Restaurant Parkzicht

Alberdingk Thijmlaan 18 5615 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Parkzicht

Vergeet de drukte van de dag

Restaurant Parkzicht in Eindhoven levert gasten een volledige ervaring volgens de Frans/Europese keuken. Bourgondische gerechten in een sfeervol restaurant, daar staat Parkzicht garant voor.
Gasten kunnen volop genieten van het sfeervolle interieur van dit restaurant, maar kunnen ook terecht in één van de privékamers die voor groepen beschikbaar zijn.
Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Parkzicht levert het totaalplaatje voor de bourgondische keuken en is een echte aanrader.

Meer informatie over restaurant Restaurant Parkzicht

Gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken, halte Parktheater

Maandag t/m zondag 09:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
E K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
heerlijk gegeten op prachtige locatie, en zo dicht bij het centrum
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekket eten, aardige bediening.
Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We verbleven net twee nachten in het Parkzicht hotel. De eerste avond aten we in het restaurant en dit is zo goed meegevallen dat we ook de tweede avond bleven dineren. Het eten is erg lekker en met veel zorg bereid. De obers zijn echt vriendelijk en heel attent (ondanks de hitte van de voorbije dagen). Chapeau!!
Has T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heel erg lekker gegeten! Verrassende combinaties en goede variatie in het menu. Gerechten zijn allemaal heel mooi opgemaakt. Mooi restaurant met vriendelijke en erg oplettende bediening.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Erg lekker gegeten op het terras op heerlijke zomeravond, prachtige plek!
Vlotte bediening, prima tempo.
Enige min- puntje was dat de ober niet kon vertellen welke rode wijn als glas te bestellen was: aandachtspuntje!
Verder alles dik in orde!
Magda R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gezellig restaurant, met prima eten. Bediening erg vriendelijk
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk uit gegeten voordat we naar onze voorstelling in het Parktheater gingen. Nog korting ook omdat we ons kaartje konden laten zien. Eten was erg lekker vooral de kreeftensoep. Hier gaan we graag een keer terug komen.
Mat S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader.
JokeKlevant .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
We werden hartelijk ontvangen, eten was voortreffelijk en bediening idem dito. We komen zeker nog eens terug, wellicht blijven we dan ook logeren. En hopen dan natuurlijk ook op een heerlijk ontbijt!
Gitta V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Altijd lekker, ook goed vegetarisch eten!
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Parkzicht is een handige plaats om te gaan eten voorafgaand aan theaterbezoek. Inclusief parkeerplaats. Voor mij ademt het de sfeer uit van vergane glorie. En qua aankleding: vlees noch vis. Het eten was goed (in citrus gegaarde zalm + tournedos met huisgemaakte truffelsaus) tot redelijk (salade chevre + Coq au vin, welke helaas niet helemaal op temperatuur was). De wijnen zijn niet goedkoop (€ 6,50 voor een Rioja). De koffie is in orde.
Lijntje26 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Weer lekker gegeten. Wat ik vooral leuk vind is dat je vooraf wat amuses krijgt van de zaak, altijd een leuk extra'tje. Ook fijne en snelle bediening. Wij eten hier graag.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk restaurant, vriendelijke bediening. Prima kaart en wijnen. Erg fijn dat er ruim parkeergelegenheid is.
Gezellige Kerst-sfeer
Lennart D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Fantastische ervaring. Een prettige ambiance waar je je snel thuis voelt en bediening die attent is en verstand van zaken heeft. Rijke kaart met voor iedereen wel iets. En het belangrijkst, geweldig eten: veel verschillende smaken, aandacht voor details en gulle porties. Wij voelden ons erg verwend.

Zowel de voor-, hoofd- als nagerechten waren bijzonder lekker, waarbij Parkzicht laat zien zowel met vlees, vis, groenten als zoete desserts (!) helemaal overweg te kunnen. Natuurlijk geen goedkoop restaurant, maar een prima prijs-kwaliteitverhouding.

Enige minpunt was dat de gerechten erg snel opgediend werden; dit is op zich fijn maar zorgde ervoor dat we al vroeg vol zaten. Desalniettemin uitgebreid gegeten omdat alles zo lekker was.

