Restaurant Parkzicht

Alberdingk Thijmlaan 18 5615 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Parkzicht

Vergeet de drukte van de dag

Restaurant Parkzicht in Eindhoven levert gasten een volledige ervaring volgens de Frans/Europese keuken. Bourgondische gerechten in een sfeervol restaurant, daar staat Parkzicht garant voor.
Gasten kunnen volop genieten van het sfeervolle interieur van dit restaurant, maar kunnen ook terecht in één van de privékamers die voor groepen beschikbaar zijn.
Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Parkzicht levert het totaalplaatje voor de bourgondische keuken en is een echte aanrader.

Meer informatie over restaurant Restaurant Parkzicht

Gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken, halte Parktheater

Maandag t/m zondag 09:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Parkzicht

Marja W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Gezellig en erg lekker gegeten, goed geïnformeerd door de bediening
Hartelijk dank voor uw positieve review. Graag tot ziens!
henry B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Prima ontvangst. Geweldig geanticipeerd op ons groepje collegae met fijne tapas voorgerechtjes en een prima vervolg met een hoofdgerecht. Wij hadden het geluk een aperitiefje buiten te kunnen drinken! Gehele avond goede begeleiding door medewerkers.
bedankt voor deze lieve woorden! Graag tot ziens!
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Portie erg klein
Beste mevrouw Sliepenbeek, Bedankt voor uw komst en uw review. Jammer dat u onze portie erg klein heeft gevonden. Wij zijn meer gewend aan de opmerking dat het 'heerlijk maar wel ietwat veel' is. Mocht u dit nou in de toekomst nog eens zo ervaren bij ons laat het dan direct even weten, dan kunnen wij met u kijken naar een smaakvolle oplossing. Met gastvrije groeten, Team Parkzicht
arjanlekkerbek H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heel vriendelijk en kundige bediening, heel fijne avond gehad. En daarbij ook nog lekker eten op je bord. Echt een aanrader.
Bedankt voor deze mooie woorden. Heel graag tot binnenkort! Team Parkzicht
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima restaurant, voorgerecht iets te klein, had allemaal net ietsje meer mogen zijn.
Met 25% kortingsactie helemaal goed !
Bedankt voor de review! Wanneer u in de toekomst een portie te groot of te klein vindt; laat het gerust weten dan kijken we direct wat we voor u kunnen betekenen! Graag tot in de toekomst.
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met mijn vader er op uit. Het stijlvolle interieur is dan al de helft van het genieten, de ontvangst en bediening zijn top. Heerlijke huisgemaakte kreeftensoep als vooraf genomen. De soep wordt aan tafel sierlijk in de kom gegoten, ook weer een feestje. Als hoofdgerecht gingen we beiden voor het piepkuiken met een mix van groenten. Uiterst mals, en mooie verrasende smaakcompositie. Klein minpunt: naast twee pootjes ook nog twee borstfilets, is echt heel veel vlees, en de groente was meer versiering dan onderdeel van het gerecht.
Tip: biedt gasten de mogelijkheden gerechten in de variant 80% groente 20% vlees, of halve portie vlees. De mensheid kent vele vleesetende veelvraten, maar er zijn er ook steeds meer die het liever wat rustiger aan doen met vlees...
Al met al een genoeglijke avond. We komen zeker weer een keer terug.
Bedankt voor uw uitgebreide review! Heel erg leuk om te lezen dat het zo een leuke ervaring is geweest. Uw opmerking over de hoeveelheid vlees nemen we zeker mee in overleg met de keuken. We willen vlees / groenten graag in goede balans hebben. Graag tot een volgende keer! Team Parkzicht.
Antoine T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening
Super bedankt voor de review!
cokkie-jos H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Sfeer in voorste gedeelte goed, nnvriendelijk,goede prijs kwaliteit, prima wijn
Super bedankt voor de review!
Mevrouw Boelens vosters V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, goede bediening en echt. voor herhaling vatbaar!
Hartelijk dank voor dit mooie compliment! graag tot ziens bij Parkzicht.
Lies L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Alerte bediening die ons aan een andere tafel had gepland, maar ons op een rustiger plek plaatste toen net voor ons een vrij luidruchtig gezelschap binnen was gekomen. Het eten smaakte heel goed en het wijnarrangement paste er goed bij. De tijden tussen de gerechten waren precies goed.
Absoluut voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor de complimenten! Wij doen altijd ons uiterste best om onze gasten een heerlijke avond te laten beleven en zijn blij dat u zo genoten heeft. Graag tot de volgende keer!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Had mij van de avond iets anders voorgesteld. Bij binnenkomst zat er een grote groep mannen luidruchtig te zijn de bediening was hier druk mee bezig en hadden ons in eerste instantie niet in de gaten. Laten werden wij opgemerkt en konden kiezen uit een tweetal tafels echter werden we niet begeleid naar de tafel. We hebben lang moeten wachten voor dat de ober ons drankje kwam brengen. Het bleek gewoon dat ze het heel druk hadden met de groep mannen bij de ingang. Het eten maakte een hoop goed het was perfect opgemaakt en de smaken waren ook goed. Wel Jammer dat er voor de andere gasten weinig tijd was.
Beste Rob,
Wat ontzettend jammer dat je deze ervaring hebt gehad bij ons. Wij hebben die avond problemen ondervonden met een groep hotelgasten waar wij op dat moment direct op hebben moeten anticiperen.

