Restaurant & Partycentrum Riddershoeve

Meer informatie over restaurant Restaurant & Partycentrum Riddershoeve

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,5
7,2
7,1
Erg duur
Erg rumoerig
Sjors01 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wij zijn op 18 september daar wezen eten met een gezelschap van 20 mensen. Het eten was bedroevend slecht voorgaande jaren was het vele malen beter. Wat een teleurstelling. Mijn vermoeden is dat er weer een nieuwe eigenaar in zit.

De zaak is uitgebreid met een open zaal, voorheen een aparte ruimte voor gezelschappen. Omdat deze ruimte nu onderdeel uitmaakt van het restaurant is het een behoorlijke geluids toename waar je niet meer rustig kunt zitten eten. Deze avond was er een groep met luidruchtige gasten en drukke kinderen. We hadden meermaals beklaagt over de asociale groep, maar men heeft er niets aangedaan.

Er was een keuze menuutje keuze tussen vlees of vis. Niet mis mee zou je denken.
Voorgerecht was licht gerookte zalm zag er wel mooi uit maar vrij smakeloos.

Pompoensoep was wederom smakeloos.

Klafbiefstuk met calvados saus. Biefstuk was niet eens gebakken, leek erop of dat hij in de magnetron had gelegen of was verwarmt met een warmte lamp en daarna vergeten te bakken. Was een grijze
Homp vlees wat zelfs niet mals was. De calvados saus was uit een pakje.
De extra groente waren er wel en weer saaie frietjes erbij.

Mijn vrouw had de vis zwarte heilbot. Was niet enthousiast.

Mijn ouders die het eetentje hadden gegeven, was dit een zware domper, wetende dat we vorig jaar uitsteken gegeten hadden.
Dit was voor hen de allerlaatste keer. Nooit weer.

Zelf hadden we hiervoor ook regelmatig heerlijk gegeten. Maar ook voor ons wij komen hier nooit meer. Wat een aanfluiting. Zelfs de 3 die iens voorstelde is nog te hoog een nul 0000 is meer op zijn plaats.
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Dit establishment stond al enige tijd op de planning om langs te gaan. Kaart en ambiance nodigen uit tot een culinair festival. Opvallend veel legte tafels op een zaterdagavond. Bediening was in eerste instantie matig. Nadat ons gezelschap details over de wijnkaart vroeg (waar ze geen antwoord op had) werd de kwaliteit door de sommelier opgeschroefd. Deze man was de rest van de avond de tafelheer. Het eten en opmaak is onder de maat (gewoontjes) afgezet tegen de toch wel hoge rekening en ambiance.
Biti .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het restaurant ziet er zowel van buiten als van binnen magnifiek uit en heel typisch voor deze Bourgondische en gezellige regio!

Gekozen voor het menu! Het eten was goed, maar niet heel bijzonder. Voor de prijzen die hier worden betaald, verwacht ik toch wel wat meer. De borden waren ook weinig gedurfd opgemaakt en vaak ook beperkt.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Na een wat mindere periode weer echt goed. Ook het vegetarische deel van de kaart is opvallend goed.
Aanrader geworden!
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Dat was even geleden dat we hier gegeten hebben. Inmiddels is de scepter weer overgenomen door de oude eigenaar die ons hartelijk op het terras verwelkomde. Het blijft een mooi en voor ons bijzonder restaurant. Jammer genoeg zijn onze eetverwachtingen niet helemaal uitgekomen. Het voorgerecht, een parade van vijf gerechtjes was lekker, maar niet bijzonder. Dat gold ook voor de hoofdgerechten, zeebaars en kreeft. Lekker, maar het miste net dat extra's waarvoor we naar de Riddershoeve waren gekomen. De aanbevolen wijn smaakte prima en paste goed bij de gerechten en de cappuccino's vormden een prima afsluiting van ons diner.
Al met al goed gegeten, maar afgezet tegen de rekening (€140) toch wel wat teleurstellend.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Uitgenodigd om mee uit eten te gaan bij de Riddershoeve.
Wij dachten Partycentrum... kun je daar lekker eten? En ja dat kun je!!!!!!

We kozen voor het verrassingsmenu met wijnarrangement !
Heerlijke amuses, heerlijke gerechten en heerlijke bijpassende wijn. Niet heel spannend of vernieuwend maar gewoon lekker en kwalitatief erg goed.

Wij komen hier graag terug.
Schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wederom heerlijk gedineerd. Altijd te reserveren op zaterdag want het restaurant zit echt vol. Met name oudere mensen en families. Correcte en alerte bediening. De gastheer (sedert 21 jaar eigenaar; nu zit zijn dochter in de zaak) komt ook zelf even informeren. Constante (hoge) kwaliteit. uitstraling is ok, maar het gaat echt om de kwaliteit van het eten. De akoestiek is naadje. Zeker voor oudere mensen. En toch zie je ze steeds terugkomen. Jammer dat de Zeetong van zijn randjes was ontdaan, maar voor de (doorsnee) oudere gast wellicht een goed idee.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Herhaaldelijk in de afgelopen jaren goed gegeten bij dit restaurant. Dit keer viel het tegen. Bij het tussengerecht was de saffraan risotto niet gaar en de griet-filet had her en der nog wat graat randjes. Bij het hoofdgerecht werden er frietjes met mayo geserveerd (met een schaaltje erbij) dat doet toch altijd wat met de kwaliteitsbeleving. De bediening is overtuigend jong en mist daardoor wat beleving en ziel. Ook de kwaliteit (3,95 per glas) van de huiswijn was zeer mondjesmaat (met name de rode huiswijn). Tel daarbij op een Irish coffee in een wit wijnglas zonder basterdsuiker voor 6,50 op een rekening met fouten en zie daar mijn reden om even niet meer terug te komen.
Schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Gastvrij ontvangen en zeer goed gegeten. Drie kroketjes als voorgerecht en zeetong als hoofdgerecht. Het toetje bestond uit een heerlijke dessertwijn. Een bourgondisch restaurant, wat door passie in de bediening uitgestraald wordt. Portionering en uitservering kloppen. Uitstraling en inrichting is niet heel bijzonder (wel dik in orde) maar inhoudelijk klopt alles. Ik kom hier nu al een aantal jaar, met grote tussenpozen, maar de kwaliteit en warmte is zeer constant. Reserveren is aan te raden want het zat er (wederom) vol.
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Enkele weken geleden bezochten we de Riddershoeve.Mooie zaak met groot terras en een smaakvol interieur. Bediening was erg voorkomend en gaf goede uitleg bij de verschillende gerechten van het surprise-menu wat we gekozen hadden. Leuk was het bijpassende wijn-arrangement.Je kunt er hier ook voor kiezen om het slokjes-arrangement te nemen je krijgt dan per gang een kwart-glaasje wijn. Makkelijk als je nog moet rijden !De kwaliteit van de gerechten was goed alleen de hoeveelheden zijn wat weinig, dit zou echt wel iets royaler mogen zijn voor de toch wel stevige prijs van het surprise-menu. Ondanks dit minpuntje zijn we tevreden en vinden de Riddershoeve een fijne zaak !