Ik hoop er absoluut terug te komen!
Beste Lennart,
Wat leuk om uw uitgebreide recensie te lezen. We zien dat u helemaal hebt genoten van onze parkzicht beleving. Wat jammer als we u wat te snel hebben bediend, we proberen dit altijd in het oog te houden. Mocht u een volgende keer wat meer ruimte tussen de gerechten wensen, geef het dan alstublieft aan en we houden er extra rekening mee. Super bedankt en graag tot ziens!
Team Parkzicht.
Fieke K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op zaterdagavond hier met 4 personen gegeten. Ik was iets eerder dan de rest, maar geen probleem drankje aangeboden, waarbij er een ruime keuze huiswijnen is, ook het karafje water erbij is geen probleem. Kwaliteit eten is goed, er werd goed rekening gehouden met allergie en bediening was attent. Prijs is iets hoger, maar prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Beste Fieke,
Hartelijk dank voor de leuke recensie. We zijn erg blij om dit te lezen en fijn dat u zo heeft genoten!
Heel graag tot ziens bij Parkzicht, namens het hele team.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Uitstekende keuken, prachtige gerechten. Goede porties en een mooie ambiance. Afgetopt met een prima service. Zeker gaan!
Beste Susanne,
Hartelijk dank voor de complimenten! Graag tot ziens :)
Team Parkzicht
A.C D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
3 maal het menu genomen. Omdat de keuze in het menu wat beperkt was, paar dingen van de gewone kaart genomen, werd niet moeilijk over gedaan.
Heerlijk buiten gezeten, lekker in de schaduw. Maar ja, het weer was nu eenmaal prachtig, daar heeft het restaurant weinig invloed op :-).
Alleen die fles Sourcy van 5 euro als je vraagt om water, dat blijft wringen. Want toen de fles leeg was kregen we wel een karafje water.
Beste Nico,
Hartelijk dank voor uw komst bij Parkzicht!
Fijn dat u zo heeft genoten op ons terras. De enige invloed die we kunnen uitoefenen is dan wel u de juiste service verlenen en u heerlijk te laten genieten. Fijn dat dat is gelukt. Wij genieten ook ontzettend van dit super weertje.
De fles Sourcy is inderdaad 5,-. Hiervoor krijgt u -,75 cl bronwater. Een karaf kraanwater is bij ons echter altijd mogelijk en serveren wij met liefde onbeperkt en tegen 0,- euro!
Heel graag tot een volgend bezoek bij Parkzicht.
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gekozen voor het menu.
Voorgerecht: Steak tartare, prima heerlijk van smaak.
Hoofdgerecht: Roodbaarsfilet | gebakken zeekraal | hollandaise saus | frietjes.
Vis was naar mijn smaak wat aan de zoute kant en de gebakken zeekraal ontbrak. In plaats daarvan courgette? Aanvankelijk dacht ik dat ik me vergist had bij het lezen van de kaart. Maar toen ik de kaart bekeek bij het maken van keus voor het dessert zag ik dat courgette niet op het menu stond. Ik maakte een opmerking dat ik dit vreemd vond en dat ze het op zijn minst vooraf hadden moeten melden dat de zeekraal op was. Hierop werd wat twijfelachtig gereageerd. Men zou navraag doen bij de kok.
Antwoord: er had wel wat zeekraal tussen de courgette had gezeten en men was bezig met het aanpassen van de kaart?? Hoewel ik niet echt blij was met het antwoord dacht ik laat maar zitten.
Vervolgens bestelde ik mijn Dessert:
Verse aardbeien | vanilleroom| luchtig krokantje. Na een korte tijd kreeg ik een keurig bordje met....een enkele aardbei en rode bessen?? Ik liet meteen weten dat ik toch wel erg bijzonder vond om in 1 menu twee gerechten te ontvangen met andere ingredienten als vermeld op de kaart. Als antwoord kreeg dat er toch aardbeien bij zaten. Ik liet merken dat ik het antwoord zeer onbevredigend vond waarop ik even later een klein schaaltje een paar stukjes aardbei kreeg.
Het aardbeien dessert was na mij niet meer te bestellen (bleek uit een tafel naast ons).
De aardbeien waren duidelijk op. Waarom dit niet even van te voren melden? had ik iets anders kunnen kiezen, geen probleem. Vervolgens kwam een zeer vriendelijke ober melden dat hij het toch ook wel vervelend vond en stelde koffie van het huis voor. Hij vulde dit aan met zoete lekkernijen. (mooi gebaar).
Al met al zeer teleurstellend. Jammer van de avond. (ondanks de goede bedoeling van de vriendelijke ober)
Beste Jeroen,
Bedankt voor de uitgebreide review en de complimenten over het voorgerecht.
We vinden het jammer te lezen dat uw ervaring verder zo is tegengevallen. Wij hebben het intern opgepakt en extra aandacht zal geschonken worden aan de hoeveelheid van de beloofde producten. Dit is uiteraard niet met verkeerde intentie in mindere mate bij u op het bord gepresenteerd. Hoeveelheden en/of communicatie zullen aangescherpt worden.

Wij presenteren inderdaad meer ingrediënten (zoals courgette, rode besjes etc) dan wij vermelden op de kaart. Wij werken met een bourgondische keuken waarin we graag de gast nog meer smaken geven. Hierin werken we met de verse producten die we dagelijks verkrijgen.

Jammer dat het aanvullen met een heel schaaltje verse aardbeien, koffie van het huis, excuses en uitgebreide zoete lekkernijen uw ervaring niet hebben kunnen verbeteren.

Wij hopen dat u ons op een ander moment een nieuwe kans wilt geven om de positieve ervaring te beleven zoals vele andere gasten deze hebben.

Met gastvrije groet,
Nicky van Westenbrugge, namens Team Parkzicht

Reactie van proever:

Dank voor jullie reactie.
"Wij presenteren inderdaad meer ingrediënten (zoals courgette, rode besjes etc) dan wij vermelden op de kaart. Wij werken met een bourgondische keuken waarin we graag de gast nog meer smaken geven. Hierin werken we met de verse producten die we dagelijks verkrijgen". Sorry, maar hier was echt sprake van een vervangend product en geen bourgondische aanvulling. De versheid en hoeveelheid word door mij ook niet ter discussie gesteld. De excuses en de koffie van het huis heb ik zeker kunnen waarderen. Dit heb ik toen en ook in de review laten blijken. Vriendelijke groet, Jeroen
etkersten .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Recent met mijn moeder gegeten bij restaurant Parkzicht na een voorstelling in het nabijgelegen Parktheater. Het decor is wat ouderwets, maar hoewel het wat vol kijkt met de vele ingesloten hoekjes die gecreëerd zijn, zit het wel gezellig. Verder was het eten super: een driegangen menuutje vol goede gerechten met leuke, originele smaken. Ook voor mijn moeder, die meer van de traditionele smaken is, stond er genoeg op het menu. Netjes en vriendelijk geholpen door het personeel. Leuke plek!