Meer informatie over restaurant Restaurant Passant

• Kom je met de auto?
    Onze centrale ligging op het industrieterrein Moerdijk en de snelle bereikbaarheid vanaf de A17 zorgen voor een probleemloos bereikbare en plezierige locatie.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Passant

Carla B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gisteravond met vrienden bij passant gegeten. Personeel was erg vriendelijk en aan drank was geen tekort. De bestelkaart van de gerechtjes was weg voordat we er erg in hadden en vervolgens waren daar dan dus ineens weer de nieuwe gerechtjes. Heerljk gegeten en een gezellige avond gehad. Echt een aanrader voor een gezellige avond.

Carla Bijleveld
Leo Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
leuk concept vriendelijke bediening gerechten zijn klein en goed van samenstelling en smaak .Licht voor veel plaatsen goed centraal dus voor herhaling vatbaar .
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Sommige gerechtje, waren wat minder. Hetgeen geen punt is in het mooie concept van de hapjes.
We vonden het wel erg fris, ondanks dat we bij de verwarming zaken.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bedoening. Wachttijd tussen de hoofdgerechten had wat korter gekund.
Verder niets dan lof.
Komen zeker vaker
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Leuk dat je verschillende gerechten kan proeven. Ze zijn stuk voor stuk heerlijk. Vind je er 1 bijzonder lekker dan bestel je gewoon nog een keer zetzelfde. De plek op een industrie terrein is wat minder maar zodra je binnen bent is dat gevoel weg. Bediening vlot en vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Met groep van 27 personen prima gegeten. Kon op voorhand menu doorspreken en men heeft wensen meer dan prima verwerkt in de samenstelling van het menu. Onverwachte locatie voor een restaurant op dit niveau.
FK1988 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het 'all you can eat' concept is erg Leuk! Bijzondere gerechtjes, alles met precisie bereid. De kaart verandert regelmatig, waardoor wij steeds terugkomen. Zaak is vrij groot en nooit vol bezet, wat het soms wat afstandelijk maakt. Personeel is zeer vriendelijk en goede prijs- kwaliteit verhouding. Ik kom er graag!
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima restaurant, leuk concept met kleine gerechtjes en ook voor de 'zakelijke' lunch echt super. Ik kom hier regelmatig zowel zakelijk als privé en altijd erg goed bevallen.
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
De locatie niet geweldig en parkeren ook niet, maar zodra je binnen stap ben je dat direct vergeten.
Gekozen voor "onbeperkt culinair genieten"
En alle gerechtjes, de presentatie top! En nog belangrijker de smaak: uitstekend!
Uitstekende service met een glimlach..

Wij komen hier zeker terug!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
De mensen die in Moerdijk werken, zullen zeer blij geweest zijn met de komst van dit restaurant. Tussen alle industriële bedrijvigheid moet het heerlijk zijn om even lekker te lunchen of de dag af te sluiten met een goed diner in een mooie omgeving.

De bediening is zeer prettig: attent, vriendelijk en snel. Het concept met de 6 gangen is leuk met verrassende gerechten. Voor deze prijs helemaal prima.

