Restaurant & Pannenkoekenhuis De Tijd

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wapperdehap .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wij hebben 21juli de lunch gebruikt in de Tijd.Het broodje gezond was voortreffelijk en de
hamburger dito. De ober was een heel leuke krullenbol die heel vriendelijk en zeer bekwaam
was.En echt heel belangstellend was. Wij hebben daar echt genoten en komen
zeker nog eens voor terug uit Brabant.
Rudydebreuck .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Bij toeval op het terras beland na een fietstocht op een mooie zomeravond. Uiterst vriendelijke bediening, lekkere ( chardonnay) wijn. De menu genomen , 27€, prijs kwaliteit zeker in orde, mooi gepresenteerd, smaakvol en ook het dessert is zeker de moeite waard. Een aanrader, een plaats om terug te keren.
Carlijn2016 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
De bediening is vriendelijk en heerlijke pannenkoeken. De diamanthaas met stroganoffsaus was ook heerlijk en lekker veel groenten erbij.
En een mooie speelruimte voor de kinderen.
Yvonnete .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Zeer vriendelijke bedieningen en erg behulpzaam.
We hebben een heerlijk 3 gangenmenu gegeten. Borden zijn mooi opgemaakt en het aanzien is al tongstrelend.
Vooral het nagerecht de XL soes is een aanrader!
Schaatser .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Dinsdag na Pasen bij 5 restaurants in de buurt neus gestoten. De Tijd was open. Aanvankelijk waren we de enige bezoekers. Later kwamen nog 3 eters. Vriendelijke gedienstige ober kwam de dorade aan tafel fileren. Lamsbiefstukje niet slecht, met warm stukje maiskolf, warme tomaat,gefrituurd aardappelkroketje en frietjes. Vooraf had de kok erg zijn best gedaan op een royale zeer gevarieerde salade. Rekening met 5 consumpties ca 70 euro voor 2 personen
David B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Een sfeervol restaurant, zelfs op zo'n koude, winterse dag: overal kaarsen én - een enorme zeldzaamheid - klassieke muziek op de achtergrond.
De bediening is attent, de koffie smaakt, de pannenkoeken groot van formaat en acceptabel van smaak, doch van geen 'sterren-kwaliteit'.
Ik ga graag terug om andere gerechten te proeven (er is immers voldoende vegetarisch op de overzichtelijke, bescheiden kaart) en graag wanneer we gebruik kunnen maken van het grote, gezellige terras!
Rokra .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Al vaak dit restaurant bezocht en tot op heden altijd tot volle tevredenheid.
Het is een gezellig restaurant met een leuke prettige vlotte bediening.
Het eten is lekker en ziet er goed verzorgd uit en een goede keuzemogelijkheid.
Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.
Fam Kraaij
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Na een boswandeling bij restaurant De Tijd binnengestapt voor een kleine maaltijd en hier een vreemd gevoel aan over gehouden.
Bij binnenkomst bleef het even vaag of er een tafel beschikbaar was en volgden we prompt de verkeerde ober naar het verkeerde tafeltje…
Vervolgens kregen we om 16.10 uur de dinerkaart i.p.v. de kleine kaart (misschien doordat de klokken in restaurant De Tijd nog niet verzet waren?) en was de iets oudere ober tijdens het bedienen druk met zijn 06…
De mosterdsoep was zacht van smaak en werd leuk gepresenteerd in een kom op een rechthoekig bord met een toef kruidenboter, wat brood en een paar aardappelchips.
Mijn tafelgenoot koos daarna voor de (krokante) kipburger en deze was flink van formaat, goed van smaak en redelijk geprijsd.
Mijn ‘Franse’ pannenkoek met geitenkaas, spinazie en tomatenchutney stelde echter teleur: het zag er niet aantrekkelijk uit en had weinig smaak.
Hierna hielden we het (ondanks een uitnodigend/spannend nagerecht als een Biologisch bietentaartje met een bol pistache ijs en slagroom op de kaart) voor gezien en besloten het somber - paars en zwart - ingerichte restaurant te verlaten.

Albert O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Zonder te reserveren hier naar toe gegaan. Na even in lounchebanken te hebben gewacht kwam er een tafel beschikbaar. Lekker 2 broodjes als starter. Een drie-gangenmenu genomen, wat voortreffelijke gerechten waren. Leuke bediening.
Abi G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Zondag hier gelunched. Vanwege het mooie weer zaten we op het volle terras. Een nadeel van een terras is de aanwezigheid van rokers -- en dat was hier ook het geval. Het terras kijkt uit op de drukste straat van Wolfheze; niet dat het echt druk is, maar het is wel ongeveer het enige punt in Wolfheze waarbij je niet het gevoel hebt in een bosrijke omgeving te zijn.

Mijn tafelgenoot koos voor een smakelijke pannenkoek met appel en spek. Er viel weinig op af te dingen. Zelf koos ik voor een vegetarische groenten/noten burger. Die was smakelijk, maar een beetje droog, zeker in vergelijking met een vlees burger. De mangocreme maakte veel goed. Ook de uienringen waren goed te pruimen.

