Restaurant Parkzicht

Alberdingk Thijmlaan 18 5615 Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Parkzicht

Vergeet de drukte van de dag

Restaurant Parkzicht in Eindhoven levert gasten een volledige ervaring volgens de Frans/Europese keuken. Bourgondische gerechten in een sfeervol restaurant, daar staat Parkzicht garant voor.
Gasten kunnen volop genieten van het sfeervolle interieur van dit restaurant, maar kunnen ook terecht in één van de privékamers die voor groepen beschikbaar zijn.
Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Parkzicht levert het totaalplaatje voor de bourgondische keuken en is een echte aanrader.

Meer informatie over restaurant Restaurant Parkzicht

Gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken, halte Parktheater

Maandag t/m zondag 09:00 - 21:30

Voordelig
Lennart D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Fantastische ervaring. Een prettige ambiance waar je je snel thuis voelt en bediening die attent is en verstand van zaken heeft. Rijke kaart met voor iedereen wel iets. En het belangrijkst, geweldig eten: veel verschillende smaken, aandacht voor details en gulle porties. Wij voelden ons erg verwend.

Zowel de voor-, hoofd- als nagerechten waren bijzonder lekker, waarbij Parkzicht laat zien zowel met vlees, vis, groenten als zoete desserts (!) helemaal overweg te kunnen. Natuurlijk geen goedkoop restaurant, maar een prima prijs-kwaliteitverhouding.

Enige minpunt was dat de gerechten erg snel opgediend werden; dit is op zich fijn maar zorgde ervoor dat we al vroeg vol zaten. Desalniettemin uitgebreid gegeten omdat alles zo lekker was.

Ik hoop er absoluut terug te komen!
Beste Lennart,
Wat leuk om uw uitgebreide recensie te lezen. We zien dat u helemaal hebt genoten van onze parkzicht beleving. Wat jammer als we u wat te snel hebben bediend, we proberen dit altijd in het oog te houden. Mocht u een volgende keer wat meer ruimte tussen de gerechten wensen, geef het dan alstublieft aan en we houden er extra rekening mee. Super bedankt en graag tot ziens!
Team Parkzicht.
Fieke K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op zaterdagavond hier met 4 personen gegeten. Ik was iets eerder dan de rest, maar geen probleem drankje aangeboden, waarbij er een ruime keuze huiswijnen is, ook het karafje water erbij is geen probleem. Kwaliteit eten is goed, er werd goed rekening gehouden met allergie en bediening was attent. Prijs is iets hoger, maar prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Beste Fieke,
Hartelijk dank voor de leuke recensie. We zijn erg blij om dit te lezen en fijn dat u zo heeft genoten!
Heel graag tot ziens bij Parkzicht, namens het hele team.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Uitstekende keuken, prachtige gerechten. Goede porties en een mooie ambiance. Afgetopt met een prima service. Zeker gaan!
Beste Susanne,
Hartelijk dank voor de complimenten! Graag tot ziens :)
A.C D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten
Nico_uit_Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
3 maal het menu genomen. Omdat de keuze in het menu wat beperkt was, paar dingen van de gewone kaart genomen, werd niet moeilijk over gedaan.
