Restaurant Parkzicht

Alberdingk Thijmlaan 18 5615 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Parkzicht

Vergeet de drukte van de dag

Restaurant Parkzicht in Eindhoven levert gasten een volledige ervaring volgens de Frans/Europese keuken. Bourgondische gerechten in een sfeervol restaurant, daar staat Parkzicht garant voor.
Gasten kunnen volop genieten van het sfeervolle interieur van dit restaurant, maar kunnen ook terecht in één van de privékamers die voor groepen beschikbaar zijn.
Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Parkzicht levert het totaalplaatje voor de bourgondische keuken en is een echte aanrader.

Meer informatie over restaurant Restaurant Parkzicht

Gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken, halte Parktheater

Maandag t/m zondag 09:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Parkzicht

Selly D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten was prima; we hadden om half 1 gereserveerd, namen n drie- gangen lunch, maar moesten om 2.10 vragen of we voor half 3 de rekening konden krijgen om op tijd bij ins concertje te zijn. Lukte maar net!
Bedankt voor de review! Wij hopen dat u heerlijk heeft genoten van de lunch en service. Geeft u alstublieft bij een volgende reservering aan dat u een eindtijd in gedachten heeft, dan kunnen wij hier rekening mee houden en in de door u gewenste snelheid alles uitserveren. Graag tot ziens!! Team Parkzicht
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was niks mis mee, verder wat rommelig bediening ging wel aardige mensen maar kunnen nog een hoop leren.
Beste Olaf, Bedankt voor je review.
Wat jammer om te horen dat je dit zo hebt ervaren.
Wil je ons een mailtje sturen met jouw feedback zodat we hier actie op kunnen ondernemen?
restaurant@hotelparkzicht - gericht aan Nicky of René.
Zou super zijn, veel dank daarvoor.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een gezellig restaurant met de nostalgie van de jaren 70 gecombineerd met industriële invloeden.
Erg vriendelijk personeel.
Wij gaan zeker terug.
Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor de complimenten, fijn dat we jullie in de toekomst weer mogen verwelkomen! Graag tot ziens.
Evelyn N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijke amuse van de kok, lekkere voor- en hoofdgerechten, voldoende variatie op de kaart.
Hartelijk dank voor de complimenten!! Graag tot ziens.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Was een reactie op de einde zomer actie van Restaurant Parkzicht aangekondigd per nieuwsbrief: Mosselen.
Waren voortreffelijk bereid, zowel die in de witte wijn als die in het eigengemaakte bier. De twee amuses waren tongstrelend, in het bijzonder 'de stokbroodjes'!
Een zeer geslaagde verjaarverrassing voor mijn zoon, gezellig met z'n allen aan de 'Mossels' zoals ze dat zo treffend in Zeeland zeggen. En mijn kleindochter kon er gelukkig toch bij zijn, dus probleemloos met 4 personen genoten van een éénmalige zomeravond op het terras tegenover het Stadswandelpark.
Is een blijvertje voor de familie.
Beste meneer van Noort
Heel hartelijk dank voor deze ontzettend leuke en uitgebreide review. We zijn erg blij dat deze verrassing zo geslaagd is geweest.
Heel graag tot ziens
Bernhard S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gewoon het fijnste terras van Eindhoven om te dineren! Prima keuken, prettige bediening, goed tempo. We komen graag weer terug.
Hartelijk dank voor dit fantastische compliment! Heel graag tot ziens bij Parkzicht!
Pierre C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik ben vaste klant en dat blijf ik ook na mijn laatste bezoek. Een absolute aanrader voor mensen die willen genieten van goed eten voor een prima prijs in een rustige omgeving.
Beste Pierre,
Hartelijk dank voor deze mooie complimenten!
Graag tot ziens,
D. D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Super geregeld allemaal! Heerlijk eten en leuk/gezellig personeel! Absoluut een aanrader! Ik had een tafel gereserveerd aansluitend op een feestje daar, dat liep wat uit en het tafeltje dat ik gereserveerd had werd uiteindelijk 'n gezellige drukke boel met nog 7 anderen maar allemaal geen punt er werd geschoven en gedekt en we konden aanschuiven en direct eten.. Echt top! Bedankt
Hartelijk dank voor deze leuke review. We proberen inderdaad altijd goed in te spelen op veranderingen, fijn dat dat ook bij u zo ervaren is. Heel graag tot een volgende keer!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Leuke locatie, bediening mag vriendelijker en vlotter.
Beste Anneke,
Bedankt voor uw review!
We hebben enkele nieuwe teamleden welke wellicht nog wat voorzichtiger zijn dan de rest van ons team. Ik weet zeker dat u een volgende keer een betere ervaring hierin zal hebben.
Graag tot ziens!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De bediening was heel vriendelijk, het eten prima, alleen de prijs vind ik wat een de hoge kant...
Beste Nico,
Bedankt voor de review! Jammer dat de prijs hoger was dan verwacht. Dit horen wij niet vaak, we streven altijd juist naar een ontzettend goede prijs/kwaliteitsverhouding. Fijn dat het eten en de bediening gewaardeerd zijn! Heel graag tot een volgende keer.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten, wisselende kaart, vriendelijke bediening.
Bedankt voor deze prachtige recensie!
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed restaurant, mooie omgeving.
Prettige service !
Beste Albert
Top, dankje voor deze super mooie review!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk buiten een hapje gegeten, onder het genot van een fles goede wijn.
Beste Lilian,
Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens weer!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Mooie locatie met een uitgebreide kaart. Duurde overigens wel een tijdje voor we de kaart aangereikt kregen. Lekker gegeten en verder prima service. Voor herhaling vatbaar!
Beste Nicky
Bedankt voor deze leuke review!
We doen ons best een avond niet te gehaast te laten verlopen. Mocht het naar jullie wens iets te lang duren voor de kaart komt, geef het gerust aan en wij spelen in op jullie tijdswensen!
Heel graag tot ziens.
cokkie-jos H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Buiten zit je heerlijk.
Bediening door eigen liet te wensen over.
Bedankt voor deze review!
Wat jammer dat de bediening te wensen over liet tijdens jullie bezoek, dat mag niet de bedoeling zijn. We beloven dat een volgende keer het echt anders zal zijn en jullie waarschijnlijk nét een verkeerde ervaring hebben gehad. Alles wat we kunnen verbeteren horen we ook graag persoonlijk van u de volgende keer.
Heel graag tot een volgende keer.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We zaten buiten. Mooi terras, rustig zitten en toch gezellig druk en dat voor een maandag!
Het eten was goed, mooi opgediend en erg vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.
Beste Wilma
Super bedankt voor deze leuke review. Graag tot ziens!
Leonardus D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Na 't hoofdgerecht had ik het gevoel dat men ons vergeten was. Op onze rekening stonden drie niet genuttigde drankjes. Verder wel tevreden.
E K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
heerlijk gegeten op prachtige locatie, en zo dicht bij het centrum
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekket eten, aardige bediening.
Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We verbleven net twee nachten in het Parkzicht hotel. De eerste avond aten we in het restaurant en dit is zo goed meegevallen dat we ook de tweede avond bleven dineren. Het eten is erg lekker en met veel zorg bereid. De obers zijn echt vriendelijk en heel attent (ondanks de hitte van de voorbije dagen). Chapeau!!