Restaurant Parkzicht

Alberdingk Thijmlaan 18 5615 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Parkzicht

Vergeet de drukte van de dag

Restaurant Parkzicht in Eindhoven levert gasten een volledige ervaring volgens de Frans/Europese keuken. Bourgondische gerechten in een sfeervol restaurant, daar staat Parkzicht garant voor.
Gasten kunnen volop genieten van het sfeervolle interieur van dit restaurant, maar kunnen ook terecht in één van de privékamers die voor groepen beschikbaar zijn.
Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Parkzicht levert het totaalplaatje voor de bourgondische keuken en is een echte aanrader.

Meer informatie over restaurant Restaurant Parkzicht

Gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken, halte Parktheater

Maandag t/m zondag 09:00 - 21:30

Pierre C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik ben vaste klant en dat blijf ik ook na mijn laatste bezoek. Een absolute aanrader voor mensen die willen genieten van goed eten voor een prima prijs in een rustige omgeving.
D. D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Super geregeld allemaal! Heerlijk eten en leuk/gezellig personeel! Absoluut een aanrader! Ik had een tafel gereserveerd aansluitend op een feestje daar, dat liep wat uit en het tafeltje dat ik gereserveerd had werd uiteindelijk 'n gezellige drukke boel met nog 7 anderen maar allemaal geen punt er werd geschoven en gedekt en we konden aanschuiven en direct eten.. Echt top! Bedankt
Hartelijk dank voor deze leuke review. We proberen inderdaad altijd goed in te spelen op veranderingen, fijn dat dat ook bij u zo ervaren is. Heel graag tot een volgende keer!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Leuke locatie, bediening mag vriendelijker en vlotter.
Beste Anneke,
Bedankt voor uw review!
We hebben enkele nieuwe teamleden welke wellicht nog wat voorzichtiger zijn dan de rest van ons team. Ik weet zeker dat u een volgende keer een betere ervaring hierin zal hebben.
Graag tot ziens!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De bediening was heel vriendelijk, het eten prima, alleen de prijs vind ik wat een de hoge kant...
Beste Nico,
Bedankt voor de review! Jammer dat de prijs hoger was dan verwacht. Dit horen wij niet vaak, we streven altijd juist naar een ontzettend goede prijs/kwaliteitsverhouding. Fijn dat het eten en de bediening gewaardeerd zijn! Heel graag tot een volgende keer.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten, wisselende kaart, vriendelijke bediening.
Bedankt voor deze prachtige recensie!
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed restaurant, mooie omgeving.
Prettige service !
Beste Albert
Top, dankje voor deze super mooie review!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk buiten een hapje gegeten, onder het genot van een fles goede wijn.
Beste Lilian,
Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens weer!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Mooie locatie met een uitgebreide kaart. Duurde overigens wel een tijdje voor we de kaart aangereikt kregen. Lekker gegeten en verder prima service. Voor herhaling vatbaar!
Beste Nicky
Bedankt voor deze leuke review!
We doen ons best een avond niet te gehaast te laten verlopen. Mocht het naar jullie wens iets te lang duren voor de kaart komt, geef het gerust aan en wij spelen in op jullie tijdswensen!
Heel graag tot ziens.
cokkie-jos H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Buiten zit je heerlijk.
Bediening door eigen liet te wensen over.
Bedankt voor deze review!
Wat jammer dat de bediening te wensen over liet tijdens jullie bezoek, dat mag niet de bedoeling zijn. We beloven dat een volgende keer het echt anders zal zijn en jullie waarschijnlijk nét een verkeerde ervaring hebben gehad. Alles wat we kunnen verbeteren horen we ook graag persoonlijk van u de volgende keer.
Heel graag tot een volgende keer.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We zaten buiten. Mooi terras, rustig zitten en toch gezellig druk en dat voor een maandag!
Het eten was goed, mooi opgediend en erg vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.
Beste Wilma
Super bedankt voor deze leuke review. Graag tot ziens!
Leonardus D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Na 't hoofdgerecht had ik het gevoel dat men ons vergeten was. Op onze rekening stonden drie niet genuttigde drankjes. Verder wel tevreden.
E K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
heerlijk gegeten op prachtige locatie, en zo dicht bij het centrum
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekket eten, aardige bediening.
Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We verbleven net twee nachten in het Parkzicht hotel. De eerste avond aten we in het restaurant en dit is zo goed meegevallen dat we ook de tweede avond bleven dineren. Het eten is erg lekker en met veel zorg bereid. De obers zijn echt vriendelijk en heel attent (ondanks de hitte van de voorbije dagen). Chapeau!!
Has T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heel erg lekker gegeten! Verrassende combinaties en goede variatie in het menu. Gerechten zijn allemaal heel mooi opgemaakt. Mooi restaurant met vriendelijke en erg oplettende bediening.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Erg lekker gegeten op het terras op heerlijke zomeravond, prachtige plek!
Vlotte bediening, prima tempo.
Enige min- puntje was dat de ober niet kon vertellen welke rode wijn als glas te bestellen was: aandachtspuntje!
Verder alles dik in orde!
Magda R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gezellig restaurant, met prima eten. Bediening erg vriendelijk
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk uit gegeten voordat we naar onze voorstelling in het Parktheater gingen. Nog korting ook omdat we ons kaartje konden laten zien. Eten was erg lekker vooral de kreeftensoep. Hier gaan we graag een keer terug komen.
Mat S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader.
JokeKlevant .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
We werden hartelijk ontvangen, eten was voortreffelijk en bediening idem dito. We komen zeker nog eens terug, wellicht blijven we dan ook logeren. En hopen dan natuurlijk ook op een heerlijk ontbijt!