérlijk gegeten in het vernieuwde restaurant Passant. Het interieur heeft een complete metamorfose ondergaan waarbij het industriële is gebleven, maar het geheel een mooie warme uitstraling heeft gekregen waardoor je je erg welkom voelt. Ook de menukaart is compleet vernieuwd. Wij hebben enorm genoten van de verschillende bites vooraf en daarna heerlijk gesmuld van de fantastische hoofdgerechten. Mocht het niet echt op je route liggen; het is een omweg meer dan waard!! Een echte aanrader!!
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Zeer teleurgesteld dat het culinair genieten concept verdwenen is, en dit had ik graag gehoord voordat ik mijn reservering plaatste, want hiervoor komen wij juist.
Maar via Facebook een zeer onduidelijk antwoord op de vraag of er een nieuwe culinair genieten kaart is, en de website is tot op heden uit de lucht om het menu na te kunnen kijken.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wat een prachtige nieuwe inrichting hebben ze bij Passant! Het ziet er mooi uit, de stoelen zijn zeer comfortabel en het eten was heerlijk. Wij aten het 3 gangen menu en werden aangenaam verrast. Wij komen zeker terug en zijn van mening dat ze een mooie verandering hebben doorgevoerd hier. Complimenten aan het hele team!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Passant heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Een vernieuwd concept warbij duidelijk is geinvesteerd in kwaliteit. Zowel de inrichting van het restaurant als de bediening zijn naar een hoger niveau getild. En dat alles nog steeds tegen een zeer schappelijke prijs. Absolute aanrader!
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het restaurant heeft een restyling ondergaan en is echt super gaaf geworden. Goede stoelen en verbeterde accoustiek. Het eten en service blijft ook gewoon top.
H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
In een woord, geweldig! Wij hebben gekozen voor het 3 gangen menu. Dat was ook in een woord geweldig. Na de interne verbouwing is de acoustic verbeterd, veel minder rumoerigheid. Wij hebben een heerlijke avond gehad
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Alleen jammer dat ze ondanks boeking via Albert Hein niet meedoen met de actie 2e diner gratis.
J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wij dineerden op een rustige avond. Het concept om per gang verschillende kleine gerechten te nuttigen geeft de mogelijkheid om je te laten verrassen. Dat gebeurde dan ook, in positieve zin. Een pluim voor de chef en zijn assistenten. Ook voor de dames die de bediening voor hun rekening namen. Snel en correct.
Anjo S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Het was weer heerlijk, wat een genot het onbeperkt genieten. We zijn al vaak geweest, maar komen nog vaker terug. TOP aardige bediening en prima service
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Goed geregeld , tafels waren gedekt dus konden we gelijk aan tafel.
Lekker buiten gezeten op het terras, het menu wat was voorgesteld was goed
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Bediening is goed; vriendelijk, behulpzaam, alert. Wij hebben onbeperkt gerechtjes gegeten, proties zijn klein zodat meerdere voor, hoofd en na kunt kiezen.

Het was rumoerig vanwege een gezelschap bij de bar, niet heel hinderlijk.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben buiten heerlijk gegeten. Het concept van iedere kleine hapjes is erg leuk en zeer goed bevallen. Jammer dat zo'n leuk restaurant op een industrie terrein zit. Uitzicht is niet erg inspirerend. Genoeg keuze voor vegetariërs. En ook lekker.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
nieuwe kaart , was ook weer voortreffelijk. personeel als
vanouds vriendelijk. komen graag bij de Passant eten.hadde vrienden uit Heemstede meegenomen, en die vertelde als ze weer in Brabant zijn , daar vast en zekeker weer te gaan eten.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten met een brede keus. De bediening was keurig en zag er netjes uit. Er werd ook regelmatig gevraagd of dat alles naar wens. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden en ga snel nog een keer terug.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heb weer heerlijk gegeten, ook prima bediening. Hebben lekker buiten gegeten!!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
het was een geweldige avond met super lekkere gerechten en ontzettend sympathiek personeel, hadden de sfeer van de tafel goed in de peiling en gingen daar geweldig mee om, een echte aanrader dit restaurant, zowel qua eten, personeel en sfeer
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gezellig uit eten geweest met de kinderen omdat we 41 jaar getrouwd zijn. Was een gezellige avond en we hebben aLlemaal genoten.
Bedankt personeel van Passant. En zeker tot de volgende keer.