Ik betreur het zeer dat dit jullie bezoek aan ons restaurant heeft beïnvloed en wij niet onze gebruikelijke service hebben kunnen laten zien. Zou je ons een mailtje willen sturen via restaurant@hotelparkzicht.nl zodat we persoonlijk contact op kunnen nemen?

Alvast hartelijk dank. Gastvrije groet, Nicky van Westenbrugge - Eigenaresse
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Mijn vriendin en ik werden na een hartelijke ontvangst naar onze tafel gebracht. de wijnen werden deskundig toegelicht zo ook de menukaart. De gerechten lagen aantrekkelijk op de borden gerangschikt.
Een fantastisch systeem om de nummers van de gaderobe met het tafelnummer te combineren.
We waren zeer tevreden .
H. Verheggen
Bedankt voor deze leuke review! We zijn heel erg blij dit te horen. Graag tot ziens.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Op zaterdagmiddag mijn verjaardag gevierd met een borrel. Keuze uit verschillende arrangementen voor de hapjes, aanpassing naar eigen wensen was bespreekbaar. Heel vriendelijke ontvangst op de dag zelf en voorkomende bediening.
Beste mevrouw Holtkamp, bedankt voor deze grote complimenten! Fijn te horen dat u het zo goed heeft gehad. Heel graag tot ziens :)
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Buitengewoon hartelijke ontvangst. Voorgerecht ven tonijntartaar erg smaakvol. Hoofdgerecht van reerug prima. Porties zijn flink. Kaasplankje toe was erg veel. Alles bijelkaar een prima avond met vrienden.
Bedankt voor deze leuke review! Wij hebben zelf ook weer enorm genoten van de feestdagen. Wij wensen u nog fijne dagen toe en een goede jaarwisseling. Tot een volgende keer graag. Team Parkzicht
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Het was alweer even geleden dat we bij Parkzicht aten.
Personeel is bijzonder hartelijk en klantgericht.
We konden een plaatsje kiezen waar we ons het meest op ons gemak voelden.
Een heerlijke amuse, gevolgd door heerlijke gerechten en prima wijnen maakten ons dinertje tot een aangenaam verpozen!
Hartelijk dank voor deze lieve woorden! Fijn dat u Parkzicht heeft ervaren zoals wij het bedoelen. Heel graag tot een volgend bezoek. Team Parkzicht
C. K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het eten was lekker. Goed rekening gehouden met de aangegeven allergie.
Een gezellige ambiance. Fijn om een avondje uit bij het Parktheater te beginnen. Gratis parkeren is een prettige bijkomstigheid.
Bedankt voor uw leuke review. Wij vinden het belangrijk dat een eventuele allergie geen drempel moet zijn om heerlijk uit eten te gaan! Graag tot een volgend bezoek. Team Parkzicht
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Nette en vriendelijke ontvangst. Smakelijk menu en prettige sfeer!
Beste Desiree, Hartelijk dank voor deze leuke review! Graag tot ziens. Team Parkzicht
DJ J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Net restaurant. Kwaliteit is altijd goed en vers. Zeer vriendelijk personeel. Wanneer wij naar een voorstelling gaan, reserveren we altijd hier een tafeltje.
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Graag tot binnenkort. Team Parkzicht
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We waren iets later dan afgesproken. Dat gaf geen enkel probleem.
De rijzige bediener sprak uitbundig en helder over het menu. Alsof hij zelf gezellig mee zou gaan eten. De sommelier bracht met verve de drank aan de man en vertelde heel plezierig over zijn carrière binnen de horeca. We voelden ons zeer op ons gemak. Het eten was voortreffelijk. Zeer smaakvol en mooi opgediend. Een fijne avond!!
Hartelijk dank voor uw fijne recensie! WIj zijn blij te horen dat u zo heeft genoten. Heel graag tot ziens! Gastvrije groeten, Team Parkzicht
Merel K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben met een groep vriendinnen een fantastische avond gehad. Vriendelijke ontvangst, mooie tafel in aparte ruimte met super interieur. Relaxed bediend en na gevraagd te hebben om een aangepast menu voor een van ons een werkelijk verrukkelijk diner genoten. Bijzondere combinaties, die geweldig werkten. En daarbij was de prijs-kwaliteit verhouding ook nog eens erg gunstig. Zeker de moeite waard om hier te dineren!
Super bedankt voor deze leuke uitgebreide review! Graag tot ziens bij Parkzicht :)