Restaurant Parkzicht

Alberdingk Thijmlaan 18 5615 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Parkzicht

Vergeet de drukte van de dag

Restaurant Parkzicht in Eindhoven levert gasten een volledige ervaring volgens de Frans/Europese keuken. Bourgondische gerechten in een sfeervol restaurant, daar staat Parkzicht garant voor.
Gasten kunnen volop genieten van het sfeervolle interieur van dit restaurant, maar kunnen ook terecht in één van de privékamers die voor groepen beschikbaar zijn.
Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Parkzicht levert het totaalplaatje voor de bourgondische keuken en is een echte aanrader.

Meer informatie over restaurant Restaurant Parkzicht

Gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken, halte Parktheater

Maandag t/m zondag 09:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Parkzicht

Marika P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Leuke informele sfeer, zeer goede gerechten en prijs/kwaliteit verhouding. Ook vriendelijke medewerkers. Komen zeker terug.
Hartelijk dank voor de mooie review. Graag tot ziens!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Vriendelijk personeel. Je kunt er op je gemak een hapje eten. Men houd rekening met de tijd die je hebt voor de maaltijd
Bedankt voor de review!
DJ D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wat we jammer vonden was de lichtelijk geirriteerde manager. Vorig bezoek was de bediening de stempels op de spaarkaart vergeten te geven en was er aangegeven dit bij een volgend bezoek door te geven, zo ook geschiedde. Tevens wilden we gebruik maken van de gespaarde yums, via Iens, hier kwam voor ons gevoel wat irritatie de hoek om kijken. We zijn nou eenmaal spaarders en willen graag gebruik maken van dit soort kortingen en spaarsystemen. Zal het wellicht zo niet bedoeld hebben maar kwam op ons wat vervelend over. Verder zoals altijd bij een theaterbezoek heerlijk gegeten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk buiten kunnen zitten. Super vriendelijk personeel!! Houden goed rekening met dieten/ eindtijd.
Eten van top kwaliteit. Goede sausjes!! Ravioli iets flauw, werd positief ontvangen!
Hartelijk dank voor de lieve woorden en mooie score! Graag tot ziens :) Team Parkzicht
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten met goede bediening !
Bedankt voor de lieve woorden!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijke avond gehad met amerikaanse vriend die ook genoten heeft van het eten. Buiten gezeten....perfect!
Beste mevrouw Wasser, Super bedankt voor deze perfecte score. We zijn altijd blij te zien dat onze gasten zo genieten. Heel graag weer tot een volgende keer. Team Parkzicht
Elma R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat tussen het voorgerecht en hoofdgerecht een uur wachttijd zat. Ze waren ons vergeten.
Beste mevrouw Ridderhof. Super bedankt dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Bedankt voor de mooie score. Wat ontzettend stom dat we deze avond vergeten zijn het hoofdgerecht mee te vragen. We zijn blij te zien dat u alsnog genoten heeft. Een volgende keer zal dat niet meer gebeuren. Heel graag tot ziens! Team Parkzicht
Dini L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Prima gelegenheid.
Buiten op terras; toch rustig en gastvrij.
Beste mevrouw Lambooy, Hartelijk dank voor de review. We zijn erg blij deze te lezen. Graag tot ziens!
Mwtgm V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten goed verzorgd leuke en vriendelijke bediening.
Hartelijk dank voor je review! Graag tot ziens! We zien een 6je bij inrichting/sfeer, leuk nieuws: In januari gaan we ons restaurant volledig restylen. Stay Posted :)
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wederom erg lekker gegeten bij "onze buren".
Smakelijke coquilles, eendenlever en natuurlijk de alomgeroemde carpaccio.
Heerlijk kalfstrio, lamsvlees en kreeft, goede begeleidende wijnen.
En dat alles in gezellige ambiance met prettige, losse bediening.
Wij komen graag terug!
Beste Marion, Super leuk om deze review te mogen ontvangen! Bedankt voor de complimenten. Graag tot ziens. Gastvrije groeten, Team Parkzicht
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het vlees was koud van binnen. Kennelijk voorgegaard en te kort afhebakken
Beste meneer Hof, Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend om te horen. Hopelijk heeft u het op de dag zelf aangegeven bij de bediening zodat zij dit passend op hebben kunnen lossen voor u.
Met gastvrije groet
Team Parkzicht
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk buiten gegeten, gastvrije ontvangst en aardige bediening, geduldig met oudere mensen, een aanrader!
De gerechten zien er mooi verzorgd uit.
Het menu was verrassend, had iets meer mogen zijn.
Bedankt voor de review, heel leuk om te horen! Graag tot een volgende keer!
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Gezellig en erg lekker gegeten, goed geïnformeerd door de bediening
Hartelijk dank voor uw positieve review. Graag tot ziens!
henry B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Prima ontvangst. Geweldig geanticipeerd op ons groepje collegae met fijne tapas voorgerechtjes en een prima vervolg met een hoofdgerecht. Wij hadden het geluk een aperitiefje buiten te kunnen drinken! Gehele avond goede begeleiding door medewerkers.
bedankt voor deze lieve woorden! Graag tot ziens!
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Portie erg klein
Beste mevrouw Sliepenbeek, Bedankt voor uw komst en uw review. Jammer dat u onze portie erg klein heeft gevonden. Wij zijn meer gewend aan de opmerking dat het 'heerlijk maar wel ietwat veel' is. Mocht u dit nou in de toekomst nog eens zo ervaren bij ons laat het dan direct even weten, dan kunnen wij met u kijken naar een smaakvolle oplossing. Met gastvrije groeten, Team Parkzicht
arjanlekkerbek H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heel vriendelijk en kundige bediening, heel fijne avond gehad. En daarbij ook nog lekker eten op je bord. Echt een aanrader.
Bedankt voor deze mooie woorden. Heel graag tot binnenkort! Team Parkzicht
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima restaurant, voorgerecht iets te klein, had allemaal net ietsje meer mogen zijn.
Met 25% kortingsactie helemaal goed !
Bedankt voor de review! Wanneer u in de toekomst een portie te groot of te klein vindt; laat het gerust weten dan kijken we direct wat we voor u kunnen betekenen! Graag tot in de toekomst.
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met mijn vader er op uit. Het stijlvolle interieur is dan al de helft van het genieten, de ontvangst en bediening zijn top. Heerlijke huisgemaakte kreeftensoep als vooraf genomen. De soep wordt aan tafel sierlijk in de kom gegoten, ook weer een feestje. Als hoofdgerecht gingen we beiden voor het piepkuiken met een mix van groenten. Uiterst mals, en mooie verrasende smaakcompositie. Klein minpunt: naast twee pootjes ook nog twee borstfilets, is echt heel veel vlees, en de groente was meer versiering dan onderdeel van het gerecht.
Tip: biedt gasten de mogelijkheden gerechten in de variant 80% groente 20% vlees, of halve portie vlees. De mensheid kent vele vleesetende veelvraten, maar er zijn er ook steeds meer die het liever wat rustiger aan doen met vlees...
Al met al een genoeglijke avond. We komen zeker weer een keer terug.
Bedankt voor uw uitgebreide review! Heel erg leuk om te lezen dat het zo een leuke ervaring is geweest. Uw opmerking over de hoeveelheid vlees nemen we zeker mee in overleg met de keuken. We willen vlees / groenten graag in goede balans hebben. Graag tot een volgende keer! Team Parkzicht.
Antoine T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening
Super bedankt voor de review!
cokkie-jos H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Sfeer in voorste gedeelte goed, nnvriendelijk,goede prijs kwaliteit, prima wijn
Super bedankt voor de review!