De bediening op het terras werd door twee personen gedaan. Gezien de drukte was dit misschien wat aan de krappe kant.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Voor een avondje ergernis en irritatie ben je hier aan het perfecte adres!
Lang wachten, verkeerde gerechten, personeel spreekt de klant tegen. Wat een gezellig avondje uit moest worden werd helemaal verpest! Ga er nooit meer naar toe!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
pannenkoek spek en kaas was minder dan ieder thuis kan maken. wijn op het terras moest om gevraagd worden door ons en er was een soort??? er werd niet naas r ons omgekeken en we konden eigenlijk zonder te betalen verdwijnen. In mijn leven nooit zo slecht gedineerd!!! Ongekend
Aldie .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Ik betrap me er op alleen een recensie te schijven als ik kritiek heb. Dat is natuurlijk onjuist. Zondag om 13 uur naar de Tijd. We (4 personen) waren niet alleen, gezellige drukte, op zo een vroeg moment van de dag! Sfeervol restaurant. De ober was en bleef erg vriendelijk en was zeer attent, de man had duidelijk lol in zijn werk!!
We aten pannenkoek, ik ben daar geen liefhebber van maar zo was onze afspraak. Ik was zeer aangenaam verrast over de kwaliteit van de Pannenkoek! Geen halfgaar deels verbrande koek! Maar een mooi goed gebakken niet verbrandde pannenkoek. Perfect, een 10! Ik ga er vast weer een eten bij De Tijd. Onder het motto van, als we pannenkoeken eten, dan bij De Tijd.
Aartje1 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hadden een lunchbon gekregen via gift for2 . We hebben een reservering gemaakt maar door ziekte moesten we die annuleren. Dat was geen probleem. Afgelopen week hebben we opnieuw kunnen reserveren en gisteren hebben we heerlijk geluncht bij De Tijd in Wolfheze. We mochten keuze maken uit de gehele kaart en het bedrag van de bon werd van de rekening afgetrokken.
We hadden vooraf een mosterdsoep/oosterse kippensoep en als hoofdgerecht een boerenpannenkoek/briepannenkoek met nootjes. Erbij hebben we genoten van de heerlijke latte machiato. Kortom we hebben een heerlijke lunch gehad. De service was redelijk, beleefd, kort en zakelijk. Het viel ons wel op dat de eigenaar fouten maakte met afrekenen en met het opnemen van bestellingen bij andere gasten. We hebben genoten van de over heerlijke lunch en hopen nog eens terug te komen voor het diner.
Jolandakamer .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Hier laatst lekker gedineerd met een lekkere steak, salade en frieten. De jus was naar mijn smaak iets te veel ingedikt (waardoor het een te zoutige, bouillon achtige smaak kreeg; een beetje vergelijkbaar met een vliegtuigmaaltijd) maar de steak was lekker en de frieten nog beter, informeel geserveerd in een puntzak.

Het publiek dat bij ons bezoek aanwezig was was echter aan de oude kant; bij het parkeren vroegen wij ons af of het restaurant misschien niet bij een bejaardentehuis aangesloten was (mede veroorzaakt door de oudbolligheid van het logo op het uithangbord). Het interieur was echter modern, warm en sfeervol, en we hebben lekker gezeten.

De op dat moment enige aanwezige mannelijke bediende droeg helaas niet bij aan de sfeer; hij had een beetje een vreemd gevoel voor humor. De overige dames van de witte brigade maakten dit overigens meer dan goed met hun gezelligheid en gastvrijheid.

Met wat kleine positieve veranderingen zou dit restaurant een prima plek zijn voor een lekker, informeel maar goed diner.
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Ken het restaurant nog als Herberg Het Wolvenbosch. Van binnen erg veranderd. Lekker geluncht gistermiddag. De oosterse kippensoep en de rozijnen-appel pannenkoek waren erg lekker. Voor herhaling vatbaar. Ook een keer het diner daar proberen.
Eefjedejong .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
We hebben een toptjjd bij De Tijd gehad! Heel lekker eten, goede bediening en een fijne sfeer. De speelkamer viel bij onze zoon erg in de smaak, evenals de kinderpannenkoek met allerlei versiersels.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Philip112 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Vorige week met gebruikmaking van een bon (lunch voor twee) prima geluncht bij De Tijd in Wolfheze. Een twaalfuurtje (1 snee boerenbrood met rauwe ham en gebakken ei, kadetje met kroket , mosterdpotje en een bol huzarensalade) voor mijn echtgenote en als liefhebber van uitsmijters een boerenuitsmijter met paprika, ui, spek en champignons voor mijzelf. Dit voorafgegaan door een mosterd- en een wildsoep. Beide gerechten hebben ons prima gesmaakt.
De bediening was netjes maar enigszins koel. De kwaliteit van het gebodene maakte dit zeker goed.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
In dit restaurant krijg je waar voor je geld. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. De bediening heel vriendelijk, ook een grapje kon er af. Het was heel druk. Dat is meestal een goed teken. De gerechten worden leuk creatief op het bord gelegd. Wij namen de blonde biefstuk en mixed grill als hoofdgerecht en de soes (een dame blanche, maar dan op een creatieve manier) als nagerecht. Alles smaakte heerlijk.
Aplonia .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Heerlijk gegeten ,(blonde veluwse biefstuk was heerlijk) 3-gangen menu, goede wijn. Ondanks dat het druk was kregen we veel
persoonlijke aandacht , prettige sfeer, vriendelijk personeel.
Gemoedelijk restaurant, gezellig, je voelt je thuis!
Wij komen zeker terug.