Heerlijk buiten gezeten, lekker in de schaduw. Maar ja, het weer was nu eenmaal prachtig, daar heeft het restaurant weinig invloed op :-).
Alleen die fles Sourcy van 5 euro als je vraagt om water, dat blijft wringen. Want toen de fles leeg was kregen we wel een karafje water.
Beste Nico,
Hartelijk dank voor uw komst bij Parkzicht!
Fijn dat u zo heeft genoten op ons terras. De enige invloed die we kunnen uitoefenen is dan wel u de juiste service verlenen en u heerlijk te laten genieten. Fijn dat dat is gelukt. Wij genieten ook ontzettend van dit super weertje.
De fles Sourcy is inderdaad 5,-. Hiervoor krijgt u -,75 cl bronwater. Een karaf kraanwater is bij ons echter altijd mogelijk en serveren wij met liefde onbeperkt en tegen 0,- euro!
Heel graag tot een volgend bezoek bij Parkzicht.
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gekozen voor het menu.
Voorgerecht: Steak tartare, prima heerlijk van smaak.
Hoofdgerecht: Roodbaarsfilet | gebakken zeekraal | hollandaise saus | frietjes.
Vis was naar mijn smaak wat aan de zoute kant en de gebakken zeekraal ontbrak. In plaats daarvan courgette? Aanvankelijk dacht ik dat ik me vergist had bij het lezen van de kaart. Maar toen ik de kaart bekeek bij het maken van keus voor het dessert zag ik dat courgette niet op het menu stond. Ik maakte een opmerking dat ik dit vreemd vond en dat ze het op zijn minst vooraf hadden moeten melden dat de zeekraal op was. Hierop werd wat twijfelachtig gereageerd. Men zou navraag doen bij de kok.
Antwoord: er had wel wat zeekraal tussen de courgette had gezeten en men was bezig met het aanpassen van de kaart?? Hoewel ik niet echt blij was met het antwoord dacht ik laat maar zitten.
Vervolgens bestelde ik mijn Dessert:
Verse aardbeien | vanilleroom| luchtig krokantje. Na een korte tijd kreeg ik een keurig bordje met....een enkele aardbei en rode bessen?? Ik liet meteen weten dat ik toch wel erg bijzonder vond om in 1 menu twee gerechten te ontvangen met andere ingredienten als vermeld op de kaart. Als antwoord kreeg dat er toch aardbeien bij zaten. Ik liet merken dat ik het antwoord zeer onbevredigend vond waarop ik even later een klein schaaltje een paar stukjes aardbei kreeg.
Het aardbeien dessert was na mij niet meer te bestellen (bleek uit een tafel naast ons).
De aardbeien waren duidelijk op. Waarom dit niet even van te voren melden? had ik iets anders kunnen kiezen, geen probleem. Vervolgens kwam een zeer vriendelijke ober melden dat hij het toch ook wel vervelend vond en stelde koffie van het huis voor. Hij vulde dit aan met zoete lekkernijen. (mooi gebaar).
Al met al zeer teleurstellend. Jammer van de avond. (ondanks de goede bedoeling van de vriendelijke ober)
Beste Jeroen,
Bedankt voor de uitgebreide review en de complimenten over het voorgerecht.
We vinden het jammer te lezen dat uw ervaring verder zo is tegengevallen. Wij hebben het intern opgepakt en extra aandacht zal geschonken worden aan de hoeveelheid van de beloofde producten. Dit is uiteraard niet met verkeerde intentie in mindere mate bij u op het bord gepresenteerd. Hoeveelheden en/of communicatie zullen aangescherpt worden.

