Restaurant Pangea

Meer informatie over restaurant Restaurant Pangea

Maandag t/m Zondag

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Gereserveerd om voorafgaand aan de ABBA gold show met 6 personen te eten. Om 17:45 uur aanwezig. Bleek dat uitsluitend nogal prijzig 3 gangen theatermenu € 34,50 mogelijk was, om de snelheid in het restaurant te bevorderen. Drankjes en voorgerecht kwamen vrij snel en waren goed van smaak, daarna geen ober meer aan de tafel gezien gedurende een uur... Dit was niet alleen bij ons zo, maar ook bij alle tafeltjes om ons heen. Na een gesprek met de manager waarin ik heb aangegeven dat we binnen 5 minuten ons hoofdgerecht op tafel wilden hebben, werden binnen een minuut daadwerkelijk 3 hoofdgerechten geserveerd, waarvan de zwaardvis nog rauw was en een parelhoen koud. Hierop hebben we restaurant maar verlaten. Zo'n slechte organisatie en service hebben we nog nooit meegemaakt!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Heb hier van het weekend, goed gegeten ter voorbereiden van een voorstelling in het forum. Weet niet of ik persoonlijk hier zomaar zou gaan eten. Het keuzemenu voor de voorstel is goed qua keuze vis en vlees. Heb heerlijk zalm en entrocote gegeten. De keuzes naast het menu bied absoluut ook mogelijkheden.
Services is helemaal in gesteld op standaard en op tijd klaar voor de voorstel.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Met de dinerjaarkaart hier gegeten met z'n vieren. Wel heel stil op zondagavond. Het hotel is een echt conferentiehotel, dat vooral door de week gebruikt wordt. Ook veel weekenders, maar die blijven dan niet tot zondagavond. Daardoor alle aandacht en prima eten. Leuke atmosfeer, maar als er verder geen gasten zijn is het wel wat stilletjes. Zeker een aanrader, maar dan niet op de zondagavond!