Restaurant Pan

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
7,1
CSM .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Helaas gaat Pan niet met z'n tijd mee. Nog altijd dezelfde menukaart voor de bakplaat als jaren terug. Volgens mij voorverpakte sushi die op borden gepresenteerd wordt, verkeerd gesneden entrecote die daardoor taai is, op elkaar gepakte tafels en stoelen. We kunnen zo wel doorgaan hier; de gast is meer en beter gewend bij soortgelijke zaken.
Tepanyaki mag de bakplaat niet heten: bief wordt versneden en overgoten door een saus die juist de oorspronkelijke smaken van het vlees en de knoflook doet verdwijnen.
De chocoladefonteinen gevuld met de verkeerde chocolade waardoor het niet hard wordt en de toetjes een rommeltje. Deze zaak kan niet meekomen met de concurrentie; teveel op massa en snelheid gericht, waardoor de pure smaken verloren zijn gegaan. Jammer!
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Type 'japans' en 'Twenthe' in op Google en je komt terecht in Pan in Deurningen. Dat overkwam ons, als doorgewinterde culinaire lekkerbekken, althans op zwerftocht langs de grens van het land. Niet helemaal wat we hadden verwacht (om het zwak uit te drukken) maar culinair gezien beslist geen verkeerde bestemming, al vreesden we bij binnenkomst nog ergste. Het concept is inmiddels wijd verspreid: voor een (redelijk) bedrag onbeperkt eten uit diverse tradities, en ook het niet-alcoholische drinken is inbegrepen. Dat kan niet, zou je denken - maar hier kon het dus wel. We aten verschillende zeer verse en goed bereide gerechtjes, en kwamen -inderdaad- in de verleiding om nog meer te proberen. Teveel om hier te bespreken, maar met name de schaal- en schelpdieren van de teryaki-bakplaat mochten er zijn. De huiswijn, tegen een kleine meerprijs trouwens ook. Over de bediening niets kwaads, maar ook niets erg goeds - passend bij deze wat lawaaiige en redelijk ongezellige omgeving. Bijzonder: we zaten hier op 4 mei, en het werd om 8 uur zowaar even stil - met veel kinderen in de grote zaal!
Tanya T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Pan is, zoals de meesten al zeggen hier, enorm. Er is ontzettend veel plek, en het is ook altijd druk. Het eten is goed, er is veel variatie, voor ieder wat wils. Dit restaurant is een waar paradijs voor kinderen.
De bediening doet hun werk, daar heb je niet zoveel mee te maken. De mensen achter de wok/grillplaten etc zijn soms wat onaardig en onverstaanbaar maar zij doen hun werk goed. Ik ga graag naar Pan, al is het alleen maar voor het eten.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Wanneer ik mensen hoor over Pan hoor ik vaak de woorden; vreetschuur, massaal en druk maar daar achteraan ook dat het eten altijd wel goed is. Onbevangen ging ik op uitnodiging mee naar Pan en in alles klopt hun reputatie wel. Inderdaad, het is ontzettend groot en massaal, het is ook inderdaad erg druk maar toch ben je best snel aan de beurt en duurt het nooit lang voordat je met een vol bord weer richting je tafel gaat. Wil je met zijn tweetjes romantisch dineren dan zou ik absoluut een ander restaurant kiezen. Ben je op zoek naar een restaurant waar je met de hele familie inclusief kinderen kan gaan eten, een uitje van de voetbalvereniging of een etentje met collega's dan is Pan hier uitermate geschikt voor. En inderdaad, het eten is meer dan prima. Je hebt verschillende rijen om vlees of vis te laten grillen, een wok waar je oosterse gerechten kan laten maken, steenoven gebakken pizza's, een pannenkoek kan laten bakken, kinderen kunnen op kindhoogte zelf slushpuppy's tappen, popcorn scheppen in een puntzakje en ben ik verder nog wat vergeten? Voor de kinderen is er genoeg te doen, een speelhoek, schminck, koekjes bakken, noem maar op. We hebben een gezellige avond gehad.
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wij zijn met de familie naar Pan geweest voor een verjaardag. Het was een super leuke avond en we hebben genoten van het eten. Het personeel is leuk en vrolijk. We kregen een vuurwerkje, kado'tje en er werd gezongen voor mijn moeder. Voor de prijs hadden we niet verwacht dat het zo leuk en lekker zou zijn. Kan mij niet voor stellen dat mensen het hier niet leuk hebben. Een super idee voor de familie of groepen. Als je een leuke avond wil hebben dan is dit 'the place to be', met name voor kinderen ook een feest. Ze hebben hier buiten veel speelmogelijkheden zelfs een mini-bioscoop!
Goossens .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Al vaak geweest, ook bij de 'oude Pan', eten is goed, personeel is goed* en de uitstraling is massaal, wij zijn onder de indruk van hoe groot het is, we zijn op verschillende dagen geweest drukke en rustige dagen op de drukke dagen is het ook echt druk lange rijen bij de wok chaotisch rondlopende mensen die maar 2 doelen voor ogen hebben, zoveel en zo snel mogelijk. Die dagen zijn niet zo leuk maar het eten blijft altijd constant van kwaliteit, heerlijke groente, goed vlees en 5 meter vol sushi! Heerlijk!

Op de rustigere dagen is iedereen van de bediening vriendelijk op de drukke dagen... Tja... De laatste maal viel het mij eerlijk gezegd echt tegen, ongemotiveerd ongeïnteresseerd zijn dan de woorden die bij me opkomen, al snel hadden we de bijnaam van onze kelner al gevonden Swatzenegger net zo breed als ie hoog was en stond vaker met zijn telefoon op het toilet dan dat er rondgelopen werd (* wat boven genoemd werd ) aandachtspuntje.
Kristy W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Restaurant Pan is een groot, veel zitplaatsen. Als ik naar Pan ga, vraag ik altijd om een plek in de serre. Daar is het wat rustiger, gezelliger en daar heb je niet zoveel last van de rook van de grill en wok bij drukte. Eten is gevarieerd, eigenlijk wat je van een all you can eat wok restaurant mag verwachten. Kwaliteit van het eten is ook prima en daarom kom ga ik daar regelmatig een hapje doen.
RonPel .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Een erg massaal wok restaurant waar mensen vooral voor de hoeveelheid en de prijs heen lijken te gaan. Door de grote zalen en de dicht opgeklaard gepakte tafels erg massaal. De oude serre is nog de beste plek om enigszins rustig te zitten. Het eten is in ruim voldoende mate aanwezig. Routine matig wordt er door de aanwezige koks gewokt. Al met al en wok restaurant zoals er zoveel zijn.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Het is een groot massaal restaurant. Culinaire hoogstandjes zal je hier niet vinden. Voor kleine kinderen ideaal. Er is een hele speelhoek, waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Prijs kwaliteit is prima.