Wij presenteren inderdaad meer ingrediënten (zoals courgette, rode besjes etc) dan wij vermelden op de kaart. Wij werken met een bourgondische keuken waarin we graag de gast nog meer smaken geven. Hierin werken we met de verse producten die we dagelijks verkrijgen.

Jammer dat het aanvullen met een heel schaaltje verse aardbeien, koffie van het huis, excuses en uitgebreide zoete lekkernijen uw ervaring niet hebben kunnen verbeteren.

Wij hopen dat u ons op een ander moment een nieuwe kans wilt geven om de positieve ervaring te beleven zoals vele andere gasten deze hebben.

Met gastvrije groet,
Nicky van Westenbrugge, namens Team Parkzicht

Reactie van proever:

Dank voor jullie reactie.
"Wij presenteren inderdaad meer ingrediënten (zoals courgette, rode besjes etc) dan wij vermelden op de kaart. Wij werken met een bourgondische keuken waarin we graag de gast nog meer smaken geven. Hierin werken we met de verse producten die we dagelijks verkrijgen". Sorry, maar hier was echt sprake van een vervangend product en geen bourgondische aanvulling. De versheid en hoeveelheid word door mij ook niet ter discussie gesteld. De excuses en de koffie van het huis heb ik zeker kunnen waarderen. Dit heb ik toen en ook in de review laten blijken. Vriendelijke groet, Jeroen
Etkersten .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Recent met mijn moeder gegeten bij restaurant Parkzicht na een voorstelling in het nabijgelegen Parktheater. Het decor is wat ouderwets, maar hoewel het wat vol kijkt met de vele ingesloten hoekjes die gecreëerd zijn, zit het wel gezellig. Verder was het eten super: een driegangen menuutje vol goede gerechten met leuke, originele smaken. Ook voor mijn moeder, die meer van de traditionele smaken is, stond er genoeg op het menu. Netjes en vriendelijk geholpen door het personeel. Leuke plek!
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Lekker buiten gegeten tijdens een warme avond met mooi uitzicht op het park. Het eten was erg lekker. We werden bij ontvangst verleid om een crémant te nemen. Kostte wel € 7,- per glaasje maar allez...wel lekker. Goede kaart, niet te groot. De bediening was vlot en vriendelijk spontaan. Kan deze gelegenheid iedereen aanraden.
Beste Sjaak,
Bedankt voor de complimenten! Heel graag tot ziens weer bij ons restaurant.
Pekoma .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
We hebben er heerlijk gegeten. We hadden het menu en vrienden van ons a la carte. Alles was voortreffelijk. Vooral het voorgerecht van vis (van het menu) was zeer goed.
We hebben er heerlijk gegeten en genoten.
Bedankt voor uw review! We zijn hier weer erg blij mee.
Heel graag tot ziens bij Parkzicht.
WvW78 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening en een fijne sfeer. Ik ben zwanger en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Ik kreeg een aangepaste amuse die zwanger-proof was en voor de gerechten die ik bestelde werd in de keuken zorgvuldig nagevraagd of ik deze mocht hebben.
Bedankt voor de recensie! Wij vinden het inderdaad erg belangrijk dat eenieder hier lekker kan eten. Jong en oud, man en vrouw, zwanger en niet zwanger, allergie en geen allergie :) Wij vinden een passende oplossing binnen onze eigen kaart.
Heel graag tot ziens en alvast veel plezier met de kleine toegewenst!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prijs / kwaliteits verhouding is zeer goed. De gerechten zijn vers en op de juiste manier gekruid. Ze zorgen voor een fijne tijd tussen de gerechten waardoor je niet te lang zit maar zeer zeker niet wordt opgejaagt.
De bediening is beleefd en heeft een glimlach op het gezicht. De ambiance is wat achterhaalt maar dit zorgt niet voor een minderen ervaring.
Als je in de buurt ben ga daar eten. Kleine kaart en daardoor echt kwaliteit eten! Voor ieder wel wat wils ook voor de kinderen.
Beste Judith

Hartelijk dank voor de review, fijn om te zien dat de kwaliteit van het eten en de bediening zo gewaardeerd worden. We zijn druk bezig de ambiance ook te verjongen en hebben hierin de eerste stappen al gezet. Deze zomer verwachten wij de laatste restyling punten te voldoen. Heel graag tot ziens!
Erlauz W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gisterenavond met een groep "gastheer" Bart verrast door te komen dineren. Wat hij ons altijd over de kwaliteit, opmaak van de producten en versheid verteld bleek helemaal waar te zijn. We hebben in een woord HEERLIJK gedineerd waarbij de de vlotte en correcte bediening opviel. Ook de uitleg over de gerechten en bijbehorende wijnaanbevelingen bleek van hoog kennis niveau. Uiteraard gaan onze complimenten ook naar de collegae en met name de koks die ons culinair hebben weten te verassen en verwennen. Een aanrader voor iedereen die hier nog niet geweest is.
Veel dank voor deze ontzettend leuke review!
Wij zijn blij dat jullie de kennis, ervaring en het enthousiasme van Bart hebben kunnen waarderen. Als er iets is wat we allemaal graag doen, is het de gast in de watten leggen.
Heel graag tot een volgende keer.
Team Parkzicht.
Lijntje26 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Zoals gewoonlijk weer lekker gegeten. Op voorhand werd al meteen gemeld dat er een bijgerecht van 1 hoofdgerecht op was en wat je als vervangers dan kon nemen, netjes dat ze het op voorhand melden. De service was goed en je kreeg een paar kleine amuses vooraf, altijd leuk wat kleine hapjes.
Veel dank voor deze leuke review!
We proberen onze gasten altijd in alles te adviseren en ook dit soort zaken horen er soms bij. De review wordt zeer gewaardeerd en we zien jullie graag terug.
Tot ziens bij Parkzicht!
Team parkzicht.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Bij overnachting gegeten in het restaurant. Ontvangst is vriendelijk en mooie aankleding.
Gelijk een amuse gekregen. Ben even kwijt wat exact, maar mooi geserveerd.