Zuurig .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Grote tent, niet verwacht, ondanks dat toch een soort gezellig. Met collegas aan de all you can eat, leuke formule per ronde een gerechtje, sommige items zijn echt lekker, andere ( de amerikaanse spareribs zijn echt niks, op amerikaanse spareribbetjes gooi je geen chilisaus! Bovendien waten ze echt strondgaar gekookt en was er verder niks mee gebeurd, geen grill geen bak smaakie jammer) verder goed gegeten en absoluut een goed idee
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Hele leuke attente bediening, maar de prijzen zijn wel een beetje over de top voor hetgeen je krijgt. Helaas is de akoestiek echt een drama. t galmt en bij een beetje drukte kan je elkaar aan een tafel van 4 personen al bijna niet meer verstaan.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Een leuk concept "All you can eat". Leuke variaties in seizoensgerechten. Keuze genoeg voor iedereen. Bediening heel netjes. We hoefden niet lang te wachten op onze gerechten.
Huiswijn is een aanrader.
pschneijdenberg .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Bij binnenkomst werd de deur al voor ons geopend......
Er werd direct informatie gevraagd alszijnde de eerste keer dat we daar kwamen en of we van ver kwamen etc......
Topvriendelijke bediening.....
Uiensoep was top.......biefstuk perfect gebakken.....gegarneerd met verse groenten.....
Het menu dat we besteld hadden leek wel voor drie personen i.p.v. twee.....
Een toetje kon er niet meer bij.....
Op aandringen van de manager van het geheel kregen we een klein toetje van de zaak......konden we niet weigeren.....was heerlijk.....
Heel apart de ligging van het restaurant in een industriegebied.....
Jammer dat het 's zaterdags en 's zondags niet open is.......maar dat verandert nog wel denk ik.....
Je voelt je er direct thuis......mooi ingericht.......perfecte bediening waar de klant geen koning maar keizer is......
Een aanrader voor iedereen......
In januari gaan we culinair......moet perfect zijn heb ik gehoord.....zie er naar uit....

Mick R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Ook wij hebben genoten van dit concept, onbeperkt culinair genieten. Er is een grote keuze aan kleine voorgerechten, hoofdgerechten en dessert. Het concept wordt duidelijk uitgelegd zowel op de website als nog eens aan tafel. Stuk voor stuk allemaal leuke en lekkere gerechtjes, voor elk wat wills.
Juist voor degene die houdt van kleine hapjes, is dit ideaal. Zo hoef je niet te kiezen, maar je kunt gewoon meerdere gerechtjes eten.
De omgeving is even slikken, als je komt aanrijden denk je eerst helemaal verkeerd te zitten. Het restaurant zit op een industrieterrein, maar eenmaal binnen vergeet je dit snel. Sfeervol en warm ingericht, ook al is het heel erg groot.
Personeel deskundig, vriendelijk en gastvrij.
kortom, een aanrader. Wij komen beslist terug.
Enige minpuntje, dit concept is uitsluitend te gebruiken van maandag t/m vrijdag.
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Wat een geweldige verrassing, we lazen over deze zaak in de bode en bedachten dat we het maar eens gingen proberen. Onbeperkt genieten van gerechtjes met een hoge kwaliteit voor een heel goede prijs. We hebben div gerechtjes genomen, vis, vlees, vegetarisch en allemaal top kwaliteit. Lekker vers en mooi geserveerd. Enige tip, voeg kruidenboter toe aan brood met smeersels. Er stond ook voor ieder wat wils op de kaart. Verder de chocolade taart als toe was heeeeerlijk maar de citroensorbetijs was ook geweldig. Hier gaan we terug komen!!!
Beste LZ1974 hartelijk dank voor uw leuke recensie. Zoals u weet zijn we nu een week bezig met het nieuwe concept. De huisgemaakte kruidenboter hebben we standaard toegevoegd bij onze smeersels.
Pim .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
We vielen deze week met onze neus in de boter, zo bleek. Nieuwe concept bestaat uit stuk voor stuk fijne en frisse gerechtjes. De slibtong is een aanrader, en zeker ook de huisgemaakte ravioli! De bediening is vriendelijk en attent, in een prettige en stijlvol ingericht restaurant. Een aanrader, wij komen snel terug want we hebben nog veel om te proeven.
Remee .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Gisteravond hebben wij hier gedineerd volgens het nieuwe concept "onbeperkt culinair genieten". We mochten onbeperkt kiezen uit verschillende gerechtjes. Er is volop keuze uit vlees, vis en vegetarische gerechten. De smaken van de gerechtjes waren goed en er wordt een goede prijs-kwaliteit verhouding gehanteerd. Ik persoonlijk vond de ceasersalade en de spareribs erg lekker! Aangezien ik zwanger ben mocht ik helaas een aantal gerechtjes, zoals de carpaccio, rosbief en de rilette van makreel, niet eten. Hiervoor ga ik echter zeker een keertje terug komen. Kortom heerlijk gegeten!