Over het restaurant Restaurant Passant

Onbeperkt genieten bij restaurant Passant in Moerdijk, een culinair avondje uit! Van maandag tot en met zaterdag kunt u vanaf 17:00 uur bij restaurant Passant op industrieterrein Moerdijk genieten van 36 verschillende gerechtjes. U kunt deze onbeperkt bestellen en dit voor maar € 28,50 per persoon (ma. t/m za.). Al de gerechten zijn huisgemaakt, vers en zoveel mogelijk seizoensgebonden en biologisch.

Laat u verwennen tijdens een avondje Passant in Moerdijk.

Maandag t/m zaterdag: € 28,50 per persoon

Meer informatie over restaurant Restaurant Passant

• Kom je met de auto?
    Onze centrale ligging op het industrieterrein Moerdijk en de snelle bereikbaarheid vanaf de A17 zorgen voor een probleemloos bereikbare en plezierige locatie.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00

Voor gezelschappen maken wij uitzonderingen.
Zaterdag & zondag op aanvraag

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Passant

Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heb weer heerlijk gegeten, ook prima bediening. Hebben lekker buiten gegeten!!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
het was een geweldige avond met super lekkere gerechten en ontzettend sympathiek personeel, hadden de sfeer van de tafel goed in de peiling en gingen daar geweldig mee om, een echte aanrader dit restaurant, zowel qua eten, personeel en sfeer
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gezellig uit eten geweest met de kinderen omdat we 41 jaar getrouwd zijn. Was een gezellige avond en we hebben aLlemaal genoten.
Bedankt personeel van Passant. En zeker tot de volgende keer.
L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Hebben er weer goed en lekker gegeten.Vriendelijk personeel.Wat ik nog netjes vond dat ze hun excuses aanboden omdat ze de 2 minuten stilte waren vergeten in verband met dodenherdenking.
D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ook deze keer hebben wij genoten van ons bezoek aan De Passant. Voor onze bevindingen zie bovenstaande keuzes.
Wij hebben eigenlijk een opmerking en dit is het volgende. Wanneer je een tafeltje krijgt achterin links tegen de muur zit er altijd een van de twee de gehele avond tegen de muur te kijken, dat vinden wij minder gezellig of leuk. Wij hebben daarom afgelopen zaterdag gevraagd aan de bediening om bij het raam te mogen zitten en dit was geen probleem. Misschien dat er meer mensen zijn die deze positie minder leuk vinden. Misschien is het mogelijk de tafeltjes en stoeltjes een kwartslag te draaien, zodat je allebei naast de muur zit. met vriendelijke groet Ad Dekkers
C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
goede sfeer , uitstekend personeel. een aanrader. voor met ze twee of met een groep. het eten was lekker en je mocht echt je tijd nemen tussen voor hoofd en na gerecht.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Het was de eerste keer dat wij bij Passant waren. Heel goed bevallen, komen zeker vaker terug. Gezellige en leuk ingerichte zaak.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Qua locatie dichtbij bedrijven in Moerdijk is dit prima. Het is - vermoed ik - in een voormalig kantoorpand gerealiseerd. Handig dat het zo dichtbij de snelweg is en bij het bedrijventerrein. De ruimte is qua geluid echt beroerd. Het is storend lawaaierig. Het eten voldoet en is prima. Geen culinair hoogstandje. Als je even snel en goed wilt eten dan is het prima te doen.
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ik vind het eten en bediening goed.
Omdat het plafond zo hoog is , kun je elkaar moeilijk verstaan en er is veel geroezemoes van andere gasten.
H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Na al een aantal keren hier te hebben gegeten blijven we terug komen. Wat een vriendelijk mensen werker er. Ook heel zijn in voor een geintje. Gewoon lekker losjes. Het is echt niet zo vol gepropt en menig ander restaurant. Ook vonden wij het erg fijn dat het niet zo lawaaiig is , gewoon goed om daar een aantal uurtjes goed te rustig te eten is. Op naar de volgende keer . Echt een aanrader.
meester_kees .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel leuke locatie. Gelukkig kregen we een andere tafel dan die gereserveerd was voor ons(eerst vlak bij ingang: niet zo fijn i.v.m. net iets beter gaan van de gezondheid van partner). Personeel was heel vriendelijk. Gerechtjes aan de kleine kant. Misschien iets meer gerechten bij hoofdgerechten: biefstuk, varkenshaas.
Toch een leuk restaurant om nog eens terug te gaan!
M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Ik zou meer geluiddempende maatregelen nemen, waardoor alles wat rustiger overkomt.
Ik zou schreeuwerige reclame televisie helemaal uitzetten. TE cafe- achtig.
Goede wijn kan best iets goedkoper.
Eetformule is goed,doch let op grote kommen,kleine porties!!!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Culinair genieten is het motto. Dat is precies goed gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Sommige gerechten uitstekend andere wat minder. In mijn geval de hertenbiefstuk was wat droog en hard. Ribs waren daar en tegen heerlijk! Bediening is gewoon, zoals ze in mijn ogen moeten zijn: Hartelijk met een dosis humor, gezellig, hulpvaardig en oplettend!
Rudi S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Al diverse keren eerder geweest en dat zégt genoeg.
Lizet B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker gegeten vriendelijke bediening
We gaan zeker nog een keer terug
Alleen het hertennbiefstukje mag wel wat warmer zijn
Verder waren alle gerechten heel lekker
Er was voldoende keuze
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Geweldig lekker gegeten en gedronken. Vriendelijke, professionele bediening. Alleen de acoustiek: daar moet echt iets aan gedaan worden.
L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk heel de avond met mijn zonen zitten genieten van het onbeperkt culinair genieten! Alles gerechten waren lekker! De dames van de bediening waren er snel bij wanneer we onze bestelkaart in het glas plaatsten.
yvonne.de.koning .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten met kleinediverse hapjes van voorgerecht koud en warm tot en met hoofdgerecht en toetjes. Ruime keuze voor de verschillende gerechten. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug.
A.W. S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
wij hadden 4 kinderen bij ons die niet constant aan tafel konden blijven zitten maar het personeel ging hier proffessioneel mee om.