Gekozen voor de Ossenhaas op kaas saus (dag menu van de chef).
Was heerlijk op smaak en ooi geserveerd. De saus was heerlijk en lekker pittig. Patatjes waren mooi dik en lekker warm.
De melot die ik bij geserveerd kreeg was mooi op smaak.
Beste Zefat,
Hartelijk dank voor deze leuk review!
We zijn blij te zien dat u onze service waardeert.
Graag tot ziens. Groeten Team Parkzicht
NV22 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Voor Pasen zijn wij met zijn drieën gezellig gaan lunchen bij Restaurant Parkzicht. We hebben allemaal enorm genoten van een drie gangen lunch. De service was zeer goed. We werden erg attent en vriendelijk geholpen. Zij schoot ook meteen te hulp toen oma een extra kussentje nodig had in haar rug om comfortabel te kunnen zitten. Al met al een heerlijke middag gehad met voortreffelijk eten en een top service. Wij komen snel weer terug!
Bedankt voor deze leuke review. We zijn heel blij te zien dat jullie zo'n fijne middag hebben gehad. Graag tot ziens!
Lonneke L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijke paasbrunch gehad bij Parkzicht! Alles smaakte heerlijk, er was genoeg te kiezen en de service was vriendelijk en klantgericht. Het speeltoestel buiten is een goede aanschaf, er werd volop gespeeld (onder andere door onze dochter).
Bedankt voor de leuke recensie!
Graag tot ziens bij Parkzicht.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We hebben goed gegeten - prijzen zijn aan de stevige kant misschien zelfs té stevig voor dit type restaurant. Amuse, appetizer smakelijk - goede keuze wijn per glas - karaf water en brood - tournedos ondanks expliciet om rood verzocht toch te doorbakken - excuus en een beetje rood in glas bijgeschonken - ambiance was echter heel anders nu eigenaresse er niet was - vervangen door een onsympathieke, oncharmante maar vooral allesbehalve gastvrije, klantgerichte dame. Ze negeerden de gasten en was vooral bezig met corrigeren van bediening - dit maakte dat de gebruikelijke prettige sfeer er niet was - onze ober deed het prima maar deze 'opzichtster' zou ik niet meer inzetten, al helemaal niet op een drukke feestdag.
Beste Lianne

Bedankt voor het schrijven van een review! Wij zijn altijd blij met feedback en nemen hieruit altijd onze verbeterpunten op.
De opmerkingen jegens onze medewerkster zijn mijn inziens niet geschikt om via iens.nl te delen. De woorden die u gebruikt kunnen -wellicht onbedoeld- ontzettend kwetsend zijn. Wij zouden het fijn vinden als u feedback van deze aard in de toekomst direct met ons op pakt. U kunt ons 24 uur per dag bereiken middels e-mail en telefoon.
Mocht u hierover nog verder willen praten sta ik uiteraard tot uw beschikking.

Gastvrije groet,
Nicky van Westenbrugge (eigenaresse)
Lizet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij hadden de schelvis heerlijk gegeten ,een goed wijn advies van Bart gekregen.Erg gezellig zitje.
Al bij Al een super avond gehad.
Bedankt voor deze leuke recensie! Graag tot ziens bij Parkzicht
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Op 2e paasdag hebben we genoten van een uitgebreide paasbrunch met zun drietjes. Onze zoon is een kleine 2 jaar en vond het heerlijk om gebruik te maken van de speeltuin die het restaurant sinds een week aanbied.

We kijken terug op een heerlijk brunch in een geweldig fijne ambiance en met gastenservice zoals deze hoort te zijn.
Beste Jeroen,
Heel erg bedankt voor deze leuke review.
We hopen jullie deze zomer veel te verwelkomen op ons terras, zodat jullie kleine van 2 jaar gezellig kan spelen in de speeltuin.
Tot ziens bij Parkzicht!
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Lekker gegeten met uitstekende service. Ambiance wirdt wel bepaald doordat het een hotelrestaurant is en daardoor ook veel kinderen en een enkel klein hondje. Maar al met al uitstekende service en heerlijk gegeten voor een gemiddelde prijs
Bedankt voor deze recensie! Wij ontvangen inderdaad allerlei type gasten, van jong tot oud! Daar genieten we volop van. Wij zijn blij dat u onze service en het eten zo kan waarderen. Graag tot ziens!